13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Verwijderd
Rafi David
539 000 Euro, 18 jaar, goed in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: uitmuntend Spelhervatting: waardeloos
ook nog een uitstekend pm-er die staat nog op 160k
Frozza houd nou toch eens op met die Rafi promotie, zo'n B-speler wil toch niemand kopenVerwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 14:59:
als er iemand nog een spits zoekt deze loopt morgen bij me af staat op 1,2 miljoen
Rafi David
539 000 Euro, 18 jaar, goed in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: uitmuntend Spelhervatting: waardeloos
ook nog een uitstekend pm-er die staat nog op 160k
Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.
Verwijderd
mond dicht en bieden!The_Marsmellow schreef op 26 januari 2004 @ 15:18:
[...]
Frozza houd nou toch eens op met die Rafi promotie, zo'n B-speler wil toch niemand kopen
Waarom als we niet bieden kan je em mooi woensdag nog opstellenmond dicht en bieden!
je kan best wel wat "goede" spelers gebruiken!
Verwijderd
The_Marsmellow schreef op 26 januari 2004 @ 15:24:
[...]
Waarom als we niet bieden kan je em mooi woensdag nog opstellen![]()
je kan best wel wat "goede" spelers gebruiken!
Mijn belangrijkste advies is om zo snel mogelijk geld te gaan genereren.Verwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 11:10:
...
Hoe kan ik het best starten?
Is het wel verstandig om meteen 20000 in je jeugdopleiding te steken of is beter om in het begin maximaal 10000 te doen. Want ja, je budget is niet hoog in het begin.
Wanneer kan je het best een stadion bouwen?
Ik zou niets investeren in je jeugdopleiding om de volgende redenen:
- ik heb vaak zat gehoord van mensen die de eerste seizoenen geen of nauwelijks leuke spelers eruit haalden.
- het duurt een tijd voordag je opleiding op niveau is.
- 'even stoppen' met je jeugdopleiding kan niet wanneer je in financiële problemen zit.
- 20k per week is een veel te grote hap uit je budget - iig wanneer je ook spelers wilt trainen.
Ik zou dan nog eerder in je stadion gaan investeren. Misschien kan je beter je stadion uitbreiden nadat je een goede serie hebt neergezet, zodat je zeker weet dat alles goed vol zit. Het voordeel van een wat groter stadion is dat je 'vaste' 2 wekelijkse inkomsten wat hoger liggen.
Maar, wat ik vooral zou doen is jeugdige spelers opleiden! Ik train op verdedigen, maar ik zou achteraf iets kiezen met een kortere trainingsperiode (winger, keeper). Het voordeel hiervan is dat omdat je per week verhoudingsgewijs minder spelers kan trainen, je investeringen lager liggen. Ook kan je eerder spelers weer gaan verkopen zodat je sneller weer nieuwe investeringen kan maken.
Dus: bepaal je trainingstype, koop 17 en/of 18 jarige passable/solid spelers met de juiste eigenschappen en ga daarmee aan de slag.
Mocht je geld over hebben kan je je stadion vergroten of een goede coach aanschaffen.
Edit: ff 2 linkjes toevoegen met interessant leesvoer:
http://www.databased.at/hattrick/index.asp
http://www.hottrick.org/S...ticle-artid-3-page-1.html
[ Voor 6% gewijzigd door vargo op 26-01-2004 16:37 ]
Verwijderd
Het is zonde om met je Zwak coach te gaan trainen... Dit is nou eenmaal niet effectief.. En kost je eigenlijk alleen maar overbodig veel tijd..vargo schreef op 26 januari 2004 @ 16:35:
[...]
Mijn belangrijkste advies is om zo snel mogelijk geld te gaan genereren.
Ik zou niets investeren in je jeugdopleiding om de volgende redenen:
- ik heb vaak zat gehoord van mensen die de eerste seizoenen geen of nauwelijks leuke spelers eruit haalden.
- het duurt een tijd voordag je opleiding op niveau is.
- 'even stoppen' met je jeugdopleiding kan niet wanneer je in financiële problemen zit.
- 20k per week is een veel te grote hap uit je budget - iig wanneer je ook spelers wilt trainen.
Ik zou dan nog eerder in je stadion gaan investeren. Misschien kan je beter je stadion uitbreiden nadat je een goede serie hebt neergezet, zodat je zeker weet dat alles goed vol zit. Het voordeel van een wat groter stadion is dat je 'vaste' 2 wekelijkse inkomsten wat hoger liggen.
Maar, wat ik vooral zou doen is jeugdige spelers opleiden! Ik train op verdedigen, maar ik zou achteraf iets kiezen met een kortere trainingsperiode (winger, keeper). Het voordeel hiervan is dat omdat je per week verhoudingsgewijs minder spelers kan trainen, je investeringen lager liggen. Ook kan je eerder spelers weer gaan verkopen zodat je sneller weer nieuwe investeringen kan maken.
Dus: bepaal je trainingstype, koop 17 en/of 18 jarige passable/solid spelers met de juiste eigenschappen en ga daarmee aan de slag.
Mocht je geld over hebben kan je je stadion vergroten of een goede coach aanschaffen.
Edit: ff 2 linkjes toevoegen met interessant leesvoer:
http://www.databased.at/hattrick/index.asp
http://www.hottrick.org/S...ticle-artid-3-page-1.html
Prioriteit nummer 1 is dus gewoon een GOED coach kopen.. simpel
Verwijderd
Verwijderd
Nee Tim, eerst een GOED coachVerwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 16:55:
@ vargo: helemaal mee eens, die jeugdopleiding is voor startende teams echt te veel, stadion moet prioriteit hebben.
