Flight Level 200 (20.000ft)
Dat denk ik ook ja. Heb er ook wel last van. Online merk je het vooral als je iemand locked. Vaak verdwijnt diegene een paar seconden nadat je hem hebt gelocked van je radar. Lijkt mij dat ze gewoon hun RWR hoorde schreeuwen en de music hebben aangezet
Ik had wel een idee, maar ik moest de precieze betekenis ook even opzoeken.wat is FL200 eigenlijk?
FL staat voor flight level, en wordt gebruikt om de vlieghoogte aan te geven, maar alleen voor hoogtes boven de 18.000ft. Bij FL laat je de laatste twee nullen weg, omdat die nauwkeurigheid niet zo belangrijk is op die hoogtes. FL200 betekent dus 20.000ft...
Verwijderd
Aanvulling:DocB schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 09:12:
[...]
Ik had wel een idee, maar ik moest de precieze betekenis ook even opzoeken.
FL staat voor flight level, en wordt gebruikt om de vlieghoogte aan te geven, maar alleen voor hoogtes boven de 18.000ft. Bij FL laat je de laatste twee nullen weg, omdat die nauwkeurigheid niet zo belangrijk is op die hoogtes. FL200 betekent dus 20.000ft...
De 18.000ft regel geldt in de USA, omdat daar de "Transition Altitude" op 18.000ft ligt. Vanaf 18.000ft praten we dus over FL (Flightlevels)
Alles wat onder de Transition Level ligt, drukken we uit in "Altitude"
In Nederland ligt de Transition Altitude overal op 3000ft. Een ATC opdracht als "Climb to 6000ft" zal je hier dus nooit krijgen. Het is dus "Climb to FL60"
Verwijderd
In de militaire luchtvaart (de amerikaanse dan) spreken ze vaak over 'angels' wanneer ze het over hoogtes hebben. Angels 9 is 9000ft.
Voor de mensen die hem trouwens nog niet hebben: ZZZspace's complete lockon soundpack versie 8 Enorme aanrader, al was het alleen maar om het nieuwe menu-muziekje
Om hem te installeren is ook LoMan een absolute must! Loman is naast een uitgebreide game-launcher tevens dé tool voor het installen en uninstallen van mods. Iedere serieuze lockon speler gebruikt LoMan. Als laatste nog een mod waar ik zelf nooit meer zonder zou willen: Overcast mod. Voor mensen die FPS problemen krijgen wanneer ze in/boven een overcast vliegen (en dat is zo'n beetje iedereen dacht ik die geen 6800Ultra o.i.d. heeft)
Voor de mensen die hem trouwens nog niet hebben: ZZZspace's complete lockon soundpack versie 8 Enorme aanrader, al was het alleen maar om het nieuwe menu-muziekje
Verwijderd
Ja dom van me om de civiele luchtvaartregels erbij te halen. Ik ben een ontzettende n00b op militair gebied en de R/T vergelijken tussen civiel en militair is hetzelfde als appels en peren vergelijken denk ik.
vanavond weer mensen present?
Never mind: Windoos naar de kl*te
[ Voor 67% gewijzigd door ND863 op 09-02-2005 20:30 ]
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
ah das scheiß...
ik ga zo weer scheuren, doet er iemand mee?
ik ga zo weer scheuren, doet er iemand mee?
doe je mee bekol?
JJvdM dat soundpack is dat een aanvulling op het bestaande? of overwrite hij de huidige sound files.
* Valkyre is nooit zo happig op dat soort dingen
en mensen bedankt voor dat FL20
en ja volgens mij zeggen ze in de militaire amerikaanse luchtmacht ook vaak Angels
* Valkyre is nooit zo happig op dat soort dingen
en mensen bedankt voor dat FL20
en ja volgens mij zeggen ze in de militaire amerikaanse luchtmacht ook vaak Angels
* SysRq is vanaf heden ook verslaafd aan LOMAC. \o/
Net de trainingsmissies van de A-10 en de F15 achter de rug. Nu nog een beetje oefenen om de radar goed onder controle te krijgen.
Verder is een uitgeprinte keychart ook wel makkleijk... ppff wat n knopjes
Net de trainingsmissies van de A-10 en de F15 achter de rug. Nu nog een beetje oefenen om de radar goed onder controle te krijgen.
Verder is een uitgeprinte keychart ook wel makkleijk... ppff wat n knopjes
-
hmm is wel vaag want in Lock-on word Angels gebruikt, en ook in Janes F15 (die was ook super bruut)Verwijderd schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 09:38:
nee Angels is nou juist jargon voor britse piloten in de 2e wereldoorlog
word altijd angels gebruikt
(Jane's apache/longbow serie waren ook heel erg cool, misschien ook weer eens installeren
Jane's Apache/longbow was idd heel erg stoer. Heb het een paar jaar terug weer es geprobeerd, maar je merkt wel heel erg dat het een oud spel is hoor... Als ze er nu een remake van zouden maken zou ik het zeker kopenGohan-san schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 09:41:
[...]
hmm is wel vaag want in Lock-on word Angels gebruikt, en ook in Janes F15 (die was ook super bruut)
word altijd angels gebruikt
(Jane's apache/longbow serie waren ook heel erg cool, misschien ook weer eens installeren)
Verwijderd
Dat soundpack is een overwrite ja... maar wanneer je hem met lomac installeert kan je hem ook zo weer uninstallen wanneer je het niet bevalt 
In het nieuwe (en erg gave) lockon mainmenu 'muziek' wat je dan krijgt hoor je een conversatie van 2 F14 piloten die in 1989 2 Lybische (?) Mig 23 Flogger's neerhalen. Hier hoor je overduidelijk en de hele tijd ANGELS. Dus, puh!
