Buzz_NL schreef op 08 januari 2004 @ 09:57:
Heb je die 4 punts 12 volt lijn ook aangesloten(zit tussen de proc en de AGP poort)
voor je geluidsproblemen lees ff hier
http://forums.amdmb.com/s...571c937aa&threadid=285977
Wat zijn je Genie settings(Volts,multi, FSB etc) ga er ff van uit dat je of de infinity of Rev B hebt
Mogelijke oorzaken dat je niet boven de 200 uitkomt zijn of de hitte en dan met name je NB. 65c core temp is pretty hot. heb zelf 35c Stressed
Of je geheugen trekt 200 fsb niet, of de combinatie FSB*multi is te hoog voor je proc.
Wat gaat er mis/loopt die vast/foutmeldingen/zwart scherm(geen post dus)
Met die info ken ik je wel op weg helpen, ken zo langzamer hand alle issues met dit bordje.

LOL
Jah, ik schaam me dood, normaal vraag ik ook meestal "wat zijn je specs? en welke errors krijg je dan?" met die info lkunnen we wat. e.d.
Sorry.
Specs:
2500+ Barton
Lanparty rev b.
GeIL GD pc3500 @ optimal timings. (voor voorlopig, eerst maar eens stabiel draaiend krijgen)@ Auto V., 2,7V en 2,8V geprobeerd. (@ NF7-S meestal op 3,15V gedraait @ 225 FSb) In bank 2&3 sestoken, maar ook in 1 & 3 geen echt verschil.
Alle Volts @ auto behalve CPU: alles tussen auto (1,6) en 1,95 geprobeerd. (1,95 loopt over de 70 graden heen, daar ligt de grens van m'n temp sensor die onder m'n CPU zit, dus daar ligt ook mijn grens wel ongeveer

)
CPU Temp @ 1,6V = 43,9 (36 volgens HW monitor)
Club3D Radeon 9700 NP @ stock (ff)
pATA Maxtor HD
Toshiba DVD-rom
Er zit nu de laatste officiele BIOS op, heb DC10, DC18 & DC31 aan beta biossen geprobeerd.
NB & SB hebben nog std. cooling, wel over SB een 80MM blazen, want die werd zelfs op default settings al (vinger-)heet.
Bord ligt uit de kast, op m'n buro. (van die afstand busjes ondergezet met schroeven door mobo net als in een kast)
ATX & 12V connectors goed in het mobo gedrukt. (Antec 480W TP)
Wat cooling betreft moet ik m'n WC nog van m'n NF7-S af halen, die op m'n NB, SB & VGA zat. (Thermal Adhesive

)
CPU wordt weer Prometeia gekoeld als MoBo OK blijkt te zijn.
Dat audio draadje dat je postte ben ik aan het doorlezen.