TS boost door intensiteit te verlagen
Ja, het is mogelijk om je TS eenmalig te boosten door je trainingsintensiteit te verlagen. Dit kan je essentiele boost geven aan het einde van het seizoen.
Mijn ervaring vorig seizoen:
Week 12: 96%
Week 13: 60%
Week 14: 75%
Week 15: 100%
Dit resulteerde in een TS boost van twee stappen (4 naar 6). Dit gebeurt op de donderdag van week 13. Dit percentage wordt ook meegenomen in de training één dag later.
Ik heb een echte clown en had toendertijd een solid leadership coach.
(Ik moet zeggen dat sindsdien mijn vorm dramatisch is gedaald. Ik durf geen directe relatie te leggen, maar toch)
[ Voor 9% gewijzigd door Aristos op 26-01-2004 17:01 ]
Even een paar feiten, je zit in de 2 na beste IV qua sterren, shit happens.Verwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 13:30:
[...]
yups vriend van me haalt 48.5 wat het hoogste is in div4. Ik snap nog steeds niet waarom ik elke keer verlies. Iemand tips waarom?
Je haalt idd veel sterren, maar het grootste gedeelte komt van je verdediging, net als bij mensen die middenvelders trainen de meeste sterren komen van het middenveld. Verder speel je dus 5-4-1, waarvan de ene spits maar 3,5 ster haalt.
Al met al is het gewoon een feit dat je met 5-4-1 normaal gesproken weinig kans maakt om te winnen, aangezien je moet scoren om te winnen. Verder zou ik toch denken aan een 4-4-2 met goede spitsen of 4-5-1 met goede wingers, tenzij je een spits hebt die 6 ster haalt(bovennatuurlijk oid) zou ik geen 5-4-1 spelen meer.
Ook nog wat wijsheden van ene Cruijff: Je wilt de ballen bij je beste mensen hebben, als je meer balbezit dan de tegenstander hebt is het slim dat je aanval op orde is.
Balbezit+verdediging << Balbezit + aanval , en over verdediging+aanval zal ik het maar niet hebben, heb persoonlijk ondervonden dat je toch gewoon kapot wordt gespeeld, daarom denk ik erover na om misschien ipv een verdediger mijn 3e brilliant/magnificent middenvelder te gaan halen, schijt aan bijstats ook.
En btw Thije, als je in het begin al met je 300k startgeld een goed coach ga halen, waar ga je dan je trainees vandaan halen ? Er is een aardig goede guide op www.hottrick.org, ff kort bespreken met eigen mening:
Jeugdopleiding of op 10k of op 0k de eerste paar weken. Neem een redelijk coach + x leiderschap, iig die ene die ongeveer of zelfs minder dan 100k kost. Dump al je sterspelers, behalve misschien een paar die positiespel hebben + conditie. Ga spitsen trainen ipv wingers, voor een uitstekende winger krijg je geen flikker, en koop een 18 jarige goed scoren om op te trainen tot uitstekend, zodat je in korte tijd veel geld kan krijgen. Voor de rest kan je gewoon die guide volgen.
[ Voor 21% gewijzigd door ^^0nMe op 26-01-2004 17:07 ]
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Verwijderd
zie mijn laatste wedstrijd (4-5-1). ik heb in 9 dagen tijd 3 outstanding middenvelders gekocht. helaas heb ik niet meer geld. maar mijn middenveld is nu aardig op orde maar toch steeds dat beetje pech waardoor ik verlies.^^0nMe schreef op 26 januari 2004 @ 17:01:
[...]
Even een paar feiten, je zit in de 2 na beste IV qua sterren, shit happens.![]()
Je haalt idd veel sterren, maar het grootste gedeelte komt van je verdediging, net als bij mensen die middenvelders trainen de meeste sterren komen van het middenveld. Verder speel je dus 5-4-1, waarvan de ene spits maar 3,5 ster haalt.
Al met al is het gewoon een feit dat je met 5-4-1 normaal gesproken weinig kans maakt om te winnen, aangezien je moet scoren om te winnen. Verder zou ik toch denken aan een 4-4-2 met goede spitsen of 4-5-1 met goede wingers, tenzij je een spits hebt die 6 ster haalt(bovennatuurlijk oid) zou ik geen 5-4-1 spelen meer.
Ook nog wat wijsheden van ene Cruijff: Je wilt de ballen bij je beste mensen hebben, als je meer balbezit dan de tegenstander hebt is het slim dat je aanval op orde is.
Balbezit+verdediging << Balbezit + aanval , en over verdediging+aanval zal ik het maar niet hebben, heb persoonlijk ondervonden dat je toch gewoon kapot wordt gespeeld, daarom denk ik erover na om misschien ipv een verdediger mijn 3e brilliant/magnificent middenvelder te gaan halen, schijt aan bijstats ook.
Verwijderd
Je zegt het zelf al: Dump je sterspelers... Met dat geld kan je jeugdspelers kopen.^^0nMe schreef op 26 januari 2004 @ 17:01:
[...]
Even een paar feiten, je zit in de 2 na beste IV qua sterren, shit happens.![]()
En btw Thije, als je in het begin al met je 300k startgeld een goed coach ga halen, waar ga je dan je trainees vandaan halen ? Er is een aardig goede guide op www.hottrick.org, ff kort bespreken met eigen mening:
Jeugdopleiding of op 10k of op 0k de eerste paar weken. Neem een redelijk coach + x leiderschap, iig die ene die ongeveer of zelfs minder dan 100k kost. Dump al je sterspelers, behalve misschien een paar die positiespel hebben + conditie. Ga spitsen trainen ipv wingers, voor een uitstekende winger krijg je geen flikker, en koop een 18 jarige goed scoren om op te trainen tot uitstekend, zodat je in korte tijd veel geld kan krijgen. Voor de rest kan je gewoon die guide volgen.
