Ik ben erg ontevreden over Orange. Ik heb mijn abbonement inmiddels al een jaar of 5 (don't ask why
), had hem een tijd geleden met 2 jaar verlengt, dan kreeg ik een nieuwe phone (t610), maar gewoon op veel plekken waar ik kom, heb ik gewoon heel erg slechte ontvangst. Randje Valkenswaard haast niks, verbinding valt gewoon weg, in Bergeijk heb ik nauwelijks ontvangst, en op mijn werk in Eindhoven, heb ik ook haast niks, als ik hem in mijn broek steek heb ik gewoon geen ontvangst meer. Ook in supermarkten heb ik haast niks. Bij mij thuis (in Eindhoven) heb ik wel vol bereik.
Geen bereik hebben vind ik iets van 10 jaar geleden.
Dat kan nu toch niet meer? Maar ja dan vraag je waarom heb je dan ffs je abbo verlengt, nou op dat moment was het gewoon het voordeligst.
Heb overigens een 20 euro abbo. Nu zit ik er helaas nog tot mei 2006 aan vast.
Ben een keer naar een Orange winkel gegaan, daar zeiden ze dat ik het beste mijn phone op kon sturen, maar dan ben ik hem dus tig weken kwijt, en imho ligt het echt niet aan de telefoon. Want in andere telefoons heb ik net zo slecht bereik.
Maar over de klantenservice ben ik wel tevreden, die is best goed. Niet dat ik die nodig heb eigenlijk, ik krijg er toch niet meer bereik mee oid.

Geen bereik hebben vind ik iets van 10 jaar geleden.

Heb overigens een 20 euro abbo. Nu zit ik er helaas nog tot mei 2006 aan vast.
Ben een keer naar een Orange winkel gegaan, daar zeiden ze dat ik het beste mijn phone op kon sturen, maar dan ben ik hem dus tig weken kwijt, en imho ligt het echt niet aan de telefoon. Want in andere telefoons heb ik net zo slecht bereik.
Maar over de klantenservice ben ik wel tevreden, die is best goed. Niet dat ik die nodig heb eigenlijk, ik krijg er toch niet meer bereik mee oid.
Hier dacht ik dus ook aan, gewoon hoppa alles betalen, dan heb je een hoop beltegoed, die bel je op, en daarna neem je fijn een abbo bij KPN oid. Voor werk doeleinden is Orange idd zeer ongeschikt!Verwijderd schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 21:58:
Als je je mobiel voor serieuze zaken (zoals bijv. werk) wil gebruiken neem dan NOOIT een Orange abbo.
Mijn ervaringen met (vooral het bereik van) Orange van het afgelopen jaar zijn zo tragisch dat ik er nu aan toe ben om de rest van mijn contract af te kopen (kost me ca 300 euro) en uit te huilen bij een echte provider.
[ Voor 46% gewijzigd door eX0duS op 30-12-2004 10:47 ]