In het nieuwe (en erg gave) lockon mainmenu 'muziek' wat je dan krijgt hoor je een conversatie van 2 F14 piloten die in 1989 2 Lybische (?) Mig 23 Flogger's neerhalen. Hier hoor je overduidelijk en de hele tijd ANGELS. Dus, puh!
Is er nog steeds niets bekend over een eventuele GoT-squardon? Heeft iemand er al iets voor georganiseerd? Is er überhaupt nog interesse voor?
-
Ik zou wel mee willen doen, ben nog wel n00b.
Ik kan bijv in een F15 geen raketten afvuren, alleen maar boordkanon. In de Russische vliegtuigen is dat verder geen probleem. Hebben de Amerikanen andere controls hiervoor?
Ik kan bijv in een F15 geen raketten afvuren, alleen maar boordkanon. In de Russische vliegtuigen is dat verder geen probleem. Hebben de Amerikanen andere controls hiervoor?
Verwijderd
Lijkt me wel stoer, maar dan zou iemand dat moeten regelen die er meer verstand van heeft dan ikSysRq schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 12:36:
Is er nog steeds niets bekend over een eventuele GoT-squardon? Heeft iemand er al iets voor georganiseerd? Is er überhaupt nog interesse voor?
Maar count me in!
voor zo ver ik weet niet... na takeoff, press 2, press U en zoom uit met -EquiNox schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 12:37:
Ik zou wel mee willen doen, ben nog wel n00b.
weapon met D en vuren maar
gister weigerde mijn su27 tot 2 keer te vuren
btw vanavond iedereen weer online? gister avond was schraal... die Jebog server lag eruit...
[ Voor 8% gewijzigd door jeehaa op 10-02-2005 14:47 ]
sinds patch 1.02 hebben ze de knoppen voor guns en missiles uit elkaar gehaald bij de US planes. Bij de Russische kisten zijn ze nog wel hetzelfde. Ik weet eerlijk gezegd niet eens wat die keys zijn omdat ik gewoon een profile voor mn X45 gebruik... Ik weet wel dat ik bij de US planes een andere button moet gebruiken als ik een missile wil afschieten...
EDIT: Toch ff gekeken voor je
in de US vliegtuigen heb je spatie voor de guns, en enter voor de missiles/bombs.
In de andere planes kun je gewoon overal spatie voor gebruiken.
Dit hadden ze trouwens volgens mij gedaan omdat in bijv de F-15 je ook aparte knoppen hebt voor guns en de rest...
in de US vliegtuigen heb je spatie voor de guns, en enter voor de missiles/bombs.
Dit hadden ze trouwens volgens mij gedaan omdat in bijv de F-15 je ook aparte knoppen hebt voor guns en de rest...
[ Voor 30% gewijzigd door DocB op 10-02-2005 14:49 ]
lol heb ik bijna mijn Cougar gemolt. ik zat dik in action en te rammen op die knoppen
schelden en schelden... toch voor niets...
Thnx, ik zal vanavond het profiel van mijn joystickje even updatenDocB schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 14:47:
sinds patch 1.02 hebben ze de knoppen voor guns en missiles uit elkaar gehaald bij de US planes. Bij de Russische kisten zijn ze nog wel hetzelfde. Ik weet eerlijk gezegd niet eens wat die keys zijn omdat ik gewoon een profile voor mn X45 gebruik... Ik weet wel dat ik bij de US planes een andere button moet gebruiken als ik een missile wil afschieten...
Verwijderd
Ik heb die sounds gedownload en geinstalleerd. Ik vind alleen dat het geluid wat je hoort als je gewoon sub-sonic vliegt vreselijk irritant.. het is een hard geluid (wat je volgens mij alleen buiten het vliegtuig hoort te horen) en je hoort de bliepjes enzo niet goed meer daardoor. Iemand een oplossing?
In de readme van dat soundpack staat als het goed is ook welke instellingen het beste zijn om te gebruiken. Ik heb die instellingen gelijk maar toegepast en weet dus niet of het echt veel verbetering is, maar dat is iets wat je zou kunnen proberen. Het enige wat ik nu af en toe nog vervelend is, is dat andere vliegtuigen superveel herrie maken als ze een beetje in de buurt staan. Maarja, met taxien is dat irritant, in een dogfight kun je wel iets beter horen welke kant je ongeveer op moet kijken voor je vijand...Verwijderd schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 16:57:
Ik heb die sounds gedownload en geinstalleerd. Ik vind alleen dat het geluid wat je hoort als je gewoon sub-sonic vliegt vreselijk irritant.. het is een hard geluid (wat je volgens mij alleen buiten het vliegtuig hoort te horen) en je hoort de bliepjes enzo niet goed meer daardoor. Iemand een oplossing?
