Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Het grote MyADSL-topic - Ervaringen & discussie

Pagina: 1 2 3 ... 8 Laatste
Acties:
  • 2.951 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Floor-is
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 22-09 20:40
Ik kwam net niet geheel toevallig op de MyADSL website, alwaar MyCom haar ADSL-producten aan de man brengt.

Omdat ze klaarblijkelijk graag nieuwe klanten willen hebben, hebben ze nu een aanbieding waar zelfs ik niet meer bij kan :P

MyADSL-website

Je krijgt:
quote:
MyCom MyADSL PC
- MyCom H450M behuizig
- ASUS A7V8X-MX Moederbord
- AMD Athlon XP 2000+ processor
- Corsair 256MB DDR333 Geheugen
- Onboard VGA-meukjes
- WD 40GB HDD (denk 5400rpm)
- AOpen 52x32x52 CDfikkert
- SONY FDD
- MicroSoft Multimedia Keyboard
- MicroSoft Opticische muis
- MicroSoft Windows XP HOME
- Geen monitor
Voorwaarden:
quote:
- Actie geld van 6 januari t/m 14 januari 2004 17:00
- De gratis PC wordt binnen twee weken na oplevering van de ADSL lijn geleverd
- De PC blijft eigendom van MyCom totdat alle betalingen zijn voldaan die betrekking hebben op het eerste contractjaar van MyADSL
- Indien een factuur mbt MyADSL lander dan 30 dagen onbetaald blijft, vervalt het recht op de gratis PC. De waarde van de reeds geleverde PC bedraagt 499,- inclusief BTW en zal aan de gebruiker worden gefactureerd. Deze factuur dient vervolgens binenn 14 dagen na het eerste verzoek betaalt te worden.
Wat houd je nog tegen om niet nu als een gek naar MyCom te rennen en MyADSL aan te schaffen? De prijs per maand is goed, de lijnen zijn via BBNed en support is ook prima, dus dat kan het niet zijn denk ik?

Even de prijzen op een rij:
quote:
MyADSL MyMax, PSTN (analoog) 512 Kbps downstream - 256 Kbps upstream 69.00 24.95
MyADSL MyMega, PSTN (analoog) 1024 Kbps downstream - 512 Kbps upstream 69.00 39.95
MyADSL MyGiga, PSTN (analoog) 2048 - 8192 Kbps downstream - 1024 Kbps upstream 69.00 59.95

If comedy is tragedy plus time, I need more time. But I'd really settle for less f*cking tragedy to be honest with you. (c) Jon Stewart, 2014

• henkleerssen
  • Registratie: december 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

69 euro install kosten dus..automatisch overboeken kan ook?

• Paxlie
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 24-09 15:38

Paxlie

chaos en inslag

Het is dat ik al ADSL heb, want anders _/-\o_

Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque zijn is een keuze

• sebastius
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 22:27

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Even uitrekenen wat zo'n pctje echt waard is :p

Mobo 56 euro
Processor 70 euro
Geheugen 30 euro
Harddisk 50 euro
Brander 33
Floppy 10
Muis+Keyb 40
WinXP 90
Kastje 50

Totaal 429 euro PriceWatch winkelwaarde. Misschien zit ik er hier en daar wat naast maar goed. Tis iig een scherpe prijs voor een pc met internet!

En dan te bedenken dat je het eerste jaar totaal 369 euro betaald...

sebastius wijzigde deze reactie 06-01-2004 15:13 (11%)

Lezen over reparaties en andere elektronicaknutsels? Lees mijn tweakblog
We do what we must because we can.
For the good of all of us, except the ones who are dead.

• henkleerssen
  • Registratie: december 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

ik zoek naar het addertje.. waar is ie? na een jaar meer betalen of zo?
Ik heb ook al ADSL.. :(

• sebastius
  • Laatst online: 22:27

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

quote:
henkleerssen schreef op 06 januari 2004 @ 15:13:
2e jaar is 29,95 per maand. Maar je mag na het 1e jaar zo te zien opzeggen.

Lezen over reparaties en andere elektronicaknutsels? Lees mijn tweakblog
We do what we must because we can.
For the good of all of us, except the ones who are dead.

• Sluuut
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 23-09 10:32
quote:
MyCom doet vaak aan dit soort acties om naambekendheid te krijgen, waar ze dan wel verlies op lijden. Maar dit is zo goed voor de naambekendheid dat ze er in de toekomst weer op verdienen, net zoals de beginactie in Utrecht, daar hebben ze in totaal 1 miljoen verlies op geleden, terwijl ze toch echt niet de kant opgaan van falliet :)

57696520646974206c65657374206973206e657264

• gast
  • Registratie: juli 2001
  • Niet online

gast

Did you mean: dataquest

quote:
sebastius schreef op 06 januari 2004 @ 15:12:
Even uitrekenen wat zo'n pctje echt waard is :p

Mobo 56 euro
Processor 70 euro
Geheugen 30 euro
Harddisk 50 euro
Brander 33
Floppy 10
Muis+Keyb 40
WinXP 90
Kastje 50

Totaal 429 euro PriceWatch winkelwaarde. Misschien zit ik er hier en daar wat naast maar goed. Tis iig een scherpe prijs voor een pc met internet!

En dan te bedenken dat je het eerste jaar totaal 369 euro betaald...
Dit is geassambleerd en in de Pricewatch moet je vaak nog bakken vol met verzendkosten betalen en zijn de aller goedkoopste toch wel eens brak. Wat flink naar boven afronden kan geen kwaad dus. :+
Erg goede aanbieding zeg. Lang leve de concurentie \o/

• wdekreij
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 28-11-2016

wdekreij

Dubbelzinnig

quote:
Sluuut schreef op 06 januari 2004 @ 15:15:
[...]

MyCom doet vaak aan dit soort acties om naambekendheid te krijgen, waar ze dan wel verlies op lijden. Maar dit is zo goed voor de naambekendheid dat ze er in de toekomst weer op verdienen, net zoals de beginactie in Utrecht, daar hebben ze in totaal 1 miljoen verlies op geleden, terwijl ze toch echt niet de kant opgaan van falliet :)
wat voor actie was dat dan?

• Floor-is
quote:
wdekreij schreef op 06 januari 2004 @ 15:23:
[...]

Ik weet dat er twee acties zijn geweest:
- 2 voor de prijs van 1
- 12,90 per maand voor het 1e jaar (goedkoopste abbo)

If comedy is tragedy plus time, I need more time. But I'd really settle for less f*cking tragedy to be honest with you. (c) Jon Stewart, 2014

• RobbertC
  • Laatst online: 22:21
Ik las toevallig net het bericht op Webwereld.

Ik zie deze PC's binnenkort wel weer op Marktplaats verschijnen voor 425, terwijl de aanbieders 12 maanden lang 25 betalen en eenmalig 69 ;)

Maar ik denk dat ze hier toch wel behoorlijk wat klanten mee gaan krijgen. Er zijn nog genoeg mensen zonder PC of met een oude, die voor 25 per maand best een PC + internet willen. Hoeven ze er alleen maar een monitor bij te kopen.

RobbertC wijzigde deze reactie 06-01-2004 15:38 (9%)

• bjck
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 22-09 19:46
quote:
RobbertC schreef op 06 januari 2004 @ 15:34:
Ik las toevallig net het bericht op Webwereld.

Ik zie deze PC's binnenkort wel weer op Marktplaats verschijnen voor 425, terwijl de aanbieders 12 maanden lang 25 betalen en eenmalig 69 ;)

Maar ik denk dat ze hier toch wel behoorlijk wat klanten mee gaan krijgen. Er zijn nog genoeg mensen zonder PC of met een oude, die voor 25 per maand best een PC + internet willen. Hoeven ze er alleen maar een monitor bij te kopen.
En dat mag dus niet :P

- De PC blijft eigendom van MyCom totdat alle betalingen zijn voldaan die betrekking hebben op het eerste contractjaar van MyADSL

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• Sluuut
quote:
wdekreij schreef op 06 januari 2004 @ 15:23:
[...]

D actie van MyCom Utrecht toen ze net open gingen. De eerste 3 dagen hadden ze gewoon superkortingen, zo'n 10% tot 50% goedkoper dan normale prijzen.

• HunterPro
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online
quote:
bjck schreef op 06 januari 2004 @ 15:38:
[...]

En dat mag dus niet :P

dan betaal je in 1 keer het hele jaar. Klaar :P

• atahualpa
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 21:08
quote:
- Indien een factuur mbt MyADSL lander dan 30 dagen onbetaald blijft, vervalt het recht op de gratis PC. De waarde van de reeds geleverde PC bedraagt 499,- inclusief BTW en zal aan de gebruiker worden gefactureerd. Deze factuur dient vervolgens binenn 14 dagen na het eerste verzoek betaalt te worden.

lijkt mij HET addertje....1 nota NIET binnen 30 dagen voldoen en dan.... })

• Daniel
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 19:07

Daniel

Kapitein NCC-1701
Feitelijk is er geen adder maar Mycom lijdt wel verlies op deze actie (en nog aardig wat ook, zoveel marge zit er niet op die ADSL lijnen). Ze willen er dus in ieder geval zeker van zijn dat dat verlies zo klein mogelijk is.
Dat doen ze door je te verplichten in ieder geval het eerste jaar te betalen, en door het risico van wanbetalers zo klein mogelijk te houden. Als je een nette betaler bent kun je dus best aardig profiteren.

Twitter | Met Nerds om Tafel Podcast

• jantje112
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 19:45
Is een KPN Budget Abbonement voldoende hiervoor? Ik kan het op hun site niet vinden.

• Wokschotel
  • Registratie: december 1999
  • Laatst online: 20:36

Wokschotel

Op 6 wielen

K*t, net voor m'n ouders bij Demon een lijntje aangevraagd en de 7 dagen herroepingstermijn is net om :( Nouja, je kan niet alles van tevoren weten ;)

• Floor-is
quote:
jantje112 schreef op 06 januari 2004 @ 16:13:
Is een KPN Budget Abbonement voldoende hiervoor? Ik kan het op hun site niet vinden.
Ik heb me laten vertellen dat dst geen probleem is :)
quote:
Wokschotel schreef op 06 januari 2004 @ 16:18:
K*t, net voor m'n ouders bij Demon een lijntje aangevraagd en de 7 dagen herroepingstermijn is net om :( Nouja, je kan niet alles van tevoren weten ;)
Als een debiel bellen dat je het toch wilt cancellen, best een dikke kans dat het nog kan, gezien het een enorme puinhoop is met het ordergedoe van BBned en nee Demon schijnt daar ook geen workaround voor te hebben ;)

Floor-is wijzigde deze reactie 06-01-2004 16:25 (50%)

• Sluuut
quote:
Wokschotel schreef op 06 januari 2004 @ 16:18:
Niet grappig

Xandrios wijzigde deze reactie 06-01-2004 18:15 (17%)

• Mister I
  • Registratie: juni 2003
  • Niet online

Mister I

-=XPS1330=-

Ja nu begin ik er over na te denken. Een 4e pc is altijd handig :P :D.
Ik zit nu bij wanadoo cable dus deze is sneller en goedkoper. maar heeft Mycom ook de binaries ondersteuning bij nieuwsgroepen? Want anders moet ik weer dat erbij nemen :? en dat is dan weer wat minder.

• Schwartzie
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 01-04-2005
Ja myadsl heeft een nieuwsserver met binaries..
Best een goeie ook trouwens..

• JvS
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 05:41

JvS

Ik heb hem zelf ook

Mycom moet volgens mij een target bij Cambrium (de eigenlijke provider, je kent ze van TweakDSL) of BBned halen, als ze dat niet halen dan kost dat ze in totaal misschien meer geld dan dat ze verliezen met deze actie. Plus dat het een leuke naamsbekendheid oplevert :).

Ze zullen hier minder adsl lijnen verkopen dan kpn overigens deed met de iMode actie, toen zijn er volgens mij zo'n 30.000 iMode toestellen van 200 euro weggegeven. Als Mycom hier 1000 aansluitingen mee binnen haalt, lijkt het me veel, dus zoveel kost het ook weer niet (500.000 euro is voor mycom wel op te hoesten, dat bedrijf loopt als een trein en de adsl verbindingen lopen hooguit redelijk volgens mij).

JvS wijzigde deze reactie 06-01-2004 16:40 (4%)

• Mister I
  • Niet online

Mister I

-=XPS1330=-

quote:
JvS schreef op 06 januari 2004 @ 16:40:
Mycom moet volgens mij een target bij Cambrium (de eigenlijke provider, je kent ze van TweakDSL) of BBned halen, als ze dat niet halen dan kost dat ze in totaal misschien meer geld dan dat ze verliezen met deze actie. Plus dat het een leuke naamsbekendheid oplevert :).

Ze zullen hier minder adsl lijnen verkopen dan kpn overigens deed met de iMode actie, toen zijn er volgens mij zo'n 30.000 iMode toestellen van 200 euro weggegeven. Als Mycom hier 1000 aansluitingen mee binnen haalt, lijkt het me veel, dus zoveel kost het ook weer niet (500.000 euro is voor mycom wel op te hoesten, dat bedrijf loopt als een trein en de adsl verbindingen lopen hooguit redelijk volgens mij).
Ja daar heb je gelijk in, maar kpn heeft ook iets meer geld dan mycom in hun reclamepotje dus in verhouding zal het denk ik gelijk zijn wat ze allebei uitgeven.
Trouwens ik heb ook zo'n imode toestel, maar die is nu weer terug voor reparatie :( liep steeds vast bij het bellen.

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

quote:
Ook weg :)

Xandrios wijzigde deze reactie 06-01-2004 18:09 (39%)

• Lucy
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 17-05-2008

Lucy

me...

Dit is echt een goede aanbieding voor * Lucy !!!

Mijn pc begint een beetje brakjes te worden, ik moet deze maand gaan verhuizen en een nieuwe adsl-aansluiting regelen. Ik zat te kijken naar leuke aanbiedingen en dit is wel een hele coole!!! _/-o_

Morgen loop ik wel ff langs de MyCom, mijn werk zit er tegenover, dus dat is ook wel weer mooi! :D

Lucy wijzigde deze reactie 06-01-2004 17:40 (3%)

• DeLaNo
  • Laatst online: 03-02-2004

DeLaNo

Slavendrijver

quote:
1 woord: walgelijk. :r

Je maakt dan bewust misbruik van het medeleven en vertrouwen van een bedrijf of persoon. Ik heb dat ook eens gehad met een vent die zei dat ie terminaal ziek was. Ik heb hem toen ook zijn zin gegeven uit medeleven en heb hem ook nog eens heel veel sterkte en alles gewenst. En wat blijkt, 2 jaar later zie ik ineens bij toeval dat hij bij een ander bedrijf zit waar hij dezelfde dag nog naar toe is gegaan nadat hij mij vertelde dat hij terminaal ziek was. Ik heb die vent dus even een telefoontje gedaan en de waarheid verteld. Echt walgelijk dat soort mensen. :r :r :r

Xandrios wijzigde deze reactie 06-01-2004 18:38 (9%)

>> Fiat Stilo Abarth <<

• Jan Jaap
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 19:56
Weet iemand hier toevallig ook de datalimiet van MyADSL?

Kan het op de website niet vinden.

edit:

Gevonden, geen limiet :)

Jan Jaap wijzigde deze reactie 06-01-2004 17:49 (20%)

• Rein_stein
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 18-09 19:40
No datalimit, FUP?

Rein_stein wijzigde deze reactie 06-01-2004 17:49 (104%)

• simon
  • Laatst online: 24-09 13:14
quote:
Rein_stein schreef op 06 januari 2004 @ 17:46:
jajaja..ik had zelf al een topic geopend, maar k heb misschien t addertje gevonden.

Check de nieuwe snelheden van KPN etc @ "@Home in de tegenaanval"
Voor hetzelfde bedrag per maand heb je bij KPN 2x zoveel kbpsjes
Niet echt wat je een addertje onder het gras kan noemen..

Denk wat dat het gewoon is wat Sluuut en Daniel zeiden, ze maken er sterk verlies op, maar winnen wel naamsbekendheid :)

|>

• klie2003
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 22-09 15:01
Wie is van plan om het te bestellen??
Ben wel benieuwd...
ik overweeg het wel!! :D

• Lucy

Lucy

me...

voor zo ver ik weet is er geen datalimit. Itt KPN waarbij je het nog steeds met 1 GB per maand moet doen (lite abo's)

• Mister I
  • Niet online

Mister I

-=XPS1330=-

quote:
klie2003 schreef op 06 januari 2004 @ 17:53:
Wie is van plan om het te bestellen??
Ben wel benieuwd...
ik overweeg het wel!! :D
Ik zit er idd ook over na te denken.

Mister I vind dit wel een hele leuke aanbieding :D

• jantje112
Ik kan ook nergens vinden of er het inclusief modem e.d. is. Of moet ik nu een aparte modem aanschaffen?

Ik heb net een KPN lijn genomen maar kan ik dan pas ADSL nemen als die opgeleverd is? Dit kan namelijk 10 werkdagen duren en dan is de actie voorbij.. Of kan ik hem nu alvast bestellen dat die pas geactiveerd word als KPN mij aangesloten heeft?

• Mister I
  • Niet online

Mister I

-=XPS1330=-

quote:
jantje112 schreef op 06 januari 2004 @ 18:16:
Ik kan ook nergens vinden of er het inclusief modem e.d. is. Of moet ik nu een aparte modem aanschaffen?

Ik heb net een KPN lijn genomen maar kan ik dan pas ADSL nemen als die opgeleverd is? Dit kan namelijk 10 werkdagen duren en dan is de actie voorbij.. Of kan ik hem nu alvast bestellen dat die pas geactiveerd word als KPN mij aangesloten heeft?
Het is exclusief modem, dus die moet je zelf bestellen. Je kan al bestellen hoor, want het duurt wel langer dan 10 dagen met deze drukte voordat je je pakketje krijgt. Maar volgens mij gaat myadsl zonder kpn toch?? Of heb je een telefoonnlijn aangevraagd:?

• jantje112
quote:
Mister I schreef op 06 januari 2004 @ 18:20:
[...]

Het is exclusief modem, dus die moet je zelf bestellen. Je kan al bestellen hoor, want het duurt wel langer dan 10 dagen met deze drukte voordat je je pakketje krijgt. Maar volgens mij gaat myadsl zonder kpn toch?? Of heb je een telefoonnlijn aangevraagd:?
Ik moet dus een modem kopen en ook nog een splitter? Dus den ben ik nog 100 euro kwijt voor de modemzooi enzo?

En MyAdsl vereist ook een KPN aansluiting toch? Ik ga donderdag lekker even kijken bij de Mycom dan kunnen ze het me wel vertellen.

• j-w
  • Registratie: augustus 1999
  • Niet online
quote:
Mister I schreef op 06 januari 2004 @ 18:06:
[...]

Ik zit er idd ook over na te denken.

Mister I vind dit wel een hele leuke aanbieding :D
lekkere neplink!

• bigben04
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 04-09 20:14
quote:
Mister I schreef op 06 januari 2004 @ 18:20:
[...]
Maar volgens mij gaat myadsl zonder kpn toch??
Je moet een KPN-telefoon-abonnement hebben om MyADSL aan te vragen.
Bron: in stap 5 (Aanvullende gegevens) van de aanvraagprocedure wordt om "KPN tenaamstelling" en "KPN telefoonnummer" gevraagd met een verplicht veld.

bigben04 wijzigde deze reactie 06-01-2004 18:32 (26%)

Tafeltennis in Den Haag

• Mister I
  • Niet online

Mister I

-=XPS1330=-

quote:
jantje112 schreef op 06 januari 2004 @ 18:26:
[...]

Ik moet dus een modem kopen en ook nog een splitter? Dus den ben ik nog 100 euro kwijt voor de modemzooi enzo?

En MyAdsl vereist ook een KPN aansluiting toch? Ik ga donderdag lekker even kijken bij de Mycom dan kunnen ze het me wel vertellen.
Splitter leveren ze er bij. Ik dacht niet KPN, maar BBNed weet niet zeker begin nu ook te twijfelen. Voor de rest is prima en alles geleverd.
quote:
Door j-w - Tuesday 06 January 2004 18:28

Lekker neplink!
Lol, het was niet als link bedoelt, maar als benadrukking dat ik dit ook een goede aanbieding vind en het mij toch wel interresant lijkt.
quote:
bigben04 schreef op 06 januari 2004 @ 18:30:
[...]

Je moet een KPN-telefoon-abonnement hebben om MyADSL aan te vragen.
Ja ok, dat snap ik, ik bedoel ook dat de verbinding voor internet niet via KPN gaat, maar via BBNed dacht ik.

Mister I wijzigde deze reactie 06-01-2004 18:32 (17%)

• bigben04
  • Laatst online: 04-09 20:14
quote:
Mister I schreef op 06 januari 2004 @ 18:31:
Ja ok, dat snap ik, ik bedoel ook dat de verbinding voor internet niet via KPN gaat, maar via BBNed dacht ik.
Dat klopt inderdaad.

Weet iemand hoe lang het duurt voordat je je telefoonnummer weet als je bij KPN een telefoonlijn aanvraagt?

edit: lamaar, ik zie dat je ook een KPN factuur moet faxen dus dat zou ik never nooit meer redden.

bigben04 wijzigde deze reactie 06-01-2004 18:41 (33%)

Tafeltennis in Den Haag

• bjck
quote:
jantje112 schreef op 06 januari 2004 @ 16:13:
Ja, bij bbned is een belbudetlijn voldoende.
quote:
Geen datalimiet of wat ik kan vinden, maar dat wordt vast leuk op een 1:25 overboekt netwerk als alle grootverbruikers daar heen gaan :P
quote:
jantje112 schreef op 06 januari 2004 @ 18:26:
[...]

Je dient inderdaad zelf een modem en splitter aan te schaffen. Maar wat blijkt nu .. die verkopen ze natuurlijk ook bij mycom :P

bjck wijzigde deze reactie 06-01-2004 18:38 (63%)

• eMiz0r
  • Laatst online: 23-09 21:31
Hou wel even in de gaten dat je na het eerste jaar gewoon weer 74,95 per maand betaald en Mycom weer een van de duurste providers is he :p

• Canaria
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 19:56

Canaria

4313-3581-4704

Het begint al een beetje te lijken op de aanbiedingen met mobiele telefoons. Over een jaar kun je je adsl bij elke computerzaak verlengen met een nieuwe computer. Over twee jaar staat I&T vol met de topics over welke aanbieder nu weer zijn voorwaarden heeft gewijzigd, zodat iedereen kan opzeggen. Wordt er bij Ook Dat Nog aandacht besteed aan deze malafide praktijken...
*zucht*

Maar het is een leuke aanbieding ;)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Mister I
  • Niet online

Mister I

-=XPS1330=-

quote:
bjck schreef op 06 januari 2004 @ 18:34:
[...]

Je dient inderdaad zelf een modem en splitter aan te schaffen. Maar wat blijkt nu .. die verkopen ze natuurlijk ook bij mycom :P
Weet je dat zeker van die splitter? Want een vriend van mij had een paar weken geleden gemaild naar Mycom en ik dacht dat er toen een splitter bij zat, maar knoop me er niet op vast

• bjck
Wat ik nou het grappigste vind is dat iedereen als een stel hollanders gewoon weer voor het gratis... gratis .. gratis ... gaat :(

Het product waar het om gaat is een adsl verbinding, waar je minimaal 1 jaar aan vast zit. Stel dat dit product nu tegenvalt.... dan zit je lekker met je nieuwe pc :(

Hier komen ze nog niet in voor ;)

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/856961

• Floor-is
quote:
Canaria schreef op 06 januari 2004 @ 18:39:
Het begint al een beetje te lijken op de aanbiedingen met mobiele telefoons. Over een jaar kun je je adsl bij elke computerzaak verlengen met een nieuwe computer. Over twee jaar staat I&T vol met de topics over welke aanbieder nu weer zijn voorwaarden heeft gewijzigd, zodat iedereen kan opzeggen. Wordt er bij Ook Dat Nog aandacht besteed aan deze malafide praktijken...
*zucht*

Maar het is een leuke aanbieding ;)
LOL!

Het was overigens ook een tijdje andersom: Je kocht een PC (minimale aaschafwaarde zeg 2.500,-) en je kreeg er een ADSL-el-cheapo lijntje bij voor een jaar. Ook wel leuk, zeker om dat het andersom geld.

Krijgen we nu binnenkort ook dat je als je je ADSL verlengt voor een jaar een nieuwe DVD-speler kunt uitzoeken? Of misschien kunnen we binnenkort met IPnummerportatie werken ;) (Nee dat kan niet, weet ik ook wel, het is maar een voorbeeld!)

Hej Canaria, jij wilde toch zelf goedkoper internet? Misschien is dit wel het moment voor je... ohnee je hebt helemaal niks aan die PC. :/
Nouja er komen nog zat dingen voorbij joh :)

• singelsma
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 24-09 14:21
De eenmalige kosten voor MyADSL:

ASUS ADSL Modem 69.-
Splitter 10.-
Aansluitkosten 69.-
-----------------------------
Totaal 148.-

Ik heb de factuur nog liggen, ze verwerken de aansluitkosten in de rembourskosten van het pakketje, rembours kost overigens niets extra.

• Floor-is
quote:
Mister I schreef op 06 januari 2004 @ 18:40:
[...]

Weet je dat zeker van die splitter? Want een vriend van mij had een paar weken geleden gemaild naar Mycom en ik dacht dat er toen een splitter bij zat, maar knoop me er niet op vast
Ik heb twee weekjes terug van Cambrium een nieuw modem opgestuurd gekregen (Asus dingetje, werkt top trouwens) en daar zat er netjes eentje bij. Ook al had ik er al 2 :P

• Lucy

Lucy

me...

Punt voor mij is dat ik alles al heb, splitter en modem en ik ben bbned gewend. Dusss, voor mij is het heel erg ok...

Ik moet alleen ff kijken of het ook mogelijk is om het aan te vragen op een lijn, die pas waarschijnlijk vanaf 25 januari 2004 actief is...

Want dan zal ik pas waarschijnlijk in mijn nieuwe huisje zitten...

• Mister I
  • Niet online

Mister I

-=XPS1330=-

quote:
singelsma schreef op 06 januari 2004 @ 18:47:
De eenmalige kosten voor MyADSL:

ASUS ADSL Modem 69.-
Splitter 10.-
Aansluitkosten 69.-
-----------------------------
Totaal 148.-

Ik heb de factuur nog liggen, ze verwerken de aansluitkosten in de rembourskosten van het pakketje, rembours kost overigens niets extra.
Ik zie nergens hun Asus modem
En mijn huidige router: ondersteunt het volgende: (edimax router)
Cable Modem
Fixed IP xdsl
PPPoe xdsl
PPTP xdsl

Kan ik hiermee wel myadsl doen of moet ik dan ook een andere router :( :?

En hoe lang duurde het bij jou eigenlijk voordat je kon internetten nadat je het had aangevraagd.

En bij Wanadoo Broadband cable Basis is het toch 3 maanden opzegtermijn? :(

• dokun
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 12-10-2006

dokun

Geld Teveel? Nee ;)

Ik heb UPC als telefoon provider..gaat niet werken dus :s

Toppunt van Piercen Specs

• mmedia
  • Laatst online: 01-08-2013

• vozzie
  • Laatst online: 23-09 21:54

vozzie

Een koe zegt geen blaat

Het klinkt als een mooie aanbieding natuurlijk.
En de abbo prijzen zijn ook niet echt hoog.
Blijft natuurlijk alleen de kwaliteit van de verbinding over.
Ze kunnen wel over het BBned netwerk gaan, maar dat zegt niks over de dienst die zij aabieden.

Dat wordt dus een afweging maken tussen de gok wagen en een abbo nemen bij hun niet wetend hoe stabiel het is of gewoon bij je huidige provider blijven of bij een andere afsluiten.

• dokun
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 12-10-2006

dokun

Geld Teveel? Nee ;)

We hebben UPC internet, TV, en 2 tel. nummers :)

Toppunt van Piercen Specs

• Stoned Bob
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 01-04-2004
w00t dit ga ik dus echt doen me zus zit nog te interneten op een p166 8)7

alleen nu moet ik planet opzeggen :o :r :'(

http://www.geldfreak.tk/

• Mister I
  • Niet online

Mister I

-=XPS1330=-

quote:
Stoned Bob schreef op 06 januari 2004 @ 22:41:
w00t dit ga ik dus echt doen me zus zit nog te interneten op een p166 8)7

alleen nu moet ik planet opzeggen :o :r :'(
Je en ik moet dus vandaag ook wanadoo proberen te overtuigen :r

• Smarron
  • Laatst online: 21:30
Wellicht maak ik ook gebruik van deze actie voor mijn vader. Heeft vorige week wel een PC aangeschaft, maar een 2e kan nooit kwaad natuurlijk!

Het 1e jaar abonnement vooruit betalen en de PC is van jou! Kan nog behoorlijk wat geld opleveren!

-=Asus Nexus 7 (2013)=- -=Motorola Moto Z2=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• Simkin
  • Laatst online: 22-09 16:59

Simkin

Bzzzzz

Zo, zojuist aangemeld, zonder basis paket.
Kost me dus totaal: 69,- (heb al een adsl modem)

na een jaar zeg ik mijn contract op, dan wacht ik 45 dagen (opzegtermein) en is ie ook daadwerkelijk afgesloten, dan meld ik me weer opnieuw aan.
Er wordt dus niet aut. weer een jaarcontract afgesloten ;)

Jammer alleen dat de speedtest niet echt representabel is (nr.2 in de lijst met 4 gebruikers).

En de pc, die geef ik aan mn moeder denk ik

al om al, een erg goede deal lijkt me zo

• mmedia
  • Laatst online: 01-08-2013
quote:
TweakMaster schreef op 06 januari 2004 @ 19:47:
We hebben UPC internet, TV, en 2 tel. nummers :)
offtopic:
had ik ook! als je de links die ik hierboven heb geplaatst volgt kan je lezen hoe je makkelijk van:
[UPC telefonie --> KPN telefonie] & [UPC Chello --> KPN ADSL] kan switchen.

• Mister I
  • Niet online

Mister I

-=XPS1330=-

quote:
Simkin schreef op 07 januari 2004 @ 13:39:
Zo, zojuist aangemeld, zonder basis paket.
Kost me dus totaal: 69,- (heb al een adsl modem)

na een jaar zeg ik mijn contract op, dan wacht ik 45 dagen (opzegtermein) en is ie ook daadwerkelijk afgesloten, dan meld ik me weer opnieuw aan.
Er wordt dus niet aut. weer een jaarcontract afgesloten ;)

Jammer alleen dat de speedtest niet echt representabel is (nr.2 in de lijst met 4 gebruikers).

En de pc, die geef ik aan mn moeder denk ik

al om al, een erg goede deal lijkt me zo
Hoe kan dat zonder basispakket, dus dan heb je een pc voor 69 euroo????

• Simkin
  • Laatst online: 22-09 16:59

Simkin

Bzzzzz

quote:
Hoe kan dat zonder basispakket, dus dan heb je een pc voor 69 euroo????
Volg de Mycom wizzard en bij stap 7 kan je de beovenste 4 onderdelen van je pc aanpassen (up en downgraden). Selecteer het modem veld en kies er dan voor om geen modem te kopen, doe het zelfde met de splitter.

Het totaal bedrag zal slinken tot de 69 euro

je kan ook je KPN contract meesturen ipv van je laaste rekening voor wie nog geen kpn rekeing heeft ontvangen (verhuizing, nieuwe aansluiting e.d.)

• Tweeke
  • Laatst online: 24-09 15:47

Tweeke

Consumentenmannetje

Even voor de duidelijkheid: Er is dus wel gewoon een FUP, ook al adverteert Mycom met 'Geen Datalimiet'!

Even een stukje quoten uit de leveringsvoorwaarden:
quote:
5.6 - MyADSL is gerechtigd beperkingen aan het gebruik van de Dienst op te leggen indien, naar MyADSL’s redelijke oordeel, excessief veel belasting voor de Dienst wordt veroorzaakt of gegenereerd.
Lees vooral de complete leveringsvoorwaarden vrdat je tot de aanschaf van een abonnement overgaat: Klik! En vervolgens klikken op 'Leveringsvoorwaarden'

Niets is zo vervelend dan er achteraf achter komen dat je aan dingen vast zit, waar je van te voren geen weet van had..... :| * Tweeke heeft daar ervaring mee :(

The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. George B. Shaw

• PWM
  • Niet online

PWM

Moderator General Chat
elke provider heeft een FUP. Al betaal je 10.000 voor een lijn, dan nog zal je een FUP hebben, zij het wat hoger.

Nu, met zonder ondertitel

• Stoned Bob
  • Laatst online: 01-04-2004
iemand enig idee hoe lang het duurt voordat je de pc daadwerkelijk krijgt... ze zeggen namelijk nadat adsl is aangesloten dat je hem binnen 2 weken krijgt...

en hoe zit het met de garantie... is dat gewoon hetzelfde als je een pc bij mycom koopt ofzo ?
en kan ik over een jaar afzeggen?

http://www.geldfreak.tk/

• Mister I
  • Niet online

Mister I

-=XPS1330=-

quote:
Simkin schreef op 07 januari 2004 @ 14:01:
[...]

Volg de Mycom wizzard en bij stap 7 kan je de beovenste 4 onderdelen van je pc aanpassen (up en downgraden). Selecteer het modem veld en kies er dan voor om geen modem te kopen, doe het zelfde met de splitter.

Het totaal bedrag zal slinken tot de 69 euro

je kan ook je KPN contract meesturen ipv van je laaste rekening voor wie nog geen kpn rekeing heeft ontvangen (verhuizing, nieuwe aansluiting e.d.)
Ja ok, maar dan heb je dus wel een abbo toch?
Zit nu in de wachtrij bij wanadoo voor opzegging abbo :).
ER zijn nog 13 wachtende voor u :(

Joehoe :D :). Ik kreeg net iemand aan de telefoon en die zei dat het geen probleem was en dat ik het schriftelijk moest opsturen en dat het dan 1 maart beindigd zou worden. Dus snel ff Mycom bellen. 1 maand dubbel internet alleen, maar dat mag de pret niet drukken :P .

Mister I wijzigde deze reactie 07-01-2004 16:27 (26%)

• PWM
  • Niet online

PWM

Moderator General Chat
Dus je kan die PC ook nog aanpassen. Alleen die 4 opties? Of kan je er ook meteen een Videokaart in laten zetten?

Nu, met zonder ondertitel

• Mister I
  • Niet online

Mister I

-=XPS1330=-

quote:
PWM schreef op 07 januari 2004 @ 16:17:
Dus je kan die PC ook nog aanpassen. Alleen die 4 opties? Of kan je er ook meteen een Videokaart in laten zetten?
Weet ik niet, maar ik denk dan dat je het best ff naar hun kan bellen dan moet het wel lukken. Ik denk dat het met de aanbieding mogelijk is, maar dan alleen upgrades.

• reuzekind
  • Laatst online: 24-09 16:10

reuzekind

Ik geloof in GoT

Weet iemand al hoe lang je aan dat abonnement vastzit, want ik zie nergens op de site staan wat de minimale contractduur is :)

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

• burne
  • Niet online
quote:
reuzekind schreef op 07 januari 2004 @ 16:28:
Weet iemand al hoe lang je aan dat abonnement vastzit, want ik zie nergens op de site staan wat de minimale contractduur is :)
Beter lezen, dus. 1 jaar, en minimaal 45 dagen voor het aflopen van dat jaar opzeggen.

I don't like facts. They have a liberal bias.

• Elzared
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 26-09-2014

Elzared

MMX rulezz

quote:
reuzekind schreef op 07 januari 2004 @ 16:28:
1 jaar als ik het topic zo is goed lees.

Amd athlon XP-M 0406 2400|Abit NF7 2.0| 512 DDR Kingston HyperX @ 200 Mhz Cas 2-2-2-11| Club3D Ati Radeon 9700 }80 GB Maxtor 8MB + 80 GB IBM RAID| Nec 1300A| Koolance PC2-601 watercooled. Technica Nova

• burne
  • Niet online
quote:
Tweeke schreef op 07 januari 2004 @ 14:49:
Even voor de duidelijkheid: Er is dus wel gewoon een FUP, ook al adverteert Mycom met 'Geen Datalimiet'!
Als je een DSL met een Unfair Use Policy wilt moet je elders zijn, inderdaad. Geen datalimiet is door een rechter op exact 1 manier uit te leggen. Afsluiten of opleggen van naheffingen vanwege excessief downloaden kan niet, op grond van de AV. Als jij daarintegen iedereen in je subnet van 1Mbit/s icmp-verkeer voorziet ben je binnen het uur afgesloten. Fair Use gaat over veel meer dan enkel je download-tellertje. Flooden, spammen, DDoSsen, overdreven poortscannen, misbruik van exploits enzovoort is allemaal Unfair Use, en niet toegestaan.
Er is dus een soort van FUP, daar heb je gelijk in, maar dataverkeerslimieten vallen daar buiten.

• Mister I
  • Niet online

Mister I

-=XPS1330=-

quote:
Ik zie nergens hun Asus modem
En mijn huidige router: ondersteunt het volgende: (edimax router)
Cable Modem
Fixed IP xdsl
PPPoe xdsl
PPTP xdsl

Kan ik hiermee wel myadsl doen of moet ik dan ook een andere router :( :?

En hoe lang duurde het bij jou eigenlijk voordat je kon internetten nadat je het had aangevraagd.

En bij Wanadoo Broadband cable Basis is het toch 3 maanden opzegtermijn? :(
Kick

• epo
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 23:57
heeft mycom adsl ook een binairy newsgroup ? zo, ja bij wie ?

• Mister I
  • Niet online

Mister I

-=XPS1330=-

quote:
epo schreef op 07 januari 2004 @ 18:02:
heeft mycom adsl ook een binairy newsgroup ? zo, ja bij wie ?
Ja hebben ze, staat al eerder in dit topic gemeld |:(
Weet alleen niet bij wie, wil ik eigenlijk ook wel weten is wel handig.

• Tweeke

Tweeke

Consumentenmannetje

quote:
Burne schreef op 07 januari 2004 @ 16:49:
[...]

Als je een DSL met een Unfair Use Policy wilt moet je elders zijn, inderdaad. Geen datalimiet is door een rechter op exact 1 manier uit te leggen. Afsluiten of opleggen van naheffingen vanwege excessief downloaden kan niet, op grond van de AV. Als jij daarintegen iedereen in je subnet van 1Mbit/s icmp-verkeer voorziet ben je binnen het uur afgesloten. Fair Use gaat over veel meer dan enkel je download-tellertje. Flooden, spammen, DDoSsen, overdreven poortscannen, misbruik van exploits enzovoort is allemaal Unfair Use, en niet toegestaan.
Er is dus een soort van FUP, daar heb je gelijk in, maar dataverkeerslimieten vallen daar buiten.
Kan ik maar moeilijk geloven, dat laatste. Ik kan me moeilijk voorstellen dat Mycom mensen met bijv. >100GB upload verkeer rustig door laat gaan waarmee ze bezig zijn. Zijn er 50 abonnees die dit doen, dan heeft Mycom een groot probleem, want uploadverkeer kost gewoon veel geld. Ze zullen dan uiteraard de mogelijkheid aangrijpen om op het door mij gequote regeltje in de Leveringsvoorwaarden te wijzen en maatregelen nemen.

Beetje extreem voorbeeld natuurlijk, maar het gaat erom dat je snapt dat er altijd een FUP (k voor dataverkeer) is, als je dit soort zinnetjes in de voorwaarden tegenkomt :)

The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. George B. Shaw

• Lucy

Lucy

me...

Ben vandaag in bij mycom geweest voor meer info. Je krijgt dus de pc, maar ik moet zeggen dat ze er zelf weinig vanaf wisten.

Ik neem zelf aan dat mijn modem, die ook werkt voor Cistron adsl ook voor deze aansluiting zal werken. Mycom zei dat het risico voor mij zou zijn.

Verder wist ie niet of er betaald kon worden via acceptgiro per maand of dat het per s automatische incasso moest zijn.

Ook had hij het erover dat de pc in originele staat moest zijn. Ik snap achteraf niet waarom, want als je een maand niet betaald, dan moet je dat ding gewoon betalen. Hij is dus eigenlijk dan wel van jou.

Goed, om een aansluiting te regelen, moet je de laatste originele factuur hebben van je telefoonrekening. En je moet meteen geld meenemen om de aansluitkosten te betalen. PC krijg je op het adres afgeleverd ongeveer na twee weken.

Trouwens ook nog. Die gozer zei dat het maar 12 dagen duurt om de aansluiting actief te maken. 12 dagen??? Dat is wel snel!!! Ik geloof er alleen geen bal van...

• Mister I
  • Niet online

Mister I

-=XPS1330=-

quote:
Lucy schreef op 07 januari 2004 @ 18:27:
Ben vandaag in bij mycom geweest voor meer info. Je krijgt dus de pc, maar ik moet zeggen dat ze er zelf weinig vanaf wisten.

Ik neem zelf aan dat mijn modem, die ook werkt voor Cistron adsl ook voor deze aansluiting zal werken. Mycom zei dat het risico voor mij zou zijn.

Verder wist ie niet of er betaald kon worden via acceptgiro per maand of dat het per s automatische incasso moest zijn.

Ook had hij het erover dat de pc in originele staat moest zijn. Ik snap achteraf niet waarom, want als je een maand niet betaald, dan moet je dat ding gewoon betalen. Hij is dus eigenlijk dan wel van jou.

Goed, om een aansluiting te regelen, moet je de laatste originele factuur hebben van je telefoonrekening. En je moet meteen geld meenemen om de aansluitkosten te betalen. PC krijg je op het adres afgeleverd ongeveer na twee weken.

Trouwens ook nog. Die gozer zei dat het maar 12 dagen duurt om de aansluiting actief te maken. 12 dagen??? Dat is wel snel!!! Ik geloof er alleen geen bal van...
Nee ze snappen er ook niet zoveel van in de winkels :(. Je kan het best bellen met Mycom Direct die zijn tot 8 uur geopend je kan ze bereiken op 0800 8170. Daar weten ze er wat meer van. En dan zullen ze je vragen kunnen beantwoorden. Maar met welk protocol werkt het eigenlijk dan weet ik of ik me huidige router kan gebruiken. Is het PPPOE of iets andres?
12 dagen vind ik zelf ook behoorlijk snel. En idd volgens mij is die pc van jou, want als je niet betaald dan moet je idd wel ff 499 ophoesten. Maar goed als iemand ff wil bellen naar mycom met de vragen dan weet iedereen genoeg :D _/-\o_

• Luuk
  • Niet online

Luuk

Since 1983

ik hoef die pc niet.. en ook geen adsl :P

gelukkig is chello hier wel goed + binnenkort snelheidsverhoging :P

• Smarron
  • Laatst online: 21:30
quote:
G-PHREAK schreef op 07 januari 2004 @ 18:49:
ik hoef die pc niet.. en ook geen adsl :P

gelukkig is chello hier wel goed + binnenkort snelheidsverhoging :P
Das harstikke mooi voor je. :Z

12 dagen aansluiting is idd wel erg snel. Zijn dat werkdagen? Want dat kan de zaak natuurlijk wel wat veranderen. Met 3 weekenden ertussen kan het toch weer erg lang duren.

Ik denk dat ik toch maar Wanadoo neem. De PC heb ik niet nodig en zo bespaar ik toch weer zo'n 150,- aan modem+aansluitkosten. Niettemin een mooie actie!

-=Asus Nexus 7 (2013)=- -=Motorola Moto Z2=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• van.der.schulting
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 19-09 09:07
quote:
Burne schreef op 07 januari 2004 @ 16:40:
[...]
en minimaal 45 dagen voor het aflopen van dat jaar opzeggen.
Zit er ook een maximum termijn aan de opzegging. Dus bijvoorbeeld maximaal 100 dagen van te voren opzeggen.

Anders kun je meteen je opzeggingsbrief meesturen, dan ben je er in ieder geval ervan verzekerd dat je het niet 'vergeet' om over een jaar op te zeggen.
Wellicht ten overvloede is het uiteraard wel handig om in je brief te zetten dat je de minimale contractduur van een jaar in acht neemt, om jezelf in te dekken zal ik maar zeggen.

• Mister I
  • Niet online

Mister I

-=XPS1330=-

quote:
van.der.schulting schreef op 07 januari 2004 @ 19:28:
[...]

Zit er ook een maximum termijn aan de opzegging. Dus bijvoorbeeld maximaal 100 dagen van te voren opzeggen.

Anders kun je meteen je opzeggingsbrief meesturen, dan ben je er in ieder geval ervan verzekerd dat je het niet 'vergeet' om over een jaar op te zeggen.
Wellicht ten overvloede is het uiteraard wel handig om in je brief te zetten dat je de minimale contractduur van een jaar in acht neemt, om jezelf in te dekken zal ik maar zeggen.
Jongens alsjeblieft lees eens het topic voordat je BLAAT .
45 dagen opzegtermijn alsjeblieft ;)

• van.der.schulting
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 19-09 09:07
quote:
Mister I schreef op 07 januari 2004 @ 20:09:
[...]

Jongens alsjeblieft lees eens het topic voordat je BLAAT .
45 dagen opzegtermijn alsjeblieft ;)
Artikel 4.1 van de leveringsvoorwaarden van MyADSL
quote:
4.1 - De Overeenkomst voor de levering van een Dienst wordt aangegaan voor de minimumperiode van n jaar en zal hij daarna steeds automatisch met een periode van n jaar worden verlengd, tenzij zij door n van de partijen uiterlijk 45 dagen voor afloop van de periode schriftelijk is opgezegd.
quote:

Kan nergens een maximum termijn van opzegging vinden in de leveringsvoorwaarde.
Als de 45 dagen een maximum was geweest had er toch gestaan: tenzij zij door n van de partijen binnen 45 dagen voor afloop van de periode schriftelijk is opgezegd?
Dus volgens mij moet het gewoon kunnen hoor, meteen je opzeggingsbrief de deur uit als je ADSL is aangesloten. Dan hou je je toch tenminste aan je 45 dagen termijn, of ben ik nou gek?????

van.der.schulting wijzigde deze reactie 07-01-2004 20:54 (8%)

• Mister I
  • Niet online

Mister I

-=XPS1330=-

quote:
van.der.schulting schreef op 07 januari 2004 @ 20:51:
[...]

Artikel 4.1 van de leveringsvoorwaarden van MyADSL

[...]

[...]

Kan nergens een maximum termijn van opzegging vinden in de leveringsvoorwaarde.
Als de 45 dagen een maximum was geweest had er toch gestaan: tenzij zij door n van de partijen binnen 45 dagen voor afloop van de periode schriftelijk is opgezegd?
Dus volgens mij moet het gewoon kunnen hoor, meteen je opzeggingsbrief de deur uit als je ADSL is aangesloten. Dan hou je je toch tenminste aan je 45 dagen termijn, of ben ik nou gek?????
Ja dat kan volgens mij ook, maar geef dan wel aan dat je het een jaartje doet om het zekere voor het onzekere te nemen anders wordt het dalijk meteen opgezegd en krijg je rekening voor die pc. Dus stuur een mailtje naar ze dat je hem een jaar wilt hebben het abbo en dat je hem daarna opzegt, misschien handig om het via een aangetekende brief te doen, mochten ze later moeilijk doen, dan heb je altijd nog je brief en hebben ze geen poot om op te staan. ;)

• G-star
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 30-11-2005

G-star

I am Sancho!!

hebben ze een datalimiet?

Marlboro is een goeie vent

• Tweeke

Tweeke

Consumentenmannetje

quote:
Zou je wellicht op de Mycom site kunnen vinden :?
Al concludeer je dan misschien het verkeerde. Er wordt namelijk geadverteerd met 'Geen datalimiet', terwijl er wel een soort van Fair Use Policy is. In ieder geval een stukje in de algemene voorwaarden waar in staat dat bij excessief gebruik kan worden ingegrepen.

Maar wat let je om zelf even de Leveringsvoorwaarden te lezen? :)

• burne
  • Niet online
quote:
Dat kwartje is niet erg gevallen, lijkt het. Welk woord van geen datalimiet begrijp je niet?

• brummers
  • Laatst online: 23-09 19:11
weet iemand of je bij myadsl
een vast ip krijgt
en thuis servers mag draaien
verbinding thuis delen

Als ik vandaag over water loop, staat er morgen in de krant dat ik niet kan zwemmen

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

quote:
Burne schreef op 07 januari 2004 @ 22:06:
[...]

Dat kwartje is niet erg gevallen, lijkt het. Welk woord van geen datalimiet begrijp je niet?
Niet wr die discussie h...

• Mister I
  • Niet online

Mister I

-=XPS1330=-

quote:
brummer schreef op 08 januari 2004 @ 13:28:
weet iemand of je bij myadsl
een vast ip krijgt
en thuis servers mag draaien
verbinding thuis delen
Vast ip adres weet ik niet,
Maar je mag iig wel je verbinding delen, want waarvoor anders de routers he ;).
Ik heb het trouwens net besteld :)

• PcDealer
  • Laatst online: 24-09 18:00

PcDealer

HP ftw \o/

quote:
Mister I schreef op 08 januari 2004 @ 13:57:
[...]

Vast ip adres weet ik niet,
Maar je mag iig wel je verbinding delen, want waarvoor anders de routers he ;).
Ik heb het trouwens net besteld :)
Ze zijn daar erg vaag in inderdaad. Ik kan het nergens vinden op de site.

LinkedIn WoT Cash Converter

• IndoBoy
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 02:08

IndoBoy

Een kok moet dik zijn!!!!

Wanadoo/Casema abonnee's. Heb net gebeld met Casema. Opzegtermijn is een jaar. Ik ben dus in juni lid geworden en dus pas per juni opzeggen.
Vervolgens gevraagd of Mycom de actie in kan laten gaan per juni, maar dat kan dus niet.
Dit is echt shit!!!

Chieftec Dragon DA-01-BD,MSI K8T NEO,Athlon 64 3200+,1024DDR400,2xMaxtor,AsusV8200GeForce3 64MB DeLuxe,Creative LIVE Platimum5.1,DesktopTheater3500Digital,DVD Encore5x,Plextor DVD-RW 708A,Iiyama A201HT Vision 510 22" D'tron NF ,5 x Enermax 80m

• brummers
het gaat mij erom dat ik mijn mail/web server kan behouden.

Als ik vandaag over water loop, staat er morgen in de krant dat ik niet kan zwemmen

• Mister I
  • Niet online

Mister I

-=XPS1330=-

quote:
IndoBoy schreef op 08 januari 2004 @ 14:07:
Wanadoo/Casema abonnee's. Heb net gebeld met Casema. Opzegtermijn is een jaar. Ik ben dus in juni lid geworden en dus pas per juni opzeggen.
Vervolgens gevraagd of Mycom de actie in kan laten gaan per juni, maar dat kan dus niet.
Dit is echt shit!!!
Ik hoop niet al te hard te schrikken :)
Maar dan neem ik aan dat jij juni 2003 lid bent geworden en dat je dus dan pas op kan zeggen in 2004. Want ik ben Augustus 2002 lid geworden en heb gebeld met die mensen daar en die zeiden dat als ik het nu opzeg dat ik dan in maart niet meer kon internetten. Dus zal dat wel zo zijn en ik heb dus Myadsl besteld.

• Mister I
  • Niet online

Mister I

-=XPS1330=-

quote:
brummer schreef op 08 januari 2004 @ 14:22:
het gaat mij erom dat ik mijn mail/web server kan behouden.
Ze zullen daar denk ik niet zo moelijk over doen, want Mycom is echt zo'n zaak die het niet zoveel uitmaakt wat er gedaan wordt met de verbinding zolang hun hun klanten maar hebben.

Edit:
Ik heb een mailtje gestuurd naar mijn contactpersoon, dat dit forum er is.
En misschien reageert er dan iemand van mycom op dit forum dan kunnen we hem helemaal leeg vragen ;).

Edit 2:
Toch handig zo'n contactpersoon. :D
Binnen 30 seconden antwoord dat hij het doorgegeven heeft en dat er misschien iemand komt. :)

Mister I wijzigde deze reactie 08-01-2004 14:33 (36%)

• brummers
dat wel maar het liefst iets op papier verhelpt een hoop gekloot achteraf

• Mister I
  • Niet online

Mister I

-=XPS1330=-

quote:
brummer schreef op 08 januari 2004 @ 14:32:
dat wel maar het liefst iets op papier verhelpt een hoop gekloot achteraf
Ik heb de naam en de tijd met wie ik gesproken heb. Dus dat scheelt weer als ze later moelijk gaan doen ;). Maar ik denk dat het op de manier gaat zo als ik het gezegd heb.

• Wazzup!
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 22:49
Jow vette aanbieding maar moet je nou ook nog extra geld geven aan de KPN of hoef je alleen je "gewone" kosten tebetalen. Dus komt er nog extra boven op die 24.95 Euro?

Kan nog wel servertje gebruiken :)

Wazzup! wijzigde deze reactie 08-01-2004 15:21 (14%)

• generalMJ
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 14-09-2004

generalMJ

[- Aerox -]

quote:
Wazzup! schreef op 08 januari 2004 @ 15:07:
Jow vette aanbieding maar moet je nou ook nog extra geld geven aan de KPN of hoef je alleen je "gewone" kosten tebetalen. Dus komt er nog extra boven op die 24.95 Euro?

Kan nog wel servertje gebruiken :)
Je betaald eenmalig 69,- dat is voor het gebruik van de kpn lijnen. Ik dacht persoonlijk ook dat dit de truc was achter het hele verhaal. Maar je betaald dus eenmalig 69,- en dat gaan dan naar KPN that's all _/-\o_ 8)

| specs | -2f2f- Clan lanparty's |

AMD2400+@2800 :: 1024 DRR Corsair LEDS CL2pro & Twinmos CL2.5

• Mister I
  • Niet online

Mister I

-=XPS1330=-

quote:
generalMJ schreef op 08 januari 2004 @ 15:59:
[...]

Je betaald eenmalig 69,- dat is voor het gebruik van de kpn lijnen. Ik dacht persoonlijk ook dat dit de truc was achter het hele verhaal. Maar je betaald dus eenmalig 69,- en dat gaan dan naar KPN that's all _/-\o_ 8)
Ik dacht zelf dat die kosten naar BBned gaan, maar begin nu zelf ook te twijfelen.

Mister I wijzigde deze reactie 08-01-2004 17:28 (41%)

• generalMJ
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 14-09-2004

generalMJ

[- Aerox -]

quote:
Mister I schreef op 08 januari 2004 @ 16:40:
[...]

fout ;)
Kpn heeft weinig te maken met het verhaal. Je betaald die 69 euro aan Mycom en die betaald het aan BBned. Voor de rest heb je gelijk General Mj

(nu hoop ik dat ik het goed heb :D) Maar het is iig niet aan kpn die 69 euro
Ik heb dit te horen gekregen van de Direct Center van Mycom. Dus of het waar is of niet. Want ik wou wel is even weten waar die aansluitings kosten van waren.
Ik zocht de truc naar het goedkoop weggeven van de pc. Ik dacht dat ik dan aan KPN telefoontikken moest dokken om over hun lijnen te gaan. Maar dat is niet zo. Ze zeiden dat ze daar voor die 69, besteden aan KPN. Het kan zijn dat dat gastje achter de telefoon wat zit te fantiseren :z ..maar dat zou vast wel niet ,en zo anders," Mister I " 8)7
BEL je naar nummer 0800-8170
En niet je "tussen persoon".

_/-\o_

| specs | -2f2f- Clan lanparty's |

AMD2400+@2800 :: 1024 DRR Corsair LEDS CL2pro & Twinmos CL2.5

Pagina: 1 2 3 ... 8 Laatste

Apple iPhone XS HTC U12+ dual sim LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6 Battlefield V Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2018 Hosting door True