Het grote MyADSL-topic - Ervaringen & discussie

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste
Acties:
  • 4.327 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Nee, dat zijn gewoon de inschrijfkosten voor je provider in dit geval MyCom, maar daar zal heus wel een gedeelte van naar BBNed gaan en BBNed betaalt weer aan KPN voor de lijnen...

Maar het heeft dus niets te maken met ADSL van KPN!

[ Voor 4% gewijzigd door Epitome op 08-01-2004 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister I
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 17:16:
[...]

Ik heb dit te horen gekregen van de Direct Center van Mycom. Dus of het waar is of niet. Want ik wou wel is even weten waar die aansluitings kosten van waren.
Ik zocht de truc naar het goedkoop weggeven van de pc. Ik dacht dat ik dan aan KPN telefoontikken moest dokken om over hun lijnen te gaan. Maar dat is niet zo. Ze zeiden dat ze daar voor die 69, besteden aan KPN. Het kan zijn dat dat gastje achter de telefoon wat zit te fantiseren :z ..maar dat zou vast wel niet ,en zo anders," meneer Mister I " 8)7
BEL je naar nummer 0800-8170
En niet je "tussen persoon".

_/-\o_
Nou toevallig heb ik gebeld naar die man, en die verbond mij door, puur omdat ik dan niet in de rij hoef te staan. Maar als je het topic leest dan zie je dat ze het bij Mycom dus ook nog niet zo snappen hoe het zit. Dus ik heb met dat nummer van je 0800-8170 gebeld alleen via andere weg ;). Weet iemand of het nou juist is van dat kpn gedoe. Wat boeit het eigenlijk :9 . Me adsl is toch onderweg _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mister I schreef op 08 januari 2004 @ 17:20:
[...]

Nou toevallig heb ik gebeld naar die man, en die verbond mij door, puur omdat ik dan niet in de rij hoef te staan. Maar als je het topic leest dan zie je dat ze het bij Mycom dus ook nog niet zo snappen hoe het zit. Dus ik heb met dat nummer van je 0800-8170 gebeld alleen via andere weg ;). Weet iemand of het nou juist is van dat kpn gedoe. Wat boeit het eigenlijk :9 . Me adsl is toch onderweg _/-\o_
Wat het boeid. Dat je andere hier op Tweakers misschien op het verkeerde pad brengt. En dat zei gaan denken dat ik hier de informatie uit me kop verzin.
Dit was de informatie van Direct Center MyCom. ik denk dat jouw tussen persoon, wel wat beter weet over de internet verbingen. Ik ga hier niet verder over blaten.
( ik hoop dat de moderator dit inziet)

groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister I
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 17:23:
[...]

Wat het boeid. Dat je andere hier op Tweakers misschien op het verkeerde pad brengt. En dat zei gaan denken dat ik hier de informatie uit me kop verzin.
Dit was de informatie van Direct Center MyCom. ik denk dat jouw tussen persoon, wel wat beter weet over de internet verbingen. Ik ga hier niet verder over blaten.
( ik hoop dat de moderator dit inziet)

groet
Je betaald gewoon 69 euro aan iemand boeie wie. Maar weet iemand het nou of die 69 euro naar BBned gaat of naar Kpn. Ik dacht dus BBned. Maar als mycom zegt naar Kpn dan zal dat wel zo zijn :?. Mijn contact persoon werkt niet bij de internetafdeling hoor, hij hoefde me alleen door te verbinden er naar toe. En daar heb ik die vraag niet gesteld van die kosten, maar alleen of me router geschikt was en dat was ie. Dus die vraag hoeft ook niet meer beantwoord te worden ;).

[ Voor 3% gewijzigd door Mister I op 08-01-2004 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister I
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

Epitome schreef op 08 januari 2004 @ 17:17:
Nee, dat zijn gewoon de inschrijfkosten voor je provider in dit geval MyCom, maar daar zal heus wel een gedeelte van naar BBNed gaan en BBNed betaalt weer aan KPN voor de lijnen...

Maar het heeft dus niets te maken met ADSL van KPN!
Dat dacht ik nou ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mister I schreef op 08 januari 2004 @ 17:29:
[...]

Dat dacht ik nou ook.
Ik ondervind uit deze berichten dus.. Dat ze bij Mycom er zelf nog weinig van afweten.

(ik discuseer niet verder mee)
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martink
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-02 12:38
Nouja gratis pc, Ik heb toch liever dat gene wat Humordoos ADSL erbij geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister I
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 17:38:
[...]

(ik discuseer niet verder mee)
_/-\o_
Jammer begon net leuk te worden 8)7
Martink schreef op 08 januari 2004 @ 17:43:
Nouja gratis pc, Ik heb toch liever dat gene wat Humordoos ADSL erbij geeft.
Jammer dat ik dat niet eerder heb gezien, anders had ik dat zeker gedaan ;) 8)7 O-)

[ Voor 45% gewijzigd door Mister I op 08-01-2004 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IndoBoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-09 15:24

IndoBoy

Een kok moet dik zijn!!!!

Mister I schreef op 08 januari 2004 @ 14:27:
[...]

Ik hoop niet al te hard te schrikken :)
Maar dan neem ik aan dat jij juni 2003 lid bent geworden en dat je dus dan pas op kan zeggen in 2004. Want ik ben Augustus 2002 lid geworden en heb gebeld met die mensen daar en die zeiden dat als ik het nu opzeg dat ik dan in maart niet meer kon internetten. Dus zal dat wel zo zijn en ik heb dus Myadsl besteld.
Volgens mij moet je het nog beter navragen. Ik ben al lid sinds 1998 of 1999. Dat was volgens mij ook niet Juni, maar in juli of augustus. Dat was met die basic of zo. Vervolgens ben ik overgegaan naar Premium in 2001 volgens mij.

Jij bent dus in Augustus 2002 lid geworden, dus het nieuwe jaar ging in in augustus 2003. In augustus 2003 ging je weer een nieuw jaar aan met Casema, dus jij zit vast tot augustus 2004. En je moet dus in juli 2004 opzeggen.

Chieftec Dragon DA-01-BD,MSI K8T NEO,Athlon 64 3200+,1024DDR400,2xMaxtor,AsusV8200GeForce3 64MB DeLuxe,Creative LIVE Platimum5.1,DesktopTheater3500Digital,DVD Encore5x,Plextor DVD-RW 708A,Iiyama A201HT Vision 510 22" D'tron NF ,5 x Enermax 80m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister I
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

IndoBoy schreef op 08 januari 2004 @ 18:30:
[...]

