Vet filmpje, maar vind het geluid zo rommelig en heeft lage kwaliteit soms. Die explosies klinken niet echt vol, dat maakt namelijk het filmpje een stuk vetter.jelleeee schreef op 25 mei 2004 @ 14:27:
Ik vond deze video via via, volgens mij is hij nog niet in één van de LO-MAC topcis gepost
Echt een fantastische video, vooral een goed promoting filmpje voor LO-MAC
Na het zien kreeg ik meteen weer zin om te spelen, heb ik dan ook gedaan en ik moet zeggen: het blijft een goede game
![]()
Nu hopen dat er nog ooit een patch komt
Verwijderd
ik speel LOMAC laatste weken ook en ik moet zeggen: het is vet 
Maar ik heb 1 probje: hoe kan ik de motor uitzette enzo, ben ik net mooi geland blijve me motoren aanstaan
Ik weet dat het met End op je keypad/boven pijltjes moet maar dat werkt niet? Ik heb er ook een key op me joystick voor gemapt maar dat werkt ook nie
Maar ik heb 1 probje: hoe kan ik de motor uitzette enzo, ben ik net mooi geland blijve me motoren aanstaan
Ik dacht eerst ook dat het met end en home moest, maar page up en page down blijken wel te werken. (kun je gewoon opzoeken bij de instellingen van de controls trouwens...)Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 19:07:
ik speel LOMAC laatste weken ook en ik moet zeggen: het is vet
Maar ik heb 1 probje: hoe kan ik de motor uitzette enzo, ben ik net mooi geland blijve me motoren aanstaanIk weet dat het met End op je keypad/boven pijltjes moet maar dat werkt niet? Ik heb er ook een key op me joystick voor gemapt maar dat werkt ook nie
Ik speel het nu nog af en toe, maar ik hoop dat er na de patch ook weer wat meer mensen online komen spelen... Dr zijn nou meestal wel servers, maar tis ook niet echt druk te noemen...
Ik heb het onlangs toch aangeschaft. De prijs was er naar, en dan heb ik ook geen gezeur van mijn geweten meer
.
Misschien dat ik eens on-line ga vliegen, maar ik ga eerst op de patch wachten, en ik meot nog zien of ik er wel tijd voor heb.
BTW je moet dit filmpje echt even zien (DivX5.1.1 schijnt nodig te zijn)
Misschien dat ik eens on-line ga vliegen, maar ik ga eerst op de patch wachten, en ik meot nog zien of ik er wel tijd voor heb.
BTW je moet dit filmpje echt even zien (DivX5.1.1 schijnt nodig te zijn)
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
gaaf filmpje man
alleen een beetje pro Sukoi
alleen een beetje pro Sukoi
C2D 6600, 275 GTX Windows 7
Patch 1.02 is uit!
Changelog [deels]
Downloads
Patch v1.00 - v1.02 [37.9 MB]
Patch v1.01 - v1.02 [33.8 MB]
Mirrors
Patch v1.00 - v1.02
Patch v1.01 - v1.02
3D Gamers.com
Links
lo-mac.com nieuwsbericht
Ubisoft Solution Center - Lock On v1.02
Flink changelog met veel nieuwe features en fixes, ik ga hem z.s.m. uitgebreid testen
Changelog [deels]
- Enhances Radar Warning Receiver functions
- Added Mission Goal/Score/Status Window for both Single and Multi-player
- Multi-player scoring system added
- Added new CCRP bombing mode for U.S. aircraft & “aeronautical mode” for Russian aircraft
- Improved performance of AGP-63 Radar for the F-15C
- Improved the performance of the AIM-120 AMRAAM.
- Corrected network speed selection settings
- Several new single-player, multiplayer, and training missions were added
- New controller axes added
- Revised scripting language used for many settings.
- PLUS many, many other adjustments, improvements, and features. Please consult the Read Me file for exact details.
Downloads
Patch v1.00 - v1.02 [37.9 MB]
Patch v1.01 - v1.02 [33.8 MB]
Mirrors
Patch v1.00 - v1.02
Patch v1.01 - v1.02
3D Gamers.com
Links
lo-mac.com nieuwsbericht
Ubisoft Solution Center - Lock On v1.02
Flink changelog met veel nieuwe features en fixes, ik ga hem z.s.m. uitgebreid testen
[ Voor 83% gewijzigd door jelle. op 15-06-2004 20:26 ]
Thanks,
Enig idee wat dit inhoudt:
Download the 1.00 to 1.02 patch
Download the 1.01 to 1.02 patch
Bedoelen ze daarmee dat als je de eerste patch al hebt (1.01) dat je dan de onderste moet downloaden?
Idd
, eerst lezen, dan vragen
.
Enig idee wat dit inhoudt:
Download the 1.00 to 1.02 patch
Download the 1.01 to 1.02 patch
Bedoelen ze daarmee dat als je de eerste patch al hebt (1.01) dat je dan de onderste moet downloaden?
Idd
[ Voor 25% gewijzigd door Karel V op 15-06-2004 21:07 ]
GAAF !!!
morgen gelijk installeren en spelen
morgen gelijk installeren en spelen
dacht ik lock on eindelijk eens te kunnen multiplayeren in LAN
maar nee hoor ik krijg weer lag zodra de client in beeld komt
verder vind ik dat de singleplayer nu perfect is
alhoewel ik soms nog wel eens te maken heb met een rocketventje die niet dood kan
maar nee hoor ik krijg weer lag zodra de client in beeld komt
verder vind ik dat de singleplayer nu perfect is
alhoewel ik soms nog wel eens te maken heb met een rocketventje die niet dood kan
Met 1.01 ging het wel goed bij mij (enigzins langzaam af en toe, dat wel). Ik heb het nog niet geprobreerd met 1.02. Had jij ook problemen met 1.01?
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Mijn excuses voor deze vraag, maar ik heb laatst de demo gedownd, en ik snap nog steeds niet hoe ik moet schieten. Dus kan iemand mij vertellen hoe ik moet schieten, ik heb in de configuratie en alles gekeken, maar kom er maar niet uit.
Tsja, kan van alles zijn he. Zit je wel in de goede wapenmodus, heb je een lock op je target, etc etc.Hardcore_gamer schreef op 21 juni 2004 @ 12:35:
Mijn excuses voor deze vraag, maar ik heb laatst de demo gedownd, en ik snap nog steeds niet hoe ik moet schieten. Dus kan iemand mij vertellen hoe ik moet schieten, ik heb in de configuratie en alles gekeken, maar kom er maar niet uit.
Die is hier te koop: http://www.lomac-manual.com/Verwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 13:31:
1.02 is goed te doen, weet iemand sites met handleidingen voor LOMAC?
Verder zijn er de sites uit de startpost waar veel te leren valt, en dan vooral op de fora.
© ocf81 1981-infinity
Verwijderd
dat is een uitgebreid manual met achtergrond info. Game manual kun je gewoon van www.lo-mac.com afhalen...
ja met elke versie (alleen multiplayeren dan)ocf81 schreef op 21 juni 2004 @ 12:33:
Met 1.01 ging het wel goed bij mij (enigzins langzaam af en toe, dat wel). Ik heb het nog niet geprobreerd met 1.02. Had jij ook problemen met 1.01?
zo ik laat lekker me wingman aanvallen 
alleen werd hij direct door de SA- 6 uitgeschakeld
clickable
alleen werd hij direct door de SA- 6 uitgeschakeld
clickable
[ Voor 17% gewijzigd door joostve op 22-06-2004 00:32 ]
Verwijderd
De F-15 is echt duidelijk verbeterd. De RWR heeft nu mooie geluidjes erbij gekregen en de BVR radarmode werkt eindelijk goed..
Verwijderd
Hm, dan moet ik Lock-On toch maar weer eens uit de kast gaan halen...!Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 00:17:
De F-15 is echt duidelijk verbeterd. De RWR heeft nu mooie geluidjes erbij gekregen en de BVR radarmode werkt eindelijk goed..
Verwijderd
Alleen is 'cockpit mouse' nu verdwenen.. Weet iemand of dat echt zo is of dat ze 'm verstopt hebben?
wat ik echt erg mis is dat er geen bombardement missies zijn
dus dat je bepaalde gebouwen moet uitschakelen
vroeger in F22adf had je dat wel
(jaja vroegah
)
dus dat je bepaalde gebouwen moet uitschakelen
vroeger in F22adf had je dat wel
(jaja vroegah
Verwijderd
Hoe lang ben je nou bezig met het leren besturen van een vliegtuig?
Moet je 1000 pagina's lezen?
Heeft iemand een aanrader voor wat meer arcade achtig?
Dog fighten lijkt me erg vet maar om eerst dik boek door te werken zie ik niet zitten.
Dog fighten lijkt me erg vet maar om eerst dik boek door te werken zie ik niet zitten.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2004 13:56 ]
Verwijderd
Voor Lock On moet je inderdaad wel een boel lezen en heeeeeeeel veel oefenen en leren...Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 13:55:
Strike Fighters Project 1 schijnt (let op: met de laatste patches!!!!!!!) wel goed en leuk te wezen (meer gericht op dogfights) en minder moeilijk als Lock On. Kost ook maar 10 euro of zo bij bart Smit. Mss dat ik 'm zelf ook nog ga kopen... (Lock On is toch wel erg 'zwaar'...)
Maar ja, ik weet niet hoe arcade je het wilt hebben...
Je kan altijd nog Crimson Skies kopen (4 euro of zo bij Kruidvat)
Edit:
Ik heb net ff die Crimson Tide link bekeken en ik moet zeggen... lollig! Misschien ga ik die ook kopen!
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2004 14:11 ]
tja ik had het zo onder de knieVerwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 13:55:
maar als je nog nooit flightsims gedaan hebt dan moet je je er even in verdiepen ja
Verwijderd
Nou... dat vind ik toch een beetje te luchtig (en stoer) gesteld hoor... 'even in verdiepen...' Ik speel al sinds eind jaren tachtig diverse flight sims en ik moest toch echt wel ff blokken op Lock On: alleen al voordat ik alle F-15C radarmodes doorhad: hoe ze te bedienen en wanneer wlke te gebruiken... Voor een beginneling is dit echt veel te hardcore, vind ik! Ja, okay, een beetje rondvliegen is totaal geen probleem, maar ECHT het spelen spelen zoals het hoort vraagt echt wel wat meer dan een korte verdieping in de materie...joostve schreef op 22 juni 2004 @ 15:47:
[...]
tja ik had het zo onder de knie
maar als je nog nooit flightsims gedaan hebt dan moet je je er even in verdiepen ja
LOMAC is denk ik Niet extreem veel moeilijker dan SF:P1 (let wel, ik speel altijd full realism. Ik kan je niks vertellen hoe het speelt in de meer quakelamerige modi). Het gaan nl niet om het leren besturen van het spel, maar om de correcte toepassing van taktiek. Dit is iets wat bij alle flightsims naar voren komt.
Er zijn echter een paar dingen waar je op kan onderscheiden bij het uitkiezen van je sim, en de meesten zijn nog eens gerelateerd aan de staat van technische ontwikkeling van het tijdperk wat het spel simuleert.
De drie dingen waar je op moet letten zijn: Avionics, engine power en gebruikte wapensystemen. Tactics veranderen naar gelang de ontwikkeling dat vereist danwel toelaat.
In de categorie avionics moet je denken aan wel of geen radar, hoe de gunsight/HUD zich gedraagt en of je veel gebruik maakt van boordcomputers
In de categorie Engine power moet je denken aan wel geen jets. EEn jet powered plane is meestal wat vergeefelijker dan een prop omdat je vaak kracht over hebt om in de lucht te blijven "hangen" tijdens een bocht. Hoge G krachten zijn echer de andere zijde van snelle vliegtuigen, dus daar zijn jets weer neit zo handig mee. Maar in de 90's kwam er het G suit waardoor de effecten verminderd merkbaar werd
Bij gebruikte wapensystemen moet je vooral denken aan wel of geen geleide raketten. (de engelsen hebben daar nog aparte woorden voor: Missile voor geleid, en Rocket voor ongeleid)
Simmen is een hele leuke vrijetijdsbesteding, maar je moet er wel tijd in willen steken om het te leren. Het is niet zo makkelijk en toegankelijk als Unreal of een arcade racer. Het heet ook niet voor niks Simulatie! Nou ga ik je niet gelijk voor quakelamer (BTW dat is een term uit de demoscene, niet uit de flightsimscene) uit lopen schelden, maar om een echte Ace te worden kost je veel tijd. Ik was met Il-2 toch zo 1½ à 2 jaar een paar uur per dag bezig voordat ik op een hoog skill level kwam.
Er was ooit een mod voor Q2 die Airquake heette. Aangezien Airquake niet erg realitsich beoogde te zijn, is sindsdien airquake in de simcommunity de schelnaam voor onrealische vliegspellen flioghsims. In de categorie airquake vallen de jetfighter serie, CS en commanche 4. misschein zijn dat dan mees spellen naar jouw gading. Crimson Skies is een heel leuk vliesspel waar je vanuit zeppelins het gevecht aangaat met andere luchtacrobaten. Helaas crashed het pel bij mij altijd. Maar AirQuake ze zou ik zeggen
Er zijn echter een paar dingen waar je op kan onderscheiden bij het uitkiezen van je sim, en de meesten zijn nog eens gerelateerd aan de staat van technische ontwikkeling van het tijdperk wat het spel simuleert.
De drie dingen waar je op moet letten zijn: Avionics, engine power en gebruikte wapensystemen. Tactics veranderen naar gelang de ontwikkeling dat vereist danwel toelaat.
In de categorie avionics moet je denken aan wel of geen radar, hoe de gunsight/HUD zich gedraagt en of je veel gebruik maakt van boordcomputers
In de categorie Engine power moet je denken aan wel geen jets. EEn jet powered plane is meestal wat vergeefelijker dan een prop omdat je vaak kracht over hebt om in de lucht te blijven "hangen" tijdens een bocht. Hoge G krachten zijn echer de andere zijde van snelle vliegtuigen, dus daar zijn jets weer neit zo handig mee. Maar in de 90's kwam er het G suit waardoor de effecten verminderd merkbaar werd
Bij gebruikte wapensystemen moet je vooral denken aan wel of geen geleide raketten. (de engelsen hebben daar nog aparte woorden voor: Missile voor geleid, en Rocket voor ongeleid)
Simmen is een hele leuke vrijetijdsbesteding, maar je moet er wel tijd in willen steken om het te leren. Het is niet zo makkelijk en toegankelijk als Unreal of een arcade racer. Het heet ook niet voor niks Simulatie! Nou ga ik je niet gelijk voor quakelamer (BTW dat is een term uit de demoscene, niet uit de flightsimscene) uit lopen schelden, maar om een echte Ace te worden kost je veel tijd. Ik was met Il-2 toch zo 1½ à 2 jaar een paar uur per dag bezig voordat ik op een hoog skill level kwam.
