[Portaal] 10 Mb/s internet? Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste
Acties:
  • 16.199 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denan
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-04 21:30
Anoniem: 26203 schreef op maandag 20 november 2006 @ 11:32:
@ Denan:

Is het geen optie om de startpost te updaten of een vervolg topic te maken met een startpost waarin alle meest gestelde vragen verzamelt wordt?

Ik spit nu voor elke vraag die ik heb door alle pages heen en nog zie ik sommige dingen niet staan die er toch in staan.

Even een dank vanuit mijn kant en waarschijnlijk ook van vele andere dat je hier zo veel tijd in wil steken zowel binnen je werk uren als er buiten.
Voor de meestgestelde vragen heb ik FAQ gemaakt op de www.xmsnet.nl website. Ook de nieuwe handleiding (v3.0) geeft antwoord op de meeste vragen die hier gesteld worden. Zodra dit topic uit zijn voegen begint te groeien zal ik een nieuwe thread aanmaken.
Wij zouden het natuurlijk op de XMS-website kunnen hosten, maar het is onbegonnen werk om alle tweakers daar heen te verwijzen. De ervaring leert de forummers erg honkvast zijn (ik ook :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111132

Is het 0800-5552555 nummer op speciale tijden bereikbaar ofzo?

Ik heb vandaag al 2x gebeld, maar niemand neemt op..

Wil namelijk even de duidelijke planning weten voor Wijk A Utrecht, voor mijn woning.

Had al eens eerder gebeld, maar toen kreeg ik best een globale planning te horen tussen 2 maanden tijd.. dus dat kon per direct zijn of einde van de 2 maanden..

Best lastig, want wil toch op tijd mijn vorige ISP opzeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denan
Anoniem: 26203 schreef op maandag 20 november 2006 @ 11:32:
@ Denan:

Is het geen optie om de startpost te updaten of een vervolg topic te maken met een startpost waarin alle meest gestelde vragen verzamelt wordt?
Goed punt btw: Voortaan graag alle posts in de volgende thread plaatsen. Ben nu bezig met een startpost en opruimacties.

XMS Glasvezelinternet voor particulieren (Portaal/Dudok/SCW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denan
Anoniem: 111132 schreef op maandag 20 november 2006 @ 13:17:

Wil namelijk even de duidelijke planning weten voor Wijk A Utrecht, voor mijn woning.

Had al eens eerder gebeld, maar toen kreeg ik best een globale planning te horen tussen 2 maanden tijd.. dus dat kon per direct zijn of einde van de 2 maanden..

Het antwoord staat in XMS Glasvezelinternet voor particulieren (Portaal/Dudok/SCW) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143924

Inflatable schreef op maandag 20 november 2006 @ 12:24:
Nou mensen, dit is mijn 1e post vanaf een XMS glasvezel internetverbinding..
Dan toch eindelijk, welkom bij de club 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 143924 op 20-11-2006 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9169

Daar gaan we, ik heb hetzelfde probleem.

Heb al 5 weken een brief liggen met de mooie mededeling "Binnenkort kunt u gebruik maken van onze diensten via het supersnelle glasvezelnetwerk" compleet me gebruikersnaam en wachtwoord.

Ik ben sinds vorige week aan het bellen en ze vertellen me dat ze pas vanaf februari gaan leveren en dat ze verder niks voor me kunnen beteken !? Dat is op z'n vroegst over 15 weken na de brief, in de ruimste zin van het woord binnenkort is dit echt niet binnenkort.
Anoniem: 111132 schreef op maandag 20 november 2006 @ 13:17:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denan
Anoniem: 9169 schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 12:27:
Daar gaan we, ik heb hetzelfde probleem.

Heb al 5 weken een brief liggen met de mooie mededeling "Binnenkort kunt u gebruik maken van onze diensten via het supersnelle glasvezelnetwerk" compleet me gebruikersnaam en wachtwoord.

Ik ben sinds vorige week aan het bellen en ze vertellen me dat ze pas vanaf februari gaan leveren en dat ze verder niks voor me kunnen beteken !? Dat is op z'n vroegst over 15 weken na de brief, in de ruimste zin van het woord binnenkort is dit echt niet binnenkort.

[...]
Post dit in de nieuwe thread en ik zal er antwoord op geven :)

denan in "XMS Glasvezelinternet voor particulieren..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinski
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-05 07:07

Robinski

A.K.A. RHarmsen

Misschien handig om een slotje aan te vragen voor dit topic?

10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denan
Robinski schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 13:49:
Misschien handig om een slotje aan te vragen voor dit topic?
ALs iemand me kan vertellen hoe? Ik ben dit topic namelijk niet begonnen, maar ben er pas halverwege ingekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:30

inXs

known as inXs

Heb even een topic report gedaan, dat kan met dat handje bovenaan. Dus een mod zal het wel ontvangen vandaag.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-05 12:42
Deze had dicht moeten zijn, gaat het alsnog.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste

Dit topic is gesloten.