Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel 15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.262 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grrr.
ik heb tijdens oefenpotje niet genoeg mensen opgesteld, waardoor ik maar een 3-2-1 opstelling had staan.
Nu krijg ik ineens nieuws van me secretaresse dat een week training verloren is gegaan.
Krijg ik nu ook geen training voor de league-match van afgelopen zondag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:01
Hmm, heb maar ene verdedigend coach genomen.. Vooral omdat mijn aanval toch al wel lekker loopt, en ik verdedigend af en toe wat te kort kom, maar nu had ik een vraagje?

Hoe lang duurt het ongeveer voordat ie klaar is of is dat met elke speler anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ik heb net deze speler gekocht voor 306k.
Nou twijfel ik of dit wel een koopje was.
Ik kom er wel -100k voor te staan komende week, daarna weer in de plus.

Stanimir Strashimirov (21659991)
19 jaar, redelijk vorm, licht geblesseerd, maar kan wel spelen
Een aangenaam persoon, die kalm is en oneerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.

Nationaliteit: Bulgaria
Vastgestelde waarde: 76 000 Euro
Loon: 912 Euro/week inclusief een 20% Bonus

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: uitstekend Spelhervatting: waardeloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Koopje, tsja. Er gaan spelers voor meer geld uit, dus in dat opzicht is het een nette prijs.

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:26
koentjuh schreef op 30 januari 2004 @ 12:37:
Hmm, heb maar ene verdedigend coach genomen.. Vooral omdat mijn aanval toch al wel lekker loopt, en ik verdedigend af en toe wat te kort kom, maar nu had ik een vraagje?

Hoe lang duurt het ongeveer voordat ie klaar is of is dat met elke speler anders?
Heb je een interne of een externe genomen?

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Laatst online: 16:01
Intern.. :) Hij moet nu naar curcus volgens hattrick:) maar ben wel benieuwd hoe lang dat duurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

2 jaar, en dan nog 1 jaar stage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vargo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 15:04
ChrisisLT >> mooi logo! Ik vind hem goed genoeg om in het ontwerp te gebruiken...
Heb je een photoshop origineel dat ik toegestuurd kan krijgen? Ik moet nl misschien het 1 en ander knippen en plakken.

Verder: mijn 18 jarige verdediger is naar uitstekend gegaan! Ik begin nu te twijfelen wat ik met mijn verdedigers zal gaan doen. Verkopen nu hij nog 18 is, of het hele spul nog een seizoen doortrainen en dan de beste spelers houden en de 'mindere' verkopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ pjotrski: zeker wel een koopje hoor, ze gaan er meestal voor meer uit

@ ChrisisLT: erg mooi logo! klasse!

waardeloze TU weer gehad vanmorgen, had minstens 2 verdedigers omhoog verwacht en misschien 4, het werden er 0 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, na 2 weken eindelijk een team.... Nu nog uit gaan zoeken hoe alles werkt. Dit is 10 x ingewikkelder dan OSM zie ik wel. :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 januari 2004 @ 14:04:
Zo, na 2 weken eindelijk een team.... Nu nog uit gaan zoeken hoe alles werkt. Dit is 10 x ingewikkelder dan OSM zie ik wel. :/.
Maar ook 10 x leuker (denk ik, ken dat hele OSM niet :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Mijn training was niet bijzonder:
1 omhoog in playmaking (maar dat was een verdediger)
Vorm: +9/-6
Value: +121k/-17k

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nieuwslezeres spreekt persboodschap uit voor alle GoT-HT-ers namens mij:

http://demo.lhsl.com/realspeak/files/xvpzvqxc.wav

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w00t 17jarige maat naar formidabel scoren en een andere 17jarige maat naar uitstekend scoren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Verwijderd schreef op 30 januari 2004 @ 12:33:
grrr.
ik heb tijdens oefenpotje niet genoeg mensen opgesteld, waardoor ik maar een 3-2-1 opstelling had staan.
Nu krijg ik ineens nieuws van me secretaresse dat een week training verloren is gegaan.
Krijg ik nu ook geen training voor de league-match van afgelopen zondag?
Geen training is geen training. Zondag krijg je dus ook niks voor. Ik denk dat ik mijn secretaresse ook ga ontslaan. Zulke dingen moet ze vooraf melden :(

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Vorm: +4/-5
PM: +1

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 17:05

^^0nMe

Got Babana's?

Matige TU, ondanks dat er 2 man in scoren omhoog zijn, vorm begint weer te kelderen. Trouwens, niet dat je nou vaak spelers hebt met divine, maar in de hrf files staan de skills van al je spelers blijkbaar naar beneden afgerond in hele getallen. Zo blijkt het namelijk dat ik volgens ham een speler heb van 24 in de skill spelhervatten, aka divine +4. ;)
In theorie zou je dus ook kunnen zien hoever Klaas Evers is met keepen, als je zijn hrf file te pakken zou krijgen. ;)

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclops10
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
vorm +8/-5
winger +3

Ben wel tevreden, al had ik liever de vorm wat beter verdeeld zien worden... nu is het meer basisspelers omlaag, reserves omhoog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste GOT'ers,

Allereerst zal ik mij in het kort even voorstellen. Ik ben -StArMaKeR-, 17 jaar en zit nog op het VWO, nog 2 jaar te gaan en dan ben ik verlost van die school :P. Met hattrick ben reeds een jaar bekend, via Ivo aka 'hoedjevanpapier'. Een jaar geleden kreeg ik mijn eerste ht-team toegewezen, al snel was ik net als velen van jullie 'verslaafd'. Met mijn team ging het voortvarend, na 2 seizoenen kampioen geworden, kwam ik dit seizoen terecht in de V-divisie. In de beker haalde ik de 5de ronde, en in de competitie ging ik door het leven als een ware subtopper, het kampioenschap was helaas nog te hoog gegrepen. Toen kwam op maandag 29 december 2003 mijn grootste ht-nachtmerrie uit. Ik werd, in mijn ogen nog steeds vals, beschuldigd van cheaten. Na flink ge-emailed te hebben met de GM bleek de situatie uitzichtloos, en is het sindsdien wachten op de datum dat ik weer een nieuw team aan mag maken (16feb :( ). Nu ben ik sinds mijn verwijdering nog steeds erg met ht in de weer; het lezen van info-sites, fora en natuurlijk alle belangrijke wedstridjen binnen hattrick bijhouden. Zo heb ik ook de laatste weken de discussies op GOT gevolgd, en heb ik uiteindelijk besloten me aan te melden. Ik hoop met mijn jaar ht-ervaring en kennis die ik hebh opgedaan van verscheidene fora en sites, dat ik goed kan meediscussieren en de verscheidene newbies kan helpen! Nu is het aftellen tot 16 februari, en zoals ik al had gelezen, is de goede oude tijd dat je binnen 3 dagen een team kreeg teogewezen ook voorbij, maar het is het wachten waard!! 8)

[ Voor 0% gewijzigd door TheZeroorez op 03-04-2010 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 januari 2004 @ 16:58:
Beste GOT'ers,

Allereerst zal ik mij in het kort even voorstellen. Ik ben -StArMaKeR-, 17 jaar en zit nog op het VWO, nog 2 jaar te gaan en dan ben ik verlost van die school :P. Met hattrick ben reeds een jaar bekend, via Ivo aka 'hoedjevanpapier'. Een jaar geleden kreeg ik mijn eerste ht-team toegewezen, al snel was ik net als velen van jullie 'verslaafd'. Met mijn team ging het voortvarend, na 2 seizoenen kampioen geworden, kwam ik dit seizoen terecht in de V-divisie. In de beker haalde ik de 5de ronde, en in de competitie ging ik door het leven als een ware subtopper, het kampioenschap was helaas nog te hoog gegrepen. Toen kwam op maandag 29 december 2003 mijn grootste ht-nachtmerrie uit. Ik werd, in mijn ogen nog steeds vals, beschuldigd van cheaten. Na flink ge-emailed te hebben met de GM bleek de situatie uitzichtloos, en is het sindsdien wachten op de datum dat ik weer een nieuw team aan mag maken (16feb :( ). Nu ben ik sinds mijn verwijdering nog steeds erg met ht in de weer; het lezen van info-sites, fora en natuurlijk alle belangrijke wedstridjen binnen hattrick bijhouden. Zo heb ik ook de laatste weken de discussies op GOT gevolgd, en heb ik uiteindelijk besloten me aan te melden. Ik hoop met mijn jaar ht-ervaring en kennis die ik hebh opgedaan van verscheidene fora en sites, dat ik goed kan meediscussieren en de verscheidene newbies kan helpen! Nu is het aftellen tot 16 februari, en zoals ik al had gelezen, is de goede oude tijd dat je binnen 3 dagen een team kreeg teogewezen ook voorbij, maar het is het wachten waard!! 8)
8e divisie... Weet niet of ik dat zou kunnen opbrengen hoor.

[ Voor 0% gewijzigd door TheZeroorez op 03-04-2010 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 15-09 23:22

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op 30 januari 2004 @ 17:17:
[...]

De laatste tijd heb ik veel mensen gezien die in de 7e beginnen, wel helemaal onderaan en alsnog degraderen. Dat schiet dus ook niet op... Ik speel nu 8e :/

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

welkom :) als de uitdaging in de 8e niet groot genoeg is, kun je hier altijd je eer nog halen aan de ratings, ladder en cup ;)

offtopic:
volgende keer misschien hier en daar een entertje in je tekstblok :? ;)

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tis gewoon geen doen eigenlijk meer. De rijke clubs worden alsmaar beter/rijker. No way, dat een 8e divisieclub in no time ff de eredivisie komt binnen wandelen. Als men de illusie heeft om ooit nog eens in de eredivisie te spelen .. nou FORGET IT!. Op den duur (maar dan praten we over vele vele jaren) zal alles gelijkwaardig aan elkaar zijn (als er tenminste niet nog meer nieuwelingen bijkomen). Als dat moment aanbreekt, is het tijd om te stoppen, want dan is er geen reet meer aan.

Als ik nu bijvoorbeeld werd gekickt om welke reden dan ook (niet dat ik ooit iets heb misdaan), houd ik het voor gezien. Het duurt jaren om een fatsoenlijke team te maken. Ik speel al mee sinds 2000. Toen werd me een team gegeven dat op het moment stond te degraderen vanuit de derde divisie .. lekker dan .. Het heeft me 4 seizoenen gekost om terug te komen naar de 3e. En in de derde zit ik ook al weer een seizoentje of 4.

Weet zelf al niet eens meer hoelang ik speel.

*ff sjekke

* jep dit is mn 8e seizoen.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2004 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 Ruyven's Boys – N.V.F.
1 Bacchanaal Un – Grunn Boer'n
1 De Gunners - NBW
1 United United – De Matenaaiers
1 GrahamFC – sport holland
1 WUR-team – Woudese Boys
2 FC_trias – EVV PHENIX
1 TCFSL – FC Remco Unit
2 pusphaira - MIO United
1 WaldMagic - RKVVM

1-4 Mjällbyn - Gäddträsket

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17:27

GaMbiNo

1337

Royz schreef op 30 januari 2004 @ 17:19:
[...]

De laatste tijd heb ik veel mensen gezien die in de 7e beginnen, wel helemaal onderaan en alsnog degraderen. Dat schiet dus ook niet op... Ik speel nu 8e :/
Ik ben aan het begin van het lopende seizoen begonnen in de zevende, en meteen promoveer ik naar de zesde....dus dan valt het wel wat mee.
Als ik nou in de achtste had moeten beginnen had ik er ook al een stuk minder zin in gehad....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
Wat is de fun van de eredivisie... ik vind het gezellig genoeg in de huidige divisie. Er zijn veel actieve spelers en het is steeds spannend wie er wint, zal me kont wezen of ik nu promoveer of niet.

Wat ik wel jammer vind is dat je jaren met dezelfde blijft spelen. Elk seizoen de divisies een beetje husselen zou wel leuker zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Verwijderd schreef op 30 januari 2004 @ 17:32:
Tis gewoon geen doen eigenlijk meer. De rijke clubs worden alsmaar beter/rijker. No way, dat een 8e divisieclub in no time ff de eredivisie komt binnen wandelen. Als men de illusie heeft om ooit nog eens in de eredivisie te spelen .. nou FORGET IT!. Op den duur (maar dan praten we over vele vele jaren) zal alles gelijkwaardig aan elkaar zijn (als er tenminste niet nog meer nieuwelingen bijkomen). Als dat moment aanbreekt, is het tijd om te stoppen, want dan is er geen reet meer aan.
Realistisch toch?

Zelf ben ik in de V gestart en heb daar toch 2.5 seizoen stand kunnen houden. Nu zit ik in de VI en sta 1ste. Volgend seizoen promoveer ik gegarandeerd aangezien ik niet veel verwacht van de promovisten (is dit NL?) uit de VII. En vanaf de V moet je gewoon geluk hebben in de sterkte van je poule.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
1 Ruyven's Boys ? N.V.F.
1 Bacchanaal Un ? Grunn Boer'n
1 De Gunners - NBW
1 United United ? De Matenaaiers
1 GrahamFC ? sport holland
1 WUR-team ? Woudese Boys
3 FC_trias ? EVV PHENIX
1 TCFSL ? FC Remco Unit
2 pusphaira - MIO United
1 WaldMagic - RKVVM

1-2 Mjällbyn - Gäddträsket

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Dolf schreef op 30 januari 2004 @ 18:05:
[...]

Realistisch toch?

Zelf ben ik in de V gestart en heb daar toch 2.5 seizoen stand kunnen houden. Nu zit ik in de VI en sta 1ste. Volgend seizoen promoveer ik gegarandeerd aangezien ik niet veel verwacht van [b]de promovisten (is dit NL?)[/b/] uit de VII. En vanaf de V moet je gewoon geluk hebben in de sterkte van je poule.
Nee, het is promovendi :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Niet online
In de VI moet je ook geluk hebben. Er zijn VI leagues met bv. 3 teams die een redelijk of zelfs beter midfield halen en er zijn leagues waar je met een slecht/zwak midfield kan winnen. Maar promoveren is ook niet zo belangrijk voor mij. Je team verbeteren is ook een uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Het is allemaal in the eye of the beholder... als je in VIII zit is VII belangrijk, als je in IV zit dan is het III... voor mij zou IV het mooiste moment zijn in me HT carriere en een goed mens die het spelletje leuk vindt kan zichzelf ook genoeg motiveren om weer gewoon van VIII naar VII uit te kijken...

Er zijn enorm veel mensen die zich heus wel realiseren dat Ere er voor hun niet in zit, net als ikke, en gewoon gaan voor waar ze op dat moment mee bezig zijn, het genieten van het spelletje.

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-09 10:27

IWriteCode

Less = more

_/-\o_ Amen! Mijn streven is III. Maar dat zal nog wel even duren...

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Laatst online: 19-06 07:47
-Pjotrski- schreef op 30 januari 2004 @ 18:22:
In de VI moet je ook geluk hebben. Er zijn VI leagues met bv. 3 teams die een redelijk of zelfs beter midfield halen en er zijn leagues waar je met een slecht/zwak midfield kan winnen. Maar promoveren is ook niet zo belangrijk voor mij. Je team verbeteren is ook een uitdaging.
precies
ik speel VI en daar hebben 2 teams redelijk/matig midfield (en rest formidabel of uitstekend) en 2 teams met matig/zwak (en rest ook " of ") .. heel erg zwaar, gelukkig hoor ik bij die met redelijk midfield

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na het posten van dit persbericht zojuist, durf ik niet eens meer aan III te denken zeg. ;(

Ik schaam me diep.....

Voor de supporters:
Het is hard maar waar, de kans dat Timberteam gaat degraderen is betrekkelijk groot. Niet dat we ons nu in de underdogpositie willen manouvreren, maar lastig gaat alles zeker worden.
Het blijft hopen op verassingen zodat dit legendarische team verenigt blijft met V.176 waar het al z'n hele bestaan speelt.
Degradatie zou een grote deceptie zijn, maar we doen er alles aan het te ontlopen.
Maar wees niet bang, mocht dit scenario werkelijkheid worden, dan zullen we sterker terugkomen dan ooit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclops10
  • Niet online
Ik zit nu ook in de VIII en weet dat ik inderdaad nooit in de eredivisie terecht kom, maar dat vind ik helemaal niet erg...
Als ik op dit moment een divisie mocht kiezen om in te spelen, zou dit denk ik een IV divisie zijn. Dan kun je nog alle kanten uit namelijk. In VIII kun je eigenlijk alleen maar omhoog en in de eredivisie alleen maar naar beneden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 23:26:
[...]

je bedoeld zoiets?

[afbeelding]
(hij is nog niet helemaal goed, nu ff weinig tijd)
maar kwa indicatie, of bedoelde je wat anders?
Beetje jammer dat 'mijn' logo op deze wijze wordt gebruikt.... Ik heb gister nog aangegeven dat aan het logo nog gewerkt wordt. Maar misschien wist je niet dat dit logo (althans het geheel waar je dat ding ingezet hebt) van mij was.

Update: HELEMAAL NIETS, terwijl ik verwacht had dat er 3 spelers naar formidabel verdedigen zouden gaan :'(

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2004 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Lol! Wat betekent eigenlijk met die "..."? Mijn speler heet Per "Snappas" Engbo. Is Snappas nu zijn nick of wat?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
loona35 schreef op 30 januari 2004 @ 18:47:
[...]

precies
ik speel VI en daar hebben 2 teams redelijk/matig midfield (en rest formidabel of uitstekend) en 2 teams met matig/zwak (en rest ook " of ") .. heel erg zwaar, gelukkig hoor ik bij die met redelijk midfield
Welke divisie zit je nu? Aangezien er niet echt ranglijsten beschikbaar zijn weet ik dus niet welke het sterkste zijn in de VI.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Royz schreef op 30 januari 2004 @ 21:37:
[...]

Lol! Wat betekent eigenlijk met die "..."? Mijn speler heet Per "Snappas" Engbo. Is Snappas nu zijn nick of wat?
Dat klopt, maar wat het betekent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

hoedjevanpapier schreef op 30 januari 2004 @ 21:44:
[...]

Dat klopt, maar wat het betekent...
Het is een Zweed, misschien moeten ze maar een woordenboek inbouwen in hattrick! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 Ruyven's Boys ? N.V.F.
1 Bacchanaal Un ? Grunn Boer'n
1 De Gunners - NBW
1 United United ? De Matenaaiers
1 GrahamFC ? sport holland
1 WUR-team ? Woudese Boys
2 FC_trias ? EVV PHENIX
1 TCFSL ? FC Remco Unit
2 pusphaira - MIO United
1 WaldMagic - RKVVM

1-4 Mjällbyn - Gäddträsket

Excuses voor het niet inleveren van de Toto vorige week, maar was weekendje weg en had weereens alles tot 't laatste moment uitgesteld :(

Over de ERE: Ik hoop er toch ooit in te komen, is mijns inziens ook wel mogelijk (al is de kans natuurlijk heel klein):
Op de lange termijn zal nl. niet iedereen gelijk zijn denk ik. Op een gegeven moment zijn er zulke goede spelers nodig om in de ERE te spelen dat je aan salariskosten failliet gaat. Clubs zullen dus een paar superspelers kopen, enkele seizoenen op hun vermogen interen en in de ERE spelen en vervolgens gedwongen hun team moeten verkopen en weer een aantal seizoenen gaan sparen.
Het alternatief bestaat uit daytraden of natuurlijk een aanpassing van de devs mbt de salarissen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vargo schreef op 30 januari 2004 @ 13:10:
ChrisisLT >> mooi logo! Ik vind hem goed genoeg om in het ontwerp te gebruiken...
Heb je een photoshop origineel dat ik toegestuurd kan krijgen? Ik moet nl misschien het 1 en ander knippen en plakken.
http://members.lycos.nl/chrisislt/graspollen/got.psd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 januari 2004 @ 17:17:
[...]

Hmm :| ik zie het toch anders, ik ben van mening dat als je je team bijhoud en geen domme dingen doet, dat je binnen 2 seizoenen al in de VI zit. Dan is het indd een beetje geluk hebben met in welke poule je komt, maar in de VIII en VII zijn er zo veel clubs die niet worden bijgehouden dat het een koud kunstje is om in deze divisies te promoveren lijkt me.... :)> Natuurlijk is het wel frustrerend als je net een team hebt opgebouwd met PIC redelijk en MOTS goed/uistekend middenveld, om nu weer te beginnen met waardeloos/slecht middenveld.... :( . Maar ht is geen spelletje om zomaar 'fftjes' te doen, je moet geduld hebben.... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Voor de playmaking / positiespel trainers
Hoeveel trainies hebben jullie eigenlijk lopen?
Per week kan je nl 6 spelers volledig trainen dus dat zullen wel jonge knapen zijn met PM als hoofdstad.
Maar hoe vullen jullie die 4 anderen in die maar 50% training krijgen in? Want in een wedstrijd is de belangrijkste eigenschap van een winger nl vleugelspel en op de tweede plaats komt PM.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier maar weer een bericht van mij.

Heb net een SUPER koopje gedaan. Deze speler die ik heb gekocht voor een SUPER prijs ga ik lekker trainen todat ik deze speler voor VEEL geld kan verkopen. Ik heb deze speler maar voor 120000 gekocht en deze speler kan ik soieso verkopen met heel veel winst. >:) >:) :Y) })

dit zijn de stats:

Valerio Gonzalez (24228221)
17 jaar, goed vorm, gezond
Een controversieel persoon, die kalm is en oneerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.

Nationaliteit: México
Vastgestelde waarde: 46 000 Euro
Loon: 840 Euro/week inclusief een 20% Bonus
Eigenaar: F.C. Golden Goalies
Waarschuwingen: 0

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: goed Spelhervatting: goed

En dat voor maar 120000. Als ik dus zijn scoringsniveau wil verhogen, moet ik dan gewoon alleen maar scoren te trainen?

1 ding is zeker, met deze aankoop ben ik heel blij!.

[edit] Ik heb net even met Hattrick Buddy gekeken hoeveel de transfer prijs zou zijn en die blijkt nu 253000 euro te zijn. :9~ Na mijn training zal dat bedrag natuurlijk alleen maar hoger liggen (muhahahahaha). En dat voor een speler die nog maar 4 dagen een team heeft.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2004 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

@ Dadonator Dit was vroeger zeker een koopje ja. Tegenwoordig wordt er van een spits meer gevraagd dan alleen scoren. Passen is the magic word. Ik wil niet je aankoop de grond in praten, maar dat is de reden dat er minder mensen op bieden. Zoek voor de grap eens op redelijke spitsen, met redelijk scoren. En dan van 17 jaar.... I rest my case

Aan zijn waarde te zien, is deze jongen net goed geworden. Het zal je heel wat weken kosten, voordat hij een level omhoog gaat.

Nu ik je blijdschap de grond in hebt gepraat, wil ik je er toch veel succes mee wensen. Hou ons op de hoogte hou hij presteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 11:16

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

The Dolf schreef op 31 januari 2004 @ 00:28:
Maar hoe vullen jullie die 4 anderen in die maar 50% training krijgen in? Want in een wedstrijd is de belangrijkste eigenschap van een winger nl vleugelspel en op de tweede plaats komt PM.
gewoon 4 solid/excellend wingers met minimaal passable playmaking :P
hoedjevanpapier schreef op 31 januari 2004 @ 01:26:
Zoek voor de grap eens op redelijke spitsen, met redelijk scoren. En dan van 17 jaar.... I rest my case
Je zal spitsen bedoelen met passable passing en passable scorring denk ik :)

Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Verwijderd schreef op 31 januari 2004 @ 00:55:
Hier maar weer een bericht van mij.

Heb net een SUPER koopje gedaan. Deze speler die ik heb gekocht voor een SUPER prijs ga ik lekker trainen todat ik deze speler voor VEEL geld kan verkopen. Ik heb deze speler maar voor 120000 gekocht en deze speler kan ik soieso verkopen met heel veel winst. >:) >:) :Y) })

dit zijn de stats:

Valerio Gonzalez (24228221)
17 jaar, goed vorm, gezond
Een controversieel persoon, die kalm is en oneerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.

