Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)
Leuk, maar vast niet van 70:1 gb
41 Pagina's, excuse me als dit al gevraagd is, maar... ik wacht nu al 2 weken op een download. Ik heb een hoog ID, ik heb 21 gig geupload, maar het downloaden? Ho maar... Bij de download staat: Sources: 17/21 (1) maar hij download met 0.0 kB/s.
Ik heb nog maar 500 MB binnen van de 800... en dat over 2 weken...
Nu vertrouw ik wel op dit programma dat ik eerst moet uploaden om wat te downloaden, maar uhm... 21 Gig geupload, en 2 Gig gedownload in alle totalen.
Help?
Edit: kan het zijn dat ik gewoon op de verkeerde server inlog, die mijn download niet beschikbaar heeft? Zo ja, hoe kan ik zien welke server de meeste downloads van mijn bestand aanbieden?
Nu vertrouw ik wel op dit programma dat ik eerst moet uploaden om wat te downloaden, maar uhm... 21 Gig geupload, en 2 Gig gedownload in alle totalen.
Help?
Edit: kan het zijn dat ik gewoon op de verkeerde server inlog, die mijn download niet beschikbaar heeft? Zo ja, hoe kan ik zien welke server de meeste downloads van mijn bestand aanbieden?
[ Voor 18% gewijzigd door Blue-eagle op 20-03-2004 14:52 ]
Servers geven alleen maar bronnen door, het hangt van je bronnen af of je ook downloadt. Gebruik je een Emule met Kademlia support (versie 0.4x)? Dan ben je namelijk nauwelijks meer afhankelijk van een server. Overigens is het best mogelijk dat een bestand er zo lang over doet, als er simpelweg erg weinig sources zijn.Blue-eagle schreef op 20 maart 2004 @ 14:51:
41 Pagina's, excuse me als dit al gevraagd is, maar... ik wacht nu al 2 weken op een download. Ik heb een hoog ID, ik heb 21 gig geupload, maar het downloaden? Ho maar... Bij de download staat: Sources: 17/21 (1) maar hij download met 0.0 kB/s.
Nu vertrouw ik wel op dit programma dat ik eerst moet uploaden om wat te downloaden, maar uhm... 21 Gig geupload, en 2 Gig gedownload in alle totalen.![]()
Help?
Jup Kad: ConnectedLekkere Kwal schreef op 20 maart 2004 @ 14:59:
[...]
Servers geven alleen maar bronnen door, het hangt van je bronnen af of je ook downloadt. Gebruik je een Emule met Kademlia support (versie 0.4x)? Dan ben je namelijk nauwelijks meer afhankelijk van een server. Overigens is het best mogelijk dat een bestand er zo lang over doet, als er simpelweg erg weinig sources zijn.
Maar de sources lijken wel in orde te zijn, 17/21 (1) - betekent dit dat ik in de queue sta bij 17 van de 21 sources, en aan het downloaden ben van 1?
Het lijkt wel alsof iedereen net zoals met Kazaa een hack heeft ofzo, waardoor ik niet kan downloaden, maar iedereen wel van mij
Nee, dan vind je sneller/meer sources. Het is ook niet meer noodzakelijk om met een server te verbinden.
Anoniem: 93167
Dan download je tog ook meestal sneller met meer resourcesBlisterin_Bull schreef op 20 maart 2004 @ 15:19:
Nee, dan vind je sneller/meer sources. Het is ook niet meer noodzakelijk om met een server te verbinden.
21 sources is heeel weinig, je mag blij zijn dat je dan al 500mb binnen hebt.Blue-eagle schreef op 20 maart 2004 @ 15:03:
[...]
Maar de sources lijken wel in orde te zijn, 17/21 (1) - betekent dit dat ik in de queue sta bij 17 van de 21 sources, en aan het downloaden ben van 1?
PSN: DutchTrickle PVoutput
Anoniem: 93167
Ik ben nu geconneced met kad maar de status is firrewalled terwijl ik wel poort 4673 open heb gezet. Ik maak verder geen beruik van een firewall.
iemand een id ?
iemand een id ?
Het is ook niet iets wat iedereen downloadMaverick schreef op 20 maart 2004 @ 15:33:
[...]
21 sources is heeel weinig, je mag blij zijn dat je dan al 500mb binnen hebt.
Ik ga eens iets anders proberen, een van die populaire top40 liedjes, die zouden wel snel moeten zijn, toch?
Is het handig om een nieuwe serverlist te downloaden van bijvoorbeeld dutchemulefaq.tk ? Zoja welke.
Nope, je krijgt van elke client standaard nieuwe servers toegestuurd als die er zijn. Dus je lijst blijft altijd 'vers'.diabyte schreef op 20 maart 2004 @ 15:58:
Is het handig om een nieuwe serverlist te downloaden van bijvoorbeeld dutchemulefaq.tk ? Zoja welke.
Misschien zat er een bug in de oude, en wat maakt het uit, als het nu maar werkt, daar gaat het toch omAnoniem: 93167 schreef op 20 maart 2004 @ 16:04:
IK heb nu de nieuwe emule en nu werkt het wel ! hoe kan dat ?
En nog een vraagje, eD2K ben ik met high ID, KAD met een low ID, terwijl ik gewoon de goede poort open heb staan, huh
-
[ Voor 105% gewijzigd door Zoefff op 20-03-2004 17:39 ]
Hijs wel mooi maar je moet nog wel even aanpassen dat 42d tegenwoordig de nieuwste is 
Maar voor de rest is Zoefff
Maar voor de rest is Zoefff
Dit topic is gesloten.