tK0wnZ schreef op 10 februari 2004 @ 17:13:
Hmm ik heb nu een probleem:
Als ik een DVD aan het encoden ben met CCE, dan loopt ie steeds op 16% vast.. CCE gebruikt dan 98% CPU maar zelfs 5 uur later staat ie nog op 16%..
dus ik de hele dvd verwijderen, en weer opnieuw proberen, en precies op 16% van de film hangt ie (de extra's enzo gingen wel goed)
ik gebruik CCE 2.50
iemand n oplossing hiervoor?
Dit gebeurt dus maar bij 1 dvd, de anderen gaan allemaal wel goed die ik encode
Misschien kan je een logfile posten. Niemand kan ruiken wat je probleem is.
Loop 's even terug op je schreden. Kijk of je hetzelfde hebt gedaan met de vorige films.
En als je nu een nieuwe film encode heb je dan ook dat probleem?
Als dat zo is heb je een structureel probleem.
Zo niet kijk naar je instellingen. Zet je Min.bitrate op 1000 of lager, je max.bitrate op 8000 en je Avg.Bitrate op 5200 en probeer opnieuw
Smarron schreef op 11 februari 2004 @ 08:30:
Hmmmpf, ben eindelijk begonnen met het backuppen die de moeilijke weg via de guide van tuts4u. Het is zo goed als gelukt. Hij heeft de hele nacht staan razen. Nu wil ik verder doet de site van tuts4u het niet meer!
Weet iemand uit z'n hoofd wat ik nu moet doen? Het encoden is net achter de rug en in reauthorist moest ik op author it! drukken. Tot daar ben ik.
Na op "Author It" geklikt te hebben open je Scenarist.
Importeer bij "Script File" je door Authorist aangemaakte .SCP script.
Dan bij "Scenarist file" een naam geven en op OK klikken.
Scenarist gaat de bestanden van het script importeren. Dat duurt even.
Als dat gebeurt is moet je naar het tabblad "Layout Editor" een output directory selecteren en "Create DVD Video" aanvinken. Daarna op start klikken. Nu kan je een kopje koffie gaan drinken.
Helaas maakt Scenarist een beetje troep door fake VOB's aan te maken.
Dit los je op met IfoUpdate.
Maak eerst een nieuwe Final VIDEO_TS map aan en kopieer daar de door Scenarist gemaakte bestanden naar toe behalve de fake Vob's.
De fake's zijn gemakkelijk te herkennen omdat ze maar 80KB of zo zijn.
Denk er om dat je zuinig bent op je .IFO/.Bup bestanden.
Zorg dat in het "Options" drop down menu de volgende items aangevinkt zijn;
Transfer VTS_C_ADT Table, Copy Color Table in Each PGC, AutoCorrect VTS Sectors (When Updating) en AutoAnalyze Original IFO (When Specified)
Open de IFO van je Final map in de "Original IFO Path" en open de IFO die Scenarist heeft gemaakt in "Authored IFO Path".
Bij "Backup IFO Path" een pad kiezen.
Doe dit voor alle VTS sets. (zie DoItFast4U)
Je bent klaar en kunt je dvd fikken.
Enne...er zijn vast wel meer tuts dan alleen tuts4U.
@Jos_zwa; Het antwoord op je eerste vraag weet ik niet.
Die op je tweede wel. Hoewel ik niet uit kan sluiten dat het niet met vraag 2 te maken heeft.
(fat16)heeft een bestandslimiet van 2GB,Fat 32 heeft een bestandslimiet van 4Gb, bij NTFS is dat 16EB