theoretisch gezien kan het voorkomen dat je die file nooit kompleet ziet totdat je de laatste chunk wil hebben. Er zijn nl mods die niet zeggen dat ze alle delen hebben. dit zit er in om te zorgen dat de file zo snel mogelijk verspreid wordt over zo veel mogelijk mensen (iedereen ziet dus andere delen bij die persoon).
deze kans is natuurlijk wel klein, maar als het bestand nog erg nieuw is, moet je hem dus niet zomaar wissen, gewoon ff geduld hebben. als er nou XXX mensen dat bestand niet helemaal hebben wordt de kans natuurlijk wel erg klein dat iemand hem helemaal heeft. ik heb laatst eindelijk een bestand afgerond die er 3 maanden instond. er was maar 1 full source en die was haast nooit online. toen ie wel een keer online was heb ik een message gestuurd, met het verzoek om het bestand op release te zetten. daarna was ie binnen een dag binnen. nu zijn er genoeg sources

mind_ schreef op 17 maart 2004 @ 14:30:
k kheb tijd geleden emule plus geinstalleerd, alleen mijn download snelheid is erg laag. Vaak staan de bestanden in queue terwijl er wel genoeg sources zijn.
Nu snap ik dat ik eerst veel moet uploaden voordat ik een goede upload snelheid kan behalen maar aan hoeveel gig moet ik dan ongeveer denken, of is dat echt met geen mogelijkheid te zeggen?
emule plus is alles op standaard instellingen en ik heb een highID.
uploaden/credits zeggen niet alles. hoe lang staat je pc/emule aan? probeer deze zo lang mogelijk online te houden.
hoeveel bestanden staan er in je lijst? als er maar 2 staat kun je idd lang wachten.
IceStorm schreef op 17 maart 2004 @ 08:24:...Mogelijkheid 1 is op te lossen door bij "preferences --> extended settings --> max new connections per 5 sec" een hoger getal in te vullen. Een paar honderd heeft overigens geen zin, dat kan je lijn niet aan. Ik heb hem zelf op 20 staan ipv 5 (uit mijn hoofd is dat standaard)
20 is standaard
bigfoot1942 schreef op 16 maart 2004 @ 22:15:
ik kwam er zopas achter dat mijn config map een beetje groot is. (men leze 129 MB)
Ik heb een known.met van 26 MB, kan ik deze met een gerust hart verwijderen? Waarom wordt dit eigenlijk opgeslagen?
en verder heb ik een clients.met van 3,6 MB,
een clients.met.SUQWTv2.met van ook 3,6 MB,
een clients.met.SUQWTv2.met.BAK van ook 3,6 MB, maar vreemd genoeg ook een
clients.met.BAK van 9.7 MB en een clients.met.MSUQWT van ook 9.7 MB.
Welke bestanden kan ik hiervan weggooien zonder mijn creditfile te wissen?
en waarom zijn niet alle 5 de bestanden 3,6 of 9,7 MB, moet ik die bestanden samenvoegen, of gewoon het grootste bestand gebruiken. Of moet kan ik alles (dus van de genoemde 5 bestanden)behalve de clients.met gewoon weggooien?
SUQWTv2 komt van de MorphKad mod (vanaf 0.7 denk ik en nog een paar mods). de .bak kun je weggooien maar de mod maakt ze zelf weer aan. dat deze gelijk aan de grote van de andere zijn zonder .bak is natuurlijk logisch: het is een backup van hetzelfde bestand. voor de betekenis van de bestanden:
http://members.ams.chello...euwen13/faq/bestanden.htm
volgens mij deel je veel bestanden, vandaar dat known.met zeer groot is. de clients.met is het bestand waar de credits van anderen in opgeslagen staan, deze kun je wissen, het heeft geen gevolgen voor jou. het is alleen niet aardig voor anderen! zij kunnen nu niet zo snel meer dl bij jou, terwijl ze jou wel veel gegeven hebben. laten staan dus.
kijk eens naar de datum dat ze voor het laatst veranderd zijn, oude kun je wissen (ff zippen als backup en dan uittesten of emule nog goed werkt). als je nog steeds deze mod gebruikt, denk ik dat deze nl de SUQWTv2 bestanden gebruikt.
wat is er nog meer zo groot in die config map? ik kom nl lang niet aan 129 MB. ikzelf zit op 23,1 (known.met = 13,2 ; clients.met = 3,7 ; clients.met.bak dus ook) ik heb 600 files geshared, gem. 81 MB. 31000 knowclients.
[
Voor 68% gewijzigd door
Mr.Nobody op 17-03-2004 19:30
]