Lees dit topic helemaal voordat je vragen stelt die hier al tientallen keren langs zijn gekomen.
Lees voor het posten in dit topic de FAQ door, onderaan deze post
Geheel 2004 gratis mobiel bellen? Nieuwsgierig geworden? Klik hier voor meer info!
In samenwerking met Orange doet Belcompany iedereen een uniek: sluit via de Belcompany Internetshop een 1 jarig Orange Free 20 abonnement aan en vervolgens hoef je 12 maanden lang je BelBundel/abonnement niet te betalen. Voor dit aanbod gelden de normale Orange voorwaarden zonder aparte regeltjes en terugstortingen op je rekeningnummer, je krijgt gewoon een maandelijks factuur van 0 euro (mits je binnen je BelBundel blijft).
Ik heb het nagecheckt bij de Orange Dealer Support, het blijkt inderdaad te kloppen. Geen stortingen o.i.d., je betaald gewoon niets per maand, de 20 euro wordt maandelijks gecrediteerd. De toestelkorting is uiteraard niet van toepassing, je krijgt er dus geen gratis gsm bij.
Bestellen doe je via deze link.
De 20 euro kun je op verschillende manieren opmaken, bijvoorbeeld :
- GPRS : 14/3+2 mb (voor 6 euro per maand krijg je 2 mb, voor de overige mb's betaal je 3 euro)
- Bellen naar mobiele nummers : 71 minuten zonder aftrek van starttarief
- Bellen naar vaste nummers : 142 minuten zonder aftrek van starttarief
- SMSen : 90 smsjes
Wat je ook kunt doen is je tegoed opsparen (het tegoed van 20 euro kun je onbeperkt meenemen tot het einde van je contract) en dit op vakantie opbellen als je in het buitenland bent, dit gaat namelijk ook van je tegoed af.
Ik zou zeggen, sla je slag, want dit abonnement is veel goedkoper dan de Free 30 voor 5 euro die destijds op internet de ronde deed. Succes ermee!
Vergeet natuurlijk niet voordat de 12 maanden om zijn je abonnement op te zeggen.
p.s. het lijkt net een verkooppraatje dit topic, maar ik zit hier niks te verkopen laat dat even duidelijk zijn, dit is gewoon een actie die ik graag door wil vertellen
Alles samengevat :
- gratis abonnement van Orange voor een bedrag van 20 euro per maand
- geen abonnementskosten een jaar lang à 240 euro
- geen aansluitkosten / kosten welkomspakket à 25 euro
- geen verzendkosten à 10 euro ongeveer
- alle mogelijkheden van een normaal Orange abonnement, zoals Share (GPRS/wap) en onbeperkt meenemen van je geldbundel
Frequently Asked Questions ; thnx to Ch!PY-J
Q
Hoe oud moet je minimaal zijn om een contract aan te vragen?
A
18, maar vanaf 16 jaar mag je met een formulier en toestemming van je ouders ook een abo nemen.
Q
Ik heb geen recent bank afschrift, wat nu?
A
Er zijn redelijk uiteenlopende antwoorden in dit topic gepost. Als je aanvraag doet voor een abonnement mag het maximaal 1 maand oud zijn. Anders word hij absoluut afgekeurd! Dus als je je contract getekend hebt op de 16e, en je afschrift is van de 15e een maand daarvoor, dan kan je het shaken! Wacht dan liever een paar dagen totdat je je nieuwe afschrift hebt!
Een kopie aanvragen kost je gemiddeld 2 Euro, maar duurt zeker een week voordat je hem thuis hebt. Veelal een nuteloze, onzinige en kostbare bezigheid.
Een uitdraai maken vanuit een internetbankier programma word veelal ook afgekeurd... Je kan echter wel dit proberen: Jelmer in "Actie Belcompany : Orange Free 20 1 jr v..."
Q
Welk nummer moet ik op het contract invullen bij ID nummer?
A
Het identificatie nummer van je identificatie bewijs. Dat is niet je sofi-nummer, maar het nummer van je paspoort, rijbewijs of ID kaart.
Q
Hoe lang duurt het voordat je het binnen hebt?
A
De Belcompany meld dat het 10 dagen duurt. De eerste batch van 500 stuks is maandag de 12 op de bus gedaan. De rest zal denk ik spoedig volgen. [Bron]
Q
Hoeveel abonnementen mag je bij Orange op je naam hebben staan.
A
Simpel gezegt, het ligt eraan hoe betrouwbaar/bekend je bent als klant voor Orange. Als vrij nieuwe klant zal je misschien 2 contracten krijgen, zit je wat langer bij Orange en heb je altijd netjes je rekening betaald heb je kans dat je in totaal 3 abonnementen kan "scoren".
Q
Wat zijn de beltarieven?
A
Die kan je hier vinden.
Q
Zit er echt geen addertje onder het gras?
A
Nog niemand heeft het addertje kunnen vinden en waarschijnlijk is die ook niet te vinden. Op het moment van schrijven (12-01) heeft nog niemand alles ontvangen..
Q
Hoe krijg Orange/Belcompany dit voor elkaar dan?
A
Zekerheid heb ik (Ch!pY-J) niet kunnen vinden in dit topic, maar heb wel de volgende dingen gevonden:
• Op toestellen icm met abonnementen worden vaak kortingen gegeven. Deze kortingen komen totstand doordat Orange bijvoorbeeld flink veel sponsert op een toestel zodat een klant deze eerder koopt. Orange hoopt dan dat er eerder gebeld word op zijn netwerk en strijkt langzaam hiervan toch weer winst op en krijgt zo langzamerhand de kosten van de sponsoring op het toestel weer terug. Nu verkoopt Belcompany ook toestellen los, maar volgens afspraak moeten de contracten ook verkocht worden. En voilá, een wel heel aantrekkelijke aanbieding!
• Orange Nederland moet van pappa Orange France aan het einde van het jaar een bepaalde quota halen, anders liggen ze eruit... Hopende op dat deze actie veel mond op mond reclame tot gevolg heeft, mensen boven hun belbundel van 20 euro uitkomen en mensen langer dan een jaar bij Orange blijven kunnen ze toch nog geld opstrijken. [Bron]
Q
Wat is het verschil met de aanbieding van GSMStunter?
A
Je betaald 12,50 euro verzendkosten. Bovendien is het zo dat het bij GSMStunter een zogenaamde cashback actie is. Men krijgt maandelijkse facturen die men moet betalen en krijgt 1 keer een bedrag terug daarvoor in ruil van GSMStunter.
Bij Belcompany is het compleet gratis! Van het opsturen van het contract tot het ontvangen van de simkaart, tot de aansluitkosten van het nummer tot het betalen van de facturen.
De actie van GSMStunter loopt tot 17-01, 12:00u [Bron]
Q
Kan je je nummer overzetten naar dit abo?
A
Het is mij helaas niet helemaal duidelijk, maar het heeft er mee te maken wat voor soort klant je bent. Ben je een klant waar ze simpel weg weinig aan verdienen doen ze het niet. Ben je een klant waar ze wel flink aan verdienen heb je wel de kans dat ze het doen. Bel Belcompany of de Orange klantenservice om te vragen wat de mogelijkheden voor jou zijn! [Bron]
Als je niet Orange-er bent, schijnt het wel te kunnen, via een formulier wat in de toegezonden enveloppe zit.. [Bron]
[ Voor 226% gewijzigd door intoxicated op 28-01-2004 12:20 ]