Middenveld is ook geen probleem, maar je aanval is gewoon te slecht. Volgens mij is het net als bij balbezit zo dat de verschillen steeds kleiner worden naarmate de lvl's hoger worden. Dus hij scoort met zijn uitstekende aanval makkelijker tegen je uber verdediging dan jij met je redelijk aanval op zijn relatief lage verdediging.Verwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 17:04:
[...]
zie mijn laatste wedstrijd (4-5-1). ik heb in 9 dagen tijd 3 outstanding middenvelders gekocht. helaas heb ik niet meer geld. maar mijn middenveld is nu aardig op orde maar toch steeds dat beetje pech waardoor ik verlies.
Ik zou zeggen, haal wat wingers op, maar die zijn heel prijzig op het moment, makkelijkste oplossing is 2 goede spitsen halen later en 4-4-2 spelen met een aanvallende coach, je traint dan nog steeds 4, ook nog prima verdediging, maar je gehele team is een stuk gebalanceerder.
Eigenlijk is 3-5-2 nog steeds de beste opstelling, maar de prijzen van mids zijn te laag om te gaan trainen, daarom stap ik over een aantal seizoenen misschien over op wingertraining of keepers.
Idd, je krijgt nog wat geld daarvan, maar het bedrag is gewoon te laag, tenzij je veel geluk hebt, zeg nou zelf, die spelers die we hebben gekregen zouden nu amper wat hebben opgebracht. En dan nog, beter investeren in wat betere jeugdspelers, je wil gewoon geen zwak/matig trainen, minimaal toch 17 jaar redelijk. En ook nog een paar middenvelders erbij, genoeg om 1e te worden in je poule, zodat je stadionuitbreiding ook nut heeft.Verwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 17:12:
[...]
Je zegt het zelf al: Dump je sterspelers... Met dat geld kan je jeugdspelers kopen.
[ Voor 23% gewijzigd door ^^0nMe op 26-01-2004 17:20 ]
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Verwijderd
Hallo, jullie doen net allemaal of die n00bs zoveel geld te besteden hebben zeg, ze hebben een budget van bijna 0,0 en moeten daarvan dus een stabiel team neerzetten + een goed coach + talentjes om te trainen + jeugdopleiding. Hoeveel teams zijn er al niet failliet gegaan door te snel kopen van dingen, overhaast gedrag is funest in dit spel.
Ik help af en toe een nog redelijke beginner, die mij op een gegeven moment meedeelde dat hij 200k in de min stond, het kostte hem zo'n 7 weken om dat weg te werken.
Dus doe als beginneling maar lekker rustig aan en wacht tot je team stabiel is.
Verwijderd
Inderdaad overweeg ik 4-4-2 te gaan spelen heb dat nl. al vaker gedaan maar ook daar heb ik veel pech in gekend. Zelf vind ik een 3.5 sterren spits niet eens zo slecht. Kan moeilijk een 5 sterren spits kopen gewoon op dit moment. Meeste in div4 hebben ook niet veel beter. Ik haat het gewoon dat ik zo goed train etc. en toch altijd pech lijkt te hebben. Het dubbeltje valt nooit mijn kant op.^^0nMe schreef op 26 januari 2004 @ 17:16:
[...]
Middenveld is ook geen probleem, maar je aanval is gewoon te slecht. Volgens mij is het net als bij balbezit zo dat de verschillen steeds kleiner worden naarmate de lvl's hoger worden. Dus hij scoort met zijn uitstekende aanval makkelijker tegen je uber verdediging dan jij met je redelijk aanval op zijn relatief lage verdediging.
Ik zou zeggen, haal wat wingers op, maar die zijn heel prijzig op het moment, makkelijkste oplossing is 2 goede spitsen halen later en 4-4-2 spelen met een aanvallende coach, je traint dan nog steeds 4, ook nog prima verdediging, maar je gehele team is een stuk gebalanceerder.
Eigenlijk is 3-5-2 nog steeds de beste opstelling, maar de prijzen van mids zijn te laag om te gaan trainen, daarom stap ik over een aantal seizoenen misschien over op wingertraining of keepers.
Verwijderd
jongens, foray zit er volgens mij helemaal doorheen na zoveel pech, zullen we een 'help foray de winter door - foundation' oprichten?
de winter is al bijna voorbij dus we kunnen hem beter de lente door helpenVerwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 18:35:
jongens, foray zit er volgens mij helemaal doorheen na zoveel pech, zullen we een 'help foray de winter door - foundation' oprichten?
Mischien helpt dat

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord
Verwijderd
Ik spreek je niet aan als oud-forumaanjager (waar ik overigens altijd tevreden mee was en nooit een opmerking over gemaakt heb)yared schreef op 25 januari 2004 @ 22:08:
[...]
hehe, geinig om die voorbij te zien komen
@Metalmeijer ja je hebt volledig gelijk, desintresse van mijn kant, ik die 80.000 postings in dit forum heb.. man, lul niet en hou gewoon je opmerkingen voor je.. dit zijn juist het soort opmerkingen waarom ik ermee gekapt ben de aanjager van het forum en de federatie te zijn.. HET IS ALLEMAAL VRIJWILLIGERSWERK EN MENSEN MAKEN WELEENS EEN FOUTJE... en het valt op dat het altijd dezelfde mensen zijn die zeggen geen blad voor hun mond te nemen maar in feite gewoon niet weten wat diplomatiek zijn is.
Gewoon aardig zijn voor mekaar en elkaar wat ruimte gunnen... we zitten hier echt niet om mekaar af te maken.![]()
* yared heeft maar eens wel zijn bek opengetrokken.
PS: Metalmeijer kreeg gewoon ALLE drek over zich heen, ondanks dat hij absoluut zoals gezegd niet de enige is.
* yared was druk bezig en gaat nu even lekker rustig genieten vd rest vd berichtjes en zijn wedstrijdverslag
Ik spreek je aan als Yared, een van de deelnemers van de GoT-cup. Derhalve ben ik van mening dat ik niet diplomatiek hoef te zijn (iemand afzeiken is weer iets anders). Ik heb geen zin om als olifant in een porselein-kast te moeten lopen.
Schijnbaar ervaar je dat niet zo, maar of dat helemaal mijn probleem is weet ik niet... Ik hou er in ieder geval verder over op.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2004 20:00 ]
In de top 10 2 veranderingen: kiddy haalt deze week Williams BMW team in en foray4ever heeft Knights of the Hokey Pokey ingehaald, dat duidelijk met zijn 2e team speelde.

Don't waste your time or time will waste you
De uitslag:
8 Katala
7 Yared
6 Brainpower
6 -Pjotrski-
6 Frizza
5 Thije
5 MaestroTim
5 The_Marsmellow
5 neudeboules
4 hoedjevanpapier
4 !k vl!eg
3 Sandyman538
3 Zonar
3 Mankit
KdB
Ronald Koeman
grooviee17
Vreemd dat de laatste 3 personen de toto niet hebben ingevult...
De stand:
71 MaestroTim
62 Katala
62 hoedjevanpapier
61 Frizza
61 Thije
59 Zonar
59 Mankit
59 -Pjotrski-
58 Yared
54 Sandyman538
53 Brainpower
51 The_Marsmellow
50 KdB
50 grooviee17
45 Ronald Koeman
39 !k vl!eg
33 neudeboules
21 GandalfTheGrey
14 MTM
8 Wao
7 ForayNL
Katala was dit keer de beste en verdiende daarmee 1 hele punt extra
Hij stijgt tevens direct naar een gedeelte 2e plaats.
Zal MaestroTim de koppositie behouden, of neemt Katala het roer over? Ondek het allemaal in de volgende ronde van de GoT ToTo
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Tsja, een opmerkelijke uitbarsting van Yared, maar we hebben allemaal wel eens een rotdag waarop we ons gemakkelijk aangevallen voelen.Verwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 19:58:
[...]
Ik spreek je niet aan als oud-forumaanjager (waar ik overigens altijd tevreden mee was en nooit een opmerking over gemaakt heb)
Ik spreek je aan als Yared, een van de deelnemers van de GoT-cup. Derhalve ben ik van mening dat ik niet diplomatiek hoef te zijn (iemand afzeiken is weer iets anders). Ik heb geen zin om als olifant in een porselein-kast te moeten lopen.
Schijnbaar ervaar je dat niet zo, maar of dat helemaal mijn probleem is weet ik niet... Ik hou er in ieder geval verder over op.
@Brainpower: sorry, was de toto vergeten, 'k zal het nooit weer doen!
[ Voor 5% gewijzigd door Ronald Koeman op 26-01-2004 22:40 ]
Verwijderd
---
Persberichten
25-01-2004 Nobbe United - Poldermolen R 3 - 0
Vandaag werd er met duidelijke cijfers gewonnen van het stuurloze Poldermolen Rockets.
We hoopten natuurlijk op meer... maar dat zat er helaas niet in...
We hebben ons wel volledig opgeladen om tegen Xesses aanstaande zondag te gaan flammen!
Een MOTS tegen Xesses en PIC tegen Bjuster moeten ervoor zorgen dat wij tegen Knoedel nog wat energie over hebben.
Xesses be afraid!
---
Verder wil ik even zeggen dat ik niet tevreden over mijn resultaten in de toto... Bij deze eis ik 10 extra punten omdat ik zo lief ben

---
G.O.T. Cup laatste wedstrijden komen er aan!!!! Ik ga zelf Hoedjevanpapier een beetje helpen door ruim te winnen
Verwijderd
Als ie dan de volgende ronde haalt, wordt het mijn sportieve plicht om Hoedjevanpapier er dan maar uit te gooienG.O.T. Cup laatste wedstrijden komen er aan!!!! Ik ga zelf Hoedjevanpapier een beetje helpen door ruim te winnen(nice huh?
)
Je kan nog tweede op doelsaldo worden in onze poule hoor.Verwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 23:19:
[...]
Als ie dan de volgende ronde haalt, wordt het mijn sportieve plicht om Hoedjevanpapier er dan maar uit te gooien
En daar kan ik voor gaan zorgen.
En dat tref je een tegenstander uit poule D.
[ Voor 6% gewijzigd door GaMbiNo op 26-01-2004 23:25 ]
Ik zit op IRC iig, vanaf een uurtje of 6
Als je het terug kan vinden in de posts dat je het wel ingevult hebt pas ik het zo aangrooviee17 schreef op 27 januari 2004 @ 01:54:
@brainpower Ik dacht toch echt dat ik de toto ingevuld had deze week, vreemd? Ach ja, volgende week maar gewoon alles goed hebben dan, dan moet het wel lukken om deze week weer in te halen
.
en ach, alles goed voorspellen is een eitje
Deze spits is een leuke speler, met een uitstekende conditie, en goed scoren. Niks bijzonders dus. Ik ga dus even kijken, en hij heeft al 8 wedstrijden gespeeld. 7 voor de competitie, en 1 oefenwedstrijd.
