gwxkil schreef op 17 januari 2004 @ 15:16:
[...]
Na een uurtje zoeken op internet heb ik deze versie van EmulePlus niet kunnen vinden

Kan je me een handje helpen??
Ben na 1g overgestapt op andere mods, maar wil het wel weer eens proberen met EmulePlus!
Oh die is ook niet te vinden
Ik heb em zelf gecompileerd vanuit CVS, als je en cvs client ergens vandaan plukt (zijn er genoeg te vinden) en vs.net 2003 hebt kun je em zo bouwen, alle info om dat te doen staat op de emuleplus website.. daar is net een heel nieuw gedeelte aan toegevoegd, te weten, speciale FAQ, dev gedeelte en nog wat leuke speeltjes. (stats e.d.) . misschien ookwel interessant om de emuleplus versie 2 plannen eens te bekijken.... zal nog wat verbazends en verassends tussenzitten.
en daarbij komt dat ik zelf de nightly's voor het emuleplus team verzorg dus dat geeft mij ook altijd de nieuwste versie
oh en 1j komt zeer binnenkort uit. deze of volgende week in ieder geval, dat post ik hier dan wel en op de frontpage.
bigfoot1942 schreef op 17 januari 2004 @ 12:43:
[...]
ik heb de limits zo hoog staan omdat ik dan sneller met alle sources geconnect ben.
zo sta ik bij alle sources binnen 5 minuten na het opstarten van emule in de queue, terwijl ik anders soms wel een half uur bezig ben voordat ik overal in de queue sta.
Als mijn aantal verbindingen zakt onder de limit vind ik dat helemaal niet erg, maar hij heeft ieg de mogelijkheid om veel te connecten op de momenten dat dat nodig is.
ff for the record: ik heb bij download sessions staan:
succesful: 2743 (87.1%)
failed: 405 (12,9%)
is dat nu zo onwaarschijnlijk hoog?
en die 200 conn/ 5 sec: ik weet zelf ook wel dat ie t niet haalt, maar hij wordt daardoor ieg niet gelimiteerd.
En ik heb helemaal geen problemen met nijn internetverbinding, en mijn gateway kan alles ook mooi aan (nog nooit hoeven rebooten door emule)
En je downloadsnelheden zijn belabberd vergeleken met wat je moet kunnen omdat je overdreven veel overhead hebt he? precies, het is 1. nutteloos en 2. veroorzaakt het teveel overhead zodat je download niet zo lekker zal lopen als 'ie kan.
Heel stoer hoor, dan zal ik ook maar even wat laten zien;
eMule v1j RC2 Statistics [[GoT] Dyskrasia [ePlus]]
Download
Average Download Rate: 0.00 KB/s (er staan geen bestanden in atm)
Max Download Rate: 563.33 KB/s
Max Download Rate Average: 180.89 KB/s
Ik haal in een 4 uurtjes een 2 delige film binnen op deze manier.
Ik heb maar 200 max connections en 35 per 5 seconden. Nee hier crashed niets, ik game tijdens emule zonder problemen, heb een bagger router en toch gaat alles goed
oja 400 sources per file..
Zonder Kademlia, Kad moet ik niet, zorgt alleenmaar voor overhead terwijl het downloaden er niet sneller op wordt, alleenmaar langzamer op sommige punten. In ieder geval nu nogwel, het is namelijk nog lang niet volwassen.
Ja dit is uit eigen ervaring door een week Flink uitgebreid testen op zowel Lan (omgeving met 8 clients, 1 server) en echt op internet.
Disclaimer: mijn settings wisselen af en toe, wil ze altijd optimaal hebben

Maar meer dan 200 max connections zal ik niet willen. ook niet met een goede router. totaal nutteloos als ik nu al deze snelheden haal.
[
Voor 86% gewijzigd door
Verwijderd op 17-01-2004 21:48
]