Hier nog wat nieuws:
Om de verkoop van de wat duurdere pakketten te stimuleren, is vandaag besloten om bij MyGiga en MyMega abbonement een gratis .nl domein te leveren (b.v.
www.mycom.nl).
Hieronder nog wat extra informatie:
V: Ik heb al een .nl domeinnaam, kan ik deze verhuizen:
A: Ja.
- Naast het registratiecontract dient de verhuisverklaring ingevuld te zijn.
- Voor zakelijke registraties de KvK bijsluiten.
- De tenaamstelling op het registratiecontract en de verhuisverklaring dient gelijk te zijn aan de gegevens, zoals al reeds geregistreerd.
- de klant zegt zelf z'n domeinnaam bij zijn oude provider op.
V: Hoe kan ik checken of een domeinnaam nog vrij is:
A:
http://www.nic.nl/ en dan kijken bij '.nl domeinnaam nog vrij?
V: Hoe moet de domeinnaam op het registratiecontract en het verhuisformulier ingevuld worden?
A: Als domeinnaam, dus 'klarinetvereniging-devalsenoot.nl'. Er mag geen 'www.klarinetvereniging-devalsenoot.nl' staan.
V: Wat wordt er aan webruimte geboden?
A: Aan webruimte wordt hetzelfde geboden als onder het myadsl subdomein.
- circa 100Mb diskspace, gezamelijk te gebruiken voor email en website
- onbeperkt pop3 boxen, zelf aan te maken
- acceptable use policy op dataverkeer van de website. (voorlopig houden we op de websites 5Gb per maand aan; dit is dus iets anders als het onbeperkte dataverkeer op de DSL verbinding.
- spamming wordt niet getolereerd.
V: Is het mogelijk om cgi scripts te draaien?
A: Binnen de aanbieding is het niet mogelijk om cgi-scripts te draaien; er worden geen standaard cgi-scripts geboden. Deze optie zal in de (nabije) toekomst geboden worden als betaalde toevoeging.
V: Frontpage extenties
A: Voor Frontpage extenties geldt hetzelfde als voor cgi-scripts, alleen deze zullen in de toekomst niet geboden worden. Het is wel mogelijk om met frontpage de site te maken en te uploaden. De extra toevoegingen zullen echter niet werken.
Voor meer informatie kun je bellen met de MyADSL helpdesk (0900-8086)
of een e-mail sturen aan service@mycom.nl
ps Ik werk zelf bij MyCom ja ..