EDIT: hier, hoef je zelf niet meer te zoeken
MASTER VOLUME = 100% (or whatever setting works best to balance with voice comms)
MUSIC = 20%
RADIO = 35%
ENGINES = 100%
MECHANICALS = 100%
EFFECTS = 100%
WIND = 100%
WARNING = 50%
COCKPIT = 85%
[ Voor 13% gewijzigd door DocB op 10-02-2005 20:18 ]
Verwijderd
Ja de engine's zijn wel errug hard. Ik zelf gooi die slider altijd meters naar links
Vooral ook i.v.m. teamspeak...
dat was weer een barute avond op de jebog/jabog server... lekker rauzen met docB. stiekem achterom met een mig29
echt lache. beetje jammer dat die f15 op t laatst, na mijn launch vlak voor de impact nog even een missile afvuurde waardoor ons plannetje de mist in liep... meer mensen aub
en dan allemaal achterom
Pfoei, net de hele avond op de S77th server gevlogen met Jeehaa aka Groove. Was echt geweldig
samen achterom sneaken om dan mensen in de rug te pakken (ging mis helaas
) en ook gewoon leuk om te proberen in formatie te vliegen enzo.
Zo krijg ik wel zin om een GoT squadron op te richten, maar ik heb de ballen verstand van zoiets. En volgens mij zit iedereen nu maar een beetje te wachten tot iemand die het wel weet het voortouw neemt
Ik weet iig dat teamspeak wel handig zou zijn (hele tijd tikken lukt ook niet tijdens een dogfight of landing
) en ik zag op het officiele forum ook iemand die printable maps had gemaakt. Nou is dat misschien alleen voor echt grote missies die niet op een klein stukje plaats vinden, maar het zou wel voor een hoop overzicht kunnen zorgen...
Anyway, ik zie morgen wel weer wie er dan op irc zitten, kijken of we met wat meer mensen kunnen vliegen
EDIT: twas dus de S77th server Jeehaa, op de jabog server heb ik altijd probs met warping, ookal heb ik zelf geen last van lag...
samen achterom sneaken om dan mensen in de rug te pakken (ging mis helaas
Zo krijg ik wel zin om een GoT squadron op te richten, maar ik heb de ballen verstand van zoiets. En volgens mij zit iedereen nu maar een beetje te wachten tot iemand die het wel weet het voortouw neemt
Ik weet iig dat teamspeak wel handig zou zijn (hele tijd tikken lukt ook niet tijdens een dogfight of landing
Anyway, ik zie morgen wel weer wie er dan op irc zitten, kijken of we met wat meer mensen kunnen vliegen
EDIT: twas dus de S77th server Jeehaa, op de jabog server heb ik altijd probs met warping, ookal heb ik zelf geen last van lag...

[ Voor 7% gewijzigd door DocB op 11-02-2005 01:16 ]
als ik het zo hoor lijtk het mij ook wel wat.
weet iemand hoe ik een dedicated server opzet voor lock on.
ik heb 64kb/s upload moet ik toch wel een paar planes warploos in de lucht mee kunnen houden
ik heb 64kb/s upload moet ik toch wel een paar planes warploos in de lucht mee kunnen houden
Hmm, ik heb gisteren ook al een tijdje lopen zoeken, maar even snel een dedicated server opzetten is volgens mij niet mogelijk. Mocht dat iemand wel lukken ben ik wel beschikbaar om eventueel de site te maken.Gohan-san schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 03:39:
als ik het zo hoor lijtk het mij ook wel wat.
-
teamspeak heb ik, maar ook daarvoor moet er een server komen. de FS servers van IVAO kunnen we helaas niet gebruiken.
Teamspeak server kan ik eventueel draaien. 50kb/s up moet volgens mij voldoende zijn voor ts.
-
Verwijderd
Wow...hoor net voor t eerst van deze game en ben onder de indruk...weet iemand waar je deze beetje cheap kan aanschaffen?
Misschien handig om ook ff de prijzen in de FP te zetten, aangezien Lock On niet in de pricewatch staat.
Deze heb ik tot nu toe gevonden:
Bol.com: € 9,99
Misschien handig om ook ff de prijzen in de FP te zetten, aangezien Lock On niet in de pricewatch staat.
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2005 10:22 ]
Tsja, lock-on is een flightsim, dus die wordt niet massaal door het grote publiek gekocht. De prijs is dus ook al vrij snel omlaag gegaan, en voor meer dan 10 euro zou ik hem iig niet meer kopen... Je zou een beetje moeten rondkijken denk ik, 10 euro is al niet duur voor deze game. maar misschien kan het idd nog goedkoperVerwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 10:12:
Wow...hoor net voor t eerst van deze game en ben onder de indruk...weet iemand waar je deze beetje cheap kan aanschaffen?