Nationaliteit: México
Vastgestelde waarde: 46 000 Euro
Loon: 840 Euro/week inclusief een 20% Bonus
Eigenaar: F.C. Golden Goalies

Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: goed Spelhervatting: goed

En dat voor maar 120000. Als ik dus zijn scoringsniveau wil verhogen, moet ik dan gewoon alleen maar scoren te trainen?

1 ding is zeker, met deze aankoop ben ik heel blij!.

[edit] Ik heb net even met Hattrick Buddy gekeken hoeveel de transfer prijs zou zijn en die blijkt nu 253000 euro te zijn. :9~ Na mijn training zal dat bedrag natuurlijk alleen maar hoger liggen (muhahahahaha). En dat voor een speler die nog maar 4 dagen een team heeft.
Tis toch een leuke speler om mee te beginnen en na 2 seizoenen met drie spitsen spelen en 6 van dit soort spelers in training te hebben kun je als beginnend team toch een mooi kapitaaltje voor groei opbouwen.

Zelf kocht ik altijd 17 jarigen halverwege een seizoen met redelijk wing. Eentje staat nu op 1.5 miljoen met outstanding wing, een ander heb ik zonder siteskills voor 650K begin vd maand verkocht met formidable.. of was het excellent... never mind. Tis in ieder geval de juiste aanpak ;)

2 Ruyven's Boys – N.V.F.
2 Bacchanaal Un – Grunn Boer'n
1 De Gunners - NBW
2 FC_trias – EVV PHENIX
1 TCFSL – FC Remco Unit
2 pusphaira - MIO United
2 WaldMagic - RKVVM

1-3 Mjällbyn - Gäddträsket (Lego land)

[ Voor 9% gewijzigd door yared op 31-01-2004 11:45 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Dadonator Dit was vroeger zeker een koopje ja. Tegenwoordig wordt er van een spits meer gevraagd dan alleen scoren. Passen is the magic word. Ik wil niet je aankoop de grond in praten, maar dat is de reden dat er minder mensen op bieden. Zoek voor de grap eens op redelijke spitsen, met redelijk scoren. En dan van 17 jaar.... I rest my case

Aan zijn waarde te zien, is deze jongen net goed geworden. Het zal je heel wat weken kosten, voordat hij een level omhoog gaat.

Nu ik je blijdschap de grond in hebt gepraat, wil ik je er toch veel succes mee wensen. Hou ons op de hoogte hou hij presteert.
maakt niet uit verder. Dan weet ik wat mij te wachten staat. Maar deze speler kan ik soieso wel voor meer verkopen dan dat ik ervoor betaald heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-04-2021
2 Ruyven's Boys – N.V.F.
2 Bacchanaal Un – Grunn Boer'n
1 De Gunners - NBW
2 FC_trias – EVV PHENIX
1 TCFSL – FC Remco Unit
2 pusphaira - MIO United
1 WaldMagic - RKVVM

0-2 Mjällbyn - Gäddträsket

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 Ruyven's Boys – N.V.F.
1 De Gunners - NBW
2 FC_trias – EVV PHENIX
1 TCFSL – FC Remco Unit
2 pusphaira - MIO United
1 WaldMagic - RKVVM

1-2 Mjällbyn - Gäddträsket

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

soms heb je geluk, soms heb je pech

24-01-2004 Je hebt een speler gekocht en 1 100 000 Euro betaald.
30-01-2004 Je hebt een speler verkocht en 1 101 600 Euro ontvangen

oftewel 400 euro verlies door de 2K kosten vd transfermarkt.

Ben ik blij dat ik van deze gast afben.. totaal geen sitestats en op het moment dat ik hem kocht en opnieuw evaluaeerd flikkerde het bedrag in HAM met 2 ton naar benden en ik had hem juist voor de handel gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-06 16:47

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

1 Ruyven's Boys – N.V.F.
1 De Gunners - NBW
3 United United – De Matenaaiers
2 FC_trias – EVV PHENIX
1 TCFSL – FC Remco Unit
2 pusphaira - MIO United
1 WaldMagic - RKVVM

1-1 Mjällbyn - Gäddträsket

jaja goh goh,heb even geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

yared schreef op 31 januari 2004 @ 11:52:

Ben ik blij dat ik van deze gast afben.. totaal geen sitestats en op het moment dat ik hem kocht en opnieuw evaluaeerd flikkerde het bedrag in HAM met 2 ton naar benden en ik had hem juist voor de handel gekocht.
Ik wil ook graag een miljoen om te handelen, maar ik moet het met een tonnetje doen:-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared schreef op 31 januari 2004 @ 11:52:

Yared, volgens mij vergeet je dat er nog andere kosten aan vastzitten:
Er gaat in totaal 10% vanaf naar de oorspronkelijke club, vorige club en naar de makelaar. Ik zie jou wel vaker tevreden dit soort handeltjes posten, en 't lijkt er dan op dat je je niet realiseerd dat je hiermee gewoon meer dan een ton verlies maakt. |:(
Als dat niet zo is ben jij gewoon vreselijk eerlijk! O-)
(ga dus niet in mijn transfer historie zitten loeren want ik wil ook nog weleens verlies maken op een speler)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sueno
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 31 januari 2004 @ 12:34:
[...]

Er gaat in totaal 10% vanaf naar de oorspronkelijke club, vorige club en naar de makelaar. Ik zie jou wel vaker tevreden dit soort handeltjes posten, en 't lijkt er dan op dat je je niet realiseerd dat je hiermee gewoon meer dan een ton verlies maakt. |:(
die 10% had hij er al afgehaald :)

Warning: objects in mirror are dumber than they appear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

(ga dus niet in mijn transfer historie zitten loeren want ik wil ook nog weleens verlies maken op een speler)
Iedereen doet weleens een miskoop he :) wat ik niet snap van je Yared is dat je je zo focust op die HAM prijzen en als de prijs in HAM gelijk zakt je hem verkoopt ofzo. Na zoveel seizoenen moet je alles toch redelijk in kunnen schatten zelf?

