Toon posts:

Het Grote XBOX Topic deel 7

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 1.653 views sinds 30-01-2008

• Fire69
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 11:34
Maniakje schreef op 16 februari 2004 @ 23:24:
[...]
Je PC hangt rechtstreeks aan het internet, maar je Xbox niet. Ik neem aan dat je je Xbox via je PC online laat gaan (met ICS?) In dat geval zul je misschien wat poorten moeten forwarden van je pc naar je Xbox.
Ik gebruik RRAS van W2K3, ik zal het even bekijken. Bedankt voor de tip. :)

• 19339
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 25-07-2014
Net SC2 gepreordered bij play.com, 30 engelse ponden zijn goedkoper dan die 60 euro's die het waarschijnlijk in NL gaat kosten.

Zeg Fire69, je zou toch nog geld sturen voor die communicator die ik je gestuurd heb? Heb nog niks gezien...

• Fire69
RefriedNoodle schreef op 17 februari 2004 @ 12:16:
Net SC2 gepreordered bij play.com, 30 engelse ponden zijn goedkoper dan die 60 euro's die het waarschijnlijk in NL gaat kosten.

Zeg Fire69, je zou toch nog geld sturen voor die communicator die ik je gestuurd heb? Heb nog niks gezien...
Jaja, geen zorgen. Ik heb het alleen verschrikkelijk druk gehad de laatste tijd.
Maar ik ben nu 2 weken in ziekteverlof. Alle tijd van de wereld dus.
Ik ga nu direct een envellope prepareren voor je. :)

• PWM
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online
Ik weet niet of deze al gepost is. De Xbox Wireless Adapter (officiele versie)

http://microsoft.links.channelintelligence.com/oemsites/3147335/204/images/R86-00001.jpg

Get unmatched speed, freedom, and flexibility with state-of-the-art 802.11g wireless.

Lightning-fast 54 Mbps delivers five times the network speed of 802.11b networks.

Wirelessly play on the Xbox Live service with anyone anywhere.

Connect Xbox consoles wirelessly for ultimate multiplayer gaming.

Enjoy wireless freedom of playing music, games, and video anywhere.

Upgradeable for future security features.

Intuitive Xbox Dashboard interface.

Fully compatible with all 802.11g and 802.11b Wi-Fi® networks.

[Voor 60% gewijzigd door PWM op 17-02-2004 17:09]

• Royz
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 26-11 22:56

Royz

Kleurenblind!!

PWM schreef op 17 februari 2004 @ 17:09:
Ik weet niet of deze al gepost is. De Xbox Wireless Adapter (officiele versie)

[afbeelding]

Get unmatched speed, freedom, and flexibility with state-of-the-art 802.11g wireless.

Lightning-fast 54 Mbps delivers five times the network speed of 802.11b networks.

Wirelessly play on the Xbox Live service with anyone anywhere.

Connect Xbox consoles wirelessly for ultimate multiplayer gaming.

Enjoy wireless freedom of playing music, games, and video anywhere.

Upgradeable for future security features.

Intuitive Xbox Dashboard interface.

Fully compatible with all 802.11g and 802.11b Wi-Fi® networks.
Ja die heb ik vorige keer gepost, hij zou met kerst uitkomen maar hij is nog steeds niet te koop :?

Fotografie Vlogs & Drone videos

• M_A_P
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 15-10-2006
Weet iemand of ik beter de Microsoft advanced Scart-cable kan kopen (met optische uitgang dus) of de Joytech (inclusief optisch kabeltje en RGB ondersteuning)? Prijs is respectievelijk 29,95 en 19,95..

• PROT
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 04-02-2016
M_A_P schreef op 17 februari 2004 @ 21:44:
Weet iemand of ik beter de Microsoft advanced Scart-cable kan kopen (met optische uitgang dus) of de Joytech (inclusief optisch kabeltje en RGB ondersteuning)? Prijs is respectievelijk 29,95 en 19,95..
Ik heb die van microsoft, die is uiteraard ook RGB.optisch kabeltje bijgekocht en het werkt allemaal prima. Ofdat Joytech ook zo goed is weet ik niet, maar die van microsoft is gewoon goed iig.

• Lassekjus
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 09-04-2012
Ik heb een probleem met xbox live. Ik ben verhuisd en probeer nu weer op live te komen maar het lukt me gewoon niet. Ik heb 100% zeker alle ip adressen en dns servers goed ingevuld, maar bij het connecten zegt hij dat het ip adress incorrect is.
Terwijl dit 100% goed is. Ook de andere instellingen staan goed.
Cables connected en dan stopt ie bij ip adress.
Bij mijn oudere huis deed hij het gewoon perfect (ook zelfde provider, @home)

Wat doe ik fout!!??

• M_A_P
PROT schreef op 17 februari 2004 @ 22:31:
[...]

Ik heb die van microsoft, die is uiteraard ook RGB.optisch kabeltje bijgekocht en het werkt allemaal prima. Ofdat Joytech ook zo goed is weet ik niet, maar die van microsoft is gewoon goed iig.
Maar die is ook gewoon wel even een heel stuk duurder (zoiezo 10 euro, en dan nog een glasvezelkabel van laat zeggen 20 euro ofzo?)

• Techno Overlord
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 11:47

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Yes!
Op de eerste dag van juni kunnen we wereldwijd van Atari's nieuwe Driv3r genieten. Dit derde deel in de Driver serie wordt ontwikkeld door Reflections, en hopelijk wordt het een waardige concurrent voor Rockstar's Grand Theft Auto serie. Neem hier onder een kijkje!
http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/driver3_272.jpg
http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/driver3_261.jpg
http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/driver3_269.jpg
http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/driver3_271.jpg
http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/driver3_263.jpg
http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/driver3_268.jpg
http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/driver3_274.jpg
http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/driver3_275.jpg
http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/driver3_253.jpg
http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/driver3_251.jpg
http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/driver3_246.jpg
http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/driver3_249.jpg
http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/driver3_248.jpg
Bron: Xboxworld..nl
-SaveMe- schreef op 16 februari 2004 @ 16:48:
[...]

Ik kreeg op 13/02/2004 (precies een maand voor het aflopen van XBL) de volgende mail:
Ik heb de mail dus ook gehad. Was nog op me oude mail-adres. Wat heb je trouwens gekozen? Ik bedoel in het Xbox Dashboard kan je kiezen voor een annual subscription van € 59,99 en een monthly subsicription van € 6,99. Terwijl ik op Xbox Live heb horen zeggen dat je gewoon een starterskit (a € 30,-) kunt kopen en dat je account dan behouden wordt en weer met een jaar verlengt wordt.

Dan ben je toch dom als je voor een annual of monthly subscription kiest, want als je een nieuwe starterskit koopt, heb je en een jaar langer Xbox Live en een nieuwe headset en € 30,- gespaard.

Wat doen jullie??
Lassekjus schreef op 17 februari 2004 @ 22:46:
Ik heb een probleem met xbox live. Ik ben verhuisd en probeer nu weer op live te komen maar het lukt me gewoon niet. Ik heb 100% zeker alle ip adressen en dns servers goed ingevuld, maar bij het connecten zegt hij dat het ip adress incorrect is.
Terwijl dit 100% goed is. Ook de andere instellingen staan goed.
Cables connected en dan stopt ie bij ip adress.
Bij mijn oudere huis deed hij het gewoon perfect (ook zelfde provider, @home)

Wat doe ik fout!!??
Heb je de utpkabel vanuit je modem eens rechtstreeks op je Xbox aangesloten en dan alles op automatisch gezet? Ik heb ook @home gehad. Je moet opletten dat je bij Host-name het CP-nummer van @home invult, maarja als je verhuist bent dan zijn die settings natuurlijk niet gewijzigd.

Zet alle settings van je Xbox op automatisch en let op het CP-nummer bij Host-name in het Xbox Dashboard.
Doe de utp-kabel vanuit je modem eens rechtstreeks aansluiten op je Xbox.

Zo moet het bijna zekerweten werken.

[Voor 53% gewijzigd door Techno Overlord op 18-02-2004 13:54]

Mijn specs - iRacing Stats - Overwatch Stats - Game collectie

• Lassekjus
Heb je de utpkabel vanuit je modem eens rechtstreeks op je Xbox aangesloten en dan alles op automatisch gezet? Ik heb ook @home gehad. Je moet opletten dat je bij Host-name het CP-nummer van @home invult, maarja als je verhuist bent dan zijn die settings natuurlijk niet gewijzigd.

Zet alle settings van je Xbox op automatisch en let op het CP-nummer bij Host-name in het Xbox Dashboard.
Doe de utp-kabel vanuit je modem eens rechtstreeks aansluiten op je Xbox.

Zo moet het bijna zekerweten werken.
Thanks voor je reactie, maar het werkt dus niet. Ik heb alles op auto gezet, daarna mijn cp-nummer van @home ingevuld maar nog doet ie het niet..
Kan het zo zijn dat ze mijn nieuwe adres moeten weten of zo?
Ik snap er niks van!

• pp_
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 02-07-2014
Ik heb gisteren een Advanced SCART-kabel gekocht bij Free record shop. Er is geen verbinding voor een optische kabel, maar wel een kastje voor je 3 stekkers, zodat je toch je stereo kunt aansluiten en eventueel een tweede televisie. Ook zou de chip die erin zit de pixels verscherpen. De kabel kostte 4,99 euro. :*)

• Gaara464
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 24-07-2004

Gaara464

Puri Puri 0.0

pp_ schreef op 18 februari 2004 @ 14:17:
Ik heb gisteren een Advanced SCART-kabel gekocht bij Free record shop. Er is geen verbinding voor een optische kabel, maar wel een kastje voor je 3 stekkers, zodat je toch je stereo kunt aansluiten en eventueel een tweede televisie. Ook zou de chip die erin zit de pixels verscherpen. De kabel kostte 4,99 euro. :*)
geen officiele advance scard :/ ?

wnat niet oficiele zijn in de regel altijd kut,

We're not tools of the government, or anyone else. Fighting was the only thing I was good at, but at least I always fought for what I believed in. -Gray Fox

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Lassekjus schreef op 18 februari 2004 @ 13:59:
[...]

Thanks voor je reactie, maar het werkt dus niet. Ik heb alles op auto gezet, daarna mijn cp-nummer van @home ingevuld maar nog doet ie het niet..
Kan het zo zijn dat ze mijn nieuwe adres moeten weten of zo?
Ik snap er niks van!
Dat met dat adres dat klopt niet kan ik bevestigen. Ik neem af en toe mijn Xbox mee naar een vriend van mij. Die zit op @home en ik zit op SpeedXS. Het enige wat ik dan moet doen is zijn CP-nummer in mijn Xbox invoeren en alles gewoon op automatisch laten staan en dan kan ik op Live.

Als je toch je utp-kabel vanuit je modem rechtstreeks op je Xbox aansluit en je hebt alle settings (IP en DNS) op automatisch staan en je hebt je CP-nummer bij Host ingevuld dan moet ie t toch doen? Ik bedoel op je PC werkt het dus wel op die manier. Je kan wel op Internet op je PC?

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

offtopic:
Werkt mijn UserIcon nu wel of niet? Soms zie ik hem wel en soms zie ik zo'n kruisje-gevalletje...

[Voor 75% gewijzigd door Techno Overlord op 18-02-2004 15:59]

• Dyxtra
  • Registratie: april 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Woah net dit filmpje (nou ja, hij is 120MB) van Full Spectrum Warrior bekeken. Ongetwijfeld al lang en breed bekend hier in het Xbox topic, maar het is de coolste demonstratie van een game die ik heb gezien sinds de HL² demo _/-\o_

Hoop alleen dat ik niet enorme juik krijg om ook mee te doen in de vuurgevechten :D want het is alleen commando's geven als ik het goed begrijp. Soort RTS dus, maar dan net iets anders.

offtopic:
Ik zie een kruisje CaptainM

[Voor 6% gewijzigd door Dyxtra op 18-02-2004 16:41]

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• Wom
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 11:04
D³ schreef op 18 februari 2004 @ 16:40:
Woah net dit filmpje (nou ja, hij is 120MB) van Full Spectrum Warrior bekeken. Ongetwijfeld al lang en breed bekend hier in het Xbox topic, maar het is de coolste demonstratie van een game die ik heb gezien sinds de HL² demo _/-\o_

Hoop alleen dat ik niet enorme juik krijg om ook mee te doen in de vuurgevechten :D want het is alleen commando's geven als ik het goed begrijp. Soort RTS dus, maar dan net iets anders.

offtopic:
Ik zie een kruisje CaptainM
Inderdaad, je voert zelf geen hol uit :P Beetje richting geven aan je soldaatjes vanaf een afstandje :)

offtopic:
bij mij ook niet

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Zondagskindje
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 01:19

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

CaptainM schreef op 18 februari 2004 @ 15:59:
offtopic:
Werkt mijn UserIcon nu wel of niet? Soms zie ik hem wel en soms zie ik zo'n kruisje-gevalletje...
Je UserIcon werkt al tijden niet.

