Zondagskindje schreef op 06 januari 2004 @ 19:04:
[...]

Ik vroeg me al af hoelang het ging duren voordat je hier een opmerking over zou maken. Maar je hebt gelijk, je bent beter dan ik. Vooral als het 'ineens' half 4 's nachts is
Maar geef toe, voor een vrouw zijnde doe ik het niet slecht.
Er zijn genoeg potjes waarbij ik wel als eerste over de finish ga

Ja je bent goed voor een vrouw, niet dat ik tegen veel vrouwen heb gespeeld, maar ik moet ook zeggen er zijn genoeg mannelijke gamers die veel minder tegenstand bieden als jou.
Er zijn inderdaad veel te weinig lady's in gamesland. Dat zou ik graag veranderd zien. Er komen ook steeds meer vrouwelijke hoofdrollen in games de laatste tijd (lees: Tomb Raider, Metroid Prime, Beyond Good and Evil) Nu de gamers nog!

AudiRS4 schreef op 06 januari 2004 @ 19:19:
[...]
Kon het wel waarderen, maar de besturing was niet te doen voor mij
wat later bleek dat dit te verhelpen was, maar dat terzijde.
En heb PD en GE wel gespeeld op de N64 (niet enorm veel hoor) en dat beviel best goed. Ach, ik wacht wel af en zien wel wat het wordt. Heb nog genoeg te doen met PGR2 en Gta Double Pack ( wat ik morgen in mijn brievenbus verwacht).
Die besturing van TimeSplitters2 is ook ruk. Perfect Dark was gewoon de bom qua FPS op een console voor die tijd. Met dubbele magnum in de hand heb ik me toch heel wat uurtjes vermaakt in MultiPlayer. Alleen die DarkSims waren bijna niet te verslaan

. Wat ik ook zo cool vond waren die statistieken die werden bijgehouden en de awards die je kreeg waren ook lachen

. Heb jij GTA: Double Pack ook besteld bij gcshop.nl? Duurt lang he? Ik ben er ook op aan het wachten. Hopelijk wordt ie vandaag verstuurd.
Chillmeister schreef op 06 januari 2004 @ 22:24:
momenteel als ik meteen mijn utp kabel inpug (als ik in de Live dashboard ben) krijg hij wel een verbinding denk ik want hij probeert dan automatisch steeds mijn xbox te updaten. maar dan zonder succes.
Je moet bij Sygate geen DHCP-server gebruiken maar zelf ip-adressen toewijzen aan je PC's en je Xbox. Een vriend van mij had namelijk dezelfde situatie en heeft dit opgelost door de DHCP-server uit te schakelen.
Bijvoorbeeld:
PC1 - 192.168.2.1 (PC met 2 NIC's waarop Sygate staat geinstalleerd)
Xbox - 192.168.2.2
Je weet ook dat als je 2 NIC's op elkaar aansluit (dus 2de NIC in je PC met de Xbox) dat je dan een cross-over kabel moet gebruiken en geen straight-through kabel?
Dan moet je nog letten op de juiste werkgroep die moeten op alle drie hetzelfde zijn. In het dashboard moet je dat zetten bij Hostname oid.
Welke ISP heb je eigenlijk, misschien dat ik je dan wat meer info kan geven.

DarkShadow schreef op 06 januari 2004 @ 23:52:
khoop dat Full Spectrum Warrior nog een beetje snel gaat uitkomen, wel een suffe periode nu voor de xbox zeg, voor kerst viel het wel mee, maar op het moment komt er helemaal niets bijzonders meer uit

Helemaal wachten tot maart
Full Spectrum Warrior lijkt me ook een koele game. Verder wacht ik op Driv3r 3. Maar door die goede games als PGR2 en Rainbow Six 3 heb ik nog heel wat uit te spelen voor dat Halo 2 eraan komt maarja dat duurt nog zoooo lang. Ik moet zelfs nog altijd beginnen aan Splinter Cell. Ik heb deze game toen gekocht en heb alleen het eerste trainingsveld gespeeld met de gedachte dat ik deze game ooit nog een keer ga uitspelen.