Ik zal maar een kickoff geven:
Om de ervaringen een beetje geordent en leesbaar te maken maak ik gebruik van het volgende lijstje:
Abonnementsvorm : xs4all Basic ADSL (1024x320 gaat naar 2048x320)
prijs : 7
datalimiet : 10 (fup)
gebruik : downloaden, surfen, e-mail, ftp, telnet en gamen
overall cijfer : 9
Uptime : 9.5
Gemiddelde snelheid: 9.5 (100KB)
Gemiddelde ping op gameservers : 8 (50ms)
Bereikbaarheid e-mail : 9
bereikbaarheid news : 9
Inhoud/ mogelijkheden website : 9.5
Bereikbaarheid helpdesk : 9
Kwaliteit helpdesk : 9
Overall cijfer : 9
Opmerkingen : xs4all komt op mij zeer stabiel en professioneel over. In ruim 2 jaar tijd 2 landelijke storingen meegemaakt (oorzaak KPN) en pas de verhuizing van de nieuwsserver, die verliep niet helemaal vlekkeloos.
De kwaliteit van de verbinding is ronduit prima, met dien verstande, dat ik vind dat de pingtijden wat lager zouden mogen op gameservers (maar dat is persoonlijk)
De 10 voor datalimiet verdienen ze omdat ik veel download (met veel bedoel ik meer als 150gb) en (tot nu toe) doen ze ook niet moeilijk over downloaden.
Zeker met de verdubbeling van de download kan het behalve de prijs goed concureren tegen BBned. Als ze de prijzen handhaven zoals ze nu zijn en niet zeuren over FUP, dan hebben ze aan mij een vaste klant en ben ik ook nog bereid fast ADSL te nemen ivm mijn download gedrag.
Om de ervaringen een beetje geordent en leesbaar te maken maak ik gebruik van het volgende lijstje:
Abonnementsvorm : xs4all Basic ADSL (1024x320 gaat naar 2048x320)
prijs : 7
datalimiet : 10 (fup)
gebruik : downloaden, surfen, e-mail, ftp, telnet en gamen
overall cijfer : 9
Uptime : 9.5
Gemiddelde snelheid: 9.5 (100KB)
Gemiddelde ping op gameservers : 8 (50ms)
Bereikbaarheid e-mail : 9
bereikbaarheid news : 9
Inhoud/ mogelijkheden website : 9.5
Bereikbaarheid helpdesk : 9
Kwaliteit helpdesk : 9
Overall cijfer : 9
Opmerkingen : xs4all komt op mij zeer stabiel en professioneel over. In ruim 2 jaar tijd 2 landelijke storingen meegemaakt (oorzaak KPN) en pas de verhuizing van de nieuwsserver, die verliep niet helemaal vlekkeloos.
De kwaliteit van de verbinding is ronduit prima, met dien verstande, dat ik vind dat de pingtijden wat lager zouden mogen op gameservers (maar dat is persoonlijk)
De 10 voor datalimiet verdienen ze omdat ik veel download (met veel bedoel ik meer als 150gb) en (tot nu toe) doen ze ook niet moeilijk over downloaden.
Zeker met de verdubbeling van de download kan het behalve de prijs goed concureren tegen BBned. Als ze de prijzen handhaven zoals ze nu zijn en niet zeuren over FUP, dan hebben ze aan mij een vaste klant en ben ik ook nog bereid fast ADSL te nemen ivm mijn download gedrag.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2004 11:41 ]