Let nu op: Deze speler heeft scorend vermogen
Wedstrijd 1: 2 doelpunten
Wedstrijd 2: 2 doelpunten
Wedstrijd 3: 3 doelpunten (Oefenwedstrijd)
Wedstrijd 4: 3 doelpunten
Wedstrijd 5: 2 doelpunten
Wedstrijd 6: 3 doelpunten (in 5 minuten)
Wedstrijd 7: 3 doelpunten
Wedstrijd 8: 3 doelpunten
Dit is toch niet normaal meer? In 7 wedstrijden heeft hij zijn doelpunten aantal totaal verdubbeld!!! Daarbij al 3 hattricks, op 8 wedstrijden. Leuk om te zien, dat mijn scoutingsapparaat goed werkt….
Verwijderd
Wow, daar kan Van Nistelrooij nog wel wat van leren zeg!hoedjevanpapier schreef op 27 januari 2004 @ 11:10:
Ik vind het altijd leuk, om een beetje bij te houden wat mijn oud-spelers aan het doen zijn op de diverse velden in de wereld. Zo heb ik op 12 december een spits verkocht aan een vijfdeklasser in Oostenrijk. (Oostenrijk heeft zes divisies) Het gaat om Garcia Selaniki.
Deze spits is een leuke speler, met een uitstekende conditie, en goed scoren. Niks bijzonders dus. Ik ga dus even kijken, en hij heeft al 8 wedstrijden gespeeld. 7 voor de competitie, en 1 oefenwedstrijd.
Wedstrijd 1: 2 doelpunten
Wedstrijd 2: 2 doelpunten
Wedstrijd 3: 3 doelpunten (Oefenwedstrijd)
Wedstrijd 4: 3 doelpunten
Wedstrijd 5: 2 doelpunten
Wedstrijd 6: 3 doelpunten (in 5 minuten)
Wedstrijd 7: 3 doelpunten
Wedstrijd 8: 3 doelpunten
Dit is toch niet normaal meer? In 7 wedstrijden heeft hij zijn doelpunten aantal totaal verdubbeld!!! Daarbij al 3 hattricks, op 8 wedstrijden. Leuk om te zien, dat mijn scoutingsapparaat goed werkt….
Deze speler had in ieder geval wel makkelijke tegenstanders dan.
zowhoedjevanpapier schreef op 27 januari 2004 @ 11:10:
maar is die club niet veel sterker dan zijn leauguegenoten dan? of is hij b.v. onvoorspelbaar, dat deed het bij mijn oud spits ook heel goed
Wacht op antwoord
Verwijderd
Wat ik vaak heb is dat mijn mindere spitsen meer scoren dan mijn beste.. heel vreemdj_du_pee schreef op 27 januari 2004 @ 11:39:
[...]
zow
maar is die club niet veel sterker dan zijn leauguegenoten dan? of is hij b.v. onvoorspelbaar, dat deed het bij mijn oud spits ook heel goed
Verwijderd

Mijn trainer(Dinther United 7e div):
40 jaar, zwak vorm, gezond
Een zwak coach die aanvallend is ingesteld
Een populair persoon, die kalm is en oneerlijk.
Heeft redelijk ervaring en is een matig leider.
Ik heb een zwak coach, maar ik doe wel spelers opleiden. Kan ik dus ook beter een goede coach kopen? Maar Omdat ik maar zo'n 2 ton te besteden heb, kan ik niet een coach kopen met goede bijstats. Maakt dat niet uit?
Jah, heb ik ook.... Op de een of andere manier willen mijn formidabele of hogere spitsen maar niet scoren en mijn uitstekende en zelfs vleugelspeler welVerwijderd schreef op 27 januari 2004 @ 12:34:
[...]
Wat ik vaak heb is dat mijn mindere spitsen meer scoren dan mijn beste.. heel vreemd
Verwijderd
Misschien toch maar even doorsparen voor een goed coach, maar die kan je beter intern aannemen.YorgoB schreef op 27 januari 2004 @ 12:57:
Nu het over trainers gaat.....
Mijn trainer(Dinther United 7e div):
40 jaar, zwak vorm, gezond
Een zwak coach die aanvallend is ingesteld
Een populair persoon, die kalm is en oneerlijk.
Heeft redelijk ervaring en is een matig leider.
Ik heb een zwak coach, maar ik doe wel spelers opleiden. Kan ik dus ook beter een goede coach kopen? Maar Omdat ik maar zo'n 2 ton te besteden heb, kan ik niet een coach kopen met goede bijstats. Maakt dat niet uit?
Bedoel je dan dat ik het beste een goede coach met zwak leiderschap kan kopen à 617 100 Euro of een goede coach met slecht leiderschap à 268 700 Euro?Misschien toch maar even doorsparen voor een goed coach, maar die kan je beter intern aannemen.
Of maakt dat niet veel uit of het nou slecht of zwak is?
Is ervaring een random uitkomst als je een coach koopt?
Nu train ik verdedigen, maar misschien dat ik volgend seizoen overstap op aanvallen, maar kan ik dan beter een aanvallend of verdedigend ingestelde coach kopen?
Verwijderd
Bij mijn weten is het leiderschap niet bepalend voor de prijs hoor, maar zo goed ben ik nou ook weer niet op de hoogte, maar dit dacht ik toch echt.YorgoB schreef op 27 januari 2004 @ 13:30:
[...]
