Actie Belcompany : Orange Free 20 1 jr voor 0 euro p/m

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 2.900 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Domien:
Vraag je wachtwoord op bij Mijn Orange
En ja, je rekening is 0€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik ga heerlijk cru doen, ze krijgen de opzegkaart die ze erbij hebben gedaan voor de andere providers lekker zelf in de bus >:) Meteen na de eerste rekening donder ik ze bij ze in de brievenbus.

Lollig, ik kan ze met de hand erin gooien, Orange zit naast me werk met de klantenservice, ledenadministratie, enz. Arnhem :)

Is 1244 ala saldoinformatie gratis? Of hebben ze ook nog een code draaien, *100# oid?

Het saldo wat overblijft aan het einde van de abonnementsperiode wordt toch omgezet naar een prepaidkaart? Zo had ik het begrepen tenminste... :)

[ Voor 31% gewijzigd door neographikal op 11-02-2004 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82206

Als je opzegt dan wordt het geen prepaid. Je moet dan duidelijk aangeven dat het een prepaid moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel-online
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-07 10:51
neographikal schreef op 11 februari 2004 @ 21:24:
Ik ga heerlijk cru doen, ze krijgen de opzegkaart die ze erbij hebben gedaan voor de andere providers lekker zelf in de bus >:)
Inderdaad, mooi dat ze het erbij doen! Maar ik schrijf toch ff een briefje dat ik een schriftelijke bevestiging wens etc. Dan kunnen er ook geen problemen ontstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Anoniem: 82206 schreef op 11 februari 2004 @ 21:38:
Als je opzegt dan wordt het geen prepaid. Je moet dan duidelijk aangeven dat het een prepaid moet worden.
Saldo wordt dan overgeschreven neem ik aan? :)
roel-online schreef op 11 februari 2004 @ 21:39:
[...]

Inderdaad, mooi dat ze het erbij doen! Maar ik schrijf toch ff een briefje dat ik een schriftelijke bevestiging wens etc. Dan kunnen er ook geen problemen ontstaan.
Goed idee, icm bovenstaande :)

[ Voor 39% gewijzigd door neographikal op 11-02-2004 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97662

en het is alweer woensdag :W nog steeds niks vernomen

12e verstuurd :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freez
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-07 16:45
Anoniem: 97662 schreef op 11 februari 2004 @ 21:52:
en het is alweer woensdag :W nog steeds niks vernomen

12e verstuurd :{
hetzelfde hier, ik heb hem de 13 januari verstuurd en nog niets gehoord. ik heb een mailtje naar belcompany gestuurd. als ze niet antwoorden ofzo dan bel ik wel naar orange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Freez schreef op 11 februari 2004 @ 22:01:
[...]

hetzelfde hier, ik heb hem de 13 januari verstuurd en nog niets gehoord. ik heb een mailtje naar belcompany gestuurd. als ze niet antwoorden ofzo dan bel ik wel naar orange.
Reageren daar beide niet op, moet schriftelijk. Staat ergens in het topic....

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

neographikal schreef op 11 februari 2004 @ 21:24:
Ik ga heerlijk cru doen, ze krijgen de opzegkaart die ze erbij hebben gedaan voor de andere providers lekker zelf in de bus >:) Meteen na de eerste rekening donder ik ze bij ze in de brievenbus.

Lollig, ik kan ze met de hand erin gooien, Orange zit naast me werk met de klantenservice, ledenadministratie, enz. Arnhem :)
Hmz, ik doe hem toch liever op de post, heb ik tenminste meer zekerheid dat hij ook daadwerkelijk op de juiste afdeling terecht komt. Post wat via een brievenbus bij de voordeur binnenkomt, begaat soms nog een andere weg dan via de postzak bij de expeditie...
Is 1244 ala saldoinformatie gratis? Of hebben ze ook nog een code draaien, *100# oid?
Ik gebruik altijd 747, maar da's idd gratis... Komt ook op je gespecificeerde rekening te staan (als je die hebt aangevraagd, anders opvraagbaar via Mijn Orange), met als kosten 0...

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Ik dank u ;)

Maar als abo is afgelopen en je laat het omzetten naar een prepaidkaart, dan blijft je saldo neem ik aan behouden??

Anoniem: 7094

Ik heb vandaag orange al 1 maand, vandaag kreeg ik nieuwe beltegoed erbij.

Wel moest ik opmerken dat orange share/world niet was geactiveerd, iets wat ik wel op het contract had ingevuld

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Hier precies hetzelfde. Ben inmiddels al druk aan het bellen en sms-en geslagen om dat de belbundel van m'n andere Orange-abo op was. Best handig, die acties...

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

neographikal schreef op 11 februari 2004 @ 22:58:
Ik dank u ;)

Maar als abo is afgelopen en je laat het omzetten naar een prepaidkaart, dan blijft je saldo neem ik aan behouden??
u'r welcome :)

als abo is afgelopen, omzetten naar prepaid -> beltegoed behouden?

Er zijn verschillende antwoorden gegeven, maar echte zekerheid heb ik niet echt kunnen vinden. Wat ik tot nu toe eruit heb begrepen, is dat het vroeger zo was dat je het te veel aan belminuten wel mee kon nemen, maar dat dat tegenwoordig niet meer zo is. Wat let je om er zeker van te zijn en de helpdesk te bellen, of via het vragen formulier op "Mijn Orange" de vraag te stellen?

• R-Jean
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Ik heb het contract 3 februari op de bus gedaan. Was wel te laat eigenlijk maar heb er gewoon als datum 28 januari op gezet. Vandaag heb ik een brief gekregen met de pin- en pukcode. Snelle service van Belcompany!

• Reset2003
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Ik deed het formulier 2 weken geleden op de bus en kreeg na een week al een bevestiging met m'n pin code :9

Na nog 4 dagen heb ik mijn sim kaartje ontvangen.

Alleen tot mijn verbazing mis ik denk ik een blaadje |:(.

Van de aanvraag mobiele telefonie (het zijn er 3 maar ik heb de 1e blaadje niet). Weet iemand misschien of dit wel klopt ?????

Dell U2711HM | Dell1707FP | Logitech G510 | Coolermaster Stacker 830 | Intel Core i5 2500K | AsRock Z68 Extr3 Gen3 | Corsair Vengeance LP 16gig DDR3 1600Mhz | XFX6870 1gig | Samsung SH-222AB DVDRW | Samsung 820 series 120gig SSD boot disk

• JanPedaal
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

Reset2003 schreef op 12 februari 2004 @ 13:27:
Ik deed het formulier 2 weken geleden op de bus en kreeg na een week al een bevestiging met m'n pin code :9

Na nog 4 dagen heb ik mijn sim kaartje ontvangen.

Alleen tot mijn verbazing mis ik denk ik een blaadje |:(.

Van de aanvraag mobiele telefonie (het zijn er 3 maar ik heb de 1e blaadje niet). Weet iemand misschien of dit wel klopt ?????
Onderaan blaadje 2 zie je "bestemd voor klant" staan. Ik ga er vanuit dat op blaadje 1 iets als "bestemd voor verkoper" staat, en dat je die dus niet hoort te hebben. Ik heb iig ook geen blaadje 1.

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

JanPedaal schreef op 12 februari 2004 @ 14:14:
[...]

Onderaan blaadje 2 zie je "bestemd voor klant" staan. Ik ga er vanuit dat op blaadje 1 iets als "bestemd voor verkoper" staat, en dat je die dus niet hoort te hebben. Ik heb iig ook geen blaadje 1.
ik heb nog helemaal geen blaadje :{

• Freez
ik heb net gebeld naar het nummer die op pagina 2 stond (de belcompany internetshop) daar zeiden ze dat alles veel vertraging had opgelopen. de levertijd kon nu 4 tot 5 weken duren. dus nu nog maar even afwachten.

heb de hoop nog niet opgegeven :)

• k1n9_n01z3
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

heb vandaag brief binnen gekregen :D dus sim komt binnen 3 werkdagen

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

Anoniem: 3281

Dit is toch gewoon dezelfde actie als op gsmeasy.nl?
Loopt hier nog door tot 27 februari. Heb er zelf net een besteld.

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

gsmeasy is cashback

Steam Inventaris

• MVC
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-12-2022

MVC

Zo vandaag die van mijn al weer opgezegt wat een brak bereik :S kan beinnens huis niet eens bellen of gebeld worden.

Anoniem: 105787

Hier in de amsterdamse jordaan ook gewoon slechte ontvangst in huis.
Heb ik nooit last mee gehad met telfort/kpn/vodafone.
Maarja , je moet een gratis abonnement niet in de bek...
Ik kan nu dus niet op de wc zitten bellen...echt shit dus

Anoniem: 86754

Freez schreef op 12 februari 2004 @ 16:42:
ik heb net gebeld naar het nummer die op pagina 2 stond (de belcompany internetshop) daar zeiden ze dat alles veel vertraging had opgelopen. de levertijd kon nu 4 tot 5 weken duren. dus nu nog maar even afwachten.

heb de hoop nog niet opgegeven :)
kan in totaal 4 tot 5 week duren of NOG 4 of 5 weken?

Anoniem: 22545

kreeg vandaag m'n pincode....
nog even 3 daagjes wachten dus :)

Anoniem: 104514

Vandaag alles uit eindelijk kunnen faxen hoop volgende week iets te horen. en Hooop dan alles snel binnen te hebben het geld helemaal ff dik rente trekken haha :+ In iedergeval lekker weer een jaartje gratis bellen. Vaag hoe het mogelijk is maargoed.

heb net mijn pin+puk code gekregen van tpg :+

• Freez
Anoniem: 86754 schreef op 12 februari 2004 @ 19:21:
[...]

kan in totaal 4 tot 5 week duren of NOG 4 of 5 weken?
het was vanaf opsturen tot het thuiskrijgen van de brief/simkaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104514

Wow ik heb vandaag alles al binnen gekregen en heb het pas gisteren helemaal compleet opgestuurd/gefaxed echt te goed gsm-shop.nl toppie echt een aanrader supersnel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Anoniem: 104514 schreef op 13 februari 2004 @ 18:08:
Wow ik heb vandaag alles al binnen gekregen en heb het pas gisteren helemaal compleet opgestuurd/gefaxed echt te goed gsm-shop.nl toppie echt een aanrader supersnel.
Wow man! en dat nog wel op vrijdag de DERTIENDE ! >:)

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:04
26ste opgestuurd, vandaag pin en puk binnen. Geloof dat ze er bijna doorheen zijn.

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AaroN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08-2023

AaroN

JayGTeam (213177)

Eindelijk ook mijn simmetje geïnstalleerd.

Helaas was mijn telefoontje (nokia 7650) gesimlockt, maar het abonnement was wel al verlopen. Hoorde dat je contakt op kon nemen met de telco, maar vond op internet ook een site en voor $4,95 een sim - unlock code besteld :) (binnen een half uurtje unlockt! >:))

Werkt allemaal perfect. Heb ook € 34,80 op mijn tegoed staan. Abonnement is ingegaan op 11 februari, terwijl ik het contract de 17de januari op de bus gedaan had. Best netjes voor een gratis abbo ;)

JayGTeam (213177)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb ook alles binnen :) is het ook mogelijk om nu al op te zeggen met de kaart die erbij zit ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

en vandaag de sim ontvangen. Weet iemand soms waar dat a4tje voor is waar je nummer op staat en waar jeje handtekening bij moet zetten ?!

Steam Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
daar hoef je nix mee te doen. Dat is gewoon je contract met de aan toegevoegde TELEFOONUMMER, SIMKAARTNUMMER en nog bedrijfsgegevens van Belcompany

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 96726

P5ycho schreef op 13 februari 2004 @ 19:31:
26ste opgestuurd, vandaag pin en puk binnen. Geloof dat ze er bijna doorheen zijn.
Hmm. Mijn huisgenoot en ik wachten nog, terwijl wij al eerder hadden ingestuurd... en nog bizarder: zijn vriendin heeft al wel, terwijl die haar enveloppe precies tegelijk met de zijne in dezelfde bus heeft gegooid en een vriend van mij die later heeft ingestuurd heeft ook al... :?

Na ja, wachten maar... :/ :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

vanpeltje schreef op 14 februari 2004 @ 18:32:
daar hoef je nix mee te doen. Dat is gewoon je contract met de aan toegevoegde TELEFOONUMMER, SIMKAARTNUMMER en nog bedrijfsgegevens van Belcompany
Gelukig dan maar ik vond het ook al een beetje vreemd

Steam Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:49
Gister brief ontvangen, ik krijg binnen enkele dagen de sim opgestuurd! :)

19 jan contract verstuurd, een kleine maand dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppleeuw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-05-2024
hoe zit dat dan met je nummer meenemen? je krijgt bij je simkaart een formulier waar je dat kan doen? maar hoe kan dat nou als je je simkaartje al hebt (met bijbehorend nummer :S)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb je eindelijk je simkaart, blijkt er een sim-lock op je telefoon te zitten....
duurt het volgens t-mobile (t-mobile simlock) nog 3 tot 4 weken voordat ik die opgestuurd krijg!
DAMN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Anoniem: 22545 schreef op 15 februari 2004 @ 11:57:
heb je eindelijk je simkaart, blijkt er een sim-lock op je telefoon te zitten....
duurt het volgens t-mobile (t-mobile simlock) nog 3 tot 4 weken voordat ik die opgestuurd krijg!
DAMN!
Bij Orange maakt dat niet zo veel uit. Je neemt je beltegoed gewoon mee... Bij andere providers zou ik ook super pissed zijn!

Hoe kom je nu in hemels naam nog aan een simlocked toestel? Da's jaaaaren geleden dat ik zo'n ding gekocht heb.. Ik dacht dat ze dat niet meer deden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:58

The Legend

*Plop*

Ch!pY-J schreef op 15 februari 2004 @ 13:08:
[...]

Bij Orange maakt dat niet zo veel uit. Je neemt je beltegoed gewoon mee... Bij andere providers zou ik ook super pissed zijn!

Hoe kom je nu in hemels naam nog aan een simlocked toestel? Da's jaaaaren geleden dat ik zo'n ding gekocht heb.. Ik dacht dat ze dat niet meer deden?
Een toestel van een jaar of 2/3 of langer oud heeft nog bijna altijd een simlock. Mijn 3310 van 4 jaar oud ook.

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb een 7650 van toen de tijd nog ben.
die waren goedkoop, daarom deden ze er een sim-lock op..
net zoals die samsung nu (E700)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

The Legend schreef op 15 februari 2004 @ 13:17:
Een toestel van een jaar of 2/3 of langer oud heeft nog bijna altijd een simlock. Mijn 3310 van 4 jaar oud ook.
Een toestel van 4 jaar oud zal het niet lang meer volhouden, tijd voor een nieuwe. Alleen mijn eerste toestel had simlock, dat was eind '98. Daarna m'n Siemens S35 (halverwege 2001) en een Sony (halverwege 2002) niet meer...

Misschien ligt het aan de provider of winkel?
Anoniem: 22545 schreef op 15 februari 2004 @ 14:46:
ik heb een 7650 van toen de tijd nog ben.
die waren goedkoop, daarom deden ze er een sim-lock op..
net zoals die samsung nu (E700)
Tsja, koop ze dan ook bij een echte winkel/provider ;)

Ik heb nada niënte betaald voor mijn S55 met cam & data kabel. En hij is zonder simlock :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:58

The Legend

*Plop*

Ch!pY-J schreef op 15 februari 2004 @ 15:42:
[...]

Een toestel van 4 jaar oud zal het niet lang meer volhouden, tijd voor een nieuwe. Alleen mijn eerste toestel had simlock, dat was eind '98. Daarna m'n Siemens S35 (halverwege 2001) en een Sony (halverwege 2002) niet meer...
Hmm, mijn 3310 werkt nog prima. Alleen sommige knopjes reageren niet helemaal meer soepel, maar kheb ook al weer bijna een jaar de Siemens M55 voor hoofd gebruik ;)

En sim-lock/unlocked zal idd ook sterk provider afhankelijk zijn denk ik.

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ck0z
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-02 16:05
Zou alles nog kunnen komen, ik heb namelijk nog niets ontvangen, en 23 januari opgestuurd :/

PB 3.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

j0ck0z schreef op 15 februari 2004 @ 17:58:
Zou alles nog kunnen komen, ik heb namelijk nog niets ontvangen, en 23 januari opgestuurd :/
ik heb het spul 13 dagen eerder opgestuurd, en ook nog niks ontvangen.. be patient.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb ondertussen alle 5 mijn abbo's binnen :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ygma!l
  • Laatst online: 02-07 18:21
9 januari al opgestuurd en nog steeds niks.... moet ik nog gewoon even geduld hebben? Mijn moeder heeft dezefde dag verstuurd samen met mijn vader en mij, alleen heeft mijn moeder de SIM al 2 weken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimrod|IA
  • Laatst online: 16-03-2020

Nimrod|IA

Snoopy schopt KONT!!!!!!!!!

5 abbo's. man je gaat me toch neit zeggen dat allen voor jou zelf zijn???
Zo ja succes met simkaartjes wisselen ;)

>Systeemspecs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik gebruik 1 simkaart 2 maanden, dan spaar ik op die andere, dan staat ondertussen op de andere 75 euro beltegoed, en f\dan wissel ik 1 simkaart, en de volgende 2 maanden weer, etc.

het is maar voor mijn 2e telefoon. en GPRS internet via ipaq :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryptapix
  • Laatst online: 21:50
raar hoe die levertijden zooo enorm afwijken..

ik heb 15e opgestuurd en nog steeds geen blaadje, noch email ontvangen
en ook geen sim..
terwijl er wel mensen zjin die hem 2 weke later opsturen en nu alles al in huis hebbe,..

maar goed.. ik heb geen haast dus ik wacht rustig af :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Part
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:09

Part

Helemaal niets.....

Ik heb net even gebeld met de orange helpdesk en daar wisten ze me te vertellen dat het abo omgezet kan worden naar prepaid.
Dit kan echter pas 3 maanden voor het abo is verlopen dus nu nog niet.

Het mooie is dat al je beltegoed dan overgezet gaat worden (volgens orange helpdesk).

Dus elk abo kan over een jaar een prepaid zijn met 255 euro beltegoed. >:)
Jammer dat ik dat niet eerder wist dan had ik inplaats van 2 wel 10 aangevraagt.

NB Het laatste abo had ik op de laatste dag dat het nog mogelijk was aangevraagt en die kwam afgelopen donderdag binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 21:37
ygma!l schreef op 16 februari 2004 @ 09:33:
9 januari al opgestuurd en nog steeds niks.... moet ik nog gewoon even geduld hebben? Mijn moeder heeft dezefde dag verstuurd samen met mijn vader en mij, alleen heeft mijn moeder de SIM al 2 weken :X
ik begin nu toch ook wel wat te twijfelen of ik nog wel moeten hopen/wachten.
ik had de mijne op de 10e in de bus gegooit, maar tot op heden ook nog niks ontvangen.
Belcompany reageert helaas ook niet op e-mail...
spijtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb gister een emailtje gestuurd, en vandaag reactie gekregen:
Geachte meneer Luinstra,

Op 15-02-2004 heeft u ons de volgende vraag gesteld:
Goedenmiddag,

Ik heb op 10 januari een aanvraag met de post gedaan, wat betreft het
gratis 'free 20' abonnement van Orange. In de voorwaarden dat het
verzenden (e.d.) ongeveer 10 werkdagen in beslag zou nemen, maar we zitten
nu al een dikke maand verder. Graag zou ik een indicatie ontvangen wanneer
ik mijn simkaart kan ontvangen.

Bij voorbaat dankt!

Hierop kunnen wij u het volgende antwoorden:

Geachte klant,

Door een overweldigende aantal aanvragen is de doorlooptijd van de Orange
contracten helaas langer dan bedoeld.
Wij doen ons uiterste best om de kaart ZSM te kunnen leveren.
Waarschijnlijk is dit in de loop van volgende week (week 8 )
Onze excuses voor het ongemak.

Mocht u het u toch nog niet duidelijk zijn of heeft u nog andere vragen
dan zijn wij graag bereid u wederom te helpen.

Met vriendelijke groet,
BelCompany

Martijn Martens
Customer Care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
Ik vind het ook vaag hoe ze dat allemaal regelen bij Orange.

Heb mijn contract 19 januari opgestuurd en sinds 7 februari bel ik er mee :P :P

Orange is wel lekker :Y)

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
vanpeltje schreef op 16 februari 2004 @ 17:47:
Ik vind het ook vaag hoe ze dat allemaal regelen bij Orange.

Heb mijn contract 19 januari opgestuurd en sinds 7 februari bel ik er mee :P :P

Orange is wel lekker :Y)
ligt niet aan Orange lijkt mij, maar aan Belcompany :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-Jean
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
R-Jean schreef op 12 februari 2004 @ 13:20:
Ik heb het contract 3 februari op de bus gedaan. Was wel te laat eigenlijk maar heb er gewoon als datum 28 januari op gezet. Vandaag heb ik een brief gekregen met de pin- en pukcode. Snelle service van Belcompany!
Vandaag dan ook de sim ontvangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimrod|IA
  • Laatst online: 16-03-2020

Nimrod|IA

Snoopy schopt KONT!!!!!!!!!

Even een vraag over orange algemeen.
Kan je na het zenden van een SMS een statusrapport krijgen? Weet dat ben en telfort het ondersteunen, maar bv KPN en Hi weer niet.
ik gebruik namelijk zeer graag van die statud rapporten om te kijken of een SMS op tijd aangekomen is. Niet dat je een afspraak met iemand maakt en dat de SMS 4 uur later afgeleverd is zonder dat je het weet en maar blijft wachten.
.

>Systeemspecs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Nimrod|IA schreef op 16 februari 2004 @ 22:43:
Even een vraag over orange algemeen.
Kan je na het zenden van een SMS een statusrapport krijgen? Weet dat ben en telfort het ondersteunen, maar bv KPN en Hi weer niet.
ik gebruik namelijk zeer graag van die statud rapporten om te kijken of een SMS op tijd aangekomen is. Niet dat je een afspraak met iemand maakt en dat de SMS 4 uur later afgeleverd is zonder dat je het weet en maar blijft wachten.
.
KPN=Hi

en ja, Orange ondersteund het ook... Ff optie aanvinken op je telefoon en hupsakee :) Kan je zien wanneer iemand z'n telefoon aanzet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26230

offtopic:
Bij KPN is je beltegoed 12 maanden geldig en bij Hi 6 maanden, KPN =! Hi

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 26230 op 16-02-2004 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hier nog steeds geheel NIETS... (zie eerdere post).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Anoniem: 26230 schreef op 16 februari 2004 @ 23:37:
[...]

offtopic:
Bij KPN is je beltegoed 12 maanden geldig en bij Hi 6 maanden, KPN =! Hi
offtopic:
Beltegoed is sowiso bagger, heb het 1 keer gehad voor een half jaartje, nooit meer!
Koop je 1 keer voldoende voor 5 jaar (bij wijze van spreken) is het dus na 6 maanden of 12 maanden foetsie! Wat een onzin! Ik wil niet voor iedere scheet naar de winkel rennen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryptapix
  • Laatst online: 21:50
hmz...
we w88 af :Y)
het ligt er volgens mij echt aan in wekle postzak je binnen kwam,
want mensen die 2 weken na mij hebben aangevraagd hebben hun sim al wel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
cryptapix schreef op 18 februari 2004 @ 11:09:
hmz...
we w88 af :Y)
het ligt er volgens mij echt aan in wekle postzak je binnen kwam,
want mensen die 2 weken na mij hebben aangevraagd hebben hun sim al wel :p
je zou haast gaan denken dat de eerste aanvragen onderop de stapel terecht zijn gekomen en de latere daar steeds bovenop kwamen :P
naja, ik wacht deze maand nog af en dan is de hoop dermate klein denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diontjuh
  • Laatst online: 16-11-2014

diontjuh

for president

ik heb mijn abbo nu binnen na 4 weken, het is echt lekker bereik hier enzo.. dus ik ben zeer tevreden :D

-=-=- [CM] Stainless Art -=-=-[cip] blauwe plexi cube -=-=-=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-07 20:55
14-01 opgestuurd en vandaag puk en pin ontvangen. Dit is 2de abbo dat ik binnen krijg, bij het eerste abbo was mijn sim verwisseld met een achternaamgenoot.
Ik las eerder in dit topic dat je pin gelijk was aan je geboortedatum, dit is bij mij nu niet het geval, ben beetje bang dat er ook bij dit abbo iets mis is gegaan......

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
argro schreef op 18 februari 2004 @ 11:55:
14-01 opgestuurd en vandaag puk en pin ontvangen. Dit is 2de abbo dat ik binnen krijg, bij het eerste abbo was mijn sim verwisseld met een achternaamgenoot.
Ik las eerder in dit topic dat je pin gelijk was aan je geboortedatum, dit is bij mij nu niet het geval, ben beetje bang dat er ook bij dit abbo iets mis is gegaan......
postcode kon het ook zijn bij de laatsten :)
maar ik zou even afwachten voordat je gaat gokken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Ik ben helemaal happy, eindelijk van het brakke bereik van t-mobile af!

Hail Orange! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

Crash-Override schreef op 18 februari 2004 @ 12:02:
postcode kon het ook zijn bij de laatsten :)
maar ik zou even afwachten voordat je gaat gokken
Bij mij was het geboortedatum noch postcode. Nu ik er over nadenk was het geboortedag+geboortemaand en dan 2 x achter elkaar. Je moet er maar op komen.

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is er!!! Alles tegelijk, gisteren. :D

...maar mijn huisgenoot nog steeds niet, ook niet vandaag.

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 96726 op 18-02-2004 14:11 ]

• Freez
ik heb vandaag mijn simkaart binnen gekregen, alleen nu snap ik iets nog niet.
als je 1244 belt zou je de saldo informatie op kunnen roepen, je moet dan een code intoetsen voordat je toegang hebt, maar welke code is dit eigenlijk? 0000 werkt niet namelijk....

wie weet wat meer?

• k5052
  • Laatst online: 20:31
bij mij is het idd wel 0000 en dan # :S

• toktokcity
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 05-07 13:43
Ik heb de brief ook binnengekregen vandaag!

Anoniem: 104153

27 januari opgestuurd en vandaag binnen :7

Anoniem: 104153 schreef op 19 februari 2004 @ 19:37:
27 januari opgestuurd en vandaag binnen :7
grrr.. echt genaai hoor :P gewoon 15 dagen later heb jij hem verstuurd, en nog heb ik hem niet :(

toch veel plezier ermee :Y)

Anoniem: 83130

Brief binnen,

20 januari aangevraagd.

hopelijk komt voor zaterdag nog mijn sim aan.

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-07 14:36

DancePlaza

ninja

jeej.. 1ste abbo van de 2 binnen..simkaart komt binnen 3 dage

Van het kastje naar de muur lopen...

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-07 10:32

MagicTempest

Fly pig!

Ik heb nog steeds compleet niets gehoord, en ik heb het al ruim 4,5 week geleden opgestuurd. Begin eigenlijk een beetje de hoop te verliezen. Wanneer ik het deze week niet binnen heb reken ik er iig niet meer op dat het nog binnen zal komen.

With sufficient thrust pigs fly just fine. However, this is not necessarily a good idea. It is hard to be sure where they are going to land, and it could be dangerous sitting under them as they fly overhead. rfc 1925

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WVL_KsZeN
  • Laatst online: 16:40
Gisteren dan ook binnengekregen. Brief en sim samen met pin en puk lagen tegelijkertijd in de brievenbus. Pin was mn postcode. Voor de mensen die nog steeds wachten : ze zijn dus nog steeds bezig met versturen!!

Bij mij klopten naam/adres/etc overigens wel, in tegenstelling tot wat ik bij veel mensen gelezen heb..

/me heeft eindelijk ook een icoontje.. woef.. boeien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
vandaag alsnog de verlossende brief met pincode ontvangen :)
nu nog wachten tot eind volgende week op de SIM-kaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Ik heb nog geen brief binnen, maar ik sprak vandaag de orange klantenservice, en die zag toevallig dat er nu een 2e nummer op mijn naam stond en ze zei dat het een orange 20 was... Nu maar afwachten tot ik de brief->sim kaart krijg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoooper
  • Niet online
argh ik krijg de 1e rekening binnen... terwijl ik helemaal nog geen simkaart of email heb ontvangen.. ?? ik ga maar eens bellen dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest

MagicTempest

Fly pig!

Dat probleem heb ik hier dus ook. Wat is het nummer van de klantenservice (en niet die op de rekening staat, want daar krijg ik alleen maar een computer aan de lijn)

With sufficient thrust pigs fly just fine. However, this is not necessarily a good idea. It is hard to be sure where they are going to land, and it could be dangerous sitting under them as they fly overhead. rfc 1925

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Crash-Override schreef op 20 februari 2004 @ 14:08:
vandaag alsnog de verlossende brief met pincode ontvangen :)
nu nog wachten tot eind volgende week op de SIM-kaart
_o_ vandaag al de simkaart mogen ontvangen :)
vanavond even mijn vriendin verrassen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
  • Laatst online: 22:43
zoooper schreef op 21 februari 2004 @ 12:07:
argh ik krijg de 1e rekening binnen... terwijl ik helemaal nog geen simkaart of email heb ontvangen.. ?? ik ga maar eens bellen dan..
Hetzelfde hiero.... Ik hoor dan ook graag wat het gesprek heeft opgeleverd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
GFM schreef op 21 februari 2004 @ 13:09:
[...]

Hetzelfde hiero.... Ik hoor dan ook graag wat het gesprek heeft opgeleverd :)
same here, maar boeiuh, dat beltegoed is toch onbeperkt geldig :P
dus je mist er echt niks door hoor :)

* Crash moet z'n lenzen gaan wassen :P

[ Voor 8% gewijzigd door Crash op 21-02-2004 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest

MagicTempest

Fly pig!

dat dat onbeperkt geldig is klopt wel, maar wat als de tgp een fuckup heeft gemaakt enkele weken geleden en nu iemand vrolijk jouw belmenuten (en je geld) opbelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
MagicTempest schreef op 21 februari 2004 @ 13:54:
dat dat onbeperkt geldig is klopt wel, maar wat als de tgp een fuckup heeft gemaakt enkele weken geleden en nu iemand vrolijk jouw belmenuten (en je geld) opbelt?
my bad, niet goed gelezen :X
ik dacht dat je bedoelde dat er meteen al een rekening bij je simkaart zat, maar ik zie nu dat je die nog niet binnen hebt

mijn excuus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest

MagicTempest

Fly pig!

NOuja, gelukkig dat er op je factuur ook je telefoon nummer staat,. DIe heb ik uiteraard meteen gebeld, kreeg toen wel mooi te horen dat het nummer momenteel niet actief is, dus niemand anders belt er mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-06 23:54
Ik heb ook een rekening ontvangen terwijl ik geen sim kaart heb.

Maar 1 ding, op die rekening staat het woord rekeningnummer: <groot getal>
Bedoelen ze daar mijn bank/giro mee of is het meer een factuurnummer ? In geval van dat eerste kan ik dus eeuwig bellen op iemand anders zijn rekening (En iemand anders waarschijnlijk op die van mij)

edit: Ik heb gebeld met de klantenservice van orange en die stomme b*tch daar (ja sorry maar die begon zo te schelden op mij) weigerde op onbeschofte manier mij te helpen en ik moest maar met belcompany contact opnemen. Dat heb ik dus gedaan, maar die nemen niet op op de klantenservice (misschien omdat ze niet in het weekend werken) dus heb ik ze een mail gestuurd. Nu maar hopen dat het snel goed komt

[ Voor 38% gewijzigd door BlackMage op 21-02-2004 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoooper
  • Niet online
het is weekend dus belcompany werkt nu niet.. ik bel maandag wel..

wel raar ja.. bij rekeningnummer staat bij mij ook een ander nummer dan mijn eigen bankerekeningnummer

en als ik mijn 06 nummer bel dat op de rekening staat wordt aangegeven dat ik maar iets moet inspreken omdat de telefoon niet bereikbaar is... eh.. heeft iemand hem dan al geactiveerd...??!!! .. wat een administratie zeg..... maar goed het is gratis en daarom heb ik nog wat geduld met ze... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74436

Vandaag 21-02-2004 heb ik `m binnengekregen!
Ik heb er wel achteraan gezeten door mailtjes naar info@belcompany.nl te sturen MET leesbevestiging.
Oja, ik heb de aanvraag al op 10 januari verstuurd, er is wellicht nog hoop voor diegene die ook nog niets binnen hebben gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietProem
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-01-2024

PietProem

n/a

Piet Proem heeft ook een factuur van Orange gekregen alleen ik heb nog geen SIM :'(

Ik heb ze maar even een mailtje gestuurd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchTSE
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
heb eergistere me pincode enz ontvangen, gistere me simkaart, en vandaag de maandelijkse factuur :Y)

alleen jammer dat ut zolang duurde dat ik maar een t-mobile abbo heb afgesloten :P had toch een nieuwe tel nodig >:)

heb nu dus 2 abbo's _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Ff een picie van een rekening:
Afbeeldingslocatie: http://got.leend3rs.nl/Rek_gratis_orange_free20_TN.jpgClickable

Zoals jullie zien, ik heb alleen nog maar het start tegoed gehad, ben tevens over mijn bundel heen gegaan, maar daarnaast hoefde ik dus ook niks voor de komende maand te betalen (kopje overige kosten/kortingen -> gratis bundel)

De reden dat ik maar 52 minuten heb kunnen bellen: ik moest een telefoontje plegen met Wanadoo, die probs zijn ergens anders wel te vinden in dit forum ;)

Vreemd vond ik wel dat ik eergister maar 1 rekening vond in de brievenbus, m'n huidige betaalde Orange Free 30 abo. Dit Free 20 abootje zal de komende dagen wel binnenvallen. Mijn Orange gaf me iig die output.

* jules is blij met z'n gratis abootje.. Nu z'n telefoon nog laten fixen :D

[ Voor 21% gewijzigd door jules op 22-02-2004 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-05 02:01
Nog even voor de duidelijkheid:

GSM-Shop heeft dezelfde aanbieding?
(http://gsm-shop.nl/index.php?page=actie)

- Dit is zeker een 1jarig abbo (geen 2jarig voor de grap maar niet vermeld ;))?
- Gehele jaar GEEN maandelijkse abonnements kosten
- GRATIS €15 beltegoed
- inclusief prepaid pakket t.w.v €25
- GEEN aansluit kosten
- GEEN verzend kosten
Dit houdt in:
- 255 euro gratis bellen (12x20+15)
- 25 euro gratis prepaid.
- Geen enkele andere kosten?
- Geen cashback maar gewoon niet betalen?

Zag deze topic nl. pas gister... :o :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100427

Cheeky schreef op 23 februari 2004 @ 00:30:
Nog even voor de duidelijkheid:

GSM-Shop heeft dezelfde aanbieding?
(http://gsm-shop.nl/index.php?page=actie)

- Dit is zeker een 1jarig abbo (geen 2jarig voor de grap maar niet vermeld ;))?

[...]

Dit houdt in:
- 255 euro gratis bellen (12x20+15)
- 25 euro gratis prepaid.
- Geen enkele andere kosten?
- Geen cashback maar gewoon niet betalen?

Zag deze topic nl. pas gister... :o :o
Het is helaas wel cashback.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-05 02:01
Ok, dat maakt verder geen verschil toch?

Hoe lang duurt de cashback?

edit:
Of is het toch de 1e 200 klanten, dat staat nl. in de big banner bovenaan.. :S
Maar bij de actie: "Bestel vandaag en U profiteert zeker van deze aanbieding."

[ Voor 56% gewijzigd door Cheeky op 23-02-2004 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

1000 posts, wie wil mag een nieuw topic openen met daarin een korte samenvatting van dit topic :)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.