Domien:
Vraag je wachtwoord op bij Mijn Orange
En ja, je rekening is 0€
Vraag je wachtwoord op bij Mijn Orange
En ja, je rekening is 0€
[ Voor 31% gewijzigd door neographikal op 11-02-2004 21:30 ]
Anoniem: 82206
Inderdaad, mooi dat ze het erbij doen! Maar ik schrijf toch ff een briefje dat ik een schriftelijke bevestiging wens etc. Dan kunnen er ook geen problemen ontstaan.neographikal schreef op 11 februari 2004 @ 21:24:
Ik ga heerlijk cru doen, ze krijgen de opzegkaart die ze erbij hebben gedaan voor de andere providers lekker zelf in de bus
Saldo wordt dan overgeschreven neem ik aan?Anoniem: 82206 schreef op 11 februari 2004 @ 21:38:
Als je opzegt dan wordt het geen prepaid. Je moet dan duidelijk aangeven dat het een prepaid moet worden.
Goed idee, icm bovenstaanderoel-online schreef op 11 februari 2004 @ 21:39:
[...]
Inderdaad, mooi dat ze het erbij doen! Maar ik schrijf toch ff een briefje dat ik een schriftelijke bevestiging wens etc. Dan kunnen er ook geen problemen ontstaan.
[ Voor 39% gewijzigd door neographikal op 11-02-2004 21:47 ]
hetzelfde hier, ik heb hem de 13 januari verstuurd en nog niets gehoord. ik heb een mailtje naar belcompany gestuurd. als ze niet antwoorden ofzo dan bel ik wel naar orange.Anoniem: 97662 schreef op 11 februari 2004 @ 21:52:
en het is alweer woensdag :W nog steeds niks vernomen
12e verstuurd
Reageren daar beide niet op, moet schriftelijk. Staat ergens in het topic....Freez schreef op 11 februari 2004 @ 22:01:
[...]
hetzelfde hier, ik heb hem de 13 januari verstuurd en nog niets gehoord. ik heb een mailtje naar belcompany gestuurd. als ze niet antwoorden ofzo dan bel ik wel naar orange.
Hmz, ik doe hem toch liever op de post, heb ik tenminste meer zekerheid dat hij ook daadwerkelijk op de juiste afdeling terecht komt. Post wat via een brievenbus bij de voordeur binnenkomt, begaat soms nog een andere weg dan via de postzak bij de expeditie...neographikal schreef op 11 februari 2004 @ 21:24:
Ik ga heerlijk cru doen, ze krijgen de opzegkaart die ze erbij hebben gedaan voor de andere providers lekker zelf in de busMeteen na de eerste rekening donder ik ze bij ze in de brievenbus.
Lollig, ik kan ze met de hand erin gooien, Orange zit naast me werk met de klantenservice, ledenadministratie, enz. Arnhem
Ik gebruik altijd 747, maar da's idd gratis... Komt ook op je gespecificeerde rekening te staan (als je die hebt aangevraagd, anders opvraagbaar via Mijn Orange), met als kosten 0...Is 1244 ala saldoinformatie gratis? Of hebben ze ook nog een code draaien, *100# oid?
Anoniem: 7094
u'r welcomeneographikal schreef op 11 februari 2004 @ 22:58:
Ik dank u
Maar als abo is afgelopen en je laat het omzetten naar een prepaidkaart, dan blijft je saldo neem ik aan behouden??
Dell U2711HM | Dell1707FP | Logitech G510 | Coolermaster Stacker 830 | Intel Core i5 2500K | AsRock Z68 Extr3 Gen3 | Corsair Vengeance LP 16gig DDR3 1600Mhz | XFX6870 1gig | Samsung SH-222AB DVDRW | Samsung 820 series 120gig SSD boot disk
Onderaan blaadje 2 zie je "bestemd voor klant" staan. Ik ga er vanuit dat op blaadje 1 iets als "bestemd voor verkoper" staat, en dat je die dus niet hoort te hebben. Ik heb iig ook geen blaadje 1.Reset2003 schreef op 12 februari 2004 @ 13:27:
Ik deed het formulier 2 weken geleden op de bus en kreeg na een week al een bevestiging met m'n pin code
Na nog 4 dagen heb ik mijn sim kaartje ontvangen.
Alleen tot mijn verbazing mis ik denk ik een blaadje.
Van de aanvraag mobiele telefonie (het zijn er 3 maar ik heb de 1e blaadje niet). Weet iemand misschien of dit wel klopt ?????
Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility
Anoniem: 97662
ik heb nog helemaal geen blaadjeJanPedaal schreef op 12 februari 2004 @ 14:14:
[...]
Onderaan blaadje 2 zie je "bestemd voor klant" staan. Ik ga er vanuit dat op blaadje 1 iets als "bestemd voor verkoper" staat, en dat je die dus niet hoort te hebben. Ik heb iig ook geen blaadje 1.
Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.
Anoniem: 3281
Steam Inventaris
Anoniem: 105787
Anoniem: 86754
kan in totaal 4 tot 5 week duren of NOG 4 of 5 weken?Freez schreef op 12 februari 2004 @ 16:42:
ik heb net gebeld naar het nummer die op pagina 2 stond (de belcompany internetshop) daar zeiden ze dat alles veel vertraging had opgelopen. de levertijd kon nu 4 tot 5 weken duren. dus nu nog maar even afwachten.
heb de hoop nog niet opgegeven
Anoniem: 104514
het was vanaf opsturen tot het thuiskrijgen van de brief/simkaart.Anoniem: 86754 schreef op 12 februari 2004 @ 19:21:
[...]
kan in totaal 4 tot 5 week duren of NOG 4 of 5 weken?
Anoniem: 104514
Wow man! en dat nog wel op vrijdag de DERTIENDE !Anoniem: 104514 schreef op 13 februari 2004 @ 18:08:
Wow ik heb vandaag alles al binnen gekregen en heb het pas gisteren helemaal compleet opgestuurd/gefaxed echt te goed gsm-shop.nl toppie echt een aanrader supersnel.
vanpeltje
12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Anoniem: 97662
Steam Inventaris
vanpeltje
Anoniem: 96726
Hmm. Mijn huisgenoot en ik wachten nog, terwijl wij al eerder hadden ingestuurd... en nog bizarder: zijn vriendin heeft al wel, terwijl die haar enveloppe precies tegelijk met de zijne in dezelfde bus heeft gegooid en een vriend van mij die later heeft ingestuurd heeft ook al...P5ycho schreef op 13 februari 2004 @ 19:31:
26ste opgestuurd, vandaag pin en puk binnen. Geloof dat ze er bijna doorheen zijn.
Gelukig dan maar ik vond het ook al een beetje vreemdvanpeltje schreef op 14 februari 2004 @ 18:32:
daar hoef je nix mee te doen. Dat is gewoon je contract met de aan toegevoegde TELEFOONUMMER, SIMKAARTNUMMER en nog bedrijfsgegevens van Belcompany
Steam Inventaris
Anoniem: 22545
Bij Orange maakt dat niet zo veel uit. Je neemt je beltegoed gewoon mee... Bij andere providers zou ik ook super pissed zijn!Anoniem: 22545 schreef op 15 februari 2004 @ 11:57:
heb je eindelijk je simkaart, blijkt er een sim-lock op je telefoon te zitten....
duurt het volgens t-mobile (t-mobile simlock) nog 3 tot 4 weken voordat ik die opgestuurd krijg!
DAMN!
Een toestel van een jaar of 2/3 of langer oud heeft nog bijna altijd een simlock. Mijn 3310 van 4 jaar oud ook.Ch!pY-J schreef op 15 februari 2004 @ 13:08:
[...]
Bij Orange maakt dat niet zo veel uit. Je neemt je beltegoed gewoon mee... Bij andere providers zou ik ook super pissed zijn!
Hoe kom je nu in hemels naam nog aan een simlocked toestel? Da's jaaaaren geleden dat ik zo'n ding gekocht heb.. Ik dacht dat ze dat niet meer deden?
Ik ben toch malle pietje niet!
Anoniem: 22545
Een toestel van 4 jaar oud zal het niet lang meer volhouden, tijd voor een nieuwe. Alleen mijn eerste toestel had simlock, dat was eind '98. Daarna m'n Siemens S35 (halverwege 2001) en een Sony (halverwege 2002) niet meer...The Legend schreef op 15 februari 2004 @ 13:17:
Een toestel van een jaar of 2/3 of langer oud heeft nog bijna altijd een simlock. Mijn 3310 van 4 jaar oud ook.
Tsja, koop ze dan ook bij een echte winkel/providerAnoniem: 22545 schreef op 15 februari 2004 @ 14:46:
ik heb een 7650 van toen de tijd nog ben.
die waren goedkoop, daarom deden ze er een sim-lock op..
net zoals die samsung nu (E700)
Hmm, mijn 3310 werkt nog prima. Alleen sommige knopjes reageren niet helemaal meer soepel, maar kheb ook al weer bijna een jaar de Siemens M55 voor hoofd gebruikCh!pY-J schreef op 15 februari 2004 @ 15:42:
[...]
Een toestel van 4 jaar oud zal het niet lang meer volhouden, tijd voor een nieuwe. Alleen mijn eerste toestel had simlock, dat was eind '98. Daarna m'n Siemens S35 (halverwege 2001) en een Sony (halverwege 2002) niet meer...
Ik ben toch malle pietje niet!
PB 3.2
ik heb het spul 13 dagen eerder opgestuurd, en ook nog niks ontvangen.. be patient..j0ck0z schreef op 15 februari 2004 @ 17:58:
Zou alles nog kunnen komen, ik heb namelijk nog niets ontvangen, en 23 januari opgestuurd
Anoniem: 7094
ik begin nu toch ook wel wat te twijfelen of ik nog wel moeten hopen/wachten.ygma!l schreef op 16 februari 2004 @ 09:33:
9 januari al opgestuurd en nog steeds niks.... moet ik nog gewoon even geduld hebben? Mijn moeder heeft dezefde dag verstuurd samen met mijn vader en mij, alleen heeft mijn moeder de SIM al 2 weken
Geachte meneer Luinstra,
Op 15-02-2004 heeft u ons de volgende vraag gesteld:
Goedenmiddag,
Ik heb op 10 januari een aanvraag met de post gedaan, wat betreft het
gratis 'free 20' abonnement van Orange. In de voorwaarden dat het
verzenden (e.d.) ongeveer 10 werkdagen in beslag zou nemen, maar we zitten
nu al een dikke maand verder. Graag zou ik een indicatie ontvangen wanneer
ik mijn simkaart kan ontvangen.
Bij voorbaat dankt!
Hierop kunnen wij u het volgende antwoorden:
Geachte klant,
Door een overweldigende aantal aanvragen is de doorlooptijd van de Orange
contracten helaas langer dan bedoeld.
Wij doen ons uiterste best om de kaart ZSM te kunnen leveren.
Waarschijnlijk is dit in de loop van volgende week (week 8 )
Onze excuses voor het ongemak.
Mocht u het u toch nog niet duidelijk zijn of heeft u nog andere vragen
dan zijn wij graag bereid u wederom te helpen.
Met vriendelijke groet,
BelCompany
Martijn Martens
Customer Care
vanpeltje
ligt niet aan Orange lijkt mij, maar aan Belcompanyvanpeltje schreef op 16 februari 2004 @ 17:47:
Ik vind het ook vaag hoe ze dat allemaal regelen bij Orange.
Heb mijn contract 19 januari opgestuurd en sinds 7 februari bel ik er mee![]()
Orange is wel lekker
Vandaag dan ook de sim ontvangenR-Jean schreef op 12 februari 2004 @ 13:20:
Ik heb het contract 3 februari op de bus gedaan. Was wel te laat eigenlijk maar heb er gewoon als datum 28 januari op gezet. Vandaag heb ik een brief gekregen met de pin- en pukcode. Snelle service van Belcompany!
KPN=HiNimrod|IA schreef op 16 februari 2004 @ 22:43:
Even een vraag over orange algemeen.
Kan je na het zenden van een SMS een statusrapport krijgen? Weet dat ben en telfort het ondersteunen, maar bv KPN en Hi weer niet.
ik gebruik namelijk zeer graag van die statud rapporten om te kijken of een SMS op tijd aangekomen is. Niet dat je een afspraak met iemand maakt en dat de SMS 4 uur later afgeleverd is zonder dat je het weet en maar blijft wachten.
.
Anoniem: 26230
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 26230 op 16-02-2004 23:39 ]
Anoniem: 26230 schreef op 16 februari 2004 @ 23:37:
[...]
offtopic:
Bij KPN is je beltegoed 12 maanden geldig en bij Hi 6 maanden, KPN =! Hi
je zou haast gaan denken dat de eerste aanvragen onderop de stapel terecht zijn gekomen en de latere daar steeds bovenop kwamencryptapix schreef op 18 februari 2004 @ 11:09:
hmz...
we w88 af
het ligt er volgens mij echt aan in wekle postzak je binnen kwam,
want mensen die 2 weken na mij hebben aangevraagd hebben hun sim al wel
-=-=- [CM] Stainless Art -=-=-[cip] blauwe plexi cube -=-=-=
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
postcode kon het ook zijn bij de laatstenargro schreef op 18 februari 2004 @ 11:55:
14-01 opgestuurd en vandaag puk en pin ontvangen. Dit is 2de abbo dat ik binnen krijg, bij het eerste abbo was mijn sim verwisseld met een achternaamgenoot.
Ik las eerder in dit topic dat je pin gelijk was aan je geboortedatum, dit is bij mij nu niet het geval, ben beetje bang dat er ook bij dit abbo iets mis is gegaan......
Bij mij was het geboortedatum noch postcode. Nu ik er over nadenk was het geboortedag+geboortemaand en dan 2 x achter elkaar. Je moet er maar op komen.Crash-Override schreef op 18 februari 2004 @ 12:02:
postcode kon het ook zijn bij de laatsten
maar ik zou even afwachten voordat je gaat gokken
Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility
Anoniem: 96726
[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 96726 op 18-02-2004 14:11 ]
grrr.. echt genaai hoor
Van het kastje naar de muur lopen...
With sufficient thrust pigs fly just fine. However, this is not necessarily a good idea. It is hard to be sure where they are going to land, and it could be dangerous sitting under them as they fly overhead. rfc 1925
/me heeft eindelijk ook een icoontje.. woef.. boeien..
With sufficient thrust pigs fly just fine. However, this is not necessarily a good idea. It is hard to be sure where they are going to land, and it could be dangerous sitting under them as they fly overhead. rfc 1925
Crash-Override schreef op 20 februari 2004 @ 14:08:
vandaag alsnog de verlossende brief met pincode ontvangen
nu nog wachten tot eind volgende week op de SIM-kaart
Hetzelfde hiero.... Ik hoor dan ook graag wat het gesprek heeft opgeleverdzoooper schreef op 21 februari 2004 @ 12:07:
argh ik krijg de 1e rekening binnen... terwijl ik helemaal nog geen simkaart of email heb ontvangen.. ?? ik ga maar eens bellen dan..
same here, maar boeiuh, dat beltegoed is toch onbeperkt geldigGFM schreef op 21 februari 2004 @ 13:09:
[...]
Hetzelfde hiero.... Ik hoor dan ook graag wat het gesprek heeft opgeleverd
[ Voor 8% gewijzigd door Crash op 21-02-2004 14:00 ]
my bad, niet goed gelezenMagicTempest schreef op 21 februari 2004 @ 13:54:
dat dat onbeperkt geldig is klopt wel, maar wat als de tgp een fuckup heeft gemaakt enkele weken geleden en nu iemand vrolijk jouw belmenuten (en je geld) opbelt?
[ Voor 38% gewijzigd door BlackMage op 21-02-2004 17:17 ]
Anoniem: 74436
[ Voor 21% gewijzigd door jules op 22-02-2004 21:47 ]
Dit houdt in:- Gehele jaar GEEN maandelijkse abonnements kosten
- GRATIS €15 beltegoed
- inclusief prepaid pakket t.w.v €25
- GEEN aansluit kosten
- GEEN verzend kosten
Anoniem: 100427
Het is helaas wel cashback.........Cheeky schreef op 23 februari 2004 @ 00:30:
Nog even voor de duidelijkheid:
GSM-Shop heeft dezelfde aanbieding?
(http://gsm-shop.nl/index.php?page=actie)
- Dit is zeker een 1jarig abbo (geen 2jarig voor de grap maar niet vermeld)?
[...]
Dit houdt in:
- 255 euro gratis bellen (12x20+15)
- 25 euro gratis prepaid.
- Geen enkele andere kosten?
- Geen cashback maar gewoon niet betalen?
Zag deze topic nl. pas gister...![]()
[ Voor 56% gewijzigd door Cheeky op 23-02-2004 01:00 ]
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq