Actie Belcompany : Orange Free 20 1 jr voor 0 euro p/m

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.872 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Jay
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Lees dit topic helemaal voordat je vragen stelt die hier al tientallen keren langs zijn gekomen.

Lees voor het posten in dit topic de FAQ door, onderaan deze post

Geheel 2004 gratis mobiel bellen? Nieuwsgierig geworden? Klik hier voor meer info!

In samenwerking met Orange doet Belcompany iedereen een uniek: sluit via de Belcompany Internetshop een 1 jarig Orange Free 20 abonnement aan en vervolgens hoef je 12 maanden lang je BelBundel/abonnement niet te betalen. Voor dit aanbod gelden de normale Orange voorwaarden zonder aparte regeltjes en terugstortingen op je rekeningnummer, je krijgt gewoon een maandelijks factuur van 0 euro (mits je binnen je BelBundel blijft).

Ik heb het nagecheckt bij de Orange Dealer Support, het blijkt inderdaad te kloppen. Geen stortingen o.i.d., je betaald gewoon niets per maand, de 20 euro wordt maandelijks gecrediteerd. De toestelkorting is uiteraard niet van toepassing, je krijgt er dus geen gratis gsm bij.

Bestellen doe je via deze link.

De 20 euro kun je op verschillende manieren opmaken, bijvoorbeeld :

- GPRS : 14/3+2 mb (voor 6 euro per maand krijg je 2 mb, voor de overige mb's betaal je 3 euro)
- Bellen naar mobiele nummers : 71 minuten zonder aftrek van starttarief
- Bellen naar vaste nummers : 142 minuten zonder aftrek van starttarief
- SMSen : 90 smsjes

Wat je ook kunt doen is je tegoed opsparen (het tegoed van 20 euro kun je onbeperkt meenemen tot het einde van je contract) en dit op vakantie opbellen als je in het buitenland bent, dit gaat namelijk ook van je tegoed af.

Ik zou zeggen, sla je slag, want dit abonnement is veel goedkoper dan de Free 30 voor 5 euro die destijds op internet de ronde deed. Succes ermee!

Vergeet natuurlijk niet voordat de 12 maanden om zijn je abonnement op te zeggen.

p.s. het lijkt net een verkooppraatje dit topic, maar ik zit hier niks te verkopen laat dat even duidelijk zijn, dit is gewoon een actie die ik graag door wil vertellen

Alles samengevat :

- gratis abonnement van Orange voor een bedrag van 20 euro per maand
- geen abonnementskosten een jaar lang à 240 euro
- geen aansluitkosten / kosten welkomspakket à 25 euro
- geen verzendkosten à 10 euro ongeveer
- alle mogelijkheden van een normaal Orange abonnement, zoals Share (GPRS/wap) en onbeperkt meenemen van je geldbundel

Frequently Asked Questions ; thnx to Ch!PY-J

Q
Hoe oud moet je minimaal zijn om een contract aan te vragen?
A
18, maar vanaf 16 jaar mag je met een formulier en toestemming van je ouders ook een abo nemen.

Q
Ik heb geen recent bank afschrift, wat nu?
A
Er zijn redelijk uiteenlopende antwoorden in dit topic gepost. Als je aanvraag doet voor een abonnement mag het maximaal 1 maand oud zijn. Anders word hij absoluut afgekeurd! Dus als je je contract getekend hebt op de 16e, en je afschrift is van de 15e een maand daarvoor, dan kan je het shaken! Wacht dan liever een paar dagen totdat je je nieuwe afschrift hebt!
Een kopie aanvragen kost je gemiddeld 2 Euro, maar duurt zeker een week voordat je hem thuis hebt. Veelal een nuteloze, onzinige en kostbare bezigheid.
Een uitdraai maken vanuit een internetbankier programma word veelal ook afgekeurd... Je kan echter wel dit proberen: Jelmer in "Actie Belcompany : Orange Free 20 1 jr v..."

Q
Welk nummer moet ik op het contract invullen bij ID nummer?
A
Het identificatie nummer van je identificatie bewijs. Dat is niet je sofi-nummer, maar het nummer van je paspoort, rijbewijs of ID kaart.

Q
Hoe lang duurt het voordat je het binnen hebt?
A
De Belcompany meld dat het 10 dagen duurt. De eerste batch van 500 stuks is maandag de 12 op de bus gedaan. De rest zal denk ik spoedig volgen. [Bron]

Q
Hoeveel abonnementen mag je bij Orange op je naam hebben staan.
A
Simpel gezegt, het ligt eraan hoe betrouwbaar/bekend je bent als klant voor Orange. Als vrij nieuwe klant zal je misschien 2 contracten krijgen, zit je wat langer bij Orange en heb je altijd netjes je rekening betaald heb je kans dat je in totaal 3 abonnementen kan "scoren".

Q
Wat zijn de beltarieven?
A
Die kan je hier vinden.

Q
Zit er echt geen addertje onder het gras?
A
Nog niemand heeft het addertje kunnen vinden en waarschijnlijk is die ook niet te vinden. Op het moment van schrijven (12-01) heeft nog niemand alles ontvangen..

Q
Hoe krijg Orange/Belcompany dit voor elkaar dan?
A
Zekerheid heb ik (Ch!pY-J) niet kunnen vinden in dit topic, maar heb wel de volgende dingen gevonden:
• Op toestellen icm met abonnementen worden vaak kortingen gegeven. Deze kortingen komen totstand doordat Orange bijvoorbeeld flink veel sponsert op een toestel zodat een klant deze eerder koopt. Orange hoopt dan dat er eerder gebeld word op zijn netwerk en strijkt langzaam hiervan toch weer winst op en krijgt zo langzamerhand de kosten van de sponsoring op het toestel weer terug. Nu verkoopt Belcompany ook toestellen los, maar volgens afspraak moeten de contracten ook verkocht worden. En voilá, een wel heel aantrekkelijke aanbieding!
• Orange Nederland moet van pappa Orange France aan het einde van het jaar een bepaalde quota halen, anders liggen ze eruit... Hopende op dat deze actie veel mond op mond reclame tot gevolg heeft, mensen boven hun belbundel van 20 euro uitkomen en mensen langer dan een jaar bij Orange blijven kunnen ze toch nog geld opstrijken. [Bron]

Q
Wat is het verschil met de aanbieding van GSMStunter?
A
Je betaald 12,50 euro verzendkosten. Bovendien is het zo dat het bij GSMStunter een zogenaamde cashback actie is. Men krijgt maandelijkse facturen die men moet betalen en krijgt 1 keer een bedrag terug daarvoor in ruil van GSMStunter.
Bij Belcompany is het compleet gratis! Van het opsturen van het contract tot het ontvangen van de simkaart, tot de aansluitkosten van het nummer tot het betalen van de facturen.
De actie van GSMStunter loopt tot 17-01, 12:00u [Bron]

Q
Kan je je nummer overzetten naar dit abo?
A
Het is mij helaas niet helemaal duidelijk, maar het heeft er mee te maken wat voor soort klant je bent. Ben je een klant waar ze simpel weg weinig aan verdienen doen ze het niet. Ben je een klant waar ze wel flink aan verdienen heb je wel de kans dat ze het doen. Bel Belcompany of de Orange klantenservice om te vragen wat de mogelijkheden voor jou zijn! [Bron]
Als je niet Orange-er bent, schijnt het wel te kunnen, via een formulier wat in de toegezonden enveloppe zit.. [Bron]

[ Voor 226% gewijzigd door intoxicated op 28-01-2004 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-08-2024
Ben benieuwd ....... op de site zie ik niks speciaals !

te laat :-)

[ Voor 12% gewijzigd door Ghostface op 03-01-2004 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GFoAP
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-12-2024
weet niet waar je het zoekt? het staat direct op de homepage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:35
Zeer interessante aanbieding :)

Ik kan alleen niks vinden over nummerbehoud, maar dat zal wel niet gaan lukken :?

Bij het bestelformulier staat ook de mogelijkheid voor share (€6 per maand). Gaan deze 6 euro van je beltegoed per maand af, of moet je dat via de factuur betalen (zodat je 6 euro per maand gaat betalen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-06 13:24

TwoR

Gekleurde stippen

Zo meteen bestellen.

Done.

Tis altijd leuk gratis bellen.

[ Voor 52% gewijzigd door TwoR op 03-01-2004 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Jay
  • Niet online
RobbertC schreef op 03 januari 2004 @ 18:15:
Zeer interessante aanbieding :)

Ik kan alleen niks vinden over nummerbehoud, maar dat zal wel niet gaan lukken :?

Bij het bestelformulier staat ook de mogelijkheid voor share (€6 per maand). Gaan deze 6 euro van je beltegoed per maand af, of moet je dat via de factuur betalen (zodat je 6 euro per maand gaat betalen)?
Nummerbehoud is mogelijk, staat vermeld op het aanvraagformulier dat ik inmiddels al uitgeprint heb :).
Share gaat van die 20 euro af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Dit is denk ik ongeveer hetzelfde als de sim-only actie: €30 per maand voor €5. Ook zonder stortingen, maar €5 p/mnd gefactureerd. Vraag me af tot wanneer deze actie duurt, aangezien mijn zusje binnenkort 18 wordt (13 feb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface
  • Laatst online: 28-08-2024
ik zie het staan

normaal is bij orange zo , je krijgt een welkompakket met daarin je

*Simkaart
*Algemene voorwaarden
*Verkorte kiesnummers
*Opzegkaart
*Oud naar nieuw (Nummerbehoudkaart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Jay
  • Niet online
Bc Hoogvliet schreef op 03 januari 2004 @ 18:11:
Ben benieuwd ....... op de site zie ik niks speciaals !

te laat :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GFoAP
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-12-2024
[quote]D-Jay schreef op 03 januari 2004 @ 18:07:
Het enige wat ik kan vinden wat betaald moet worden zijn de aansluitkosten van 25 euro, let hier dus wel op.
quote]
op de site van belcompany staat dat er geen aansluitkosten zijn dus het is echt heel erg gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 24-03 22:18
Hmm dit is best handig voor smssen en zo.
Waarom zouden ze zoiets doen, vraag ik me dan altijd af.

Mischien dat je je aan het eind je contract vergeet af te zeggen of dat je toch meer belt dan je bundel ?

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

als dit zo is neem ik dit gelijk, ik heb al Orange 30, maar aangezien je bundel toch blijft, ga ik lekker sparen :D met me ene gsm :P TNX voor de TIP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Jay
  • Niet online
misschien leuk om een lijstje te maken met mensen die deze actie allemaal nemen, kijken of we de 1000 kunnen halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwoR

TwoR

Gekleurde stippen

Moet je op dat contract, achter mobiel nummer je eigen nummer zetten? En dan ook het simnummer om je eigen nummer te houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Jay
  • Niet online
TwoR schreef op 03 januari 2004 @ 18:29:
Moet je op dat contract, achter mobiel nummer je eigen nummer zetten? En dan ook het simnummer om je eigen nummer te houden?
Nee het mobiele nummer wordt automatisch gegenereerd, het simnummer krijg je uit de grote hoop Orange simkaarten. De pin- en puk-code krijg je via de mail, dus geef wel een goed adres op. Nummerbehoud doe je bij de papieren die je bij je simkaart opgestuurd krijgt. Dit kun je vervolgens opsturen of wegfaxen en binnen 10 werkdagen wordt je nummer overgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwoR

TwoR

Gekleurde stippen

D-Jay schreef op 03 januari 2004 @ 18:32:
[...]

Nee het mobiele nummer wordt automatisch gegenereerd, het simnummer krijg je uit de grote hoop Orange simkaarten. De pin- en puk-code krijg je via de mail, dus geef wel een goed adres op. Nummerbehoud doe je bij de papieren die je bij je simkaart opgestuurd krijgt. Dit kun je vervolgens opsturen of wegfaxen en binnen 10 werkdagen wordt je nummer overgezet.
Welk formulier moet je daar dan nog voor opsturen? Voor het nummer behoud.

En ik heb nu ook nog een abbo als ik mijn nummer nu laat overzetten. Hoe gaat dat dan met mijn andere Abbo?

O wacht er stond nog iets onder dat formulier :) Te laat gezien.
Je krijgt inderdaad nog een formulier bij je soms kaart lees ik nu.

[ Voor 10% gewijzigd door TwoR op 03-01-2004 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-06 08:33
Wat heeft Orange hieraan?
Klantenwerving ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Jay
  • Niet online
TwoR schreef op 03 januari 2004 @ 18:34:
[...]

Welk formulier moet je daar dan nog voor opsturen? Voor het nummer behoud.

En ik heb nu ook nog een abbo als ik mijn nummer nu laat overzetten. Hoe gaat dat dan met mijn andere Abbo?
Als je contractsvrij bent wordt het nummer overgezet binnen je opzegtermijn, mits je geen KPN of Vodafone hebt, dan duurt het maximaal 10 werkdagen maar moet je je huidige opzegtermijn afkopen ivm de nieuwe OPTA-wet van 1 oktober 2003.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Jay
  • Niet online
superpolm schreef op 03 januari 2004 @ 18:35:
Wat heeft Orange hieraan?
Klantenwerving ofzo.
denk het, weet anders ook niet wat het positieve voor hun aan deze actie is
ze verdienen zoiezo als je over die 20 euro belt, maar dat zal wel niet zoveel gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

naar orange nummers bel je zelfs nog goedkoper; ga m'n vrienden aansporen dit ook te doen. is 't niet alleen voor jou maar voor je vrienden groep allemaal goedkoper :+

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 24-03 22:18
Edit !

Heb het al in je geëditte startpost gelezen ;)

[ Voor 66% gewijzigd door henkyyyyyyy op 03-01-2004 21:00 ]

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwoR

TwoR

Gekleurde stippen

Maar goed wat moet je dan achter mobiel nummer zetten en SIM nummer op dit contract :? Kan aan mij liggen maar waar is dat voor ik heb echt geen idee.

Weet iemand trouwens ook waar je kan vinden wat de afkoopsom is om je abbo die je nu hebt op te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Jay
  • Niet online
@ henkyyyyyyy
het kan alleen via internet, maar het is via de internetshop van belcompany dus ik vertrouw het wel. ik heb zelf het formulier al ingevuld, ik ga het maandag opsturen. maar ik weet niet of ik wel door de credit check van orange kom, omdat ik al 2 orange abo's heb. het is het proberen iig waard.\

@TwoR
daar hoef je niets neer te zetten, dit vult belcompany in.

[ Voor 14% gewijzigd door D-Jay op 03-01-2004 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78083

dit soort acties hadden wij alang in england. Kleine phone shops kochten whole-sale contracten met gratis telefoons . Ze verkochten de telefoon apart voor £200-250 .
De contract zelf kost £15 monthly dus £180 per jaar. De contract zelf verkochten ze apart voor £15-30 . Enige risico voor hun is als ik me contract niet afbetaal hun telefoon ook gebarred word LOL

Heb zelf ook zo en contract geregistreerd met 200min any network off-peak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:20

aKra

Intentionally left blank.

Ik ga me er ook maar eens aan wagen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

aKra schreef op 03 januari 2004 @ 21:43:
Ik ga me er ook maar eens aan wagen :X
ik ook maar denk ik zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Als het echt gratis is, is het ook enorm handig :)

Alleen het 2e jaar kan een probleem op gaan brengen :X

Overigens, hebben ze geen fax? :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

aKra schreef op 03 januari 2004 @ 21:52:
Als het echt gratis is, is het ook enorm handig :)

Alleen het 2e jaar kan een probleem op gaan brengen :X

Overigens, hebben ze geen fax? :X :X
hoezo 2e jaar? gewoon optijd opzeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Je zou zelfs nu al een opzegbrief kunnen sturen met daarin een datum wanneer je hem opgezegd/verwijderd wilt hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93292

Nou ik zal hem niet opzeggen maar terugzetten naar prepaid, maar of dat nu al kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90596

zo dit is goed! iemand al enig idee of er nog (Veel) verzendkosten aan vast zitten om die simcard in huis te ontvangen?

//edit

Ondertekening

Door ondertekening gaat klant akkoord met de volgende voorwaarden: het aanvraagformulier is naar waarheid ingevuld; de klant toont en verstrekt geldige legitimatie (bij vertegenwoordiging dient een geldig document te zijn overlegd waaruit vertegewoordigingsbevoegdheid blijkt); Orange int de periodieke facturen via automatische incasso; de algemeen geldende voorwaarden van Orange Nederland N.V zijn van toepassing evenals de geldende aanvullende voorwaarden. (v)

Aanvullende voorwaarden? is dat dan die adder? (van onder het gras 8)

[ Voor 71% gewijzigd door Anoniem: 90596 op 03-01-2004 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oguz286
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-02 10:10
Ahum, dit is dus echt gratis (mits je binnen de 20 Euro blijft). Zit er echt geen adder onder het gras? Ik heb zelf prepaid van Telfort. Kan ik zelf "overschakelen" naar Orange hiermee? Ik heb veel goeds gehoord over orange en ik bel heel weinig dus dit is echt ideaal.

Maar ik weet het niet... :X Als er een addertje is?

EDIT: Wat is je legitimatiebewijs Nr. van je paspoort? Je paspoortnummer? (ben wat slaperig ;) )

[ Voor 19% gewijzigd door Oguz286 op 03-01-2004 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
D-Jay schreef op 03 januari 2004 @ 18:16:
[...]

Nummerbehoud is mogelijk, staat vermeld op het aanvraagformulier dat ik inmiddels al uitgeprint heb :).
Share gaat van die 20 euro af.
Mooi :) Tijd voor een nieuw abo. M'n oude Vodafone abonnement koop ik wel voor de resterende maanden af, want ik ben het meer dan zat om €20+ voor 1 Mb GPRS te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:21
Hoe duur is het eigenlijk per provider om je abo af te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjemm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-06 21:55

Zjemm

...

een vriend van mij werkt bij de belcompany (hoofdkantoor) en vertelde dat hij gratis een orange free abbo kreeg van zn werk.

maar zo als ik het nu zie is het dus voor iedereen.
alleen wel duur grapje voor orange zelf.

opensecure.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oguz286
  • Laatst online: 23-02 10:10
Ik ga maar een gokje wagen :P Ik heb wel vaker bij belcompany gekocht en heb tot nu toe nooit problemen gehad, dus...

Orange, we O+ you! :D

Venendaal! WTF? Hier in Hengelo heb je ook een BelCompany! :X

[ Voor 19% gewijzigd door Oguz286 op 03-01-2004 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
greenlizzard schreef op 03 januari 2004 @ 22:51:
Hoe duur is het eigenlijk per provider om je abo af te kopen?
Gewoon het aantal resterende maanden * maandbedrag lijkt me? In de laatste Vodafone opzeggen thread hadden een aantal mensen per ongeluk zo'n brief gekregen waarin dat stond:
Dit betekent dat u Vodafone het abonnementsgeld en de maandelijkse vaste kosten voor aanvullende diensten over de resterende maanden verschuldigd bent, plus de gespreks- en overige gebruikskosten tot aan de daadwerkelijke porteringsdatum. Voor deze eindafrekening ontvangt u na portering naar uw nieuwe aanbieder een factuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94383

Opzeggen kan gwoon via de telefoon even bellen naar de klantenservice vrgane ze je gelijk vriendelijk of je er een pre paidje wil van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35647

hoeveel zou je er op 1 persoon kunnen afsluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Niet online
Ik heb net een maand geleden een Orange Smart afgesloten. Mooi stom dus. ;) Zou ik daar nu nog een Orange free van kunnen maken met die actie, of gaat dat niet op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O.D.Smolik
  • Laatst online: 25-04 01:47

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Bij mij doet dat link het niet van TS...maar www.belcompany.nl wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-06 13:00
O.D.Smolik schreef op 04 januari 2004 @ 00:01:
Bij mij doet dat link het niet van TS...maar www.belcompany.nl wel?
Bah bij mij ook niet... :(
Het is blijkbaar errug druk >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O.D.Smolik
  • Laatst online: 25-04 01:47

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

hihi ik ga nu slaapje doen, morgen maar ff extra vroeg op om in de rij te gaan staan. Want denk dat me vader, moeder, broertje en mijn zusje het ook wel willen.
Ew en ik ook nog wel, naast mijn Orange Free van 40 euro p/m >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13588

Dat stukje van belcompany's site lijkt inderdaad een beetje plat ofzo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
O.D.Smolik schreef op 04 januari 2004 @ 00:08:
hihi ik ga nu slaapje doen, morgen maar ff extra vroeg op om in de rij te gaan staan. Want denk dat me vader, moeder, broertje en mijn zusje het ook wel willen.
Ew en ik ook nog wel, naast mijn Orange Free van 40 euro p/m >:)
me 2 ;)

kan je met orange eigenlijk zelf kiezen met welke provider je dan in het buitenland belt, of kiest orange er eentje voor je (eentje met slecht bereik :P ) :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65861

Bij orange zijn de tarieven op alle netwerken in het buitenland hetzelfde. Dus hij kiest gewoon de sterkste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-06 09:26
Heb er maar eentje afgesloten, want met een bellende vrouw kan je dit niet laten liggen ;)

Gewoon een prepaidkaart van 255 euro kado...

Hier trouwens de link naar de aanbieding => http://www.belcompany.nl/o2/orange/orange_free20_fset.htm

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjemm

Zjemm

...

hoe gaat dat met legitimeren? ik bedoel je moet aanvinken met wat je je gaat legitimeren.

maar gaat dat in de practijk? moet je de sim ophalen en dan legitimeren?? hoe gaat dat?

opensecure.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwoR

TwoR

Gekleurde stippen

Nee je moet gewoon je paspoort ofzo opgeven en dan je paspoort nummer. Verder wordt het gewoon met de post naar je toe gestuurd.

Lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36296

Weet iemand of je na dit jaar weer gewoon terug kunt naar je oude provider, met behoud van nummer? (Tele2 prepaid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Je kan gewoon weer terugporteren..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SynergY
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-11-2024

SynergY

<Insert title here>

ik ga denk ik een SE T610 kopen. Dan dit abbonement erbij, en klaar is kees :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Nee, klaar is Fedor ;)

Maar ik heb nog wel het idee/gevoel dat er een adder onder het gras zit... Overigens gaat m'n vader er ook meteen eentje afsluiten dus dat betekend dat we 3 Orange abonnementen in onze familie hebben zitten, nu nog hopen dat ze dat accepteren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Laatst online: 23-06-2021
En toch ...
Er staat nergens op mijn contract een tijdsduur van het abbo, dat vind ik eigenlijk een beetje tricky.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[Airwolf] schreef op 04 januari 2004 @ 14:13:
En toch ...
Er staat nergens op mijn contract een tijdsduur van het abbo, dat vind ik eigenlijk een beetje tricky.
Ik heb em ook aangevraagd, en er staat rechts onder het kopje abonnement: Free €20 abonnement (12mnd) €0,- (p/mnd)

Dus dan kan je ervan uitgaan dat het gewoon die 12 maanden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:12
Heb sinds woensdag een Orange free €30 abbo voor €5
Ben benieuwd of ik dit erbij kan afsluiten, ga het in ieder geval proberen :9

Er staat trouwens dat er geen aansluitkosten zijn, maar er staat niets
over verzendkosten, weet iemand daar iets van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
Wat gebeurt er eigenlijk na die 12 maanden als je niet opgezegd heb :? Moet je dan wel 20eur per maand gaan betalen :? Als dit voor altijd kon zou ik dit errug mooi vinden natuurlijk. Totdat Orange door o.a. mij op een dag failliet gaat... })

* MyNameIs heeft het contract al uitgeprint :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81977

Dit klinkt allemaal heel erg aantrekkelijk.

Heb nu een Orange abbo van € 15,- per maand. En heb hem nu bijna al anderhalf jaar lopen maar heb hem maar voor een jaar vastgelegd.
Tevens staat dit abbo op me moeders naam omdat ik toen ik hem afsloot nog geen 18 was.
Maar als ik het dus goed begrijp kan ik dus dit abbo met een tegoed van 20 euro nemen in plaats van me huidige abbonement en bespaar ik dus het komende jaar geld en heb ik een abbo met meer tegoed?
Of gaan ze hier moeilijk over doen omdat ik dan van een betaald naar een gratis abbonement overstap zonder erop achteruit te gaan als bestaande abbonee van orange?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63302

Anoniem: 81977 schreef op 04 januari 2004 @ 15:04:
Maar als ik het dus goed begrijp kan ik dus dit abbo met een tegoed van 20 euro nemen in plaats van me huidige abbonement en bespaar ik dus het komende jaar geld en heb ik een abbo met meer tegoed?
Je kunt wel dit abonnement erbij nemen, maar je blijft natuurlijk ook vastzitten aan je huidige abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chopper_Rob
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-05 14:31
Anoniem: 36296 schreef op 04 januari 2004 @ 12:48:
Weet iemand of je na dit jaar weer gewoon terug kunt naar je oude provider, met behoud van nummer? (Tele2 prepaid)
ja dat kan, het is een normaal contract (het is alleen gratis), dus je kan na een jaar gewoon porteren naar een andere provider

https://drinkwaterpunten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricie
  • Niet online
Chopper_Rob schreef op 04 januari 2004 @ 15:54:
@MyNameIS : Als je na het jaar niet hebt opgezegd, dan wordt je contract weer een jaar verlengd en dan ga je dus wel abbo kosten betalen
Waar staat dat je contract met een heel jaar weer verlengd wordt? Normaal is het 2 maanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Jay
  • Niet online
Ricie schreef op 04 januari 2004 @ 16:24:
[...]

Waar staat dat je contract met een heel jaar weer verlengd wordt? Normaal is het 2 maanden
Je contract wordt helemaal niet verlengt na dat jaar, hierna ben je contractsvrij wat inhoudt dat je gewoon elke maand 20 euro mag betalen totdat je opzegt (je betaald je opzegtermijn van 2 maanden nog wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Jay
  • Niet online
Koen Roumen schreef op 03 januari 2004 @ 23:51:
Ik heb net een maand geleden een Orange Smart afgesloten. Mooi stom dus. ;) Zou ik daar nu nog een Orange free van kunnen maken met die actie, of gaat dat niet op?
Orange Smart heeft een minimale looptijd van 3 maanden, dus dan zou je nog 2 maanden moeten wachten en wie weet is de actie dan al afgelopen.
Nummerbehoud van Smart naar Free is volgens mij niet mogelijk, dus dan zou je een Free er extra bij kunnen nemen.
Zjemm schreef op 03 januari 2004 @ 22:52:
een vriend van mij werkt bij de belcompany (hoofdkantoor) en vertelde dat hij gratis een orange free abbo kreeg van zn werk.

maar zo als ik het nu zie is het dus voor iedereen.
alleen wel duur grapje voor orange zelf.
Ik heb ook een Free 30 voor 0 euro p/m van Orange, je hoefte daar alleen de eerste maand te betalen maar die werd de 12e maand weer teruggestort. Misschien is dat hier ook het geval. Dan zouden ze toch iets van winst halen uit de rente van alle gratis abo's × 20 euro. Orange zal er zelf toch echt wel iets aan verdienen (dit hoeft niet alleen geld te zijn), anders doen ze zoiets natuurlijk niet.

[ Voor 41% gewijzigd door D-Jay op 04-01-2004 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royjn
  • Laatst online: 13-06 11:56
wat houdt nu die orange share optie in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Jay
  • Niet online
royjn schreef op 04 januari 2004 @ 17:14:
http://www.orange.nl/share

Voor 6 euro kun je :

- onbeperkt wappen op de Orange portal
- 2 MB GPRSen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82429

Wat share is las je hierboven al, maar leuk is dat je dus weer niets betaald. Ik heb ook Share en die 6 euro gaat gewoon van het beltegoed af. En alles wat via de Orange portal gaat kost je dus geen dataverkeer! Webmailen is dus ook gratis. Houd wel in de gaten dat Share buiten NL duur is. Lekker internetten in Spanje of Frankrijk kost je een 15 Euro per Mb.
royjn schreef op 04 januari 2004 @ 17:14:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

wappen kost je geen drol mits het niet via gprs gaat toch?

met share dan

[ Voor 15% gewijzigd door randje op 04-01-2004 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41187

Relax , heb al een goedkoop abbo :P.
Maar altijd handig zo abbo er bij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Niet online
Orange Smart heeft een minimale looptijd van 3 maanden, dus dan zou je nog 2 maanden moeten wachten en wie weet is de actie dan al afgelopen.
Nummerbehoud van Smart naar Free is volgens mij niet mogelijk, dus dan zou je een Free er extra bij kunnen nemen.
Volgens mijn contract is het een 0 maanden contract en kon ik 'm elk moment opzeggen. Of is dat niet helemaal waar? Maar nummerbehoud is dan dus sowieso niet mogelijk? Ik kan namelijk m'n smart-abo wel upgraden naar free, maar dan niet via deze actie zeker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Hmmm... Als het goed is mag je toch als je minderjarig bent (>16) toch ook al een contract bij Orange afsluiten, mits je ouders toestemming geven?

(toestemming ala, hun handtekening er ook onder.)

[ Voor 20% gewijzigd door aKra op 04-01-2004 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

ey vraagje: wie van jullie heeft al direct dat opzegformulier opgestuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80403

Bij het abbonement wat ik nu heb (Free 40) gaan de kosten voor het gebruik van Share van die € 40 af.

Weet iemand of bij deze actie de kosten van Share van de € 20 afgaat of komt het er bij op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoiN
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10-2024
aKra schreef op 04 januari 2004 @ 17:55:
Hmmm... Als het goed is mag je toch als je minderjarig bent (>16) toch ook al een contract bij Orange afsluiten, mits je ouders toestemming geven?

(toestemming ala, hun handtekening er ook onder.)
Als het goed is kan je als minderjarige ook een contract afsluiten idd

http://www.kortingopbelle.../03%20Machtiging.form.pdf
Daar staat zo'n machtiging's formulier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Laatst online: 13-06 20:58
Een collega van me had woensdag al zo'n abbonementje, ik krijg hem morgen pas, want ik kon niet online aanvragen, moest van orange perse per fax :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

Phoolie schreef op 04 januari 2004 @ 18:24:
Een collega van me had woensdag al zo'n abbonementje, ik krijg hem morgen pas, want ik kon niet online aanvragen, moest van orange perse per fax :(
Moest hij de verzendkosten wel betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwoR

TwoR

Gekleurde stippen

Tja hoeveel verzend kosten zitten er nu aan een simkaart. 10 euro hooguit ofzo. Daar ga je dan toch niet moeilijk over doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
In samenwerking met Orange kunnen wij jou een uniek aanbod doen:
sluit via onderstaande link een 1 jarig Orange Free 20 abonnement aan
en vervolgens hoef je 12 maanden lang je BelBundel/abonnement niet
te betalen. Voor dit aanbod gelden de normale Orange voorwaarden
zonder aparte regeltjes en terugstortingen op je rekeningnummer,
je krijgt gewoon een maandelijks factuur van 0 euro
(mits je binnen je BelBundel blijft).
1 jarig contract dus...

[ Voor 4% gewijzigd door M@cer op 04-01-2004 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricie
  • Niet online

@MyNameIS : Als je na het jaar niet hebt opgezegd, >>>dan wordt je contract weer een jaar verlengd en dan ga je dus wel abbo kosten betalen<<<

D-Jay schreef op 04 januari 2004 @ 17:05:

Je contract wordt helemaal niet verlengt na dat jaar, hierna ben je contractsvrij wat inhoudt dat je gewoon elke maand 20 euro mag betalen totdat je opzegt (je betaald je opzegtermijn van 2 maanden nog wel).
Volgens Chopper_Rob wordt het contract met een jaar verlengd

[ Voor 19% gewijzigd door Ricie op 04-01-2004 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcIDeR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-12-2024
Even terug over dat share,waar kan ik meer info vinden over wat ik op/rond die portal van orange kan doen,want ik kan met de search geen echte info vinden

want 6 euro voor iets wat de boer niet ken,dat vind hij te veel,

btw...

hoeveel abbo's kan je afsluiten op 1 naam denk je?mijn pa en ik willen er namelijk allebei eentje....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoiN
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10-2024
AcIDeR schreef op 04 januari 2004 @ 19:00:
Even terug over dat share,waar kan ik meer info vinden over wat ik op/rond die portal van orange kan doen,want ik kan met de search geen echte info vinden

btw...

hoeveel abbo's kan je afsluiten op 1 naam denk je?mijn pa en ik willen er namelijk allebei eentje....
er kwam al eerder voorbij dat je 2 abbo per persoon kan afsluiten. Ik ben zelf ook wel benieuwt wat dat share nou precies inhoud, en wat je er mee kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Even terug over dat share,waar kan ik meer info vinden over wat ik op/rond die portal van orange kan doen
hier een duidelijke uitleg over de mogelijkheden van Share!
2 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Ricie schreef op 04 januari 2004 @ 18:57:

@MyNameIS : Als je na het jaar niet hebt opgezegd, >>>dan wordt je contract weer een jaar verlengd en dan ga je dus wel abbo kosten betalen<<<

[...]
Volgens Chopper_Rob wordt het contract met een jaar verlengd
Op de belcompany page staat; "Ik heb kennis genomen en ga accoord met de algemene voorwaarden van Orange" wat je dient te bevestigen.
Wanneer je een blik werpt (*klunk*) op de algemene voorwaarden van orange waarna de Belcompany verwijst, is daarin het volgende terug te vinden.

4 DUUR, BEËINDIGING EN WIJZIGING VAN DE OVEREENKOMST

Abonnementsvorm
4.3 Indien sprake is van een Abonnement, heeft de Overeenkomst een minimumduur van 1 jaar, tenzij anders
overeengekomen. De Overeenkomst wordt daarna voor onbepaalde tijd verlengd, tenzij de Klant de
Overeenkomst met inachtneming van een opzegtermijn van 2 maanden schriftelijk beëindigt.

4.4 Indien sprake is van een Combinatie-abonnement, geldt de Overeenkomst voor onbepaalde tijd. De Klant
kan de Overeenkomst schriftelijk beëindigen. Na ontvangst van de opzeggingsbrief deactiveert Orange de
Aansluiting zo spoedig mogelijk.
4.5 De Klant dient zijn opzeggingsbrief te richten aan: Orange Nederland N.V., t.a.v. Klantenservice; Postbus
5127; 6802 EC Arnhem, onder vermelding van ‘beëindiging abonnement’.
4.6 Orange heeft het recht de Overeenkomst te beëindigen als de Klant herhaaldelijk niet voldoet aan zijn betalingsverplichtingen
(waaronder eventueel de waarborgsom als bedoeld in artikel 10) of indien de klant misbruik
maakt van de Diensten.

Hoop dat dit opheldering geeft.

[ Voor 7% gewijzigd door intoxicated op 28-01-2004 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacco Swart
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-04 04:36
Vraagje,

hoe zit het nu met de verzend kosten? Daar kan ik niks over vinden.

:?

www.ya-calendar.com - Gratis online agenda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:16

TheVMaster

Moderator WOS

ehh.....alles wat via WAP gaat..dus Googlen.....Belbios....Radio538 Mobile....Telefoongids.....:) zolang het maar wappagina's zijn :) Ik heb al 3 jaar Orange (met wap zolang het er is) enneh..nog nooit over de 2Mb (gratis gprs data) heengekomen..enneh..ik zoek nog wel eens wat op hoor..enneh..reserveer nog wel eens een restaurant of filmpje :) OF ehh..telebankieren dat kan ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

Kan je je nou gewoon online aanmelden zonder bij de winkel langs te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
Ik zag net dat je niet gratis kan wappen in het buitenland, of is dit alleen GPRS in het buitenland :?
Als dit zo is, dan heb ik er niet veel aan, want ik gebruik het denk toch alleen in de vakantie. (Tja, ik heb nu eenmaal niet zoveel geduld :+ )
En hoe zit het met volledige webpagina's: zijn die ook gratis :? (Je kan met de P900 volledige webpagina's bekijken, tweakers.net o.a., alleen duurt het 5 min voordat die uitgeladen is, dus als het gratis is waarom niet :P, alleen jah mijn geduld he :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MyNameIs schreef op 04 januari 2004 @ 19:37:En hoe zit het met volledige webpagina's: zijn die ook gratis :? (Je kan met de P900 volledige webpagina's bekijken, tweakers.net o.a., alleen duurt het 5 min voordat die uitgeladen is, dus als het gratis is waarom niet :P, alleen jah mijn geduld he :+ )
Nee, dat zijn geen WAP pagina's en die data gaat dus van je 2 mb af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

TheVisionMaster schreef op 04 januari 2004 @ 19:14:
[...]

ehh.....alles wat via WAP gaat..dus Googlen.....Belbios....Radio538 Mobile....Telefoongids.....:) zolang het maar wappagina's zijn :) Ik heb al 3 jaar Orange (met wap zolang het er is) enneh..nog nooit over de 2Mb (gratis gprs data) heengekomen..enneh..ik zoek nog wel eens wat op hoor..enneh..reserveer nog wel eens een restaurant of filmpje :) OF ehh..telebankieren dat kan ook :)
liever via grps msn'en of doormiddel van de opera browsers surfen, mirc werkt ook wel geinig of m'n linux pc beheren via een ssh :)
nokia 6600:X

[ Voor 4% gewijzigd door himlims_ op 04-01-2004 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-06 13:19
voor gezeur over wat wel en wat niet binnen share valt --> lees dit topic eens helemaal goed door: [rml]marteltor in "[ GPRS] Dutchtone Extended / Orange Share"[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Yam
  • Laatst online: 12-06 00:25

Tom Yam

(>'.')>

erg interesant maar nu is het voor mij zaak om te zorgen dat ik ergens een mooie doch niet al te prijzige telefoon op de kop tik, aangezien de mijne nu een beetje aan t eind van zn leven aan het raken is.

suggesties zijn welkom...

oke op die fiets ^_^ dan weet ik dat ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
da_prinz schreef op 04 januari 2004 @ 21:22:
erg interesant maar nu is het voor mij zaak om te zorgen dat ik ergens een mooie doch niet al te prijzige telefoon op de kop tik, aangezien de mijne nu een beetje aan t eind van zn leven aan het raken is.

suggesties zijn welkom...
suggesties zijn niet welkom want het gaat in dit topic om de orange free 20 aanbieding van belcompany. Voor andere aanbiedingen kun je beter niet in dit topic zijn, maar kijken op http://www.telecomvergelijker.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Yam
  • Laatst online: 12-06 00:25

Tom Yam

(>'.')>

oke das waar ook.

ontopic weer: hoe zat het nou met aansluitkosten?

oke op die fiets ^_^ dan weet ik dat ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjemm

Zjemm

...

morgen maar ff bestellen dan (ben nu niet thuis)

ik ga orange steeds aantrekkelijker vinden. zij zijn de enige die ik nog niet als provider gehad heb.

[ Voor 24% gewijzigd door intoxicated op 28-01-2004 12:34 ]

opensecure.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
da_prinz schreef op 04 januari 2004 @ 21:32:
oke das waar ook.

ontopic weer: hoe zat het nou met aansluitkosten?
in de startpost staat: Volgens de Belcompany site betaal je ook geen aansluitkosten.

dus dat zal dan wel kloppen toch...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchTSE
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
heb abbo ook net besteld, morgen ff op de post doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ESteg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-06 20:55
Quote van het uitprintbare contract:

"Aansluitkosten € 0,- "

That's covered :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Damn, balen dat ik net verhuist ben en het adres op m'n rekening afschriften nog niet overeenkomen :|. Hopelijk krijg ik m'n nieuwe rekeningafschrift snel, voordat die aanbieding over is....

Heb het handeltje al wel uitgeprint :)

[ Voor 13% gewijzigd door jules op 04-01-2004 22:17 ]

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

Ch!pY-J schreef op 04 januari 2004 @ 22:16:
Damn, balen dat ik net verhuist ben en het adres op m'n rekening afschriften nog niet overeenkomen :|. Hopelijk krijg ik m'n nieuwe rekeningafschrift snel, voordat die aanbieding over is....
Anders maak je gewoon een kopie van je bankpas, ik doe altijd een kopie van mijn bankpas ipv een bankafschrift.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy Eyes Cobra
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-06 16:02
heb ook effe zitten lezen gisteren en vandaag en heb net mijn contract op de post gedaan

heb nu nog hi prepay maar ik wou toch al een abbo nemen dus komt dit mooi uit

weet iemand toevallig of orange cel info ondersteund (hi prepay niet namelijk)

ik ben nie gek, ik ben een vliegtuig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bram schreef op 04 januari 2004 @ 22:29:
[...]

Anders maak je gewoon een kopie van je bankpas, ik doe altijd een kopie van mijn bankpas ipv een bankafschrift.
Bij het printen van het contract van deze orange aanbieding staan een aantal stappen, waaronder: "maak tevens een kopie van uw bank of giropas EN van een recent bank of giroafschrift, niet ouder dan 1 maand."

Dus ik denk dat het per provider anders is, want bij T-mobile abbo had de belcompany alleen een kopie bank-giropas nodig...
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.