Lock-On: Modern Air Combat deel 2

Pagina: 1 ... 4 ... 9 Laatste
Acties:
  • 5.155 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:45

steveman

Comfortabel ten onder

allemachtig zeg, hoeveel pech kun je hebben op een dag.

Momenteel ben ik met lomac alleen nog bezig om dogfights een beetje goed uit te kunnen voeren, heb momenteel wat weinig tijd voor games :| Het lijkt me immers tamelijk shit als je een missie niet gaat halen omdat je het dogfighten nog niet goed onder de knie hebt. Valt me op dat dit per sim enorm verschilt, en dan vergelijk ik nog hetzelfde toestel ook. (f15)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-10 17:48

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Verwijderd schreef op 13 januari 2004 @ 23:23:
Ik denk, laat ik, om met een lekker gevoel naar bed te kunnen gaan, nog ff een F-15C campaign missie doen. Alles gaat lekker, totdat... de input van m'n joystick opeens niet meer effect heeft! (Ligt niet aan de joystick zelf: die deed het later in XP nog gewoon!). Maar ja, er was nog maar een tegenstanders en dan zou ik de missie volbracht hebben, dus... met veel pijn en moeite weet ik met het toetsenbord uiteindelijk de Mig uit de lucht te halen. Mooi! Missie geslaagd. Wel vervelend van die joystick, maar ja... En dan opeens, vlak voordat ik wil gaan landen, loopt Lock On vast... Ik zie gedeelten van m'n bureaublad verschijnen... EN dat terwijl ik de computer net had opgestart voor die missie... Weg resultaat. Weg goede gevoel...

Nou... WELTERUSTEN!!!!!!!! :'(
Ik nomineer je voor de award voor de persoon met de meeste pech op 1 avond in lock on :D

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL

Mijn zwakste punt is duidelijk de dogfight. Daar gaat het mis.
Ik heb vanochtend vroeg nog ff die vastgelopen missie overnieuw gedaan. Ik probeer steeds de vijand uit te schakelen voordat we in een dogfight terecht komen, maar als dat niet lukt is het over en uit.
Ik denk dat ik er te laat rekening mee hou. Vanochtend ook: er was nog 1 Mig over, head on, ik probeer 'm tot op het laatst nog te raken maar hij schiet voor me langs. Op dat moment ga ik pas de dogfight beginnen, maar dat is mijn fout, denk ik. Ik ben te lang bezig hem nog head on te raken.

Je moet volgens mij zodra hij op een bepaalde afstand voor je is, als beginnen te draaien zodat je een goede uitgangspositie hebt in de dogfight. Ik begon dus te laat en ja hoor, de lolbroek zat dus weer de hele tijd achter me. Ik schaam me diep, maar ik kreeg hem pas te pakken toen ik (immortality aan...) tegen de grond aan dook in een gekke hoek en op zo'n manier terugstuiterde dat ik 'm, puur geluk, voor me had... Niet echt zoals het hoort, natuurlijk... En ook totaal niet bevredigend.

Vanavond ga ik het nog eens doen en dan blijf ik niet tot het laatst toe schieten maar ga ik al eerder de dogfight in door op tijd te draaien. Als iemand nog goede dogfight tips heeft: brand maar los! :)
Ik blijf overigens voorlopig toch maar in m'n ouwe getrouwe F-15C vliegen, want die is nog redelijk in de lucht te houden. Ik vind de SU-27 fijner wat gebruiksgemak betreft (zowel NAV als radarmodes: alleen mis ik in de SU wel de automatische lock). Wellicht als ik het dogfighten beter onder de knie heb, dat ik dan weer eens de SU ga vliegen.

Weet iemand misschien nog wat goede sites met goede dogfighters info...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

overigens als je dus alleen dat vliegtuig achter je krijgt en niet meer weg kriigt, ga dan vol in naverbranding aan. tot dat hij zelf van je weg duikt. draai dan zijn kant op met airbrakes aan en throttle op 25%. daardoor krijg je ook een kortere draai bocht.

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

airbrake, en de pikachu cobra lukte wel aardig bij mijn SU-27 gisteren, probleem is dat ik nog steeds de neiging heb om een external view te kiezen om te kijken of ik die airbrake nou eigenlijk aan of uit heb staan :D

Moet me toch eens de toggle toets afleren.

Overigens, mijn (deels) nieuwe pc is eindelijk binnen na 2 maanden en het draait als een tiet nu! :D

Vandaar dat ik zat te denken om eens een servertje met TS op te zetten. Misschien is het een idee om iedereen die interesse heeft in een GoT squadron, ff e-mail of msn adressen te laten uitwisselen?

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2004 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeKurr
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-06 14:06

JoeKurr

Past niet in een MiG-21

Verwijderd schreef op 14 januari 2004 @ 11:14:
airbrake, en de pikachu cobra lukte wel aardig bij mijn SU-27 gisteren, probleem is dat ik nog steeds de neiging heb om een external view te kiezen om te kijken of ik die airbrake nou eigenlijk aan of uit heb staan :D

Moet me toch eens de toggle toets afleren.

Overigens, mijn (deels) nieuwe pc is eindelijk binnen na 2 maanden en het draait als een tiet nu! :D

Vandaar dat ik zat te denken om eens een servertje met TS op te zetten. Misschien is het een idee om iedereen die interesse heeft in een GoT squadron, ff e-mail of msn adressen te laten uitwisselen?
Je kan in de cockpit ook zien of je airbrake open is of niet hoor.
Links op je instrumentenpaneel (in alle Russische toestellen) zit een indicator met een voor-aanzicht van je vliegtuig.
Daarop kun je de status van je gear, flaps, FOD-shields, hook, airbrake en drag-chute zien.
Heb zo ff geen plaatje van 't ding, als je wil zoek ik die vanavond nog wel ff op.