Volgens mij moet je het nog beter navragen. Ik ben al lid sinds 1998 of 1999. Dat was volgens mij ook niet Juni, maar in juli of augustus. Dat was met die basic of zo. Vervolgens ben ik overgegaan naar Premium in 2001 volgens mij.

Jij bent dus in Augustus 2002 lid geworden, dus het nieuwe jaar ging in in augustus 2003. In augustus 2003 ging je weer een nieuw jaar aan met Casema, dus jij zit vast tot augustus 2004. En je moet dus in juli 2004 opzeggen.
Ja dat dacht ik dus in eerste instantie ook, maar volgens die vrouw bij Casema, hoefde dat niet en kon ik gewoon altijd opzeggen, en dan zou het 1 maand later verwerkt zijn. Ik heb eergister gebeld. En toen zei ze als je het vandaag verstuurt je afmelding dan kan je vanaf 1 maart niet meer internetten.
Weet je wat ik bel gewoon nog een 2e keer :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martink
  • Laatst online: 11-02 12:38
IndoBoy schreef op 08 januari 2004 @ 18:30:
[...]

Je kan bij casema toch gewoon 2 maanden van te voren opzeggen??
Volgens mij hoeft dat niet te wachten tot het jaar voorbij is.
Teminste zo begreep ik het van casema.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
Ik denk dat het goed loopt want vanmiddag was de site van MyCom, traag of niet bereikbaar! :/

* Epitome heeft ook MyGiga besteld, zit namelijk dicht bij de centrale en hoop in de buurt van de 8192 Kbps te komen. ;)

Hopelijk sluit KPN mijn huidige ADSL van KPN snel af, want ik las dat ze daar vervelend mee doen als je wilt overstappen naar een andere aanbieder. :(

[ Voor 5% gewijzigd door Epitome op 08-01-2004 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister I
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

Martink schreef op 08 januari 2004 @ 18:36:
[...]

Je kan bij casema toch gewoon 2 maanden van te voren opzeggen??
Volgens mij hoeft dat niet te wachten tot het jaar voorbij is.
Teminste zo begreep ik het van casema.
Zo ik heb het even op safe gespeeld. 3 mensen gebeld van wanadoo en van casema. En ze zeggen allemaal hetzelfde dat het mogelijk is :D. Dus ik ben wel op safe. Een van de medewerkers heeft recording van het gesprek dus dat is mooi. Ze zei mocht casema later moelijk gaan doen, dan heb je mijn gesprek nog. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IndoBoy

IndoBoy

Mister I schreef op 08 januari 2004 @ 18:33:
[...]

Ja dat dacht ik dus in eerste instantie ook, maar volgens die vrouw bij Casema, hoefde dat niet en kon ik gewoon altijd opzeggen, en dan zou het 1 maand later verwerkt zijn. Ik heb eergister gebeld. En toen zei ze als je het vandaag verstuurt je afmelding dan kan je vanaf 1 maart niet meer internetten.
Weet je wat ik bel gewoon nog een 2e keer :P.
Laat het me effe weten. Ik ga ook nog een keer bellen dan.

Het staat ook hier:
http://eservice.casema.tv...1_alg_v.orw._internet.pdf
Atikel 13

Chieftec Dragon DA-01-BD,MSI K8T NEO,Athlon 64 3200+,1024DDR400,2xMaxtor,AsusV8200GeForce3 64MB DeLuxe,Creative LIVE Platimum5.1,DesktopTheater3500Digital,DVD Encore5x,Plextor DVD-RW 708A,Iiyama A201HT Vision 510 22" D'tron NF ,5 x Enermax 80m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IndoBoy

IndoBoy

Mister I schreef op 08 januari 2004 @ 19:10:
[...]

Zo ik heb het even op safe gespeeld. 3 mensen gebeld van wanadoo en van casema. En ze zeggen allemaal hetzelfde dat het mogelijk is :D. Dus ik ben wel op safe. Een van de medewerkers heeft recording van het gesprek dus dat is mooi. Ze zei mocht casema later moelijk gaan doen, dan heb je mijn gesprek nog. >:)
Kan je mij misschien haar naam geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IndoBoy

IndoBoy

Heb net weer gebeld met Casema en weer hetzelfd verhaal. Sterker nog het wordt oktober 2004.
Ben dus kennelijk in oktober 2001 naar premium gegaan. Moet dan in juni een brief sturen, omdat er een volle kalendermaand tussen moet zitten.

Kan je me alsjeblief haar naam geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:10

JvS

Ik heb hem zelf ook

Epitome schreef op 08 januari 2004 @ 18:40:
Ik denk dat het goed loopt want vanmiddag was de site van MyCom, traag of niet bereikbaar! :/

* Epitome heeft ook MyGiga besteld, zit namelijk dicht bij de centrale en hoop in de buurt van de 8192 Kbps te komen. ;)

Hopelijk sluit KPN mijn huidige ADSL van KPN snel af, want ik las dat ze daar vervelend mee doen als je wilt overstappen naar een andere aanbieder. :(
Je hebt een maand opzegtermijn he? Dus als jij nu hebt aangevraagd en je hebt ook NET je adsl opgezegd, dan kan je die aanbieding wel shaken

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister I
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

IndoBoy schreef op 08 januari 2004 @ 19:17:
[...]

Kan je mij misschien haar naam geven.
Dit kan beter via de mail denk ik, want ik weet niet in hoeverre zij bekend wilt worden. Maar hoe lang heb jij het abonnement dan? En welke misschien is dat ook belangrijk. Ik heb mijn abbo sinds augustus of semptember 2002.
En ik heb Wanadoo Cable Broadband Basic van 32,95 p/maand
Heb met casema gebeld, die zeiden dat het kon en dat ik het schriftelijk moest doen. Later met wanadoo gebeld en die dachten dat het kon maar wisten de algemene voorwaarden niet van casema. Later weer met casema gebeld en die zeiden nogmaals dat het kon.

Edit:

Als ik die voorwaarden echt goed ga lezen. dan staat er het volgende
Je moet minimaal 1 maand van te voren melden dat je het abonnement niet 12 maanden langer wilt verlengen. Maar er staat niet dat je niet tussentijds je abbonement kan opzeggen. Er staat alleen dat je contract verlengt wordt met 12 maanden. Dus lijkt mij en dat bevestigen dus in totaal 4 telefoontjes van mij, dat je ook tussendoor je contract kan verbreken.
Nadeel van die algemene voorwaarden dat je zo goed moet lezen :(

[ Voor 34% gewijzigd door Mister I op 08-01-2004 20:58 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wazzup!
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 14:20
Wie weet wat ik hier in moet vullen ik heb echt geen idee O+
Bij aanvullende gegevens:

* Bankrekening tenaamstelling
* KPN tenaamstelling
* KPN telefoonnummer

Ik wil erg graag van dat zeelandnet af :r

[ Voor 54% gewijzigd door Wazzup! op 08-01-2004 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
JvS schreef op 08 januari 2004 @ 19:49:
[...]

