Toon posts:

Het Grote XBOX Topic deel 7

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 1.658 views sinds 30-01-2008

• Chocovla
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 12:34
JorisdeKloris schreef op 25 februari 2004 @ 10:26:
Ik heb net met de XBOX hulplijn gebeld en die geven mij die reset combinatie niet! Wel hebben ze mij verteld dat het alleen je harde schijf leeg haalt. Nou weet ik niet geen goede reden te bedenken om die reset combinatie toch te krijgen...??
Ik weet niet of dit onder de policy kan volgens mij wel. Een optie is natuurlijk (als je een gemodde xbox hebt) om de laatste autoinstall disk van Slayer (hoop dat ik de naam correct heb) te downen daarmee heb ik ook een 120 gig hdeetje ingericht naar volle tevredenheid. Daarmee kun je zelf de schijf partitioneren en inrichten zoals je wilt. Moet je natuurlijk wel alle apps enz opnieuw installeren.

"Better ask questions before you shoot"

• Dark_M
  • Registratie: augustus 2001
  • Niet online
Nu het toch over resetten hebben.. :) bij de Dreamcast heb je een combinatie van knoppen waarna je na het indrukken hiervan terugkomt in het hoofdmenu van het spel en na nogmaals indrukken het spel gestopt wordt en teruggekeerd wordt na het dashboard.. Nou is de vraag natuurlijk is er ook een dergelijke knoppencombinatie voor de Xbox?

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

• pasajo
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 12-10 15:24
de twee triggers, de back en de zwarte knop

• jorisdekloris
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 28-11 17:00
Apocalypse schreef op 25 februari 2004 @ 14:41:
[...]

Your Xbox requires service in een (niet in meerdere talen) taal, that should do the trick :)
Thanks, ik zal het proberen...

Tierelier

• Fire69
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 13:59
RefriedNoodle schreef op 25 februari 2004 @ 09:57:
Gisteren PoP binnen gekregen, ziet er gaaf uit! Maar zit PoP2 ook in de pal-versie? Ik heb een shotje gezien waarop je het extras-menu zag, met daarop PoP1 en PoP2 (welliswaar grijs, nog niet unlocked), maar ik zie alleen maar een grijze PoP1 daar staan. Zouden ze dat uit de pal-versie hebben gesloopt?

Maar goed, eerst maar eens spelen tot het punt waar je PoP2 kunt unlocken...
Zou wel dom zijn. :|

Heb je je geld al gehad?

• jorisdekloris
Ok, ik ben nu wat verder. Het is zo dat als ik boot met mijn Chip aan hij vanzelf gaat schakelen tussen de gewone bios en die van de chip. Ik kwam hier achter door een croscabel aan te sluiten en te kijken waneer ik wel en waneer ik geen netwerk verbinding heb.

Als ik boot vanaf de chip, blijft de NIC van de Xbox wel in de lcuht, alleen krijgt hij geen IP adres.

Kan het er iets mee te maken hebben dat ik op de f schijf apps heb neergezet?

Tierelier

• Jasper
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 29-11 19:51
JorisdeKloris schreef op 25 februari 2004 @ 23:26:
Ok, ik ben nu wat verder. Het is zo dat als ik boot met mijn Chip aan hij vanzelf gaat schakelen tussen de gewone bios en die van de chip. Ik kwam hier achter door een croscabel aan te sluiten en te kijken waneer ik wel en waneer ik geen netwerk verbinding heb.

Als ik boot vanaf de chip, blijft de NIC van de Xbox wel in de lcuht, alleen krijgt hij geen IP adres.

Kan het er iets mee te maken hebben dat ik op de f schijf apps heb neergezet?
Ja duh, want dan start hij waarschijnlijk op met een alternatieve bootloader waar een ftp-server ingebouwd zit 8)7

📷 Insta

• jorisdekloris
Nahja....

Hij reboot constant! aan uit aan uit... Ik kan er niks mee... Hij kan niet booten van CD/DVD geeft geen beeld op de MS Dash.

Ik weet niks meer om te doen!

Tierelier

• Apocalypse761
  • Laatst online: 11-04-2012

Apocalypse761

Oldschool

JorisdeKloris schreef op 26 februari 2004 @ 00:06:
Nahja....

Hij reboot constant! aan uit aan uit... Ik kan er niks mee... Hij kan niet booten van CD/DVD geeft geen beeld op de MS Dash.

Ik weet niks meer om te doen!
Resetten...?

Helpdesk bellen en zeggen dat je xbox zegt dat ie Service nodig heeft in 1 taal. Krijg je van hun een resetcode (dmv controller).

System Specs Auto Specs

• jorisdekloris
Ga ik morgen ochtend meteen doen! Ik heb mijn xbox nu in delen over de vloer liggen hier. Zelfs dan doet hij het niet!

Tierelier

• jorisdekloris
Ik heb net gebeld. En ze kunnen alleen de reset code geven aan de hand van een code dat verschijnt op mijn scherm, daarop wordt de code gebaseerd. Aangezien ik niets zie kan dit dus ook niet helpen.

Tierelier

• pasajo
Niet toevallig met avalaunch lopen rommelen? (aangezien in de vorige versie wat bijna fatale bugs zitten).

Ik moet wel zeggen, als je niet weet waar je mee bezig bent, waarom ben je dan zo aan het prutsen met je xbox? Bel anders even naar de xbox helpdesk en vraag of je hem op mag sturen :+)

Zoals eerder gezegd, maak anders een topic aan op goede site hiervoor.

• Chillmeister
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 29-11 17:06
wil niet lullig doen, maar ik zeg het alvast als hier te veel over avalaunch enzo gepraat wordt, komen er problemen komen, krij je een PBtje dat je erover op moet houden.

• pasajo
daarom hebben we al een poosje geleden aangegeven dat het hier de plaats niet voor is :)

• Apocalypse761
  • Laatst online: 11-04-2012

Apocalypse761

Oldschool

DinoPK schreef op 26 februari 2004 @ 11:13:
Niet toevallig met avalaunch lopen rommelen? (aangezien in de vorige versie wat bijna fatale bugs zitten).

Ik moet wel zeggen, als je niet weet waar je mee bezig bent, waarom ben je dan zo aan het prutsen met je xbox? Bel anders even naar de xbox helpdesk en vraag of je hem op mag sturen :+)

Zoals eerder gezegd, maak anders een topic aan op goede site hiervoor.
Op sturen heeft geen nut meer........no warranty remember? :+

System Specs Auto Specs

• Terr
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 28-11-2017

Terr

Suiker op je patat

Het is niet de eerste keer dat we het hier moeten melden, maar we willen geen modchip-talk. Heb je problemen met je mod? Jammer, eigen keuze. In Italie mag het modden dan wel legaal verklaard zijn, hier in Nederland nog absoluut niet.

Het is ook weer tijd voor een nieuw topic. Wie neemt die taak op zich? :)

ZVARRI! The truth has once again been elegantly revealed to me!
Act-Fancer Cybernetick Hyper Weapon!

• DarkShadow
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 29-11 14:16
Ik wil wel een poging wagen :), ga er direct even mee bezig...

• 19339
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 25-07-2014
Even inventariseren: zijn er kruisdozers die al onder de 500.000+ blocks op de HD zijn gekomen? Ik heb nu iets van 30 games met savegames, en ook redelijk wat content gedownload, en een custom soundtrack geript voor bij het racen, maar ik zie het aantal vrije blocks niet onder de 500.000 komen.

Ik ben hier even benieuwd naar vanwege de rumours over het weglaten van de HD in de volgende Xbox. MS heeft net een deal met M-Systems gesloten om flashmemory te gaan leveren voor de nieuwe doos, en ze hebben het niet over die suffe 8Mb-kaartjes van nu.

Maar wat is de vraag naar geheugen op de Xbox? Hoeveel zou een gamer nodig hebben voor al z'n games met savegames en content downloads?

• schnumi
  • Registratie: oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ongeveer hetzelfde als wat Nintendo nu in Japan heeft met SD memory cards. :) Kan ook heel wat op.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• Fuelke
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 29-11 23:33

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee