Thnx, ik zal vanavond het profiel van mijn joystickje even updatenDocB schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 14:47:
sinds patch 1.02 hebben ze de knoppen voor guns en missiles uit elkaar gehaald bij de US planes. Bij de Russische kisten zijn ze nog wel hetzelfde. Ik weet eerlijk gezegd niet eens wat die keys zijn omdat ik gewoon een profile voor mn X45 gebruik... Ik weet wel dat ik bij de US planes een andere button moet gebruiken als ik een missile wil afschieten...
EDIT: Toch ff gekeken voor je
in de US vliegtuigen heb je spatie voor de guns, en enter voor de missiles/bombs.
In de andere planes kun je gewoon overal spatie voor gebruiken.
Dit hadden ze trouwens volgens mij gedaan omdat in bijv de F-15 je ook aparte knoppen hebt voor guns en de rest...
Verwijderd
In de readme van dat soundpack staat als het goed is ook welke instellingen het beste zijn om te gebruiken. Ik heb die instellingen gelijk maar toegepast en weet dus niet of het echt veel verbetering is, maar dat is iets wat je zou kunnen proberen. Het enige wat ik nu af en toe nog vervelend is, is dat andere vliegtuigen superveel herrie maken als ze een beetje in de buurt staan. Maarja, met taxien is dat irritant, in een dogfight kun je wel iets beter horen welke kant je ongeveer op moet kijken voor je vijand...Verwijderd schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 16:57:
Ik heb die sounds gedownload en geinstalleerd. Ik vind alleen dat het geluid wat je hoort als je gewoon sub-sonic vliegt vreselijk irritant.. het is een hard geluid (wat je volgens mij alleen buiten het vliegtuig hoort te horen) en je hoort de bliepjes enzo niet goed meer daardoor. Iemand een oplossing?
EDIT: hier, hoef je zelf niet meer te zoeken
MASTER VOLUME = 100% (or whatever setting works best to balance with voice comms)
MUSIC = 20%
RADIO = 35%
ENGINES = 100%
MECHANICALS = 100%
EFFECTS = 100%
WIND = 100%
WARNING = 50%
COCKPIT = 85%
[ Voor 13% gewijzigd door DocB op 10-02-2005 20:18 ]
Verwijderd
samen achterom sneaken om dan mensen in de rug te pakken (ging mis helaas
Zo krijg ik wel zin om een GoT squadron op te richten, maar ik heb de ballen verstand van zoiets. En volgens mij zit iedereen nu maar een beetje te wachten tot iemand die het wel weet het voortouw neemt
Ik weet iig dat teamspeak wel handig zou zijn (hele tijd tikken lukt ook niet tijdens een dogfight of landing
Anyway, ik zie morgen wel weer wie er dan op irc zitten, kijken of we met wat meer mensen kunnen vliegen
EDIT: twas dus de S77th server Jeehaa, op de jabog server heb ik altijd probs met warping, ookal heb ik zelf geen last van lag...

[ Voor 7% gewijzigd door DocB op 11-02-2005 01:16 ]
weet iemand hoe ik een dedicated server opzet voor lock on.
ik heb 64kb/s upload moet ik toch wel een paar planes warploos in de lucht mee kunnen houden
Hmm, ik heb gisteren ook al een tijdje lopen zoeken, maar even snel een dedicated server opzetten is volgens mij niet mogelijk. Mocht dat iemand wel lukken ben ik wel beschikbaar om eventueel de site te maken.Gohan-san schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 03:39:
als ik het zo hoor lijtk het mij ook wel wat.
weet iemand hoe ik een dedicated server opzet voor lock on.
ik heb 64kb/s upload moet ik toch wel een paar planes warploos in de lucht mee kunnen houden
-
Verwijderd
Misschien handig om ook ff de prijzen in de FP te zetten, aangezien Lock On niet in de pricewatch staat.
