Het grote MyADSL-topic - Ervaringen & discussie

Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste
Acties:
  • 4.333 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 09:07:
Iig BBned rekent de ISP ook afsluitkosten dus kan me voorstellen dat ze niet in rekening willen brengen bij die klant. Alleen de manier waarop ze dit proberen door opeens de AV te wijzigen kan en mag natuurlijk niet.
Ho ho jongens en meisjes! Ik heb gisteren ook nog even gebeld met MyCom, en ze hebben me uitgelegd dat het officiele standpunt nu is dat ze alle klanten een brief gaan sturen om aan te geven dat de algemene voorwaarden gewijzigd zijn ten opzichte van wat in eerste instantie op de site stond. Dit gaat dan pas na 30 dagen in, en als klant kun je dus de originele overeenkomst nietig verklaren. Op deze manier voldoen ze wel aan de wettelijke voorwaarden van aanpassing van algemene voorwaarden. Ik denk dat we allemaal voor onszelf moeten overwegen of we akkoord gaan met de gewijzigde voorwaarden of niet. Kassa en dergelijke zullen daar niets aan kunnen veranderen. Overigens heeft MyCom ook bevestigd dat reeds bestelde en betaalde hardware bij de eerste overeenkomst (onder het kopje 'Productaanbiedingen' worden teruggestort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 11:03:
[...]

Ho ho jongens en meisjes! Ik heb gisteren ook nog even gebeld met MyCom, en ze hebben me uitgelegd dat het officiele standpunt nu is dat ze alle klanten een brief gaan sturen om aan te geven dat de algemene voorwaarden gewijzigd zijn ten opzichte van wat in eerste instantie op de site stond. Dit gaat dan pas na 30 dagen in, en als klant kun je dus de originele overeenkomst nietig verklaren. Op deze manier voldoen ze wel aan de wettelijke voorwaarden van aanpassing van algemene voorwaarden. Ik denk dat we allemaal voor onszelf moeten overwegen of we akkoord gaan met de gewijzigde voorwaarden of niet. Kassa en dergelijke zullen daar niets aan kunnen veranderen. Overigens heeft MyCom ook bevestigd dat reeds bestelde en betaalde hardware bij de eerste overeenkomst (onder het kopje 'Productaanbiedingen' worden teruggestort.
En wat als je daar niet mee akkoord gaat? Ik wil gewoon geleverd krijgen onder de voorwaarden waaronder de overeenkomst tot stand is gekomen. Deze kunnen niet achteraf opeens aangepast worden?
Als jij en ik overeenkomen dat ik je een fiets verkoop voor 50 euri. We tekenen hiertoe allebei een contract, dus gaan een overeenkomst aan. Na een week kom ik naar je toe en vertel je dat je nog even 10 euri extra moet dokken vanwege het feit dat ik advertentiekosten heb gemaakt om die fiets te verkopen.
Je mag ook niet betalen, maar dan moet je die fiets teruggeven..

Zo werkt dat volgens mij dus niet.

Grtz.

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikTW
  • Laatst online: 13-09 12:39
blijft toch een feit dat ze in eerste instantie geprobeerd hebben de wijziging ongemerkt door te voeren. Wat mij betreft is dit een zeer slechte zaak die aangeeft hoe er bij MyCom/MyADSL over klanten gedacht wordt.
Weet iemand al iets meer over levertijden? Ik zit nog steeds met mn oude ADSL lijn die per 1 maart opgezegd is, ik hoop dat ze lang genoeg wachten met de lijncheck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikTW
Apache4u schreef op 23 januari 2004 @ 11:12:
[...]

Zo werkt dat volgens mij dus niet.
Zo werkt dat wel als je ook overeenkomt dat de verkoper inderdaad de voorwaarden mag veranderen (zie artikel 8 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 11:03:
[...]

Dan nog vind ik het een klotestreek... Ze kunnen best in hun recht staan met die afsluitkosten, maar ik heb getekend voor een abo zonder dat gedoe. En ik heb dan ook daarop actie ondernomen. Heb mijn huidige internet-abo afgezegd etc, verder wordt me een computer door de neus geboord :/

Maar goed, leuk dat er dus achteraf een dikke adder onder het gras verschijnt :?

MyCom wordt voor mij een winkel om te mijden in het vervolg, terwijl ik er erg positief over was in het begin, mede doordat deze actie erg leuk leek.

NB: Misschien is het goed als we met meerdere personen kassa eens benaderen... Want ik vind dit soort acties een beetje stinken, en ik denk dat het ook niet helemaal door de beugel kan...

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2004 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikTW
Verwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 11:16:
[...]

... Want ik vind dit soort acties een beetje stinken, en ik denk dat het ook niet helemaal door de beugel kan...
Het aanpassen van de AV mag gewoon, daar hebben we allemaal voor getekend. Vervelend, maar niks aan te doen. Als ze het maar op een eerlijke manier hadden gedaan (zoals ze nu kennelijk wel van plan zijn). De methode die ze in eerste instantie gebruikten, een onnodige handtekening vragen waardoor je ongemerkt akkoord gaat met nieuwe voorwaarden, vind ik ontzettend laag.
Voor mij is dit reden genoeg om meteen nadat mijn aansluiting er is (want ja, opportunistisch genoeg om wel die PC te willen) de opzegging op de bus te doen en na het jaar nooit meer zaken te doen met Mycom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

8.3 - Indien de Contractant een wijziging in de Algemene Voorwaarden niet wenst te accepteren, heeft hij het recht de Overeenkomst binnen 30 (dertig) dagen na de hiervoor in lid 2 vermelde bekendmaking op te zeggen tegen de datum waarop de gewijzigde voorwaarden van kracht worden.
Wurgcontract: die wijziging gaat na 30 dagen in, maar je kunt niet opzeggen omdat je verplicht 1 jaar abonnee moet blijven. Wat gaan ze nog meer doen - tarieven verdubbelen? Snelheid omlaag. En je moet het maar slikken. :(

LEUK DETAIL: de voorwaarden waarnaar men verwijst zie je pas achter de inlogpagina. En daar kom je pas op als je hebt getekend voor je overeenkomst! Nog meer sneaky! O-)

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikTW
RFVR schreef op 23 januari 2004 @ 11:31:
[...]

Wurgcontract: die wijziging gaat na 30 dagen in, maar je kunt niet opzeggen omdat je verplicht 1 jaar abonnee moet blijven. Wat gaan ze nog meer doen - tarieven verdubbelen? Snelheid omlaag. En je moet het maar slikken. :(
Nee, de verplichting een jaar abonnee te blijven geldt in dit geval dus niet. Of je alsnog de PC moet betalen als je gebruik maakt van je recht om op te zeggen binnen het jaar weet ik niet helemaal zeker. Ik kan me voorstellen dat de (juridische) meningen hierover verdeeld zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikTW
RFVR schreef op 23 januari 2004 @ 11:31:
[...]

LEUK DETAIL: de voorwaarden waarnaar men verwijst zie je pas achter de inlogpagina. En daar kom je pas op als je hebt getekend voor je overeenkomst! Nog meer sneaky! O-)
Ik kwam ze al tegen bij stap 1 van de aanmeldingsprocedure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascal Saul
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-07 17:03
Ik vind het nog mooi lullig...

Als ze de brief sturen omtrent gewijzigde voorwaarden dan ben je hoogst waarschijnlijk al aangesloten... Moet je dan alles maar opzeggen ofzo :?
Dat kost hun dan ook geld en ze moeten alles aan mij nog terugstorten en ik weer alle rambam terugsturen? Vaag... ik hoop dat Kassa/Radar hier toch iets mee gaan doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat wel snel het cancellen van ADSL order:

Geachte,

Uw ADSL-order is geannuleerd.

Excuses voor de gang van zaken.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

MyCom Direct
0800-8170

-----Original Message-----
From: Ruud
Sent: Friday, January 23, 2004 12:08
To: MyCom Direct
Cc: info@myadsl.nl
Subject: RE: ADSL voorwaarden
Importance: High

Hierbij deel ik U mede dat ik niet accoord ga met de gewijzigde voorwaarden
en
dat de order gecancelled kan worden.
Het antwoord wat ik van jullie heb gekregen was wat mij betreft de druppel.
Lees jullie reply nog maar eens goed door , tsjonge , tsjonge.

Mijn referentie nummer is MYxxxxx.
Mijn klantnummer is xxxxxx

Ruud

From: MyCom Direct [mailto:mycomdirect@mycom.nl]
Sent: donderdag 22 januari 2004 13:25
To: Ruud

Geachte Heer P,

Als deze brief niet ondertekent wordt zal de order gecancelled worden en zal
u niet in aanmerking komen met deze actie. De meeste providers brengen
afsluitkosten in rekening en deze is ook gerekend tot de MyADSL.

Met vriendelijke groet,

Mycom Direct

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo zo, zelfs een excuus.. Da's dan wel weer netjes. Ik zou bijna ook gaan opzeggen... :) Nee serieus, ik twijfel nog behoorlijk. Al met al blijft het natuurlijk best een aardige aanbieding, maar toch wel wat haken en ogen:

- het vertrouwen is weg, wat kunnen we nog meer verwachten van de algemene voorwaarden..?
- jaarlijks opzeggen
- afsluitkosten = drempel om op te zeggen, echter bij vehuizing lopen de kosten snel op!
- in het slechtse geval komt pc pas 6 weken na levering adsl, ipv 2 weken zoals beloofd
- slechte communicatie; een toezegging is blijkbaar niets waard

Tja, een verstandig mens zou opzeggen, denk ik.. Eens bedenken of ik verstandig zal zijn... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BBned als aanbieder van het ADSL abonnement meldt:

Linesharing kan maar hoeft niet
Wanneer u besluit een ADSL verbinding af te nemen voor uw internet toegang, is het noodzakelijk dat u een actieve telefoonlijn heeft (met een 10-cijferig telefoonummer). Wanneer de ADSL verbinding echter is aangelegd, is de telefoonlijn niet meer nodig. U kunt uw KPN abonnement dan desgewenst opzeggen.

Dus daar kunnen weer enige kosten op bespaard worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Niet online
Volgens Europese Richtlijn 93/13/EEG is een éénzijdige wijziging van de AV alleen mogelijk indien de wijzigingen niet substantieel zijn. ( no matter what er in die AV staat)
Dit lijkt me wel een substantiele verandering.

Het feit dat ze zeggen dat de overeenkomst nietig kan worden verklaard is op zich leuk maar ik heb mijn abo bij mijn oude ISP al opgezegd en doe veel aan thuiswerk dus heb internetconnectiviteit nodig. Kortom, ik word gedwongen alles door te laten gaan.
Ach, ik ga wel vechten zodra ik op wil zeggen ;)

Grtz.

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 16:13
Verwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 14:00:
Zo zo, zelfs een excuus.. Da's dan wel weer netjes. Ik zou bijna ook gaan opzeggen... :) Nee serieus, ik twijfel nog behoorlijk. Al met al blijft het natuurlijk best een aardige aanbieding, maar toch wel wat haken en ogen:

- het vertrouwen is weg, wat kunnen we nog meer verwachten van de algemene voorwaarden..?
- jaarlijks opzeggen
- afsluitkosten = drempel om op te zeggen, echter bij vehuizing lopen de kosten snel op!
- in het slechtse geval komt pc pas 6 weken na levering adsl, ipv 2 weken zoals beloofd
- slechte communicatie; een toezegging is blijkbaar niets waard

Tja, een verstandig mens zou opzeggen, denk ik.. Eens bedenken of ik verstandig zal zijn... 8)7
Waar twijfel jij nu over?

Lijkt mij dat bij twijfel je niet in zee gaat met de gene waar je over twijfelt?????

Je koopt/neemt een product af voor minimaal een jaar, en je twijfelt nu al :P

Ik snap het niet waarom je nog twijfelt ...

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bjck schreef op 23 januari 2004 @ 14:14:
[...]
Waar twijfel jij nu over?

Lijkt mij dat bij twijfel je niet in zee gaat met de gene waar je over twijfelt?????

Je koopt/neemt een product af voor minimaal een jaar, en je twijfelt nu al :P

Ik snap het niet waarom je nog twijfelt ...
Op zich heb je gelijk dat twijfel reden zou moeten zijn om het niet te doen. Als ik echter naar een alternatief kijk, dan kom ik op ongeveer 400 Euro voor een soortgelijke PC (Dell) + 300 Euro voor een soortgelijk ADSL abo (TweakDSL of Demon). De MyADSL deal is nu 438 voor een jaar en daarna opzeggen (was 369). Ik twijfel dus of die 262 Euri (!) me een mogelijk jaar frustraties waard zijn.. Het is namelijk ook maar voor een jaar; ik hoef niet met ze te trouwen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Ik kwam ze al tegen bij stap 1 van de aanmeldingsprocedure
Mooi niet. Mij was verteld dat ivm later aansluiten je in de winkel moest wezen. Daar zie je geen schermen of voorwaarden, je krijgt alleen een overeenkomst ter ondertekening ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BraveWorld
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Het Vara programma Kassa wil morgen hier aandacht aan besteden. Ze hopen dat een vertegenwoordiger van MyCom in de uitzending komt. In ieder geval willen ze een paar mensen op de tribune hebben die het probleem kan toelichten.

*** edit ***

Oproep en contactgegevens weggehaald. De directeur van MyCom komt in de uitzending (met een oplossing?), er is voldoende publiek en er is al iemand die het probleem komt toelichten.

[ Voor 73% gewijzigd door BraveWorld op 24-01-2004 06:36 ]

Dit is geen signature...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascal Saul
Morgen avond kijken dus!

[ Voor 120% gewijzigd door Pascal Saul op 23-01-2004 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dre
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Dre

-

[ Voor 100% gewijzigd door Dre op 20-10-2013 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
  • Laatst online: 04-07 13:20
Gáán jongens; zeg in elke zin een keer Tweakers.net. En kijk niet al te nerderig uit de ogen :+ . Goede reclame voor de site ;) .

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikTW
RFVR schreef op 23 januari 2004 @ 16:59:
[...]

Mooi niet. Mij was verteld dat ivm later aansluiten je in de winkel moest wezen. Daar zie je geen schermen of voorwaarden, je krijgt alleen een overeenkomst ter ondertekening ;)
Ja, en wat staat er in die overeenkomst: "Ondergetekende heeft de algemene voorwaarden, te vinden op de website van MyADSL, gelezen en gaat akkoord met deze algemene voorwaarden."
Ik snap wel dat je ze niet gelezen hebt, ik zou er ook niet snel om vragen als ik in de winkel stond, maar je hebt er wel voor gekozen ongezien akkoord te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geachte lezers van Tweakers.net,

Wij als redactie van Kassa hebben inmiddels voldoende mensen in de uitzending van morgenavond. De directeur van Mycom komt in de studio om een oplossing te vinden.
Zaterdagavond 24 januari om 19.00 Kassa, Nederland 3
Gelieve dus niet meer te reageren.
Bedankt voor de moeite,

Met vriendelijke groeten,

Redactie Kassa
DarkRider schreef op 23 januari 2004 @ 18:00:
Geachte heer/mevrouw,

Wilt u ons uw telefoonnummer doorgeven, zodat wij contact met u op kunnen nemen over uw klacht over MyCom?

Met vriendelijke groet,

Redactie Kassa

Jolanda Born
Redacteur Kassa

:P

Ik zal wel willen maar ik kan niet! Morgen eerst naar opendag, daarna etentje en zondag een wedstrijd...

Iig als jullie gaan he

Noem GoT en T.net :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wilt u deze gegevens van de website verwijderen. Deze e-mail was niet bedoeld voor op het forum maar is naar u verstuurd via de e-mail bij Kassa. Het is dus GEEN OPROEP van Kassa voor mensen die naar de studio willen komen! Deze e=0-mail is alleen voor u bedoeld als geadresseerde.
De directeur van MyCom komt morgenavond, 24 januari in de studio uitleg geven. Kassa, VARA, Nederland 3, 19.00

Redactie Kassa
DarkRider schreef op 23 januari 2004 @ 18:00:
Geachte heer/mevrouw,

Wilt u ons uw telefoonnummer doorgeven, zodat wij contact met u op kunnen nemen over uw klacht over MyCom?

Met vriendelijke groet,

Redactie Kassa

Jolanda Born
Redacteur Kassa

:P

Ik zal wel willen maar ik kan niet! Morgen eerst naar opendag, daarna etentje en zondag een wedstrijd...

Iig als jullie gaan he

Noem GoT en T.net :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

maar je hebt er wel voor gekozen ongezien akkoord te gaan.
Ja, precies, maar dan dus WEL met de oude voorwaarden
8)7

Maar goed, ik zet de wekker, en morgen is 't Kassa! (hopelijk ook letterlijk)B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-09 23:22
Let op:

• Mailtjes zijn vertrouwelijk, het posten ervan is ook niet netjes. Houd de Prive zaken dus van het forum.
• Het is mischien niet netjes van Mycom, maar schelden heeft ook geen zin. Flames worden streng gemodereerd, en dus tegengegaan met OW's.
• Houd het rustig, want er wordt heus wel een oplossing geboden ;)

Ondertussen is het meeste van de prive gegevens / mailtjes al wegge-edit. Mochten er nog mensen problemen hebben, dan kunnen ze mij mailen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:18
Verwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 18:15:
Geachte lezers van Tweakers.net,

Wij als redactie van Kassa hebben inmiddels voldoende mensen in de uitzending van morgenavond. De directeur van Mycom komt in de studio om een oplossing te vinden.
Zaterdagavond 24 januari om 19.00 Kassa, Nederland 3
Gelieve dus niet meer te reageren.
Bedankt voor de moeite,

Met vriendelijke groeten,

Redactie Kassa

[...]
offtopic:
RTFM n00b! geen greetz aan het eind van je post! :+ ;)

Grappig dat kassa op deze manier reargeert en niet gewoon een meel stuurt naar femme/ mod :P

Ik snap niet dat zoiets uberhaupt geflikt kan worden. Das toch hetzelfde als een getekend contract wijzigen? en das nog steeds niet legaal imho.

[ Voor 3% gewijzigd door Henk op 23-01-2004 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikTW
RFVR schreef op 23 januari 2004 @ 18:38:
[...]
Ja, precies, maar dan dus WEL met de oude voorwaarden
8)7
Klopt, ik ben het voor de rest ook met je eens hoor!

Ik wil alleen de discussie zuiver houden; het is gewoon niet waar dat je je eerst moet aanmelden voordat je bij de AV kunt; iedereen kan ze zien: tijdens de Postcode Check een linkje 'Leveringsvoorwaarden' onder in beeld.

[ Voor 34% gewijzigd door RikTW op 23-01-2004 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Oorspronkelijke voorwaarden heb ik voor degenen die ze willen zien gecached op:
http://www.geocities.com/...ingsvoorwaardenMyadsl.htm

Oorspronkelijke aanbieding staat daar tevens in shockwaveformaat op.

Voor degenen die nog niet geloofden dat t/m de 21e er een datalimiet (!) gold, staat er ten bewijze een pdf'je. (ja, er is bij conversie naar pdf een stukje verloren gegaan).

[ Voor 22% gewijzigd door tweaktubbie op 23-01-2004 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikTW
RFVR schreef op 23 januari 2004 @ 21:50:
Oorspronkelijke voorwaarden heb ik voor degenen die ze willen zien gecached op:

Oorspronkelijke aanbieding staat daar tevens in shockwaveformaat op.

Voor degenen die nog niet geloofden dat t/m de 21e er een datalimiet (!) gold, staat er ten bewijze een pdf'je. (ja, er is bij conversie naar pdf een stukje verloren gegaan).
Erg cool van je om deze even ter beschikking te stellen!
De spraakverwarring rondom datalimiet is hiermee ook opgelost: jij doelt op 10 GB traffic die je mag genereren met je homepage, voor zelf internetten geldt geen datalimiet maar FUP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn pc wordt 2 februari opgeleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dre
  • Niet online

Dre

-

[ Voor 100% gewijzigd door Dre op 20-10-2013 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascal Saul
adsl_voorwaarden.htm 20-Jan-2004 09:22 21k

hmm hier is te zien wanneer ze voor het laatst gewijzigd zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NH298
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-10-2021
Yay, mag mijn verhaal vanavond in Kassa vertellen 8)

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op die laatste dag genomen van de eerste ronde.. 14 januari dus, zit ik nu ook met afsluitkosten straks ? Of zijn die voorwaarden daarna pas veranderd ?
Heb dit namelijk niet voor mezelf besteld maar voor anderen.. en die gaan dit vast niet zo leuk vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister I
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

Verwijderd schreef op 24 januari 2004 @ 10:45:
Ik heb op die laatste dag genomen van de eerste ronde.. 14 januari dus, zit ik nu ook met afsluitkosten straks ? Of zijn die voorwaarden daarna pas veranderd ?
Heb dit namelijk niet voor mezelf besteld maar voor anderen.. en die gaan dit vast niet zo leuk vinden.
Dat krijgen we dus vandaag te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascal Saul
Wie zei ook alweer dat ie de aflevering ging capturen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:32
Vandaag kreeg ik een brief van MyADSL dat mijn lijn vrijdag a.s. opgeleverd wordt (ik heb besteld @ 10 januari).
Een paar paginas terug las ik dat mensen een brief hebben gehad voor de bestelling van de pc. Kwam die brief na de brief over de gereedmelding van de lijn? Misschien dat ik MyCom anders een e-mail moet sturen hierover..
Is er verder al iemand die zijn modem ontvangen heeft? Bij mij staat de status nog steeds op "geauthoriseerd door MyCom". Ik mag toch hopen die het modem voor vrijdag verstuurd wordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 17:25
Hmmmm...

Ik heb 6 januari mijn bestelling geplaatst in een filiaal, maar tot op heden nog niets gezien in de brievenbus! Toch maar eens even bellen volgende week? Ik ga in ieder geval wel even Kassa kijken vanavond }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Laatst online: 15-08 16:13
DarkRider schreef op 24 januari 2004 @ 15:56:
Wie zei ook alweer dat ie de aflevering ging capturen >:)
Dat is niet nodig, omroep.nl (kassa.vara.nl) zet al dit soort afleveringen binnen een paar uurtjes netjes in 2 formaten en zowel smalband als breedband online voor je. Is fijn kijken hoor 500kbit Realmedia of WMP formaat.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

da's mooi!
voor degenen die de aflevering van Kassa hebben gemist:
de algemeen directeur van MyCom heeft zojuist op tv gezegd dat de afsluitkosten niet gelden voor iedereen die een contract heeft afgesloten tijdens de actieperiode
pluimpje voor MyCom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klovan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-08 22:37
Net kassa gekeken en mensen die met de oude voorwaarden accoord zijn gegaan, hoeven geen afsluitkosten te betalen.

Lijkt me dus wel goed opgelost.

Alleen die woordvoerder van Mycom :P :
Het is geen Mycam, maar Mycom

[ Voor 1% gewijzigd door Klovan op 24-01-2004 19:23 . Reden: net te laat :( ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist heeft Gert Jan Koster van Mycom in Kassa gemeld dat ALLE klanten die gebruik hebben gemaakt van deze actie GEEN afsluitkosten hoeven te betalen.

Prima oplossing! :*)

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2004 19:24 . Reden: he net te laat ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

Mycom is over de brug gekomen. Algemeen Directeur Mr Blabla heeft verklaard dat mensen die tijdens de actie een contract hebben afgesloten deze kosten niet hoeven te betalen! :D

edit: sommige mensen kunnen sneller typen :(

[ Voor 12% gewijzigd door Ojjorz op 24-01-2004 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MyAdsl Mycom
Nadat mensen zich aangemeld hadden voor het jaarcontract en de automatische machtiging kregen de klanten een brief thuis. In die brief stonden nog eens de algemene voorwaarden, maar nu bleek dat er een regel bijgekomen was: bij opzegging van het contract moeten er 69,00 euro aan afsluitkosten betaald worden. Deze regel ontbrak bij de algemene voorwaarden op internet.

MyCom gaat dit oplossen:de directeur zegt dat diegenen die zich aangemeld hebben onder de oude voorwaarden bij opzegging geen afsluitkosten van 69,00 euro hoeven te betalen.Als mensen van de overeenkomst afwillen, dan kunnen ze deze ontbinden door een aangetekende brief te sturen aan het bedrijf.

greetz >:)

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2004 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle mensen die een mycom adsl aansluiting hebben aangevraagd zijn ook weer blij: zojuist heeft de manager van mycom in het programma kassa gezegd dat de 69 euro afsluitkosten komen te vervallen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielZ
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-10-2024

NielZ

Casual

Klovan schreef op 24 januari 2004 @ 19:23:
Alleen die woordvoerder van Mycom :P :
Het is geen Mycam, maar Mycom
Hehe, die presentator zij het idd verkeerd. :)

Dat was dus mijn baas, GJK. Hij heeft het toch wel redelijk opgelost imo. :p

[ Voor 4% gewijzigd door NielZ op 24-01-2004 19:30 ]

Mage Powerrr \o/ | Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi opgelost idd. Ik heb alleen wat medelijden met ruudp, die iets te snel heeft opgezegd naar het schijnt.. |:( Ga nu de bevestigingsbrief opsturen met aantekening dat ik akkoord ga met de aanvullende voorwaarde zoals aangegaan door de directeur bij Kassa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RFVR schreef op 18 januari 2004 @ 20:33:
Waar die voorwaarden staan? Zie m'n linkje hierboven...
Sla die op, want als je achterop je brief van mycom kijkt (bevestiging voor te bestellen pc en keuze voor eenmalig machtigen voor dit jaar en daarna per maand, of maandelijks) staan ANDERE voorwaarden waar 69 euro wordt genoemd.

En dat staat dus niet op de site (daar teken je voor in de overeenkomst).
Wanneer aangevraagd? De 10e.
Hoi, zou je mij die óude'algemene voorwaarden willen sturen
b.asselman@planet.nl

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 januari 2004 @ 19:54:
[...]

Hoi, zou je mij die óude'algemene voorwaarden willen sturen
b.asselman@planet.nl

alvast bedankt
RFVR heeft eerder een link gestuurd naar een gecachte versie:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel-online
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 17:37
Dat is goed opgelost door MyCom! Kheb weer bijna zoveel vertrouwen in MyCom als voor die dubieuze actie...

In de voorwaarden staat wel dat er alleen van de voorwaarden afgeweken kan worden mits dat schriftelijk is overeengekomen.
11.4 - Afwijkingen van deze algemene voorwaarden kunnen slechts schriftelijk worden overeengekomen.
Moeten we dus allemaal ff met MyADSL mailen voor een schriftelijke bevestiging of is dat een beetje te veel van 't goeie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
roel-online schreef op 24 januari 2004 @ 20:12:
Dat is goed opgelost door MyCom! Kheb weer bijna zoveel vertrouwen in MyCom als voor die dubieuze actie...

In de voorwaarden staat wel dat er alleen van de voorwaarden afgeweken kan worden mits dat schriftelijk is overeengekomen.

[...]

Moeten we dus allemaal ff met MyADSL mailen voor een schriftelijke bevestiging of is dat een beetje te veel van 't goeie?
Dit lijkt mij niet nodig. De directeur van MyCom heeft zelf voor de camera bevestigd dat we geen afsluitkosten hoeven te betalen. Hij zal zich daar dan ook heus wel aan houden..
Een schriftelijke bevestiging kan natuurlijk geen kwaad, maar lijkt mij enigszins overbodig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NH298
Net terug van de Kassa uitzending. Met de directeur (geschikte vent trouwens) van MyCOM gepraat, het beste kan je de brief ondertekenen en terugsturen met vermelding dat na aanleiding van de kassa uitezending op 24 januari 2004 de 69 euro afsluitkosten komen te vervallen uit de algemene voorwaarden. (Dit alleen als je met de oude voorwaarden akkoord bent gegaan

Voor de rest heeft MyCOM dit prima opgelost (blijkt misgegaan te zijn toen de AV naar de website afdeling is gegaan) :)

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Ik zag je in de uitzending; duidelijk verhaal. Die kerel naast je bakte er weinig van, onsamenhangend verhaal zonder clou. Goed gedaan! :Y)

Enige detail is voor alle bestellers nou de definitie van Mycom's wijzigingsdatum - welke is dat ófficieel.

Wat dat aansluitbericht hierboven betreft; ik heb ook op de 10e besteld (zonder modem enzovoorts) en status is nog steeds naar Bbned. Heeft ook geen haast want heb aangegeven dat pas na 11 februari de lijn van Bbned vrij is ;)
Maar die brief kreeg ik dus op de 19e.

In elk geval fijn dat er nou duidelijkheid is; hopelijk gaat Mycom/Myadsl de communicatie voortaan duidelijker regelen. En iedereen kan het 10 maanden aanzien qua voorwaarden en functioneren van de aansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NH298
Exacte wijzingsdatum weet ik niet, denk de 19-21 januari (laatste dagen van de actie)

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NH298
Weet iemand hoe het zit met de levering van het modem en de computer. 30 januari wordt de lijn opgeleverd, maar krijg ik die dag ook mijn modem of komt die pas samen met de computer??

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
NH298 schreef op 25 januari 2004 @ 19:27:
Weet iemand hoe het zit met de levering van het modem en de computer. 30 januari wordt de lijn opgeleverd, maar krijg ik die dag ook mijn modem of komt die pas samen met de computer??
Same question here :) Bij mij wordt de lijn ook de 30ste opgeleverd.. Ik denk dat ik anders binnenkort maar even een mailtje de deur uit doe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GFM schreef op 25 januari 2004 @ 20:36:
[...]

Same question here :) Bij mij wordt de lijn ook de 30ste opgeleverd.. Ik denk dat ik anders binnenkort maar even een mailtje de deur uit doe..
Ik heb het omgekeerde, zaterdag de modem al aangehad en bij mij is de opleverdatum nog steeds onbekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beste mede-MyAdsl'ers,
ik stel voor om in deze thread de voortgang van de MyADSL installatie van elkaar te volgen.
Dus jullie graag ook de status van de lopende aanvraag volgens volgend format melden en regelmatig updaten:

hier mijn gegevens:

abbo: MyGiga
aanvraag: 16 jan 2004
status: naar BBNED
opleverdatum lijn: onbekend
levering apparatuur: onbekend

bedankt alvast !!

Liever juist niet, discussietopics gaan vrijwel altijd nergens meer over op het moment dat mensen beginnen statusreports te posten ;)

[ Voor 18% gewijzigd door intoxicated op 26-01-2004 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martink
  • Laatst online: 11-02 12:38
en je kreeg zeker computer als je voor vorige week verbinding had of heb je computer al? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron020
  • Laatst online: 02-08 14:34
Voor degenen die -vóór de Kassa uitzending- hun order gecancelled hadden
Verwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 13:44:

From: Ruud
Sent: Friday, January 23, 2004 12:08

Hierbij deel ik U mede dat ik niet accoord ga met de gewijzigde voorwaarden
en dat de order gecancelled kan worden.
Het antwoord wat ik van jullie heb gekregen was wat mij betreft de druppel.
Lees jullie reply nog maar eens goed door , tsjonge , tsjonge.

Mijn referentie nummer is MYxxxxx. Mijn klantnummer is xxxxxx

Ruud
en daar na het ongedaan maken van de afsluitkosten misschien spijt van hebben:

Je kunt het proberen om de order te herstellen:

Meld dat je hebt gecancelled vanwege de plotseling ingevoerde afsluitkosten. Beroep je op 'dwaling' door de oorspronkelijk halsstarrige houding van MyADSL daarover, maar dat MyCom enige tijd na jouw cancel haar beleid heeft herzien. Als zij dat al eerder gemeld zouden hebben, zou jij niet gecancelled hebben.
Je kunt daarbij ook vermelden dat je tevens wantrouwend was geworden dat er op basis van artikel AV 8.1 en 8.2 in de toekomst nòg meer bezwarende voorwaarden ingevoerd zouden kunnen worden, jij dan via 8.3 zou kunnen opzeggen maar wel de hele pc zou moeten betalen. Maar dat je nu naar aanleiding van het optreden van MyCom directeur Gert Jan Koster in Kassa genoeg vertouwen hebt in 'de MyCom manier' </ slijm mode>

Ik had Kassa verzocht (alvast vooruitlopend op een bevredigende uitkomst) ook déze kwestie aan de directeur voor te leggen. Ze zouden dat mogelijk (buiten de uitzending) proberen. Hun reactie nu is om contact op te nemen met MyCom via telefoonnummer: 036 538 71 31 (Wat ze er niet bij melden is of die suggestie van die directeur komt òf van henzelf).

Blijf daarbij vriendelijk, maar vraag zonodig een chef te spreken. Meld dat je belt op advies van Kassa. Noteer bij toezegging de naam van degene die je spreekt en vraag om een schriftelijke bevestiging van herstel van je oude aanvraag (incl. de PC).

Succes en laat hier eens weten of het lukte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
Heeft iemand het modem al ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind het allemaal toch een beetje raar.
eerst dit gezeur, daarna de toezegging van de directeur van MyCom en vandaag krijg ik de papieren in huis. Exact zoals al op dit forum beschreven, incl. de nieuwe voorwaarden en GEEN enkele verwijzing of toevoeging over de toezegging die is gedaan in KASSA.
Moet ik nu weer gaan leuren, om dit op papier te krijgen ?

Niet erg netjes allemaal.
Ook zie ik niks terug van het gratis hosting-pakket, die de 2de week vd aanbieding is toegevoegd.

Hoe zien jullie dit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascal Saul
Verwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 23:45:
ik vind het allemaal toch een beetje raar.
eerst dit gezeur, daarna de toezegging van de directeur van MyCom en vandaag krijg ik de papieren in huis. Exact zoals al op dit forum beschreven, incl. de nieuwe voorwaarden en GEEN enkele verwijzing of toevoeging over de toezegging die is gedaan in KASSA.
Moet ik nu weer gaan leuren, om dit op papier te krijgen ?

Niet erg netjes allemaal.
Ook zie ik niks terug van het gratis hosting-pakket, die de 2de week vd aanbieding is toegevoegd.

Hoe zien jullie dit ?
Nou jij hebt het niet helemaal begrepen... De directeur heeft (mondeling) gezegd dat diegene die in de actie hebben besteld geen afsluitkosten hoeven te betalen! Dat heeft verder totaal niks met die papieren te maken want die zijn gewoon goed. Van dat domein weet ik niet want ik heb daarvoor besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkRider schreef op 29 januari 2004 @ 00:36:
[...]

Nou jij hebt het niet helemaal begrepen... De directeur heeft (mondeling) gezegd dat diegene die in de actie hebben besteld geen afsluitkosten hoeven te betalen! Dat heeft verder totaal niks met die papieren te maken want die zijn gewoon goed. Van dat domein weet ik niet want ik heb daarvoor besteld.
Ik wil dit gewoon op papier hebben, anders over een jaar gewoon weer gezeur. Of moet ik dan verwijzen naar een uitzending van Kassa van een jaar geleden ? Lijkt me niet erg professioneel en rechtgeldig.
Ik ga de papieren terugsturen met de opmerking dat de afsluitkosten voor mij vervallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

weet iemand nog waar ik een geschikt adsl modem voor een leuk bedrag kan kopen?? heb zojuist een adsl modem bij mycom gezien voor 30 euro. is dit voldoende of heb ik persee een adsl modem/router nodig ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 11:47:
[...]

Ik wil dit gewoon op papier hebben, anders over een jaar gewoon weer gezeur. Of moet ik dan verwijzen naar een uitzending van Kassa van een jaar geleden ? Lijkt me niet erg professioneel en rechtgeldig.
Ik ga de papieren terugsturen met de opmerking dat de afsluitkosten voor mij vervallen.
Dat werd hier toch sowieso aangeraden door de Tweaker die in de uitzending had opgetreden..? Zo heb ik ook mijn brief teruggestuurd. Ik zou echter wel verwachten dat MyCom nog netjes even een brief stuurt om het misverstand toe te lichten en aan te geven hoe het nu wordt opgelost, maar dat komt misschien nog..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastjean
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-09 14:52

Bastjean

Lynk01 sinds 01okt '21

Eind volgende week wordt mijn ADSL verbinding aangesloten. Ik heb net een strak wireless modem gekocht (linksys wag54G annex-a).

Weet iemand hoe lang het duurt voordat de gratis PC geleverd wordt?
Of kan ik checken of de ADSL lijn correct is aangesloten zonder PC?

Bastjean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
Bastjean schreef op 29 januari 2004 @ 16:25:
Eind volgende week wordt mijn ADSL verbinding aangesloten. Ik heb net een strak wireless modem gekocht (linksys wag54G annex-a).

Weet iemand hoe lang het duurt voordat de gratis PC geleverd wordt?
Of kan ik checken of de ADSL lijn correct is aangesloten zonder PC?
Ik kreeg zojuist een email van MyCom. Mijn lijn wordt vrijdag a.s. opgeleverd. De apparatuur (pc, modem & splitter) kunnen niet optijd geleverd worden, ik krijg daarom de eerste maand 50% korting. Ze hebben me toegezegd dat ik alle apparatuur binnen die twee weken zal ontvangen...

Als je je modem aansluit op de ADSL lijn, en het 'link'-lampje gaat branden, dan weet je dat je lijn werkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Ik had op 10 januari besteld (m'n schoonmoeder ook) en we kregen bericht dat KPN op 5 en 9 februari zou gaan aansluiten. Aangezien de huidige ISP's bezig zijn met afsluiten/lijn afbreken gaf dat uiteraard cryptische meldingen van BBned.

Die kregen we netjes doorgemaild van MyAdsl, waarop ik de helpdesk heb gebeld. Duurt even voor je er door bent, maar je betaalt pas vanaf het moment dat er opgenomen wordt.

Was snel afgehandeld; bleken statusmeldingen die normaliter niet voorkomen bij een nieuwe aansluiting maar bij bestaande lijnen voor kunnen komen.

Kwestie van gegevens doorgeven en men haalt die signalering weg. Het proces loopt door, en bij een volgende melding ff mailen of bellen naar ze. Klinkt toch beter en vriendelijker dan wat men in de winkel had gezegd: als de lijncheck mislukt wordt de aanvraag afgekeurd ;)

Na 't schoonheidsfoutje met de aansluitkosten moet ik zeggen dat als je alleen met de helpdesk contact hebt, ze weten hoe het werkt en waar het over gaat :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

voor de mensen die de oude voorwaardes hebben ontvangen per post, vraag per email om een nieuwe en ze sturen je deze dezelfde dag op. met een beetje geluk zitten ze de dag erop in je post (zoals bij mij)

maar eerder ook al gevraagd, maar ga het nogmaals proberen. ik ben op zoek naar een adsl modem, kan ik met onderstaande vebrinding krijgen??? of moet ik daadwerkelijk ong. 80 euro besteden aan een modem?? :(

http://www.funprice.nl/in...14072&list=27&subgroep=39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
SYQ schreef op 29 januari 2004 @ 19:07:
voor de mensen die de oude voorwaardes hebben ontvangen per post, vraag per email om een nieuwe en ze sturen je deze dezelfde dag op. met een beetje geluk zitten ze de dag erop in je post (zoals bij mij)

maar eerder ook al gevraagd, maar ga het nogmaals proberen. ik ben op zoek naar een adsl modem, kan ik met onderstaande vebrinding krijgen??? of moet ik daadwerkelijk ong. 80 euro besteden aan een modem?? :(

http://www.funprice.nl/in...14072&list=27&subgroep=39
Dat ding is een router, geen modem.. Dat zal dus niet echt werken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is mij dus niet gelukt om de order die ik naar aanleiding van de gewijzigde voorwaarden had gecancelled terug te draaien. Ik heb e-mails gestuurd en ik heb telefonisch contact gehad met mycom. Op de e-mails richting mycom kreeg ik nagenoeg geen reactie. Naar aanleiding van mijn telefoontje zou ik door mycom uiterlijk gisterenmorgen vroeg teruggebeld worden. Wat uiteraard niet gebeurd is. Met Mycom heb ik het nu definitief helemaal gehad.
Van Myadsl heb ik trouwens wel een positieve indruk gekregen. Ik heb aantal keren contact gehad met myadsl en ik heb het idee daar wel e.e.a. goed opgepakt wordt. Ik heb het idee dat myadsl een onderdeel is van tweakdsl, maar ik kan me vergissen.
Ik heb inmiddels aangemeld bij een andere adsl provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
MyADSL is géén onderdeel van TweakDSL. MyADSL wordt geleverd door MyCOM i.s.m. Cambrium. TweakDSL wordt geleverd door Tweakers.net i.s.m. Cambrium.
De overeenkomst zit hem dus in Cambrium ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al geprobeerd om zijn mailbox-account te activeren in Outlook ?

Ik heb dit gedaan met de gegevens die in de brief van MyADSL staan. Voor inkomend geen foutmeldingen, maar krijg nog geen mail binnen.
Voor uitgaand wel een foutmelding.
Is de conclusie dat dit nog niet kan, zolang de adsl-lijn niet actief is ? Voor binnenkomende mail zou dit moeten kunnen, begrijp ik uit de brief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister I
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

Verwijderd schreef op 30 januari 2004 @ 14:12:
Heeft iemand al geprobeerd om zijn mailbox-account te activeren in Outlook ?

Ik heb dit gedaan met de gegevens die in de brief van MyADSL staan. Voor inkomend geen foutmeldingen, maar krijg nog geen mail binnen.
Voor uitgaand wel een foutmelding.
Is de conclusie dat dit nog niet kan, zolang de adsl-lijn niet actief is ? Voor binnenkomende mail zou dit moeten kunnen, begrijp ik uit de brief.
Je kan alleen mailtjes versturen, met je adls verbinding van Myadsl.
via andere providers krijg je foutmelding. Met de webmail is het wel mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pff de myadsl helpdesk is echt niet te bereiken... vanochtend gebeld rond 10 uur.. een uur in de wacht gestaan en toen werd de verbinding verbroken.. daarna smiddags nog een paar keer geprobeerd, maar krijg gewoon niemand te pakken....

slechte service hoor :(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2004 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

GFM schreef op 29 januari 2004 @ 16:59:
[...]
Als je je modem aansluit op de ADSL lijn, en het 'link'-lampje gaat branden, dan weet je dat je lijn werkt..
Tip: het status-lampje moet branden. Link knippert enkel als je data verstuurt. Tenminste: als we het over de lampjes op het Asus-modem hebben.

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dre
  • Niet online

Dre

-

[ Voor 100% gewijzigd door Dre op 20-10-2013 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Jaap
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-09 16:01
Heb vandaag van de eerste persoon gehoord die de PC binnen heeft.

Ze zijn dus begonnen met leveren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
Mijn lijn is gisteren opgeleverd. Het modem en de computer krijg ik binnen twee weken. De eerste maand krijg ik vanwege de late levering van het modem voor de helft van het geld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dre
  • Niet online

Dre

-

[ Voor 100% gewijzigd door Dre op 20-10-2013 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
awaarle schreef op 31 januari 2004 @ 23:38:
[...]

Hoe weet je dat je het voor het halve geld krijgt ?

(heb ik dit mischien ook ;))
Ik had ze een email gestuurd waarin ik vroeg waar mijn modem en splitter bleven. Toen kreeg ik dat als antwoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascal Saul
Als ze hier aanstaande vrijdag de splitter niet hebben geleverd dat word ik gek ofzo :P

Ze hebben dan 4 weken de tijd gehad om het welkomstpakket op te sturen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
M'n schoonbroer heeft op 13 januari myadsl aangevraagd. Vandaag de statuschecker weer geprobeerd en nog steeds in stap 2. Is het normaal dat dit zo lang duurt?

Hij heeft al 2 mails tevergeefs naar Cambrium gestuurd zonder reactie.

[ Voor 21% gewijzigd door Sheik op 01-02-2004 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
Sheik schreef op 01 februari 2004 @ 15:41:
M'n schoonbroer heeft op 13 januari myadsl aangevraagd. Vandaag de statuschecker weer geprobeerd en nog steeds in stap 2. Is het normaal dat dit zo lang duurt?

Hij heeft al 2 mails tevergeefs naar Cambrium gestuurd zonder reactie.
Laat hem morgen dan even contact opnemen met MyCom Direct. Hun gratis telefoonnummer staat op de site (ik meen dat het 0800-8170 was).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsnl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-09 10:19
GFM schreef op 01 februari 2004 @ 16:34:
[...]
Laat hem morgen dan even contact opnemen met MyCom Direct. Hun gratis telefoonnummer staat op de site (ik meen dat het 0800-8170 was).
Je kan beter 0900-8086 bellen. MyCom Direct zal je over de status niet zoveel kunne vertellen als Cambrium/MyADSL dat kan.

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
bobsnl schreef op 01 februari 2004 @ 17:04:
[...]

Je kan beter 0900-8086 bellen. MyCom Direct zal je over de status niet zoveel kunne vertellen als Cambrium/MyADSL dat kan.
Zeker wel.. Alle vragen omtrent levertijd zijn bij mij door MyCom Direct beantwoord (per mail dan wel..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje112
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 17:59
Er was een probleem met het vrijgeven van uw lijn. De foutmelding die
BBNed terug geeft is: Order already received.

Ik krijg nu deze foutmelding?? Omdat ik nu op een inbelverbinding zit kan ik helaas het topic niet geheel meer volgen :(

Heb ik het nu goed begrepen dat ik verder geen actie hoef te ondernemen om onder mijn afsluitkosten "uit te komen"??

Besteld op 12-1 gefaxt op 13-1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wazzup!
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 14:20
Die Email kreeg ik dus ook. Dus hier hoef ik verder niet op te reageren snap ik.
Ik heb trouwens besteld op 8 januari. Heb het modem ook nog steeds niet ontvangen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Jaap
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-09 16:01
Vanmiddag bij iemand de boel geinstalleerd.

Wilde maar niet werken, uiteindelijk bleken de VCI en VPI verkeerd om in het boekje te staan of de kopjes in de configuratie verkeerd.
Als het niet werkt die dus even omdraaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister I
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

Bij mij wordt het de 12e opgeleverd, zal wel wat results laten zien dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascal Saul
Gisteren 4 februari is pc en splitter geleverd enzo :P
Vrijdag 6 februari wordt het officieel opgeleverd dus dan ga ik zaterdag de boel es aansluiten. Ik ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ADSL lijn is bij mij op 2 feb opgeleverd, en werkt perfect.

De MyCOM PC is gisteren (04 feb) bij mij afgeleverd! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dre
  • Niet online

Dre

heeeel intressant al die data.......

-Wat voor processor core zit er in
-Hoe zit het met die grafische kaart
-Pics :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

en ik ben nog steeds op zoek naar een geschikte adsl modem. k ga zeker geen usb versie halen, maar wil toch wel een redelijke. iemand???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister I
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

SYQ schreef op 06 februari 2004 @ 23:02:
en ik ben nog steeds op zoek naar een geschikte adsl modem. k ga zeker geen usb versie halen, maar wil toch wel een redelijke. iemand???
En die asus modem die je er bij kan kopen, dat is ethernet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkRider schreef op 05 februari 2004 @ 00:35:
Gisteren 4 februari is pc en splitter geleverd enzo :P
Vrijdag 6 februari wordt het officieel opgeleverd dus dan ga ik zaterdag de boel es aansluiten. Ik ben benieuwd :)
Kan je misschien wat meer informatie loslaten (zoals awaarle al aangaf)

- videokaartje?
- cpu type?
- aantal toeren hdd'tje

>:)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2004 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 februari 2004 @ 23:11:
[...]

Kan je misschien wat meer informatie loslaten (zoals awaarle al aangaf)

- videokaartje?
- cpu type?
- aantal toeren hdd'tje

>:)
Klik op pagina 1 van deze topic en je hebt je antwoord.
Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste