Lock-On: Modern Air Combat deel 2

Pagina: 1 ... 3 ... 9 Laatste
Acties:
  • 5.155 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

Ik zou toch graag mijn TM FLCS + TQS + SWF22 upgrade willen pluggen als beste HOTAS naast de Cougar ;)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand gisteren nog Extreme Machines gekeken toevallig? (discovery channel)

Mooi stukje over de SU-37. Gaaf man is net of je messengooit met een vliegtuig, dat ding draait gewoon alle kanten op en raakt niet in een stall. Knap staaltje van die russen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-10 15:30
Verwijderd schreef op 09 januari 2004 @ 18:47:

Mooi stukje over de SU-37. Gaaf man is net of je messengooit met een vliegtuig, dat ding draait gewoon alle kanten op en raakt niet in een stall. Knap staaltje van die russen.
Dammit ik moet wat vaker in de gids kijken. Dit soort dingen hoor ik nou altijd achteraf :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeKurr
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-06 14:06

JoeKurr

Past niet in een MiG-21

Verwijderd schreef op 09 januari 2004 @ 17:45:
[...]

Netjes! :) Ik zat er zelf ook al aan te denken om de hele zooi op kniehoogte te plaatsen om zo wat makkelijker bij de knoppen te kunnen.
(En het is een stukje realistischer natuurlijk)

En gelijk even een vraagje, heel leuk dat met die patch het gedrag van de raketten verbetert is maar op welke stand moet je die slider in het optie scherm nou zetten? (Dus wat is de meest realistische setting, 50 70 of 100%?)
Dank :)

Voor die raketten heb ik geen idee.
Ik moet de patch nog installeren, heb de afgelopen week geen tijd gehad.

Dutch Flanker Display Team
You can't be lost if you don't care where you are

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal Mother
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:16

Animal Mother

Seven-six-two millimeter

Mooie sticks allemaal :9~

Ik moet 't doen met de Thrustmaster Afterburner, en de logitech wingman force voor extra knoppen en throttle :)
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/56UM23OSNY/picserver.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeKurr

JoeKurr

Past niet in een MiG-21

Verwijderd schreef op 09 januari 2004 @ 18:47:

You aint seen nothin' yet :)

Ze hebben nog een andere kist, de Su-30MKI, die heeft dezelfde motoren, maar dan in een V opstelling, waardoor ook de bewegingen van het richtingroer worden versterkt.

Die kan ook om z'n hoogte-as draaien.
Dus gewoon van links naar rechts aan komen vliegen, omdraaien en terug vliegen.

De Su-37 bestaat trouwens niet meer.
Het toestel is eind 2002 weer terug omgebouwd naar een Su-35, en begin vorig jaar neergestort in de buurt van Kubinka.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:45

steveman

Comfortabel ten onder

damn, tja met zulke tovernaarij kon het natuurlijk ook niet lang goed gaan.

maar die su-30 lijkt me wel heel extreem eigenlijk. Es kijken hoe lang het duurt voordat de Yanks met het idee aan de haal gaan (gezien het aantal toestellen dat rond deze tijd operationeel wordt zal dat nog wel even duren)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
Die hebben al F-15's met TV getest evenals F-16's IIRC

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

steveman schreef op 09 januari 2004 @ 20:39:
damn, tja met zulke tovernaarij kon het natuurlijk ook niet lang goed gaan.

maar die su-30 lijkt me wel heel extreem eigenlijk. Es kijken hoe lang het duurt voordat de Yanks met het idee aan de haal gaan (gezien het aantal toestellen dat rond deze tijd operationeel wordt zal dat nog wel even duren)
Hehe idd, Amerika zou een 'klein' probleempje hebben als Rusland wel over voldoende poen zou beschikken.... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Laatst online: 05-01 15:49
Hier een kleine movie van de Su-37 moves.
Kwaliteit is niet super maarja, kan niet alles hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

ocf81 schreef op 09 januari 2004 @ 20:47:
Die hebben al F-15's met TV getest evenals F-16's IIRC
maar die F15 had geen V geplaatste motoren... overbodig om te zeggen de F16 ook niet :P

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
zo ff een test gedaan met de patch maar nog steeds hebben die raketten een doeltreffendheid van niks :(
de range is gelukkig wel veranderd.

ohja wat me ook opviel is dat als je een agm 65 selecteerd dat je dan niet meer standaard de raket camera op je mfd krijgt
hoe zet je die aan?

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joostve schreef op 09 januari 2004 @ 23:15:
zo ff een test gedaan met de patch maar nog steeds hebben die raketten een doeltreffendheid van niks :(

ohja wat me ook opviel is dat als je een agm 65 selecteerd dat je dan niet meer standaard de raket camera op je mfd krijgt
hoe zet je die aan?
Over welke raketten heb jij het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joostve schreef op 09 januari 2004 @ 23:15:
Bedoel je de Sparrow? De AIM-7's zijn redelijk makkelijk te ontwijken idd (Ik zet ze op m'n 9' en outrun ze altijd) maar zodra je dichterbij komt heb je een probleem..

En uit de readme:
---------------------------------
ECM effect. If flying the F-15C and trying to acquire a target on radar, this will be difficult if the target is employing Electronic Counter Measures (ECM). Please note that some aircraft and have internal jammers and not just ECM pods. If the target is employing ECM, you will likely not attain a radar track on the target until under 10 nm. The Russian ECM systems are very effective. To combat this, the F-15C can take advantage of the Home On Jam (HOJ) launch mode. This can be used with both the AIM-7 and AIM-120. Simply lock the TDC cursor on the jamming strobe on the VSD to lock. Once fired, the missile will automatically home in on the target as long as the ECM is active. This can be very effective.
--------------------------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
Verwijderd schreef op 10 januari 2004 @ 00:08:
[...]

Bedoel je de Sparrow? De AIM-7's zijn redelijk makkelijk te ontwijken idd (Ik zet ze op m'n 9' en outrun ze altijd) maar zodra je dichterbij komt heb je een probleem..
nou met name de aim 120
ik schoot er 2 af op een helicopter en ze miste weer beide :(
de sparrow deed het juist wel wat beter en de aim 9 nog niet geprobeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De AIM-120 is inderdaad nog steeds waardeloos. BVR is ook nog steeds onmogelijk. Maar dat schijnt ook te komen doordat de ECM van de tegenstanders TE goed werkt: dat staat boven aan de ranglijst van wat de volgende keer gepatched gaat worden, aldus de devs.
Ik denk er zelf over om over te stappen naar de vijand en de SU-27 te gaan vliegen: die schijnt toch wel het beste te werken (hetgeen ook niet echt vreemd is gezien de voorgeschiedenis van het spel...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlaadjeBla
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:48
Heeft iemand een idee hoe je effectief IR raketten ontwijkt? Radar geleide raketten lukken aardig van een afstandje, maar IR raketten worden van zo dichtbij afgevuurd dat beamen, throttle naar idle en flares geen effect lijken te hebben. Ik ontwijk op dit moment misschien 10% :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 januari 2004 @ 09:48:
Ik denk er zelf over om over te stappen naar de vijand en de SU-27 te gaan vliegen: die schijnt toch wel het beste te werken (hetgeen ook niet echt vreemd is gezien de voorgeschiedenis van het spel...)
Pure speculatie imho, het zou zeeeeer onverstandig zijn om de SU en MIG's voor te trekken omdat ze dan zichzelf in de vingers snijden.
Er zijn immers meer simmers die liever US vliegtuigen vliegen i.p.v Rusische...dus een partij expres voortrekken is bijzonder dom. (Helemaal met Flightsims die toch al zo slecht verkopen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SlaadjeBla schreef op 10 januari 2004 @ 12:25:
Heeft iemand een idee hoe je effectief IR raketten ontwijkt? Radar geleide raketten lukken aardig van een afstandje, maar IR raketten worden van zo dichtbij afgevuurd dat beamen, throttle naar idle en flares geen effect lijken te hebben. Ik ontwijk op dit moment misschien 10% :(
Je moet proberen wanneer er een IR-raket afgevuurd wordt, eerst flares te droppen en dan pas throttle naar idle. Dan duw je je voetenstuur helemaal naar één kant en zo draaien de uitlaten van de raketkop af.. Moet lukken toch :7

Bij mij werkt de patch trouwens niet, US en UK niet. Bij jullie allemaal wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlaadjeBla
Ik gebruik de UK patch en die werkt prima.

Jouw tip van rudder gebruik ga ik proberen zodra ik er de tijd voor vind. Het klink in ieder geval best logisch.

edit: misschien helpt een uninstall en daarna een schone install wel? Wat werkt er precies niet aan de patch? Krijg je een nocd error? In dat geval zou ik een schone installatie proberen.

[ Voor 39% gewijzigd door SlaadjeBla op 10-01-2004 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
Beamen werkt alleen bij radar raketten omdat de doppler radar dan niks meer ziet. (je relatieve snelheid met de omgeving wordt zo dicht bij 0 dat het ruis wordt.)
Op zich werkt een high G turn naar de raket wel i.c.m. een barrelroll achtige beweging. Throttle richting 0 en flares dumpen als de raket ongeveer 1 sec van je af is.

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlaadjeBla
ocf81 schreef op 10 januari 2004 @ 13:48:
[...]

Beamen werkt alleen bij radar raketten omdat de doppler radar dan niks meer ziet. (je relatieve snelheid met de omgeving wordt zo dicht bij 0 dat het ruis wordt.)
Op zich werkt een high G turn naar de raket wel i.c.m. een barrelroll achtige beweging. Throttle richting 0 en flares dumpen als de raket ongeveer 1 sec van je af is.
Maar door te beamen zorg je toch ook dat de raket maximale engergie verliest omdat de hoek tussen jou en de raket maximaal is? Een high-G turn richting de raket zorgt ervoor dat de raket jou voorbij schiet, maar ontploft deze niet zodra die dat in de gaten krijgt en ben je dan niet het haasje door de blast-radius?

Die barrelroll bewegingen, zijn die om de raket in de war te brengen en hem maximaal te laten bewegen en zodoende engergy te laten bleeden? Of is dat ergens anders voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
ik heb het gewoon door trial en error geleerd.

Je hebt wel gelijk dat beamen de raket E kost, dat is eigenlijk wat je ook doet met die high G turn, maar dan wat extrmer. Op frugals world staat een hele goeie tutorial over missile evasion in Falcon 4, maar de beschreven techniek is universeel. (Da's ook het mooie van flightsims, de technieken zijn grotendeels overdraagbaar)

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeKurr

JoeKurr

Past niet in een MiG-21

Verwijderd schreef op 10 januari 2004 @ 12:26:
[...]

Pure speculatie imho, het zou zeeeeer onverstandig zijn om de SU en MIG's voor te trekken omdat ze dan zichzelf in de vingers snijden.
Er zijn immers meer simmers die liever US vliegtuigen vliegen i.p.v Rusische...dus een partij expres voortrekken is bijzonder dom. (Helemaal met Flightsims die toch al zo slecht verkopen)
De reden dat er voornamelijk met westerse vliegtuigen gevlogen wordt in sims, is omdat er weinig keus is, voor zover ik weet is de Flanker serie een van de weinige sims waarin je ook Russische kisten kan vliegen.

Het 'voortrekken' van de Su-27 en (in mindere mate) de MiG-29 komt waarschijnlijk omdat daar al acht jaar aan ontwikkeld is, en de F-15 er nu pas bij is gekomen.
Vergeet ook niet dat Lockon wordt ontwikkeld door Russen, ik kan me voorstellen dat ze sneller toegang krijgen tot de specs van een Flanker dan van een F-15.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

nondeju zonet flink gefrustreerd geraakt in een Mig29 (dacht de a versie)

wilde de vijand locken (leek me niet onmogelijk gezien het spel lockon heet :z...)
knopje op m'n stick bijna aan gort gedrukt. opgezocht was ookalweer het keyboard knopje ervoor was werkte ook nog niet.

Wat bleek nou? Het doelwit was nog te ver weg (schaam)
ocf81 schreef op 10 januari 2004 @ 14:26:
ik heb het gewoon door trial en error geleerd.

Je hebt wel gelijk dat beamen de raket E kost, dat is eigenlijk wat je ook doet met die high G turn, maar dan wat extrmer. Op frugals world staat een hele goeie tutorial over missile evasion in Falcon 4, maar de beschreven techniek is universeel. (Da's ook het mooie van flightsims, de technieken zijn grotendeels overdraagbaar)
zo kan ik me ook nog heel levendig een situatie in Jane's F-15 herinneren. Laag boven de grond vliegend, SAM launch! --> ECM + chaff. Raket komt nog steeds op me af. Nóg lager vliegen terrein helaas te vlak. Toen kon ik de raket zien. ff wachten nog ff wachten *reup* pull up, raket mist :D en dat terwijl ik m'n complete bombload nog had.

[ Voor 56% gewijzigd door steveman op 10-01-2004 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

steveman schreef op 10 januari 2004 @ 15:17:
zo kan ik me ook nog heel levendig een situatie in Jane's F-15 herinneren. Laag boven de grond vliegend, SAM launch! --> ECM + chaff. Raket komt nog steeds op me af. Nóg lager vliegen terrein helaas te vlak. Toen kon ik de raket zien. ff wachten nog ff wachten *reup* pull up, raket mist :D en dat terwijl ik m'n complete bombload nog had.
Hehe doet me denken aan het 'Patriotje pesten' in Flanker 2.5. >:)
Je kon makkelijk een hele lading van die dingen ontwijken d.m.v naar de SAM toedraaien + een langzame barelroll.
Ik gebruik een harde G-turn (als ik daar nog de snelheid voor heb...), throttle op idle en wacht tot het laatste moment met het massaal dumpen van flares.
Vooral het timen van de flares is heel erg belangrijk omdat anders de IR kop van de raket je alsnog weer opppakt..
Maar het handigste is nog wel om gewoon niet binnen het bereik van die krengen te komen door je vijand onder druk te houden met lange afstandsraketten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gadverdegadver... Ik wordt strondziek van Lock On. Wat een ongehoorde ellende. Ik heb zelden zoveel tijd een een game gestopt ener nog steeds niets voor terug gekregen...
Ondanks de patch (of juist dankzij, lijkt het wel...) vliegen m'n missiles alle kanten op, behalkve de goede... Ik heb eerst de F-15C gevolgen, maar omdat het bekend is dat de missiles daarvan (vooral de AIM-120) niet echt goed werken ben ik overgestapt op de SU-27. Maar zelfs daar raak ik niets!

Ja, hoor ik je denken: dan ben je gewoon een waardeloze piloot. Nou, dit is niet m'n eerste sim. Ik 'vlieg' al sinds eind jaren tachtig. En als ik ACHTER een tegenstander aan vlieg en ik kan 'm met m'n blote ogen goed zien, dan verwacht je toch dat een missiles 'm vol raakt! Vooral als die tegenstander nog geeneens echt z'n best doet om de missile te ontwijken! Wat ook niet hoeft omdat het teringding de compleet fout gaat...
Op een bepaald moment vloog ik zo dicht bij (recht achter hem) dat ik nog maar NET binnen de minimum range zat. En NOG missen alle missiles hun doel.

Er is echt iets niet in orde. 'k Weet niet wat het is... Er zijn zat lui die zeggen dat bij hun alles lekker loopt, maar er zijn er ook genoeg die problemen hebben zoals ik. Ergens klopt er gewoon iets niet...

Ik weet niet of het ooit wat wordt maar vooralsnog is dit echt een van de foutste aankopen tot nu toe... Ik heb er echt spijt van. Wat een oeverloos gekloot. Advies: koop het NIET voordat er zoveel patches zijn uitgegeven dat IEDEREEN zegt dat het wel werkt.

:(

Edit:
Misschien is het wel een goed idee als ik in de leer ga bij een squad... Schijnbaar doe ik toch van alles fout... Weet iemand waar ik Nederlands Lock On squads kan vinden...? En dan ook eentje die een gefrustreerde vliegenier wil aannemen...? ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2004 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
Verwijderd schreef op 10 januari 2004 @ 20:04:
Gadverdegadver... Ik wordt strondziek van Lock On. Wat een ongehoorde ellende. Ik heb zelden zoveel tijd een een game gestopt ener nog steeds niets voor terug gekregen...
Ondanks de patch (of juist dankzij, lijkt het wel...) vliegen m'n missiles alle kanten op, behalkve de goede... Ik heb eerst de F-15C gevolgen, maar omdat het bekend is dat de missiles daarvan (vooral de AIM-120) niet echt goed werken ben ik overgestapt op de SU-27. Maar zelfs daar raak ik niets!

Ja, hoor ik je denken: dan ben je gewoon een waardeloze piloot. Nou, dit is niet m'n eerste sim. Ik 'vlieg' al sinds eind jaren tachtig. En als ik ACHTER een tegenstander aan vlieg en ik kan 'm met m'n blote ogen goed zien, dan verwacht je toch dat een missiles 'm vol raakt! Vooral als die tegenstander nog geeneens echt z'n best doet om de missile te ontwijken! Wat ook niet hoeft omdat het teringding de compleet fout gaat...
Op een bepaald moment vloog ik zo dicht bij (recht achter hem) dat ik nog maar NET binnen de minimum range zat. En NOG missen alle missiles hun doel.

Er is echt iets niet in orde. 'k Weet niet wat het is... Er zijn zat lui die zeggen dat bij hun alles lekker loopt, maar er zijn er ook genoeg die problemen hebben zoals ik. Ergens klopt er gewoon iets niet...

Ik weet niet of het ooit wat wordt maar vooralsnog is dit echt een van de foutste aankopen tot nu toe... Ik heb er echt spijt van. Wat een oeverloos gekloot. Advies: koop het NIET voordat er zoveel patches zijn uitgegeven dat IEDEREEN zegt dat het wel werkt.

:(
ja dat probleem heb ik dus ook
ik ben gestopt met de F15 campaign omdat het gewoon onmogelijk is :(
je mag van geluk spreken als 1 raket je doel raakt
denk dat je nog beter je boordcannon kan gebruiken want die heb je tenminste zelf nog onder controle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hebben jullie ook gemerkt dat naast de geluiden van Nelly of Bertha of hoe ze ook heet, ook de geluiden van de engines hoger zijn geworden? En mijn Su-25 gaat ineens veel harder. Tegen de mach 1 knopen op level flight, kan me niet herinneren dat dat eerst ook was. Het rare is, dat ik m op dat moment ook niet kon afremmen. In ieder geval, niet drastisch. Airbrake deed nix, en throttle terug ook niet. Rara 8)7 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, een ding is wel duidelijk: voorlopig blijft het nog behelpen... Ik vraag me af hoeveel patches er nog moeten komen voordat je 'gewoon'an vliegen en schieten...
Ik baal er wel van, hoor... Het spel heeft al ZO LANG op zich laten wachten! Je zou toch denken dat ze ondertussen wel IETS goed hadden gedaan... Ik heb zelden een spel met zoveel bugs meegemaakt... Die patch heeft dus ook alle tutorials en missions om zeep geholpen: die moeten ze weer allemaal opnieuw aanmaken...

En dan heb ik het nog niet gehad over het het ontbreken van een dymanic campaign... Man, ik zou al blij zijn als die missies gewoon lekker te doen zijn!

joostve: heb je de SU-27 al eens geprobeerd? Gaat die bij jouw beter? Bij mij niet. Ik vraag me echt af of het nou aan mij ligt of aan Lock On...

Wellicht moet ik helemaal overstappen op air to ground... Maar over die A-10 lees ik ook allerlei probleemverhalen...

Edit:
Tip van het LO-MAC forum (ik heb het zelf nog niet uitgeprobeerd): het schijnt dat de slider die de moeilijkheidsgraad van de AI instelt (dus eigenlijk alleen hoe sterk de missiles zijn) OOK effect heeft op je eigen missiles! Ik zal 'm vanavond eens op HOOG zetten (maar dan wel met immortal aan...). Ik ben benieuwd!

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2004 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat was idd in de demo al, maar dan ontkom je ook niet zo makkelijk aan de shilka's (mocht je te dichtbij komen) raketten en andere afgevuurde projectielen van de AI

Ja de shilka's ook. Dat was tenminste zo in de demo. Als je geraakt werd was het meteen afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, da's dan toch in feite een stevige bug die gelijk verholpen had moeten worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok ok er moet nog heel veel gedaan worden aan LockOn maar mag ik je even wijzen op de beginperiode van Falcon 4...................? (Ik hoop toch dat je met die enorme flightsim ervaring wel weet dat dat ook een ramp was in het begin)
Flightsims zijn belachelijk complex voor een 'game' en bugs horen er gewoon bij, punt.

Mischien is de AIM-120 idd klote (ik vlieg de SU-27/33) nu maar met de SU's is prima te leven. Mijn lange afstands schoten mislukken ook vaak (vooral de Alamo SAHR series) omdat door allerlei oorzaken de lock verbroken word en dus de raket geen guidance meer heeft. (Ik gebruik daardoor haast geen SARH raketten meer)

Ik heb nu steeds een loadout van 4xR-27AE+4xR-73 of 4xR-27AE+2xR-73+ECM pods. Die R-27AE's zijn AHR (Active homing) dus hebben hun eigen radar, en mochten die missen dan is dat geen probleem omdat de vijand druk bezig is geweest met het ontwijken van die dingen en ik dichtbij genoeg ben voor een
R-73 'Schlem' schot.

Ik ben gewoon veel aan het experimenteren met verschillende raketten en de bovenstaande loadout was de effectiefste BVR tot WVR loadout tot nu toe.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2004 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:52
Ben nu een beetje meer aant spelen, vroeg me alleen af wat andere alternatieven waren voor Lomac? Want het tutorial gedeelte valt me een beetje tegen, en is voor mij als beginner nogal belangrijk...

edit; heb btw nog geen raket afgevuurd :X

[ Voor 11% gewijzigd door Maverick op 10-01-2004 21:55 ]

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
ff met de su 27 gevlogen 8)
3 missiles van de 4 gingen raak maar wat mij opviel is dat je de su27 zo moet corrigeren naar beneden, hij vliegt standaard al 10 graden omhoog :? (ook zonder afterburner)

was ook nog ff met de F15 aan de gang gegaan maar wat wel raar is dat soms als je een target lockt en je schiet een raket af dat hij dan je target unlockt.
zou dat ook een bug zijn? (was voor de patch ook al zo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlowikPL
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-10 19:16
Heb net de patch : 1.01 geïnstalleerd en moet zeggen dat ik nu geen wastlopers heb bij uitzetten van de game , en ik merk dat het iets beter gaat met de FPS.

Nu draai ik de game op :
1024x756
4x AA en 6X AF
Alles op HIGH

En merk er nu niets van grootte ontploffingen en smoke zoals stotteren van de game :P

Ik heb even nog een vraag :

Ik heb de training van de A10 met MAverick type D ( laser guided) gedaan , maar als ik de target in de tv lock en missle afvuurt gaat de de lock van de maverick uit en die gaat gewoon rechtdoor tot dat ie vanzelf ontploft :?

[ Voor 43% gewijzigd door SlowikPL op 11-01-2004 00:25 ]

* Intel Core i7-6700K @ 4.8Ghz * Asus MAXIMUS VIII EXTREME* nVidia Asus Poseidon 1080Ti * Mushkin 16 GB * SSD Samsung M.2 2280 256GB + 3x Samsung 256GB 850Pro* Enermax Revolution85+ 1250W * CM Stacker 832 SE * Waretcooling CPU, NB ,VGA 3x Mora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Iemand enig idee wat ik ertegen kan doen dat als ik een tutorial doe de camera op het verkeerde deel gemikt staat waardoor ik dus niets zie?
Mouse view uitzetten is de oplossing

SlowikPL : heb je het tegen mij, of gebruik je me naam ergens anders voor? :?

[ Voor 10% gewijzigd door Maverick op 10-01-2004 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
joostve schreef op 10 januari 2004 @ 22:07:
ff met de su 27 gevlogen 8)
3 missiles van de 4 gingen raak maar wat mij opviel is dat je de su27 zo moet corrigeren naar beneden, hij vliegt standaard al 10 graden omhoog :? (ook zonder afterburner)

was ook nog ff met de F15 aan de gang gegaan maar wat wel raar is dat soms als je een target lockt en je schiet een raket af dat hij dan je target unlockt.
zou dat ook een bug zijn? (was voor de patch ook al zo)
Dat van die Su-27 is volgens mij een nieuwe bug.
Ik vloog voor de patch ook alleen maar de Su maar daar vloog je makkelijk level.
Nu is het of omhoog of omlaag je kan hem niet goed trimmen.
Wat je ook doet hij blijft niet level vliegen heel irri.
Ander ding is (bij mij dan) als de hud en ADI 0 graden pitch aangeven duikt hij bij mij toch iets... en het is niet m'n stick dat had ik nog gecheckt... :)

---

Ik had voor de grap eens 16bit kleur gebruikt maar dan lijkt het erop of de landschappen te heet gewassen zijn, ziet er niet uit. :)

Een ander irri iets was dat mijn campaign was gereset na de patch :(
Gelukkig is de eerste SU-27 missie nu een eitje met een werkende AWACS.

Civilian Traffic kan ik nog steeds niet aanzetten :'(

Nog een vaagheid is dat ik mezelf niet zie expoderen als ik tegen de grond vlieg, de camera gaat dan opeens naar een ander object....

Al met al nog VEEEEEEL werk aan de winkel.

[ Voor 16% gewijzigd door Redje op 10-01-2004 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
ok, nu ff een basis vraagje vrees ik, heb net de eerste training van dat lelijke ding gedaan, leggen ze dus uit hoe dat werkt met navpoints (?) Dat je die volget enzo, maar hoe weet ik nu welke hoogte en snelheid er van me verlangt worden? Bij een landind bijvoorbeel heb ik geen flauw idee hoeveel gas ik nu moet geven :?

Ik krijg bij een landing ook die glidepath zooi niet op me beeld, heb 5 a4tjes met alle controls, maar kan het niet vinden :{

[ Voor 17% gewijzigd door Maverick op 11-01-2004 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeKurr

JoeKurr

Past niet in een MiG-21

@Redje:

Om level te vliegen, moet je de pitch altijd iets van 2 of 3 graden boven de horizon houden.
Dit is met alle vliegtuigen (alleen verschilt de hoek per vliegtuig).
Dit komt omdat een vleugel met 0 graden invalshoek (AoA) te weinig lift levert om je vliegtuig in de lucht te houden.
Als je dus met 0 graden pitch vliegt, verlies je langzaam hoogte.

@Maverick:

Welk vliegtuig gebruik je?
De glide slope van de ILS krijg je namilijk alleen te zien in vliegtuigen met een HUD, dus niet in de A-10 en de Su-25.

Om de ILS aan te zetten, moet je over het baken voor de baan vliegen (in de Su-27/33/MiG-29 is dat het kleine ruitje op je MFD)
of met 1 en ~ de baan als volgende waypoint kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om het nog wat duidelijker te maken: je moet dus met de 1 toets de ILS mode aanzetten. De 1 wisselt tussen NAV en ILS. Dus zorg eerst dat je ILS ziet op de HUD waar normaal NAV staat.
Er voor staat dan meteen het waypointnummer van dat punt. Nou, het waypoint dat je dan ziet is het aanvliegpunt om goed te kunnen landen. Je vliegt dus niet direct naar de landingsbaan, nee, je vliegt naar een punt een eind van de baan vandaan, maar dat wel mooi recht voor de baan ligt zodat je daarna een mooie approah kan maken. Als je dat punt bereikt zal automatisch het volgende waypoint verschijnen. Als je dat volgt ga je richting baan. Als je beide punten gewoon volgt komt op een bepaald moment de ILS vanzelf op je HUD tevoorschijn. Dar hoef je knop meer voor in te drukken.

Als je wilt weten welke snelheden en zo je eigenlijk nodig hebt, en als je sowieso wel eens wilt zien hoe een landing gedaan moet worden, moet je gewoon de Autopilot aanzetten! Die laat een perfect approach zien! Hij land 'm niet helemaal (hij blijft boven de baan vliegen: je moet het laatste stukje dus wel handmatig doen), maar je kan dan wel heel goed zien hoe het moet!

Let op: de tutorials werken niet meer goed na de patch!!! Ik lees hier al diverse posts van mensen die problemen hebben met betrekking to de tutorials. Er gebeuren dingen die niet moeten gebeuren (bijvoorbeeld dat de camera niet laat zien waar hij het over heeft en zo.) Als je de tutorials goed wilt kunnen volgen, zul je Lock On opnieuw moeten installeren of proberen een twee install te maken zonder patch.
Maverick schreef op 10 januari 2004 @ 23:07:
SlowikPL : heb je het tegen mij, of gebruik je me naam ergens anders voor? :?
LOL Maak je een grapje? Of weet je het echt niet? (Dat Maverick de naam van een missile is!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LET OP! Heb je problemen met missiles die NIETS raken? Zoals ik ik de hele tijd had? Zet dan de AI slider hoger! Het is dus echt zo: de AI slider regelt niet de AI van de tegenstander, maar regelt de Missile Effectiveness! Volgens de manual zou deze optie alleen de werking van de missiles van de tegenstander beinvloeden, maar dat is dus NIET zo! Ik heb gisteravond de slider op twee streepjes na helemaal naar rechts geschoven en... ik schoot de tegenstander uit de lucht alsof het kleiduiven waren! Alle problemen wat dat betreft zijn dus verholpen!

Alleen... de missiles van de tegenstander zijn dus ook sterker... En da's knap lastig...

Bovendien werken de F-15C missiles nog steeds niet goed op afstand. BVR is nog steeds knudde.

Maar ik ben allang blij! Ik kan nu tenmisnte de vijand raken, hoe het ook verder afloopt... Het was HEEL FRUSTREREND om AL je missiles in het niets te zien verdwijnen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
JoeKurr schreef op 11 januari 2004 @ 10:04:
@Maverick:

Welk vliegtuig gebruik je?
De glide slope van de ILS krijg je namilijk alleen te zien in vliegtuigen met een HUD, dus niet in de A-10 en de Su-25.

Om de ILS aan te zetten, moet je over het baken voor de baan vliegen (in de Su-27/33/MiG-29 is dat het kleine ruitje op je MFD)
of met 1 en ~ de baan als volgende waypoint kiezen.
euhm, weet zo de naam niet uit me hoofd, maar het is dat eerste lelijke vliegtuig, als ik de computer de training helemaal zelf laat doen komt het wel op de hud te staan, doe ik het zelf dan niet, terwijl ik wel over het laatste punt heen vlieg. ik heb nog geprobeerd om hem met ~ tevoorschijn te krijgen maar dat lukte niet.
Verwijderd schreef op 11 januari 2004 @ 10:25:
Om het nog wat duidelijker te maken: je moet dus met de 1 toets de ILS mode aanzetten. De 1 wisselt tussen NAV en ILS. Dus zorg eerst dat je ILS ziet op de HUD waar normaal NAV staat.
Er voor staat dan meteen het waypointnummer van dat punt. Nou, het waypoint dat je dan ziet is het aanvliegpunt om goed te kunnen landen. Je vliegt dus niet direct naar de landingsbaan, nee, je vliegt naar een punt een eind van de baan vandaan, maar dat wel mooi recht voor de baan ligt zodat je daarna een mooie approah kan maken. Als je dat punt bereikt zal automatisch het volgende waypoint verschijnen. Als je dat volgt ga je richting baan. Als je beide punten gewoon volgt komt op een bepaald moment de ILS vanzelf op je HUD tevoorschijn. Dar hoef je knop meer voor in te drukken.

Als je wilt weten welke snelheden en zo je eigenlijk nodig hebt, en als je sowieso wel eens wilt zien hoe een landing gedaan moet worden, moet je gewoon de Autopilot aanzetten! Die laat een perfect approach zien! Hij land 'm niet helemaal (hij blijft boven de baan vliegen: je moet het laatste stukje dus wel handmatig doen), maar je kan dan wel heel goed zien hoe het moet!

Let op: de tutorials werken niet meer goed na de patch!!! Ik lees hier al diverse posts van mensen die problemen hebben met betrekking to de tutorials. Er gebeuren dingen die niet moeten gebeuren (bijvoorbeeld dat de camera niet laat zien waar hij het over heeft en zo.) Als je de tutorials goed wilt kunnen volgen, zul je Lock On opnieuw moeten installeren of proberen een twee install te maken zonder patch.

[...]

LOL Maak je een grapje? Of weet je het echt niet? (Dat Maverick de naam van een missile is!)
Zoals ik hierboven zeg, dat gebeurde niet bij mij, ik volgde perfect alle punten, maar zelfs toen ik op de grond stond was er nog geen ILS tevoorschijn gekomen...

Dat de Maverick een raket was wist ik niet sorry ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
cool ik ga het vandaag ff testen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Laatst online: 27-07 10:18
De BVR van de F15-C werkt inderdaad nog erg knudde, maar alle andere doen het bij mij nu perfect :p

Nog een "lekkere" landing gemaakt trouwens. Ik had geen fuel meer en toen was ik dus in glijvlucht bezig, alleen 1 km voor de landingsbaan raakte ik in een stall door de weinig snelheid, toen moest ik noodgedwongen sneller naar beneden en gelukkig haalde ik de landingsbaan nog, alleen wel met een veel te hoge rate of descent :P

Afbeeldingslocatie: http://wieringen.dyndns.org/arjan/Screenshots/LockOn7.jpg

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net weer even wat Oekraïnse vliegtuigen afgeschoten. :9
Voor de liefhebbers is hier een trackje (ben wel eens benieuwd of die ook echt goed werkt bij jullie)

SU-27 'Fighter Sweep'

Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~wouter-himself/ScreenShot_036.jpg

Btw over tracks gesproken, kun je ook tijdens het afspelen van de track de camerastandpunten bedienen? Ik meende dat dat wel kon in Flanker 2.5...?

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2004 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maverick schreef op 11 januari 2004 @ 12:27:
euhm, weet zo de naam niet uit me hoofd, maar het is dat eerste lelijke vliegtuig, als ik de computer de training helemaal zelf laat doen komt het wel op de hud te staan, doe ik het zelf dan niet, terwijl ik wel over het laatste punt heen vlieg. ik heb nog geprobeerd om hem met ~ tevoorschijn te krijgen maar dat lukte niet.

Zoals ik hierboven zeg, dat gebeurde niet bij mij, ik volgde perfect alle punten, maar zelfs toen ik op de grond stond was er nog geen ILS tevoorschijn gekomen...

Dat de Maverick een raket was wist ik niet sorry ;)
Maakt niet uit hoor, dat je het niet wist! ;) Maar die landing: doe je dat tijdens de training? Neem je de controle over van de instructeur, zal ik maar zeggen? Zo ja, dan kan je beter zelf een missie maken, omdat alle trainingsmissies EN quick mission brak zijn door de patch. Je kunt ook gewoon de eerste de beste campaign opstarten (neem de F-15C: die vliegt makkelijk) en i.p.v. alles te doen zoals het hoort gelijk na het opstijgen weer gaan landen.

Je drukt toch wel op de 1 om de ILS te selecteren (dus dat die van NAV naar ILS gaat?) Als je in NAV zit komt er NOOIT een ILS op de HUD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
jemig ik ben na het installeren van de patch weer eens met de a10 begonnen maar het lock systeem is helemaal veranderd :(
ik kan maar 1 of 2 doelen locken en daarna stopt hij er gewoon mee
rot spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

2 vraagjes weet niet of ze al eerder zijn gestelt but. wat voor joystick heb ik nodig?? en ik heb het spel nog nergends in de winkels zien liggen. waar moet ik zoeken?
altvast THANQ

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

daves2hd schreef op 11 januari 2004 @ 15:40:
2 vraagjes weet niet of ze al eerder zijn gestelt but. wat voor joystick heb ik nodig?? en ik heb het spel nog nergends in de winkels zien liggen. waar moet ik zoeken?
altvast THANQ
ik adviseer een digitale 4-assige (throttle en rudder (draaiende stick))met lekker wat knoppen, stuk of acht met een shiftknop misschien en. het is maar net hoe duur je het wilt maken.

sta er niet raar van te kijken als ze je in dit topic ook nog een (of een zelfs een dubbele) throttle aan willen smeren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

heb je er een plaatje van misschien? :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Verwijderd schreef op 11 januari 2004 @ 13:18:
[...]

Maakt niet uit hoor, dat je het niet wist! ;) Maar die landing: doe je dat tijdens de training? Neem je de controle over van de instructeur, zal ik maar zeggen? Zo ja, dan kan je beter zelf een missie maken, omdat alle trainingsmissies EN quick mission brak zijn door de patch. Je kunt ook gewoon de eerste de beste campaign opstarten (neem de F-15C: die vliegt makkelijk) en i.p.v. alles te doen zoals het hoort gelijk na het opstijgen weer gaan landen.

Je drukt toch wel op de 1 om de ILS te selecteren (dus dat die van NAV naar ILS gaat?) Als je in NAV zit komt er NOOIT een ILS op de HUD.
ik heb geen patch, dus de trainingen doen het nog goed, maar je zegt dus dat ik ipv op ~ op 1 moet drukken voor de ILS? Moet ik dan eens proberen.

Btw, ik weet niet of jij dat was die dat zei, maar dat ik voor de hoogte de autopilot maar eens moest bekijken....... ik bedoel meer de hoogte op het moment dat ik in NAV zit, hij legt dan uit van "nu ga ik naar 14.000 voet" En zegt zo van stel je voor dat je afwijkt met al die bergen.... ik ga er dus vanuit dat er ergens staat welke hoogte ik aan moet houden tijdens een missie oid :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Da's een nadeel van de F-15C: die geeft niet aan hoe hoog je ergens zou moeten vliegen... De Russische vliegtuigen geven dat wel aan in de HUD! Je moet dus eigenlijk altijd van te voren het flightplan overschrijven. Ik maak altijd een krabbeltje van de complete route (die je alleen kunt zien tijdens de missie briefing!) en zet er dan bij welke snelheid en hoogte en tijd bij een bepaald punt hoort.

En ja, de 1 wisselt tussen NAV mode en ILS mode. Bij ILS mode verschijnt dus NIET meteen de ILS op de HUD! Die zie je pas als je echt in de buurt van het vliegveld bent. Maar je moet wel in die mode zijn om het ooit te zien.

Die autopilot tip was meer bedoeld voor de landing: je kan dan goed zien hoe de computer het doet, welke snelheden die aanhoudt en zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
ok, snap nu "alles" :) tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 januari 2004 @ 16:28:

En ja, de 1 wisselt tussen NAV mode en ILS mode. Bij ILS mode verschijnt dus NIET meteen de ILS op de HUD! Die zie je pas als je echt in de buurt van het vliegveld bent. Maar je moet wel in die mode zijn om het ooit te zien.

.
Ik meen me van FS te herinneren, dat de glide slope (waarmee je dus op ILS vliegt) een stel radiobakens is, die idd maar tot een bepaalde afstand van een vliegveld een signaal doorgeeft.

De BVR mode is nu echt flink bagger trouwens ja. Ik raak echt helemaal nix. Maar ja je weet in ieder geval waar je doelen zitten, dat hebben ze met de patch dan nog niet om zeep geholpen.

Kan iedereen van u trouwens bij Difficulty (options) easy flight, labels e.d. uitzetten? Dat kan bij mij nl niet. Ik kan sowieso nergens op klikken in dat menu. Er gebeurt nix. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
ok, net geprobeerd, en alles lukte idd perfect, geweldig als die vent tegen je zegt "you are on glide path" :P Werd alleen me landing verpest omdat 1 seconde voor ik de grond raakte me systeem ff bleef hangen... maarja anders was het zonder ook maar 1 foutje gegaan :)

btw, tip voor anderen als je door je NAVpoints scrolt, zorg dan dat de autopilot niet perongeluk aan staat :X werd me net fataal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Maverick schreef op 11 januari 2004 @ 17:33:
ok, net geprobeerd, en alles lukte idd perfect, geweldig als die vent tegen je zegt "you are on glide path" :P Werd alleen me landing verpest omdat 1 seconde voor ik de grond raakte me systeem ff bleef hangen... maarja anders was het zonder ook maar 1 foutje gegaan :)

btw, tip voor anderen als je door je NAVpoints scrolt, zorg dan dat de autopilot niet perongeluk aan staat :X werd me net fataal :+
moet je es in het donker met slecht weer op een vliegdekschip landen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
nou, laten we het maar rustig aan doe he, niet te overhaast ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

ok, het lijkt me een very very nice game. maar, ik wil het best kopen kost +-40 euro. dan nog eens een goede joystick. kan iemand me vertellen hoeduur dat kost? en dan de vraag. is het het allemaal wel waard dan en WRM!? heb nog weinig negatief gelezen tot zovere. maar iemand Marvick bijvoorbeeld ;). vertel me eens waarom die game nu het waardmaakt :)

alvast bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
Verwijderd schreef op 11 januari 2004 @ 16:28:
Da's een nadeel van de F-15C: die geeft niet aan hoe hoog je ergens zou moeten vliegen... De Russische vliegtuigen geven dat wel aan in de HUD! Je moet dus eigenlijk altijd van te voren het flightplan overschrijven. Ik maak altijd een krabbeltje van de complete route (die je alleen kunt zien tijdens de missie briefing!) en zet er dan bij welke snelheid en hoogte en tijd bij een bepaald punt hoort.
Introducing the kneeboard:

Een plankje met velcro strips die je om je been kan doen met een ringband eraan. In de ringband heb je dan een paar geplasticifeerde vellen zitten waar je je krabbeltje op zet met een whiteboard marker.