Er was ooit een mod voor Q2 die Airquake heette. Aangezien Airquake niet erg realitsich beoogde te zijn, is sindsdien airquake in de simcommunity de schelnaam voor onrealische vliegspellen flioghsims. In de categorie airquake vallen de jetfighter serie, CS en commanche 4. misschein zijn dat dan mees spellen naar jouw gading. Crimson Skies is een heel leuk vliesspel waar je vanuit zeppelins het gevecht aangaat met andere luchtacrobaten. Helaas crashed het pel bij mij altijd. Maar AirQuake ze zou ik zeggen

[ Voor 13% gewijzigd door ocf81 op 22-06-2004 16:22 ]
© ocf81 1981-infinity
Verwijderd
Nou dat is moeilijk 2 radarsearchmodus TWS, RWS en geen velocity search. Met de russen is het nog slechter gesteld maar 1 searchmodus dat iets heeft van TWS en RWS. Dan moet je eens falcon4 met alle radarmodi maar eens proberen waar je dus ook de scanbar en zendvermogen kan wijzigen. Dat is pas een steile leercurve om alles efficient en snel te bedienen in het heetst van de strijd.Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 15:56:
[...]
Nou... dat vind ik toch een beetje te luchtig (en stoer) gesteld hoor... 'even in verdiepen...' Ik speel al sinds eind jaren tachtig diverse flight sims en ik moest toch echt wel ff blokken op Lock On: alleen al voordat ik alle F-15C radarmodes doorhad: hoe ze te bedienen en wanneer wlke te gebruiken... Voor een beginneling is dit echt veel te hardcore, vind ik! Ja, okay, een beetje rondvliegen is totaal geen probleem, maar ECHT het spelen spelen zoals het hoort vraagt echt wel wat meer dan een korte verdieping in de materie...
Hieronder heb wat info over de n019radar dat in de mig29 zit
http://www.hostultra.com/~migalley/n019_radar.html
hieronder kan de hele geschiedenis van russisch radar lezen.
http://www.overscan.co.uk/Avionics.html
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2004 16:51 ]
BTW ik heb zojuist de OP wat verbeterd. Heeft iemand nog suggesties voor verbeteringen?
© ocf81 1981-infinity
looks nijsocf81 schreef op 22 juni 2004 @ 17:18:
BTW ik heb zojuist de OP wat verbeterd. Heeft iemand nog suggesties voor verbeteringen?
Is er iemand die weet of er mission packs of extra campaigns beschikbaar zijn?
want als je alleen met de A10 en F15 vliegt ben je eigenlijk al vrij snel uitgespeeld.
op deze site staan iig 2 campaigns, en verder nog wat losse missies voor de andere vliegtuigen... (waaronder ook refuel trainingen voor zowel US als Russische kant.joostve schreef op 22 juni 2004 @ 23:43:
[...]
looks nijsto me
Is er iemand die weet of er mission packs of extra campaigns beschikbaar zijn?
want als je alleen met de A10 en F15 vliegt ben je eigenlijk al vrij snel uitgespeeld.
Verwijderd
Hm, nou ja, met het leren van de radarmodes bedoelde ik eigenlijk niet alleen die twee dingen die jij noemt... (ik ben duidelijk geen ace dus druk me wellicht niet zo goed uit...Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 16:43:
[...]
Nou dat is moeilijk 2 radarsearchmodus TWS, RWS en geen velocity search. Met de russen is het nog slechter gesteld maar 1 searchmodus dat iets heeft van TWS en RWS. Dan moet je eens falcon4 met alle radarmodi maar eens proberen waar je dus ook de scanbar en zendvermogen kan wijzigen. Dat is pas een steile leercurve om alles efficient en snel te bedienen in het heetst van de strijd.
Hieronder heb wat info over de n019radar dat in de mig29 zit
http://www.hostultra.com/~migalley/n019_radar.html
hieronder kan de hele geschiedenis van russisch radar lezen.
http://www.overscan.co.uk/Avionics.html
Sowieso heb je toch ook nog SST (al is dat een vervolgmode van RWS te noemen) en HOJ. Maar daarnaast moet je ook nog leren omgaan met VS, BORE, Gun Auto-Acquisition Mode en FLOOD: niet zo moeilijk, maar toch: je moet het allemaal wel ff weten.
En dan moet je nog ff doorkrijgen welke missiles wel of niet werken met welke modes. En dan heb je het over nog maar 1 plane. Voor een newbie is dat toch wel heel wat.
En toen ik het over blokken had bedoelde ik dat ik de handleiding ff goed moest lezen en de tutorials moest volgen omdat ik er anders niet uit kwam. Het heeft me geen dagen gekost of zo (de F15 campaign (what's in a name.........) had ik binnen een paar dagen uitgespeeld na het kopen van Lock On, dus...) maar je doet het niet zomaar, zoals in een arcade spel.
Mijn reactie heb ik gepost als reactie op een opmerking van joostve die tegen een duidelijke arcade vliegenier in spé zei dat als je nog nooit flightsims gedaan hebt dat je je dan 'er even in moet verdiepen ja'. Dat blijf ik toch veel te simpel gesteld vinden.
In ieder geval is het niet zo simpel als jij het nu doet klinken (ff twee radarmodes en hop je hebt Lock On onder de knie...). Helemaal niet omdat je vervolgens alles ook nog eens moet toepassen in the heat of the battle...
Maar ik kan me goed voorstellen dat een F4 ace dit allemaal met z'n ogen dicht binnen no time doet....
Verwijderd
ik denk dat joostve bedoelde dat je goed fun kan hebben met Lomac zonder dat je alles hoeft te weten van bijvoorbeeld de radarmodi. Maar dat je even goed op de hoogte moet zijn van wat meer functies dan in een arcade/sim.
idd ik nu simpel weg de A10 en F15 campaign uit zonder dat ik me er echt in heb verdiept, ik speel alleen wel met "Labels On" zodat ik eigenlijk me radar niet in de gaten hoeft te houden.Verwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 09:34:
ik denk dat joostve bedoelde dat je goed fun kan hebben met Lomac zonder dat je alles hoeft te weten van bijvoorbeeld de radarmodi. Maar dat je even goed op de hoogte moet zijn van wat meer functies dan in een arcade/sim.
het is eigenlijk een kwestie van het het beste wapen bij je vijand zoeken, wachten tot je hem kunt locken en hopsa vuren dat ding.
het enige waar je je eigenlijk in moet verdiepen zijn de controls
Verwijderd
Labels on schiet ook lekker op, heb je niet eens een radar nodig waar het toch onder andere allemaal om gaat..
Weet iemand nou waar 'cockpit mouse' gebleven is?
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2004 16:42 ]
Dit vond ik op het forum:Verwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 16:41:
Labels on schiet ook lekker op, heb je niet eens een radar nodig waar het toch onder andere allemaal om gaat..
Geen idee waarom ze het uit het options menu gehaald hebben, maargoed, je kunt het dus in dat bestandje veranderen.Originally posted by Stormin:
2. Cockpit mouse is now an option controlled in the Cockpit.lua file in the /config/views subdirectory. Edit the file and place "true" instead of "false" if you wish to enable.
Ik volg het spel nu sinds kort na het zien bij een vriend van me, en ik moet zeggen, ben best geinteresseerd. vraag me alleen af of jullie misschien een ideetje hebben voor een nieuwe joystick? Aangezien mijn oude naar de knoppen is.
