eMule opensource eDonkey, deel 10

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 3.956 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
veel kleine bestanden kun je trouwens tegenwoordig wel sharen, je moet dan wel zorgen dat je alleen met KAD verbonden bent.

ik geef zelf trouwens wel de voorkeur aan een rar/zip met meerdere bestanden daarin. maar goed, als het voorkomt kan het dus wel.

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastasidaz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-01-2024
Ik heb een UL/DL rating van 70:1 >:) MB ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Mastasidaz op 20-03-2004 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Mastasidaz schreef op 20 maart 2004 @ 13:45:
Ik heb een UL/DL rating van 70:1 >:)
Leuk, maar vast niet van 70:1 gb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
41 Pagina's, excuse me als dit al gevraagd is, maar... ik wacht nu al 2 weken op een download. Ik heb een hoog ID, ik heb 21 gig geupload, maar het downloaden? Ho maar... Bij de download staat: Sources: 17/21 (1) maar hij download met 0.0 kB/s.

Ik heb nog maar 500 MB binnen van de 800... en dat over 2 weken...

Nu vertrouw ik wel op dit programma dat ik eerst moet uploaden om wat te downloaden, maar uhm... 21 Gig geupload, en 2 Gig gedownload in alle totalen. ;(

Help?

Edit: kan het zijn dat ik gewoon op de verkeerde server inlog, die mijn download niet beschikbaar heeft? Zo ja, hoe kan ik zien welke server de meeste downloads van mijn bestand aanbieden?

[ Voor 18% gewijzigd door Blue-eagle op 20-03-2004 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

The Third Man

The Third Jellyfish

Blue-eagle schreef op 20 maart 2004 @ 14:51:
41 Pagina's, excuse me als dit al gevraagd is, maar... ik wacht nu al 2 weken op een download. Ik heb een hoog ID, ik heb 21 gig geupload, maar het downloaden? Ho maar... Bij de download staat: Sources: 17/21 (1) maar hij download met 0.0 kB/s.

Ik heb nog maar 500 MB binnen van de 800... en dat over 2 weken...

Nu vertrouw ik wel op dit programma dat ik eerst moet uploaden om wat te downloaden, maar uhm... 21 Gig geupload, en 2 Gig gedownload in alle totalen. ;(

Help?

Edit: kan het zijn dat ik gewoon op de verkeerde server inlog, die mijn download niet beschikbaar heeft? Zo ja, hoe kan ik zien welke server de meeste downloads van mijn bestand aanbieden?
Servers geven alleen maar bronnen door, het hangt van je bronnen af of je ook downloadt. Gebruik je een Emule met Kademlia support (versie 0.4x)? Dan ben je namelijk nauwelijks meer afhankelijk van een server. Overigens is het best mogelijk dat een bestand er zo lang over doet, als er simpelweg erg weinig sources zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Niet online
Lekkere Kwal schreef op 20 maart 2004 @ 14:59:
[...]
Servers geven alleen maar bronnen door, het hangt van je bronnen af of je ook downloadt. Gebruik je een Emule met Kademlia support (versie 0.4x)? Dan ben je namelijk nauwelijks meer afhankelijk van een server. Overigens is het best mogelijk dat een bestand er zo lang over doet, als er simpelweg erg weinig sources zijn.
Jup Kad: Connected :)

Maar de sources lijken wel in orde te zijn, 17/21 (1) - betekent dit dat ik in de queue sta bij 17 van de 21 sources, en aan het downloaden ben van 1?

Het lijkt wel alsof iedereen net zoals met Kazaa een hack heeft ofzo, waardoor ik niet kan downloaden, maar iedereen wel van mij :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93167

Wat helpt het dan als je kad connected bent ? gaat het downloaden dan sneller ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05:02

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Nee, dan vind je sneller/meer sources. Het is ook niet meer noodzakelijk om met een server te verbinden. ;)

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Blisterin_Bull schreef op 20 maart 2004 @ 15:19:
Nee, dan vind je sneller/meer sources. Het is ook niet meer noodzakelijk om met een server te verbinden. ;)
Dan download je tog ook meestal sneller met meer resources :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Blue-eagle schreef op 20 maart 2004 @ 15:03:
[...]
Maar de sources lijken wel in orde te zijn, 17/21 (1) - betekent dit dat ik in de queue sta bij 17 van de 21 sources, en aan het downloaden ben van 1?
21 sources is heeel weinig, je mag blij zijn dat je dan al 500mb binnen hebt.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben nu geconneced met kad maar de status is firrewalled terwijl ik wel poort 4673 open heb gezet. Ik maak verder geen beruik van een firewall.

iemand een id ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Niet online
Maverick schreef op 20 maart 2004 @ 15:33:
[...]

21 sources is heeel weinig, je mag blij zijn dat je dan al 500mb binnen hebt.
Het is ook niet iets wat iedereen download :D

Ik ga eens iets anders proberen, een van die populaire top40 liedjes, die zouden wel snel moeten zijn, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:34
Is het handig om een nieuwe serverlist te downloaden van bijvoorbeeld dutchemulefaq.tk ? Zoja welke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

IK heb nu de nieuwe emule en nu werkt het wel ! hoe kan dat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

diabyte schreef op 20 maart 2004 @ 15:58:
Is het handig om een nieuwe serverlist te downloaden van bijvoorbeeld dutchemulefaq.tk ? Zoja welke.
Nope, je krijgt van elke client standaard nieuwe servers toegestuurd als die er zijn. Dus je lijst blijft altijd 'vers'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
Anoniem: 93167 schreef op 20 maart 2004 @ 16:04:
IK heb nu de nieuwe emule en nu werkt het wel ! hoe kan dat ?
Misschien zat er een bug in de oude, en wat maakt het uit, als het nu maar werkt, daar gaat het toch om :P

En nog een vraagje, eD2K ben ik met high ID, KAD met een low ID, terwijl ik gewoon de goede poort open heb staan, huh :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
-

[ Voor 105% gewijzigd door Zoefff op 20-03-2004 17:39 ]

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
Hijs wel mooi :D Alleen loopt het niet echt gelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Hijs wel mooi maar je moet nog wel even aanpassen dat 42d tegenwoordig de nieuwste is ;)

Maar voor de rest is Zoefff _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
:Y)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.