Orange ervaringen

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 2.995 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Orange is met zijn naam de nieuwste aanbieder in Nederland en heette voorheen Dutchtone. Orange wil een hoog kwaliteitniveau hanteren, maar lukt Orange dit wel?

Ik zou graag willen weten hoe Orange presteert ten opzichte van KPN, Vodafone en natuurlijk de andere aanbieders. Ook zou ik willen weten of Orange echt goede kwaliteit levert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:30
In dit topic: Gaat Orange het wel redden? staan al een heleboel dingen over Orange, wel handig om die even door te lezen gok ik :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:13

TwoR

Gekleurde stippen

JA Orange is echt goed !!
Nooit gezeik mee gehad, altijd bereikbaar, nooit netwerk plat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-08 09:08

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Als je GPRS diensten wilt gaan gebruiken en niet in dichtbevolkt gebied wwonachtig bent, zou ik de voorkeur voor KPN/Vodafone hebben, daarbuiten is Ornage prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

orange is zwaar klote! In de grote steden werkt het prima, in de kleinere steden kan ik vaak binnen niet bellen of gebeld worden. Erg klote! Even wachtten tot mijn beltegoed bijna op is en dan switch ik naar KPN pre paid of Vodaphone pre paid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, en zo wordt een topic heel lang. Mijn ervaringen zijn perfect. Nooit een probleem en altijd bereikbaar. Zijn ook genoeg plekken waar Orange het wel doet en elke andere provider niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Orange = oke .. maar waar ik woon (noord veluwe) is het niet altijd even goed.
Thuis heb ik op de begane grond geen verbinding .. boven wel. Maar ik denk dat het in de grote steden wel toppie werkt.

Harderwijk waar ik werk heb ik geen bereik binnen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qua service presteert Orange perfect, in mijn ogen beter dan Vodafone. Met het bereik heb ik (tot nu toe) geen problemen. Bij ons in de buurt merk je, dat het net een tikkeltje minder is als de Vodafone die ik gewend was. Dat merk je vooral als je binnen bent. Maar op andere plaatsen kan ik nu ineens bellen, terwijl dat met Vodafone niet kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik maak nu ongeveer 3 jaar gebruik van Orange: goed netwerk en ook uitstekende (wel gescripte :P ) helpdesk. En geen gezeur met bundels. gewoon bellen en smsen en wat je overhoudt neem je mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Service is echt perfect
Bereik idd in de kleine steden wat minder
(een vriendin in kaatsheuvel kan ik thuis bv niet bellen)
GPRS abonnementje erbij is echt superz :)

Misschien makkelijker om een poll in de startpost te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In het noorden is Orange echt niks. Als je veel vanuit de auto moet bellen kan ik het je afraden. Het komt er dus op neer dat het bereik over het algemeen goed is, maar op diverse plekken (vooral in het noorden) zijn "zwarte gaten" in het netwerk.

Kijk dus naar de gebruikers ervaringen van mensen uit jou regio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:13

TwoR

Gekleurde stippen

Verwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 13:30:
Orange = oke .. maar waar ik woon (noord veluwe) is het niet altijd even goed.
Thuis heb ik op de begane grond geen verbinding .. boven wel. Maar ik denk dat het in de grote steden wel toppie werkt.

Harderwijk waar ik werk heb ik geen bereik binnen. :(
Dit kan natuurlijk ook nog aan de telefoon zelf liggen.
Ik woon in Putten mijn vriendin in Ermelo en zit op school in Harderwijk(Landstede) en overal kan ik bellen en gebeld worden en heb ik ongeveer volop bereik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FSF]Moses
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-07 13:19
Ik heb nu ruim 3,5 jaar Orange (voorheen Dutchtone). Op zich een hele goede provider. Hier en daar een gaatje in de dekking, maar dat lijkt me niet het probleem.
Bij ons in het dorp aan een kant een zwakke plek qua ontvangst maar daar hoef ik in principe niet vaak te zijn :)
En een gaatje bij Biest-Houtakker... buiten dik in orde maar binnen wil het nog wel eens een probleempje geven... goddacnk is er voicemail :)

Service is echt geweldig! Elk jaar een nieuwe mobiel en ja sms enzo zit allemaal in de bundel (allin 30, ik heb er zelfs 2)
Nummertje wijzigen en het tweedde toestel geheel afschermen zodat ik er alleen naartoe kan bellen werkt ook zeer goed. Nummerwisseling is binnen 5-10 minuutjes geregeld en het andere duurde een paar uurtjes.

Ik moet echter wel ff wennen aan de nieuwe gescripte helpdesk, maar dat zal gewoon wennen zijn denk ik.

Qualiteit van de verbindingen is ook goed to uitstekend, heb daar geen klachten over en de verbindings-garantie (binnen 1 minuut meteen opnieuw bellen nadat de verbinding wegvalt is ook perfect. Ik het daar nog maar 2x gebruik van hoeven te maken...

Factuur is overduidelijk (Allin 30) en ze zijn niet te beroerd om je te woord te staan, zelfs midden in de nacht zijn ze ontzettend vriendelijk :) absoluut!

Overall: very good indeed.

Moses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sigma01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:57
Ik heb zelf geen ervaring met Orange. Maar wil wel het volgende kwijt:
Het bellen met Orange is dankzij het bundel systeem wel erg duur. je betaald voor het bellen naar mobiel meer dan bij KPN! Persoonlijk zou ik dan voor dat geld een Abonnement nemen bij een andere aanbieder met een voice+sms bundel. De kans is erg groot dat je dan minder geld kwijt bent dan met het all in one systeem. Want hoe vaak gebruik je nu andere diensten dan sms en bellen?

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 12:10
Ik bel maar weinig, maar heb wel een abbo.

Bij de andere providers ben je na een jaar je geld kwijt.
Bij Orange is het onbeperkt geldig. Dus ik heb in zo'n 4 jaar al >100 tegoed. :*)

Verder als je een abbo hebt, worden eerst alle kosten daar vanaf gehaald. Dus als je ook share hebt en je belt weinig, dan kost het niet meer dan je abbo kosten. Bij andere komen de extra diensten er nog bovenop.

Verder rekenen ze in de kosten, niet in (bel)tegoeden, enz. Dus als je iets boven je belbudget zit, wordt het daar eerst afgehaald en hoef je niet meer te betalen. :)

let the past be the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu Hi Profile 20 en daar kun je dus alleen mee bellen en smssen (100 min/sms)
Als je iemand zn voicemail krijgt 1 sec betaal je gelijk voor een minuut. :@
Ik heb nu ook Orange 30 met Share, echt relaxed dat alles van je tegoed afgaat. Binnenkort wordt mn nummer omgezet van KPN naar Orange en ga ik mn Orange abbonnement gebruiken :)
De klantenservice is echt heel netjes en behulpzaam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FSF-Moses schreef op 05 januari 2004 @ 14:15:
Service is echt geweldig! Elk jaar een nieuwe mobiel ..
hoe doe je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik neem aan contractverlenging :?
Zo doe ik dat tenminste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^^ ja da snapte ik wel, leek er alleen op dat hij zo via die service elk jaar een nieuw toestel kreeg. Bij elke provider krijg je wel een toestel als je verlengd dus dat ligt niet aan de geweldige service van Orange ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08 17:24

philipnorth

Zeg maar Danny

oud t-mob gebruiker, nu orange, nergens over te klagen.
Ja bereik is buiten de grote(re) steden misschien wel wat minder, maar komt deels ook door telefoon (met nokia 6510 beter bereik bijv. dan met mijn SPV in Nunspeet)

Ook erg fijn dat je alles onbeperkt meeneemt, is altijd handig om zo eens wat te sparen :D

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik absoluut tevreden mee. Ik zou niet meer naar vodafone terug willen vooral het GPRS gebeuren is goed. Het share althans ik heb per maand ongeveer een kleine 100mb aan data gegenereerd en hoef nooit een eurocent bij te betalen :) lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-08 02:06

Godjira

To infinity and beyond!

Ik heb nu ongeveer 3 maanden Orange en ben tot op de dag van vandaag zeer tevreden over hun service. Het enige nadeel tot nu vind ik dat ik bij mijn vriendin thuis in Valkenswaard soms moeilijk bereik heb, maar dat is vaak alleen achter in haar huis en aangezien ik vaak toch niet op die plaats kom heb ik er weinig last van. De helpdesk is heel erg goed en snel. Ik had een vraag over de verhuizing van mijn telefoonnummer en binnen 5 minuten had ik alle informatie dat ik wilde hebben. De dag erna kreeg ik per brief EN per SMS een bevestiging van de verhuizing nog eens extra toegezonden. Betere service dan dat ken ik niet.

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sv3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:44
heb al 3 jaar orange en ben er erg tevreden over, altijd en overal bereik (siemens A 50) en dat je beltegoed niet verloopt is echt veel beter dan elk half jaar nieuw beltegoed kopen :)

Last.fm
Films!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:23
ik heb het nu ook ongeveer 3 jaar en nergens last van gehad... alles gaat zoals het moet. Ik zit eigenlijk alleen een beetje met die contractverlengingen in de maag. Want dit levert niet eens voordeel op t.o.v. het nemen van een nieuw abbo bij orange. Een nieuw abbo is zelfs nog goedkoper :? M'n contract loopt binnenkort weer af dus moet weer op zoek naar een nieuw mobieltje.

Heeft iemand enig idee of er niks te 'regelen' valt bij Orange? Want ik heb eigenlijk een bundel van 30 euro maar het laatste half jaar zit ik gemiddeld op 200 euro per maand. Als ik dan zeg dat ik dan bijvoorbeeld de Nokia 6600 of Siemens Sx1 voor niks wil hebben bij een Free 40 abbo dan moet dat toch wel te regelen zijn, lijkt me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
Verwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 13:14:
Orange is met zijn naam de nieuwste aanbieder in Nederland en heette voorheen Dutchtone. Orange wil een hoog kwaliteitniveau hanteren, maar lukt Orange dit wel?
[mierenneukmodus]
is dat niet telfort? (telfort -> o2 -> telfort)
[/mierenneukmodus]
Het share althans ik heb per maand ongeveer een kleine 100mb aan data gegenereerd en hoef nooit een eurocent bij te betalen
met de share flatfee? hoe doe je dat...? welke wap-sites zijn er zo interessant??? met wap.tweakers.net red ik het niet alleen hoor, al check ik die bijna dagelijks :)

mja en ervaringen.. de een vind het kut, de ander geweldig
bij elkaar zit ik nu zeker 4 jaar bij d*/orange en heb net verlengt met 2 jaar... ik ben er heel tevreden over.. anderen weer niet... blijf je altijd houden

succes met je keuze iig!

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

Ben heel erg tevreden. Zoals ik hier [rml][ KPN Mobile] Wijziging tarieven[/rml]
ook al zei:

Ik sluit me bij Dirkjl aan wat betreft "the bright future". Ik kan me geen betere provider voorstellen dan een provider waarbij je je opgebouwde tegoed gewoon behoud wat er ook gebeurd... waar je alles gewoon uit een bundel betaald en waarmee je - kan je toch over het algemeen wel stellen - overal goed bereik hebt... en ben dan ook sinds deze maand abonnee met een bright future.

Met betrekking tot bereik... tsja ik kom niet in gehuchten I guess. :+

Eén irritant punt heb ik wel... en dat is dat je je huidige uitstaande bundel/tegoed NIET gratis kan opvragen, ook niet op het internet, maar hiervoor moet bellen.

[ Voor 7% gewijzigd door Barca op 05-01-2004 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barca schreef op 05 januari 2004 @ 20:41:
Eén irritant punt heb ik wel... en dat is dat je je huidige uitstaande bundel/tegoed NIET gratis kan opvragen, ook niet op het internet, maar hiervoor moet bellen.
Kost dat opvragen geld? ik dacht dat dat nummer gratis was |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
dat wás het ook... tot ze orange werden :/
nu kost het normaal tarief... (maar welk normaal tarief (vast of mobiel of naar orange mobiel) zeggen ze er niet bij..)

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-06 00:59

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Gewoon 1244 bellen en daar hoor het gewoon :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1244 (saldo-/rekeninginformatie) is gewoon gratis hoor... Voor 1200 (klantenservice) geldt hetzelfde tarief als bellen naar een vaste lijn/Orange mobiel.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2004 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
vet, dat wist ik dus helemaal niet! tnx ;)

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het leek me al zo sterk dat ze daar geld voor vroegen. Dan bel je... uw beltegoed is... 30,10...30,09...30,08 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:13

The Legend

*Plop*

Service is perfect. Bereik is voor mij meestal voldoende tot goed. En het feit dat ze de enige aanbieder zijn die alles uit één bundel afschrijven is voor mij sowieso voldoende reden om Orange te verkiezen boven al het andere :)

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GREENSKiN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03-09 17:23
Idem aan al 't bovenstaande. Orange doet het gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-09 15:28
Kan iemand zijn/haar ervaringen met Orange
in Zeeland vertellen? Ik woon zelf in Middelburg,
en zit te twijfelen tussen Orange en T-mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superpolm schreef op 05 januari 2004 @ 20:59:
Voor het bereik kan ik je niet adviseren.
Maar dik een jaar terug had ik Ben SMS Fan en ik vind die bundel van Orange echt veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
Verwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 21:01:
[...]

Voor het bereik kan ik je niet adviseren.
Maar dik een jaar terug had ik Ben SMS Fan en ik vind die bundel van Orange echt veel beter.
Ik nijg ook meer naar Orange ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fred_Perry schreef op 05 januari 2004 @ 16:43:
iHeeft iemand enig idee of er niks te 'regelen' valt bij Orange? Want ik heb eigenlijk een bundel van 30 euro maar het laatste half jaar zit ik gemiddeld op 200 euro per maand. Als ik dan zeg dat ik dan bijvoorbeeld de Nokia 6600 of Siemens Sx1 voor niks wil hebben bij een Free 40 abbo dan moet dat toch wel te regelen zijn, lijkt me...
Hmmmm... Die nokia6600 gratis gaat je volgens mij never nooit niet lukken. Ik weet wel dat ze bij Orange Klantenservice met zogenaamde 'categorieën' werken. Als jij werkelijk 200 euro per maand belt, dan zul je in de hoogste categorie vallen en dan valt er bij een verlenging via de klantenservice wel wat te regelen. Jammer is alleen wel dat ze bij de klantenservice niet echt de meest supernieuwe toestellen hebben, zoals de E700 en de 6600. Wellicht volgende maand wel. Ik weet dat ze bij de klantenservice ook nog extra korting op de abonnementskosten kunnen geven, maar weet niet of dat ook bij éénjarige contractverlengingen is. Ik zou zeggen: check de klantenservice out en kijk ook even op http://www.bestelmaar.nl, http://www.gsmnederland.nl en http://www.gsmeasy.nl. Daar zul je het toch echt mee moeten doen en dan merk je dat de toestelprijzen iig nooit duurder zijn dan bij een nieuw contract (bedenk dat je bij een nieuwe aansluiting aansluitkosten betaalt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind Orange top, ik sluit me bij de vorige argumenten aan. Ik vind Share alleen niet echt stabiel, zit je lekker te sharen, en dan gebeurt er ineens niks meer. Druk je nog een keer op die link, gooit ie de verbinding eruit en maakt nie opnieuw verbinding, duurt weer 10 sec... Leuk als je aan het chatten bent ofzo... Maarja kan ook aan me spv liggen, want een resetje doet soms ook wonderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 18:50
als ik 1244 bel krijg ik te horen dat het nr. niet beschikbaar is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

M'n contract loopt binnenkort weer af dus moet weer op zoek naar een nieuw mobieltje.

Heeft iemand enig idee of er niks te 'regelen' valt bij Orange? Want ik heb eigenlijk een bundel van 30 euro maar het laatste half jaar zit ik gemiddeld op 200 euro per maand. Als ik dan zeg dat ik dan bijvoorbeeld de Nokia 6600 of Siemens Sx1 voor niks wil hebben bij een Free 40 abbo dan moet dat toch wel te regelen zijn, lijkt me...
Jazeker, ik zit met de griep thuis :(. Administratie bij werken lukt nog wel van 1 stapel 10 stapeltjes maken.
Ik heb in mei een SPV gekocht met een 2 jarig abbo van 20 minuten per maand, was 199 euro kwijt. Affijn ontopic, ik bekeek de facturen van mijn andere aboo en zag dat ik precies 3 jaar een Dutchtone/Orange abbo had. Ik herinnerde me dat ze mij vorig jaar zelf belden of ik tevreden was en dat was ik dus kreeg ik 3 maandjes kado. Weer jaartje wijzer en ik d8 bel ze gewoon op. Dus gedaan en gevraagd welk toestel ik voor niks kon krijgen bij 1 of 2 jaar verlengen, welke boeide me niet zo wat voor de gadget/pats gebeuren heb ik al de SPV. Affijn die man probeert me een ander abbo te slijten omdat ik vorig jaar een aantal x boven mijn bel tegoed zat. Wilde ik dus niet, hij noemde wat dingen op en binnen 10 dagen ligt er een ungelockte Nokia 6610 in de bus :). Is niet heel erg belangrijk maar is het wat? S55 voor niks lukt niet overigens met dit abbo (ook 20 min.).

[ Voor 3% gewijzigd door Spice op 05-01-2004 22:24 ]

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de orange shop kunnen ze de dekking voor je checken, ook binnenshuis las ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 22:38:
[...]
In de orange shop kunnen ze de dekking voor je checken, ook binnenshuis las ik.
Dat is maar beperkt. Je kunt ook de klantenservice bellen, die weten het ook.
Ik had een erg grappig gesprek met de (zeer behulpzame) klantenservice
Ja meneer uw bereik is echt waardeloos, ik zou toch overwegen geen orange abonnement te nemen
Toen maar een vriendin uitgenodigd met orange abonnement... t viel allemaal erg mee dus snel mn contract op de bus gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZoRr0
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:48
Ik ben wel tevreden over het bereik in Zeeland. Ik woon zelf in Kloetinge (gemeente Goes) en heb meestal altijd goed bereik. In Middelburg en in Vlissingen heb ik ook altijd gewoon goed bereik. Je moet alleen niet in al te kleine ver buitenliggende dorpjes wonen want daar kan het bereik wel slechter zijn. Ik heb overigens zelf al meer dan 2 jaar Orange en ik ga binnenkort weer met een jaar verlengen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
Verwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 21:11:
[...]
Ik zou zeggen: check de klantenservice out en kijk ook even op http://www.bestelmaar.nl, http://www.gsmnederland.nl en http://www.gsmeasy.nl. Daar zul je het toch echt mee moeten doen en dan merk je dat de toestelprijzen iig nooit duurder zijn dan bij een nieuw contract (bedenk dat je bij een nieuwe aansluiting aansluitkosten betaalt).
met een verlenging kost een toestel wel meer, en als je al aansluitkosten betaald bij orange zijn die 15 of 25 euro en zijn er weer wat acties enzo dat je er een prepaid kaart bij krijgt

er was laatst zo'n actie, gratis smsen tot maart bij verlengen

bij de klantenservice kon ik, óf een toestel krijgen, óf gratis smsen

bij www.rinkel.nl kreeg ik alletwee

je kan tegenwoordig echt het beste zoveel mogelijk opties afgaan, voor mijn toestel en abo was rinkel.nl goedkoper maar voor andere lag dat ook weer anders...

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
ZoRr0 schreef op 05 januari 2004 @ 23:20:
[...]

Ik ben wel tevreden over het bereik in Zeeland. Ik woon zelf in Kloetinge (gemeente Goes) en heb meestal altijd goed bereik. In Middelburg en in Vlissingen heb ik ook altijd gewoon goed bereik. Je moet alleen niet in al te kleine ver buitenliggende dorpjes wonen want daar kan het bereik wel slechter zijn. Ik heb overigens zelf al meer dan 2 jaar Orange en ik ga binnenkort weer met een jaar verlengen. :*)
Oké thnx. Fijn om te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProgrammerX
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-02-2021
Wil ook iemand zijn ervaringen delen die in Limburg woont ? :)

Woon namelijk in Heerlen, redelijke stad qua grootte dus ben ik wel erg benieuwd hoe het met het bereik zit. M'n vriendin en ik hebben nu namelijk t-mobile maar daar hebben we vaak gezeik met het bereik in huis (woon in een flatje van 3-hoog op de begange grond). Is orange dan echt af te raden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jermaine
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:16
Al 4 jaar abonnee, en nog steeds zeer tevree :) (Hé dat rijmt :Y))...

Als er serieuze problemen zijn met je SPV heb je binnen een dag een nieuwe :)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

Verwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 20:50:
1244 (saldo-/rekeninginformatie) is gewoon gratis hoor... Voor 1200 (klantenservice) geldt hetzelfde tarief als bellen naar een vaste lijn/Orange mobiel.
Voor de volledigheid... het is me nu duidelijk ook met behulp van:
http://www.orange.nl/orange/producten/free/index.php
Klik: "een overzicht van alle kosten"

Ik ben in verwarring gebracht door een Orange medewerker van de helpdesk want die zei dat je het NIET gratis kon horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sigma01 schreef op 05 januari 2004 @ 14:37:
Ik heb zelf geen ervaring met Orange. Maar wil wel het volgende kwijt:
Het bellen met Orange is dankzij het bundel systeem wel erg duur. je betaald voor het bellen naar mobiel meer dan bij KPN! Persoonlijk zou ik dan voor dat geld een Abonnement nemen bij een andere aanbieder met een voice+sms bundel. De kans is erg groot dat je dan minder geld kwijt bent dan met het all in one systeem. Want hoe vaak gebruik je nu andere diensten dan sms en bellen?
Dit vind ik wel interessant. Ik sta namelijk op het punt om te beslissen of ik door blijf gaan met T-Mobile, of overstap naar een andere provider. Ik heb op dit moment een T-Mobile 300 abo voor 35 euro + een SMS bundel van 80 berichten voor 8 euro. In totaal 43 euro per maand. Nu is het wel zo dat ik elke maand de volledige 80 berichten ook werkelijk verbruik, maar qua belminuten hou ik wel veel over elke maand. Ik SMS eigenlijk bijna alleen maar. Mijn vriendin heeft KPN, dus zo'n Telfort Samenbellen abo zou ook niet echt praktisch zijn. En bellen met Orange naar een nummer van een andere provider is ook 2x zo duur....... Wat zouden jullie mij aanraden? Ik ben woonachtig in Groningen.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2004 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
  • Laatst online: 17-09 23:11
Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 19:45:
[...]

Dit vind ik wel interessant. Ik sta namelijk op het punt om te beslissen of ik door blijf gaan met T-Mobile, of overstap op een andere provider. Ik heb op dit moment een T-Mobile 300 abo voor 35 euro + een SMS bundel van 80 berichten voor 8 euro. In totaal 43 euro per maand. Nu is het wel zo dat ik elke maand de volledige 80 berichten ook werkelijk verbruik, maar qua belminuten hou ik wel veel over elke maand. Wat zouden jullie mij aanraden? Ik ben woonachtig in Groningen.
Dat wordt overstappen voor je naar Orange :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

greenlizzard schreef op 06 januari 2004 @ 19:46:
Dat wordt overstappen voor je naar Orange :)
Hoezo? Ik had mijn bericht nog wat aangepast :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even een vraag, mijn vriendin heeft een "oud" Dutchtone 15 Euro abbonement, dat al geruime tijd is afgelopen. Kan ik dit verlengen naar een Free 20 EU met cashback of evt een nieuw toestel?
verder Orange=prima, ook in A`dam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
silverstar

maak het rekensommetje, incl eventuele cashbacks enzo

@zkywalker, check de internet gsm shops voor cashbacks, die hebben echt de voordeligste deals...

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Punksmurf schreef op 06 januari 2004 @ 20:03:
@zkywalker, check de internet gsm shops voor cashbacks, die hebben echt de voordeligste deals...
ja, dat snap ik maar kan je van een 15 EU (oud Allin) verlengen naar een Free 20 was mijn vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, dat snap ik maar kan je van een 15 EU (oud Allin) verlengen naar een Free 20 was mijn vraag
Dat kan gewoon.

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2004 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
inderdaad dat kan, ik dacht dat het je vnl om die cashback ging
en of het eigenlijk kan nadat het is afgelopen zoals jij zegt, dat weet ik niet
dan heb je best kans dat het nummer alweer in gebruik is door een ander. mocht dat zo zijn, kan je beter voor een nieuw abo gaan, het nummer is toch verloren en de cashbacks ed zijn dan hoger. zoals eerder gezegd, niet vergeten ook de aanluitkosten meecalculeren.

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^^ abbo van een jaar is afgelopen, niet opgezegd, maarre ik ga eens informeren bij wat inet-shops voor een leuke cashback-verlenging naar een Free 20 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinyin
  • Laatst online: 30-06 22:35
ik gebruik orange 20 icm een sonyericsson t610, en het bevalt me goed.ik hoorde wel wat negatieve geluiden over orange in het buitenland.gaan belkosten in bijv. ierland ook van de belbundel af?ik hoorde iets over grove blunders in facturering bij bellen vanuit het buitenland, mensen die facturen ontvingen van 1200 gulden&zo,terwijl de belbundel nog niet eens op was :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
mja als t blunders zijn komt het wel goed neem ik aan
ipc gaat alles van je bundel, ook buitenland... is t je nooit opgevallen hoeveel reclame ze daarvoor maken? onder welke steen leef jij? :P

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TaZz
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-08 22:17

TaZz

Nostalgist

Ik heb nu ongeveer een maandje Orange. Het bevalt mij echt uitstekend. Het netwerk is goed, de service is goed.... en de prijs ook :) Wat ikvooral echt super vind is dat alle kosten van je bundel af gaan, en dat wat is overgebleven in je bundel altijd onbeperkt mee gaat naar de volgende maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
Punksmurf schreef op 07 januari 2004 @ 19:51:
ipc gaat alles van je bundel, ook buitenland... is t je nooit opgevallen hoeveel reclame ze daarvoor maken? onder welke steen leef jij? :P
hij heeft het ook nog over guldens, dus zal wel een grote steen zijn ;)
Sinds het gulden tijdperk kan er veel veranderd zijn binnen een bedrijf hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Orange bevalt mij opperbest kwa gebruik, service, diensten, kosten, etc! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detulp050
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-09 08:54
Ik heb één keer een verkeerde nota gehad. Er was (na terugzetten abonnement van 30 naar 20 euro) per ongeluk een te hoge bundel berekend. Het is opgelost door op de volgende nota 1 bundel á 20 euro korting te geven. Goede service dus !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik heb vandaag mijn Orange-abbo ontvangen!

Er zijn (minstens ;)) drie redenen waarom ik naar Orange overstap:
1) alles gaat van de bundel af
2) bundel is onbeperkt houdbaar
3) ik krijg via BestelMaar.nl een ongelooflijk hoog bedrag retour

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jentae
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-09 15:17

Jentae

Houdt van aglets.

Orange is best wel okee... Heb nu sinds 2 maanden 1jarig Orange 40 en buiten bellen bevalt best goed. Het betalingssysteem waarbij je alles uit je bundel betaalt is echt prachtig en praktisch.

Er zijn alleen wel 2 nadelen.
Bereik: Ik woon in een middelgrote stad, Den Bosch. Ik werk in een discotheek en voorheen had ik Vodafone prepaid, waarmee ik op bijna elk punt in de discotheek (dus als ik me aan het vervelen was tijdens het werk) kon bellen en smsen, maar Orange heeft dat niet... jammer, de dekking is niet echt super hier dus. Maar goed.

Wat smsen betreft: Ik sms veel meer dan dat ik bel. Jammer dat Orange daar geen speciale regelingen voor heeft, de smsjes zijn gewoon €0,22. Bij Vodafone en Telfort met een smsbundel €0,125 en €0,15. Hopelijk komt daar verandering in bij Orange!

Maar Orange is wel lief :)

Eer aan je korf (haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinyin
  • Laatst online: 30-06 22:35
Punksmurf schreef op 07 januari 2004 @ 19:51:
zo'n hunnebed achtige steen :X
reclames zijn verkooppraatjes en daar hecht ik niet zo heel erg veel waarde aan.Het gaat om de kleine lettertjes die erbij horen&die ga ik dus nog maar eens doorspitten.Als het gewoon allemaal van de bundel af gaat, hoef ik me niet in te houden tijdens m'n stage in ierland :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
@Jentae, wat betreft sms bundels, ik heb hier wat geruchten over: orange sms-bundels

@drugsbunny, ik weet niet hoe dat met jou is, maar als ik me hier in NL niet inhoudt, zou ik al een vette rekening hebben... laat staan ierland.. want buitenland is nog steeds f*cking duur, bij elke provider
als ik je een klein advies mag geven, scoor een prepaid-kaartje in belfast.. ik heb zelf een prepaid kaart voor frankrijk aangezien ik daar ook vrij regelmatig ben (2 maanden per jaar, ongeveer) en dit heeft mij al veel geld bespaard. met die prepaid betaal ik 70ct per minuut en 15ct per sms (naar nederland dus he), met m'n orange abbo 1,25 per minuut en 75ct per sms (wtf! volgens mij was dat vorig jaar nog 37ct! :X :X afzetters :X )

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met je abonnement betaal je € 1,20 voor bellen vanuit Frankrijk en SMS kost € 0,35 vanuit de hele wereld... Hoe kom jij bij € 0,75? Dat is het tarief voor prepaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
oeps, dan heb ik verkeerd verkeken... ik meen dat er toch echt orange free bovenstond. nou, gelukkig maar :)
blijft het met een prepaidkaartje voordeliger :)
misschien is ierland minder gunstig, dat weet ik niet, maar ik denk dat je goedkoper uit bent.

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 20:56:
Met je abonnement betaal je € 1,20 voor bellen vanuit Frankrijk en SMS kost € 0,35 vanuit de hele wereld... Hoe kom jij bij € 0,75? Dat is het tarief voor prepaid.
Idd! Zie ook hier. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mac_Cain13
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-09 15:48
* Mac_Cain13 heeft net, na enige problemen, zijn Orange pakketje binnen gekregen :*)

Ik heb mijn mobiel/Orange abbo nog maar net binnen, maar ben tot nu toe erg tevreden over de klantenservice! Voor ik bestelde heb ik even gebeld en ze konden me meteen vertellen wat ik wilde weten.

Tijdens de bestelling ging er wel iets mis, ik ben nog geen 18, dus moet een van mijn ouders toestemming geven. Ik werd enkele dagen nadat ik mijn bestelling op internet had gedaan gebeld en mijn moeder heeft toen direct telefonisch toestemming gegeven, maar nadat de 10 dagen (Levertijd) om waren werd ik nogmaals gebeld met de mededeling dat mijn geboortedatum niet klopte.
Iemand bij Orange had die tijdelijk veranderd om zo mijn order te kunnen oplsaan terwijl ik nog geen 18 ben, maar niet meer terug gewijzigt! Nadat ik dit met de klantenservice had opgelost, wat allemaal erg netjes en snel ging! Is mijn order binnen 3 dagen na dat telefoongesprek afgelevert.

Ondaks dat foutje van de medewerker vind ik dat Orange erg snel en doeltreffend dit probleem heeft opgelost. Wat mij ook opviel is dat de helpdesk mij erg snel kon helpen, ik heb nog niet langer dan 2 minuten hoeven wachten!
Mijn korte ervaring met Orange tot nu toe is iig erg positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier in A'dam is Orange bagger i.v.m. de betere (Vodafone) providers wat betreft het bereik. Ik of de andere kant valt geregeld weg, en dit met 2 telefoons dus het ligt niet aan de telefoon. En voor de prijs hoeft men het tegenwoordig ook al niet meer te laten, T-mobile is goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
orange is altijd minder in vergelijking met betere providers, dat geldt immers voor elke provider?
en orange is idd niet de goedkoopste

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:07

WouterG

Dit is geen ondertitel

De toetsen van mijn S45 reageerden de laatste tijd heel slecht. Buiten de garantie en met een tweejarig abbo :(
Ikke gebeld naar de helpdesk of ze geen telefoon met een beetje korting hadden voor me maar ze boden me aan om het toestel schoon te maken zodat hij het weer zou doen. Voor 20 euro. Best een goede aanbieding lijkt me, toch?

Vandaag mijn S45 binnengehad. Maar dan anders. Eerst dacht ik dat ze ook het frontje vernieuwd hadden maar het is gewoon een compleet nieuw toestel! Voor 20 euro.

Pluspuntje voor orange!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aike
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik vind Orange wel de goedkoopste provider en de service is goed. Alleen de ontvangst buiten de steden is niet echt best vind ik.

Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb orange nu een paar dagen en ik ben heel tevreden erover. Voorheen gebruikte ik KPN, daar moest ik een apart contract nemen voor de gprs bij orange kan je met share gewoon voor bijna niks gprsun via share. Ik denk dat dit zker gaat zorgen voor een groter marktaandeel voor orange, maar ze moeten wel wat reclame gaan maken. Het product is _/-\o_ maar niemand kent het. ik krijg alleen soms wel een melding met http status 502 maar dat zal wel aan m`n firmware liggen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
die foutmelding komt van de orange gateway is mijn ervaring, maar het gekke is wel dat ik met mijn oude telefoon (se t300) wap.tweakers.net niet kon bezoeken en met mijn nieuwe wel (se z600)

[ Voor 53% gewijzigd door Punksmurf op 10-01-2004 17:27 ]

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb zelf de se t610 maar ik bel maandag wel even om te vragen wat het precies inhoudt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Éen ding snap ik trouwens niet aan Orange: sinds een paar dagen heb ik een abbo waar ik nog nooit mee heb gebeld. Op 7 januari heb ik van hen een berichtje ontvangen waarin gemeld wordt dat ik 45 EUR beltegoed heb; zojuist heb ik met 1244 gebeld en gehoord dat ik 44,03 EUR beltegoed heb. Er is dus 0.97 EUR van mijn beltegoed verdwenen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
misschien een paar keer 1244 gebeld? (dat nummer kost toch geld?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
marteltor schreef op 11 januari 2004 @ 14:50:
misschien een paar keer 1244 gebeld? (dat nummer kost toch geld?)
Nee, dat nummer kost geen geld; daarnaast heb ik zojuist voor het eerst met 1244 gebeld dus dat kan het ook niet zijn. Ik heb er van overtuigd dat ik nog niet heb gebeld met mijn nieuwe abbo, dus het moet iets anders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:25
SMSjes?

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ook niet; de juiste SMS-centrale is nog niet eens ingesteld op dat toestel. Misschien dat ik deze week ff met Orange beln, want nu word ik nieuwsgierig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan het zijn dat je in de buurt van de grens bent geweest? Als je overschakeld naar een ander netwerk dan een nederlandse betaal je een bedrag, dacht dat het zoiets was als 50 cent ofzo. Dus als je op de grens woont kan je maar beter je provider vast instellen. Ik weet trouwens niet of dit bij Orange zo is, ik had alleen ook zo'n spookrekening bij KPN ooit...
pven schreef op 11 januari 2004 @ 14:47:
Éen ding snap ik trouwens niet aan Orange: sinds een paar dagen heb ik een abbo waar ik nog nooit mee heb gebeld. Op 7 januari heb ik van hen een berichtje ontvangen waarin gemeld wordt dat ik 45 EUR beltegoed heb; zojuist heb ik met 1244 gebeld en gehoord dat ik 44,03 EUR beltegoed heb. Er is dus 0.97 EUR van mijn beltegoed verdwenen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 januari 2004 @ 15:07:
Kan het zijn dat je in de buurt van de grens bent geweest? Als je overschakeld naar een ander netwerk dan een nederlandse betaal je een bedrag, dacht dat het zoiets was als 50 cent ofzo. Dus als je op de grens woont kan je maar beter je provider vast instellen. Ik weet trouwens niet of dit bij Orange zo is, ik had alleen ook zo'n spookrekening bij KPN ooit...

[...]
Van die 'regel' heb ik werkelijk nog nooit gehoord. :?

Ik ben ook niet in de buurt van de grens geweest; het is echt 'spontaan' van mijn beltegoed verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aike
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
97 eurocent valt nog wel mee, ik ken mensen die zomaar 5 euro kwijtraakten. Maar ja het is nooit te bewijzen of na te gaan of ze er echt niet mee gebeld hebben. Die persoon heeft toen wel 5 euro teruggekregen van Orange.

Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
bel anders eens met de klantenservice :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marteltor schreef op 11 januari 2004 @ 15:39:
bel anders eens met de klantenservice :z
die kost wel geld, wordt zn beltegoed nog lager :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Mijn kapitaaltje van 97 cent is terecht! :) De klantenservice wist me te melden dat dit het allereerste gesprek is geweest wat met mijn SIMkaart is gevoerd; ik heb dat gesprek niet gevoerd, maar bestelmaar.nl (waar ik dus dit abbo heb gehaald). Blijkbaar moet er een 'intieel' gesprek worden gevoerd waarmee het nummer geactiveerd wordt. Uiteraard staat dit alles in mijn papiertjes beschreven, maar wie leest dat nou? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Daar heb ik nog nooit van gehoord.
Wel had ik bij mijn nieuwe Orange abbo dat ik moest bellen om hem te activeren. Zeiden nog dat dat in een brief stond die bij mijn abbo zat. Jaja, ben ik blij dat ik na 14 dagen maar is de klantenservice heb gebeld.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
@ VinnieWeiss : dat is toch precies hetzelfde als wat er met mijn SIM is gebeurd? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• real-doc
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Okee, mijn ervaringen met 3 maanden orange:

- Facturen van -30 euro, als je ze belt, weten ze het zelf ook niet en zeggen ze dat het wel goed zal zijn. Okee, ik zit er niet mee, maar toch.

- Spontaan afgesloten worden. Bellen mocht niet baten, de medewerker liet me de vreemdste codes intoetsen, maar uiteindelijk bleek 1 klik in zijn computer genoeg en had ik weer verbinding.

- Nummerporteringen die 3 maanden te laat aangevraagd worden terwijl je duidelijk invult dat je geen opzegtermijn hebt.

En naja, dit waren dan alleen de grote blunders.

Oftewel, een ramptraject. Het is dat ik voor 10 euro per maand 40 euro mag verbellen, samen met de facturen maakt dat wel wat goed, maar ik zou in ieder geval nooit meer voor orange kiezen.

Oh, en zoals anderen hier ook al zeggen, ze zijn wel erg duur. Die bundels zijn helder, maar verre van goedkoop.

[ Voor 8% gewijzigd door real-doc op 13-01-2004 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ik heb een paar dagen geleden een nummerbehoud-formulier verzonden; gisteravond heb ik ff met ze gebeld en er werd bevestigd dat ze momenteel op KPN aan het wachten zijn.

@ real-doc : in welke periode speelde dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
pven schreef op 12 januari 2004 @ 23:39:
@ VinnieWeiss : dat is toch precies hetzelfde als wat er met mijn SIM is gebeurd? :?
Behalve dat ik onmogelijk kon bellen met mijn SIM aangezien die ook niet op het Orange netwerk werd toegelaten, noch op een ander netwerk. Dus dat het via de vaste telefoon ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mac_Cain13
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-09 15:48
VinnieWeiss schreef op 12 januari 2004 @ 23:37:
Daar heb ik nog nooit van gehoord.
Wel had ik bij mijn nieuwe Orange abbo dat ik moest bellen om hem te activeren. Zeiden nog dat dat in een brief stond die bij mijn abbo zat. Jaja, ben ik blij dat ik na 14 dagen maar is de klantenservice heb gebeld.....
Ik heb mijn Orange abbo net een paar dagen binnen, maar daar stond netjes in een briefje dat ik eerst ff moest bellen om mijn SIM te activeren. (Staat ook op de site volgens mij)
Ff de klantenservice gebelt vanaf de vaste telefoon en de SIM deed het onmiddelijk. Ging zeer snel, heb nog geen 2 minuten met ze aan de lijn gehangen en dat doe ik liever dan dat een of andere rare gast met mijn SIM gaat lopen bellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 09:50
Ik bel nu sinds april/mei met orange, ik heb thuis altijd vol bereik gehad en ook op andere plekken waar ik vaak kom. Maar sinds Oud en Nieuw kan ik vaak niet eens bellen. Hij geeft gewoon vol berijk aan maar als ik bel hoor ik 2 piep tonen en stopt hij met bellen als je dan naar de ontvangst kijk is die helemaal verdwenen. Vaak wordt ik daarna van het netwerk gegooid ofzo en staat er GEEN TOEGANG in beeld.
Ik heb trouwens een SE t68i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al weer een jaar Orange met een SE P800 en ik ben dik tevreden. Kan overal bellen tot nu toe, alleen met dataverkeer maakt het nogal eens uit of je binnen of buiten staat. Vaag. Verder wil ik geen andere provider omdat ik nu alle beltegoed mee kan nemen (voor bijv de vakantie) en dat werkelijk alles in de belbundel valt! Zelfs mijn Share abbo van 7 euro gaat weer van het beltegoed af. Met andere woorden, ik heb nooit een extra rekening. Voor de zekerheid toch maar even een tweede Orange free 20 besteld nu die gratis is. (zie andere topic.)

Orange rules.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Heb nu bijna 3 jaar Dutchtone/Orange, daarvoor had ik Telfort/o2.

Ten opzichte van Telfort
+iets beter bereik
+veel betere bundel
|->belminuten onbeperkt meenemen
|->Alle services, bellen, buitenland bellen, GPRS, SMS uit de bundel
+top GPRS abonnement! Kwa kosten & verbinding

-heb het idee dat de belkosten duurder zijn (in totaal ben ik wel goedkoper uit dan bij Telfort/O2)

In vergelijking met KPN/Vodafone
+lagere abonnements kosten icm belminuten, SMS, & GPRS

-minder bereik

Klantenservice bij zowel Telfort als Orange ben ik niet super tevreden over. Maar dat heb ik bij alle klantenservices bij veel bedrijven.

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Pagina: 1 2 3 4 Laatste