Deze heb ik tot nu toe gevonden:
Bol.com: € 9,99
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2005 10:22 ]
Tsja, lock-on is een flightsim, dus die wordt niet massaal door het grote publiek gekocht. De prijs is dus ook al vrij snel omlaag gegaan, en voor meer dan 10 euro zou ik hem iig niet meer kopen... Je zou een beetje moeten rondkijken denk ik, 10 euro is al niet duur voor deze game. maar misschien kan het idd nog goedkoperVerwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 10:12:
Wow...hoor net voor t eerst van deze game en ben onder de indruk...weet iemand waar je deze beetje cheap kan aanschaffen?
Misschien handig om ook ff de prijzen in de FP te zetten, aangezien Lock On niet in de pricewatch staat.
Deze heb ik tot nu toe gevonden:
Bol.com: € 9,99
Ik heb hem vorige week dus bij Dynabyte gekocht voor € 9,95,-, maar dat is exclusief de 10% KlantenkortingDocB schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 11:25:
[...]
Tsja, lock-on is een flightsim, dus die wordt niet massaal door het grote publiek gekocht. De prijs is dus ook al vrij snel omlaag gegaan, en voor meer dan 10 euro zou ik hem iig niet meer kopen... Je zou een beetje moeten rondkijken denk ik, 10 euro is al niet duur voor deze game. maar misschien kan het idd nog goedkoper
Verwijderd
Edit: Na keer pc restarten was t probleem weg...lijkt wel of ik de joystick nie moet aanraken tijdens t opstarten van lomac ofzo
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2005 00:51 . Reden: hele foute typo ]
Verwijderd
Anyway het was weer gezellig op Airwars gisteren. Zeker met teamspeak aan speelt het zeer fijn
bij die missie van gister op airwars trouwens was t wel vet om met die 29's laag over t water langs de kustlijn te vliegen en dan ff bijtanken op die enemy base van de a10's. snel weer weg en dan w88 tot die a10's weer airborne waren en dan jagen
Moest gister trouwens noodgedwongen weer met een F-15 vliegen, ging echt voor geen meter. Vind die radar niet echt lekker werken, en van mn AIM-120's kwam er ook geeneen aan :\ Ik houd het wel lekker bij de MiG-29... kort bereik qua fuel, in de praktijk ben ik ongeveer net zo snel door mn missiles heen als door mn fuel. En het is natuurlijk extra spannend als je op kerosine-dampen nog net thuis weet te komen en nog kan landen om weer bij te tanken
Is er trouwens nog interesse voor een eigen servert? Eventueel kunnen we dat vanavond ook proberen.
-
Heb de meeste trainigen afgewerkt. Vergeet alleen steeds de knoppen combinaties...
Moet nog heel wat oefenen, maar lijkt me leuk dit spel online te spelen. Nog wel ff een goeie joystick kopen! Heb nu een trust..
Kan geen servers zoeken met ASE.... IS er een gemakkelijke manier om servers te zoeken of kan dit ingame? (misschien heb ik er overheen gekeken..?)
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Zal het vanavond een uit gaan proberen...
Daar spreken we elkaar, o.a. om te vliegen.
-
IRC...hoe werkt dat ook al weer.......

Ook een TS sever in de lucht begreep ik???
[ Voor 25% gewijzigd door Zewatanejo op 14-02-2005 14:58 ]
Verwijderd
Je gaat naar www.mirc.com download mirc
vult ff dat schermpje in met nickname enzo
dant iep je /server irc.tweakers.net
en als je verinding hebt /join #lock-on
En die TS servers zijn bij de servers waar we spelen, zodat friendlies en allies niet door elkaar zitten.
@jeehaa,
hoe tank ik bij?

Verwijderd
Het was gisteren weer gezellig hé SysRq?
Iemand vanavond nog ff vliegen?
vanavond probeer ik er weer even bij te zijn. kheb er nu al zin an
Zekers.. na wat opstartproblemen hebben we nog redelijk in formatie kunnen vliegenVerwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 10:03:
Het was gisteren weer gezellig hé SysRq?![]()
Iemand vanavond nog ff vliegen?
Ik had alleen een probleem met het locken van een target (F15c btw, maar dat maakt niet uit). Hij had geen jamming aan, op de radar werd ook een mooi ronde (=friendly) getoond, maar het locken dmv TAB werkte niet
[ Voor 1% gewijzigd door SysRq op 15-02-2005 11:39 . Reden: typo ]
-
* Nd gaat maar ens IRC client installen
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Verwijderd
Even een copy/paste verhaaltje van ons quad forumpje over onze vlucht van vanavond:
Februari 15'th flight....
Our mission was to take out an airfield deep within enemy territory. Mako flew SEAD, Zippy and Dorsk flew CAP, and Chisha and myself were on runway attack.
The flight went o.k., there were a few enemy fighters, but nothing charlie flight couldn't handle
Alpha flight quickly took care of the enemy sam thread, and (after a mid-air collision due to lag) bravo flight took care of the runway and some of the parked aircraft.
When the mission was finished we all headed for our beloved home-away-from-home, the Kuznetsov.
Here are some shots of one of Chisha's lovely landings:

Dorsk/Mako (?) looking sharp

And another little question, while i'm posting screenshots... Do you get a similar diffrence in quality between the frontpanel and the side panels?

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Verwijderd
http://www.lockon.ru/index.php?lang=en
Wel even registreren, denk ik.
Verwijderd
Het is mij eigenlijk nog steeds niet duidelijk hoe mensen buiten Rusland nu aan de addon moeten komen. Gaat het echt alleen via dat PayPAL geklier en/of creditcarts?Verwijderd schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 22:48:
Het Lock-On versie 1.1 (Aka Flaming Cliffs) manual is nu te downloaden op de russische Lock-On site:
http://www.lockon.ru/index.php?lang=en
Wel even registreren, denk ik.
Verwijderd
PSN: DutchTrickle PVoutput
Heb je de trainingsmissies die standaard in de game zitten al geprobeerdMaverick schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 16:44:
weet iemand of ik ergens trainings missies kan downloaden die gewoon de basics als netjes landen enzo behandelen? ik zat ff in de startpost te kijken, maar de links waar het zou kunnen zijn zijn dood
ja, maar ik kan maar 1 visuele landingsmissie vinden, nieteens 1 op de instrumentenjelleeee schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 17:16:
[...]
Heb je de trainingsmissies die standaard in de game zitten al geprobeerd?
PSN: DutchTrickle PVoutput
Trainingsmissie op de su27 (dacht ik) is wel in op de instrumenten. Landen in dichte mist, zicht van bijna 0. T'is wel een lange (trage) missie; je zit veel te wachten.Maverick schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 17:31:
[...]
ja, maar ik kan maar 1 visuele landingsmissie vinden, nieteens 1 op de instrumenten
-
Verwijderd
Door overbelasting is de site helaas momenteeel uit de lucht...
Verwijderd
1,12G heb ik op mn C:\ niet, en heb weinig zin om hiervoor te gaan kloten met PartitionMagic ofzo.
Weet iemand of de Suncom F-15 Talon / SFS Throttle nog ergens te krijgen zijn? Het schijnt een goede set te zijn voor weinig geld, maar Suncom is helaas over de kop gegaan, jaren geleden.
Misschien op eBay/Marktplaats/2ehands?Frggl schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 12:27:
Weet iemand of de Suncom F-15 Talon / SFS Throttle nog ergens te krijgen zijn?
Mja, dat valt ook tegen, eBay staat (zelfs internationaal) niks, Marktplaats en 2ehands idem.
Net even de stad in geweest, wel mooie Saitek HOTAS'jes, en nog een antieke Top Gun set gezien bij Discovery, met stick, throttle en rudderpedals, voor bijna niks - maar die had volgens mij toch een stuk minder functionaliteit.
Ik zit erover te denken zo'n Top Gun Afterburner stick te halen, en er een C-merk throttle bij te kopen ofzo, die ze daar ook hadden liggen ...
Discovery... Pling EnschedeFrggl schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 17:28:
[...]
Mja, dat valt ook tegen, eBay staat (zelfs internationaal) niks, Marktplaats en 2ehands idem.
Net even de stad in geweest, wel mooie Saitek HOTAS'jes, en nog een antieke Top Gun set gezien bij Discovery, met stick, throttle en rudderpedals, voor bijna niks - maar die had volgens mij toch een stuk minder functionaliteit.
Ik zit erover te denken zo'n Top Gun Afterburner stick te halen, en er een C-merk throttle bij te kopen ofzo, die ze daar ook hadden liggen ...
maar ik zou denk ik zoeken naar een 2e hands X45 of eits in die richting, dat levert waarschijnlijk meer resultaten op. Je meot echter wel ff verifieren dat alles nog werkt op die stick, de Saiteks hebben soms wat last van slijtage.
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Ik had laatst het gerucht vernomen dat de couar niet langer in productie is, maar ikweet niet of dat echt zo is.
© ocf81 1981-infinity
In Rusland komt hij als stand-alone versie op twee CD's, wij moeten hem als add-on downloaden vanaf www.lockon.ru
De download zal ongeveer 300MB worden.
Dutch Flanker Display Team
You can't be lost if you don't care where you are
© ocf81 1981-infinity
Misschien is de inhoud van die cd's nogal compressable..,ocf81 schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 20:33:
Hmm, waarom is de russische versie in vredesnaam 2 CD's en de download maar 300 mb?
JoeKurr zegt erbij dat de russische versie stand-alone is, en de andere versie add-on... dus die 2cd's zijn nodig om de bestaande zooi er ook nog op te passen...ocf81 schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 20:33:
Hmm, waarom is de russische versie in vredesnaam 2 CD's en de download maar 300 mb?
Hij is vanaf www.lockon.ru te downloaden voor $35 (€27,25).
Dutch Flanker Display Team
You can't be lost if you don't care where you are
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
© ocf81 1981-infinity
Hij moet de OGG files omzetten naar WAV ,maar doet dat dus niet vanwege deze errorocf81 schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 17:01:
Hmm, nog nooit van gehoord.
iemand enig idee, hoe ik dit kan oplossen?
[ Voor 10% gewijzigd door Erw op 09-10-2005 23:04 ]
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
Verwijderd
Maar waarschijnlijk schiet je daar niet zoveel mee op aangezien de hele installatie dus niet afgemaakt wordt...
VisualBasic??? In Lock On???Erw schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 12:09:
met een VisualBasic error?, wie kan me helpen
lbijft toch een erg leuke game dit.
AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Radeon HD 7770 512 MB
Verwijderd
Heb er wel weer zin in, aangezien ik ook graag vlieg in BF2
Ik ga die CD-ROM eens uit het stof halen!
Verwijderd
Aangezien ik overmorgen jarig ben, mocht ik van mezelf grabbelen in de budgetbak.
En heb dus Lock On gekocht.
Het ziet er mooi en veelbelovend uit
Zo mooi en veelbelovend dat ik er gelijk een redelijk dure joystick bij heb gekocht
Maar hoe haal ik het beste uit dit spel?
Lock On
Patch
...en dan iets dat Loman heet? Is een soort mod ofzo?...
Zijn er nog andere essentiële dingetjes?
* anandus heeft er zin in
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Dat is lomac, schatThe__Virus schreef op zondag 08 januari 2006 @ 14:46:
Loman: de afkorting voor Lock On Modern Air Combat.
Loman is (ben ik nu achter
Weet iemand wat musthaves zijn, of moet ik ze allemaal doen, of is het niet de moeite waard?
Ow, en om een of andere reden lukt het mij niet om de wapensystemen op de joystick aan te sl;uiten, terwijl vliegen wel met de joystick gebeurt. Maar dat is waarschijnlijk extra aankloten in het opties-menu
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Loman is inderdaad een musthave, iets handigers om updates en mods te managen is er niet. Op www.lockonfiles.com kun je een heleboel updates downloaden. Wel even reggen, maar dan heb je ook wat.
Verder is er nog http://www.lockonskins.co.uk/ waar ook een heleboel stoere updates staan.
Er zijn nog wel 10 andere, maar deze 2 zijn het meest compleet geloof ik. Vergeet verder niet http://www.lo-mac.com/ voor de update naar 1.0.2 en het grote forum bij Ubisoft.
Have a nice flight.
[ Voor 29% gewijzigd door Bergen op 11-01-2006 02:27 ]
de throttle heeft een gamepoort aansluiting (de joystick gaat in de throttle volgens mij), en de gamepoort wordt niet al te best ondersteunt in xp.
er zijn ook (voor zover ik weet) geen drivers voor xp, van deze throttle, dus kan ik de knoppen niet gebruiken, en werkt het alleen als ik een ander gamepoort apparaat aan de throttle hang (een goedkoop trust gamepad
als er een oplossing is, zodat ik wel alle knoppen kan gebruiken, hou ik me aanbevolen
Nick
Frggl schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 12:27:
Weet iemand of de Suncom F-15 Talon / SFS Throttle nog ergens te krijgen zijn? Het schijnt een goede set te zijn voor weinig geld, maar Suncom is helaas over de kop gegaan, jaren geleden.
Verwijderd
Instellen als 3 (of 4 assen) en 4 knoppen bij spelbesturing
Dan kan je de knoppen op de throttle via keyboard emulatie programmeren:
-shuifje van throttle naar rechts
-1e lichtje aan
-kies uit 4 slots, verticale leds (als je niet weet wat dit is laat dan gewoon staan)
- 3e lichtje aan
-Houd de knop van de throttle in
-druk de toets in en laat de throttle-knop los.
-3e lichtje uit.
Ik heb trouwens nog wel een suncom f15 raptor stick te koop die je in je throttle kan stoppen. Zelfde model als in de game (In de f15 dan).
Voor vragen of de stick kan me mailen op wekkerart add hotmail.com
op dit moment heb ik een logitech force 3d, die heb ik juist gekocht om geen gamepoort joystick meer te gebruiken, maar bedankt voor het aanbod.
het enige probleem is, er komt een kabel uit de throttle, met een DIN connector, en die zit niet op m'n pc, die verbinding is nodig denk ik? voor toetsenbord emulatie.
bedankt
[aanvulling]
AARGH!!!
krijg het niet werkend, heb helaas geen din > ps2 verloopstekkertje bij de hand, dus kon ik de throttle niet doorlussen naar m'n keyboard aansluiting.
jammer, het is een mooi apparaat, maar zonder de knoppen heb ik er nog niet zoveel aan
bedankt voor de moeite.
Nick
[/aanvulling]
[ Voor 32% gewijzigd door nick_haak op 13-01-2006 15:57 ]
op de gamepoort kalibreert het apparaat niet echt lekker, lukt uiteindelijk wel, maar moet meestal 2 - 3 keer gebeuren voordat de assen goed gekalibreerd zijn.
de assen werken vervolgens prima in flightsims, maar de knoppen krijg ik niet aan de praat.
heb daar denk ik ook een verklaring voor gevonden:
ik heb een trust gamepadje aan de throttle gehangen (naast de keyboard-poort), maar de 4 knoppen die ik op dit moment zou moeten kunnen gebruiken, zijn 4 knoppen van het gamepad.
beide assen van de SFS werken wel, maar de knopjes op de throttle werken niet.
iemand een idee?
bedankt voor alle moeite
Verwijderd
http://www.alternate.nl/h...Details.html?artno=NJZL37
Is deze wat om dit spel goed te kunnen spelen?
Ochja, hij ziet er wel leuk uit, maar het belangrijkste is dat je er lekker mee kunt spelen en dat kun je alleen zelf beoordelen. Als je heel gemakkelijk hele kleine beweginkjes kunt maken voldoet hij.Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 16:19:
Vandaag ook maar eens een goede Joystick gekocht .. en dat is deze geworden:
http://www.alternate.nl/h...Details.html?artno=NJZL37
Is deze wat om dit spel goed te kunnen spelen?
Maar als je echt serieus bezig wilt blijven met flightsims is het toch erg aan te raden een set met een throttle te kopen zoals een Saitek X45 of X52. Dan ben je wel minimaal het dubbele van deze stick kwijt, maar dan heb je ook wat!
Als dat te duur is heeft de Saitek X52 wel een paar leuke features voor 70 euro minder, maar het ding ziet er naar mijn mening op zowel esthetisch als ergonomisch vlak niet uit. Het schermpje op de throttlebase van de X52 is wel iets waar ik nog eens goed naar moet kijken, maar ik heb nog geen X52 in werkende staat kunnen aanschouwen.
Heeft iemand flaming cliffs al? Ik vindt het eigenlijk maar lastig dat je het niet in een doosje kan kopen. (iig nergens verkrijgbaar) Downloaden lijkt me niks. (heb je een HD crach mag je het opnieuw gaan kopen. Gebrande CD's gaan maar een jaar of 3 mee.
© ocf81 1981-infinity
Er staat trouwens onder:
Accu?Dit product is nieuw toegevoegd. U kunt de specificaties zelf terug vinden op de site van de fabrikant. De garantietermijn op verbruiksmaterialen en accu is 3 maanden. Op overige producten over het algemeen 24 maanden.
Bij de Mediamarkt (hier in Leeuwarden iig) staan ze allemaal netjes uitgestald (niet aangesloten uiteraard) en kun je even voelen hoe hij stuurt. En werkelijk, die X52 is zoooooo lichtjes te bewegen, praktisch geen tegenkracht, dus je kunt er ontzettend precies mee bijsturen. Wat dat betreft is de X52 stukken beter dan de stijve X45. Maar afgezien van het veel te futuristische uiterlijk er is 1 ontzettend groot minpunt imo: de rudder zit niet meer achterop de throttle maar zit in de stick, die kun je draaien, een z-as dus. Dat was ik al gewend van m'n Saitek Digital 3D en dat vond ik 10x niks. Het voelt heel onpraktisch aan als je de stick om z'n as kan draaien. Doet u mij maar een rudder achterop de throttle.ocf81 schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 12:49:
Als dat te duur is heeft de Saitek X52 wel een paar leuke features voor 70 euro minder, maar het ding ziet er naar mijn mening op zowel esthetisch als ergonomisch vlak niet uit. Het schermpje op de throttlebase van de X52 is wel iets waar ik nog eens goed naar moet kijken, maar ik heb nog geen X52 in werkende staat kunnen aanschouwen.
Dan kopieer je de cd na een jaar of 2 toch even op een nieuwe?Heeft iemand flaming cliffs al? Ik vindt het eigenlijk maar lastig dat je het niet in een doosje kan kopen. (iig nergens verkrijgbaar) Downloaden lijkt me niks. (heb je een HD crach mag je het opnieuw gaan kopen. Gebrande CD's gaan maar een jaar of 3 mee.
[edit]
Bubble Joe!
[ Voor 54% gewijzigd door Bergen op 27-01-2006 02:04 ]
Verwijderd
Als je kiest voor de download versie dan krijg je volgens mij een soort key waarmee je een aantal keren het volledige spel kan downloaden. Dus een HD crash is dan niet zo'n probleem.
[edit]
Bergje!
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2006 02:08 ]
Verwijderd
Voor de mensen die het nog niet wisten, er zijn nieuwe ingame filmpjes van de volgende addon 'Black Shark.

Vooral de eerste video waarin ze de startup procedure laten zien is kwijl bevorderend, Falcon 4 style!
De 2e vid. laat het ABRIS en WCS combat systeem zien.
http://www.thebattlesim.c...=133&scr=products&lang=en
Check btw ook nog de freeflight video op de LockOn.Ru site. Daar laten ze het flight model van de heli zien en ondertussen even wat vrachtwagentjes pesten.
http://www.lockon.ru/inde...=133&scr=products&lang=en
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2006 17:36 ]
Video van de Virtual Blue Angels, Lock On 1.1. Hij's 350 MB groot, maar ze vliegen de exacte routine die de echte BA ook vliegen, zoals ze die dus ook in Leeuwarden vlogen. Ze krijgen ook advies van de echte BA, zie aftiteling. Erg cool. Zelfs de Fat Albert JATO zit erin.
[ Voor 8% gewijzigd door Bergen op 07-07-2006 12:36 ]
Y'24
Oke dan.Bergen schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 13:28:
Voor zover ik weet niet. Wat dat betreft heerst F4(AF) nog steeds.
Y'24
Nou, dat hangt er vanaf. Voor Falcon 4.0 heb je een hele berg uitbreidingen/skins/mods. Voor Falcon 4 Allied Force niet. Daar zitten een boel van de F4 updates ingebouwd, maar vervolgens kun je geen mods/skins installeren. Tenminste, er zijn inmiddels mensen die voorzichtigaan toch zijn begonnen met 't skinnen van bijvoorbeeld wapens. Zie bijvoorbeeld de bovenste post op falcon5.nl (zie link beneden). Maar standaard heb je voor F4AF alleen de standaard updates van Lead Pursuit: http://www.lead-pursuit.com/.RvV schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 14:33:
[...]
Oke dan.Weet iemand toevallig daar nog een goede site van wat betreft updates en patches? Laatste keer dat ik het heb gespeeld was ook weer 5 jaar geleden.
Voor beide versies zijn dit goeie startpunten:
Frugal's World
Falcon 5 (NL)
Falcon 4 HQ
maar natuurlijk vooral het F4AF-topic
[ Voor 7% gewijzigd door Bergen op 07-07-2006 14:56 ]
ik heb het spel weer eens geinstalleerd en de laaste patch erop gegooid, vond het altijd zo leuk om met de A10 lekker grond doelen af te schieten maar als ik nu de Maverick 65K selecteer dan krijg ik geen Tv scherm te zien in de HUD, alleen maar de radar, hij hoort toch automatisch naar een tv scherm te switchen als ik dat wapen selecteer, en de radar cursor op de hud wil ook niet bewegen met de knoppen , .; / k snap er geen bal van, als ik dan de training eens doe lukt het wel allemaal, echt raar gewoon.
C2D 6600, 275 GTX Windows 7
Nog maar net dit spel ontdekt eigenlijk ... Blijft toch wel zalig!
Heb het net gekocht op Amazon
Zijn er mensen die dit spel nog steeds spelen?
Zijn er hedendaagse alternatieven?
Black Shark is geen uitbreiding, maar een op zichzelf staande nieuwe heli sim.Bergen schreef op zondag 15 februari 2009 @ 01:14:
Mooi kickje!Ik speel het niet meer, maar er zijn nog zat mensen die het spelen, vooral met de nieuwe Black Shark uitbreiding denk ik, die is al uit toch?
* DieterVDW wou het spel persé zo "echt mogelijk" spelen zonder labels die zeggen welke badguy waar staat.
Ik vraag mij toch af hoe die A10 piloten dat in real-life doen, zonder nette labeltjes om de slechterikken aan te duiden. In de sim lukt het in ieder geval voor geen meter
Ik heb die campaign nochtans al eens uitgespeeld, met behoorlijk succes. Misschien omdat ik toen steeds een stuk of 6 Mavericks meenam en alles van lekker ver afknalde ...
Even deze thread lezen voor tips ...
© ocf81 1981-infinity
Iemand een idee?
Life is like living only without the peaches