Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Het grote MyADSL-topic - Ervaringen & discussie

Pagina: 1 ... 6 7 8 Laatste
Acties:
  • 2.910 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• RikTW
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 18-05 15:59
Ik vond dat hele opzeg gebeuren ook wel vaag, maar om een abo-betaling te storneren is niet helemaal handig, je staat daardoor 1-0 achter. Waarom heb je niet gewacht tot ze daadwerkelijk de afsluitkosten afschreven, dat is het moment om te gaan storneren of, beter nog, een brief/fax te sturen.
Bij mij werden ook afsluitkosten afgeboekt, daarop heb ik even een briefje gestuurd waarin ik het geval uitlegde (kassa-uitzending, enz.) en aangaf dat ze een week hadden om terug te boeken en dat ik anders zou storneren; na een paar dagen had ik netjes de 69,- weer gecrediteerd, prima opgelost dus. _/-\o_

• mikemyday
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 02-06-2008
Storneren lukt volgens de beschrijving die de bank geeft enkel als de afschrijving niet ouder is dan twee dagen, dus dat is geen optie. Zeker niet wanneer MyADSL (een mislukt initiatief van Mycom) bevestigd dat ze het gaan innen bij je.
En eenmaal een incasso, houd in dat je achter je geld aan moet.
Die 69 euro waren achteraf toegevoegd, omdat ze de PC die ze toen gratis gaven wilde terugverdienen.
Als jij dus geen actie had ondernomen had je die 69 euro armer geweest.
Automatisch incasso is per definitie dus 1-0 voor hun en storneren een middel om een onterechte afschrijving terug te halen.

• bjck
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 20:51
Storneren kan heel gemakkelijk binnen 30 dagen na incasso.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• JJapie
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 23:55
Storneren kan zelfs tot een jaar na incasso. De eerste 30 dagen kan je het heel gemakkelijk zelf doen, daarna moet je naar de bank.

• RikTW
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 18-05 15:59
quote:
mikemyday schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 22:06:
Storneren lukt volgens de beschrijving die de bank geeft enkel als de afschrijving niet ouder is dan twee dagen, dus dat is geen optie. Zeker niet wanneer MyADSL (een mislukt initiatief van Mycom) bevestigd dat ze het gaan innen bij je.
En eenmaal een incasso, houd in dat je achter je geld aan moet.
Die 69 euro waren achteraf toegevoegd, omdat ze de PC die ze toen gratis gaven wilde terugverdienen.
Als jij dus geen actie had ondernomen had je die 69 euro armer geweest.
Automatisch incasso is per definitie dus 1-0 voor hun en storneren een middel om een onterechte afschrijving terug te halen.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het ook maar een matige actie, daar is ook terecht aandacht voor geweest (hier, bij Kassa, ...). Ook dat ze het bij het afsluiten alsnog 'vergeten' lijkt me niet OK, maar als je ze een normale brief stuurt dan handelen ze het alsnog netjes af (tenzij ik natuurlijk gewoon geluk heb gehad :P )
En storneren kan idd echt wel langer dan 2 dagen.

• Simkin
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 18-04 15:51

Simkin

Bzzzzz

Ik wilde het volgende even toevoegen.
Dit is de laatste maand dat ik MyADSL afneem en heb dus ook de laatste factuur mogen ontvangen:
quote:
MyMax 2006-01-01 2006-01-23 18.46
Ordernr: xxxx

Beeindiging contract 57.98

-57.98

____________+
subtotaal: 18.46
B.T.W.: 3.51
____________+
Totaal: 21.97
Zoals je kan zien hebben ze de afsluitkosten niet in rekening gebracht.
Ik denk dat het belangrijk is om te weten of je voor of na de contractswijziging een dienst bij MyADSL hebt afgenomen.

• wes-81
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 14-03-2008
Mijn moeder heeft in 2004 ook een abbo afgesloten van MyADSL, alleen is ze ivm ziekte haast nooit meer online, nou heb ik nog niet in d'r papierwerk gekeken, maar ik vroeg me af of ik het abonnement op kan zeggen, ik hoor verhalen dat je er elke keer een jaar aan vastzit. Wat kan ik het beste doen?
Ze heeft in die tijd ook een gratis PC erbij gekregen.

Kan iemand mij helpen?

• PcDealer
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 22:46

PcDealer

HP ftw \o/

quote:
wes- schreef op zondag 16 april 2006 @ 04:29:
Mijn moeder heeft in 2004 ook een abbo afgesloten van MyADSL, alleen is ze ivm ziekte haast nooit meer online, nou heb ik nog niet in d'r papierwerk gekeken, maar ik vroeg me af of ik het abonnement op kan zeggen, ik hoor verhalen dat je er elke keer een jaar aan vastzit.
Dat staat in de AV.

LinkedIn WoT Cash Converter WoWs invite

• Solid Seal
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 20-05 12:48

Solid Seal

professionally professional

schopJE

hoi,

Bestaat MyAdsl nog wel ?
Ik heb nogsteeds Internet van hun *duur maar werkt top' ben wel opzoek naar een nwe.

Maar wat is hun website ? :D
google hel;pt me niet echt en die silverapp link ofzo doet het ook niet

Als ik een boete krijg betaal ik hem nooit, want iets dat je krijgt hoef je niet te betalen
I reject your reality and substitute my own!

• bjck
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 20:51
MyADSL was een product/merknaam/samenwerking met Cambrium en Mycom. Kijk maar eens op www.cambrium.nl en klik op 'partners' dan staat het logo daar nog tussen.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1 ... 6 7 8 Laatste

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ LG W7 Samsung Galaxy S9 Dual Sim OnePlus 6 Battlefield 5 Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V. © 1998 - 2018 Hosting door True

*