*kleine kick* (of grote gezien de frustraties die hand over hand toenemen)
Zojuist gebeld met de KS van Orange over het feit dat ik de laatste tijd wel heel makkelijk via Belgische providers bel, ik woon dicht bij de grens, maar steeds vaker krijg ik op mijn rekening "buitenlandse gesprekken" te zien terwijl ik al een paar maanden de grens niet over ben geweest
Dus een maand of 2 terug mijn telefoon maar gezet op handmatig operator selecteren... wat ook wel eens rot uitpakt omdat in het gebouw waar ik werk op sommige punten de zender wegvalt van orange en ik dan dus ongemerkt een hele dag zonder provider rondloop en dus niet gebeld kan worden (lekker rustig kan je zeggen, maar laat ik het simpelweg zeggen: ik moet bereikbaar zijn ivm privé omstandigheden maar ook voor mijn werk) met als gevolg dat ik aan het einde van de dag als ik naar huis ga of thuis ben en op mijn telefoon kijk en zie dat dat ding weer zonder provider zit omdat ik een netwerk moet kiezen, en als gevolg dat ik redelijk wat smsjes en voicemails krijg.
Dus ik sprak mijn onvrede uit hierover tegen Jeroen van de KS van Orange, krijg ik simpelweg het antwoord: ja mevrouw dat is rot, kan er niks aan doen. Daarna leg ik uit dat ik ook de laatste tijd regelmatig in het grensgebied zelfs geheel zonder orange zit en ik dan haast wel gedwongen zou worden te bellen via een belgische provider omdat ik niet kan kiezen voor een nederlandse provider. Ook daarop het antwoord: kan er niks aan doen. Daarna zegt die pipo: wat u wel kunt doen is uw abonnement doorverkopen aan iemand die niet dicht bij de grens woont, zodat u elders een abonnement af kunt sluiten. Ja dat kan ook ja

Dat verzin je toch gewoon niet dat iemand van een KLANTENSERVICE zulke dingen zegt? Maar ja buiten dat als ik dat zou doen moet ik iemand vinden die zo gek zou zijn een abonnement van 25euries per maand over te nemen die niet in de buurt van een grens woont en moet ik eigenlijk ook nog een manier zien te vinden dat ik mijn eigen nummer behoud

Gewoon om moe van te worden..
Maar goed mooi het probleem dat ik mag betalen voor buitenlandse gesprekken terwijl ik de grens niet overga...
Iemand hier meer ervaringen mee maar dan met een KS-medewerker die wel een fatsoenlijke oplossing aan kon dragen?
Want blijkbaar vind Jeroen dat Orange al klanten genoeg heeft dat hij zo bot kan zeggen: Tja mevrouw ik probeer ook maar met u mee te denken, waarop ik antwoordde dat ik het nog al vreemd vond dat een klantenservice medewerker van Orange deze oplossing aandraagt zodat ik sneller kan overstappen naar een andere provider, waarop dan weer het antwoord terugkwam Tja mevrouw het is maar een tip....