Ik heb genoeg proc sleutelhangers gezien,en was benieuwd hoe je dit nu zelf uitvoerde.
Ik had gelukkig nog een ongebruikte Duron 700 liggen, perfect.
Voor mensen die zelf ook er ook 1 willen maken, doe het niet volgens mijn manier, het is echt veel werk, en er zijn vast snellere manieren
Maar goed, laten we beginnen:
* Stap 1
Proc schoon gemaakt, stickers eraf, met wat alcohol (90%) Ik heb wattestaafjes in eerste instansie gebruikt, dat werkt best goed.
Coolingpaste eraf (Lijkt wel aangebakken melk ofzo, niet eraf te krijgen) scherp mesje, en geduld .. dan kom je der wel.
Ok ok, eindelijk schoon na een goed uur werk, resultaat is dat ook erg mooi.
*Stap 2
Op veel proc sleutelhangers die ik gezien heb zijn de pins omgeslagen of lelijk verwijderd (sommige zelfs geflambeerd ofzo

) das niks voor mij.
Geen handig zaagje of Dremel in de buurt .. Oplossing.. Nagelschaar!

Dingen zijn scherm genoeg, en je hebt verschillende maten
*WAARSCHUWING* .. als je denkt met een scherp schaartje het klusje even te klaren.. vergeet het.. voor een mooi resultaat ben je echt een paar uur bezig
*Stap 3
Ok, je hebt nu een proc.. mooi schoon en pins mooi verwijderd, hij is nu helemaal gaaf als het goed is. Je hebt ook pijn in je ogen en handen/schouders, maar dat gaat over

Pak een vijltje .. niet te grof natuurlijk. En rustig je pins beetje mooi glimmend vijlen.
* Stap 4
Dit heb ik nog niet gedaan. Ik ga proberen nadat ik een gat hebt geboord hem te laten coaten of plastifiseren .. zo blijft hij ook mooi als het goed is.
Hieronder wat foto's. Zodra ik hem heb laten coaten, post ik meer ..
De proc na schoonmaak beurt..
Rear view, mooi resultaat ..
Fotograferen van de zijkant, het is wel duidelijk dat ik dat niet kan

Je kan trouwens wel goed zien dat die pins glinsteren in het licht.. *flex*
Close up.. Bijna eye-candy zo!
Gebruikte tools .. tijd voor een nieuwe vijl trouwens
Bekijk die monsters..
[
Voor 1% gewijzigd door
Swindle op 29-02-2004 22:15
. Reden: typotjes --bah! ]