Heb nog eens dieper gekeken, is de saitek X45 een aanradertje?
De X45 heeft een hele goede prijs kwaliteit verhouding, zeker een aanrader.
© ocf81 1981-infinity
Zelf houd ik wel van een beetje serieuze flightsims, maar een echte die-hard wil ik mezelf absoluut niet noemen. Ik wilde ook graag een HOTAS, en voor zover ik begrepen heb, heb je dan ongeveer 3 keuzes: TM HOTAS Cougar, CH products, Saitek X45. De cougar kost zelf 300 euro, maar om hem goed te gebruiken ben je nog eens een hoop geld kwijt. CH products joysticks zijn populair bij de mensen die er een hebben, dus hier zou je ook nog naar kunnen kijken. Moet je wel rekenen op 250 euro ongeveer. De Saitek X45 voelt waarschijnlijk wat meer als plastic (de stick van de cougar is van metaal), maar het is wel de goedkoopste. Zelf vind ik hem ook niet zo mooi, maarja, het gaat om de functionaliteit, en die bevalt me prima. Zijn ook best veel profiles (welke knop wat doet) voor te vinden, en goed instelbaar.shifty schreef op 25 juni 2004 @ 12:32:
Ik volg het spel nu sinds kort na het zien bij een vriend van me, en ik moet zeggen, ben best geinteresseerd. vraag me alleen af of jullie misschien een ideetje hebben voor een nieuwe joystick? Aangezien mijn oude naar de knoppen is.
Tot zover mijn analyse, doe ermee wat je wilt
Ik was een tijd een tevreden gebruiker van de X-45, maar toen ik hem een tijdje terug onder het stof vandaan haalde wil ik heb calibreren en hoor ik krak.. laat de stick los en die valt opeens om. Na veel moeite het ding open gekregen, is er een stukje plastic afgebroken.
Het was voor m'n gevoel een erg robuuste stick, maar dat viel helaas tegen.
Het was voor m'n gevoel een erg robuuste stick, maar dat viel helaas tegen.
[ Voor 3% gewijzigd door SiErRa op 25-06-2004 14:11 ]
Mmm, dat voorspelt niet veel goeds sierra 
anyway, heb het even geprobeerd en het spel voelt echt goed aan, alhoewel ik nog veel moet leren, duidelijk
toch zit ik nog te twijfelen tussen de TM HOTAs en de Saitek X45. Qua prijs is de x45 veel aantrekkelijker, maar de houdbaarheidsfactor van de hotas spreekt mij daarentegen ook wel aan.
@sierrra, kon je nog beroep doen op je garantie toen dat stukje plastic afbrak? op de site staan dat beide sticks een garantie van 2 jaar hebben.
anyway, heb het even geprobeerd en het spel voelt echt goed aan, alhoewel ik nog veel moet leren, duidelijk
toch zit ik nog te twijfelen tussen de TM HOTAs en de Saitek X45. Qua prijs is de x45 veel aantrekkelijker, maar de houdbaarheidsfactor van de hotas spreekt mij daarentegen ook wel aan.
@sierrra, kon je nog beroep doen op je garantie toen dat stukje plastic afbrak? op de site staan dat beide sticks een garantie van 2 jaar hebben.
Voordat ik iemand een Cougar of CH zou aansmeern zou ik diegdne eerst heeel goed aan de tand voelen of hij (zij komt nagenoeg niet voor bij het simmen) er wel voor wil gaan. Als je binnen een jaar bent uitgekeken is 450 euro best veel. Ik ehb het dan over 300 à 350 voor de stick + throttle en ±150 voor de rudders. En rudders zijn af en toe best handig.
© ocf81 1981-infinity
*vraag gevonden!*
[ Voor 78% gewijzigd door Erw op 27-06-2004 18:18 ]
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
Verwijderd
Grr mission editor problemen.. 
Ik ben bezig een stock SU-25 missie grondig te verbouwen naar een wat meer levendige setting alleen willen een paar SU-34's niet meewerken.
Ik heb dus 2 SU-34's volgeladen met KAB-1500 lasergeleide bommen en ik wil dat ze eens huis gaan houden op een vliegveld. (paar grote gebouwtjes)
Ok zover zo goed, ik ben redelijk bekend met de mission editor en heb alles goed opgezet (dacht ik):
-Task: Ground atack (Pinpoint werkte ook niet)
-Targets: 4 doelen opgegeven in coordinaten i.p.v objectives. (werkt beter schijnt het)
-Het atack waypoint ruim van te voren opgezet.
-Hoogte ok, snelheid ok
Maar...waarom in vredesnaam breken ze ineens met het vliegplan zodra ze 'gepaint' worden door een HAWK missile complex, beginnen flares te dumpen (ze worden nog helemaal niet beschoten) en zetten een directe koers naar de HAWK's...? (waar ze uiteraard onmiddelijk afgemaakt worden)
Wat is dit voor raar gedoe? het doel was de gebouwen, niet die HAWK's en waarom volgen ze de waypoints niet meer? Ik heb al met van alles en nog wat zitten klooien maar op de een of andere maneir ziet de AI die HAWK sites als de hoogste prioriteits doelen. Hoe kan de de AI dwingen om gewoon te doen wat ik ze vraag?
Ik ben bezig een stock SU-25 missie grondig te verbouwen naar een wat meer levendige setting alleen willen een paar SU-34's niet meewerken.
Ik heb dus 2 SU-34's volgeladen met KAB-1500 lasergeleide bommen en ik wil dat ze eens huis gaan houden op een vliegveld. (paar grote gebouwtjes)
Ok zover zo goed, ik ben redelijk bekend met de mission editor en heb alles goed opgezet (dacht ik):
-Task: Ground atack (Pinpoint werkte ook niet)
-Targets: 4 doelen opgegeven in coordinaten i.p.v objectives. (werkt beter schijnt het)
-Het atack waypoint ruim van te voren opgezet.
-Hoogte ok, snelheid ok
Maar...waarom in vredesnaam breken ze ineens met het vliegplan zodra ze 'gepaint' worden door een HAWK missile complex, beginnen flares te dumpen (ze worden nog helemaal niet beschoten) en zetten een directe koers naar de HAWK's...? (waar ze uiteraard onmiddelijk afgemaakt worden)
Wat is dit voor raar gedoe? het doel was de gebouwen, niet die HAWK's en waarom volgen ze de waypoints niet meer? Ik heb al met van alles en nog wat zitten klooien maar op de een of andere maneir ziet de AI die HAWK sites als de hoogste prioriteits doelen. Hoe kan de de AI dwingen om gewoon te doen wat ik ze vraag?
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2004 22:26 ]
mm das vreemd als je geen behavior kan instellen zoiets als (dat ze niks van andere moeten aantrekken) dan zou dit een bug zijn denk
k heb ook nog een vraagje
hoe kan ik de waypoints cyclen?
dus dat ze aan het eind van de waypoints weer naar wp 1 gaan.
k heb ook nog een vraagje
hoe kan ik de waypoints cyclen?
dus dat ze aan het eind van de waypoints weer naar wp 1 gaan.
Heb net een Logitech Attack 3 joystick gekocht. Alleen heb ik nu in het spel, dat het vliegtuig heel langzaam naar links trekt 
In de instellingen zie ik ook dat bij de calibratie van de x-as (dacht ik) dat het puntje niet precies in het midden staat op het kruisje, maar heel iets links ervan. Dat terwijl ik mn joystick dus niet beweeg. Is hier wat aan te doen?

In de instellingen zie ik ook dat bij de calibratie van de x-as (dacht ik) dat het puntje niet precies in het midden staat op het kruisje, maar heel iets links ervan. Dat terwijl ik mn joystick dus niet beweeg. Is hier wat aan te doen?
Als het met calibreren niet op te lossen is zou ik gewoon in het spel de deadzone iets groter maken. Moet je even kijken bij options > input. dan linksboven uit het dropdown dingetje jouw joystick kiezen, vervolgens axis kiezen (ipv van buttons) en dan moet je hem rechtsonder kunnen instellen...Rambo schreef op 02 juli 2004 @ 01:46:
Heb net een Logitech Attack 3 joystick gekocht. Alleen heb ik nu in het spel, dat het vliegtuig heel langzaam naar links trekt
Gedaan, en volgens mij werkt het 
Net de manual geprint... Maar eens gaan doornemen
edit:
klein vraagje:
Hoe kan ik voorkomen dat die russische vliegtuigen zo hoog willen gaan vliegen/steigen wanneer ik vol vermogen 100% geef? Ik moet het vliegtuig dan met de joystick recht houden, anders wil hij sterk stijgen.
Net de manual geprint... Maar eens gaan doornemen
edit:
klein vraagje:
Hoe kan ik voorkomen dat die russische vliegtuigen zo hoog willen gaan vliegen/steigen wanneer ik vol vermogen 100% geef? Ik moet het vliegtuig dan met de joystick recht houden, anders wil hij sterk stijgen.
[ Voor 57% gewijzigd door Rambo op 02-07-2004 03:50 ]
Je moet misschien je trim wat bijstellen. Ik weet neit waaom dit gebeurd, maar ik los het gewoon op met trim.
© ocf81 1981-infinity
Dit gebeurd omdat het in het echt ook gebeurd
De F-15 heeft automatische trim, dus daarom heeft die er geen last van. Maar verder is het gewoon zo dat je een plane constant moet trimmen om hem recht te houden. (de MiG heeft er nog het meeste last van). In het begin best irritant, maar je went eraan.
Hoe kan ik online spelen? Ik heb ubi.com gedownload, maar als ik op create new account klik dan krijg ik een error dat hij de URL niet kan vinden om een nieuwe account te maken.
Ik heb op ubi.com al wel een account gemaakt. Maar als ik die gegevens in dat tooltje opgeef dan krijg ik een error over een verkeerde versie
Ik heb op ubi.com al wel een account gemaakt. Maar als ik die gegevens in dat tooltje opgeef dan krijg ik een error over een verkeerde versie
klopt dan moet je hem ff updatenRambo schreef op 02 juli 2004 @ 14:31:
Hoe kan ik online spelen? Ik heb ubi.com gedownload, maar als ik op create new account klik dan krijg ik een error dat hij de URL niet kan vinden om een nieuwe account te maken.
had ik ook
Op ubi.com zal je niet al te veel spelers vinden. De meesten gebruiken toch hyperlobby... zie hier...Rambo schreef op 02 juli 2004 @ 14:31:
heb even online gespeeld, kon alleen maar in zon russisch ding, was even wennen
Heb het 'geleerd' in een f15c. Niet dat ik er wat van kan ofzo 
Ik ga weer in hyperlobby
mn naam is trouwens sub0.
Ik ga weer in hyperlobby
k zou dolgraag willen, maar ik krijg morgen pas mijn joystick geleverd 
Is er trouwens geen irc kanaal voor lock on? plekje waar we kunnen afspreken etc.?
Is er trouwens geen irc kanaal voor lock on? plekje waar we kunnen afspreken etc.?
Ik speel Lock On nog regelmatig hoor, gewoon losse missies proberen, laatste tijd vooral A-10a. Als je eenmaal zo'n kist helemaal onder controle hebt wordt alles ook een stuk leuker 
En soms ga ik met iemand anders vliegen, gewoon eerst in formatie vliegen en daarna wat acrobatische stunts
En soms ga ik met iemand anders vliegen, gewoon eerst in formatie vliegen en daarna wat acrobatische stunts
wat ik echt vet vind is met de A-10 een coop missie doen met teamspeak
Ik heb moeite met navigeren. Als ik in het begin op de map kijk, en wil naar een basis met coordinaten: 36'13E - 45'20N, hoe kom ik daar dan? Snap er niks van, ik vlieg in een SU27/33
Ligt eraan hoe je waypoints ingesteld zijn. Er zit geloof ik wel een navigatie-tutorial bij de trainingen.
Ja klopt, maar ik wil bijvoorbeeld als ik online speel naar een bepaalde basis van de enemy vliegen, dan kijk ik op de map in het begin (f10) naar de coordinaten. Maar die kan ik tijdens het vliegen nergens instellen of aflezen.
Die waypoints kun je zelf niet bepalen, het kan dus gewoon niet.
Als er nog meer hier van GOT spelen kunnen we een keer samen vliegen
Die waypoints kun je zelf niet bepalen, het kan dus gewoon niet.
Als er nog meer hier van GOT spelen kunnen we een keer samen vliegen
heb nu eindelijk m'n joystick binnen
( thrustmaster Afterburner II)
Ik moet zeggen dat dit echt HEEL anders is dan ik had verwacht. Het vliegen en kleine stuntjes wil nog wel lukken. De grootste moeite heb ik nog wel om m'n A10 recht te houden. Telkens als ik m normaal vliegend wil hebben zonder klimmen of dalen, klimt of daalt ie dan Tóch wel.
Mja, nog even oefenen dus
Ik moet zeggen dat dit echt HEEL anders is dan ik had verwacht. Het vliegen en kleine stuntjes wil nog wel lukken. De grootste moeite heb ik nog wel om m'n A10 recht te houden. Telkens als ik m normaal vliegend wil hebben zonder klimmen of dalen, klimt of daalt ie dan Tóch wel.
Mja, nog even oefenen dus
mm, makkelijk, autotrim 
Maareuh, in een aantal vorige posts was er sprake van een soort GoT squadron, is er nog wel genoeg animo voor? lijkt mij een goed idee als we eens met z'n allen wat rondjes gaan vliegen
Maareuh, in een aantal vorige posts was er sprake van een soort GoT squadron, is er nog wel genoeg animo voor? lijkt mij een goed idee als we eens met z'n allen wat rondjes gaan vliegen
Count me inshifty schreef op 06 juli 2004 @ 13:18:
Het is inderdaad een heel stuk leuker om met wat andere mensen te vliegen, ook al is het enkel maar een formatie. Maar we hebben dan wel een goede TS en LO server nodig
ja leuk! ik probeer nu die eerste campaing van de su-27, maar het lukt maar niet! Ik blijf nog even oefenen, online weet ik altijd wel te scoren. Vanavond online? Rond 20:00 ofzo afspreken?
ik heb een irc kanaal gemaakt op irc.tweakers.net
#lockon
misschien dat we daar wat kunnen afspreken aangezien het anders zo rommelig word in het topic.
en de mod kan boos worden
#lockon
misschien dat we daar wat kunnen afspreken aangezien het anders zo rommelig word in het topic.
en de mod kan boos worden
misschien wat meer info over dat irc-kanaal? Ben er niet zo in thuis. Ik download zo even mircd, welke server moet ik instellen?
Irc kanaal #lockon
Server: irc.tweakers.net
of als iemand een botje ofzo erin zou kunnen regelen, desnoods naar quakenet?
het gaat er eigenlijk om dat we erin over lock on kunnen praten, kunnen afspreken wanneer we gaan vliegen met z'n allen. Etc
Server: irc.tweakers.net
of als iemand een botje ofzo erin zou kunnen regelen, desnoods naar quakenet?
het gaat er eigenlijk om dat we erin over lock on kunnen praten, kunnen afspreken wanneer we gaan vliegen met z'n allen. Etc
handiger om dar een BB voor te gebruiken, anders kom je nooit iemand tegen.
© ocf81 1981-infinity
We kunnen het beste een GT gebruiken denk ik.
of een SV.
wat een termen mensen
maareuh, heb nog niet zoveel mensen online gezien. Niet op ubisoft, en al helemaal niet op hyperlobby. Allemaal tsjechen eerder. Vraag mij af of er uberhaupt wel nederlanders zijn die het spelen, NAAST het kleine groepje "GoTters"
wat een termen mensen
maareuh, heb nog niet zoveel mensen online gezien. Niet op ubisoft, en al helemaal niet op hyperlobby. Allemaal tsjechen eerder. Vraag mij af of er uberhaupt wel nederlanders zijn die het spelen, NAAST het kleine groepje "GoTters"
[ Voor 5% gewijzigd door Nickbn op 08-07-2004 18:00 ]
Het mag toch wel duidelijk zijn dat BB voor BulletinBoard staat (a.k.a. forum)
© ocf81 1981-infinity
BB kon ik idd wel raden:)
maar GT?.
in ieder geval heb ik het kanaal maar even opgeheven aangezien er 1 keer iemand naast mij in is geweest en niet van al te lange duur.
Nu zijn er wel mogelijkheden voor een bulletinboard en eventueel een website, maar mensen moeten dit dan wel gaan zien als DE nederlandse database aan lo-mac spul. Ik ben bang dat er gewoon niet genoeg animo is om zoiets draaiende te houden.
maargoed, we hebben een topicje op GoT, nu nog misschien een klein GoT squadron waarmee we eens bijv. formaties kunnen vliegen.
Heb vandaag met een aantal amerikanen formaties gevlogen en das toch ook best leuk. Behalve als mensen hun plane niet stil kunnen houden en tegen je aan botsen
maar GT?.
in ieder geval heb ik het kanaal maar even opgeheven aangezien er 1 keer iemand naast mij in is geweest en niet van al te lange duur.
Nu zijn er wel mogelijkheden voor een bulletinboard en eventueel een website, maar mensen moeten dit dan wel gaan zien als DE nederlandse database aan lo-mac spul. Ik ben bang dat er gewoon niet genoeg animo is om zoiets draaiende te houden.
maargoed, we hebben een topicje op GoT, nu nog misschien een klein GoT squadron waarmee we eens bijv. formaties kunnen vliegen.
Heb vandaag met een aantal amerikanen formaties gevlogen en das toch ook best leuk. Behalve als mensen hun plane niet stil kunnen houden en tegen je aan botsen

Ja GT weet ik ook niet, ik denk ik roep ook maar wat... 
We kunnen hier toch een tijdstip afspreken dat we online zijn? Ik speel nu erg veel via hyperlobby. Daar ben ik meetal wel te vinden
(naam sub).
We kunnen hier toch een tijdstip afspreken dat we online zijn? Ik speel nu erg veel via hyperlobby. Daar ben ik meetal wel te vinden
Ik vind hyperlobby maar een beetje kaal. Doet me denken aan gamespy tough maar het werkt wel 
inmiddels als formaties gevlogen en gevochten met het go-legion. Alleen zij vliegen ietwat langer.
hun neerhalen vergt nogal wat 
maar over dat BB, we hebben hier toch al een draadje ? als we gewoon een plekje hebben waar we op irc kunnen afspreken, zou het wat makkelijker zijn voor ons.
EDIT
Heeft iemand nog Loman 2.1? de downloadlocatie van checksix.fr bestaat niet
inmiddels als formaties gevlogen en gevochten met het go-legion. Alleen zij vliegen ietwat langer.
maar over dat BB, we hebben hier toch al een draadje ? als we gewoon een plekje hebben waar we op irc kunnen afspreken, zou het wat makkelijker zijn voor ons.
EDIT
Heeft iemand nog Loman 2.1? de downloadlocatie van checksix.fr bestaat niet
[ Voor 11% gewijzigd door Nickbn op 19-07-2004 17:53 ]
Verwijderd
@Shifty: Bij Biohaz central staat LoMan 2.1. (Helemaal onderaan)
Ik vroeg me af of er nog mensen waren die dit spel speelde. Dit spel was een beetje aan me voorbij gegaan, maar ik wil het Combat Flightsimmen weer een beetje oppakken en dit leek op een goede instap. Falcon 4.0 is nog een beetje te hoog gegrepen voor me (heb er wel een tijdje mee gestoeid....tijd geleden, maar maakte maar weinig vooruitgang....de instap is nl. nogal hoog).
Als er nog meer mensen zijn die Lock-On nog spelen en online af-en-toe een potje wil spelen hoor ik het graag.
Ik ben al redelijk wegwijs in Lock-On, maar ben bij verre nog geen Ace.
Ik vroeg me af of er nog mensen waren die dit spel speelde. Dit spel was een beetje aan me voorbij gegaan, maar ik wil het Combat Flightsimmen weer een beetje oppakken en dit leek op een goede instap. Falcon 4.0 is nog een beetje te hoog gegrepen voor me (heb er wel een tijdje mee gestoeid....tijd geleden, maar maakte maar weinig vooruitgang....de instap is nl. nogal hoog).
Als er nog meer mensen zijn die Lock-On nog spelen en online af-en-toe een potje wil spelen hoor ik het graag.
Ik ben al redelijk wegwijs in Lock-On, maar ben bij verre nog geen Ace.
Verwijderd
op dat niveau zit ik ook denk ik. Ik wacht eigenlijk op een nieuwe videokaart en dan wou ik patch 1.2 eens gaan installeren. Lijkt me zeker leuk om eens met een paar man wat te klooien rond een vliegveld, alhoewel ik denk dat ik alle termen en knoppen inmiddels wel weer vergeten ben...
Verwijderd
Ach "alle termen en knoppen" heb je zo wel weer. Ik heb het spel pas een paar dagen (sinds eergisteren orgineel) en ik ken het meeste ook aardig.
[wis]
Ik heb die "optimised textures" nog niet geprobeerd maar volgens mij moet het wel goed te spelen kunnen zijn. Ikzelf heb een 9700 non-pro en alles draait behoorlijk (alles zo laag mogelijk behalve 100KM zicht e.d.).
Tis voornamelijk de rook van de rakketen en vele bomen/gebouwen die bij mij erg slurpen. Waarschijnlijk bedoel je dit niet en wil je gewoon je nieuwe kaartje uittesten met lock-on!
Anywayz, ik heb niet zo'n hoge upstream (32kB/s), kan evt wel een dedicate opzetten op me laptop (XP 2000+, 512MB), maar kan niet zien of Lock-On dit ondersteund.
[wis]
Anywayz....ik hoop dat hier weer wat meer mensen op zullen komen, die wingmans zijn gewoon veelste dom

[voeg toe]
Heb inmiddels al die low-res en optimised zooi gedowned Biahaz en ga ze nu ff uitprobben. Inmiddels ook bevestiging van besteliing X-45 doorgekregen, nu alleen nog maar wachten....
[wis]
Ik heb die "optimised textures" nog niet geprobeerd maar volgens mij moet het wel goed te spelen kunnen zijn. Ikzelf heb een 9700 non-pro en alles draait behoorlijk (alles zo laag mogelijk behalve 100KM zicht e.d.).
Tis voornamelijk de rook van de rakketen en vele bomen/gebouwen die bij mij erg slurpen. Waarschijnlijk bedoel je dit niet en wil je gewoon je nieuwe kaartje uittesten met lock-on!
Anywayz, ik heb niet zo'n hoge upstream (32kB/s), kan evt wel een dedicate opzetten op me laptop (XP 2000+, 512MB), maar kan niet zien of Lock-On dit ondersteund.
[wis]
Anywayz....ik hoop dat hier weer wat meer mensen op zullen komen, die wingmans zijn gewoon veelste dom
[voeg toe]
Heb inmiddels al die low-res en optimised zooi gedowned Biahaz en ga ze nu ff uitprobben. Inmiddels ook bevestiging van besteliing X-45 doorgekregen, nu alleen nog maar wachten....
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2004 21:11 . Reden: Referentiekaart HELEMAAL achterin boekje ]
Verwijderd
ja ik heb een 9700 Pro, maar ik wil graag zonder karteltjes spelen en met de 2048x2048 textures in plaats van de standaard 512x512 van de Su-27 (in ieder geval) op een resolutie van 1024x768 (minstens!) met FSAA en AF. Dat is er nu gewoon niet bij. zeker niet met zoals je al zei, hoge details qua bomen en dergelijke.
Maar ik heb al benchmarks gezien en zelfs met de Ati X800XT kun je Lock-On gewoon nog niet maximaal spelen zonder dat je FPS inzinken tot 25 fps. Maar ja, dan zetten we 1 dingetje maar wat lager. Het ziet er dan wel supergelikt uit natuurlijk
Ik ben ook pas blij als ik geen gehaper meer heb als ik net bezig ben met een knifefight of zo. Alhoewel dat zelden voorkomt natuurlijk.
Over die knoppen en termen. Ik moest dus opzoeken wat ADI ook weer betekende. Best triest aangezien ik meerdere flightsims speel
En als je meerdere flightsims speelt, zijn de knoppen ook overal anders 
Ik zie er ook een beetje tegenop mijn X-45 opnieuw te programmeren. Dus ik denk dat ik maar een config bestand download van iemand anders. Aangezien dat toch opnieuw geleerd moet worden.
Ik wil ook best wel een servertje en Teamspeak draaien. Ik heb 1mb upstream en mijn PC is niet traag, maar zoals ik al zei wacht ik een paar weekjes tot ik mn videokaart heb.
Maar ik heb al benchmarks gezien en zelfs met de Ati X800XT kun je Lock-On gewoon nog niet maximaal spelen zonder dat je FPS inzinken tot 25 fps. Maar ja, dan zetten we 1 dingetje maar wat lager. Het ziet er dan wel supergelikt uit natuurlijk
Ik ben ook pas blij als ik geen gehaper meer heb als ik net bezig ben met een knifefight of zo. Alhoewel dat zelden voorkomt natuurlijk.
Over die knoppen en termen. Ik moest dus opzoeken wat ADI ook weer betekende. Best triest aangezien ik meerdere flightsims speel
Ik zie er ook een beetje tegenop mijn X-45 opnieuw te programmeren. Dus ik denk dat ik maar een config bestand download van iemand anders. Aangezien dat toch opnieuw geleerd moet worden.
Ik wil ook best wel een servertje en Teamspeak draaien. Ik heb 1mb upstream en mijn PC is niet traag, maar zoals ik al zei wacht ik een paar weekjes tot ik mn videokaart heb.
Denk dat ik deze game met m`n Radeon 9500 Pro dan wel helemaal kan vergeten!?Verwijderd schreef op 02 september 2004 @ 08:46:
ja ik heb een 9700 Pro, maar ik wil graag zonder karteltjes spelen en met de 2048x2048 textures in plaats van de standaard 512x512 van de Su-27 (in ieder geval) op een resolutie van 1024x768 (minstens!) met FSAA en AF. Dat is er nu gewoon niet bij. zeker niet met zoals je al zei, hoge details qua bomen en dergelijke.

Intel Core i7-7700K @stock | MSI Z270 Gaming M7 | MSI GTX1080 Gaming X 8G | Corsair DDR4 Vengeance LED 2x8GB 3200 Blue | Samsung 850 Evo 250GB SSD | Crucial MX300 525GB SSD | Corsair RMx Series RM750x | Cooler Master MasterLiquid Pro 280
Verwijderd
nee ik stel gewoon hoge eisen. Je kunt het wel draaien op 1024x768 denk ik, maar je zult wel veel details uit moeten zetten, zoniet bijna alles.
geforce ti4200 hier, doet ie gewoon goed, 2ghz, 256 mb ram en loopt vreemd genoeg als een zonnetje, 1024 ×768 alles medium
dus dat moet met je 9500 toch ook zeker lukken
dus dat moet met je 9500 toch ook zeker lukken
Verwijderd
Hmm, dat is idd best vaag, shifty. Wat voor geluidskaart heb je, en heb je je "sounds acc"-bar enigszins teruggeschoven?
Ik heb het een en ander gezocht op internet qua forums e.d. en ben er achter gekomen dat het voornamelijk het geluid is dat zo vertraagd....
Ik krijg het spel maar niet vloeiend speelbaar (min fps 20 is voor mij "vloeiend").
Nadat ik het geluid voornamelijk uitgezet had (engine sounds e.d. in de .\Lock on\Sounds\plane.cfg) het ik een FPS toename van een ruige 50%.
Ook de preload lijkt dusdanig veel ram te eten dat ik medium en zeker high wel kan vergeten wil ik een beetje stabiele framerate houden. Textures e.d. maken over het algemeen weinig uit, alleen als ik textures op high zet vreet het teveel FPS in me cockpit.
Ik zal nog wat vogelen in de sound.cfg (zelfde dir) om te kijken of ik de comp eindelijk in kan laten zien om geen geluiden weer te geven die je toch niet hoort.
(Misschien ligt het gewoon aan het feit dat ik vrijwel nix afsluit voordat ik ga spelen...me servertje is "down" en dat zal ie voorlopig wel blijven....)
Voor de rest: Ik heb eindelijk me X-45 binnen en na een hoop gezoek toch maar me eigen "layout" gemaakt aangezien de andere niet logisch voor mij waren.
Ik heb nog wel een paar "lege" voor je als je die wilt Raffuhl, dan hoef je niet alle commands op te zoeken.
Ik heb het een en ander gezocht op internet qua forums e.d. en ben er achter gekomen dat het voornamelijk het geluid is dat zo vertraagd....
Ik krijg het spel maar niet vloeiend speelbaar (min fps 20 is voor mij "vloeiend").
Nadat ik het geluid voornamelijk uitgezet had (engine sounds e.d. in de .\Lock on\Sounds\plane.cfg) het ik een FPS toename van een ruige 50%.
Ook de preload lijkt dusdanig veel ram te eten dat ik medium en zeker high wel kan vergeten wil ik een beetje stabiele framerate houden. Textures e.d. maken over het algemeen weinig uit, alleen als ik textures op high zet vreet het teveel FPS in me cockpit.
Ik zal nog wat vogelen in de sound.cfg (zelfde dir) om te kijken of ik de comp eindelijk in kan laten zien om geen geluiden weer te geven die je toch niet hoort.
(Misschien ligt het gewoon aan het feit dat ik vrijwel nix afsluit voordat ik ga spelen...me servertje is "down" en dat zal ie voorlopig wel blijven....)
Voor de rest: Ik heb eindelijk me X-45 binnen en na een hoop gezoek toch maar me eigen "layout" gemaakt aangezien de andere niet logisch voor mij waren.
Ik heb nog wel een paar "lege" voor je als je die wilt Raffuhl, dan hoef je niet alle commands op te zoeken.
ik heb niet alles op high staan, laat dat duidelijk zijn
tevens bij de "zwaardere missies": is het soms kiele kiele, maar dat neem ik maar voor lief, ik zit zo gemiddeld rond de 24 fps
bsr.l0csta (van dat filmpje, maximum_G) heeft een nieuwe filmpje uitgebracht, zeer mooi gemaakt, te downloaden via legion
http://download.go-legion...nloads/movies/No_Fear.avi
en een clanmaat van me (kevlon) heeft nu zijn weathering texture gemaakt voor de MIG 29

bsr.l0csta (van dat filmpje, maximum_G) heeft een nieuwe filmpje uitgebracht, zeer mooi gemaakt, te downloaden via legion
http://download.go-legion...nloads/movies/No_Fear.avi
en een clanmaat van me (kevlon) heeft nu zijn weathering texture gemaakt voor de MIG 29

[ Voor 49% gewijzigd door Nickbn op 17-10-2004 16:18 . Reden: plaatjes mooi :-X ]
Wie vliegt met me, Zit tegenwoordig regelmatig in Hyperlobby. Ben aan het trainen met de F15, na een tijd de Sukhoi te hebben gevlogen.
Verwijderd
Ik ben binnenkort weer van de partij, ik kan namelijk bijna van eye-candy genieten en mijn reso wat hoger zetten (functioneel in Lock-On vind ik, aangezien ik geen Track IR heb) dmv nieuwe videokaart. Dan ben ik ook op Hyperlobby te vinden. Ik zet wel [GoT] voor mijn naam. Al ben ik wel een beetje roestig in Lomac nu denk ik.
hier weer zo'n mooi filmpje 
http://www.checksix-fr.co...ue/index.php?Fichier=2020
link naar de site
http://www.checksix-fr.co...deo&r_categorie=Lock%20on
"Thrust in Burnt" heet het filmpje
link naar de site
Verwijderd
Van wie is die eerste muziekstuk aan het begin? Is het van Vangelis? Hoe heet het?joostve schreef op 24 oktober 2004 @ 00:10:
hier weer zo'n mooi filmpje
link naar de site
het lijkt idd wel ontzettend op Vangelis, ik zal het ook eens uitzoeken
ik heb alleen het album Antarctica maar daar staat het niet op.
ik heb alleen het album Antarctica maar daar staat het niet op.
die muziek in dat filmpje is van "Hans Zimmer" , die man heeft o.a muziek gemaakt voor de film gladiator etc, nummer heet trouwens "Honor him"
trouwens klein vraagje, heb mn budget nu wat opgeschroefd, en wil graag gaan upgraden qua geheugen en videokaart. Ik zit te twijfelen wat ik moet nemen,
6800, Nvidia
X800, Ati
Nu heb ik al in de andere forums van GoT en diverse sites gekeken maar weet nog steeds niet welke van de 2 nu de beste keuze zou zijn. Hoor telkens weer wat anders. Heeft 1 van jullie een ideetje?
trouwens klein vraagje, heb mn budget nu wat opgeschroefd, en wil graag gaan upgraden qua geheugen en videokaart. Ik zit te twijfelen wat ik moet nemen,
6800, Nvidia
X800, Ati
Nu heb ik al in de andere forums van GoT en diverse sites gekeken maar weet nog steeds niet welke van de 2 nu de beste keuze zou zijn. Hoor telkens weer wat anders. Heeft 1 van jullie een ideetje?
[ Voor 5% gewijzigd door Nickbn op 07-11-2004 15:54 ]
Verwijderd
ze zijn allebei gewoon goed. Je kunt wel bakkeleien over welke nu beter is, maar de ene presteert in de ene game beter en de andere in weer andere games.
Zo, heb net LOMAC ff besteld bij Bol.com (9,99 EUR).
Ik was al een tijdje op zoek naar een serieuze combatflightsim. Ik ben benieuwd! Naar wat ik hier lees is het een erg goed spel!
Ik was al een tijdje op zoek naar een serieuze combatflightsim. Ik ben benieuwd! Naar wat ik hier lees is het een erg goed spel!
het is een leuk spel ja met mooie graphics maar door de singleplayer missies ben je zo heen
vandaar dat ik het spel nu niet meer speel eigenlijk.
daarnaast zijn de missies ook nog eens vrij saai (behalve de A10 missies), dit is typisch weer zo'n spel dat mooie graphics heeft maar het mist wat meer verzorging, zoals filmpjes tussen missies door bv.
daarnaast mis ik simpel weg het bomarderen van gebouwen/hangers/havens enz.
Ze konden er toch wel een F15e bij doen
die je helemaal vol kan hangen met bommen
de multiplayer is wel aardig maar heeft me eigenlijk niet lang geboeid.
vandaar dat ik het spel nu niet meer speel eigenlijk.
daarnaast zijn de missies ook nog eens vrij saai (behalve de A10 missies), dit is typisch weer zo'n spel dat mooie graphics heeft maar het mist wat meer verzorging, zoals filmpjes tussen missies door bv.
daarnaast mis ik simpel weg het bomarderen van gebouwen/hangers/havens enz.
Ze konden er toch wel een F15e bij doen
de multiplayer is wel aardig maar heeft me eigenlijk niet lang geboeid.
Verwijderd
ik had ook graag wat multirole fighters gezien, maar ik vind Lock On zoals het is eigenlijk ook wel goed.
Verwijderd
Een hele tijd geleden toen de game net uit was, kon ik de game amper draaien. Had toen een 2 Ghz Pentium 4 met een 5900 Ultra en 1024 Mb geheugen. Heb de game na een week in een hoek gesmeten. Heb nu een nieuwe proc, een AMD 3400+ en hij loopt nu zozo. Gemiddeld zo'n 50 frames bij 1024*768 alles gemiddeld geen AA. De meeste games draai ik bij 1280*960 alles hoog detail zonder AA, zelfs HL2. LoMac heeft van begin af aan al slecht gedraaid. Daar komt nog eens bij dat de game overladen is met bugs. Ik vind dat de producent zich echt moet schamen voor dit product. Het is totaal niet afgewerkt, en aan optimaliseren hebben ze niet eens gedacht. Toch zijn de missies leuk om te doen, als alles werkt, wat ik zelden meemaak. Daar komt bij dat de beelden dan ook wel super mooi zijn, ook bij lage instellingen.
Zijn jullie ondanks al jullie frustraties ook nog steeds enthousiast of inmiddels niet meer.
Zijn jullie ondanks al jullie frustraties ook nog steeds enthousiast of inmiddels niet meer.
ben van plan hem binnenkort te installeren en dan wat extra campaigns te daanloaden
want op de standaard singleplayer missies ben je ook snel uitgekeken
want op de standaard singleplayer missies ben je ook snel uitgekeken
Verwijderd
Komt er een add-on? Ik dacht dat Ubisoft daar geen knaken meer beschikbaar voor wilde stellen?jeehaa schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 11:29:
binnenkort komt toch die add-on uit?
Verwijderd
Naam : Flaming Cliffs
Soort add-on : Payware
Verkrijgbaar : In Russische winkels, internationaal als download.
Soort add-on : Payware
Verkrijgbaar : In Russische winkels, internationaal als download.