Ik kwam net niet geheel toevallig op de MyADSL website, alwaar MyCom haar ADSL-producten aan de man brengt.
Omdat ze klaarblijkelijk graag nieuwe klanten willen hebben, hebben ze nu een aanbieding waar zelfs ik niet meer bij kan
MyADSL-website
Je krijgt:
Even de prijzen op een rij:
Omdat ze klaarblijkelijk graag nieuwe klanten willen hebben, hebben ze nu een aanbieding waar zelfs ik niet meer bij kan
MyADSL-website
Je krijgt:
Voorwaarden:MyCom MyADSL PC
- MyCom H450M behuizig
- ASUS A7V8X-MX Moederbord
- AMD Athlon XP 2000+ processor
- Corsair 256MB DDR333 Geheugen
- Onboard VGA-meukjes
- WD 40GB HDD (denk 5400rpm)
- AOpen 52x32x52 CDfikkert
- SONY FDD
- MicroSoft Multimedia Keyboard
- MicroSoft Opticische muis
- MicroSoft Windows XP HOME
- Geen monitor
Wat houd je nog tegen om niet nu als een gek naar MyCom te rennen en MyADSL aan te schaffen? De prijs per maand is goed, de lijnen zijn via BBNed en support is ook prima, dus dat kan het niet zijn denk ik?- Actie geld van 6 januari t/m 14 januari 2004 17:00
- De gratis PC wordt binnen twee weken na oplevering van de ADSL lijn geleverd
- De PC blijft eigendom van MyCom totdat alle betalingen zijn voldaan die betrekking hebben op het eerste contractjaar van MyADSL
- Indien een factuur mbt MyADSL lander dan 30 dagen onbetaald blijft, vervalt het recht op de gratis PC. De waarde van de reeds geleverde PC bedraagt € 499,- inclusief BTW en zal aan de gebruiker worden gefactureerd. Deze factuur dient vervolgens binenn 14 dagen na het eerste verzoek betaalt te worden.
Even de prijzen op een rij:
MyADSL MyMax, PSTN (analoog) 512 Kbps downstream - 256 Kbps upstream € 69.00 € 24.95
MyADSL MyMega, PSTN (analoog) 1024 Kbps downstream - 512 Kbps upstream € 69.00 € 39.95
MyADSL MyGiga, PSTN (analoog) 2048 - 8192 Kbps downstream - 1024 Kbps upstream € 69.00 € 59.95
Bericht hierboven