Dutch Flanker Display Team
You can't be lost if you don't care where you are

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat weet ik, maar ik denk dat het aanleren van de knoppen voor airbrake (dus niet de toggle knop) uiteindelijk wel handiger is, als je dan net probeert iemand neer te halen, heb je niet veel zin om ook nog ff naar je cockpit displays te kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hubert schreef op 14 januari 2004 @ 09:38:
overigens als je dus alleen dat vliegtuig achter je krijgt en niet meer weg kriigt, ga dan vol in naverbranding aan. tot dat hij zelf van je weg duikt. draai dan zijn kant op met airbrakes aan en throttle op 25%. daardoor krijg je ook een kortere draai bocht.
En ook een hogere AoA en meer G-krachten.. :P

Ik ben wel in voor een beetje online vliegen af en toe. Op die manier kan Hellogoodbye misschien nog wat leren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 januari 2004 @ 14:31:
[...]

En ook een hogere AoA en meer G-krachten.. :P

Ik ben wel in voor een beetje online vliegen af en toe. Op die manier kan Hellogoodbye misschien nog wat leren ;)
:) Ik wil ook wel tot een Lock On squadron toetreden. Maar dan wel als leerling... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben ook meer een arcade en burgerluchtvaartvlieger, dus ik denk dat ik ook nog een hoop kan leren van de die-hards :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aaaloha :) Ik had al jaren het idee om ene flight sim goed onder de knie te krijgen, dus toen ik de screenshots had gezien was ik verkocht :D Ik met lock on naar huis, gister nog een saitec x45 gekocht : http://www.neoseeker.com/resourcelink.html?rlid=66599

Ik dus gister gevlogen, met veel moeite voor het eerst opstijgen en landen, erg gaaf en mega verslavend :D ik vraag me echter een paar dingetjes af, welke campaign is het makkelijkst om mee te beginnen? dan bedoel ik dus het makkelijkst te besturen vliegtuig :) stel dat ik met de f15 zou beginnen, is dat aan te raden? En is er nog ergens iemand met deze joystick die deze gebruikt voor lock-on en er een keylist van heeft?

Ik ben werkelijk verkocht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlaadjeBla
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:48
Verwijderd schreef op 14 januari 2004 @ 15:37:
En is er nog ergens iemand met deze joystick die deze gebruikt voor lock-on en er een keylist van heeft?
Kijk hier eens voor een topic op het ubi forum over de saitek 45:
http://ubbxforums.ubi.com...102&f=38610606&m=70710157

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SU-27 is het wendbaarste (lees heeft de laagste turn radius bij optimale snelheid)
dan de F-15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_/-\o_ _/-\o_ thnx!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij vroeg wat het MAKKELIJKST te besturen vliegtuig was... Niet welke het wendbaarst is! Dat van die turnradius klopt, maar (in Lock On in ieder geval) vliegt de F-15C STUKKEN makkelijker! De SU stallt veel eerder en het kost ook beduidend meer moeite om uit een stall te komen (het vliegtuig wil gewoon een andere kant op). De F-15C lijkt wel een arceda-plane als je een poosje de SU-27 hebt gevlogen. Ik kan er over meepraten...

Nadeel is dan wel weer dat de F-15C op dit moment in het nadeel is wat betreft de wapens en radarmodes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL ok, dus eigenlijk is er niet een allroudn plane het beste zeg maar :) Dan ga ik vanavond lekker relaxed met de f15 aan de slag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 januari 2004 @ 17:04:
Hij vroeg wat het MAKKELIJKST te besturen vliegtuig was... Niet welke het wendbaarst is! Dat van die turnradius klopt, maar (in Lock On in ieder geval) vliegt de F-15C STUKKEN makkelijker! De SU stallt veel eerder en het kost ook beduidend meer moeite om uit een stall te komen (het vliegtuig wil gewoon een andere kant op). De F-15C lijkt wel een arceda-plane als je een poosje de SU-27 hebt gevlogen. Ik kan er over meepraten...

Nadeel is dan wel weer dat de F-15C op dit moment in het nadeel is wat betreft de wapens en radarmodes...
Die Su-27 kan echt met een heel lage snelheid nog vliegen, lager dan de F-15. Dat de Su eerder stallt lijkt mij beetje raar, maargoed. Weet iemand trouwens waarom ik vliegtuigen niet kan locken als ze op een behoorlijke afstand zijn (rond de 128 NM)? Soms zie ik vliegtuigen ook niet op mijn radar maar wel in de lucht (met labels die ik niet uit krijg :() weet iemand hoe dat kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, hij zal niet eerder stallen op zo'n manier dat hij bij een hogere snelheid dan de F-15C al uit de lucht valt of zo. Maar het flightmodel van de F-15C is gewoon makkelijker, zal ik maar zeggen. Ik heb tijden met de F-15C gevolgen. Toen ik de SU-27 inging en op dezelfde manier probeerde te vliegen ging dat van geen kanten. Ik stallde veel eerder en zo. En ik kwam er ook stukken moelijker uit. Het is net alsof de F-15C een soort van easy flight model heeft! Je moet het maar eens proberen. Toen ik van de SU weer naar de F-15 ging viel het me meteen op dat die veel makkelijker vliegt. In de SU kan je gewoon ff niet meer zelf de richting van het vliegtuig bepalen als de AOT te ver overschreden is, zelfs niet als je weer binnen de goede waarden bent: in de F-15C kan je haast gelijk weer verder als je weer in een veilige AOT zit.

Krijg je de labels niet uit met Shift-F10...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-10 15:30
Verwijderd schreef op 14 januari 2004 @ 15:37:
Aaaloha :) Ik had al jaren het idee om ene flight sim goed onder de knie te krijgen, dus toen ik de screenshots had gezien was ik verkocht :D Ik met lock on naar huis, gister nog een saitec x45 gekocht : http://www.neoseeker.com/resourcelink.html?rlid=66599

Ik dus gister gevlogen, met veel moeite voor het eerst opstijgen en landen, erg gaaf en mega verslavend :D ik vraag me echter een paar dingetjes af, welke campaign is het makkelijkst om mee te beginnen? dan bedoel ik dus het makkelijkst te besturen vliegtuig :) stel dat ik met de f15 zou beginnen, is dat aan te raden? En is er nog ergens iemand met deze joystick die deze gebruikt voor lock-on en er een keylist van heeft?

Ik ben werkelijk verkocht :D
Waar heb je die X45 gekocht??
Ik heb er al meer dan 2 weken geleden ergens een besteld, maar die staat nou in backorder, dus ik ben bang dat het nog wel even gaat duren :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The continuing story of a sukkel...

Ik heb net de 4e F-15C campaign missie succesvol voltooid, druk ik op het kruisje linksboven.... AI! Vergeten te saven! Meteen weer terug, maar nee hoor, Lock On is niet echt slim... Kan ik 'm weer vliegen.. :'(

Maar ach, 't was een leuke missie, dus... ;)
Ja, ik ben weer over de frustratie van gisteravond heen (ondanks het feit dat ik daarvoor per ongeluk de ILS selecteerde aan het eind van missie 3 (hetgeen een bekende bug is een eenTOAL FREEZE oplevert...)
Hoe dat komt? Nou, mede dankzij immortality en unlimited weapons :o :D én ik heb wat artikelen gelezen op SimHQ over dogfight die me wel geholpen hebben: ikzit nu niet meer uren met een klojo op m'n staart. Al met al heb ik zo aardig wat lol in Lock On.

Dan maar géén hardcore gameply voor mij... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DocB schreef op 14 januari 2004 @ 20:17:
[...]

Waar heb je die X45 gekocht??
Ik heb er al meer dan 2 weken geleden ergens een besteld, maar die staat nou in backorder, dus ik ben bang dat het nog wel even gaat duren :S
bij de Mediamarkt iig in Utrecht voor €100.00 of zo iets. ik reageer ipv Locketuz omdat ie vandaag een dagje vrij hebt ;) wil ik ook wel lekker :Z
iig daar ka nje hem kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch vraag ik me af... zo'n X45: daar kun je toch nooit ALLE knoppen op kwijt? Dus je moet alsnog vaak naar het toetsenbord toe. Of onderschat ik het ding...? En ook: de rudder zijn twee knopjes, als ik het goed heb begrepen. Dus da's ook niet bepaald een verbetering t.o.v. de Z en X... Trouwens, als ik het goed doorheb, heb je je linkerhand constant op de throttle liggen: verschuift die niet makkelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
Verwijderd schreef op 15 januari 2004 @ 08:53:
Toch vraag ik me af... zo'n X45: daar kun je toch nooit ALLE knoppen op kwijt? Dus je moet alsnog vaak naar het toetsenbord toe. Of onderschat ik het ding...? En ook: de rudder zijn twee knopjes, als ik het goed heb begrepen. Dus da's ook niet bepaald een verbetering t.o.v. de Z en X... Trouwens, als ik het goed doorheb, heb je je linkerhand constant op de throttle liggen: verschuift die niet makkelijk?
Ik heb hem natuurlijk nog niet, dus helemaal zeker weet ik het niet, maar je kunt volgens mij toch wel een heel eind vliegen zonder je toetsenbord nodig te hebben. Het voordeel is dat je ook knoppen hebt voor modes. Dus als je hem instelt op nav mode hebben alle knoppen een andere functie dan op ata mode... Ik zal zo even een word docje opzoeken waar de knoppen van een bepaald profile stonden, dan krijg je een idee van hoeveel functies je ongeveer kunt bedienen.

EDIT:
Heb geen ervaring met .docs op mn webspace, maar het zou wel goed moeten gaan. ZIE HIER voor hoe precogs profiel eruit ziet...

Edit 2:
hmm direct linking mag niet.. Als iemand perse het docje wilt zien moet ie maar proberen de link te kopieren. Heb hier voor de zeker heid ook nog maar even het tabelletje omgezet in html -> [url=http://drbob.netfirms.com/x45profiel.htm=KLIK[/url]
Tis gewoon in word gesaved, maar wel duidelijk genoeg denk ik...

[ Voor 24% gewijzigd door DocB op 15-01-2004 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeKurr

JoeKurr

Past niet in een MiG-21

Voor degenen die een (soort van) dynamic campaign willen, is er wat verlichting in aantocht.
Er wordt gewerkt aan een third-party mission randomizer.
WHAT IS LMR?

Quite simply LMR spells the end to repetitave canned LockON
missions. This should sustain us until a proper dynamic
campaign becomes available. Imagine a semi-dynamic war-in-
progress, endless replayability to missions, changing OB,
realistic non-combatants in the AO going about their duties.

LMR brings all of these possibilities and more. Read On.
Lees het hele bericht hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

LOL ik dacht bij mezelf, weet je wat ik gok ff op een campaign start. Kort door de bocht : Ik wist niet eens wat het doel was van missie 1 (F15) en heb toen maar mn vluchtroute afgelegd. Terug aangekomen op de base heb ik mn missie gehaald :? :D Heb niet eens IETS gedaan 8)7

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DocB schreef op 15 januari 2004 @ 09:38:
Heb hier voor de zeker heid ook nog maar even het tabelletje omgezet in html -> [url=http://drbob.netfirms.com/x45profiel.htm=KLIK[/url]
Tis gewoon in word gesaved, maar wel duidelijk genoeg denk ik...
Hé, bedankt voor de moeite! :) Ziet er inderdaad wel aardig uitgebreidt uit!

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2004 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-10 14:19
@ je avatar: lol kurr die niet in een mig 21 past ;) waarom staat die nog niet op f4 >:) (Groove hier :))

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeKurr

JoeKurr

Past niet in een MiG-21

jeehaa schreef op 15 januari 2004 @ 16:05:
[...]

@ je avatar: lol kurr die niet in een mig 21 past ;) waarom staat die nog niet op f4 >:) (Groove hier :))
wordt aan gewerkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Verwijderd schreef op 15 januari 2004 @ 08:53:
Al het noodzakelijke kan je er makkelijk op kwijt.
Al de views bijvoorbeeld en andere ding die niet echt nodig zijn heb ik niet geprogrammeerd, kan wel. Ik gebruik m'n keyboard alleen nog voor m'n radio commands (F keys).

Met de Saitek software het je 3 modussen en een shift knop.
Je kan max rond de 180 knoppen binden, sommige zal je niet gebruiken denk ik zoals een hat diagonaal, maar het lijkt mij genoeg ;)

Met de Dhauzimmer driver en XDprofile software heb je volgens mij geen modus limiet. (je kan er meer als 6 iig)
Je kan dan ook elke knop als shift of modusschakelaar aanwijzen.

Ik hou iig nog lege plekken over in m'n profiel en gebruik "maar" 2 modussen. :)

btw. de rudder is analoog.

[ Voor 10% gewijzigd door Redje op 15-01-2004 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 16:41

paradoXical

The ParadoX

Ik heb problemen met bochten etc. Houd mijn plane niet lekker onder controle..

Gebruiken jullie rudder en roll tegelijk in bochten? Kun je die beide op Axis 0 binden? Of gaat dit niet..

Laat em eens weten hoe jullie dit doen!

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HarrieH schreef op 15 januari 2004 @ 21:06:
Ik heb problemen met bochten etc. Houd mijn plane niet lekker onder controle..

Gebruiken jullie rudder en roll tegelijk in bochten? Kun je die beide op Axis 0 binden? Of gaat dit niet..

Laat em eens weten hoe jullie dit doen!
Volgens mij is een straaljager het makkelijkste onder controle te houden (als je die vergelijkt met alle andere modellen). Wat lukt er niet dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical

paradoXical

The ParadoX

Mjah.

Zodra ik probeer dikke bocht te maken, krijg ik meteen gezeik met G-Forces. Vliegtuig word naarmate ik scherpere bocht neem meer onbestuurbaar.

Vliegt gewoon zwaar niet lekker. Kan je maybe de sens van joystick niet aanpasse?

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:02
G krachten uitzetten? Of is dat geen optie?

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeKurr

JoeKurr

Past niet in een MiG-21

Gewoon op je snelheid letten.
Hogere snelheid = ruimere bochten.

Als je met Mach-1 je stick naar achteren trekt, kun je natuurlijk wachten op max-G waarschuwingen.

Vlieg je langzaam en trek je de stick achterin, dan krijg je een max-AoA melding, en wordt je vliegtuig onbestuurbaar omdat je overtrekt.
Links op je instrumentenpaneel (bij de Russische toestellen) zit een gecombineerde G en AoA meter.
Hier staat een rood streepje op, dit is je maximale invalshoek. Kom je daar boven, raakt je vliegtuig overtrokken en kun je niet meer sturen.

[ Voor 54% gewijzigd door JoeKurr op 15-01-2004 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

2 hints:

1. Lees de Falcon 4.0 manual over max turn performance, corner speed etc.
2. Ben je echt serieus met flightsims bezig, koop dan "Fighter Combat" van Shaw.. het boek over ACM!

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeKurr

JoeKurr

Past niet in een MiG-21

Voor diegenen die de Falcon manual niet hebben heb ik hier een linkje met een hoop theorie:

http://142.26.194.131/aerodynamics1/Lift/Page13.html

Gaat niet specifiek over straaljagers, maar dit is algemene theorie, en geldt voor ieder type vliegtuig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paar plaatjes voor de sfeer:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/groeneveld2728/LOMAC17.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/groeneveld2728/LOMAC18.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/groeneveld2728/LOMAC19.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over die moeilijke bochten: je moet NOOIT de stick helemaal VOL naar achteren trekken! Da's vragen om problemen. Je moet de stick gewoon een stukje naar je toe trekken. Als je de juiste snelheid hebt (en da's niet te hard, maar een bepaalde snelheid die voor elk vliegtuig weer anders is:de zgn. corner velocity) maak je vanzelf een mooie bocht die je lang kan volhouden.

Een goed artikel hierover (met daarin ook de corner velocities van de fighters in Lock On) staat op SimHQ: How to be a good stick in LOMAC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeKurr

JoeKurr

Past niet in een MiG-21

Och, als je weet wat er gaat gebeuren, kan het geen kwaad om de stick helemaal achterin te gooien hoor :)

Hier heb ik de stick helemaal rechts achterin en geef ik ook nog eens vol rechts voetenstuur:
Afbeeldingslocatie: http://131.211.222.97/bas/lockon/ScreenShot_002.jpg

Tot slot nog ff een sfeerplaatje:
Afbeeldingslocatie: http://131.211.222.97/bas/lockon/ScreenShot_033.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij de meeste vliegtuigen ligt de ideale snelheid tussen een IAS van 550 en iets over de 600 knopen.

edit: http://www.simhq.com/_air/air_097d.html

Even zoeken en dan heb je wat :)

Ik zat er dus niet eens zo heel ver langs :D

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2004 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
ik ben nieuw met flightsims (op Fly! en Microsoft Flightsimulator en al die wat simpelere flightgames na dan) en ik ga echt mijn best doen dit te leren :)

Ik heb een Logitech Extreme 3D Pro en in principe kan ik tot nu toe bijna alles gebruiken wat ik nodig heb (freelook, target designator verplaatsen, trimmer :))

Maar nu heb ik een vraagje: Het lukt mij maar niet om op redelijk veilige afstand met de A10 een target te raken, aangezien ik veel te weinig zie op dat kleine schermpje, dit geld voor beide guided missiles (die op hitte en die op zicht). Kan iemand mij even een paar hints geven om van een redelijke afstand een ground target te raken? (Pas als ik heel dicht bij ben zie ik een heeeeeel klein zwart vlekje op dat schermpje (ook als het 6x amplified is) maar dan is het meestal al te laat en wordt ik neergehaald. En gewoon door de HUD zie ik dus geen flikker, want ik weet niet waar mijn target is ten opzichte van zijn lettertjes.

(trouwens, weet iemand hoe ik die keiharde errorbeeps laat kappen (dus dat ik op een knopje druk en het houdt op?) zoals een ECP failure ofzo??

btw, echt een vreselijk leuke game om te leren, jammer van de vele bugs, en v1.01 belemmert mij ook nog eens wat training sessions te bekijken (meestal laat de AI het vliegtuig tegen de grond knallen).

Maar kan iemand dus even alsjeblieft mij helpen bij die Air-to-Ground guided rockets?

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anti-errobeep=shift-m

Voor de A-10 in LOMAC is dit echt absoluut verplicht leesvoer:
Mavericks, Rockets, and the Gun
A-10 CCIP Bombing in LOMAC

Er zijn ook pdf versies van (aan het einde van de artikelen) of via de fixed wing main page.

Maar eh... de site ligt er op dit moment ff uit ('server upgrading and maintenance')... Maar zodra die weer in de lucht (gebeurt echt wel: het is een bekende topper!) is moet je dit echt ff lezen!

Ik neem overigens aan dat je wel weet dat je kunt inzoomen op de MFD? Of dat met keypad0+keypad9 (of was het nou keypad6) direct een zoom in snap view krijgt?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2004 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Holy shit wat een bloedgeile skin! :9~ :9~

Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/mr_6/205/wouter-himself/PLAATJESMAP/ScreenShot_026.jpg

Down hem hier.. (su33blackghost.zip)
En de Loman mod manager is hier.. te krijgen:

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2004 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlaadjeBla
LiquidT_NL schreef op 16 januari 2004 @ 19:14:

Maar nu heb ik een vraagje: Het lukt mij maar niet om op redelijk veilige afstand met de A10 een target te raken, aangezien ik veel te weinig zie op dat kleine schermpje, dit geld voor beide guided missiles (die op hitte en die op zicht). Kan iemand mij even een paar hints geven om van een redelijke afstand een ground target te raken? (Pas als ik heel dicht bij ben zie ik een heeeeeel klein zwart vlekje op dat schermpje (ook als het 6x amplified is) maar dan is het meestal al te laat en wordt ik neergehaald. En gewoon door de HUD zie ik dus geen flikker, want ik weet niet waar mijn target is ten opzichte van zijn lettertjes.
Je kunt proberen in te zoomen zodat je je target designator en je tv schermpje nog net ziet. Zo zie ik ze meestal op een afstand die groot genoeg is om veilig een maverick te vuren.
(trouwens, weet iemand hoe ik die keiharde errorbeeps laat kappen (dus dat ik op een knopje druk en het houdt op?) zoals een ECP failure ofzo??
SHIFT-M om je master caution uit te zetten. Dan houden de biepjes en Bitching Bettie op.
btw, echt een vreselijk leuke game om te leren, jammer van de vele bugs, en v1.01 belemmert mij ook nog eens wat training sessions te bekijken (meestal laat de AI het vliegtuig tegen de grond knallen).

Maar kan iemand dus even alsjeblieft mij helpen bij die Air-to-Ground guided rockets?
Je kunt wat 1.01 training missions/tracks vinden op het officiele Lo-mac forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
het is vandaag gelukt om eindelijk iets van een afstand te raken, toen ik mijn target in zicht had heb ik mijn vliegtuig getrimd zodat hij recht op het doelwit afvliegt. Toen even rustig op mijn gemak het doelwit gelockt, afgeschoten, raak!!! (om een minuut later te worden gepakt door een Mig, binnenkort maar even die mirrors aanzetten :))

@slaadjebla: Wat is een redelijke afstand voor jou?

[ Voor 8% gewijzigd door LiquidT_NL op 16-01-2004 20:17 ]

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@#$ :( Heb ik net een trackje van 7 minuten omgezet naar un-compressed AVI ...doet die het niet om een of andere vage reden!
(File was 3.9GB en duurde fucking drie kwartier om te converteren)
Ik kan om de een of andere vage reden alleen maar de un-compressed AVI gebruiken om te converteren...alle andere opties geven me een CTD. :(

Welke manier gebruiken jullie om een track om te zetten naar een film?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
is het jullie ook opgevallen dat die rocketventjes veel effectiever zijn geworden sinds de patch?

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlaadjeBla
LiquidT_NL schreef op 16 januari 2004 @ 20:17:
@slaadjebla: Wat is een redelijke afstand voor jou?
Meestal zie ik hem rond 4 NM on ingezoomd. Je moet een beetje proberen op contrast verschillen te letten. Dat lukt niet in een stedelijke omgeving, maar op de weg of in het veld zie je ze redelijk goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
shit shit shit :(
de eerste missie van de a10 campaign kan ik met geen mogelijkheid meer halen
de Mig29s die worden normaal opgevangen door de 2 f16s die met je meegaan maar door die patch worden de f16's zo uit de lucht geschoten en moet ik met me a10 2 migs neer halen
nou dat lukt me dus nooit
toch maar met de F15 campaign verder dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabberjoost
  • Laatst online: 10-10 14:00
Ben nu ook begonnen met het spelen van lock-on. Loopt allemaal wel aardig op m'n FX5900XT, alleen merk ik wel dat 512 mb geheugen een beetje weinig is...
Maar wat ik irritanter vind, is dat het geluid nogal de neiging heeft om te gaan kraken hier en daar. En het stottert af en toe ook. Iemand hier ervaring mee?

Heb een Abit NF7-S met een soundblaster live 5.1 player erin (nieuwste drivers)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, had ik met mijn oude geluidskaart en met mijn nieuwe ook, dus het ligt duidelijk aan het spel zelf. Het komt voornamelijk door het engine geluid, dus je kunt er ook wat third-party engine sounds overheen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlowikPL
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-10 19:16
gabberjoost schreef op 18 januari 2004 @ 01:46:
Ben nu ook begonnen met het spelen van lock-on. Loopt allemaal wel aardig op m'n FX5900XT, alleen merk ik wel dat 512 mb geheugen een beetje weinig is...
Maar wat ik irritanter vind, is dat het geluid nogal de neiging heeft om te gaan kraken hier en daar. En het stottert af en toe ook. Iemand hier ervaring mee?

Heb een Abit NF7-S met een soundblaster live 5.1 player erin (nieuwste drivers)...
Hey , waarom gebruik je nie veer betere geluidskaart on de nVidia moderbord :?

* Intel Core i7-6700K @ 4.8Ghz * Asus MAXIMUS VIII EXTREME* nVidia Asus Poseidon 1080Ti * Mushkin 16 GB * SSD Samsung M.2 2280 256GB + 3x Samsung 256GB 850Pro* Enermax Revolution85+ 1250W * CM Stacker 832 SE * Waretcooling CPU, NB ,VGA 3x Mora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gabberjoost schreef op 18 januari 2004 @ 01:46:

Yep, een oplossing is om de 'hardware accelaration' een stapje terug te zetten.
(werkte voor mij dan)

*Config panel->Sounds and Audio devices->Volume tab->speaker settings
->advanced->performance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Ik heb soms met mijn geluid dat het in sommige games plotseling keihard gaat kraken, echt zo'n heel hard stoorgeluid, niet een beetje, maar het overstemt alles. Ik weet ook niet hoe dat komt maar weet iemand misschien hoe ik dat weg krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeKurr

JoeKurr

Past niet in een MiG-21

LiquidT_NL schreef op 18 januari 2004 @ 13:34:
Ik heb soms met mijn geluid dat het in sommige games plotseling keihard gaat kraken, echt zo'n heel hard stoorgeluid, niet een beetje, maar het overstemt alles. Ik weet ook niet hoe dat komt maar weet iemand misschien hoe ik dat weg krijg?
nForce 2?

Heb hier namelijk hetzelfde met een Audigy2 icm een nForce2 mobo (Asus A7N8X Deluxe)
Zelfs in simpele dingen als FooBar, als ik aan het typen ben.
Ik heb ergens iets gelezen over andere drivers in plaats van die van Creative.
Kijk hier ff: http://kxproject.lugosoft.com/
Ik heb ze zelf nog niet geprobeerd, maar het schijnt een hoop te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
daar staat toch wat over op het falcon5 board?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabberjoost
JoeKurr schreef op 18 januari 2004 @ 14:01:
[...]

nForce 2?

Heb hier namelijk hetzelfde met een Audigy2 icm een nForce2 mobo (Asus A7N8X Deluxe)
Zelfs in simpele dingen als FooBar, als ik aan het typen ben.
Ik heb ergens iets gelezen over andere drivers in plaats van die van Creative.
Kijk hier ff: http://kxproject.lugosoft.com/
Ik heb ze zelf nog niet geprobeerd, maar het schijnt een hoop te helpen.
Hey, als ik aan het typen ben, stottert m'n mp3'tje ook wel eens. Ben benieuwd naar de oplossing. Staks eerst maar eens die dat onboard ding proberen. Kijken of die bevalt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeKurr

JoeKurr

Past niet in een MiG-21

Heb net ff die KX drivers geïnstalleerd, en het probleem lijkt verholpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabberjoost
JoeKurr schreef op 18 januari 2004 @ 16:32:
Heb net ff die KX drivers geïnstalleerd, en het probleem lijkt verholpen :)
Ga ik dat ook maar is doen. Draai nu ff met dat soundstorm, maar dat kraakt nog erger :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/hugio81/ScreenShot_309.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/hugio81/ScreenShot_305.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/hugio81/ScreenShot_293.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/hugio81/ScreenShot_271.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/hugio81/ScreenShot_257.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/hugio81/ScreenShot_193.jpg

FF alles nog een beetje op aan het fleuren. Probeer beetje aan de vliegtuigen te wennen voordat ik serieus missie`s ga doen. Maar af en toe flipt mijn yostick helemaal en dan draai ik als een baksteen naar beneejen 8)7 ..

Nu nog sparen voor een andere proc, mijn 2ghz kan mij ati9800 pro niet meer bijbenen, mij fps zijn niet echt hoog, maybe toch maar terug naar 800*600 :o

voor meer resolutie ff klikken he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beetje anti-aliasen had ook wel gemogen :P

Heeft iemand anders van jullie ook problemen om Loman te installeren? Bij mij hangt de installatie bij 'registering fonts'. En dat terwijl ik gisteren zo'n vette skins gevonden heb :(

Oja, ik speel voortaan op Hyperlobby trouwens met [GoT] voor m'n naam. Dan kom je misschien nog iemand tegen. :)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2004 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is dat Hyperlobby dan!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
programma waar je zo'n beetje alle vliegspellen die online te spelen zijn kan vinden voor andere online gamers. makkelijk verbinden enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is zeker wel handig! Nadeel is dat er weinig games te vinden zijn, en hoge pings. Dus je kunt beter voor Nederlanders hosten of zo.

Trouwens zojuist even een Thrustmaster Guillemot Afterburner FCS gekocht, voor 30 euro. Het is dan niet de real-thing, maar wel een paar honderd euro goedkoper dan een pro HOTAS. Als er nog iemand één zoekt, ik weet nog een adresje :) Ze hebben er nog 1 als ze die van mij gaan vervoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
hebben jullie het spel al getest in multiplayer met een Nforce chipset?
wij krijgen na een paar seconden spontaan een frames drop :?
ik heb al wat gezocht op internet en het probleem schijnt vaker voor te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeKurr

JoeKurr

Past niet in een MiG-21

joostve schreef op 19 januari 2004 @ 18:57:
hebben jullie het spel al getest in multiplayer met een Nforce chipset?
wij krijgen na een paar seconden spontaan een frames drop :?
ik heb al wat gezocht op internet en het probleem schijnt vaker voor te komen.
Is dat met of zonder patch?
(als het met de patch is, zou ik ff op het lo-mac bugs / tech support forum kijken of daar meer mensen zijn met dat probleem)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
JoeKurr schreef op 20 januari 2004 @ 00:06:
[...]

Is dat met of zonder patch?
(als het met de patch is, zou ik ff op het lo-mac bugs / tech support forum kijken of daar meer mensen zijn met dat probleem)
ja het is met patch
ik heb het probleem op het officiele forum ook al gepost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeKurr

JoeKurr

Past niet in een MiG-21

Ben benieuwd :)
Heb zelf ook een nForce 2 mobo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is overigens de goedkoopste plaats om een Track-IR2 aan te schaffen?

Ik word een beetje chagrijnig van missile-locks waarbij ik dan eerst naar missle-padlock moet switchen om te kijken waar ie precies vliegt. Dan is het eigenlijk al te laat. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik was al bang dat dat de goedkoopste zou zijn. Heeft iemand van jullie die GX? Is die wat waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
probeer anders een keer freelook. Tis een freeware programmaatje dat met behulp van een webcam ongeveer hetzelfde doet als een TrackIR. Het werkt natuurlijk allemaal minder precies enzo, maar de gast die het maakt update regelmatig het programmaatje (paar keer per week de laatste tijd). Je zal wel zelf dingen moeten instellen in config bestandjes enzo, maar als je dat geen probleem vindt is het best leuk om eens te proberen...

www.freelook.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-09 15:54
Host can now respawn.

Weet iemand al hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical

paradoXical

The ParadoX

Nopes.

Weet het ook niet, was ook al aan het kijken. Heb zelf nogsteeds problemen met het joinen van online games ( Host zet op, ik probeer te joinen op zijn IP. ) Wil me maar niet lukken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-09 15:54
Ja is wel bagger, beloven ze wat zeggen ze niet hoe :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlaadjeBla
of www.edimensional.co.uk. Zeker als je wat probeert af te dingen via de mail (is me gelukt door te zeggen dat ik toch nog wel twijfelde :) ) is het een stuk goedkoper. Geen verzendkosten, maar wel 10 dagen wachten. Dat had ik voor die 40 euro goedkoper wel over :)

Bij rightthing kost TrackIr2: 149 euro als ik me niet vergis
Bij E-Dimensional kost TrackIr2: 103 euro omgerekend na korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Plaatjes....

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/groeneveld2728/LOMAC23.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/groeneveld2728/LOMAC24.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/groeneveld2728/LOMAC25.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/groeneveld2728/LOMAC26.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/groeneveld2728/LOMAC31.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/groeneveld2728/LOMAC34.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/groeneveld2728/LOMAC36.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/groeneveld2728/LOMAC42.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
vette pics man
btw zouden er nog uitbreidingen/mods kunnen komen waardoor je ook in de F16 bv zou kunnen vliegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er gaan voornamelijk geruchten over de F-18, aangezien die ook al HEEL gedetailleerd gemodelled is. Bovendien is er nu ook geen marine-vliegtuig te vliegen voor de VS kant, dus die komt er misschien nog wel. Er komen sowieso wel mods voor, wees maar niet bang. Er is zelfs al een vlieg- en landbare F-14 te verkrijgen. Je kunt alleen de vleugels nog niet inklappen. (wel een must bij de Tomcat) En er is geen accurate cockpit natuurlijk.

E-dimensional werkt zeker alleen met een creditcard? Ik ben bang dat ik het met rabobank direct betalen moet doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

waar is die tomcat te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M_A_P welke videokaart heb jij? En speel je het zo vloeiend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
SlaadjeBla schreef op 20 januari 2004 @ 19:17:
[...]

of www.edimensional.co.uk. Zeker als je wat probeert af te dingen via de mail (is me gelukt door te zeggen dat ik toch nog wel twijfelde :) ) is het een stuk goedkoper. Geen verzendkosten, maar wel 10 dagen wachten. Dat had ik voor die 40 euro goedkoper wel over :)

Bij rightthing kost TrackIr2: 149 euro als ik me niet vergis
Bij E-Dimensional kost TrackIr2: 103 euro omgerekend na korting.
Je hebt gelijk dat de TIR in het buitenland goedkoper te halen is als je geen import hoeft te betalen. Uit de US halen is dus waarschijnlijk duurder.

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 12:07:
M_A_P welke videokaart heb jij? En speel je het zo vloeiend?
Nvidia Ti4200 128 MB, en ja het speelt 'soepel' (18 Fp/s ofzo, dat is voor mij soepel aangezien ik FS gewend ben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hubert schreef op 21 januari 2004 @ 11:07:
waar is die tomcat te vinden?
poewee, moet je even de search gebruiken op de ubisoft Lo-mac forums (general discussion) daar is er ergens een topicje over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Verwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 16:16:
[...]

Nvidia Ti4200 128 MB, en ja het speelt 'soepel' (18 Fp/s ofzo, dat is voor mij soepel aangezien ik FS gewend ben).
dude, dat is toch totaal unplayable?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LiquidT_NL schreef op 21 januari 2004 @ 16:51:
[...]

dude, dat is toch totaal unplayable?
Nee, dude, dat is het niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo dudes 8)7

Weet iemand van jullie toevallig een template skin voor de SU-27 te vinden ergens? Ik wil zelf eens een skin in mekaar gaan toveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:39
Verwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 16:55:
[...]

Nee, dude, dat is het niet..
Nee dat vind ik ook, ik vidn het wel lekker gaan.
Oke hoger is beter , maar 18 fps is nog te doen.
duidelijk zijn hier mensen die nog nooit FS gesimd hebben , wantdan piep je wel
anders.

Maar ach wat maak het uit.
Ik kijk nog geen eens naar mijn fps , als mijn beeld niet hapert of schokt vind ik het best. :)

(of in het ergste geval strepen gaat tekenen )

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 januari 2004 @ 23:07:
er gaan voornamelijk geruchten over de F-18, aangezien die ook al HEEL gedetailleerd gemodelled is. Bovendien is er nu ook geen marine-vliegtuig te vliegen voor de VS kant, dus die komt er misschien nog wel. Er komen sowieso wel mods voor, wees maar niet bang. Er is zelfs al een vlieg- en landbare F-14 te verkrijgen. Je kunt alleen de vleugels nog niet inklappen. (wel een must bij de Tomcat) En er is geen accurate cockpit natuurlijk.

E-dimensional werkt zeker alleen met een creditcard? Ik ben bang dat ik het met rabobank direct betalen moet doen :)
Hhmm leuk maar je hebt dan alleen een vliegende Tomcat met de flight dynamics/cockpit van de Eagle bijvoorbeeld.... :O
Het bovenstaande kun je heel makkelijk doen door wat in de .cfg's te kloten....dat noem ik geen MOD imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
  • Laatst online: 13-08 20:58
Ik wil een joystick voor lock-on kopen, maar ik zou niet weten welke. Heeft iemand goede/slechte ervaringen met loysticks? :? Is het mogenlijk om de pendalen van mijn Logitec Momo FFB stuur te gebruiken als rudder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:P Ik heb 2 Cougars, beide gemod, er komt een 3e mod aan, dus zal ook nog een Cougar nodig hebben. 1e Cougar totaal met mod: 650+ Euro, 2e Cougar totaal: 450+ Euro

Ja, je pedalen kun je gebruiken als rudder in nieuwere sims, zodra ze ondersteuning bieden voor meerdere controlers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister_Storm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-01-2022
Mr.David schreef op 23 januari 2004 @ 19:51:
Ik wil een joystick voor lock-on kopen, maar ik zou niet weten welke. Heeft iemand goede/slechte ervaringen met loysticks? :? Is het mogenlijk om de pendalen van mijn Logitec Momo FFB stuur te gebruiken als rudder?
Ik ben een occasionele IL2 Forgotten Battles-piloot (ik offer me online immer graag op als kogelvoer) en binnenkort ga ik ook maar aan Lomac beginnen. Ik heb te weinig tijd om mezelf goed te trainen maar het vliegen zelf vind ik geweldig.

Een goede leuke instapjoystick is de Saitek X45, ik heb hem destijds voor 80 Euro aangeschaft en de prijs/qualiteitverhouding is bijzonder goed. Mocht je het niks vinden kost het je in elk geval stukken minder dan een duurdere HOTAS.

Heusinkveld Engineering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
nou ja, bij games als lomac is fps niet zo belangrijk... jij je zin :P

progje om te kijken met je cam is leuk, ik moet het alleen nog aan de praat krijgen, ding ziet mijn stomme witte papiertje niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een leuke Missile Avoidance Track waarin ik in m'n Miggie-S het opneemt tegen een F-14 met 6 AIM-54C's (Vanaf 150km!).

Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~wouter-himself/ScreenShot_017.jpg

Het ontwijken van die krengen is 'redelijk' simpel:
De eerste Raket is makkelijk te ontwijken door ECM te gebruiken en gewoon keihard te gaan gassen. De raket zal te laat de duik inzetten waardoor die jouw voorbij schiet.
Nummer 2 was ook redelijk te doen door weer hard te gassen en pas op het laatste moment naar de raket (komt van boven) toe te draaien waardoor ook deze je voorbij knalt.
Nummer 3 ging op dezelfde manier alleen is er nu het gevaar dat de raket van voren komt. Als dat het geval is moet je duiken zodat je de raket +- recht boven je hebt en dan weer op het laatste moment naar de raket toedraaien.

Al moet ik trouwens wel ff zeggen dat het dodgen van die laatste Phoenix 50% geluk was, ik zag dat ding nog net aan komen racen en mepte m'n kist in een
alles-of-niets rol. :P

Mig-29S_vs_F-14.trk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
LiquidT_NL schreef op 24 januari 2004 @ 08:16:
nou ja, bij games als lomac is fps niet zo belangrijk... jij je zin :P

progje om te kijken met je cam is leuk, ik moet het alleen nog aan de praat krijgen, ding ziet mijn stomme witte papiertje niet...
FPS ziijn alleen belangrijk als je onder de 150 feet komt vanwege het crashgevaar :)

en het is ook wel fijn als je een hoge FPS hebt wanneer je je gun wilt gebruiken. (In de A-10 heb je dus het doomsday scenario voor je indien je tanks aan het strafen bent en er rijdt een shilka tussen)

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind fps bij combat sims wel een stuk belangrijker dan bij een sim als FS.

Die f-14 is wel een mod maar gewoon een hele slechte :)
Sommige mensen interesseren zich toch niet zo voor cockpits en hun details.

Zeg ik zie jullie nog steeds niet op Hyperlobby 's avonds. Hoe komt dat? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk ZO gebruik je de EOS samen met je IR raketten (R-27ET en R73's) om 2 nietsvermoedende F-16's en een Tanker uit de lucht te knallen terwijl de voorhoede niks in de gaten heeft. :)

Zeer leuk om te zien dat die F-16's geen flauw benul hebben dat ik ze gelocked hebt. Sterker, er komt pas reactie als F-16 #1 al een raket in z'n uitlaat heeft zitten. (enkele seconden later gevolgt door #2) :9

Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~wouter-himself/ScreenShot_033.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~wouter-himself/ScreenShot_041.jpg
(En wat een lekkere sfeervolle missie ook, Tanker jagen in een onweersstorm.)

SU-27 Tanker_Attack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de R-** IR's geven ook geen toon toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeKurr

JoeKurr

Past niet in een MiG-21

Verwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 16:09:
de R-** IR's geven ook geen toon toch?
Nope.

Voorzover ik weet geeft alleen de Sidewinder een toon.
(blij toe, constant dat gejank aan je kop, heb medelijden met westerse fighter piloten :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik bedoel eigenlijk warning signaal bij lancering jegens u zelf. :) Er is wel een warning signaal, maar daarna hoor je ook niets meer. Ik dacht dat dat alleen bij IR-raketten was. Maar ik weet niet of het ook bij de russische o.a. is.

Volgens mij produceert de zoeker van de sparrow ook die toon die jij bedoelt. (dacht ik :S)
Pagina: 1 ... 4 ... 9 Laatste