En.. mocht er schade/defecten onstaan aan het notebook.. Heb je echt pech.
Deze regel zette me aan aan het denken.
Een Acer dealer/shop update een laptop. Geven zij dat met serienummer door, bellen jullie in geval van twijfel naar de betreffende winkel, of -eeste deel mijn crux- is er geen communicatie? Dat zolang het duidelijk is dat er niet verder is gegaan dan toetsenbord en geheugen het wel ok gevonden wordt en je anders simpelweg geen garantie meer hebt.
Verder zei een mannetje van PCsnel dat zij gecertificeerd zijn om Acer(!) updates te maken. Klopt het dat jullie zo´n systeem hebben opgezet of bedoeld hij daarmee dat de persoon in kwestie (hopenlijk) een IT opleiding heeft genoten en een service manual heeft?
Ik vraag dit omdat als er geen communicatie is, er niet verder is gegaan dan toetsenbord en geheugen en zoiets als Acer gecertificeerde reparateur niet bestaat ik me voor kan stellen dat sommige mensen zichzelf beter vertrouwen dan een TD van een bedrijf waar je goedkoop je toppie kan halen maar geen idee hebt wie er achter de schermen met je kostbare *liefde* (

) loopt te pielen.
zjo, wat een lange zin zeg
Ik heb 2 technische opleidingen achter de rug, ben met een universitaire bezig, speel me hele leven al met electronica, (fijn)mechanica en pc´s en denk dan zo... doe het liever zelf!
Heb ik hier een punt?
/me vraagt zich opeens af of hij dit soort dingen van Acer wel mag weten en niet een beetje te ver gaat met het vragen naar misschien wel bedrijfs gevoelige informatie
edit:
Acer(!), toegevoegd. Er werd duidelijk gezegd dat ze door Acer ´gecertificeerd´ zijn op updates uit te voeren.
[
Voor 4% gewijzigd door
Verwijderd op 04-02-2004 23:14
]