Smarron schreef op 19 augustus 2004 @ 19:04:
[...]
Ik ben bang dat er dan iets verkeerd is gegaan. Kun je hem niet gewoon met DVDdecrypter rippen naar je HD ? Met dat programmaatje heb ik nog nooit een probleem gehad wat betreft beveiligingen.
Ja, dat deed ik dus eerst, maar dan krijg ik dus dat ik te weinig vrije schijfruimte heb... Als DVD2DVD zelf ript dan is er genoeg schijfruimte, doe ik het met DVDDecrypter, dan is er te weinig schijfruimte om het proces te starten, omdat DVD2DVD-R het dan nog een keer vanaf de harde shijf wil rippen
Hmmm. Heb zojuist de DVD geript met DVD decrypter (zodat ik niet die wazige foutmeldingen over de audio krijg) en hem gestript met DVD shrink zodat alleen de hoofdfilm, ned ondertiteling en engelse AC# beschikbaar is. Als ik hem nu met DVD2DVD-R wil gaan re-encoden dan krijg ik bij de log de volgende foutmelding:
[img]url=http://home.student.utwente.nl/o.v.lamme/log2.PNG[/img]
Ik heb ook nog maar 8.7GB vrij op dat moment. Maar als DVD2DVD het rippen dus zelf doet (wat dus niet helemaal goed gaat kennelijk) dan kan het wel. En hij krijkt dus ook naar free diskspace for ripping, terwijl de DVD dus al geript is. Dat laatste vind ik vooral raar.
Update
Ik heb nu DVD2DVD-R 2.0.0 Professional-RC4 gedownload en deze ziet er totaal anders uit, maar hij begint wel aan het proces. Ik heb pas net op start gedrukt en hij is nu dus bezig met "Demultiplexin cell ..." Of hetnu verder allemaal goed gaat komen weet ik niet, maar dat laat ik nog wel weten
Update2
Vlak voordat ik naar bed ging begon Cinecraft aan het encoderen van de film, ik had toen nog 2.5GB vrij

, en ik zag dat cinecraft daarbij een nieuwe file aanmaakte die dus 4.3GB groot moest gaan worden. Terwijl het bestand dat geencodeerd werd zo'n 6.7GB groot bleef.... Ik dacht dus dat dat nooit zou gaan werken. Maarrrrr ik zet net mijn computer aan en zie dat er netjes een ISO file staat van 4.34GB. Als ik hem mount dan speelt Mediaplayer hem echter niet af, waar dat normaal wel het geval is..... Echter DVD shrink laat wel beeld zien

Dus ik zet hem zo ff op een DVDRW om te kijken of het gelukt is.
[
Voor 66% gewijzigd door
Oscar Mopperkont op 20-08-2004 09:04
]