denan schreef op maandag 31 juli 2006 @ 15:42:
Off topic verzoek
Wij zijn aan het kijken of XMS eigen game-servers gaat hosten maar we vragen ons af welke games op dit moment veel gespeeld worden. Ik ben zelf meer van de mmorpgs (WoW

) dus met MMOFPS of gewone OFPS games heb ik niet veel ervaring.
Iemand verzoekjes voor games die zij graag binnen het glasvezel netwerk gehost zouden zien?
http://archive.gamespy.com/stats/
Daar kan je zien wat er populair is op dit moment op FPS gebied.. Zelf speel ik vooral veel Battlefield 2 (Special Forces) op dit moment, en ik host zelf ook regelmatig servers voor o.a. CS:S, HL2DM, CoD2, BF, Quake4, en UT2004..
De huidige games hebben natuurlijk al een hoop servers staan, dus de vraag is of als je nu met nieuwe servers begint de boel wel volkrijgt.. Ik zou adviseren om te wachten op een nieuwe game, en daar voor te gaan hosten.. Er komen de komende maanden best veel nieuwe FPS games uit die populair gaan worden, Unreal Tournamant 2007 b.v.. En dan heb je nog Team Fortress 2 die samen met Half-Life2:Episode2 gaat uitkomen.. En Crysis, of Enemy Territory: Quake Wars.. Genoeg om op te noemen..
Maar als je nu begint zou ik graag een BF2 server zien, met eventueel ook een Special Forces versie, en dan natuurlijk wel ranked servers (moet je ff aanmelden bij EA).. En zet dan ook gelijk een forum op waar 'gamers' terecht kunnen met opmerking en vragen etc, dat helpt zeker als je je servers een succes wilt laten worden.. Een soort van XMS game community gevoel opbouwen..
P.s. de servers zijn toch wel voor iedereen bereikbaar neem ik aan, en niet alleen voor XMS abbo's?
[
Voor 13% gewijzigd door
Inflatable op 01-08-2006 21:47
]