Je hebt een maand opzegtermijn he? Dus als jij nu hebt aangevraagd en je hebt ook NET je adsl opgezegd, dan kan je die aanbieding wel shaken
Opzegtermijn wil zeggen dat je een maand voor de aanvang van je contractperiodedatum je lopende contract kan opzeggen. Heb je bijvoorbeeld ADSL sinds 9 februari 2001 dan kan je alleen voor 9 januari elk jaar je contract opzeggen, anders zit je er weer voor een jaar aan vast bij Planet Internet!
Het betekent dus niet dat je nog een maand je contract moet continueren.

[ Voor 40% gewijzigd door Epitome op 09-01-2004 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister I
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

Wazzup! schreef op 08 januari 2004 @ 21:29:
Wie weet wat ik hier in moet vullen ik heb echt geen idee O+ ftp://www.people.zeelandnet.nl/prive/myadsl.JPG

Je url werkt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wazzup!
Ik heb het maar ff anders gedaan hij werkte idd nie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister I
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

Wazzup! schreef op 08 januari 2004 @ 21:29:
Wie weet wat ik hier in moet vullen ik heb echt geen idee O+
Bij aanvullende gegevens:

* Bankrekening tenaamstelling
* KPN tenaamstelling
* KPN telefoonnummer

Eigenaar van de bankrekeningnummer. Dus bijvoorbeeld Piet Jansen
Kpn tenaamstelling = eigenaaar de naam daarvan van je telefoonnummer
Kpn telefoonnummer= nummer van je telefoon
Je moet dus wel een telefoonlijn van kpn hebben he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IndoBoy

IndoBoy

Mister I schreef op 08 januari 2004 @ 20:09:
[...]

Dit kan beter via de mail denk ik, want ik weet niet in hoeverre zij bekend wilt worden. Maar hoe lang heb jij het abonnement dan? En welke misschien is dat ook belangrijk. Ik heb mijn abbo sinds augustus of semptember 2002.
En ik heb Wanadoo Cable Broadband Basic van 32,95 p/maand
Heb met casema gebeld, die zeiden dat het kon en dat ik het schriftelijk moest doen. Later met wanadoo gebeld en die dachten dat het kon maar wisten de algemene voorwaarden niet van casema. Later weer met casema gebeld en die zeiden nogmaals dat het kon.

Edit:

Als ik die voorwaarden echt goed ga lezen. dan staat er het volgende
Je moet minimaal 1 maand van te voren melden dat je het abonnement niet 12 maanden langer wilt verlengen. Maar er staat niet dat je niet tussentijds je abbonement kan opzeggen. Er staat alleen dat je contract verlengt wordt met 12 maanden. Dus lijkt mij en dat bevestigen dus in totaal 4 telefoontjes van mij, dat je ook tussendoor je contract kan verbreken.
Nadeel van die algemene voorwaarden dat je zo goed moet lezen :(
Ik heb je een mailtje gestuurd op je hotmail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wazzup!
Mister I schreef op 08 januari 2004 @ 21:44:
[...]

Eigenaar van de bankrekeningnummer. Dus bijvoorbeeld Piet Jansen
Kpn tenaamstelling = eigenaaar de naam daarvan van je telefoonnummer
Kpn telefoonnummer= nummer van je telefoon
Je moet dus wel een telefoonlijn van kpn hebben he.
Bedankt hopelijk heb ik de shit snel binnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister I
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

IndoBoy schreef op 08 januari 2004 @ 21:46:
[...]

Ik heb je een mailtje gestuurd op je hotmail.
you've got mail ;).

[ Voor 5% gewijzigd door Mister I op 08-01-2004 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

Nog 2 korte vraagjes:

Maakt het uit of je Tele2 hebt? Je hebt dan wel KPN-lijn enzo...
Hoelang is de opzegtermijn van het heerlijke chello? :D

Edit:
Wat is de kwaliteit van de on-board VGA-kaart? Is dat een 3D kaart of?

[ Voor 22% gewijzigd door Ojjorz op 08-01-2004 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
Sorry, maar dit zijn drie dingen die je met 10 min. zoeken hebt gevonden! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister I
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

Ojjorz schreef op 08 januari 2004 @ 22:53:
Nog 2 korte vraagjes:

Maakt het uit of je Tele2 hebt? Je hebt dan wel KPN-lijn enzo...
Hoelang is de opzegtermijn van het heerlijke chello? :D

Edit:
Voor tele 2 maakt het niet uit de rest kan je zelf makkelijk zoeken.
We zijn geen helpdesk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ojjorz schreef op 08 januari 2004 @ 22:53:
ik weet alleen dat de onboard vga errug langzaam is ongeveer een tnt2 had ik ergens gelezen maare wat verwacht je nou van een gratis pc/onboard video :D

Weet iemand trouwens of ik 2 adsl verbingdingen op 1 alcatel modem(met zo'n pro hack) kan gebruiken?
dus dan 1 planet basic en zo'n myadsl op me modem 8)

en als dat niet kan wat is dan de goedkoopste adsl modem(usb desnoods) ?

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2004 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uit een ander topic :
mmedia schreef op 08 januari 2004 @ 23:40
Ik weet niet of je wil overschakelen naar mycom adsl om gebruik te kunnen maken van de mycom-adsl-pc aanbieding. Als dat zo is, dan moet ik je denk ik toch teleurstellen. Je dient volgens mij tijdens de actieperiode al een telefoonnota van de kpn te kunnen overhandigen en dat zal in jouw geval helaas niet lukken...
is dat waar :?

kan het nergens vinden op de site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister I
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

Verwijderd schreef op 09 januari 2004 @ 15:39:
uit een ander topic :

[...]

is dat waar :?

kan het nergens vinden op de site
Bel ze zou ik zegggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
Je moet een kopie van een geldig legitimatiebewijs en een kopie van een factuur van KPN opsturen/faxen idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 17:25
Ik ben met de jaarwisseling binnen dezelfde gemeente verhuisd. Ik heb mijn adslaansluiting via HCCnet niet mee laten verhuizen. Ik heb vandeweek de aanbieding van MyADSL aangevraagd in de winkel. (een gesprek gehad over BBned, dus laat mensen die wat anders zeggen maar lekker lullen). Ik kan dan toch gewoon aannemen dat de lijn vrij is van adsl op het nieuwe, huidige adres en dat linesharing beschikbaar is? (linesharing is volgens de postcodecheck gewoon mogelijk)

En voor de MyCom-medewerker die me geholpen heeft en die vast mijn nickname nog onthouden heeft: gegroet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dre
  • Niet online

Dre

Vraag:

Weet iemand of hier een thorton processor in zit, of iets anders ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
De voorwaarde dat je de hele PC moet betalen als je een keer te laat je abonnementsgeld betaalt, vind ik wel wat eng. Er kan immers altijd wat mis gaan.. Wie heeft er nou nooit eens een herinnering gehad? En dan ook nog binnen 14 dagen dat hele bedrag betalen.
Als je nou die PC bij de 2e herinnering zou moeten betalen, ok..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

svdmeer schreef op 10 januari 2004 @ 11:40:
De voorwaarde dat je de hele PC moet betalen als je een keer te laat je abonnementsgeld betaalt, vind ik wel wat eng. Er kan immers altijd wat mis gaan.. Wie heeft er nou nooit eens een herinnering gehad? En dan ook nog binnen 14 dagen dat hele bedrag betalen.
Als je nou die PC bij de 2e herinnering zou moeten betalen, ok..
.....

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2004 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 januari 2004 @ 12:25:
[...]

ik niet, heb nog nooit een herinering gehad.!

Dan sturen ze jouw een brief dat je nog binnen die a.s. 14 dagen moet gaan dokken. Dus zo eng is dat niet :Y) . Je moet gewoon je rekeningen optijd dokken.
En het is auto.. incasso. Dus je Zorgt gewoondat je genoeg GELD hebt.
:r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wazzup!
Epitome schreef op 09 januari 2004 @ 17:13:
Je moet een kopie van een geldig legitimatiebewijs en een kopie van een factuur van KPN opsturen/faxen idd.
Je kan de boel toch ook online bestellen en via rembours betalen of moet je nou ook nog dat formulier opsturen vind het niet helemaal duidelijk eigenlijk dat MyAdsl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister I
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

Wazzup! schreef op 10 januari 2004 @ 14:29:
[...]

Je kan de boel toch ook online bestellen en via rembours betalen of moet je nou ook nog dat formulier opsturen vind het niet helemaal duidelijk eigenlijk dat MyAdsl.
Dit is met elke provider zo. Zeker de eerste keer dat je adsl besteld ;). Je moet gewoon goed alles lezen en dan kom je er vanzelf achter :p
En idd wat General Mj zegt als je genoeg geld op je rekening hebt staan heb je niks te vresen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje112
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:59
Net bij de MyCom geweest.. Volgens de verkoper was er gerekend op 300.000! nieuwe aansluitingen.. En ze zaten nu al op het dubbele!! 8)7 dat betekent dus dat straks een kwart van de aansluitingen in nederland via Mycom loopt? Dat lijkt me wat veel..

Een copy van je contract moest genoeg zijn volgens mycom, bij de aanvraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister I
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

jantje112 schreef op 10 januari 2004 @ 14:48:
Net bij de MyCom geweest.. Volgens de verkoper was er gerekend op 300.000! nieuwe aansluitingen.. En ze zaten nu al op het dubbele!! 8)7 dat betekent dus dat straks een kwart van de aansluitingen in nederland via Mycom loopt? Dat lijkt me wat veel..

DAt is dus 600.000 aansluitingen. En nederland heeft 16 miljoen mensen.
Dus dat is dus nooit een kwart. ;). Maar 600.000 vind ik wel heel veel 8)7 .
Best wat verlies met deze actie, maar op ten duur weer best veel winst :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu dat formulier in te vullen. En ik wil dus met die PC die je erbij krijgt gaan ADSL'en,
maar ik moet dan dus zeker ook een netwerkkaart kopen?

En een W-Lan adapter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
Wazzup! schreef op 10 januari 2004 @ 14:29:
[...]
Alles wordt duidelijk vermeld op de site én op het formulier dat je moet uitprinten, dus ik weet niet wat je moeilijk loopt te doen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister I
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

Verwijderd schreef op 10 januari 2004 @ 15:07:
Ik zit nu dat formulier in te vullen. En ik wil dus met die PC die je erbij krijgt gaan ADSL'en,
maar ik moet dan dus zeker ook een netwerkkaart kopen?

En een W-Lan adapter?
Netwerkkaart zit onboard ;).

Als je draadloos wil dan moet je wel een W-lan adapter kopen. Let wel op het aantal beschikbare pci sloten he ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:14

300.000 pc's. Je kunt overdrijven, maar dit slaat alles..... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister I
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

dominator schreef op 10 januari 2004 @ 17:53:
[...]

Ik vind het nu ik er over na denk ook wel vrij veel :P. Waarop basseert hij het eigenlijk kan je bewijzen? Want als het echt zo is, dan heeft mycom toch een probleem en best wel veel verlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel-online
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 17:37
Ik ben ook van plan over te stappen naar MyADSL. Ik zit alleen met één vraagje, is het Asus modem wat je erbij kan bestellen een Ethernet-, of USB-modem? Als het een Ethernet is stap ik namelijk meteen over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 januari 2004 @ 15:29:
[...]Weet iemand trouwens of ik 2 adsl verbingdingen op 1 alcatel modem(met zo'n pro hack) kan gebruiken?
dus dan 1 planet basic en zo'n myadsl op me modem 8)

en als dat niet kan wat is dan de goedkoopste adsl modem(usb desnoods) ?
iemand ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Nee, dat kan niet. Voor de rest zie MyCom.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
Dat kan wel, maar dan moet je twee aparte KPN-lijnen hebben liggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feej
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-06 15:55

feej

giraffemeisje

roel-online schreef op 10 januari 2004 @ 20:37:
Ik ben ook van plan over te stappen naar MyADSL. Ik zit alleen met één vraagje, is het Asus modem wat je erbij kan bestellen een Ethernet-, of USB-modem? Als het een Ethernet is stap ik namelijk meteen over!
Ja kan ook zonder modem nemen en ergens anders je eigen modem kopen ;)

* feej iig wel gedaan >:)

[ Voor 4% gewijzigd door feej op 11-01-2004 01:33 ]

Everything is awesome!
Everything is cool when you're part of a team.
Everything is awesome when we're living our dream.
O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:26
Als je kijkt naar de handleiding die je online kan downloaden, dan is het een ethernet modem..
Een usb-modem kost bij MyCom ongeveer €20,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een leuke aanbieding.
je kan een gegeven paard niet in de bek kijken, maar ja wat krijg je voor een pc.
het is niet een pc waarmee je alles kan doen en na een jaar is het al sterk verouderd.
Mycom had nog een rest partij verouderde pc's liggen en daar worden deze nu voor gebruikt.
maar voor de beginneling geen slechte aanbieding.
maar voor de liefhebbers is het helaas een computer van niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 17:34

Korakal

Up up up!