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2004 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat net te kijken bij zijn hoogtpunten en deze speler is getrokken uit de jeugdopleiding van 20 januari 2004. Dat is dus niet zo lang geleden. Het kan dus zijn dat deze dus al goed uit de jeugdopleiding kwam. Even afwachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat kan wel zo zijn, maar aan zijn waarde zie je dat ie net solid is (zeker nu die goed in vorm is). Daarbij is ie al bijna 18, dus is het bedrag dat jij betaald hebt, is vrij normaal en zeker geen koopje.

En hij is controversieel en oneerlijk, wat zijn prijs ook drukt.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2004 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 januari 2004 @ 14:32:
Dat kan wel zo zijn, maar aan zijn waarde zie je dat ie net solid is (zeker nu die goed in vorm is). Daarbij is ie al bijna 18, dus het bedrag dat jij betaald hebt, is vrij normaal en zeker geen koopje.

En hij is controversieel en oneerlijk, wat zijn prijs ook drukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-11-2024
3 Ruyven's Boys – N.V.F.
1 De Gunners - NBW
1 WUR-team – Woudese Boys <-- WO-alert
2 FC_trias – EVV PHENIX
1 TCFSL – FC Remco Unit
1 pusphaira - MIO United
1 WaldMagic - RKVVM

1-2 Mjällbyn - Gäddträsket (Sverige)

Don't waste your time or time will waste you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

2 Ruyven's Boys – N.V.F.
1 De Gunners - NBW
2 FC_trias – EVV PHENIX
1 TCFSL – FC Remco Unit
2 pusphaira - MIO United
1 WaldMagic - RKVVM

0-1 Mjällbyn - Gäddträsket

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Zojuist een aankoop gedaan, die met een beetje conditietraining leuk op het middenveld gezet kan worden:

Nordin van Nunspeet (12619956)
20 jaar, goed vorm, geblesseerd (2 weken)
Een populair persoon, die gebalanceerd is en eerlijk.
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.

Specialiteit: Krachtig

Nationaliteit: Nederland
Vastgestelde waarde: 135 000 Euro
Loon: 1 050 Euro/week
Eigenaar: Hoedjevanpapier's XI tal
Waarschuwingen: 2

Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos

Gekocht voor het sommetje van 715.000 euro. Even beter laten worden, dan op conditietraining. En dan verkopen. Hoeveel zou er voor gegeven worden? ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Ik zou er iig niet veel voor over hebben aangezien zijn conditie zwaar beneden alle peil is. Om het minimaal naar solid op te laten krikken is er 5 weken training nodig wat slecht is voor de vorm van alle spelers.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, ik ga zelf ook altijd het liefst met een grote boog om dit soort spelers heen...

Kost me veel te veel tijd/vorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Hoe presteerd die speler nu eigenlijk?

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Dolf schreef op 31 januari 2004 @ 17:32:
Hoe presteerd die speler nu eigenlijk?
Hoe presteert die speler nu eigenlijk?

Presteert is in deze zin de Persoonsvorm. Want wanneer je de zin in een andere tijd zet krijg je: Hoe presteerde die speler eigenlijk?

Het kofschip gebruik je dus in dit geval niet maar gewoon Stam + T :)
Stam is: Presteer+t = presteert :)

(Leraar Thije heeft gesproken :P)
(vat dit wel op als positieve feedback! ) 8)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2004 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Federatie van taalpuristen iets voor jou? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Verwijderd schreef op 31 januari 2004 @ 17:40:
Hoe kan ik dit nu zien als pos. feedback? Ik wordt in het openbaar op mijn fout gewezen en dergelijke fouten maak ik bijna nooit.

Maar toch bedankt voor dit leermoment. ;)

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

The Dolf schreef op 31 januari 2004 @ 17:44:
[...]

Hoe kan ik dit nu zien als pos. feedback? Ik wordt in het openbaar op mijn fout gewezen en dergelijke fouten maak ik bijna nooit.

Maar toch bedankt voor dit leermoment. ;)
Als je dan toch bezig bent, het is ik word en niet ik wordt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royz schreef op 31 januari 2004 @ 17:45:
[...]

Als je dan toch bezig bent, het is ik word en niet ik wordt ;)
Lol, naja laten we maar stoppen, ik vind zelf taalpuristen altijd maar irritant :P
En het kan ook ergernissen opwekken :)... Dus bij deze ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op 31 januari 2004 @ 17:40:
[...]

Hoe presteert die speler nu eigenlijk?

Presteert is in deze zin de Persoonsvorm. Want wanneer je de zin in een andere tijd zet krijg je: Hoe presteerde die speler eigenlijk?

Het kofschip gebruik je dus in dit geval niet maar gewoon Stam + T :)
Stam is: Presteer+t = presteert :)

(Leraar Thije heeft gesproken :P)
Extra opleiding voor docent Thije: De meest voor de hand liggende vraag om de persoonsvorm te vinden is nog altijd de vraagzin. Het wordt dan dus: Presteert die speler eigenlijk? Vragende voornaamwoorden mogen dus worden overgeslagen.

/me :+

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
* The Dolf had gewoon naar zijn moeder moeten luisteren en gewoon ziek in bed moeten blijven liggen ipv achter de pc kruipen.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Par_Martinos schreef op 31 januari 2004 @ 17:49:
[...]

Extra opleiding voor docent Thije: De meest voor de hand liggende vraag om de persoonsvorm te vinden is nog altijd de vraagzin. Het wordt dan dus: Presteert die speler eigenlijk? Vragende voornaamwoorden mogen dus worden overgeslagen.

/me :+
Deze methode kan je niet bij elke zin gebruiken :)

Of je krijgt een volstrekt rare/gekke/lollige/vreemde zin.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2004 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Taalpuristen kunnen zich hier, hier en nog op vele andere plekken bevredigen.

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Ieder jaar train ik 2 weken conditie, om het algemene conditiepeil oven op te krikken. Daarbij is het voor mij jonge spitsen ook wel goed. Maar meer dan die 2 weken ga ik er ook niet aan besteden. Ik hoop dat hij 3 levels stijgt, dat geluk heb je wel eens nodig. En verlies denk ik er niet op te maken. Blessure weg, Vorm omhoog, en verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoedjevanpapier schreef op 31 januari 2004 @ 16:55:
Zojuist een aankoop gedaan, die met een beetje conditietraining leuk op het middenveld gezet kan worden:

Nordin van Nunspeet (12619956)
20 jaar, goed vorm, geblesseerd (2 weken)
Een populair persoon, die gebalanceerd is en eerlijk.
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.

Specialiteit: Krachtig

Vastgestelde waarde: 135 000 Euro
Loon: 1 050 Euro/week
Eigenaar: Hoedjevanpapier's XI tal
Waarschuwingen: 2

Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos

Gekocht voor het sommetje van 715.000 euro. Even beter laten worden, dan op conditietraining. En dan verkopen. Hoeveel zou er voor gegeven worden? ;p
Hmm een middenvelder heeft tog ook betere bystats nodig, is de betaalde 715.000 niet een beetje veel dan?? wat geeft HAM er voor? En de komende 2 weken heb je er niets aan...Of jij hebt er een andere kijk op :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Thije: dat zie ik graag :) goed bezig meester Thije!

(en wat is er mis met taalpuristen??? ben er zelf ook eentje geweest namelijk :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

[...]

Zoals Sueno al zei, dit zijn netto bedragen genomen uit 'club' :)

@Foray, voor de handel moet je de prijzen op de 'beurs' aanhouden een aangezien de HAM TPE database momenteel DE standaard daarvoor is (ook Hattrick Buddy en nog eentje met een bekende naam die me ontschoten is, maken er gebruik van) moet je die prijzen aanhouden want dat doen je kopers ook.

Ik handel niet echt gek veel hoor, alleen om een beetje bij te benen.

Totaal gekochte spelers 8 405 503 Euro
Totaal verkochte spelers 9 674 402 Euro
Verschil 1 268 899 Euro

Gemiddeld (gekocht) 107 763 Euro
Gemiddeld (verkocht) 96 744 Euro
Gemiddeld (gekocht + verkocht) 7 129 Euro

Lol @ HvP, die had ik ook in me bookmarks staan :D
Die is toch nog twee weken geblesseerd? beter lezuh Yared :P

Vond idd zijn bijstats niks, voor 5 ton had ik hem wel willen hebben maar koop liever Jochem Molenaar voor dat bedrag

[ Voor 15% gewijzigd door yared op 31-01-2004 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

OK, Molenaar is inderdaad ook een leuke speler. Het verschil zit m in de conditie.
Zal eens kijken voor hoeveel hij weg gaat morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*GOT Federatie Roddels/Quotes*

Afbeeldingslocatie: http://www.egaliteparentale.be/annims/blabla.gif

grooviee17 houdt niet zo van sokken met gaten erin.

Yared voelt zich af en toe een eierdop.

Brainpower meldt zich aan voor het Nationaal Kampioenschap Blokfluiten.

devv05 krijgt er een punthoofd van.

Frizza heeft een joystick.

hoedjevanpapier vergrijpt zich aan een mier.

The_Marsmellow woont samen met z'n aap.

Zonar vlakt helemaal niemand uit.

ik-vlieg springt hoog en laag.

Ronald_Koeman heeft een voorliefde voor appelgebak.

Xanathorn is een geboren straatpingponger.

Appie-B zal Appie-B niet zijn zonder de -B

Aristos zoekt zijn heil bij de kantine van de Huisvrouwen Club.

bloempje negeert de pers.

bram113 is zichzelf niet meer.

Cyclops10 is normaal gesproken gewoon top, nu wat minder.

DeNeu haalt zijn brood bij de plaatselijke bakker.

died_laughing stampt met z'n voeten op de grond.

Equus wil alleen Cruesli in z'n Yoghurt.

Evertje kan totaal niet na-synchroniseren.

FCDBer voelt een slappe lach aankomen.

FOPPIE kijkt altijd het liefst naar de natuur.

GaMbiNo_GoT is geen houthakker maar een burgemeester.

GM-Graxon pompt water in de dijk.

grootw heeft een schep.

Haarman heeft een sterk gevoel van eigenwaarde.

hijmen maalt er niet om.

j_du_pee wordt in ieder geval geen rummikub koning.

janspj haalt alles uit de kast.

Jasperw merkt aan alles dat hij toch wel drop lust.

koendb vindt wel is wat.

koentjuh voelt zich sterk.

Lortnoc blijft bij z'n standpunt over nijlpaarden.

MaestroTim zal zich revancheren.

mankit aapt iedereen na. (erg flauw)

Mazaxus is een grote jongen.

Menno is gewoon een benno.

Metal_Meijer houdt van narcissen.

Par_Martinos holt achter de feiten aan.

Pjotrski bedankt iedereen.

Preddie heeft een aantal keren gedanst.

Renate fietst de wijde wereld in.

reneBman mocht eerst niet vallen, deed het toen toch.

RSD2K is gekomen.

Ruudboy gooit alle dominostenen om.

Sandyman538 is blond.

Sueno trekt aan het verkeerde eind.

Vampirica lost alles op.

Visscher82 grapt over alles wat hem te binnen schiet.

winglo haalt ook gewoon 2 plakjes kaas.

wtr99 heeft daarentegen liever zalmfilét.

Wubmaster bonkt op de grond, na een ontmoeting.

Yukkie neemt er nog één. Hij houdt van snoepjes.

yvisser maalt er niet om.

Zarro heeft in het verleden wel eens gespuugd.

BasvanBerkel kijkt naar idols.

blackpatje pakt zijn eigen fiets.

cdeleeuw is de gelukkige winnaar van het wedstrijdje slingeren.

ChrisisLT gooit met lavalampen.

Da_Hardest voelt zich bij de neus genomen.

Dieptriest laat een boer.

Dr_Peppert mag niets kan alles.

eltjoonline klimt in het wandrek.

Emmer accelereert van 1 tot 10 in 2 seconden!

FinalD zakt steeds dieper weg in de modder.

foray loopt mank.

hestaatje was een boterham.

jpwirdeier loopt naar de maan.

MVenneker is vervelend.

OO0nMe mocht een auto'tje uitkiezen.

PiKing heeft een dino.

raketje kronkelt als een rupsje.

RoYZzZ is zo hard als een stukje kaas.

SilverLion dopt zijn eigen boontjes.

Supermen denkt over alles na.

Tedzz laat z'n billen zien.

ThaMike zorgt voor de pizza's!

Tjacco tennist echt niet.

TjeuLaLing zal het je zuur maken.

Tom_Beijer knoopt het in zijn oren.

Tomm1eD mag nou eenmaal niets zeggen. Beloofd is beloofd.

------------------

Dit waren ze.... pfffff wat een #$$werk zeg :) En het slaat ook totaal nergens op :D
Mmmm naja "verstuur bericht" :D

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2004 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Thije, verveel je je?

Hoe kom je er op :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

whahahaha LOL @ Thije :D :D

Jij hebt echt niks te doen he ;) :P

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09 23:21
LOL @ Thije....jij hebt ook echt niks te doen he :P

Maar dit was ook niet je eerste creatieve ingeving, naast het mooie stukje poezie en het begin van het verhaal wat trouwens nog niet af is :). Maar het is altijd wel leuk om te lezen :).

[ Voor 78% gewijzigd door grooviee17 op 01-02-2004 01:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Zojuist een spits getrokken, matig passen, matig scoren...Wel 17 jaar.
Die mag het ergens anders gaan proberen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YP wederom bizar slecht.

@Thije: Ik hoop echt voor je dat je dit gemaakt hebt met een generator ofzo..... B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

@ Thije 1....Hulde mooi stukje proza op zondagochtend.

@ Thije 2 Ook al gebruik je het 't kofschip, dat wil natuurlijk niet zeggen dat je 't kunt vergeten. Dit is toch altijd 1/7 deel en dat is afgerond 14.3 %. En soms verveelt het 't kofschip gewoon een beetje, dan neem ik even 't fokschaap (figuurlijk, voor het geval dat iemand een flauwe opmerking wil maken).

Mijn jeugdspeler van deze week heeft mooie bijstats alleen geen hoofdstats

Specialiteit: Snelheid

Vastgestelde waarde: 19 000 Euro
Loon: 580 Euro/week
Eigenaar: FC-Utrèg waor

Conditie: rampzalig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: goed Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: uitstekend

Hopelijk krijg ik er nog 25 ruggen voor.

[ Voor 3% gewijzigd door neudeboules op 01-02-2004 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze week een 17-jarige redelijk keeper van € 272000. Kan ik nog wel iets van € 75000 euro voor krijgen (hoop ik :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

@n00bje_ ik denk wel 95,000

Ik zie net dat we gisteren zeer teleurstellend gelijk hebben gespeeld tegen schotland. Volgende week beter tegen Denemarken

[ Voor 71% gewijzigd door neudeboules op 01-02-2004 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Eindelijk weer eens een pull (de eerste uit mijn uitstekende opleiding met 1 stat op goed :( ) die er mee door kan. Een goed keeper van 18 jaar. Toch ga ik hem denk ik verkopen... Had gehoopt op een 17 jarige :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-06 14:28
Sandyman538 schreef op 01 februari 2004 @ 10:27:
Eindelijk weer eens een pull (de eerste uit mijn uitstekende opleiding met 1 stat op goed :( ) die er mee door kan. Een goed keeper van 18 jaar. Toch ga ik hem denk ik verkopen... Had gehoopt op een 17 jarige :)
Zelfde hier, een goede aanvaller. Terwijl mijn jeugdopleiding al meer dan 1 seizoen op uitstekend staat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Niet online
2 Ruyven's Boys – N.V.F.
1 De Gunners - NBW
2 FC_trias – EVV PHENIX
1 TCFSL – FC Remco Unit
2 pusphaira - MIO United
2 WaldMagic - RKVVM

1-3 Mjällbyn - Gäddträsket

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
Jay de Keizer (25264986)
18 jaar, redelijk vorm, gezond
Een aangenaam persoon, die temperamentvol is en rechtvaardig.
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Vastgestelde waarde: 62 000 Euro
Loon: 800 Euro/week
Eigenaar: 1337s United

Positiespel: matig Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: goed
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
Kan slechter, ik heb er alleen niks aan.. Hoop dat ie nog iets oplevert..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Laatst online: 01:07
Baggerjeugdspeler hier, is alweer ontslagen.
@Hoedjevanpapier: Don't worry, ik PIC ;)
@Thije: Briljante ingeving van creativiteit weer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zozo, na vorige week m'n goed spits, trek ik vandaag een goed verdediger...

Kenneth den Bleker (25271885)
18 jaar, redelijk vorm, gezond
Een sympathiek persoon, die gebalanceerd is en oprecht.
Heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider.

Specialiteit: Technisch

Vastgestelde waarde: 172 000 Euro
Loon: 1 380 Euro/week
Eigenaar: Real Rainer

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: goed
Scoren: matig Spelhervatting: zwak

En wat denken jullie ervan?? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
2 Ruyven's Boys – N.V.F.
2 De Gunners - NBW
2 United United – De Matenaaiers
2 FC_trias – EVV PHENIX
1 TCFSL – FC Remco Unit
2 pusphaira - MIO United
2 WaldMagic - RKVVM

1-2 Mjällbyn - Gäddträsket (wedstrijd is al gespeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

2 Ruyven's Boys – N.V.F.
1 De Gunners - NBW
2 United United – De Matenaaiers
2 FC_trias – EVV PHENIX
1 TCFSL – FC Remco Unit
2 pusphaira - MIO United
1 WaldMagic - RKVVM

1-2 Mjällbyn - Gäddträsket (Sverige)

En idd is de bonuswedstrijd al gespeeld :S Foutje van mijn kant... |:(
Bonuswedstrijd levert in deze ronde geen punten op...sorry peeps...

YP was weer bagger...

[ Voor 5% gewijzigd door NiMu83 op 01-02-2004 13:17 ]

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclops10
  • Niet online
Rutgerus van Leeuwen (25274968)
17 jaar, redelijk vorm, gezond
Een populair persoon, die gebalanceerd is en oneerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Nationality: Nederland
Vastgestelde waarde: 40 000 Euro
Loon: 680 Euro/week
Eigenaar: FC Selwerd

Positiespel: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Deze speler trek ik net... volgens mij wel een aardige pull.
wat zou ik hiervoor kunnen vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat was algemeen training ook al weer, gewoon een gemixde training toch :?
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.