Actie Belcompany : Orange Free 20 1 jr voor 0 euro p/m

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.959 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lekker regeltje, dankzij internet bankieren krijg ik nog maar 1 keer per maand afschriften geloof ik.
Ik heb dus geen verse liggen 8)7 was tot 28 december "geldig".
Dat word lekker wachten, iemand een idee tot hoe lang deze aktie lopt?
Ik ga morgen effe op zoek naar meer info, effe vet profiteren van deze aktie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:28

The Legend

*Plop*

Verwijderd schreef op 04 januari 2004 @ 23:14:
lekker regeltje, dankzij internet bankieren krijg ik nog maar 1 keer per maand afschriften geloof ik.
Met internetbankieren kun je ook gewoon je afschriften uitprinten hoor :)

Btw, ik heb nu een Free 20 abo.. stel dat ik deze nou ook afsluit, simmetje lekker in de kast leg en over een jaar dat overzet naar prepaid (dat kan toch?). Dan heb ik dus nu gewoon mn normale 20€ in de maand abo, en over een jaar 12x20€ prepaid tegoed??? Zonder dat ik dus ooit dat simmetje heb aangeraakt/gebruikt verder :?

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Duke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-09 12:23

The_Duke

ho gek!

Verwijderd schreef op 04 januari 2004 @ 23:14:
ik heb precies hetzelfde probleem...ABN zeker? ik hoor elke maand afschriften te krijgen en ik heb nog nix voor de maand december gehad, ik neem dus aan dat ik deze week afschriften krijg. Wel mooi waardeloos allemaal, bankpas zou gewoon genoeg moeten zijn! gezeik!:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Duke

The_Duke

ho gek!

The Legend schreef op 04 januari 2004 @ 23:23:
[...]

Met internetbankieren kun je ook gewoon je afschriften uitprinten hoor :)
Mag jij me uitleggen hoe! met ABN amro kan ik wel kiezen voor een printversie van me bij- en afschrijften maar daar staat bijv. geen adres op en daar gaat het ze nou juist om!

[ Voor 3% gewijzigd door The_Duke op 04-01-2004 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Duke schreef op 04 januari 2004 @ 23:24:
[...]

ik heb precies hetzelfde probleem...ABN zeker? ik hoor elke maand afschriften te krijgen en ik heb nog nix voor de maand december gehad, ik neem dus aan dat ik deze week afschriften krijg. Wel mooi waardeloos allemaal, bankpas zou gewoon genoeg moeten zijn! gezeik!:(
Ik heb ook hetzelfde probleem...en ook ABN....Ik heb internetbankieren en logde in en toen stond er dat de verzenddata eenmalig anders zijn, namelijk 6-28 januari.

Ik ben benieuwd....en ik kan ook niet zo 123 een manier vinden om het afschrift online te printen. ( met adres! etc )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bankafschrift van een paar weken ouder zal ook niet zo'n probleem zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 januari 2004 @ 23:36:
Ze mogen maximaal 1 maand oud zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Weet iemand tot wanneer de actie loopt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Duke

The_Duke

ho gek!

Verwijderd schreef op 04 januari 2004 @ 23:36:
staat heel nadrukkelijk bij dat het niet ouder dan een maand mag zijn, ik waag het er niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 18:42
The_Duke schreef op 04 januari 2004 @ 23:33:
[...]

Mag jij me uitleggen hoe! met ABN amro kan ik wel kiezen voor een printversie van me bij- en afschrijften maar daar staat bijv. geen adres op en daar gaat het ze nou juist om!
Inderdaad, internetbankieren afdrukken worden vaak geweigerd. Dit omdat ze wel heel makkelijk te vervalsen zijn. Misschien even de Orange klantenservice bellen dan?

Ik denk dat deze actie iets te maken heeft met het target dat moederbedrijf Orange aan Orange Nederland heeft gesteld over het aantal klanten of marktaandeel. Het is nu bijna een jaar geleden dat Dutchtone Orange werd en het boekjaar loopt ook over enkele maanden af. Dan is deze actie een snelle manier om klanten te werven, al hoewel de kosten natuurlijk gigantisch zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:51
Owja, ik heb trouwens ook dat verdomde probleem met me afschrift van de ABN :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet dat het er bij staat van die ene maand, daarom zei ik ook 'denk ik'.
Het is volgens mij toch alleen maar bedoeld om te controleren of jouw opgegeven rekening nr en naam bij elkaar horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Tja, ik zal het morgen wel even uitzoeken, dacht trouwens dat een kopie van je bankpas ook goed is, maar dat durf ik niet zeker te zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-09-2024
Phoolie schreef op 04 januari 2004 @ 23:45:
Tja, ik zal het morgen wel even uitzoeken, dacht trouwens dat een kopie van je bankpas ook goed is, maar dat durf ik niet zeker te zeggen
Ach jee, Phoolie toch............................jij stelt zo een hoop mensen teleur.

Bij een aanvraag van een Orange abo heb je toch de volgende copies nodig

Een geldig legitimatie bewijs
Een afschrift niet ouder als 1 maand
En het bankpasje van dezelfde rekening als het afschrift is.

Joh kom eens een dagje bij ons verkopen.................................

Ik heb me voorgenomen om eeuwig te leven, tot nu toe gaat dat goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Maar dan even terug komen op die klote ABN, dat weet jij vast wel Erwin.
Is zo'n uitdraai van internet bankieren ook goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
*offtopic*
PS Erwin, ik wist niet dat jij een tweakert was :P
*offtopic*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghia
Phoolie schreef op 04 januari 2004 @ 23:57:
*offtopic*
PS Erwin, ik wist niet dat jij een tweakert was :P
*offtopic*
Laten we het maar even bij het topic houden (tja ik tweak ook)

Willen de mensen meer weten over de actie, benodigdheden, etc laat het dan meer even weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
ik heb ff gekeken & ik denk (maar dat weet ik dus niet zeker) dat je aan zo'n uitdraai wel genoeg hebt, want daar staat wel je naam op & je rekeningnummer & aangezien je adresgegevens al op je ID/Rijbewijs staan, maar goed, ik zoek het morgen wel verder uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
erwinversteeg schreef op 05 januari 2004 @ 00:01:
[...]

Laten we het maar even bij het topic houden (tja ik tweak ook)

Willen de mensen meer weten over de actie, benodigdheden, etc laat het dan meer even weten.
Ik wil dat dus ook weten, ik ben een Nederlander weet je nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

erwinversteeg schreef op 04 januari 2004 @ 23:52:
[...]

Ach jee, Phoolie toch............................jij stelt zo een hoop mensen teleur.

Bij een aanvraag van een Orange abo heb je toch de volgende copies nodig

Een geldig legitimatie bewijs
Een afschrift niet ouder als 1 maand
En het bankpasje van dezelfde rekening als het afschrift is.

Joh kom eens een dagje bij ons verkopen.................................
Bij aanvraag van mijn orange abo had ik alleen een kopie van mn rijbewijs bij me. Toen in de winkel (Belcompany) 1 eurocent gepint en dat was voldoende :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
The Legend schreef op 05 januari 2004 @ 00:12:
[...]

Bij aanvraag van mijn orange abo had ik alleen een kopie van mn rijbewijs bij me. Toen in de winkel (Belcompany) 1 eurocent gepint en dat was voldoende :)
Ja, maar pinnen via internet word best moeilijk ;)
Het gaat namelijk om een online aanvraag die je moet uitprinten en dan naar BelCompany verstuurd samen met een kopie van je ID en bankafschrift.

Maar wat betreft die 1 cent pinnen, als je een abbo in de winkel koopt heb je volkomen gelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghia
The Legend schreef op 05 januari 2004 @ 00:12:
[...]

Welke BelCompany ben je geweest dan.
Erg vreemd dat ze een kopie van een legitimatie bewijs aannemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Laatst online: 06-10 23:19

aKra

Intentionally left blank.

Ik heb hem zonder handtekening van mijn ouders verstuurd... Ik ga gewoon eens kijken wat ik daar op terug krijg... Om nou zo'n machtigingsformulier in te sturen is ook weer zo :/ omdat mijn vader net mijn Free € 30 heeft aangevraagd en hij is zo'n beetje een oude 'taart' en geloofd dus niet in dit soort dingen :P

(Eerst wilde hij dan ook wel zo'n abonnement, maar nu gelooft hij er echter niet meer in......)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowzon
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-10 20:55
Maar hoe zit t nou precies na verloop van het 1 jarig contract?

Kun je het dan gewoon per maand opzeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:53
aKra schreef op 05 januari 2004 @ 08:45:
Ik heb hem zonder handtekening van mijn ouders verstuurd... Ik ga gewoon eens kijken wat ik daar op terug krijg... Om nou zo'n machtigingsformulier in te sturen is ook weer zo :/ omdat mijn vader net mijn Free € 30 heeft aangevraagd en hij is zo'n beetje een oude 'taart' en geloofd dus niet in dit soort dingen :P

(Eerst wilde hij dan ook wel zo'n abonnement, maar nu gelooft hij er echter niet meer in......)
Zo was mijn vader ook. Maar ja, kwestie van een keer goed uitleggen op verschillende manieren en uiteindelijk wordt het hem dan wel duidelijk :)
Mijn vader doet er tegenwoordig echt niet moeilijk meer over, sterker nog: hij vindt het leuk om zelf van die dingen te zoeken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:12

TwoR

Gekleurde stippen

Shadowzon schreef op 05 januari 2004 @ 10:11:
Maar hoe zit t nou precies na verloop van het 1 jarig contract?

Kun je het dan gewoon per maand opzeggen?
Anders lees je alles eerst even

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
Phoolie schreef op 05 januari 2004 @ 00:01:
ik heb ff gekeken & ik denk (maar dat weet ik dus niet zeker) dat je aan zo'n uitdraai wel genoeg hebt, want daar staat wel je naam op & je rekeningnummer & aangezien je adresgegevens al op je ID/Rijbewijs staan, maar goed, ik zoek het morgen wel verder uit.
Nee, een uitdraai van InternetBankieren is niet genoeg, het is geen geldig afschrift.
Dit soort dingen zijn te makkelijk te faken. Je zal een kopie moeten maken van een echt afschrift. Als je geen afschrift meer hebt die jonger is dan een maand kan je er één aanvragen bij je bank..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Ik heb al een abo op dezelfde naam en rekeningnummer, zullen ze dan alsnog moeilijk gaan doen over een bankafschrift :?

En wat nog steeds niet duidelijk is, kan ik dat simmetje nu gewoon ongebruikt in de kastleggen en dat beltegoed opsparen, en dan 2 maanden voor het eind van het contract dat ding omlaten zetten naar een prepaid zodat je dus een prepaid kaartje hebt van 255 euro :? Dat is dus nog niet duidelijk gezegd in dit topic (ja ik heb alles gelezen).

[edit]

Ik heb btw ook nog een prepaid telefoon met Orange, is dan nummerbehoud ook nog mogelijk? Dus Orange Pre-Paid => Orange Abo :? Dat ding is alleen nog niet simlock vrij, is dat een kwestie van een belletje richting klantenservice of moet er mechanisch iets verandert worden (* The Legend is n00b op dit gebied :P)

[ Voor 26% gewijzigd door The Legend op 05-01-2004 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02 21:46

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

ik wil er ook een aan gaan vragen, en heb al een orange abonnement. Nu woon ik op kamers sinds een paar maanden en sta daar ingeschreven bij de gemeente.

Mijn oude abonnement (loopt nog) staat nog op mijn thuis adres waarop ook mijn bankpost e.d. binnenkomt, moet ik nu het nieuw aan te vragen abonnement op mijn kamer adres inschrijven of op mijn thuis adres?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvk007
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06:19
het bankafschrift hebben ze oa nodig om te kijken op welk adres je woont... ze gaan ervan uit dat waar je bankafschriften komen, je ook facturen ziet binnenkomen. zo kon ik bij vodafone geen abo krijgen op mijn eigen adres, omdat bank bij ouders binnenkomt. dan klopt er iets niet voor hun...

het adres in je rijbewijs/paspoort staat vast voor 5 jaar, en je bankafschriftadres verandert waarschijnlijk eerder als je verhuist.

[ Voor 19% gewijzigd door jpvk007 op 05-01-2004 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

For what it's worth:

Ik stuur vandaag het aanvraagformulier in.
aKra schreef op 05 januari 2004 @ 08:45:

Ik heb er ook wel enge gedachten bij hoor :)

Overigens zijn vaders oude knarren en moeders oude taarten. Je vader een oude taart noemen klopt dus niet en als hij dit zou lezen zou hij vast en zeker erg beledigd zijn. :'(

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marici
  • Laatst online: 16-12-2021
geweldige actie dit!

ik heb t hele topic doorgelezen, en heb 1 vraag: kan het nou echt niet gewoon bij een belcompany winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Net nog even contact gehad met Belcompany omdat ook ik 1x per maand bankafschriften krijg toegezonden i.v.m. internetbankieren. Laatste is van 28-11-2003 en daar nemen ze geen genoegen mee :(
Wel is me toegezgd dat de aktie nog enkele weken zal doorlopen...
Nu verwacht ik deze week wel weer nieuwe afschriften maar misschien dat ik straks toch maar even ga vragen of de bank een nieuwe kan uitdraaien voor me (ABN-AMRO).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marici schreef op 05 januari 2004 @ 11:46:
geweldige actie dit!

ik heb t hele topic doorgelezen, en heb 1 vraag: kan het nou echt niet gewoon bij een belcompany winkel?
Ben ik ook wel benieuwd naar, wilde eigenlijk vanmiddag naar ze toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
hemiparo schreef op 05 januari 2004 @ 11:54:
Net nog even contact gehad met Belcompany omdat ook ik 1x per maand bankafschriften krijg toegezonden i.v.m. internetbankieren. Laatste is van 28-11-2003 en daar nemen ze geen genoegen mee :(
Wel is me toegezgd dat de aktie nog enkele weken zal doorlopen...
Nu verwacht ik deze week wel weer nieuwe afschriften maar misschien dat ik straks toch maar even ga vragen of de bank een nieuwe kan uitdraaien voor me (ABN-AMRO).
Bij onze rabobank doen ze dat waar je bijstaat. Maar ik weet niet of dat voor iedere bank geldt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeronim0
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 22:22
Ze weten bij BelCompany nog niet hoe lang de aktie zal duren (zolang de voorraad strekt) heb ik begrepen na telefonisch contact. Er is nog geen ware run op ontstaan in ieder geval.
Ik twijfel nog een beetje. Abonnement loopt pas begin april af, maar aan de andere kant, Orange beltegoed is onbeperkt houdbaar en abonnement is gratis.

Jeronim0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Jay
  • Niet online
Marici schreef op 05 januari 2004 @ 11:46:
geweldige actie dit!

nee het is een actie van de internetshop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dog4life schreef op 03 januari 2004 @ 18:17:
Dit is denk ik ongeveer hetzelfde als de sim-only actie: €30 per maand voor €5. Ook zonder stortingen, maar €5 p/mnd gefactureerd. Vraag me af tot wanneer deze actie duurt, aangezien mijn zusje binnenkort 18 wordt (13 feb).
Waar kan de actie van Free €30,- voor €5,- dan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:54
Internetactie zegt toch genoeg neem ik aan..... Voor hun weinig gedoe aangezien mensen zelf hun contract opstellen enzo.. Wat is het probleem om het zo te doen? je vult je gegevens in, print het uit en stuurt het op....

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo.. Die 240 euro heb ik weer binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephane
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-10 17:12

Stephane

Behhhhh

Oguz286 schreef op 03 januari 2004 @ 22:56:
Ik ga maar een gokje wagen :P Ik heb wel vaker bij belcompany gekocht en heb tot nu toe nooit problemen gehad, dus...

Orange, we O+ you! :D

Venendaal! WTF? Hier in Hengelo heb je ook een BelCompany! :X
Veenendaal = hoofdkantoor, in de winkels is het personeel niet eens op de hoogte gesteld van de actie, laat staan dat ze je in de winkel zullen helpen hieraan. Nee, dit moet je echt schriftelijk regelen, d'r is geen andere mogelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephane

Stephane

Behhhhh

Koen Roumen schreef op 03 januari 2004 @ 23:51:
Ik heb net een maand geleden een Orange Smart afgesloten. Mooi stom dus. ;) Zou ik daar nu nog een Orange free van kunnen maken met die actie, of gaat dat niet op?
Dat gaat niet lukken... hoewel, dat kan wel, maar dan dok je 20 pleuro per maand !

Van je smart kun je wel af m.i.v. volgende maand, maar dan zonder nummerbehoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeronim0
Verwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 12:12:
[...]

Waar kan de actie van Free €30,- voor €5,- dan vinden?
Dat was bij GoMobile/GratisGSMAbonnement , maar die hebben die aktie niet meer. Was geloof ik t/m 3 januari.
http://www.gratisgsmabonnement.nl/
http://www.gomobile.nl/Aanbieders1/Orange.html

Jeronim0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephane

Stephane

Behhhhh

erwinversteeg... jij ook hier ? :) Een grote familie hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Een insider bij belcompany die weet of deze actie ook in een 30 euro variant komt ? :*)

[ Voor 3% gewijzigd door Pizzaman op 05-01-2004 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bel net naar Orange,.. is dus geen nummerbehoud mogelijk met deze aktie. Lekker zeg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AaroN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08-2023

AaroN

JayGTeam (213177)

Gratis contractje is nooit weg, meteen even de service van orange proeven :)

M'n t-mobile contractje loopt binnenkort weer af dus misschien hou ik het hierbij :)

JayGTeam (213177)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephane

Stephane

Behhhhh

onzin, nummerbehoud is altijd mogelijk, behalve als je al bij Orange zit (ik weet het, het klinkt onlogisch).

En of deze actie in 30 variant bestaat... ja, voor belcompany medewerkers wel (hoewel deze in maart al weer afloopt).

Waarom zou je een gegeven paard in de bek kijken ???

[ Voor 14% gewijzigd door Stephane op 05-01-2004 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stephane schreef op 05 januari 2004 @ 13:38:
onzin, nummerbehoud is altijd mogelijk, behalve als je al bij Orange zit (ik weet het, het klinkt onlogisch).
precies, denk ik even een leuk abbo voor mijn vriendin af te sluiten... zij zit nog met een oud 15 EU abbo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Abonnementje voor de hele familie :P
Ik heb 2 maanden geleden net Orange €30 afgesloten :(

Iemand dit al in huis?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2004 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, ook even 255 euro gratis beltegoed geregeld :D Twee keer wel te verstaan. Heb voor m'n pa en ma ook maar zo'n abotje geregeld. Je hoeft zelfs geen postzegel te betalen want je stuurt het contract naar een antwoordnummer :) Nu even afwachten hoe snel alles geregeld is. Ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjemm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:15

Zjemm

...

brief gepost, ben benieuwd

opensecure.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Legitimatiebewijsnummer... is dat je persoonsnummer of je paspoortnummer?

Mijn moeder zegt paspoortnummer, maar ik heb altijd mn persoonsnummer ingevuld (is gelijk aan je SOFI nummer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Verwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 14:42:
Legitimatiebewijsnummer... is dat je persoonsnummer of je paspoortnummer?

Mijn moeder zegt paspoortnummer, maar ik heb altijd mn persoonsnummer ingevuld (is gelijk aan je SOFI nummer)
Het woord zegt het al een klein beetje he, legitimatiebewijsnummer. Oftewel, het nummer van je legitimatie. Het nummer dus van je paspoort/rijbewijs/ID, en niet het nummer van jou als persoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naboo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-06 11:48

Naboo

#WINNING!! DUH!

In Engeland had Orange de volgende actie:

Na 9 uur 's avonds gratis bellen naar Orange mobieltjes en vaste lijnen (exclusief buitenland uiteraard) en halve prijs
naar andere mobiele nummers!

Nu proberen ze van die contracten af te komen want bijna iedereen heeft zo'n contract, ook mijn vriendin! :)

Ik heb maar ff zo'n contractje aangevraagd!
altijd beter dan pre-paid dat ik nu heb!

[ Voor 11% gewijzigd door Naboo op 05-01-2004 15:03 ]

Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Dat is natuurlijk je nummer van je legitimatie bewijs, dus NIET je sofi nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook aangevraagd, op naam van m'n moeder, voor mn zus.
(m'n zus is bijna 20 en uit ervaring weet ik dat ze dan heeeel moeilijk doen omdat ze denken dat je t niet kunt betalen |:( » ja €0,00 kan ze zich vast niet veroorloven :P)
Iemand enig idee tot wanneer het op de bus kan?
Phoolie schreef op 05 januari 2004 @ 15:16:
Dat is natuurlijk je nummer van je legitimatie bewijs, dus NIET je sofi nummer.
Dan is dit volgens mij de eerste keer dat ik het goed invul :P Tot nu toe altijd geaccepteerd met persoonsnummer :)

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2004 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Laatst online: 05-10 18:17
The Legend schreef op 05 januari 2004 @ 11:34:
Ik heb btw ook nog een prepaid telefoon met Orange, is dan nummerbehoud ook nog mogelijk? Dus Orange Pre-Paid => Orange Abo :? Dat ding is alleen nog niet simlock vrij, is dat een kwestie van een belletje richting klantenservice of moet er mechanisch iets verandert worden (* The Legend is n00b op dit gebied :P)
Dat wil ik ook wel weten, want ik heb net m`n free abo om laten zetten naar prepaid :D
Ik heb net het abo van 0 euro besteld :P

[ Voor 6% gewijzigd door marteltor op 05-01-2004 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

marteltor schreef op 05 januari 2004 @ 15:21:
[...]

Dat wil ik ook wel weten, want ik heb net m`n free abo om laten zetten naar prepaid :D
Kheb net wat doorgelezen maar orange prepaid naar orange abo kan geloof ik alleen als je je abo afsluit bij een Orange shop :? Erg vaag vind ik dat magoed..

Jij hebt trouwens je abo omgezet naar prepaid, kan dat gewoon aan het eind van je contract van de ene op de andere dag? Of moet je dan ook rekening houden met opzegtermijnen ed? En je houd je opgebouwde bundel ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Legend schreef op 05 januari 2004 @ 11:34:
Weet niet of deze vraag al beantwoord was.
Als je een simlock op een orange prepaid toestel hebt kun je er zo abonnement van orange inzetten.
Als je naar een andere provider wil en je hebt je toestel langer dan 1 jaar dan kunnen ze je telefonisch een unlockcode geven. (gratis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Verwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 15:26:
[...]

Weet niet of deze vraag al beantwoord was.
Als je een simlock op een orange prepaid toestel hebt kun je er zo abonnement van orange inzetten.
Als je naar een andere provider wil en je hebt je toestel langer dan 1 jaar dan kunnen ze je telefonisch een unlockcode geven. (gratis)
Das wel handig :) De telefoon heb ik al 4 jaar ofzo dus unlocken moeten ze zo regelen maar goed, kga dit abootje ook bestellen dus :) Kwil alleen nog ff weten hoe dat zit met omzetten van abo naar prepaid met behoud van je opgebouwde bundel en wat voor voorwaarden daar aan zitten enzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
dat hele sim lock vrije gedoe doet er niet toe ;) ... het gaat om de vraag of je je nummer van je orange prepaid (Orange ready) mee kan nemen naar dit nieuwe orange free abo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
The Legend schreef op 05 januari 2004 @ 15:23:
[...]

Kheb net wat doorgelezen maar orange prepaid naar orange abo kan geloof ik alleen als je je abo afsluit bij een Orange shop :? Erg vaag vind ik dat magoed..

Jij hebt trouwens je abo omgezet naar prepaid, kan dat gewoon aan het eind van je contract van de ene op de andere dag? Of moet je dan ook rekening houden met opzegtermijnen ed? En je houd je opgebouwde bundel ook?
je kan je abo opzeggen via de klantenservice en er bij vertellen dat het dan direct een prepaid moet worden (kost overigens niks). Mijn simmetje is dus vanaf 17 maart een prepaid :) Je sim wordt dan omgezet naar prepaid zodra je abo afgelopen is (en dat moet je 2 maanden van te voren opzeggen)
En volgens mij houdt je ook gewoon je beltegoed, wat zou het anders voor voordelen hebben? (hooguit mensen die je op je oude nr bellen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Duke

The_Duke

ho gek!

heb ff gebeld met de abn amro hoe het zit met me afschriften. Extra copieen opvragen kost 2 euro per kopie!!!!! maar gelukkig konden ze mij vertellen dat uiterlijk deze week de afschriften worden verstuurt.

Wat ze ook nog zij is dat een uitdraai via internet wel degelijk rechtsgeldig is! Maar ja daar hebben we niks aan want het is niet mogelijk ze uit te printen incl. adres gegevens.

tot zo ver mijn bijdrage :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

marteltor schreef op 05 januari 2004 @ 15:42:
[...]

je kan je abo opzeggen via de klantenservice en er bij vertellen dat het dan direct een prepaid moet worden (kost overigens niks). Mijn simmetje is dus vanaf 17 maart een prepaid :) Je sim wordt dan omgezet naar prepaid zodra je abo afgelopen is (en dat moet je 2 maanden van te voren opzeggen)
En volgens mij houdt je ook gewoon je beltegoed, wat zou het anders voor voordelen hebben? (hooguit mensen die je op je oude nr bellen).
Okej, maar hoe zeg je het op dan.. opzeggen moet toch altijd schriftelijk? Dus je stuurt eerst een brief dat je je abo per XX-XX-05 wilt opzeggen, en daarna bel je de klantenservice dat je je abo wilt laten omzetten naar prepaid :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
ik had m`n opzeg briefje al getikt,
ik bel om te vragen of ik kan omzetten naar prepaid.
Dat kon en ze hebben ook m`n abo vanaf 17 maart stopgezet (ik heb 2x extra gevraagd of ik echt geen briefje hoefde te tikken, en dat hoefde niet!). Ik krijg nog een schriftelijke bevestiging zei hij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-10 20:52

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Ik zit ook bij de ABN, heb gewoon een afschrift van de 28e december meegzonden, tja dat is de nieuwste. Zouden ze echt op die 7 dagen gaan letten?!

Kom op zeg! :P

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

I_Stealth_I schreef op 05 januari 2004 @ 16:04:
Ik zit ook bij de ABN, heb gewoon een afschrift van de 28e december meegzonden, tja dat is de nieuwste. Zouden ze echt op die 7 dagen gaan letten?!

Kom op zeg! :P
Euhm, het kan aan mij liggen maar tussen 28 december en 5 januari zit als ik even snel kijk geen maand verschil B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephane

Stephane

Behhhhh

Wat die 7 dagen betreft... JA !!! Helaas, daar letten ze op !!! 1 dag te laat = dus standaard afwijzing !!!

Verder tip voor porteren van nummer van orange naar orang (helaas wat omslachtig maar dat kan niet anders). Je dient je nummer dan eerst naar een willekeurig simkaart van een andere provider te porteren en vervolgens het nummer weer terug te porteren naar het gewenste orange abonnement. Dit is tevens een eventuele oplossing om bijvoorbeeld van smart over te stappen op deze gratis aanbieding.

Succes !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuco
  • Laatst online: 04-10 20:01

Yuco

Womanizer!

Ik snap even niet hoe dat nummer behoud werkt. Ik lees hier dat je , nadat je de spullen naar Orange hebt opgestuurd, je de simkaart krijgt opgestuurd. Bij die simkaart krijg je dan een formulier geleverd waarbij je kan aangeven welk nummer je wil overnemen (neem ik aan). Maar het is toch zo dat op een simkaart (die je dan dus al in je bezit hebt) al een 06 nr is geprogrameerd (toch?). Dus hoe kunnen ze je toch nog een ander (door jou opgegeven) nummer aanbieden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onderduikkip schreef op 05 januari 2004 @ 16:30:
Ik snap even niet hoe dat nummer behoud werkt. Ik lees hier dat je , nadat je de spullen naar Orange hebt opgestuurd, je de simkaart krijgt opgestuurd. Bij die simkaart krijg je dan een formulier geleverd waarbij je kan aangeven welk nummer je wil overnemen (neem ik aan). Maar het is toch zo dat op een simkaart (die je dan dus al in je bezit hebt) al een 06 nr is geprogrameerd (toch?). Dus hoe kunnen ze je toch nog een ander (door jou opgegeven) nummer aanbieden?
Het nummer staat niet op je simkaart, maar wordt door Orange aan je simkaart gekoppeld.
Op je simkaart staat dus alleen een simkaartnummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeronim0
Mijn abonnement eindigd 9-4-04. Als ik het nu aanvraag, dan heb ik bijvoorbeeld 16 januari alles binnen. Dan laat ik het activeren nog even achterwegen (gebeurt 2 weken na verzending). Formulier stuur ik in voor nummerportering en uiterlijk pas 19-4-04 heb ik mijn eigen nummer weer.

Jeronim0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Jaap
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:26
Verwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 16:57:
[...]

Het nummer staat niet op je simkaart, maar wordt door Orange aan je simkaart gekoppeld.
Op je simkaart staat dus alleen een simkaartnummer.
Nee hoor, je krijgt gewoon een tijdelijk nummer, totdat je nummer geporteerd is kan je dat nummer gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Super__Nerd schreef op 05 januari 2004 @ 19:34:
[...]

Nee hoor, je krijgt gewoon een tijdelijk nummer, totdat je nummer geporteerd is kan je dat nummer gebruiken.
Ik heb de vraag verkeerd gelezen denk ik, je krijgt idd een tijdelijk nummer voordat je nummer wordt overgezet
Ik dacht dat Onderduikkip bedoelde dat hij niet begreep hoe dat kon met dezelfde simkaart ofzo :P
Maar het is toch zo dat op een simkaart (die je dan dus al in je bezit hebt) al een 06 nr is geprogrameerd (toch?). Dus hoe kunnen ze je toch nog een ander (door jou opgegeven) nummer aanbieden?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2004 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ck0z
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-02 16:05
Ik volg het niet helemaal :?
Het komt er dus op neer dat als je voor die 12 maanden je abbo opzegt, je helemaal _niets_ te betalen hoeft? 8)7

PB 3.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

j0ck0z schreef op 05 januari 2004 @ 19:42:
Ik volg het niet helemaal :?
Het komt er dus op neer dat als je voor die 12 maanden je abbo opzegt, je helemaal _niets_ te betalen hoeft? 8)7
klopt ;)

edit: wel de kosten voor een printje en een paar kopietjes en een envelop :P

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2004 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ck0z
Verwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 19:43:
[...]

klopt ;)

edit: wel de kosten voor een printje en een paar kopietjes en een envelop :P
Maar zit er niet de regeling aan vast, dat je dit abbonement 2 jaar moet houden?

PB 3.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

j0ck0z schreef op 05 januari 2004 @ 19:52:
[...]

Maar zit er niet de regeling aan vast, dat je dit abbonement 2 jaar moet houden?
Nee het enige wat je moet doen is op tijd opzeggen
Maar das een kwestie van opschrijven in je agenda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Jay
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 19:54:
[...]

of via MyOrange een agendapuntje toevoegen, als volgt :

SMS "TAAK 290904 opzeggen" naar "2850" en je krijgt op 29 september a.s. een smsje met daarin de tekst : "opzeggen"

[ Voor 26% gewijzigd door D-Jay op 05-01-2004 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ck0z
Verwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 19:54:
[...]

Maar is het een combinatie-abonnement dan?

Afbeeldingslocatie: http://www.ngwebdesign.nl/~jpaasse/images/vwrdn.JPG
Ik kan er niet meer veel uit wijs worden :+

En dat zie ik dit staan:

Wat houdt het aanbod in:

• Orange Free 20 tegen normale voorwaarden (zonder maandelijkse abonnementskosten)
• GEEN aansluitkosten
• 1 jarig abonnement
• onbeperkt meenemen bundel (totdat je het contract opzegt)
• Gratis welkomstpakket (incl. 15,- starttegoed)
• Geen verzendkosten
• Normale Orange voorwaarden en tarieven (klik voor de tarieven)

Dat gratis welkomstpakket, wat houdt dat in :?

[ Voor 40% gewijzigd door j0ck0z op 05-01-2004 20:09 ]

PB 3.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elect
  • Niet online
Ik heb zelf nog geen GSM, tot nu toe ook nog niet nodig gehad. Maar deze aanbieding is natuurlijk te mooi om te laten liggen :)
Weet iemand nog een plaats waar een GSM in de aanbieding is? (blokker had overlaatst zo'n aanbieding).

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09 16:25
Even een vraagje:

Als ik dit nu aanvraag, en het na een jaar wil opzeggen... hoe werkt het dan presies met die opzegtermijn?

A. Ik stuur ze in de 9e maand een brief dat ik na die 12 maanden graag wil stoppen. Nu heb ik in totaal 12 maanden dit abbo gehad, en heeft het me geen geld gekost.

of

B. Ik mag pas die brief sturen na 12 maanden, waardoor er na de opzegtermijn 14 maanden zijn verstreken, waarvoor ik in totaal 40 euro heb moeten betalen.

Wie kan mij dat vertellen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

j0ck0z schreef op 05 januari 2004 @ 20:03:
[...]
Dat gratis welkomstpakket, wat houdt dat in :?
Simkaart, alvast 15 euro beltegoed en handleiding etc
Elect schreef op 05 januari 2004 @ 20:05:
Ik heb zelf nog geen GSM, tot nu toe ook nog niet nodig gehad. Maar deze aanbieding is natuurlijk te mooi om te laten liggen :)
Weet iemand nog een plaats waar een GSM in de aanbieding is? (blokker had overlaatst zo'n aanbieding).
Ligt eraan wat voor toestel je wilt hebben. Nokia 3310 kun je bijvoorbeeld heel goedkoop kopen met orange prepaid pakket, zit wel een simlock op, maar aangezien je gewoon een orange sim erin doet heb je daar geen last van.
BlackMage schreef op 05 januari 2004 @ 20:10:
Even een vraagje:

Als ik dit nu aanvraag, en het na een jaar wil opzeggen... hoe werkt het dan presies met die opzegtermijn?

A. Ik stuur ze in de 9e maand een brief dat ik na die 12 maanden graag wil stoppen. Nu heb ik in totaal 12 maanden dit abbo gehad, en heeft het me geen geld gekost.

of

B. Ik mag pas die brief sturen na 12 maanden, waardoor er na de opzegtermijn 14 maanden zijn verstreken, waarvoor ik in totaal 40 euro heb moeten betalen.

Volgens mij optie A, ben er niet 100% zeker van.

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2004 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Jay
  • Niet online
Het welkomspakket houdt in dat je een doosje thuis krijgt waarvoor je normaal de zogenoemd aansluitkosten voor betaald van 25 euro met daarin :
- simkaart
- opzegformulier
- nummerbehoudsformulier
- algemene voorwaarden
- reclame
- handleiding orange
Pin en pukcode ontvang je via de mail, deze zitten normaal wel in het pakket. Bij het pakket behoort tevens een starttegoed van 15 euro, deze is normaliter voor het overbruggen van de beginperiode voordat je tegoed (hier 20 euro) ingaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ck0z
BlackMage schreef op 05 januari 2004 @ 20:10:
Even een vraagje:

of

In de voorwaarden staat, dat het pas na 12 maanden mag tenzij het een combinatie-abonnement is, maar wat mijn vraag daarop dus is, wat voor type abonnement is het nou :?

//edit
Dus gezien deze voorwaarden;
Afbeeldingslocatie: http://www.ngwebdesign.nl/~jpaasse/images/vwrdn.JPG

[ Voor 7% gewijzigd door j0ck0z op 05-01-2004 20:19 ]

PB 3.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-Jay schreef op 05 januari 2004 @ 19:59:
[...]

of via MyOrange een agendapuntje toevoegen, als volgt :

SMS "TAAK 290904 opzeggen" naar "2850" en je krijgt op 29 september a.s. een smsje met daarin de tekst : "opzeggen"
en als ik het inplaats van opzeggen wil terugzetten naar prepaid? kan dit ook met een SMS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 20:20:
[...]

en als ik het inplaats van opzeggen wil terugzetten naar prepaid? kan dit ook met een SMS?
Die sms is niet om je abonnement op te zeggen maar zodat je een sms ontvangt om je te herinneren dat je dat moet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat snap ik wel, maar hij zegt toch ook dat je het via een SMS kunt opzeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ck0z
Maar wie kan mij nou vertellen of het een combinatie-abonnement is of niet, gezien die voorwaarden in mijn vorige post :)

Het komt er op neer:
Combinatie-abonnement > opzeggen kan binnen 12 maanden
Geen combinatie-abbo > opzeggen kan pas na 12 maanden

PB 3.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 20:22:
dat snap ik wel, maar hij zegt toch ook dat je het via een SMS kunt opzeggen
Nope, lijkt me ook een beetje sterk.
Voor zover ik weet alleen schriftelijk, misschien ook als je de klantenservice belt, dat weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09 16:25
j0ck0z schreef op 05 januari 2004 @ 20:24:
Maar wie kan mij nou vertellen of het een combinatie-abonnement is of niet, gezien die voorwaarden in mijn vorige post :)

Het komt er op neer:
Combinatie-abonnement > opzeggen kan binnen 12 maanden
Geen combinatie-abbo > opzeggen kan pas na 12 maanden
Wat mij het meest logisch lijkt is dat je abbo pas opgezegt kan worden nadat je 12x je abbokosten hebt betaald, maar er staat niet dat DAN pas die 2 maanden termijn ingaan. Dus zou je ver van tevoren al die brief kunnen sturen, zeggend dat je per [1 jaar later als opgeven] je abbo opgezecht wil hebben. Dan heb je aan de voorwaarde voldaan dat je 2 maanden van tevoren moet opzeggen, EN dat je pas na 12 maanden echt stopt met je abbo.

[ Voor 3% gewijzigd door BlackMage op 05-01-2004 20:41 . Reden: logischt :X ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Jay
  • Niet online
BlackMage schreef op 05 januari 2004 @ 20:28:
[...]

Wat mij het logischt (rare spelling?) lijkt is dat je abbo pas opgezegt kan worden nadat je 12x je abbokosten hebt betaald, maar er staat niet dat DAN pas die 2 maanden termijn ingaan. Dus zou je ver van tevoren al die brief kunnen sturen, zeggend dat je per [1 jaar later als opgeven] je abbo opgezecht wil hebben. Dan heb je aan de voorwaarde voldaan dat je 2 maanden van tevoren moet opzeggen, EN dat je pas na 12 maanden echt stopt met je abbo.
ga er maar vanuit dat je voor 12 betaalde maanden je abo al op kunt zeggen, heb nog nooit van iets dergelijks gehoord dat je pas kunt opzeggen als je al je contractplichtige termijnen betaald hebt

heb is trouwens "meest logisch" ipv logischt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Je kunt je abo al opzeggen zodra hij geactiveerd is. Dus stel je krijgt de 10e een bevestiging binnen + sim, dan kunje dezelfde dag al een briefje sturen "Ik wens per 10-01-05 mijn 1 jarig abo op te zeggen, hiervan ontvang ik graag schriftelijke bevestiging blablabla". De 2 maanden opzegtermijn betekend gewoon dat je MINIMAAL 2 maanden VOOR het einde van je contract opzegd, zeg je voor de 10e maand op (dwz, ergens in die 10 maanden, dat kan de laatste dag van de 10e maand zijn, maar ook de dag van activeren van je abo). Zeg je niet voor de 10e maand op dan loopt het contract voor onbepaalde tijd door en zit je dus minimaal aan 2 extra maanden vast (de opzegtermijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad... Dus je moet minimaal 2 maanden van te voren opzeggen als je per einde van je contract weg wil. Je kan 3 maanden van te voren verlengen (altijd interessant om even te informeren wat ze je kunnen aanbieden). Je hebt altijd 2 maanden opzegtermijn, zowel binnen als buiten je contract. En je contract loopt natuurlijk minimaal 12 maanden.

Het combinatie-abonnement is Smart, de tussenvorm tussen prepaid en abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog een vraag. die 12 maanden, gaan die in op de dag dat ik mijn sim krijg of pas als mijn rekeningsperiode begint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 21:01:
nog een vraag. die 12 maanden, gaan die in op de dag dat ik mijn sim krijg of pas als mijn rekeningsperiode begint?
Volgens mij als de sim geactiveerd wordt door belcompany, maar dat is een kwestie van de klantenservice bellen en vragen wanneer je contract begonnen is/afloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Verwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 20:58:
Je kan 3 maanden van te voren verlengen (altijd interessant om even te informeren wat ze je kunnen aanbieden).
Is dat nou ook weer zo dan? :P Want hier twijfel ik over, ik heb nu een normaal free 20 abo lopen en die wil ik in de herfst verlengen met cashback, maar ik vraag me af wanneer ik nou gewoon zo'n verlen-abo kan afsluiten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:54
Wacht je eerste factuur af en gebruik dan de opzegbrief van de eerste pagina.. Dan kan het niet mis gaan... Gewoon opzeggen per einde contract, dat kunnen ze heus wel zien in hun billingsysteem hoor.. Worden wel een hoop problemen gemaakt...

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Laatst online: 06-10 23:19

aKra

Ik wacht met smart af opzich :)

Zou ik antwoord per post of per electronische/digitale weg krijgen? :D

Gimmeh teh monney! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeronim0
Verwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 21:03:
[...]

Volgens mij als de sim geactiveerd wordt door belcompany, maar dat is een kwestie van de klantenservice bellen en vragen wanneer je contract begonnen is/afloopt.
Heb ik geinformeerd. Gaat in als je de sim activeert en anders doet Orange dat na 2 weken (ik neem aan datum van schrijven).

Jeronim0

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.