Mensen, ik lees hier telkens vragen die óf al 100x gesteld zijn, óf met een beetje moeite zelf ook wel te vinden zijn. Ook in dit topic geldt gewoon de GoT policy hoor! 't Is niet een 'plemp-hier-je-vraag-maar-neer' topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dre
  • Niet online

Dre

-

[ Voor 107% gewijzigd door Dre op 20-10-2013 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister I
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

Lama het is dus ethernet |:( 8)

[ Voor 21% gewijzigd door Mister I op 11-01-2004 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senser
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-09 14:24
Ik vraag me af of ik m'n Cisco 1605-R ethernet router kan gebruiken voor een ADSL-verbinding MyADSL (BBNed). Iemand die dit weet?

Heb gelezen dat ADSL over het KPN-netwerk geen probleem is met een 1605-R..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:54
dominator schreef op 10 januari 2004 @ 17:53:
[...]
Inderdaad, waar willen ze dat van betalen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Letterlijk totale onzin. Mycom heeft nu zo'n 1000 aansluitingen en ze moeten er geloof ik 1500 hebben om een "target" te halen. Als ze met deze actie al 2000 mensen aansluiten is het al echt een extreen succes :).

300.000 :D. Die verkoper is helemaal gek geworden 8)7. Zelfs kpn leverde in de laatste (zeer succesvolle) maand van 2003 nog geen 100.000 aansluitingen, met gratis telefoons, aansluitkosten, modems, goedkope abo's en weet ik wat allemaal niet meer voor acties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Jaap
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-09 16:01
JvS schreef op 11 januari 2004 @ 19:05:
[...]
Letterlijk totale onzin. Mycom heeft nu zo'n 1000 aansluitingen en ze moeten er geloof ik 1500 hebben om een "target" te halen. Als ze met deze actie al 2000 mensen aansluiten is het al echt een extreen succes :).

300.000 :D. Die verkoper is helemaal gek geworden 8)7. Zelfs kpn leverde in de laatste (zeer succesvolle) maand van 2003 nog geen 100.000 aansluitingen, met gratis telefoons, aansluitkosten, modems, goedkope abo's en weet ik wat allemaal niet meer voor acties
Tja, maar een gratis pc vind ik toch wel spectaculairder dan een gratis telefoon of modem erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dre
  • Niet online

Dre

-

[ Voor 100% gewijzigd door Dre op 22-09-2013 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister I
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

awaarle schreef op 11 januari 2004 @ 20:16:
Ik heb uhm al besteld via internet, contract moet ik nog verzenden.

Kan je dit abbo/ aanbieding ook afsluiten in de winkel, aangezien ik geen fax heb en de post niet snel is :P

Ik heb het asus modem erbij besteld, van 69 euro. Wat zijn de voor/ nadelen van dit modem tov edimax router met 4 poorten twv 39 euro. Scheeld toch weer 30 euro met router functie erbij, of is de asus beter ?
Edimax router is geen modem. ;)
Ik heb het allebij de router had ik al van edimax en de modem is onderweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

awaarle schreef op 11 januari 2004 @ 20:16:
Ik heb uhm al besteld via internet, contract moet ik nog verzenden.

Kan je dit abbo/ aanbieding ook afsluiten in de winkel, aangezien ik geen fax heb en de post niet snel is :P

Ik heb het asus modem erbij besteld, van 69 euro. Wat zijn de voor/ nadelen van dit modem tov edimax router met 4 poorten twv 39 euro. Scheeld toch weer 30 euro met router functie erbij, of is de asus beter ?
Je kan de aanvraag via internet doen en dan alles uitprinten en daarmee naar de winkel gaan. Zij gaan dan alles voor je doorfaxen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel-online
Senser schreef op 11 januari 2004 @ 18:21:
Ik vraag me af of ik m'n Cisco 1605-R ethernet router kan gebruiken voor een ADSL-verbinding MyADSL (BBNed). Iemand die dit weet?

In deze xls geeft BBned aan welke modems er ondersteund worden. (Daar staat overigens geen ASUS-modem bij ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Super__Nerd schreef op 11 januari 2004 @ 20:11:
[...]

Tja, maar een gratis pc vind ik toch wel spectaculairder dan een gratis telefoon of modem erbij.
moah, aansluitkosten is 75 euro, een modem is 69 euro en een telefoon is 200 euro, dat is 330 euro voordeel. Plus het feit dat kpn er veel reclame voor maakt, planet internet en hetnet gruwelijk bekend zijn en mensen altijd het liefst adsl van kpn willen hebben (en dan heb ik het niet over de 3% van de mensen die zich tweaker pleegt te noemen! ;)).

300.000 is overdreven, ik moet nog zien hoeveel het er worden, maar ik denk dat het er niet meer dan 3000 zijn, misschien zelfs maar 1000 ofzo. 500 was de Target volgens mij, dus 1000 is dan inderdaad het dubbele :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nog wat nieuws:

Om de verkoop van de wat duurdere pakketten te stimuleren, is vandaag besloten om bij MyGiga en MyMega abbonement een gratis .nl domein te leveren (b.v. www.mycom.nl).

Hieronder nog wat extra informatie:

V: Ik heb al een .nl domeinnaam, kan ik deze verhuizen:
A: Ja.
- Naast het registratiecontract dient de verhuisverklaring ingevuld te zijn.
- Voor zakelijke registraties de KvK bijsluiten.
- De tenaamstelling op het registratiecontract en de verhuisverklaring dient gelijk te zijn aan de gegevens, zoals al reeds geregistreerd.
- de klant zegt zelf z'n domeinnaam bij zijn oude provider op.

V: Hoe kan ik checken of een domeinnaam nog vrij is:
A: http://www.nic.nl/ en dan kijken bij '.nl domeinnaam nog vrij?

V: Hoe moet de domeinnaam op het registratiecontract en het verhuisformulier ingevuld worden?
A: Als domeinnaam, dus 'klarinetvereniging-devalsenoot.nl'. Er mag geen 'www.klarinetvereniging-devalsenoot.nl' staan.

V: Wat wordt er aan webruimte geboden?
A: Aan webruimte wordt hetzelfde geboden als onder het myadsl subdomein.
- circa 100Mb diskspace, gezamelijk te gebruiken voor email en website
- onbeperkt pop3 boxen, zelf aan te maken
- acceptable use policy op dataverkeer van de website. (voorlopig houden we op de websites 5Gb per maand aan; dit is dus iets anders als het onbeperkte dataverkeer op de DSL verbinding.
- spamming wordt niet getolereerd.

V: Is het mogelijk om cgi scripts te draaien?
A: Binnen de aanbieding is het niet mogelijk om cgi-scripts te draaien; er worden geen standaard cgi-scripts geboden. Deze optie zal in de (nabije) toekomst geboden worden als betaalde toevoeging.

V: Frontpage extenties
A: Voor Frontpage extenties geldt hetzelfde als voor cgi-scripts, alleen deze zullen in de toekomst niet geboden worden. Het is wel mogelijk om met frontpage de site te maken en te uploaden. De extra toevoegingen zullen echter niet werken.

Voor meer informatie kun je bellen met de MyADSL helpdesk (0900-8086)
of een e-mail sturen aan service@mycom.nl

ps Ik werk zelf bij MyCom ja ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brummers
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 20:09
Wie weet of deze modem/router goed werkt met adsl via mycom

e-tech Router with built-in ADSL modem v2

http://www.e-tech.nu/

Als ik vandaag over water loop, staat er morgen in de krant dat ik niet kan zwemmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel-online
Verwijderd schreef op 12 januari 2004 @ 14:55:
(...)
Om de verkoop van de wat duurdere pakketten te stimuleren, is vandaag besloten om bij MyGiga en MyMega abbonement een gratis .nl domein te leveren (b.v. www.mycom.nl).(...)
Ik kan deze actie helemaal niet terugvinden op de MyCom/MyADSL-website. En aangezien de actie alweer bijna ten einde loopt lijkt het me een beetje vreemd om nu nog iets aan te passen... Of komt er een compleet nieuwe actie?

Edit: 'MyCom' of 'MyADSL' komt ook helemaal niet voor op de lijst van Categorie I-deelnemers bij SIDN.

[ Voor 17% gewijzigd door roel-online op 12-01-2004 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook nog eens gekeken op die site, maar kan niets over die domeinnamen vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roel-online schreef op 12 januari 2004 @ 19:55:
[...]

Edit: 'MyCom' of 'MyADSL' komt ook helemaal niet voor op de lijst van Categorie I-deelnemers bij SIDN.
Maar Myprovider.com wel........... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister I
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

Verwijderd schreef op 13 januari 2004 @ 06:49:
[...]

Maar Myprovider.com wel........... ;)
En als je op de link klinkt, dan zie je een hele andere website te voor schijn komen ;)

(Mijn adsl verbinding is weer een stukje verder :*) , status is verstuurd naar bbned)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
Mister I schreef op 13 januari 2004 @ 07:31:
[...]
(Mijn adsl verbinding is weer een stukje verder :*) , status is verstuurd naar bbned)
Wanneer heb jij dan aangevraagd? Heb je de spullen verstuurd per post of per fax? Ik heb het zaterdag j.l. aangevraagd maar tot op heden is de status nog steeds: Aanvraag in Cambrium database, onbevestigd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister I
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

GFM schreef op 13 januari 2004 @ 09:14:
[...]

Wanneer heb jij dan aangevraagd? Heb je de spullen verstuurd per post of per fax? Ik heb het zaterdag j.l. aangevraagd maar tot op heden is de status nog steeds: Aanvraag in Cambrium database, onbevestigd
Vorige week donderdag. En dezelfde dag op de post mijn spullen gedaan. En vanmorgen was de status gewijzigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roel-online schreef op 12 januari 2004 @ 19:55:
[...]

Ik kan deze actie helemaal niet terugvinden op de MyCom/MyADSL-website. En aangezien de actie alweer bijna ten einde loopt lijkt het me een beetje vreemd om nu nog iets aan te passen... Of komt er een compleet nieuwe actie?

Het staat inderdaad niet op mycom.nl. Dit omdat het gister pas is besloten. Het is ook nog niet duidelijk of het een blijvende actie is.

Voor nu klopt het bericht in ieder geval wel. Ik zou zeggen profiteer ervan ;)

Een andere MyCom medewerker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wederom nieuwe info:

De huidige actie MyADSl + Gratis PC loopt t/m morgen, woensdag 14 januari 17.00 uur.

Wegens succes is er besloten de actie in een gewijzigde vorm nog 1 week voort te zetten:

Vanaf donderdag 15 januari t/m woensdag 21 januari 17.00 uur krijg elke klant die een MyMega of MyGiga abonnement afsluit de gratis PC. E.e.a. onder de bestaande voorwaarden. De actie geldt dan niet meer op het MyMax abonnement.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2004 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Senser schreef op 11 januari 2004 @ 18:21:

Als je een ethernet adsl modem hebt. Is dat geen enkel probleem. BBned gebruikt bridge als protocol. Ik heb zelf een 1605 icm een zyxel adsl modem en dat werkt als een trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senser
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-09 14:24
@StingerDelta, bedankt!

Denk dat ik maar ga bestellen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Niet online

Ojjorz

Mijn status is ook geupdate. Maandag-ochtend gefaxt en nu bij BBned. Ook mijn orderstatus (vooruitbetaling modem) is nu bij Mycom aangekomen, die kunnen ze dus ook binnenkort gaan leveren :D Chello heb ik vorige week afgezegd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
Ojjorz schreef op 13 januari 2004 @ 11:59:
Mijn status is ook geupdate. Maandag-ochtend gefaxt en nu bij BBned. Ook mijn orderstatus (vooruitbetaling modem) is nu bij Mycom aangekomen, die kunnen ze dus ook binnenkort gaan leveren :D Chello heb ik vorige week afgezegd...
Typisch is dat. Ik heb zaterdag besteld en meteen de spullen op de bus gedaan. Tot op heden staat mijn status nog als na aanvraag.. Heb maar ff een mailtje de deur uit gedaan richting MyCom, misschien dat e.e.a. niet goed is aangekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister I
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

GFM schreef op 13 januari 2004 @ 12:21:
[...]

Typisch is dat. Ik heb zaterdag besteld en meteen de spullen op de bus gedaan. Tot op heden staat mijn status nog als na aanvraag.. Heb maar ff een mailtje de deur uit gedaan richting MyCom, misschien dat e.e.a. niet goed is aangekomen.
Het duurt wel een dag of 2 langer hoor voordat het doorkomt. Ik heb mijne donderdag vorige week besteld, en vandaag werd de status veranderd, dus als jij die van jou zaterdag pas gedaan heb dan duurt het nog wel 1 of 2 dagen voordat het door is gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
Mister I schreef op 13 januari 2004 @ 12:27:
[...]

Het duurt wel een dag of 2 langer hoor voordat het doorkomt. Ik heb mijne donderdag vorige week besteld, en vandaag werd de status veranderd, dus als jij die van jou zaterdag pas gedaan heb dan duurt het nog wel 1 of 2 dagen voordat het door is gekomen.
In dat geval ben ik weer eens te ongeduldig |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister I
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

GFM schreef op 13 januari 2004 @ 12:28:
[...]

In dat geval ben ik weer eens te ongeduldig |:(
;) heb ik ook wel eens last van
Wanneer wordt eigenlijk de pc langsgebracht. Ik dacht dat ik had gelezen dat het 2 weken naar de oplevering van adsl is, maar dat vind ik wel raar, want het wordt volgens mij gelijk met je modem verstuurd en dat zullen ze denk ik ook niet 2 weken later versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
Mister I schreef op 13 januari 2004 @ 12:30:
[...]

;) heb ik ook wel eens last van
Wanneer wordt eigenlijk de pc langsgebracht. Ik dacht dat ik had gelezen dat het 2 weken naar de oplevering van adsl is, maar dat vind ik wel raar, want het wordt volgens mij gelijk met je modem verstuurd en dat zullen ze denk ik ook niet 2 weken later versturen.
In de actie voorwaarden staat echt dat de pc binnen twee weken na oplevering van de ADSL-lijn geleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simkin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:24

Simkin

Bzzzzz

Voor wie het interreseerd, mijn opleverdatum is bekend, de 21ste.
dus redelijk snel allemaal nmi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister I
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

Simkin schreef op 13 januari 2004 @ 13:20:
Voor wie het interreseerd, mijn opleverdatum is bekend, de 21ste.
dus redelijk snel allemaal nmi
lol dat is op mijn verjaardag :*) :Y)
Wanneer heb je het besteld?
En als je het heb wel meteen ff speedtesten he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brummers
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 20:09
welke adsl modems zijn geschikt voor adsl van myadsl.

Modbreak:
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

LEZEN

[ Voor 58% gewijzigd door Korakal op 13-01-2004 19:41 ]

Als ik vandaag over water loop, staat er morgen in de krant dat ik niet kan zwemmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
In antwoord op mijn email van vanmorgen met betrekking op de levertijd schreef MyCom mij:
Geachte Hr./Mevr,

Dank u voor uw e-mail.

Het veranderen van de status van uw aanvraag duurt op het moment langer dan normaal. Voorbeeld: de status van de aanvragen die donderdag ingediend zijn worden vandaag pas in behandeling genomen.
U zult dus nog even geduld moeten hebben. De gegevens van de aanvraag zijn al naar Cambruim gegaan toen u de bestelling deed dus voor wat betreft de actie hoeft u zich geen zorgen te maken.

Hopende u hiermee voldoende geinformeerd te hebben,

C.L.J. Westland
MyCom Service Centre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Niet online

Ojjorz

GFM schreef op 13 januari 2004 @ 12:21:
[...]

Ik denk ook dat faxen een voordeel geeft boven de post:

-Het is er direct
-Alle gegevens gelijk bij de hand

Als je het op zaterdag heb opgestuurd heb je kans dat het pas maandagmiddag bij mycom is binnen gekomen. Dan lijkt het me meer dan redelijk dat het tot woensdag/donderdag duurt voordat ze je status veranderen, zeker als je rekening houdt met het succes van de actie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn de verhuiskosten van de aansluiting? ik kan er niets van vinden op de Mycom site.

Ik heb eind december m'n xs4all opgezegd, maar die loopt nog door tot eind januari, dus kan ik de aanbieding nu niet aanvragen.
Ik dacht erover om hem aan te vragen op het adres van m'n ouders, en dan na een maand de boel te verhuizen, maar ik heb geen flauw idee wat dat extra gaat kosten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20:34

Wokschotel

Op 6 wielen

Verwijderd schreef op 13 januari 2004 @ 21:44:
Wat zijn de verhuiskosten van de aansluiting? ik kan er niets van vinden op de Mycom site.

Ik heb eind december m'n xs4all opgezegd, maar die loopt nog door tot eind januari, dus kan ik de aanbieding nu niet aanvragen.
Ik dacht erover om hem aan te vragen op het adres van m'n ouders, en dan na een maand de boel te verhuizen, maar ik heb geen flauw idee wat dat extra gaat kosten...
Verhuizen van een BBned-aansluiting? NIET doen. Het kost minimaal € 250,-, als het al mogelijk is!

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wokschotel schreef op 13 januari 2004 @ 21:53:
[...]
Verhuizen van een BBned-aansluiting? NIET doen. Het kost minimaal € 250,-, als het al mogelijk is!
:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk hoor die aanbieding van mycom maar ze hebben gisteren wel even de voo rwaarden aangepast

en dat je de pc zelf goedkoper kunt bouwen lijkt mij niet er zit ook een legale versie windows xp home op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCootMeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-09 13:30
Hier.. kijkerdekijk. Ik heb een flinke ADDER gevonden (voor zover dat nog niet was openbaard in voorgaande postings (zo ja, mijn excuses))

MyGiga (de variant die ik besteld heb):

downstream : 2048 tot 8192 Kbps*
upstream : 1024 Kbps
maandelijkse kosten : € 59,95 voor het eerste jaar, daarna € 74,95
eenmalige aansluitkosten : € 69,00

(na te lezen op http://silverapp1.mycom.n...le=myadsl&maingroup=10002)

Deze verhoging geldt ook voor alle andere abbo´s. Dat wordt dus een kwestie van goed opletten en op tijd opzeggen in 2005 :)

Check da Specz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit was (bij mij iig) al bekend. Maar je kan na een jaar gewoon opzeggen. Wellicht is het dan ook makkelijker om over te stappen naar een andere provider...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister I
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

DaCootMeister schreef op 14 januari 2004 @ 02:36:
Hier.. kijkerdekijk. Ik heb een flinke ADDER gevonden (voor zover dat nog niet was openbaard in voorgaande postings (zo ja, mijn excuses))

MyGiga (de variant die ik besteld heb):

downstream : 2048 tot 8192 Kbps*
upstream : 1024 Kbps
maandelijkse kosten : € 59,95 voor het eerste jaar, daarna € 74,95
eenmalige aansluitkosten : € 69,00

(na te lezen op http://silverapp1.mycom.n...le=myadsl&maingroup=10002)

Deze verhoging geldt ook voor alle andere abbo´s. Dat wordt dus een kwestie van goed opletten en op tijd opzeggen in 2005 :)
Dit is al een paar keer genoemd in het topic 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Beschikt u al over een ADSL verbinding? Dan is deze aanbieding niet van toepassing op u.