Ik heb hem vorige week dus bij Dynabyte gekocht voor € 9,95,-, maar dat is exclusief de 10% KlantenkortingDocB schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 11:25:
[...]
Tsja, lock-on is een flightsim, dus die wordt niet massaal door het grote publiek gekocht. De prijs is dus ook al vrij snel omlaag gegaan, en voor meer dan 10 euro zou ik hem iig niet meer kopen... Je zou een beetje moeten rondkijken denk ik, 10 euro is al niet duur voor deze game. maar misschien kan het idd nog goedkoper
Verwijderd
Mja heb inmiddels installed...maar mijn joystick is in windows wel netjes gecalibreert maar niet in lomac
weet iemand waar ik dit kan verhelpen? Hij wijst zeg maar net iets te veel naar linksboven
Edit: Na keer pc restarten was t probleem weg...lijkt wel of ik de joystick nie moet aanraken tijdens t opstarten van lomac ofzo
Edit: Na keer pc restarten was t probleem weg...lijkt wel of ik de joystick nie moet aanraken tijdens t opstarten van lomac ofzo
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2005 00:51 . Reden: hele foute typo ]
Verwijderd
subtiel kickje
topic lijkt wel weer dood te gaan 
Anyway het was weer gezellig op Airwars gisteren. Zeker met teamspeak aan speelt het zeer fijn
alleen die gasten zijn nog wel wat te goed voor me
bling 2 secs op de radar en ze hebben me alweer gelocked...
Anyway het was weer gezellig op Airwars gisteren. Zeker met teamspeak aan speelt het zeer fijn
dat is gewoon oefenen
dat had ik 2 weken geleden ook nog 
bij die missie van gister op airwars trouwens was t wel vet om met die 29's laag over t water langs de kustlijn te vliegen en dan ff bijtanken op die enemy base van de a10's. snel weer weg en dan w88 tot die a10's weer airborne waren en dan jagen
onderweg nog een stuk of 4 sams op je arie afgeschoten krijgen is wat minder, helemaal voor de bloeddruk in je hoofd
bij die missie van gister op airwars trouwens was t wel vet om met die 29's laag over t water langs de kustlijn te vliegen en dan ff bijtanken op die enemy base van de a10's. snel weer weg en dan w88 tot die a10's weer airborne waren en dan jagen
yup, topic was ff stil, maar volgens mij zijn er elke avond wel mensen op irc... ik ben er vanaaf ook wel weer bij als het goed is (en dat op valentijnsdag
)
Moest gister trouwens noodgedwongen weer met een F-15 vliegen, ging echt voor geen meter. Vind die radar niet echt lekker werken, en van mn AIM-120's kwam er ook geeneen aan :\ Ik houd het wel lekker bij de MiG-29... kort bereik qua fuel, in de praktijk ben ik ongeveer net zo snel door mn missiles heen als door mn fuel. En het is natuurlijk extra spannend als je op kerosine-dampen nog net thuis weet te komen en nog kan landen om weer bij te tanken
Moest gister trouwens noodgedwongen weer met een F-15 vliegen, ging echt voor geen meter. Vind die radar niet echt lekker werken, en van mn AIM-120's kwam er ook geeneen aan :\ Ik houd het wel lekker bij de MiG-29... kort bereik qua fuel, in de praktijk ben ik ongeveer net zo snel door mn missiles heen als door mn fuel. En het is natuurlijk extra spannend als je op kerosine-dampen nog net thuis weet te komen en nog kan landen om weer bij te tanken
* SysRq is vanavond ook weer van de partij. 
Is er trouwens nog interesse voor een eigen servert? Eventueel kunnen we dat vanavond ook proberen.
Is er trouwens nog interesse voor een eigen servert? Eventueel kunnen we dat vanavond ook proberen.
-
Heb dit spel ook gekocht...
Heb de meeste trainigen afgewerkt. Vergeet alleen steeds de knoppen combinaties...
Moet nog heel wat oefenen, maar lijkt me leuk dit spel online te spelen. Nog wel ff een goeie joystick kopen! Heb nu een trust..
Kan geen servers zoeken met ASE.... IS er een gemakkelijke manier om servers te zoeken of kan dit ingame? (misschien heb ik er overheen gekeken..?)
Heb de meeste trainigen afgewerkt. Vergeet alleen steeds de knoppen combinaties...
Moet nog heel wat oefenen, maar lijkt me leuk dit spel online te spelen. Nog wel ff een goeie joystick kopen! Heb nu een trust..
Kan geen servers zoeken met ASE.... IS er een gemakkelijke manier om servers te zoeken of kan dit ingame? (misschien heb ik er overheen gekeken..?)
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Thanks....
Zal het vanavond een uit gaan proberen...
Zal het vanavond een uit gaan proberen...
Ow, kom anders ook eens op #lock-on op irc.tweakers.net.
Daar spreken we elkaar, o.a. om te vliegen.
Daar spreken we elkaar, o.a. om te vliegen.
-
ow...ok ik zal eens kijken
IRC...hoe werkt dat ook al weer.......
Ook een TS sever in de lucht begreep ik???
IRC...hoe werkt dat ook al weer.......

Ook een TS sever in de lucht begreep ik???
[ Voor 25% gewijzigd door Zewatanejo op 14-02-2005 14:58 ]
nog nie, maar die zijn er wel...
Verwijderd
Irc is heel makkelijk
Je gaat naar www.mirc.com download mirc
vult ff dat schermpje in met nickname enzo
dant iep je /server irc.tweakers.net
en als je verinding hebt /join #lock-on
En die TS servers zijn bij de servers waar we spelen, zodat friendlies en allies niet door elkaar zitten.
@jeehaa,
hoe tank ik bij?
Je gaat naar www.mirc.com download mirc
vult ff dat schermpje in met nickname enzo
dant iep je /server irc.tweakers.net
en als je verinding hebt /join #lock-on
En die TS servers zijn bij de servers waar we spelen, zodat friendlies en allies niet door elkaar zitten.
@jeehaa,
hoe tank ik bij?

Verwijderd
Tanken kan ik dus met ALT+R is me net verteld 
Het was gisteren weer gezellig hé SysRq?
Ik heb gisteren zelfs voor het eerst iemand neergehaald terwijl ik op internet vlieg
T was weer mooi druk en vooral met TeamSpeak was het weer geweldig.
Iemand vanavond nog ff vliegen?
Het was gisteren weer gezellig hé SysRq?
control R
anders duurt het zo lang 
vanavond probeer ik er weer even bij te zijn. kheb er nu al zin an
vanavond probeer ik er weer even bij te zijn. kheb er nu al zin an
Zekers.. na wat opstartproblemen hebben we nog redelijk in formatie kunnen vliegenVerwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 10:03:
Het was gisteren weer gezellig hé SysRq?![]()
Ik had alleen een probleem met het locken van een target (F15c btw, maar dat maakt niet uit). Hij had geen jamming aan, op de radar werd ook een mooi ronde (=friendly) getoond, maar het locken dmv TAB werkte niet
[ Voor 1% gewijzigd door SysRq op 15-02-2005 11:39 . Reden: typo ]
-
had ik een enkel tiental posts hierboven ook, waarschijnlijk ECM bij tegenstander en anders warpen of andere factoren. misschien het weerkaatsen van het signaal op de ground objecten etc
Morgen (overdag) iemand vliegen?
* Nd gaat maar ens IRC client installen
en teamspeak
* Nd gaat maar ens IRC client installen
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
ja denk het wel, morgen weer vrij
Verwijderd
Wil morgen overdag ook wel weer even meevliegen - vakantie
Even een copy/paste verhaaltje van ons quad forumpje over onze vlucht van vanavond:
Februari 15'th flight....
Our mission was to take out an airfield deep within enemy territory. Mako flew SEAD, Zippy and Dorsk flew CAP, and Chisha and myself were on runway attack.
The flight went o.k., there were a few enemy fighters, but nothing charlie flight couldn't handle
Alpha flight quickly took care of the enemy sam thread, and (after a mid-air collision due to lag) bravo flight took care of the runway and some of the parked aircraft.
When the mission was finished we all headed for our beloved home-away-from-home, the Kuznetsov.
Here are some shots of one of Chisha's lovely landings:

Dorsk/Mako (?) looking sharp

And another little question, while i'm posting screenshots... Do you get a similar diffrence in quality between the frontpanel and the side panels?
Even een copy/paste verhaaltje van ons quad forumpje over onze vlucht van vanavond:
Februari 15'th flight....
Our mission was to take out an airfield deep within enemy territory. Mako flew SEAD, Zippy and Dorsk flew CAP, and Chisha and myself were on runway attack.
The flight went o.k., there were a few enemy fighters, but nothing charlie flight couldn't handle
Alpha flight quickly took care of the enemy sam thread, and (after a mid-air collision due to lag) bravo flight took care of the runway and some of the parked aircraft.
When the mission was finished we all headed for our beloved home-away-from-home, the Kuznetsov.
Here are some shots of one of Chisha's lovely landings:

Dorsk/Mako (?) looking sharp

And another little question, while i'm posting screenshots... Do you get a similar diffrence in quality between the frontpanel and the side panels?

Heeft iemand nog ideeën of suggesties voor het verbeteren van de startpost? Dan kan ik die nog ff wat oppoetsen naar de laatste stand van zaken.
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Verwijderd
Het Lock-On versie 1.1 (Aka Flaming Cliffs) manual is nu te downloaden op de russische Lock-On site:
http://www.lockon.ru/index.php?lang=en
Wel even registreren, denk ik.
Verwijderd
Het is mij eigenlijk nog steeds niet duidelijk hoe mensen buiten Rusland nu aan de addon moeten komen. Gaat het echt alleen via dat PayPAL geklier en/of creditcarts?Verwijderd schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 22:48:
Het Lock-On versie 1.1 (Aka Flaming Cliffs) manual is nu te downloaden op de russische Lock-On site:
jup. paypal is wel safe hoor. gebruik het ook...
Verwijderd
Heb ook maar even een paypal account aangemaakt (voor o.a. 1.1). Heb het nog niet gebruikt maar de halve wereld gebruikt inmiddels paypal dus het zal wel o.k. zijn, denk ik dan.
weet iemand of ik ergens trainings missies kan downloaden die gewoon de basics als netjes landen enzo behandelen? ik zat ff in de startpost te kijken, maar de links waar het zou kunnen zijn zijn dood
PSN: DutchTrickle PVoutput
Heb je de trainingsmissies die standaard in de game zitten al geprobeerdMaverick schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 16:44:
weet iemand of ik ergens trainings missies kan downloaden die gewoon de basics als netjes landen enzo behandelen? ik zat ff in de startpost te kijken, maar de links waar het zou kunnen zijn zijn dood
ja, maar ik kan maar 1 visuele landingsmissie vinden, nieteens 1 op de instrumentenjelleeee schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 17:16:
[...]
Heb je de trainingsmissies die standaard in de game zitten al geprobeerd?
PSN: DutchTrickle PVoutput
Trainingsmissie op de su27 (dacht ik) is wel in op de instrumenten. Landen in dichte mist, zicht van bijna 0. T'is wel een lange (trage) missie; je zit veel te wachten.Maverick schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 17:31:
[...]
ja, maar ik kan maar 1 visuele landingsmissie vinden, nieteens 1 op de instrumenten
-
Ironhand heeft een zooi trainingen op z'n site staan: http://flankertraining.com/lomac/index.html
Verwijderd
De Lock-On versie 1.1 demo is ook uit... Te downloaden op http://www.lockon.ru/
Door overbelasting is de site helaas momenteeel uit de lucht...
Door overbelasting is de site helaas momenteeel uit de lucht...
hij download nu met 25 k/s dus ik denk dat ik m afkap en morgen wel weer probeer
Verwijderd
Op lockon.ru staat op de FP nog steeds february 2005. Hij zou dus iedere dag uit kunnen komen...
Klopt het dat LOMAC alleen op de C:\ drive geinstalleerd kan worden? Ook al geef ik bij de install een ander path op (E:\Lock On\), in het daaropvolgende venster geeft hij aan dat er 1,12G nodig is op C:\, en niks op E:\ 
1,12G heb ik op mn C:\ niet, en heb weinig zin om hiervoor te gaan kloten met PartitionMagic ofzo.
1,12G heb ik op mn C:\ niet, en heb weinig zin om hiervoor te gaan kloten met PartitionMagic ofzo.
Toch maar wat getoverd met PartitionMagic, en wat een geweldige game is dit! Alleen een probleem: ik speel met een kapotte Logitech Wingman Extreme, de x-as verspringt af en toe ... heel lastig!
Weet iemand of de Suncom F-15 Talon / SFS Throttle nog ergens te krijgen zijn? Het schijnt een goede set te zijn voor weinig geld, maar Suncom is helaas over de kop gegaan, jaren geleden.
Weet iemand of de Suncom F-15 Talon / SFS Throttle nog ergens te krijgen zijn? Het schijnt een goede set te zijn voor weinig geld, maar Suncom is helaas over de kop gegaan, jaren geleden.
Misschien op eBay/Marktplaats/2ehands?Frggl schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 12:27:
Weet iemand of de Suncom F-15 Talon / SFS Throttle nog ergens te krijgen zijn?
Mja, dat valt ook tegen, eBay staat (zelfs internationaal) niks, Marktplaats en 2ehands idem.
Net even de stad in geweest, wel mooie Saitek HOTAS'jes, en nog een antieke Top Gun set gezien bij Discovery, met stick, throttle en rudderpedals, voor bijna niks - maar die had volgens mij toch een stuk minder functionaliteit.
Ik zit erover te denken zo'n Top Gun Afterburner stick te halen, en er een C-merk throttle bij te kopen ofzo, die ze daar ook hadden liggen ...
Discovery... Pling EnschedeFrggl schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 17:28:
[...]
Mja, dat valt ook tegen, eBay staat (zelfs internationaal) niks, Marktplaats en 2ehands idem.
Net even de stad in geweest, wel mooie Saitek HOTAS'jes, en nog een antieke Top Gun set gezien bij Discovery, met stick, throttle en rudderpedals, voor bijna niks - maar die had volgens mij toch een stuk minder functionaliteit.
Ik zit erover te denken zo'n Top Gun Afterburner stick te halen, en er een C-merk throttle bij te kopen ofzo, die ze daar ook hadden liggen ...
maar ik zou denk ik zoeken naar een 2e hands X45 of eits in die richting, dat levert waarschijnlijk meer resultaten op. Je meot echter wel ff verifieren dat alles nog werkt op die stick, de Saiteks hebben soms wat last van slijtage.
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
ik heb nogwel een suncom sfs combo met f15 talon stick, kgebruik nu de cougar. kijk anders ook even op falcon5.nl en het forum, daar staat nog wel eens wat
Of kijk eens naar een gebruikte FLCS / F22Pro + TQS ..zeker met de SWF22 upgrade - voor mij het enige alternatief buiten een Cougar.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
cougar is trouwens nog maar 241 euro bij komplett.nl
Da's niet duur
Ik had laatst het gerucht vernomen dat de couar niet langer in productie is, maar ikweet niet of dat echt zo is.
Ik had laatst het gerucht vernomen dat de couar niet langer in productie is, maar ikweet niet of dat echt zo is.
© ocf81 1981-infinity
Gisteren hebben 1C en Eagle Dynamics bekend gemaakt dat Lockon 1.1 "Flaming Cliffs" uitkomt op dinsdag 5 april.
In Rusland komt hij als stand-alone versie op twee CD's, wij moeten hem als add-on downloaden vanaf www.lockon.ru
De download zal ongeveer 300MB worden.
In Rusland komt hij als stand-alone versie op twee CD's, wij moeten hem als add-on downloaden vanaf www.lockon.ru
De download zal ongeveer 300MB worden.
Dutch Flanker Display Team
You can't be lost if you don't care where you are
Hmm, waarom is de russische versie in vredesnaam 2 CD's en de download maar 300 mb?
© ocf81 1981-infinity
Misschien is de inhoud van die cd's nogal compressable..,ocf81 schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 20:33:
Hmm, waarom is de russische versie in vredesnaam 2 CD's en de download maar 300 mb?
JoeKurr zegt erbij dat de russische versie stand-alone is, en de andere versie add-on... dus die 2cd's zijn nodig om de bestaande zooi er ook nog op te passen...ocf81 schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 20:33:
Het is zover, gisteravond is Lockon 1.1 gereleased.
Hij is vanaf www.lockon.ru te downloaden voor $35 (€27,25).
Hij is vanaf www.lockon.ru te downloaden voor $35 (€27,25).
Dutch Flanker Display Team
You can't be lost if you don't care where you are
Ik heb deze game net gekocht (budget bak) en heb een groot probleem met de installatie, installeren lukt op zich maar als hij de OGG bestanden gaat omzetten loopt alles vast met een VisualBasic error?, wie kan me helpen
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
Hmm, nog nooit van gehoord.
© ocf81 1981-infinity
Hij moet de OGG files omzetten naar WAV ,maar doet dat dus niet vanwege deze errorocf81 schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 17:01:
Hmm, nog nooit van gehoord.
iemand enig idee, hoe ik dit kan oplossen?
[ Voor 10% gewijzigd door Erw op 09-10-2005 23:04 ]
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
Verwijderd
Lock-On speelt zowel ogg's als wav's af. Het is dus niet noodzakelijk dat die bestanden geconverteerd worden.
Maar waarschijnlijk schiet je daar niet zoveel mee op aangezien de hele installatie dus niet afgemaakt wordt...
Maar waarschijnlijk schiet je daar niet zoveel mee op aangezien de hele installatie dus niet afgemaakt wordt...
VisualBasic??? In Lock On???Erw schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 12:09:
met een VisualBasic error?, wie kan me helpen
lockon 1.2: black shark komt er ook aan! het nieuwe toestel: de KA-50 Hokum/ black shark... afwel, een helikopter.... 
lbijft toch een erg leuke game dit.
lbijft toch een erg leuke game dit.
AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Radeon HD 7770 512 MB
Verwijderd
Ik heb het spel hier nog liggen .. ergens .. gebrand.
Heb er wel weer zin in, aangezien ik ook graag vlieg in BF2
Ik ga die CD-ROM eens uit het stof halen!
Heb er wel weer zin in, aangezien ik ook graag vlieg in BF2
Ik ga die CD-ROM eens uit het stof halen!
Verwijderd
Ik heb FC 1.1 gekocht, hoe kan ik nu het seasons pack downloaden van lockon.ru? Er staat 'buy other products first', hoe kan ik dit 'omzeilen'?
Zo.
Aangezien ik overmorgen jarig ben, mocht ik van mezelf grabbelen in de budgetbak.
En heb dus Lock On gekocht.
Het ziet er mooi en veelbelovend uit
Zo mooi en veelbelovend dat ik er gelijk een redelijk dure joystick bij heb gekocht
Maar hoe haal ik het beste uit dit spel?
Lock On
Patch
...en dan iets dat Loman heet? Is een soort mod ofzo?...
Zijn er nog andere essentiële dingetjes?
* anandus heeft er zin in
Aangezien ik overmorgen jarig ben, mocht ik van mezelf grabbelen in de budgetbak.
En heb dus Lock On gekocht.
Het ziet er mooi en veelbelovend uit
Zo mooi en veelbelovend dat ik er gelijk een redelijk dure joystick bij heb gekocht
Maar hoe haal ik het beste uit dit spel?
Lock On
Patch
...en dan iets dat Loman heet? Is een soort mod ofzo?...
Zijn er nog andere essentiële dingetjes?
* anandus heeft er zin in
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Loman: de afkorting voor Lock On Modern Air Combat
.
Dat is lomac, schatThe__Virus schreef op zondag 08 januari 2006 @ 14:46:
Loman: de afkorting voor Lock On Modern Air Combat.
Loman is (ben ik nu achter
Weet iemand wat musthaves zijn, of moet ik ze allemaal doen, of is het niet de moeite waard?
Ow, en om een of andere reden lukt het mij niet om de wapensystemen op de joystick aan te sl;uiten, terwijl vliegen wel met de joystick gebeurt. Maar dat is waarschijnlijk extra aankloten in het opties-menu
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Wat voor joystick heb je? Als je een Saitek (X45 of X52) hebt gekocht, dan moet je even een Lomac-profile ergens in je Saitek-directory zetten. Zo'n lomac-profile kun je op onderstaande sites downloaden. Maargoed, ik ga verder niet uitleggen waar en hoe precies want misschen heb je wel helemaal geen Saitek.
(Al is een Saitek wel ontzettend aan te raden voor iedereen met een beperkt budget.)
Loman is inderdaad een musthave, iets handigers om updates en mods te managen is er niet. Op www.lockonfiles.com kun je een heleboel updates downloaden. Wel even reggen, maar dan heb je ook wat.
Verder is er nog http://www.lockonskins.co.uk/ waar ook een heleboel stoere updates staan.
Er zijn nog wel 10 andere, maar deze 2 zijn het meest compleet geloof ik. Vergeet verder niet http://www.lo-mac.com/ voor de update naar 1.0.2 en het grote forum bij Ubisoft.
Have a nice flight.
Loman is inderdaad een musthave, iets handigers om updates en mods te managen is er niet. Op www.lockonfiles.com kun je een heleboel updates downloaden. Wel even reggen, maar dan heb je ook wat.
Verder is er nog http://www.lockonskins.co.uk/ waar ook een heleboel stoere updates staan.
Er zijn nog wel 10 andere, maar deze 2 zijn het meest compleet geloof ik. Vergeet verder niet http://www.lo-mac.com/ voor de update naar 1.0.2 en het grote forum bij Ubisoft.
Have a nice flight.
[ Voor 29% gewijzigd door Bergen op 11-01-2006 02:27 ]
ik heb nog zo'n throttle staan (niet de joystick), maar ik weet niet welk OS je gebruikt, maar onder XP heb ik nogal wat problemen met het systeem.
de throttle heeft een gamepoort aansluiting (de joystick gaat in de throttle volgens mij), en de gamepoort wordt niet al te best ondersteunt in xp.
er zijn ook (voor zover ik weet) geen drivers voor xp, van deze throttle, dus kan ik de knoppen niet gebruiken, en werkt het alleen als ik een ander gamepoort apparaat aan de throttle hang (een goedkoop trust gamepad
).
als er een oplossing is, zodat ik wel alle knoppen kan gebruiken, hou ik me aanbevolen
Nick
de throttle heeft een gamepoort aansluiting (de joystick gaat in de throttle volgens mij), en de gamepoort wordt niet al te best ondersteunt in xp.
er zijn ook (voor zover ik weet) geen drivers voor xp, van deze throttle, dus kan ik de knoppen niet gebruiken, en werkt het alleen als ik een ander gamepoort apparaat aan de throttle hang (een goedkoop trust gamepad
als er een oplossing is, zodat ik wel alle knoppen kan gebruiken, hou ik me aanbevolen
Nick
Frggl schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 12:27:
De throttle van de Saitek X45 heeft ook een snoer met een gameport-stekker, maar die gaat in de stick en de stick gaat via USB naar de pc.
Verwijderd
Suncom throttle en xp werken perfect samen hoor!
Instellen als 3 (of 4 assen) en 4 knoppen bij spelbesturing
Dan kan je de knoppen op de throttle via keyboard emulatie programmeren:
-shuifje van throttle naar rechts
-1e lichtje aan
-kies uit 4 slots, verticale leds (als je niet weet wat dit is laat dan gewoon staan)
- 3e lichtje aan
-Houd de knop van de throttle in
-druk de toets in en laat de throttle-knop los.
-3e lichtje uit.
Ik heb trouwens nog wel een suncom f15 raptor stick te koop die je in je throttle kan stoppen. Zelfde model als in de game (In de f15 dan).
Voor vragen of de stick kan me mailen op wekkerart add hotmail.com
Instellen als 3 (of 4 assen) en 4 knoppen bij spelbesturing
Dan kan je de knoppen op de throttle via keyboard emulatie programmeren:
-shuifje van throttle naar rechts
-1e lichtje aan
-kies uit 4 slots, verticale leds (als je niet weet wat dit is laat dan gewoon staan)
- 3e lichtje aan
-Houd de knop van de throttle in
-druk de toets in en laat de throttle-knop los.
-3e lichtje uit.
Ik heb trouwens nog wel een suncom f15 raptor stick te koop die je in je throttle kan stoppen. Zelfde model als in de game (In de f15 dan).
Voor vragen of de stick kan me mailen op wekkerart add hotmail.com