Bedoel je dan dat ik het beste een goede coach met zwak leiderschap kan kopen à 617 100 Euro of een goede coach met slecht leiderschap à 268 700 Euro?
Of maakt dat niet veel uit of het nou slecht of zwak is?
Is ervaring een random uitkomst als je een coach koopt?
Nu train ik verdedigen, maar misschien dat ik volgend seizoen overstap op aanvallen, maar kan ik dan beter een aanvallend of verdedigend ingestelde coach kopen?
en als je aanvallen gaat trainen, zou ik een verdedigend coach nemen ja.
Het is wel een beetje kort door de bocht. Ik ben het in principe wel mee eens. Maar ik heb indertijd wel erg veel moeten daytraden om dit te kunnen bekostigen. Daarnaast weken rond de -300,000 gehangen.devv05 schreef op 26 januari 2004 @ 22:18:
ALTIJD het maximale investeren in je jeugdopleiding, daar kan niet eens over gediscussieerd worden..
jaja goh goh,heb even geen inspiratie
Daytraden lijkt me iets wat je als beginner nu bij uitstek niet moet proberen. Lijkt me verstandig dat pas te doen als je meer zekerheid hebt over hoeveel spelers opbrengen...neudeboules schreef op 27 januari 2004 @ 13:56:
[...]
Het is wel een beetje kort door de bocht. Ik ben het in principe wel mee eens. Maar ik heb indertijd wel erg veel moeten daytraden om dit te kunnen bekostigen. Daarnaast weken rond de -300,000 gehangen.
leiderschap maakt enorm uit in de prijs, kijk maar eens naar de tabelletjes op hattrixVerwijderd schreef op 27 januari 2004 @ 13:43:
[...]
Bij mijn weten is het leiderschap niet bepalend voor de prijs hoor, maar zo goed ben ik nou ook weer niet op de hoogte, maar dit dacht ik toch echt.
en als je aanvallen gaat trainen, zou ik een verdedigend coach nemen ja.
* j_du_pee heeft een redelijk leider, formidabel ervaring speler die over een week of 5 coach wordt
Wacht op antwoord
Als beginner moet je dat juist wel doen om zo de kosten te drukken en een lekkere winst eraan over te houden...Tis natuurlijk zo dat je als beginner geen idee hebt over de prijzen, maar als je je dan gaat specialiseren op bv keepers ofzo... Zo heb ik dat ook gedaan in het begin...Keepers kopen, 1 weekie trainen en dan weer verkopen (als ze in skill gestegen zijn dan).j_du_pee schreef op 27 januari 2004 @ 14:00:
[...]
Daytraden lijkt me iets wat je als beginner nu bij uitstek niet moet proberen. Lijkt me verstandig dat pas te doen als je meer zekerheid hebt over hoeveel spelers opbrengen...
Je vergooit hiermee idd je training, maar aangezien de meeste toch een klote coach hebben maakt dit in het begin niet zoveel uit. Je moet zorgen dat je zo snel mogelijk veel geld verdient om zo een coach en trainies te kopen
just my 2 cents
okee, dat heb ik ook in het begin gedaan, maar sinds die tool kwam waar je gewoon op kunt aflezen hoe dicht je keeper tegen een volgend level aan zit lijkt me dat die markt redelijk gaat instorten...Brainpower schreef op 27 januari 2004 @ 14:06:
[...]
Keepers kopen, 1 weekie trainen en dan weer verkopen (als ze in skill gestegen zijn dan).
seulement mes deux centimes
[ Voor 5% gewijzigd door j_du_pee op 27-01-2004 14:10 ]
Wacht op antwoord
Hmm niet aan gedacht...goed punt iddj_du_pee schreef op 27 januari 2004 @ 14:09:
[...]
okee, dat heb ik ook in het begin gedaan, maar sinds die tool kwam waar je gewoon op kunt aflezen hoe dicht je keeper tegen een volgend level aan zit lijkt me dat die markt redelijk gaat instorten...
seulement mes deux centimes
NOGMAALS een OPROEP voor hulp aan de nieuwe GoT Site. Helaas hebben we nog niet echt een designer, vandaar dat er misschien mensen zijn die de oproep gemist hebben of toch van dienst kunnen zijn
Wat hebben we al?
-Webmaster (Devv05)
-Co-Webmaster (Brainpower)
-ASP Coders (Devv05, Brainpower)
-Toto (Brainpower)
-Got Ratings (Zonar)
-8 Bits of Hattrick (Hoedje)
-Faq (Ronald Koeman &
-GoT Cup (Groovie)
Wat zoeken we nog?
-Designer (vooral op grafisch gebied.. het re-designen van de website, maken van een logo, buttons etc.)
-Ideeen voor andere rubrieken en mensen die deze zouden willen gaan verzorgen
-Mensen met XML kennis die hiermee leuke dingen zouden kunnen doen
-Mensen die op andere manieren denken hun steentje bij te kunnen dragen (denk aan nieuwe rubrieken. er moet zoveel mogelijk informatie beschikbaar komen, zoiets als databased.at, zodat de federatie nog aantrekkelijker wordt)
Meldt je met voorkeur via email bij mij, devv05athotmail.com.
IRC Meeting
Alle bovengenoemde personen maar ook andere GoT'ers die mee willen discussieren of ideeen in willen brengen wordt gevraagd Woensdag 28 Januari om 20.00 aanwezig te zijn op IRC. Server irc.quakenet.org kanaal #HT-GoT
We zullen dan een eerste bespreking over de site gaan houden. Laat vantevoren even weten of je kunt of niet.
Bedankt voor de aandacht en ik hoop op veel enthousiaste respons
[ Voor 7% gewijzigd door .GoO op 27-01-2004 14:43 ]
Heeft iemand ervaring met zo'n soort coach? I.v.m PIC'en en dergelijke. Op dit moment dropt mijn TS ook altijd al heel vlot. Minimaal 1 stap per week als ik niet PIC

Een redelijk coach die aanvallend is ingesteld
Een populair persoon, die temperamentvol is en oprecht.
Heeft uitmuntend ervaring en is een redelijk leider.
Deze heb ik nu, en die zal ik ook nog wel even houden.
Ik heb bijvoorbeeld op het hattrick forum gelezen, dat bij sommige mensen binnen 1 seizoen het leiderschap met 2 stappen daalt. Als ik nu dan een goed coach met matig leiderschap zou kopen wat mij maar liefst 1.112.900 zou kosten, en het zakt binnen 1 seizoen naar slecht leiderschap.... dan zou ik zeggen ARGH ARGH
Waarschijnlijk weinig nuttigs over te zeggen, maar daarom overweeg ik dus iemand met slecht leiderschap. Voor 1 a 2 seizoenen, en dan bijvoorbeeld een goed/redelijk te kopen.
Wat een verhaal he....
is dat nou goed?Timon Burink (12249898)
41 jaar, waardeloos vorm, gezond
Een goed coach die verdedigend is ingesteld
Een controversieel persoon, die gebalanceerd is en eerlijk.
Heeft matig ervaring en is een matig leider.
Verwijderd
ja!maar ik snap dat het niets voor jou is. wellicht heb je zin om hem aan mij te geven? ik kan het wel even aan een GM vragen. 1 Gm staat nog in het krijt bij me dus die regelt wel watdevv05 schreef op 27 januari 2004 @ 16:26:
Ik snap nog niks van dat coach systeem, heb dr nog niks mee te maken gehad..
[...]
is dat nou goed?
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2004 16:55 ]
Ruyven's Boys – N.V.F.
Bacchanaal Un – Grunn Boer'n
De Gunners - NBW
United United – De Matenaaiers
GrahamFC – sport holland
WUR-team – Woudese Boys
FC_trias – EVV PHENIX
TCFSL – FC Remco Unit
pusphaira - MIO United
WaldMagic - RKVVM
Mjällbyn - Gäddträsket (Sverige)
2 Bacchanaal Un – Grunn Boer'n
1 De Gunners - NBW
1 United United – De Matenaaiers
3 GrahamFC – sport holland
1 WUR-team – Woudese Boys
2 FC_trias – EVV PHENIX
1 TCFSL – FC Remco Unit
1 pusphaira - MIO United
2 WaldMagic - RKVVM
2-3 Mjällbyn - Gäddträsket (Sverige)
Goedzo, lekker op tijdRonald Koeman schreef op 27 januari 2004 @ 18:47:
1 Ruyven's Boys – N.V.F.
1 De Gunners - NBW
3 GrahamFC – sport holland
2 FC_trias – EVV PHENIX
1 TCFSL – FC Remco Unit
1 pusphaira - MIO United
2 WaldMagic - RKVVM
2-3 Mjällbyn - Gäddträsket (Sverige)
1 Bacchanaal Un – Grunn Boer'n
1 De Gunners - NBW
1 GrahamFC – sport holland
2 FC_trias – EVV PHENIX
1 TCFSL – FC Remco Unit
2 pusphaira - MIO United
1 WaldMagic - RKVVM
3-0 Mjällbyn - Gäddträsket (Sverige)
3 De Gunners - NBW
2 GrahamFC – sport holland
1 FC_trias – EVV PHENIX
2 TCFSL – FC Remco Unit
2 pusphaira - MIO United
1 WaldMagic - RKVVM
5-0 Mjällbyn - Gäddträsket (Sverige)
Sinds wanneer doe jij mee? Heb je niks te doen ofzo?devv05 schreef op 27 januari 2004 @ 19:23:
1 Ruyven's Boys – N.V.F.
3 De Gunners - NBW
2 GrahamFC – sport holland
1 FC_trias – EVV PHENIX
2 TCFSL – FC Remco Unit
2 pusphaira - MIO United
1 WaldMagic - RKVVM
5-0 Mjällbyn - Gäddträsket (Sverige)
En het is nieteens een ctrl-c / ctrl-v actie, devv05 zal wel vakantie hebbenBrainpower schreef op 27 januari 2004 @ 19:57:
[...]
Sinds wanneer doe jij mee? Heb je niks te doen ofzo?
1 De Gunners - NBW
2 United United – De Matenaaiers
1 GrahamFC – sport holland
2 FC_trias – EVV PHENIX
1 TCFSL – FC Remco Unit
2 pusphaira - MIO United
1 WaldMagic - RKVVM
3-1 Mjällbyn - Gäddträsket (Sverige)
deze keer wel lekker op tijd
Gelieve mij voor 00.00 uit te dagen. Ik heb nl 40 graden koorts en langer dan 5min beeldscherm resulteerd in een vies toetsenbord. Alvast bedankt voor het begrip.
FC Dolf (68982)
[ Voor 6% gewijzigd door The Dolf op 27-01-2004 22:45 ]
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
* Ronald Koeman schaamt zich nog steeds een beetje
Edit: Beterschap Olav!
[ Voor 6% gewijzigd door Ronald Koeman op 27-01-2004 22:53 ]
Tot dan!
Verwijderd
Wel natuurlijk als je TS lager staat dan bedaard.Aristos schreef op 27 januari 2004 @ 23:34:
Met een slecht coach heeft het uberhaubt geen zin meer om te piccen (spreek uit ervaring)
Dan kan je PICcen om 'm naar bedaard toe te brengen.
Daarna PICcen heeft niet zoveel zin meer.
Haha ik heb vakantie en had idd niks te doenBrainpower schreef op 27 januari 2004 @ 19:57:
[...]
Sinds wanneer doe jij mee? Heb je niks te doen ofzo?
Alles is wel op de gok natuurlijk maar desondanks verwacht ik een inhaalrace
Ik vond eigenlijk wel dat de wedstrijd van Xana erin had gemoeten. Dat is zon beetje de kampioenswedstrijd. Maar, toch weer waardering voor de gevarieerde toto elke week.
NVF geeft soms in een persbericht de verwachting van zijn eigen wedstrijd
hoedjevanpapier schreef op 28 januari 2004 @ 12:16:
@ Brainpower Hoe is je relatie nu met Extince?
Ik vond eigenlijk wel dat de wedstrijd van Xana erin had gemoeten. Dat is zon beetje de kampioenswedstrijd. Maar, toch weer waardering voor de gevarieerde toto elke week.
Die wedstrijd had er idd in gemoeten...had hem niet gezien...helaas...
Me meespelend coach die ik 17 weken geleden gekocht heb en dus sinds ruim een week volledig aan de slag mocht als coach.
(hij heeft momenteel rood
Mårten Hjertholt (2934687)
33 jaar, matig vorm, gezond
Een goed coach die verdedigend is ingesteld
Een aangenaam persoon, die opvliegend is en oneerlijk.
Heeft uitstekend ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: Sverige
Vastgestelde waarde: 97 000 Euro
Loon: 2 280 Euro/week inclusief een 20% Bonus
Eigenaar: Harlem Hattricks
Waarschuwingen: (Geschorst)
Positiespel: goed Passen: goed
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
Doelpunten in carrière: 23
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 6
Bekerdoelpunten dit seizoen: 2
Zowel positiespels als verdedigen is omlaag gegaan sinds ik hem heb, laten we hopen dat zijn leiderschap niet net als de vorige in 1 seizoen 2 stappen omlaag viel en het seizoen erna nog eens naar slecht leoderschap.
[ Voor 11% gewijzigd door yared op 28-01-2004 14:40 ]
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
-een uitstekend defender (en een beetje ervaring). +- 23-28 jaar.
of
-een uitstekend aanvaller met minimaal redelijk passen (en een beetje ervaring). +- 23-28 jaar.
Beide mét uitstekend spelhervatting...
Nu vroeg ik me af wat de prijs is voor een uitstekend defender en voor een uitstekend aanvaller zoals hierboven beschreven??
Iemand een redelijke indicatie?
Volgens een mf calculator wat ook overeenkomt met mijn resultaten is PIC+content TS nog steeds bijna 3/4 lvl beter dan normal + composed TS, dus heeft wel zin om te piccen als je voor de wedstijd nog content TS hebt.
D3-Monk
Ik heb laatst een uitstekende verdediger gekocht, koste 450k ongeveer.Aristos schreef op 28 januari 2004 @ 15:05:
Ik zit met het volgende probleem: ik heb op het moment twee uitstekend spelhervatters, maar die gaan aan het einde van het seizoen beide de deur uit. Nu ben ik dus op zoek naar een nieuwe. Nu zijn er twee mogelijkheden:
-een uitstekend defender (en een beetje ervaring). +- 23-28 jaar.
of
-een uitstekend aanvaller met minimaal redelijk passen (en een beetje ervaring). +- 23-28 jaar.
Beide mét uitstekend spelhervatting...
Nu vroeg ik me af wat de prijs is voor een uitstekend defender en voor een uitstekend aanvaller zoals hierboven beschreven??
Iemand een redelijke indicatie?
Een uitstekende aanvaller met redelijk passen schat ik op 700k.
Maar als ze perse uitstekend spelhervatten moetten hebben konden ze wel eens zeldzaam zijn!
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Moet ik wel ff paar weekjes op spelhervattingen trainen
[ Voor 35% gewijzigd door koentjuh op 28-01-2004 16:05 ]
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Verwijderd
Ik vind dit echt onacceptabel. Het is nu rust en ik heb nog steeds geen enkele update! Hij kan nog geen verbinding maken om verslag uit te brengen. Dat is niet alleen bij mij zo maar bij nog 4 andere wedstrijden op mijn HT live. Echt zielig vind ik dit!Verwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 17:56:
gaap lang geleden dat het zo lang duurde met die wedstrijdenverslagen. gelukkig zijn het maar oefenwedstrijden.
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
[ Voor 68% gewijzigd door koentjuh op 28-01-2004 18:22 ]
uiteindelijk 6-2 verloren, maarja zwaar slechte keeper en 1 rode kaart én een geblesseerde voor 4 (weken?), gaat lekker
[ Voor 16% gewijzigd door Joss op 28-01-2004 18:56 ]
Inderdaad, zelfs Koentjuh is er niet....koentjuh schreef op 28 januari 2004 @ 18:20:
er is niemand..ik klik op de link, en ben in mijn eentje... niet leif..waar is iedereen?
Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren
Dit keer 5-1 van FC TikTak over rechts!
Om 20:00 is er een meeting op IRC over de GoT HT site, be there!!!
irc://uk.quakenet.org/#ht-got
Verwijderd
Ongelooflijke naaiwedstrijd overigens...(objectief bezien)
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2004 19:19 ]
Ik ben alsnog door naar de volgende ronde !!!! Jippie
Dit topic is gesloten.