Een kaart met route is ook handig, maar veel spellen leveren slechte kaarten mee, dus kan het soms wel een beettje lastig zijn om dan als nog je weg te vinden. Ook zijn een paar vellen voor notes en tekeningen van de target area best handig. Meer dit alles komt veel beter tot zijn recht in F4SP3 waar er bij de docs ook checklists enzo worden meegeleverd voor dit soort doeleinden. Je kan de documentatie ook los downloaden dacht ik.

Een tip voor de mensen die hun navpoints en ILS nog niet helemaal kennen: Kijk eens in de manual. Daar zie je ook de HSI staan en die geeft ook ILS en nav info door.

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
daves2hd schreef op 11 januari 2004 @ 18:18:
ok, het lijkt me een very very nice game. maar, ik wil het best kopen kost +-40 euro. dan nog eens een goede joystick. kan iemand me vertellen hoeduur dat kost? en dan de vraag. is het het allemaal wel waard dan en WRM!? heb nog weinig negatief gelezen tot zovere. maar iemand Marvick bijvoorbeeld ;). vertel me eens waarom die game nu het waardmaakt :)

alvast bedankt ;)
nou aan mij moet je het niet vragen vrees ik, dit is namelijk de eerste gevechtssimulator die ik ooit speel :P

minpunten ken ik wel,
- weinig vliegtuigen (niet te downloaden voor zover ik begrijp)
- het tutorial gedeelte is wat irritant
- Zeer zwaar voor je pc (ik draai het op low, en je kunt me specs in me sig zien, niet normaal eigenlijk)

maar daarentegen lukt het me nu wel redelijk om te landen en opstijgen zonder brokken, dus ondanks die rotte tutorial leer ik het wel :)

ik heb helaas totaal geen referentie dus wie weet is MS Comat FS wel 10 keer beter....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naast Falcon 4 is Lock On gewoon de enige realistische air combat sim. Simpel. Het is aardig ingewikkeld voor newbies om alle radarmodes en zo onder de knie te krijgen. Het vliegen zelf is eingelijk doodsimpel, totdat je in een dogfight komt... Dan wordt het opeens erg lastig om het ding in de lucht te houden! (Alhoewel de F-15C daar geen last vaan heeft... Ik vraag me af of het flight model daarvan wel goed is!)

Als je wilt meemaken wat een echte combat piloot meemaakt (de spanning als je een doelwit nadert...!), koop je dus Lock On. MAAR.. hou er wel rekening mee dat het nog wel een aantal patches zal duren voordat het is wat het behoort te zijn! En een pittige computer is inderdaad ook wel handig...

Dat er weinig vliegtuigen inzitten... tja, ik vlieg er meestal maar 1, dus... In Falcon 4 zaten er nou ook niet bepaald veel... ;) Het is leuker om 1 vliegtuig helemaal onder de knie te krijgen dan om met een heleboel planes een beetje rond te vliegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
hm, ze verlangen nu van me dat ik een kolone op de grond aanval, maar zelfs als ik recht over ze heen vlieg zie ik ze niet, hoe kan ik die beesten zien? Ze zijn zo verdonde klein :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-10 08:25
Verwijderd schreef op 11 januari 2004 @ 17:17:
[...]
Kan iedereen van u trouwens bij Difficulty (options) easy flight, labels e.d. uitzetten? Dat kan bij mij nl niet. Ik kan sowieso nergens op klikken in dat menu. Er gebeurt nix. :?
Bij mij lukte dat niet als ik vanuit een ander menu (mission editor ofzo) naar Options ging... Via het Main Menu wel... Is dat het misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Laatst online: 11-10 19:47

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

ik speel sinds enkele dagen ook lock on, en uitgezonderd van de bugs vind ik het wel een leuk spel
zo leuk dat ik zelfs een joystick gekocht heb om het beter te kunnen spelen
geen HOTAS ofzow maar een simepele Logitech Wingman Force 3D
nu wil ik het gebruiken in LOMAC maar ik word de ballen niet wijs uit de setup ingame

dus heb ik 2 vragen
1. als ik de joystick selecteer als input en dan options weer inga en dan weer kijk staat het weer op keyboard, hoe kan dit

2. kan ik niet met een bepaalde set controls op de joystick spelen en de rest op keyboard ?
zo jah hoe, want ik kan alleen joy of keyboard selecteren als input

bij voorbaat dank

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
CrankyGamerOG schreef op 11 januari 2004 @ 22:28:
ik speel sinds enkele dagen ook lock on, en uitgezonderd van de bugs vind ik het wel een leuk spel
zo leuk dat ik zelfs een joystick gekocht heb om het beter te kunnen spelen
geen HOTAS ofzow maar een simepele Logitech Wingman Force 3D
nu wil ik het gebruiken in LOMAC maar ik word de ballen niet wijs uit de setup ingame

dus heb ik 2 vragen
1. als ik de joystick selecteer als input en dan options weer inga en dan weer kijk staat het weer op keyboard, hoe kan dit

2. kan ik niet met een bepaalde set controls op de joystick spelen en de rest op keyboard ?
zo jah hoe, want ik kan alleen joy of keyboard selecteren als input

bij voorbaat dank
Zoals al een paar keer naar boven is gekomen in dit topic maakt het niet uit welke je selecteerd. Je kan sowieso met alles spelen, het selecteren is alleen om in te stellen welke controller je wilt instellen. Je kan natuurlijk ook die logitech profiler gebruiken om toetsenbord commandos na te bootsen. Vond ik zelf iig makkelijker dan alle functies opzoeken in Lomac zelf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

ok dankjewel voor je reactie

sorry, je hebt gelijk ik had eerst gewoon alles moeten lezen

maar als je al 3 dagen je pc niet meer gezien hebt en je hebt extra net een joy gekocht, ben je wel op scherp :P

so again xcuse me

------

Edit :

ok
ik zit dus nog met een probleem, op 1 of andere manier kan ik bepaalde controls niet meer gebruiken (cockpit view,engine thrust , flaps gaan automatish omlaag , dus ik vermoedde dat er ergens een knop blijft steken, of dat een control dubbel gebind is, ook was dit beiden niet het geval), als ik de joystick eruit haal, dan is alles weer goed, ook heb ik enforce profile on game uitgezet en weer aan om te kijken of het daaran lag,again.... no dice :S

is er iemand die weet wat er aan de hand is ?
bij voorbaat dank

[ Voor 55% gewijzigd door CrankyGamerOG op 11-01-2004 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 16:41

paradoXical

The ParadoX

Ik heb een vraagje.

Ik heb het spel, maar dan in franse versie. Gekrege van een vriend van mij, die het van zijn oom heeft gekregen.

Is er geen patch die de franse versie 'omzet' naar engels?

Dit speelt niet echt fijn namelijk :X

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
HarrieH schreef op 11 januari 2004 @ 23:27:
Ik heb een vraagje.

Ik heb het spel, maar dan in franse versie. Gekrege van een vriend van mij, die het van zijn oom heeft gekregen.

Is er geen patch die de franse versie 'omzet' naar engels?

Dit speelt niet echt fijn namelijk :X
Koop hem bij een winkel, en ruil em in maar dan met de franse cd, dat verschil zien ze nooit O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maverick schreef op 11 januari 2004 @ 23:31:
[...]

Koop hem bij een winkel, en ruil em in maar dan met de franse cd, dat verschil zien ze nooit O-)
Goed idee ja, zadel iemand anders op met de problemen. Nu kan die persoon ook terug gaan natuurlijk, maar ik denk dat je beter even contact met de support van Ubisoft op kan nemen. Ik denk dat ze wel een vestiging in Nederland hebben, waar je het CDtje misschien naar toe kan sturen voor vervangend exemplaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weinig kans... Ten eerste: is het wel een originele cd...? Ten tweede: wat hebben die oom en neef er mee gedaan...? Ten derde staat Ubi nou niet echt bekend om z'n perfecte customerservice, dus... Zelfs de patch is beveiligd. Dus ik denk niet dat ze zomaar ff een cd'tje omwisselen...

Als er nou in een Nederlands doosje een franse versie zit, ja, da's wat anders...

Fl1Pm0d3: en als je nou die Ligitech profiler helemaal niet gebruikt? Ik heb die joystick ook en heb alleen de broodnodige drivers geinstalleerd. In Lock On zelf kun je heel makkelijk toetsen aan de knoppen toekennen (het knopje met Keyboard erop in het optiescherm is een pull down menu: klik er op, kies de Logitech en Change de keys die je wilt veranderen. Heel simpel. Ik heb zelf slechte ervaringen met Profilers...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb slechte ervaring met alles wat meer is dan drivers van logitech. Ik ga voor mijn MX ook geen mouseware installeren, dus die profiler heb ik ook mooi weg gelaten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
Verwijderd schreef op 12 januari 2004 @ 11:36:
Weinig kans... Ten eerste: is het wel een originele cd...? Ten tweede: wat hebben die oom en neef er mee gedaan...? Ten derde staat Ubi nou niet echt bekend om z'n perfecte customerservice, dus... Zelfs de patch is beveiligd. Dus ik denk niet dat ze zomaar ff een cd'tje omwisselen...

Als er nou in een Nederlands doosje een franse versie zit, ja, da's wat anders...

Fl1Pm0d3: en als je nou die Ligitech profiler helemaal niet gebruikt? Ik heb die joystick ook en heb alleen de broodnodige drivers geinstalleerd. In Lock On zelf kun je heel makkelijk toetsen aan de knoppen toekennen (het knopje met Keyboard erop in het optiescherm is een pull down menu: klik er op, kies de Logitech en Change de keys die je wilt veranderen. Heel simpel. Ik heb zelf slechte ervaringen met Profilers...)
Bij de betere HOTAS kan je alleen maar gebruik maken van de mogelijkheden van de stick als je profilers gebruikt. Bij de cougar laad ie het dan in de stick zelf, maar bij de CH of Saitek niet IIRC.

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
dp (T.net deed ff raar ofzo. Ik heb maar 1x gedrukt)

[ Voor 94% gewijzigd door ocf81 op 12-01-2004 15:31 ]

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Verwijderd schreef op 12 januari 2004 @ 11:36:

dat heb ik dus ook geprobeerd, maar dat wil dus ook niet werken :S
op 1 of andere manier ontstaat er een conflict :S

ik ga wel denk ik ff een verse install maken van lomac misschien dat dat helpt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Medium Range Misiles, wat is medium :? Met een AAM120 (F15) is ie pas in de DLZ range als ie 8nm verwijderd is :? Kan je net zogoed je AIM9 gebruiken :7

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
ND schreef op 12 januari 2004 @ 16:34:
Medium Range Misiles, wat is medium :? Met een AAM120 (F15) is ie pas in de DLZ range als ie 8nm verwijderd is :? Kan je net zogoed je AIM9 gebruiken :7
Een Sidewinder is een short range missile, waarom denk je dat dat nou zo is? Ze gaan maar ±5 a 8 nm in de praktijk. Boven de 8 is de sensor pickup van de seeker vaak al te zwak

[ Voor 3% gewijzigd door ocf81 op 12-01-2004 16:39 ]

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

ocf81 schreef op 12 januari 2004 @ 16:38:
[...]

Een Sidewinder is een short range missile, waarom denk je dat dat nou zo is? Ze gaan maar ±5 a 8 nm in de praktijk. Boven de 8 is de sensor pickup van de seeker vaak al te zwak
Ja dat snap ik ook wel ;) Het is me nog btw nog niet gelukt met een Sidewinder iemand op 5 nm uit de lucht te halen. (heat tone OK en AI effectiveness staat bijna op accurate)

Wat zijn ongeveer de ranges van de andere misiles?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ND schreef op 12 januari 2004 @ 16:34:
Die AIM-120 is nog steeds niet in orde... :'( BVR in de F-15 kun je wel vergeten...

ff wat anders...

Wil je gewoon ff DIKKE PRET in Lock On? Dan moet je met een snel vliegtuig LAAG over de grond gaan vliegen, als het ff kan in de buurt van steden of door de bergen, en dan de cockpit view helemaal UIT zoomen (dus helemaal naar achteren, zal ik maar zeggen). De snelheidsensatie is HEERLIJK! :) Het is echt te gek om op volle snelheid recht op een flat af te vliegen en dan VLAK er voor op je zij te gaan en 'm not NET missen! Of gewoon alle kanten op draaien VLAK boven de grond! Ik vond het echt zwaar kicken! Lomac is zelfs zonder missiles en viijanden dikke pret! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
ik heb een eigen filmpje gemaakt van de eerste a10 missie
ik moet hem alleen nog ff klein krijgen want hij is 180 mb nu ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 januari 2004 @ 19:48:
[...]

Die AIM-120 is nog steeds niet in orde... :'( BVR in de F-15 kun je wel vergeten...

ff wat anders...

Wil je gewoon ff DIKKE PRET in Lock On? Dan moet je met een snel vliegtuig LAAG over de grond gaan vliegen, als het ff kan in de buurt van steden of door de bergen, en dan de cockpit view helemaal UIT zoomen (dus helemaal naar achteren, zal ik maar zeggen). De snelheidsensatie is HEERLIJK! :) Het is echt te gek om op volle snelheid recht op een flat af te vliegen en dan VLAK er voor op je zij te gaan en 'm not NET missen! Of gewoon alle kanten op draaien VLAK boven de grond! Ik vond het echt zwaar kicken! Lomac is zelfs zonder missiles en viijanden dikke pret! :)
Tis dat die patch heeft gezorgd dat alle trainingen het niet meer doen, anders had je eens met de F-15 die training over de radar moeten vliegen, laag blijven tussen de bergen door, zwaar lachen :) Ik had precies hetzelfde gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Verwijderd schreef op 12 januari 2004 @ 15:02:
ik heb slechte ervaring met alles wat meer is dan drivers van logitech. Ik ga voor mijn MX ook geen mouseware installeren, dus die profiler heb ik ook mooi weg gelaten :D
Ik vind juist dan Logitech prima drivers maakt.
Mouseware(voor MX500 en Dual) werkt gewoon goed.
En de Wingman profiler software(voor m'n stuur en gamepad) is super easy en werkt ook goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan werkte het scrollwieltje weer niet, dan de duimknoppen weer niet. Ik heb de moed maar opgegeven met de voorgaande drivers. Ik weet dat er nu wel een betere mouseware is, maar het bevalt me zo eigenlijk wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb tot nu toe eigenlijk nog geen profiler nodig gehad: alle games die ik heb kunnen uitstekend geconfigureerd worden vanuit hun eigen optiescherm, dus... Dan is het alleen maar omslachtig om dat via een profiler te doen, lijkt me. Kost toch ook weer een paar kb geheugen en recources en zo. Denk ik... Met muizen hetzelfde: ik heb nog nooit extra software voor een muis geinstalleerd. nergens voor nodig: alles werkt prima met de standaard drivers. Ik hou m'n systeem het liefst zo schoon en netjes en leeg mogelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo denk ik er dus ook over :)

Die drivers van logitech leken op de een of andere manier toch altijd dwars te liggen met die van MS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ik heb geen problemen met mijn logitech muisdrivers (optical mouseman wheel)..

Ik heb nu wel een ander probleem. Eerst kon ik niet meer spelen nadat ik hem gepatched had. Hij gaf aan dat hij de cd niet kon vinden nouja het standaard werk. Dus moest ik maar een nocd patch downloaden (yep mensen de nocd patch van de lomac patch is uit). Nu werkt hij weer, alleen het vervelende is. Ik stuur met toetsenbord, ik heb een joystick maar die vind ik niet lekker en ik speel te weinig om er een joystick voor aan te schaffen. En tja ik kan vliegen met een toetsenbord, ook online. Maar het probleem is nu wanneer ik omhoog of omlaag ga met de pijltjes dan trimt hij, oftewel de stuurknuppel wil niet meer terug naar het midden, dit zie je ook in cockpit view, dat de stuurknuppel blijft hangen.
Weet iemand hoe dit kan, en heeft iemand anders hetzelfde probleem.. ooh en natuurlijk, weet iemand een oplossing??

Thx.

Oh je ik merk geen verschil in f15 bvr mode maar wel in su en mig bvr mode, gaat nu veel makkelikjer, bijna te makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uit de read me van de patch:

Corrected keyboard-only pitch control. Disabled automatic return to the neutral position.

Ze vonden dat dus schijnbaar een bug, of in ieder geval niet zoals het hoorde. Valt dus niets aan te doen, vrees ik... Ben je mooi klaar mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

maar komop, een sim als lomac moet je gewoon met een sticky spelen (joystick that is :*) )

en dat hoeft er niet meteen 1 van honderden euro's te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik heb ook niet zo'n dure. Volgens mij ben je nog best goed af met een logitech joystickje, de wingman force of die draadloze, die men tegenwoordig heeft. Als je er een gaat kopen, is een throttle wel een vereiste als je het mij vraagt, daar kan ik zelf sowieso niet meer zonder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shit dan moet ik mijn joystick maar gebruiken. Het is een logitech wingman digital extreme ofzoiets. Het vervelende ervan vind ik dat je niet een volledig bereik heb, dus dat je niet maximaal naar links of rechts kunt rollen en ook niet optrekken of dalen :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 januari 2004 @ 16:44:
Shit dan moet ik mijn joystick maar gebruiken. Het is een logitech wingman digital extreme ofzoiets. Het vervelende ervan vind ik dat je niet een volledig bereik heb, dus dat je niet maximaal naar links of rechts kunt rollen en ook niet optrekken of dalen :(.
O, maar dat kan je allemaal regelen in LockOn zelf, hoor! Je kunt alle zones naar smaak veranderen om er voor te zorgen dat de joystick zo reageert als jij wilt! Dus als je nu geen volledig bereik hebt, moet je dat gewoon ff aanpassen!
Ik heb onlangs de deadzone even groter gemaakt omdat de SU-27 nogal snel reageerde. Ik zit nu niet achter m'n 'spelcomputer' dus ik kan het niet verder uitleggen. Echt intuitief was het niet allemaal, maar... Het moet in ieder geval via de Options > Controller pagina gaan. En... eh... nou ja, als je er niet uitkomt, geef maar een gil, dan zal ik vanavond ff kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh bedankt dan ga ik zo even kijken. Ik had al de rubberen ring van de joystick gesloopt omdat ik eerst dacht dat het rubber ervoor zorgde dat hij niet helemaal wilde dus nu heb ik een iets grotere death zone nodig en een hevigere reactie op z'n max :D..

Dan ga ik dus vanavond even kijken, bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Verwijderd schreef op 13 januari 2004 @ 17:15:
Oh bedankt dan ga ik zo even kijken. Ik had al de rubberen ring van de joystick gesloopt omdat ik eerst dacht dat het rubber ervoor zorgde dat hij niet helemaal wilde dus nu heb ik een iets grotere death zone nodig en een hevigere reactie op z'n max :D..

Dan ga ik dus vanavond even kijken, bedankt!!
Dat je geen volledig bereik hebt hoeft geen probleemte wezen.
Als je hem opnieuw calibreert zou dat gefixed moeten zijn.

Mocht dit niet werken hebben ze trouwens ook een leuke tool bij www.wingmanteam.com om de bereiken aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

&*$^#(*&$@)(@#*&_)@(*$@$)&^@(*$@&*(

Mijn verhouding to Lock On is er een van ups en downs. Op dit moment is het ZWAAR down. Wat een ($@*&spel... :( Nou ja, beter gezegd, het is gewoon veel te moeilijk. Voor mij, ieder geval. Gadverdegadverdegadver... :(
Ik ben net bezig geweest met de derde SU-27 campaign missie. Ik dacht: da's een makkie: ff een C-130 uit de lucht plukken. Er zaten dan wel twee F-5E (of zo) bij, maar ach... Nou, na een paar mislukte pogingen werd ik het zo zat dat ik ammo en fuel op unlimited heb gezet, immortality aan en later zelfs easy flight: en gadverdegadverdegadver, ik ben dus echt een COMPLEET HALF UUR achter elkaar bezig geweest (echt niet overdreven: wellicht was het nog langer!) om EEN (1!) F-5E neer te schieten! Wat ik ook deed, hij bleef CONSTANT achter me. Op het laatst zat tierend en razend achter m'n computer omdat ik die klotepiloot op GEEN ENKELE manier voor me kon krijgen. Of zelfs maar in de buurt kon komen met de Helmet Mounted Sight. Shitzooi... Wat ik ook deed: hij reageerde altijd PERFECT alsof 'ie steeds wist wat ik ging doen.
Uiteindelijk, toen ik voor de 13 keer op de grond geramd was omdat ik die SU-27 niet in de lucht kon houden, stuiterde ik toevallig zo dat hij opeens voor me zat. Waarna ik dus ongever 50 R-73's in z'n reet geschoten heb... :(

Okay, okay, ik weet het: I SUCK! Maar dit is gewoon echt te moeilijk... Geen reet meer aan zo. Gadver, ik heb echt de neiging de cd doormidden te knakken... Zelfs met alle 'cheats' aan lukt het me NOG niet... :(

Teringzooi... :( Heel m'n avond naar de klote met dat*($^spel... :(

(Met de excuses voor het taalgebruik...)

P.S. Ik bedenk me nu dat ik de AI slider helemaal naar rechts had staan. Maar die geld alleen voor de missiles: niet de AI van de piloten! Toch...?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2004 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
Hmm ik weet helaas precies wat je bedoelt. Het ene moment is lomac helemaal geweldig en zit ik echt te genieten, het andere moment zit ik me echt kapot te irriteren...

Wat je trouwens wel kan doen met die cheats aan is gewoon rechtdoor gaan vliegen, en dan niet te snel. Bij mij gebeurde het een keer dat de achtervolgende F-16's achter elkaar op mn plane vlogen, omdat ze sneller gingen. Dus achter mekaar vielen ze uit de lucht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
wat ook niet helemaal klopt volgens mij is de sterkte van vliegtuigen.
wat ik bedoel is dus dat een Su23 flogger totaal geen kans moet maken op een F15c (in de praktijk dan) maar hier is er weinig verschil tussen de toestellen
het lijkt wel alsof ze allemaal hetzelfde bereik hebben.

en met de su27 zou je een F5 er ook zo uit moeten vliegen in een dogfight toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net weer ff met de F-15C gevlogen. Dat gaat toch wel een HEEL stuk makkelijker dan de SU-27... Die SU-27 stalt bij het minste geringste... In ieder geval heb ik nu weer een missie volbracht zonder gedonder.

Ik moet wel zeggen dat ik ZELDEN, of eigenlijk nog NOOIT, een spel heb gehad waarbij ik zo vaak wisselde tussen haat en liefde of lol en irritatie. Echt, het gaat maar op en neer en heen en weer... De ellende is dat ik het graag wilspelen en graag goed wil kunnen. Maar ik ben blijkbaar gewoon niet goed genoeg... Nou, dan maar alle cheats aan en hop met de F-15C een beetje gaan Air-Quaken... Het gaat er uiteindelijk toch om dat je een beetje LOL hebt, dacht ik zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Misschien ben je Falcon 4 SP3 gewend? :7 Ik wel een beetje, en ja dan valt de sim-play ietswat tegen. :) Maar we komen er wel.........uiteindelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk, laat ik, om met een lekker gevoel naar bed te kunnen gaan, nog ff een F-15C campaign missie doen. Alles gaat lekker, totdat... de input van m'n joystick opeens niet meer effect heeft! (Ligt niet aan de joystick zelf: die deed het later in XP nog gewoon!). Maar ja, er was nog maar een tegenstanders en dan zou ik de missie volbracht hebben, dus... met veel pijn en moeite weet ik met het toetsenbord uiteindelijk de Mig uit de lucht te halen. Mooi! Missie geslaagd. Wel vervelend van die joystick, maar ja... En dan opeens, vlak voordat ik wil gaan landen, loopt Lock On vast... Ik zie gedeelten van m'n bureaublad verschijnen... EN dat terwijl ik de computer net had opgestart voor die missie... Weg resultaat. Weg goede gevoel...

Nou... WELTERUSTEN!!!!!!!! :'(
Pagina: 1 ... 3 ... 9 Laatste