Uw huidige ADSL aansluiting blokkeert de lijn voor een nieuwe MyADSL aansluiting.
Een gratis MyCom PC bij een nieuwe MyADSL verbinding geldt uitsluitend indien wij uw aanmelding direct in behandeling kunnen nemen.
Deze bepaling is gisteren pas op de site geplaatst! Heb gelukkig de oorspronkelijke pagina+shockwavefile bewaard. Staat op je contract tot gisteren ook niet zo vermeld, dus dat geldt niet voor reeds gesloten overeenkomsten!

Ik wil jullie deze correspondentie ook niet onthouden:
Aangezien wij dit een mooie actie vinden hebben wij woensdagavond contact opgenomen met jullie verkoop/servicenummer van MycomDirect 0800-8170, en het volgende voorgelegd.

Onze huidige abonnement is op te zeggen per 11 februari aanstaande, en onze vraag was of we van deze aanbieding gebruik konden maken door ná die datum de lijncheck en aansluiting uit te laten voeren? Dat was geen probleem, zolang de aanmelding maar voor 14 januari plaats zou vinden en er geen maanden tussen de aanvraag en levering zou zitten. Hierop hebben wij donderdag bij onze huidige provider navraag gedaan hoe de opzegging te regelen, en deze opzegging vrijdag laten verwerken. Toen we familie van deze aanbieding vertelden, hebben ook zij direct hun huidige abonnement opgezegd, en zijn naar Mycom gegaan om de contracten te ondertekenen en de aansluitkosten te voldoen.

Gisteren (zaterdag 10 januari) zijn we dan ook op aanwijzing van de servicelijn naar de winkel in Hoofddorp geweest waar we alles in konden laten vullen. De medewerker had gezegd dat we de latere lijncheck en aansluitdatum moesten laten vermelden dan zou alles ter plekke geregeld worden.
Aangezien de actievoorwaarden alleen spreken over aanmelden voor 14 januari maakte het weinig uit of je deze of volgende maand werd aangesloten; als je je maar voor deze datum aanmeldde en aangaf wanneer de procedure in gang gezet kon worden.

Toen we bij de medewerker in kwestie (*naam*) dit voorlegden, werden de formulieren opgemaakt. We hebben duidelijk aangegeven dat de latere ingangsdatum en lijncheck vermeld moest worden, en daarover heeft hij nog met iemand anders van Mycom gebeld. Want volgens hem werd op de servicelijn wel vaker wat geroepen wat niet bleek te kloppen, sterker nog, de mensen die daar werkten hebben volgens hem totaal geen kennis van zaken. Waarop wij verbaasd reageerden: iemand die de telefoon van Mycom opneemt, vertegenwoordigd het bedrijf en maakt afspraken of doet toezeggingen namens het bedrijf.
Per mail 2x antwoorden/bevestigingen (!) gehad die aangaven dat het geen probleem was, en dat het een ISP/ISP-migratie betrof omdat we nog op BBned zijn aangesloten.

Aangezien we tot 11 februari een andere BBned-aansluiting hebben en dit is overeengekomen moeten ze conform hun actievoorwaarden (staan op overeenkomst) zelfs bij een vertraagde aansluiting (na evt afkeuring) hun overeenkomst nakomen. Dat ze nu iets veranderen geldt alleen voor nieuwe contracten.

Het is maar dat je het weet! B)

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jammer genoeg heb ik al wel een actieve ADSL-aansluiting en had graag gebruik willen maken van deze aanbieding.
Mijn aansluiting is nu bij Euronet/Wanadoo via het KPN netwerk en mijn abonnement heb ik per 10 februari opgezegd.
Ik heb mij dan ook aangemeld op donderdag 8 januari (contract ingevuld en opgestuurd) met aansluitend een mailbericht naar zowel Cambrium als MyCom. Beide hebben mij gemeld dat indien er nu een actieve ADSlaanstuiting op mijn adres aanwezig is, de aanvraag niet kan worden goedgekeurd (ook niet onder de 'oude' voorwaarden).
Ik ben nu dan ook verbaasd om te lezen dat een vertraagde oplevering door een eerder BBned aansluiting weer bij een ander wel wordt goedgekeurd.
Zijn er nog meer mensen die geprobeerd hebben (voordat de voorwaarden waren verandert) zich aan te melden met al wel nog een actieve ADSLaansluiting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 januari 2004 @ 21:44:

even nagevraagd bij Mycom; verhuizen is 175 euro ex. BTW
dus met installatiekosten erbij kost het 275 euro 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Ik heb mij dan ook aangemeld op donderdag 8 januari (contract ingevuld en opgestuurd) met aansluitend een mailbericht naar zowel Cambrium als MyCom
Dan val je onder de toen geldende bepalingen die op je overeenkomst staan.
Zij hebben de verplichting aangegaan je onder die condities aan te sluiten.
Dan kunnen ze nu niet roepen dat je geen verbinding mocht hebben.

Weet niet of je een rechtsbijstandverzekering hebt, maar ik ga ze in elk geval hier aan houden ;) Het feit dat men nu nieuwe voorwaarden noemt (ook op de overeenkomsten) geeft aan dat deze niet golden voor eerder gesloten overeenkomsten.

De verwerking door Cambrium (hebben mijn url en mailadres aangemaakt zag ik) heeft plaatsgevonden en de lijncheck door BBned is iets waar MyCom/MyADSL weet van heeft. De actie is echter door MyCom onder de oorspronkelijk genoemde voorwaarden opgezet en moet dan ook zo worden uitgevoerd.

Ze kunnen niet naar BBned verwijzen, dat die niet kan lijnchecken of aansluiten voordat de huidige lijn is opgezegd. Vrijwel elke provider heeft bij aanbiedingen voor overstappers een periode van een tot enkele maanden (zoals bij Demon, waar je een actiemail krijgt die je moet terugsturen als de opzegging rond is, en je dan conform de overeengekomen voorwaarden wordt aangesloten).

Ik heb m'n schoonmoeder ook op laten zeggen en aan laten melden (staat daar de datum in februari ook op het contract vermeld). Ze kunnen niet terugkrabbelen, al moet ik de BelBus van Kassa ervoor langs laten komen })

[ Voor 6% gewijzigd door tweaktubbie op 14-01-2004 13:37 ]

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste