Lock-On: Modern Air Combat deel 2

Pagina: 1 ... 5 ... 9 Laatste
Acties:
  • 5.155 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeKurr
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-06 14:06

JoeKurr

Past niet in een MiG-21

Verwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 17:43:
ik bedoel eigenlijk warning signaal bij lancering jegens u zelf. :) Er is wel een warning signaal, maar daarna hoor je ook niets meer. Ik dacht dat dat alleen bij IR-raketten was. Maar ik weet niet of het ook bij de russische o.a. is.

Volgens mij produceert de zoeker van de sparrow ook die toon die jij bedoelt. (dacht ik :S)
Nee, de toon die ik bedoel wordt gegenereerd door de IR-zoekkop van de AIM-9.

Voor wat betreft inkomende raketten:

De Su-27 beschikt over een passief infrarood detectie systeem om de hete uitlaatgassen van raketten te detecteren.
De detectie-radius van dit systeem is ongeveer 15 kilometer.
Als een raket zich binnen dit gebied bevindt, hoor je vijf seconden lang een aantal pieptonen en er gaat een waarschuwingslampje branden.
Vervolgens vertelt Nadia (of Bitching Betty) je waar de raket vandaan komt.

Ik weet niet hoe dit in zijn werk gaat bij de andere vliegtuigen, ik vlieg meestal in de Su-27.

Dutch Flanker Display Team
You can't be lost if you don't care where you are

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-10 14:00
Ben nu bezig met de Su-25, maar heb een paar vraagjes wat betreft navigeren.
-Hoe weet je nou wanneer je op het waypoint bent waar je je gronddoelen moet aanvallen?
-Er zijn iets van drie navigatie-modussen beschikbaar, heen, terug en nog één. Hoe zit dat nou precies?

De handleiding die bij dit spel hoort is nou niet bepaald uitgebreidt, ze hadden een voorbeeld moeten nemen aan Falcon 4.0... :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
JoeKurr schreef op 28 januari 2004 @ 17:07:
[...]

Nope.

Voorzover ik weet geeft alleen de Sidewinder een toon.
(blij toe, constant dat gejank aan je kop, heb medelijden met westerse fighter piloten :))
Hmm, als je in F4SP3+ de pit start heb je een paar volume knopjes die je moet omdraaien. Drie keer raden waar een van die knopejs voor is :) (iig een van de afgebeelde knopjes)

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoeKurr schreef op 28 januari 2004 @ 22:04:
[...]

Nee, de toon die ik bedoel wordt gegenereerd door de IR-zoekkop van de AIM-9.

Voor wat betreft inkomende raketten:

De Su-27 beschikt over een passief infrarood detectie systeem om de hete uitlaatgassen van raketten te detecteren.
De detectie-radius van dit systeem is ongeveer 15 kilometer.
Als een raket zich binnen dit gebied bevindt, hoor je vijf seconden lang een aantal pieptonen en er gaat een waarschuwingslampje branden.
Vervolgens vertelt Nadia (of Bitching Betty) je waar de raket vandaan komt.

Ik weet niet hoe dit in zijn werk gaat bij de andere vliegtuigen, ik vlieg meestal in de Su-27.
Ik heb Betty mij nog nooit iets horen vertellen op dat gebied. Al helemaal niet waar die raket vandaan komt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeKurr

JoeKurr

Past niet in een MiG-21

Ik vatte een stukje samen uit de enhanced manual.
Heb nog niet kunnen testen of het in Lockon ook zo werkt, want ik heb te maken met de fenomenen "weinig tijd" en "opstandige Windows"
Als het goed is kan ik komend weekend weer ff wat verloren vlieguren inhalen, en dan zal ik eens gaan kijken of mijn aerobatic skills ook nog iets uithalen in een dogfight. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm weet iemand hoe het komt dat als ik een filmpje (MS-Mpeg4 v3) maak dat het PCM geluid niet werkt? Ik hoor wel gewoon geluid als de AVI tool aan het opnemen is maar zodra ik de film afspeel hoor ik helemaal niks (zelfs met volume op MAX etc etc)

(heeft iemand hier uberhaupt al een filmpje gemaakt?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gabberjoost schreef op 28 januari 2004 @ 22:39:
De handleiding die bij dit spel hoort is nou niet bepaald uitgebreidt, ze hadden een voorbeeld moeten nemen aan Falcon 4.0... :{
Het is een machtig spel alleen te vroeg op de markt gezet.
Het schijnt wil je alles snappen dat je alle trainingsmissies moet doen, tevens is er een manual verkrijgbaar gemaakt door een bepaalde uitgever, maar daar moet je extra voor dokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die trainingsmissies heb je zo gedaan in principe. Er is wel een dikke manual verkrijgbaar van Lock-on maar die wordt particulier samengesteld door ene Nicky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-10 17:48

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

-Hoe weet je nou wanneer je op het waypoint bent waar je je gronddoelen moet aanvallen?
-Er zijn iets van drie navigatie-modussen beschikbaar, heen, terug en nog één. Hoe zit dat nou precies?

http://www.lomac-manual.com/ :)

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dr is een manual die gratis is te downloaden

iemand die mij uit kan leggen hoe ik freelook aan de praat kan krijgen?
:)
Ik heb mn cam op me gericht, zit als een dwaas met een wit papiertje op mn voorhoofd, als ik op het door mij ingestelde knopje om tracken te starten indruk schiet het kruisje netjes ernaartoe maar daarna doet ie nix meer :?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2004 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 23:41:
[...]

Ik heb Betty mij nog nooit iets horen vertellen op dat gebied. Al helemaal niet waar die raket vandaan komt 8)7
Dan moet je Radio Assist aanzetten bij de Difficulty options. Dan krijg je dat soort waarschuwingen te horen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 08:35

steveman

Comfortabel ten onder

JoeKurr schreef op 28 januari 2004 @ 17:07:
[...]

Nope.

Voorzover ik weet geeft alleen de Sidewinder een toon.
(blij toe, constant dat gejank aan je kop, heb medelijden met westerse fighter piloten :))
ik vind dat geluid juist gaaf! al vind ik het in lomac wel wat minder dan op die cockpit opnames op discovery (wilde al in game opnames op discovery typen :D)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3 nieuwe tutorials (patch compatible) van Ironhand: (Zeer aan te bevelen, de tut's van Ironhand zijn een klasse apart)

Dancing with Hawks--Voiceover

Spin Recovery--Voiceover

MiG-29: Delivering Iron--voiceover

Je hebt btw wel 'TrackPacker' nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 19:18:
[...]

Dan moet je Radio Assist aanzetten bij de Difficulty options. Dan krijg je dat soort waarschuwingen te horen!
Ja maar is dat nu juist realistisch of niet? :? Ik speel nu toch al zonder externe views, dus ik kan het net zo goed helemaal zonder 'extra' hulpmiddelen doen. Als dit tenminste een hulpmiddel is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, ik denk niet dat het realistisch is.
Overigens vind ik helemaal zonder externe views spelen niet superrealistisch: je kan je twee dimensionale scherm nooit vergelijken met een echte cockpit. Je maakt het jezelf dan echt moeilijker dan het in het echt is, volgens mij. In een artikel op SimHQ staat dat echte combatpiloten juist leren om alles van buitenaf te visualiseren. Ze leren dus NIET denken vanuit de cockpit view. Wat dat betreft is de F5 view helemaal zo gek nog niet: piloten moeten leren denken in juist die view. Ik denk dat het nadeel van een 2D scherm wordt opgeheven door die externe views: je hebt wat extra info maar da's niet erg omdat je andere info weer mist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mwa sommige views vind ik toch iets te! (F3, F4, F6, F8, F11, F12)

En map view is wel een must denk ik, anders weet je echt niet waar je bent :)

Ik leer mezelf dat overigens niet aan omdat het realistischer is (in sommige gevallen dus) maar omdat op sommige servers online nu eenmaal zonder externe views wordt gevlogen...

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2004 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 januari 2004 @ 12:12:
Overigens vind ik helemaal zonder externe views spelen niet superrealistisch: je kan je twee dimensionale scherm nooit vergelijken met een echte cockpit. Je maakt het jezelf dan echt moeilijker dan het in het echt is, volgens mij. In een artikel op SimHQ staat dat echte combatpiloten juist leren om alles van buitenaf te visualiseren. Ze leren dus NIET denken vanuit de cockpit view. Wat dat betreft is de F5 view helemaal zo gek nog niet: piloten moeten leren denken in juist die view. Ik denk dat het nadeel van een 2D scherm wordt opgeheven door die externe views: je hebt wat extra info maar da's niet erg omdat je andere info weer mist.
Idd, zonder padlock (of F5) bijvoorbeeld is het erg irritant om constant je POV te moeten gebruiken als je iemand in beeld wil houden (die POV heeft btw ook maar 4 standen)) En een beetje hulp mag wel omdat ze idd een 3D wereld op een 2D schermpje proberen af te beelden, zo word het inschatten van afstand en hoogte wel erg lastig.....en om nog maar niet te spreken van het slechte zicht, tijdig een vliegtuig spotten is zo al helemaal belabberd.

Maar ik probeer wel af te kicken op het gebruik van F5 en CTRL+F5. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja men is het inderdaad niet echt een wanneer een vliegtuig binnen WVR is. Je ziet een 'bogey' erg laat in vergelijking tot bijv IL-2 Sturmovik. Hopelijk doen ze daar nog iets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Verwijderd schreef op 30 januari 2004 @ 12:12:
dat kan wel zo zijn, maar die piloten leren dat te doen vanuit de cockpit, dus die zien net zo veel als jij, maar zij bedenken dan alles van buiten te zien, en dat is precies wat jij dus ook moet doen, inbeelden het van buiten te zien en geen views ervoor gebruiken.

Dit is btw mijn mening ;)

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Heb zelf nog es lopen spelen met de game.
Ik vraag mij af of het ook mogelijk is een missie te maken dat je moet landen in een storm. Vindt het erg vet om een dog fight te houden in en boven een onweer storm, maar ik zou nu ook wel es willen een missie dat je je toestel aan de grond moet zetten in een onweer storm.

Iemand dit al gelukt of weet hoe dit moet?
zal vanavond ook nog es wat plaatjes posten :)

plaatjes :D

thunder:
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/22787/thumb.jpg

veeeeeeel sneeuw :P
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/22788/thumb.jpg

[ Voor 33% gewijzigd door Hubert op 02-02-2004 18:01 ]

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hubert schreef op 02 februari 2004 @ 10:15:
Vindt het erg vet om een dog fight te houden in en boven een onweer storm, maar ik zou nu ook wel es willen een missie dat je je toestel aan de grond moet zetten in een onweer storm.

Iemand dit al gelukt of weet hoe dit moet?
Hetzelfde als in mooi weer..?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2004 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Verwijderd schreef op 02 februari 2004 @ 15:43:
[...]

Hetzelfde als in mooi weer..?
nee henk :7

als je namelijk onder de wolken gaat vliegen in een storm dan zie je wel iets maar niet zoals je normaal boven de grond vliegt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister_Storm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-01-2022
Goed, ik ben nu ook in de lucht met Lomac. Ik heb het topic een beetje doorgelezen, en als ik het goed begrijp kan ik beter nog niet gaan patchen aangezien de dan voor mij broodnodige trainingsmissies niet goed meer fucntioneren? Niet dat ze dat nu altijd even goed doen, maarja.

Moet zeggen dat ik het opstijgen en landen wat eenvoudiger vind dan bijvoorbeeld bij IL2, (beetje vreemde vergelijking, maar ik heb het hier over de instapgraad voor een redelijke beginner) alleen al die systemen.. pfoei.. daar gaat heel wat leertijd inzitten.

Ik heb mijn X45 met behulp van een voorgebakken profile via XDProfile goed aan de praat gekregen. Waar ik nog wel even aan moet knutselen is dat de calibratie in Windows goed lijkt, maar in Lomac zelf lijkt hij mij niet de randen op te zoeken van zijn mogelijke bereik. Ook lijken de pots nu al viezig te worden, de zoom trilt af en toe een beetje, die heb ik op rotary 2 staan. Vraag me af of ik een beetje makkelijk bij die pots kan komen om ze eens schoon te blazen of te bewerken met wat contactspray.

Heusinkveld Engineering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-10 21:19

Karel V

Een simpele ziel

-Ik gebruik altijd F10 om te zien waar ik ben, en waar de vijandelijke doelen zich bevinden. Dat is de landkaart (zet ik trouwens altijd op sataliet, dan zie je de echte omgeving goed, bergen etc.). Verder kun je aan je compas zien of de goede richting opvliegt, en aan het (hoe heet dat ding) ronde schermpje waar je de stijghoek en zwenkhoek van je Su 25 ziet kun je zien of je op de goede hoogte en op de goede baan voor het vliegen van waypoint naar waypoint bent.
Voor het navigeren raadt ik je aan om de training met de Su 25 nog eens te doen.
-Wat betreft de navigatiemodussen, dat weet ik ook niet.

Heb zelf gigantische problemen met mijn microsoft joystick force feedback 2, dat ding schijnt niet nauwkeurig instelbaar te zijn. Heb de instellingen al 10 keer verandert, het gaat wel iets beter maar nauwkeurige koerscorrecties zijn niet te doen.
Nog een paar bugs ontdekt, heb al wel de patch geinstalleerd:
-druk op s voor pauze, druk weer op s om verder te gaan en de joystick lijkt ff +/- 5 sec. niet te reageren (juist net zo belangrijk op momenten waar je de game op pauze zet om even na te denken over een uitwijkmaneuvre).
-Bij een duikvlucht zet ik mijn flaps uit om mijn aanvalsvlucht te verlengen (bij de training geleerd) en loopt de game ff vast, om 15 sec. later ineens weer verder te gaan maar opdat moment zit je dan wel ineens in duikvlucht (soms al crash) of stijgt de Su 25 juist. Hoe kan dat?
-Error bij het opslaan, net op het moment dat ik twee M 8's of hoe heette die tanks bij de eerste campagne missie heb kapotgebombadeerd.
-En soms stort de su 25 automatisch neer.

Dit spel is schitterend :*) , maar idd ook om te :r

The old Lie: Dulce et Decorum est Pro patria mori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toiletman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-10 18:00
Ik heb lock-on inmiddels ook gekocht, maar bij mij is het meer system-lock dan lock-on. :X
Hij crasht bij het mission editen, bij het exiten van een missie, bij het verschijnen van de quit knop.... geen idee wat er aan de hand is, ik heb inmiddels gepatcht, maar t schiet nog steeds niet op. Denk dat het hardware problemen zijn, of hebben anderen er ook last van?
Ik speel trouwens op het moment vooral de A-10 (heerlijk vliegtuig, en wel ff genoeg van de su-27). Ik kan echter in de MFD niet de beelden van een maverick zien... dus nu moet ik steeds inzoomen op de HUD, en zo maar proberen iets te raken.

Only dead fish go with the flow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toiletman schreef op 02 februari 2004 @ 17:49:
Ik heb lock-on inmiddels ook gekocht, maar bij mij is het meer system-lock dan lock-on. :X
Hij crasht bij het mission editen, bij het exiten van een missie, bij het verschijnen van de quit knop.... geen idee wat er aan de hand is, ik heb inmiddels gepatcht, maar t schiet nog steeds niet op. Denk dat het hardware problemen zijn, of hebben anderen er ook last van?
Ik speel trouwens op het moment vooral de A-10 (heerlijk vliegtuig, en wel ff genoeg van de su-27). Ik kan echter in de HUD niet de beelden van een maverick zien... dus nu moet ik steeds inzoomen op de hud, en zo maar proberen iets te raken.
Die zal je ook nooit op de HUD kunnen zien.. Die beelden van de Maverick verschijnen alleen op de MFD (of hoe dat scherm rechts ook mag heten) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toiletman
Verwijderd schreef op 02 februari 2004 @ 17:55:
[...]

Die zal je ook nooit op de HUD kunnen zien.. Die beelden van de Maverick verschijnen alleen op de MFD (of hoe dat scherm rechts ook mag heten) :)
grumbl... ff niet opletten en je kraamt alweer onzin uit... edit inmiddels....
maareh... m'n MFD is dus zwart, maar heeft wel de lijntjes van de mav...
'O' helpt niet, ook bij in of uitzoomen gebeurt er niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toiletman schreef op 02 februari 2004 @ 18:53:
[...]

grumbl... ff niet opletten en je kraamt alweer onzin uit... edit inmiddels....
maareh... m'n MFD is dus zwart, maar heeft wel de lijntjes van de mav...
'O' helpt niet, ook bij in of uitzoomen gebeurt er niets.
Probeer de 'o' toets eens (werkte in Flanker 2.5).
Als dat niet werkt dan lijkt het me een videokaart probleem. Je vid kaart moet 'picture-in-picture' ondersteunen ofzoiets. (meende ik me te herinneren van Flanker 2.5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister_Storm
Wat een ramp. Toch de patch geinstalleerd, nu zoomt hij na even spelen heel snel al uit naar een idiote view, waarna alles helemaal vastloopt;

Afbeeldingslocatie: http://dutch.simracingzone.net/test/svend/zaadpatch.JPG

Had hier voor de patch nog geen last van, zucht, iemand enig idee?

Heusinkveld Engineering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister_Storm
Even wat bugreports nagezocht, ik ben dus niet de enige. Maar wachten op de volgende patch, helaas zonder de zoomfucntie, is echt superhandig.

Heusinkveld Engineering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat heb ik ook wel es op willekeurige momenten. Ik doe dan even vluchtig inzoomen met / of * (of scrollwiel) en dan is het weg. Bij mij is dan de cockpit overigens op de kop te zien, ook nog...

Maar inderdaad, eerst de trainingsmissies doen en dan patchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Was gisteravond nog even aan t kloten in die storm :D
wat blijkt, je kan idd landen al is het bijna onmogelijk om te doen.
Toen mijn mig 29 gechrased was :S volgde ik nog me computer wingman in een su 33. deze ging op een gegeven moment 341km per uur vliegen en wat zag ik jawel, de wielen gingen uit :D
Let wel je zag dus geen hand voor ogen, maar de comp lande het toestel heel rustig op een runway. waarna die rustig naar een parkeer plek taxi'de :D
dus het kan wel. nu zelf nog eerst es het vliegveld vinden :D

[ Voor 3% gewijzigd door Hubert op 03-02-2004 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uhh, de AI vliegtuigen gebruiken niet de vlieg-physics die jij gebruikt hoor, dus ik zou of het mogelijk of niet mogelijk is niet laten afhangen van hoe de CPU vliegtuigen landt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onder het motto 'Beter laat dan noooit' de 4 (niet drie) nav modes van de SU-25 (ik heb geprobeerd de Russische tekens te vertalen naar ons Westerse schrift...):

HAB (NAV) voor freeflight zal ik maar zeggen: minimale info voor gewoon rondvliegen, zonder wyapoint info en zo

MAPW (ENR) voor enroute flying, dus de echte Navigatie mode waarin je alle waypoints volgt en ook informatie en cues daarvoor krijgt

BO3B (RTN) brengt je naar de approach fix: da's een punt recht voor de landingsbaan maar dan wel op een bepaalde afstand en hoogte zodat je een goede approach kunt maken (m.b.v. de ILS bijvoorbeeld)

R (LNDG) is de eigenlijke landingsmode met de ILS en alles. Deze mode gaat vanzelf aan als je de vorige mode netjes volgt, maar je kan 'm ook handmatig kiezen. Je moet er dan dus wel zelf voor zorgen dat je goed voor de baan komt

Het je de handleiding die op de cd staat wel...? Je kunt 'm ook downloaden van de LO-MAC site. Die handleiding heb je echt wel nodig naast de ingame tutorials. De handleiding die in de dvd-box zit is zwaar knudde en alleen bedoel om een beetje aan de alg te kunne gaan met het spel en de mission editor. Voor het vliegen zelf heb je er niets aan.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2004 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabberjoost
Verwijderd schreef op 03 februari 2004 @ 10:33:
[...]

Onder het motto 'Beter laat dan noooit' de 4 (niet drie) nav modes van de SU-25 (ik heb geprobeerd de Russische tekens te vertalen naar ons Westerse schrift...):

HAB (NAV) voor freeflight zal ik maar zeggen: minimale info voor gewoon rondvliegen, zonder wyapoint info en zo

MAPW (ENR) voor enroute flying, dus de echte Navigatie mode waarin je alle waypoints volgt en ook informatie en cues daarvoor krijgt

BO3B (RTN) brengt je naar de approach fix: da's een punt recht voor de landingsbaan maar dan wel op een bepaalde afstand en hoogte zodat je een goede approach kunt maken (m.b.v. de ILS bijvoorbeeld)

R (LNDG) is de eigenlijke landingsmode met de ILS en alles. Deze mode gaat vanzelf aan als je de vorige mode netjes volgt, maar je kan 'm ook handmatig kiezen. Je moet er dan dus wel zelf voor zorgen dat je goed voor de baan komt

Het je de handleiding die op de cd staat wel...? Je kunt 'm ook downloaden van de LO-MAC site. Die handleiding heb je echt wel nodig naast de ingame tutorials. De handleiding die in de dvd-box zit is zwaar knudde en alleen bedoel om een beetje aan de alg te kunne gaan met het spel en de mission editor. Voor het vliegen zelf heb je er niets aan.
Goeie info, bedankt!
In de tutorial spreken ze volgens mij toch echt over 3 nav modes bij de Su-25, maar goed, misschien heeft die tutorial het wel fout...
En die handleiding die op de cd staat, heb ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toiletman
hij's weer heerlijk coby!

pvd net de eerste missie van de A-10 uitgespeeld, heerlijk bommetjes gooien samen met m'n wingman. Eerst van lange afstand mavericks op de air-defense units, dan clusterbommetjes op de rest!
M'n MFD is trouwens op miraculeuze wijze weer tot leven gekomen... vandaar dat die mav's nu zo goed werken! Anyway, na t landen mooi naar de goede plek getaxied... en je raadt het al... je wil de mission exiten en hij hangt!!! Niet te geloven gewoon, frustrerend geklooi.
Ik had nu zelfs m'n kast opengezet om de temperatuur te verlagen (werd een beetje warm daar... cpu is 65C, nu 57C (athlon 2800+).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister_Storm
Yes! Zonet mij een beetje verdiept in de navigatie en een ILS landing geprobeerd in de SU27 in absoluut noodweer... gelukt!

Afbeeldingslocatie: http://dutch.simracingzone.net/test/svend/ole.jpg

Ik moet zeggen dat die Hud enorm helpt. Een ILS in een SU25 is beduidend lastiger. Dat komt ook omdat ik wel de navigatiemodus kan wijzigen in een SU25 maar ik nergens een referentie zie in welke modus ik nu daadwerkelijk zit. Zie ik iets over het hoofd in de cockpit van van de SU25? Of moet je gewoon aan de hand van de waypoint-naald en de koersnaald + afstand tot waypoint gaan gokken in welke modus je zit?

[ Voor 6% gewijzigd door Lister_Storm op 04-02-2004 05:48 ]

Heusinkveld Engineering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

switch je toch ff naar een andere modus en tel je van daar uit hoeveel keer je 1 drukt? Zo doe ik het altijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lister_Storm schreef op 04 februari 2004 @ 05:44:
Yes! Zonet mij een beetje verdiept in de navigatie en een ILS landing geprobeerd in de SU27 in absoluut noodweer... gelukt!

[afbeelding]

Ik moet zeggen dat die Hud enorm helpt. Een ILS in een SU25 is beduidend lastiger. Dat komt ook omdat ik wel de navigatiemodus kan wijzigen in een SU25 maar ik nergens een referentie zie in welke modus ik nu daadwerkelijk zit. Zie ik iets over het hoofd in de cockpit van van de SU25? Of moet je gewoon aan de hand van de waypoint-naald en de koersnaald + afstand tot waypoint gaan gokken in welke modus je zit?
:O oke oke heel leuk......maar nu een Carrier landing graag met dikke mist, zware turbulentie en dat midden in een zware onweersstorm.......S'NACHTS! >:)

(niet dat dat mij wel gelukt is hoor, ik klap altijd te hard op het dek..)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2004 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik klap al hard op het dek zonder al die moeilijkheden :) Ik val altijd op het laatste moment ineens HARD uit te lucht. Geef je nog wat power bij en dan is het over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister_Storm
Verwijderd schreef op 04 februari 2004 @ 09:39:
switch je toch ff naar een andere modus en tel je van daar uit hoeveel keer je 1 drukt? Zo doe ik het altijd :)
Hoe bedoel je dat precies?

Mode 1 = Enroute
Mode 2 = Return

Echter, er lijkt 2x een mode 3 te zijn, is dat misschien voor aanvliegen op de ene kant van de airstrip en de andere kant?

[ Voor 6% gewijzigd door Lister_Storm op 04-02-2004 16:51 ]

Heusinkveld Engineering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je weet in welke volgorde de nav modes verschijnen, switch je bijvoorbeeld eerst naar BVR mode, ga je daarna terug naar navmode en druk je het aantal keren 1 om uit te komen op de navmode die je wil hebben. Zit je altijd goed en hoef je je nooit af te vragen in welke nav-mode je zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sodeju..hoezo detaills zeg. Beetje overbodig imho maar cool is het wel:

Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~wouter-himself/ScreenShot_056.jpg
Hier bijvoorbeeld, ze hebben notabene het hele Thrust Vectoring systeem van de R-73 gemodeled

Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~wouter-himself/ScreenShot_057.jpg
Zelfs de bommen hebben allemaal een eigen ontsteker

Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~wouter-himself/ScreenShot_057.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~wouter-himself/ScreenShot_058.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~wouter-himself/ScreenShot_064.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
mooie plaatjes maar
hoe kom je zo dicht bij die wapens
je kan toch niet zo dicht inzoomenen met de + knop?

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er is een nog gedetailleerdere ordnance mod zag ik ergens. :) Hogere reso voor alle bommen e.d.

Je kunt nog verder inzoomen door bijvoorbeeld shift+* en ctrl+* te gebruiken. Je moet voor de gein eens uitzoomen met shift+* en inzoomen met ctrl+*, krijg je een beetje een filmisch effect. Alles van veraf wordt heel dichtbij gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister_Storm
Verwijderd schreef op 04 februari 2004 @ 16:52:
als je weet in welke volgorde de nav modes verschijnen, switch je bijvoorbeeld eerst naar BVR mode, ga je daarna terug naar navmode en druk je het aantal keren 1 om uit te komen op de navmode die je wil hebben. Zit je altijd goed en hoef je je nooit af te vragen in welke nav-mode je zit.
Als ik naar een andere modus ga, en vervolgens schakel ik terug naar modus 1, dan staat die toch nog steeds in dezelfde modus als ik hem verlaten heb?

Heusinkveld Engineering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lister_Storm schreef op 05 februari 2004 @ 02:43:
[...]

Als ik naar een andere modus ga, en vervolgens schakel ik terug naar modus 1, dan staat die toch nog steeds in dezelfde modus als ik hem verlaten heb?
nope. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister_Storm
Dus als ik in de NAV Return-modus zit, ik ben bezig met mijn landing, schakel even naar mode 7 (ATG) en vervolgens weer naar 1 dan zit ik weer in Enroute?

OK :) Dan snap ik het.

Vliegdekschiplandingen lukken nu trouwens ook 3 van de 4 keer. Enorm leuk, gewoon je instrumenten volgen :)

[ Voor 24% gewijzigd door Lister_Storm op 05-02-2004 18:22 ]

Heusinkveld Engineering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrazi
  • Laatst online: 30-09 10:14
w00t! kheb LOMAC eindelijk maar es gekocht..... jammer dat ik em niet kan spelen... ff wachten op een nieuwe videokaart... :)

AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Radeon HD 7770 512 MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Su-27 missie 'Furball' is echt te moeilijk. Die Mirages die daarin vliegen zijn veel te goed :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 februari 2004 @ 23:57:
De Su-27 missie 'Furball' is echt te moeilijk. Die Mirages die daarin vliegen zijn veel te goed :X
Idd, alle andere missies zijn geen probleem maar die 'Furball' dus wel dankzij die verrekte Mirages. Ze slagen erin om zowat alle raketten te ontwijken die ik naar ze toe jaag. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister_Storm
Is er ook een mogelijkheid om een missie te hervliegen zonder de map opnieuw te hoeven inladen (zoals bij IL2)?

Heusinkveld Engineering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toiletman
Ik heb een fix gevonden voor het TVM probleem in de A-10 (het is een bug die heeeel vaak voorkomt op het forum, met name bij oudere radeons...)
je moet in je graphics.ini onder het kopje MFD
L01=10000 veranderen in L01=8000
en
L12=25000 veranderen in L12=15000

voor een ieder die het probleem ook zou mogen tegenkomen.

Trouwens vrijdag echt een geweldige oil-terminal gevlogen... alles gemold, en daarna laag en snel door de bergen met een flanker achter me aan. Hij moest nog een bergje om bij me te komen, maar ik keerde dus om om head-on richting hem te gaan over de berg... hij had geen tijd meer om te schieten, dus hij vloog keihard over me heen.
Ik snel max-g u-turn even mikken om em in de side-winder envelope te krijgen. Launch na lock-toon. Paar seconden later stort de flanker naar de grond, en kan ik rustig naar huis vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister_Storm
Is iemand al bezig geweest met de dynamic campaign generator? Heb hem wel eens geprobeerd voor IL2 maar daar was hij verre van foutvrij.

Ik doe nu nog een statische campaign in mijn good old SU25, ook leuk :)

Heusinkveld Engineering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toiletman
Ben ik nou echt de enige die zoveel last heeft van vastlopers??
Had net de Sam Search (ofzoiets) missie van de A10 missies uitgespeeld, mooi geland en geparkeerd... druk op esc... en ja hoor, helemaal vast, en reboot nodig.
Verder zijn de graphics nogal brak als ik op de grond sta... landingsbaan knippert, textures verschuiven steeds etc.
Jammer van dat soort foutjes, want ik vind het verder echt een supergaaf spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toiletman
Ontstaat een beetje een gebrek aan screenshots en posts hier...
verstrooid als ik ben ben ik natuurlijk weer vergeten screens te maken tijdens de actie, :| dus hier een screenie van na de actie:
Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/r.c.wit/ScreenShot_003.jpg
Was de laatste losse A10 missie... tijd voor de campaign.
In deze missie had ik trouwens een hele mooie clusterbom actie... hele colonne voertuigen in een keer dood. Jammer genoeg geen screenshot dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Laatst online: 12-10 18:32

GG85

.......

Zijn er nog sites waar tracks opstaan? is altijd leuk om te zien wat anderen uitspoken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesr
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-08-2017
Salto's maken en stuntvliegen doe ik atm :P

Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toiletman schreef op 09 februari 2004 @ 20:15:
Had net de Sam Search (ofzoiets) missie van de A10 missies uitgespeeld, mooi geland en geparkeerd... druk op esc... en ja hoor, helemaal vast, en reboot nodig.
Verder zijn de graphics nogal brak als ik op de grond sta... landingsbaan knippert, textures verschuiven steeds etc.
Erm even wat oerlogica: Kan de oorzaak van die fouten ook aan jouw PC liggen i.p.v LockOn? Ik heb (en zoals je zelf ook al opmerkt) niet erg veel mensen gezien die zulke grove fouten en vastlopers hebben. De hoofdoorzaak is bijna altijd driver of OS gerelateerd.
GG85 schreef op 10 februari 2004 @ 17:02:
Zijn er nog sites waar tracks opstaan? is altijd leuk om te zien wat anderen uitspoken.
Hier zijn 2 van mij:

1. MIG-29C vs F-14 waarin ik in m'n arme miggie het opneem tegen een F-14 met AIM-54C rakketten LANG voordat ik binnen bereik ben. (veel ontwijken dus)
2. SU-27 Fighter Sweep Hier een geslaagde raid op Oekrainse vliegtuigen.

En Hier kun je andere krijgen. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2004 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabberjoost
Ff een schopje van een vraag van mijn kant.
Ik ben nu met de A-10 bezig, dat gaat erg lekker :)
Maar wat ik heel vervelend vind is dat m'n doelen bij de 'open mission' gewoon worden aangegeven met een ruit in de HUD. Ook bij op 'Fly' klikken in het hoofdmenu wordt m'n doel aangegeven met een ruit in de HUD. Als het doel dat kapot is, gaat de ruit over het volgende doel staan. Is niet helemaal de bedoeling. Lijkt me niet realistisch.
Of dit ook bij campaign zo is, weet ik niet. Nog niet mee begonnen.
Bij de opties staat alles op realistisch. Ik heb alleen de external views aangezet...
Is dit bij anderen ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien kun je de missies van te voren op "classified" zetten, ofzo? Heb vernomen dat dat andersom iig mogelijk was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft dat niet met de grondradar te maken? Ja ik doe maar een gokje. Igla's bijvoorbeeld, die komen namelijk niet voor in je target lijst als je verschillende targets kiest met de tilde.

Wat ik irritanter vind, is dat je die 'ruit' niet kunt switchen als je mavericks gaat afvuren. Je moet dan eerst terug switchen naar je GAU of bommen als je weer wil wisselen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Mijn eerste vlucht was niet egt een succes 8)7 :

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/jc.bijl/Tweakers.net/Lock_Fun.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-lennium
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-06 21:34

B-lennium

Volvo 164 1975!

draait dat spel dan bij jou ?

offtopic:
hoi neef

De snelheid van het geheel word bepaald door de langzaamste schakel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

De demo draait hier wel ja (nu nog erachter komen hoe het werkt).

offtopic:
hoi neef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabberjoost
Verwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 10:02:
heeft dat niet met de grondradar te maken? Ja ik doe maar een gokje. Igla's bijvoorbeeld, die komen namelijk niet voor in je target lijst als je verschillende targets kiest met de tilde.

Wat ik irritanter vind, is dat je die 'ruit' niet kunt switchen als je mavericks gaat afvuren. Je moet dan eerst terug switchen naar je GAU of bommen als je weer wil wisselen...
Een A-10 heeft geen radar, helaas... :p
Maar ook in campaign staat die ruit in m'n hud een beetje m'n doelen aan te wijzen. Die ruit beweegt dus ook gewoon mee met een rijdend doel. Vind het knap irritant, omdat het naar mijn weten niet realistisch is... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gabberjoost schreef op 25 februari 2004 @ 17:39:
[...]

Een A-10 heeft geen radar, helaas... :p
Maar ook in campaign staat die ruit in m'n hud een beetje m'n doelen aan te wijzen. Die ruit beweegt dus ook gewoon mee met een rijdend doel. Vind het knap irritant, omdat het naar mijn weten niet realistisch is... :(
..laat maar..

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2004 17:57 ]

• Karel V

Karel V

Een simpele ziel

Toiletman schreef op 09 februari 2004 @ 20:15:
Wat die graphics betreft, alleen met het nieuwste van het nieuwste zul je die op high kunnen spelen. Medium gaat bij mij zonder knipperende landingsbaan. Wel heb ik last van een knipperend muispijltje en het vastlopen van de pc tijdens het spelen van missie's. Wat ik mij afvraag is of je bij een goed geupgrade pc geen last hebt van deze problemen, want dan zal ik even moeten wachten tot het rendabel is om daar aan te beginnen. Voorlopig wacht ik toch eerst even op een nieuwe patch die problemen met vastlopende pc's verhelpt (systeem nog geen jaar oud: Ati radeon 9000 128 mB, 512 mB werkgeheugen, 2,6 Ghz, dit moet kunnen volgens de systeemvereisten op doos) , anders loop ik me dag in dag uit te ergeren. Maar het is zeker een schitterend spel.

• JoeKurr

JoeKurr

Past niet in een MiG-21

Op het lomac forum hebben ze een oplossing voor knipperende textures:
Installeer eerst DirectX, en daarna je chipset en vga drivers.

Heb het niet geprobeerd (textures zijn goed bij mij) maar het schijnt te werken.

Verwijderd

ik laat die campagne nog mooi even liggen tot MINSTENS patch 1.02 Want nu is het gewoon onspeelbaar. Het enige waar ik me nu op focus is alle jagers onder controle te krijgen. Dus veel aerobatics en zooi online op hyperlobby. Iemand trouwens interesse in een luchtraceje? Ben een missie aan het maken geinspireerd door wat andere mensen al gedaan hebben. Die grote radartorens (300PS of zo?) dienen als checkpoints.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
ga die 1.02 patch nog komen of hoe zit dat :(
duurt wel erg lang allemaal, k wil het spel nu wel eens fatsoenlijk spelen maar ik geloof haast niet dat dat na 1.02 mogelijk is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een drukte hier trouwens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 23:53:
Wat een drukte hier trouwens..
ja vind je het gek het spel is zowat onspeelbaar
ik geloof dat niemand het hier meer speeld >:)
het belangrijkste gemis vind ik nog dat je met je amraam haast niks raakt, of soms weer wel opeens, dan sta je helemaal versteld van "HUH was die raak?" hoe kan dat? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik snap eerlijk gezegd niet wat het probleem is met die raketten. Ze gaan de effectiveness weliswaar wat verhogen, maar het grote BVR probleem is de radar van de F15 (VEEL te zwak) niet de raketten. Voor de rest werkt het allemaal niet heel erg verkeerd. Behalve die trainingsmissies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
ik zit ook nog steeds met het probleem dan ik het spel niet kan netwerken omdat er bij één computer dan de framerate daalt naar 2fps :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is dat dan de client? Heb je toevallig een heel gecompliceerde missie met veeeeeeeel AI vliegtuigen e.d.?

Dat heb ik namelijk ook al vaak meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep, ik ook. Bij het taxiën waren er heel veel ground objects en mijn framerate dropte naar 5.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
Verwijderd schreef op 12 maart 2004 @ 10:27:
is dat dan de client? Heb je toevallig een heel gecompliceerde missie met veeeeeeeel AI vliegtuigen e.d.?

Dat heb ik namelijk ook al vaak meegemaakt.
het maakt niet uit of je client of host bent het ligt volgens mij aan de hardware
zie deze link voor meer informatie
http://ubbxforums.ubi.com...851&r=630100951#630100951

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het ook over i-net gehad. Zodra je opgestegen bent en van de rwy weg bent, gaan je fps weer op 'normale' aantallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het ook allemaal ERG lang duren.. Ik heb het spel na de vorige patch helemaal niet meer gespeeld, vooral omdat ik gek ben op de F-15C en de patch niet voldoende veranderde of wijzigde om er plezier mee te hebben... Toen had ik nog het idee dat de volgende patch binnen een paar weken er wel zou zijn... Er zouden ook al heel snel updates komen voor de trainingsmissies die niet meer goed werken. Niets van dat alles. Ik vind het wel ERG sloom gaan daar.... En dan is het nog maar zeer de vraag of de tweede patch alles wel oplost!

Nou ja, het idee dat ik een spel op de plank heb staan dat wellicht ooit nog eens te gek wordt is wel leuk, je hebt wat om naar uit te kijken, maar toch... het zou wel een béétje sneller mogen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
Verwijderd schreef op 12 maart 2004 @ 13:11:
Ik vind het ook allemaal ERG lang duren.. Ik heb het spel na de vorige patch helemaal niet meer gespeeld, vooral omdat ik gek ben op de F-15C en de patch niet voldoende veranderde of wijzigde om er plezier mee te hebben... Toen had ik nog het idee dat de volgende patch binnen een paar weken er wel zou zijn... Er zouden ook al heel snel updates komen voor de trainingsmissies die niet meer goed werken. Niets van dat alles. Ik vind het wel ERG sloom gaan daar.... En dan is het nog maar zeer de vraag of de tweede patch alles wel oplost!

Nou ja, het idee dat ik een spel op de plank heb staan dat wellicht ooit nog eens te gek wordt is wel leuk, je hebt wat om naar uit te kijken, maar toch... het zou wel een béétje sneller mogen....
idd ik vlieg eigenlijk alleen maar met de A-10 en de F-15 en heb het spel ook niet meer gespeeld na de eerste patch, de verhoudingen kloppen gewoon niet meer
om nog een bug op te noemen, de su27 vliegt automatisch 5 graden hoger als normaal, het is dus niet mogelijk om lekker horizontaal te vliegen want je moet elke keer je joystick naar beneden duwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

??? Misschien moet je je vliegtuig eens trimmen, zoals de meeste piloten doen. Je pitch hangt trouwens sowieso van je thrust af. Die moet je iedere keer aanpassen als je van snelheid verandert.

Maar inderdaad, die patch duurt wel erg lang. Eind januari was een mooie tijd geweest. Maar aan de andere kant hadden ze ook geen enkele patch uit kunnen brengen. Dan was het ook nix geweest. Dan weer aan de andere kant, hadden ze ook kunnen wachten met het spel uitbrengen tot de problemen opgelost zijn, maar het publiek komt toch met de meeste fouten naar boven. Je kunt niet alles playtesten.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2004 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
Verwijderd schreef op 12 maart 2004 @ 13:31:
??? Misschien moet je je vliegtuig eens trimmen, zoals de meeste piloten doen. Je pitch hangt trouwens sowieso van je thrust af. Die moet je iedere keer aanpassen als je van snelheid verandert.
het is toevallig alleen bij de Su27 en voor de 1.01 patch was het nog niet zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik snap er nix van. Bij alle vliegtuigen is bij mij de pitch afhankelijk van de thrust. Op zich ook wel logisch. Hoe land je anders? :?

Trim jij nooit dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
Verwijderd schreef op 12 maart 2004 @ 13:49:
ik snap er nix van. Bij alle vliegtuigen is bij mij de pitch afhankelijk van de thrust. Op zich ook wel logisch. Hoe land je anders? :?

Trim jij nooit dan?
nee :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ctrl+. en ctrl+;

Maar ik heb ze geremapped naar mn stick, anders druk je misschien toevallig , of / in en dan trim je naar links of naar rechts, zo is bij mij al menig landing mislukt omdat ik toen te druk bezig was de trim weer in het midden te krijgen, en het vliegtuig ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gewoon nergens problemen mee met mijn Su-27 zonder enige patch :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfffffff... volgens mij is dit spel morsdood... Miskoop van het jaar. O nee, dat was Halo... :( Shit, twee flutaankopen al dit jaar... :(

Maar eh... zit er hier nog iemand te wachten (al maanden...) op patch 1.02...? Wie heeft er nog hoop voor dit spel? Speelt iemand het nog...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het niet meer aangeraakt alsmede omdat ik nog steeds mijn X45 goed moet programmeren. (zie ik nogal tegenop ivm luiheid e.d.)

Daarnaast wacht ik op patch 1.02

Daarna ga ik het wel weer spelen, ik vind het namelijk totaal geen miskoop. Maar ik ben nu een beetje gefocused op andere spellen, ik kom uiteindelijk wel weer terug naar dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-10 15:30
Verwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 11:15:
Pfffffff... volgens mij is dit spel morsdood... Miskoop van het jaar. O nee, dat was Halo... :( Shit, twee flutaankopen al dit jaar... :(

Maar eh... zit er hier nog iemand te wachten (al maanden...) op patch 1.02...? Wie heeft er nog hoop voor dit spel? Speelt iemand het nog...?
Ik heb het inderdaad al een hele tijd niet meer gespeeld. Was de hoop een beetje verloren na wat vervelende dingen in de singleplayer, en multiplayer was al helemaal niet te doen vanwege de lag.

Maar de ontwikkelingen van patch 1.02 volg ik nog wel op de voet. Als ik die lijst zie met dingen die gefixt gaan worden krijg ik toch weer wat hoop. Ook is multiplayer een stuk beter te doen met de patch, als ik de devs mag geloven.

Zodra patch 1.02 uit is ga ik het zeker nog eens proberen. Hoop dat het dan toch nog wat wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je hoeft in ieder geval niet te hopen op een patch 1.03, alhoewel die er zou kunnen komen.

Het budget is er namelijk doorheen! Op!

Er wordt trouwens wel gepraat over een add-on. Ook door de devs. Hopelijk dus de F-18 en de dynamic campaign. Hier zouden dan weer nieuwe knaken beschikbaar moeten komen. Dat zou de hele boel naar mijn idee 2 keer zo leuk maken.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2004 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel het spel ook niet meer omdat ik (al maanden) wacht op de patch. Maar dan nog... Ik mis een dynamische campagne. Ik was die scripted missions al heel snel zat. Dus zelfs met de patch vraag ik me af of ik het spel blijf spelen...

Ze hebben het inderdaad over add-ons maar ik ga niet betalen voor iets wat al eigenlijk had moeten toen ik het origineel kocht... Ik heb liever dat ze het origineel perfect maken. Extra planes kunnen me vooralsnog gestolen worden... Een dynamic campaign heb ik nog wel 10 à 15 euro voor over. Maar ze moeten het niet te gek maken. En ik koop pas zo'n add on als 'ie ECHT bugfree is!

Maar dan nog... Ik vind het een schande dat ze al over add ons beginnen terwijl het origineel nog geeneens werkt... Dit spel had nog lang niet uitgegeven mogen worden... Op het officiele forum zit iedereen de devs te bedanken voor al het werk aan de patch. Bullshit! Dat werk had gedaan moeten worden voordat het spel was uitgegeven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
Verwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 12:06:
Ik speel het spel ook niet meer omdat ik (al maanden) wacht op de patch. Maar dan nog... Ik mis een dynamische campagne. Ik was die scripted missions al heel snel zat. Dus zelfs met de patch vraag ik me af of ik het spel blijf spelen...

Ze hebben het inderdaad over add-ons maar ik ga niet betalen voor iets wat al eigenlijk had moeten toen ik het origineel kocht... Ik heb liever dat ze het origineel perfect maken. Extra planes kunnen me vooralsnog gestolen worden... Een dynamic campaign heb ik nog wel 10 à 15 euro voor over. Maar ze moeten het niet te gek maken. En ik koop pas zo'n add on als 'ie ECHT bugfree is!

Maar dan nog... Ik vind het een schande dat ze al over add ons beginnen terwijl het origineel nog geeneens werkt... Dit spel had nog lang niet uitgegeven mogen worden... Op het officiele forum zit iedereen de devs te bedanken voor al het werk aan de patch. Bullshit! Dat werk had gedaan moeten worden voordat het spel was uitgegeven!
idd ik vind de gevechten in dit spel meer een kwestie van geluk dan wijsheid
je kan er bijna nooit van op aan dat die raket raak gaat bv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V

Karel V

Een simpele ziel

Verwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 11:43:
je hoeft in ieder geval niet te hopen op een patch 1.03, alhoewel die er zou kunnen komen.

Het budget is er namelijk doorheen! Op!

Er wordt trouwens wel gepraat over een add-on. Ook door de devs. Hopelijk dus de F-18 en de dynamic campaign. Hier zouden dan weer nieuwe knaken beschikbaar moeten komen. Dat zou de hele boel naar mijn idee 2 keer zo leuk maken.
Dan is het te hopen voor hun budget dat patch 1.02 gewoon goed is en alles verhelpt. Anders ga ik terug naar de winkel en ruil het aslnog om voor een ander product (panzers of MOH Pacific Assualt), de Nederlandse wet maakt dat mogelijk en ik ben bij die computerzaak vaste klant, dus dat gaat zeker lukken.
Als het dus bugs blijft hoop ik dat iedereen zoiets gaat doen >:) . Dan hebben ze een negatief budget }) . Ik ben het helemaal eens met hellogoodbye

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je LockOn opgegeven hebt, maar wilt toch veel plezier beleven in een vliegtuig, moet men IL2 toch eens proberen. Met de DynamicCampaignGenerator van "Lowengrin" kan ieder zijn eigen front maken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij vergeten jullie dat er dynamic campaign generators zijn gemaakt door 3rd parties voor Lock On. Die zijn weliswaar niet volmaakt, maar ik ben best bereid een tijd te wachten. Mijn cdtje van lock on gaat toch nergens heen.

Falcon 4 duurde toch ook eeuwen voor dat ie echt goed was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bajo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-10 20:26
Sorry, kon dit niet laten en ik werk niet bij deze zaak.

http://www.gcshop.nl/details.php?id=824

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V

Karel V

Een simpele ziel

:( :( :( Wat een vuile naaiers bij Ubisoft. De adviesprijs klopt ja, maar de money die ik ervoor neer heb gelegd :r |:( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-10 08:25
Ik vond deze video via via, volgens mij is hij nog niet in één van de LO-MAC topcis gepost

Echt een fantastische video _/-\o_, vooral een goed promoting filmpje voor LO-MAC ;) Na het zien kreeg ik meteen weer zin om te spelen, heb ik dan ook gedaan en ik moet zeggen: het blijft een goede game :9~

Nu hopen dat er nog ooit een patch komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

patch is inmiddels bij beta 16, alle problemen schijnen daarin opgelost te zijn, op 2 na, die ze nog moeten adresseren. Als het goed is wordt het dus beta 17 en ziet de patch over enkele weken het licht.

Er zijn via de ubisoft forums ik weet niet hoeveel fan filmpjes te vinden, nog veel mooier dan deze ;)
Pagina: 1 ... 5 ... 9 Laatste