Hoe staat het nou met het PGR2-toernooi?

"I've always been mad.
I know I've been mad, like the most of us are.
Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Spekkies

• M_A_P
Gaara schreef op 18 februari 2004 @ 14:28:
[...]

geen officiele advance scard :/ ?

wnat niet oficiele zijn in de regel altijd kut,
Ik heb een kabel (advanced, met optisch kabeltje) voor 19,95 van Joytech (sinds vandaag+xbox) en doet het goed hoor :9~

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Bah die screens van Driver 3 zien er lekker uit. Jammergenoeg weer niet voor de gamecube ((@$@$ :(

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• Dyxtra
  • Registratie: april 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

AudiRS4 schreef op 18 februari 2004 @ 18:32:
Inderdaad, je voert zelf geen hol uit :P Beetje richting geven aan je soldaatjes vanaf een afstandje :)
Je klinkt alsof het jou helemaal niks lijkt, klopt dat? :P Ik vind het er erg leuk uitzien.

Operation Flashpoint is een aanrader als je zelf ook mee wilt doen in de actie. Zit ook vol met squad based combat, orders geven ed. Toppertje!

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• Beakz
  • Laatst online: 05-10-2007
Als het goed is krijg ik morgen top spin en shenmue 2 binnen die ik beiden voor 10 euro op de kp heb getikt .
Als het goed is omdat ik het liever eerst zie dan geloof :) maar ze schijnen iig beiden orgineel te zijn dus daar gaan we van uit en een gokje voor dat geld kan geen kwaad .

Maar genoeg over mogelijke binnenkomsten :) ,want het probleem is dat ik shenmue 2 er maar een beetje bij heb besteld omdat ik toen ik een dreamcast had weleens van shenmue 1 had gehoord enz .

dus dan eindelijk de vraag is shenmue 2 ook een beetje leuk op de xbox ?
maybe dat ik aan het begin al afhaak als ik er niets van weet :+

Steady on demon

• Wom
schnumi schreef op 18 februari 2004 @ 19:19:
Bah die screens van Driver 3 zien er lekker uit. Jammergenoeg weer niet voor de gamecube ((@$@$ :(
Net als Burnout 3 las ik O-)
D³ schreef op 18 februari 2004 @ 19:25:
[...]
Je klinkt alsof het jou helemaal niks lijkt, klopt dat? :P Ik vind het er erg leuk uitzien.

Operation Flashpoint is een aanrader als je zelf ook mee wilt doen in de actie. Zit ook vol met squad based combat, orders geven ed. Toppertje!
Ik moet het eerst nog zien, wat de boer niet kent eet hij niet he ;)
Het belooft overigens veel, en ziet er goed uit. :)
warmonger schreef op 18 februari 2004 @ 23:02:

dus dan eindelijk de vraag is shenmue 2 ook een beetje leuk op de xbox ?
maybe dat ik aan het begin al afhaak als ik er niets van weet :+
Yup, ik heb hem (niet uitgespeeld) en hij het is gewoon een topper. Zit tevens een DVD bij met het verhaal van het eerste deel zodat je weet waar aan en waaraf :)

• Maximus
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 11:48

Maximus

There is no substitute

Hoe activeer ik de bom in GTA3 bij de missie "Trash ..." Waar je de vuilniswagen bij die chinezen naar binnen moet rijden ? Alles lukt me behalve dat.

Matthijs en Linde zijn lief!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Idd Burnout 3 ook al niet. Bah vage gasten ook altijd. Zul je zien dat de gamecube na 1.5 jaar ofzo alsnog de game krijgt. En dan nog zeuren dat het slecht verkoopt (zie Hitman 2). :P

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• 19339
schnumi schreef op 19 februari 2004 @ 12:39:
Idd Burnout 3 ook al niet. Bah vage gasten ook altijd. Zul je zien dat de gamecube na 1.5 jaar ofzo alsnog de game krijgt. En dan nog zeuren dat het slecht verkoopt (zie Hitman 2). :P
Zullen we het anders gewoon over Xbox-games hebben? Er zijn wel meer games die niet op de GC verschijnen. Wij klagen hier ook niet dat Mario niet op de Xbox verschijnt.

Affijn, mijn wachten wordt beloond, ik kreeg gisteren mail van play.com dat Prince of Persia gepost is. :)

• Fire69
RefriedNoodle schreef op 19 februari 2004 @ 14:39:
[...]

Zullen we het anders gewoon over Xbox-games hebben? Er zijn wel meer games die niet op de GC verschijnen. Wij klagen hier ook niet dat Mario niet op de Xbox verschijnt.

Affijn, mijn wachten wordt beloond, ik kreeg gisteren mail van play.com dat Prince of Persia gepost is. :)
offtopic:
Ik heb net je enveloppe verstuurd ;)

• -SaveMe-
  • Laatst online: 11:58

-SaveMe-

-klik-

M@ximuS schreef op 19 februari 2004 @ 11:59:
Hoe activeer ik de bom in GTA3 bij de missie "Trash ..." Waar je de vuilniswagen bij die chinezen naar binnen moet rijden ? Alles lukt me behalve dat.
Vuilniswagen aan de achterkant van de loods neerzetten (bij die silos) en dan op B (rode knop) drukken en de auto uit en wegwezen ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

• Maximus

Maximus

There is no substitute

-SaveMe- schreef op 19 februari 2004 @ 17:36:
[...]

Vuilniswagen aan de achterkant van de loods neerzetten (bij die silos) en dan op B (rode knop) drukken en de auto uit en wegwezen ...
dat is vreemd want ik deed het met mijn stickje rechts onderin :)
maar zit nu al op eiland 2

• Hiro Shima
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 22-12-2008
standaart settings is het right thumb stick indrukken...

worden drukke tijden, ben nog bezig met GTA3 op de XBOX, wel al op de PC uitgespeeld maar het blijft gewoon feest. dan moet Vice City er nog maar een keer aan geloven. en ik heb PoP BGAE en Deus Ex2 besteld, en ook nog Fatal Frame :) wooi, te veel coole games te weinig tijd. en dan hoor je mensen zueren over dta er niet genoeg games zijn voor de XBOX

Behold Googlezon
Firefox, the only way to surf

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

M@ximuS schreef op 20 februari 2004 @ 12:15:
[...]

dat is vreemd want ik deed het met mijn stickje rechts onderin :)
maar zit nu al op eiland 2
Heb GTA3 uit (niet 100% hoor, maar wel alle missies), en ben bezig met VC.
Maar die is@#@$@#% irritant moeilijk op bepaalde punten....

• Maximus

Maximus

There is no substitute

-SaveMe- schreef op 21 februari 2004 @ 02:28:
[...]

Heb GTA3 uit (niet 100% hoor, maar wel alle missies), en ben bezig met VC.
Maar die is@#@$@#% irritant moeilijk op bepaalde punten....
idd vooral die schiet missie als je diaz moet beschermen... je kan gewoon niet normaal schieten in gtavc...

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

M@ximuS schreef op 21 februari 2004 @ 06:12:
[...]

idd vooral die schiet missie als je diaz moet beschermen... je kan gewoon niet normaal schieten in gtavc...
Die vond ik redelijk makkelijk, maar latere missies zijn een ramp

spoilers:
Missie waarbij je met Lance Mall in de fik moet steken. Die wimp van een Lance gaat makkelijk dood.
Missie van de haities waarbij je de koffertjes moet halen
Asassination missie 4 (airport terminal)

• Lassekjus
Ik weet nu waarom ik niet op XBOX live kwam.. de kabel van mijn kabelmodem gaat niet direct naar de xbox maar gaat eerst naar een wandcontactdoos, daar stop ik dan de utp kabel weer in en die gaat naar de xbox, dit werkt dus niet..
Als ik hem er direct in doe dan werkt hij wel, maar dan heb ik een kabel van 20 meter door mijn hele huis heen.
Weet iemand hoe hij het wel gewoon kan doen via de wand contactdoos?

Bvd

• Beerkeeper
  • Registratie: april 2003
  • Nu online
ik heb nu 2 schietspellen voor de xbox en zat te denken aan een xbox lightgun :D

nou moet deze op 50/60/100 hz werken, dus zit ik een beetje te surfen, kom ik 2 dingen tegen:

http://www.futuremax.nl/xboximg/groot/xbox-miigun.jpg

Features:
M2 100Hz Light Gun
- M2 light gun support 100Hz(1080)TV game,also compatible 50Hz/60Hz TV game.
- Support Burst,Autogun,Shotgun,Normal circular light gun mode
- With memory card expansion socket.
- Compatible NTSC/PAL
- Accessible reload button for quickclip loading
- Directionnal digital stick for easy in game and menu navigation
- Support auto-reload,normal load mode
- Vibration

http://www.futuremax.nl/xboximg/groot/gun-sharpshooter.jpg

Features:
Sharp Shooter™ Arcade Light Gun
Xbox™ compatible
Extremely Accurate, reliable and stable
Unique Detachable Red Dot Target Sight
Rear Positioned Directional Button, perfect for right or left handed users
Auto-Fire Reload & Auto Fire functions
Works with most 100Hz and HDTV Televisions
Symmetrically balanced

ik vind die groen/zwarte mooier, allebei kosten ze 36,95 @ futuremax, maar welke zouden jullie mij aanraden? het gaat om House Of The Dead 3 en Silent Scope Complete

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

• Fire69
Bovenste lijkt me iets uitgebreider en zo.
En de tweede komt niet echt betrouwbaar over: "works with MOST 100hz tvs..."
Maar die red dot is dan wel weer cool! :)

• Maniakje
  • Registratie: februari 2001
  • Nu online
Fire69 schreef op 21 februari 2004 @ 21:40:
En de tweede komt niet echt betrouwbaar over: "works with MOST 100hz tvs..."
Dat geldt voor iedere 100hz-compatible gun, alleen zetten niet alle fabrikanten dat erbij. Er zijn bepaalde 100hz tv's waar niet één lightgun fatsoenlijk op werkt.

Dit schijnt vooral voor te komen bij bepaalde Philips beeldbuizen. Ik heb zelf de Madcatz Blaster. Die zou ook op 100hz moeten werken, maar doet het niet op mijn Philips 100hz tv. Wel op een oudere (niet-100hz) Philips TV.

The sentence below is true.
The sentence above is false.

• 25287
  • Registratie: november 2021
  • Niet online
Gewoon die beretta lightgun kopen? Die is het allermooiste :)

• Hiro Shima
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 22-12-2008
en waar is die nog te krijgen? kon hem namelijk nergens vinden, overal out of stock

Behold Googlezon
Firefox, the only way to surf

• Beerkeeper
  • Nu online
Gamevillage Schreef:
maar de Beretta is illegaal in nederland
ik wil hem best kopen, vet ding om eerlijk te zijn en 50$ is niet duur :)

maar waar is hij te koop?

[Voor 3% gewijzigd door Beerkeeper op 22-02-2004 10:43]

• Donnie Darko
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 26-11 21:10
Burnfout schreef op 22 februari 2004 @ 10:42:
[...]

Ik heb die beretta maar die werkt dus niet op 100hz.... jammergenoeg voor mij

Xbox One, PS4, PS3, X360, Wii U, New 3DS , PS Vita | PSN ID: D0nn13Dark0 Xbox Live: D0nn13 Dark0

• Beerkeeper
  • Nu online
Donnie Darko schreef op 22 februari 2004 @ 15:31:
[...]

Ik heb die beretta maar die werkt dus niet op 100hz.... jammergenoeg voor mij
waar heb jij hem gekocht?
want in nederland is ie niet beschikbaar, en anders is 50/60 hz only geen probleem :)

• Maniakje
  • Nu online
Ik zou wel oppassen met die Beretta. Als je 'm als pakketje uit het buitenland laat komen, en ze onderscheppen hem bij de douane, dan ben je een hoop geld kwijt. :)

• Beerkeeper
  • Nu online
Maniakje schreef op 22 februari 2004 @ 18:01:
Ik zou wel oppassen met die Beretta. Als je 'm als pakketje uit het buitenland laat komen, en ze onderscheppen hem bij de douane, dan ben je een hoop geld kwijt. :)
dan zeg je, it wasn't me :+

Ik vind Driv3r er tot nu toe gelikter uitzien dan GTA:VC :9
volgens mij komt dat vanwege de oude chevy's :Y)

Is het wel zo dat die beretta van Aluminium is? 0,5 kg is best licht :)

• Fire69
Burnfout schreef op 22 februari 2004 @ 10:42:
[...]

Waarom is die illegaal? :?

• Wom
Fire69 schreef op 22 februari 2004 @ 20:22:
[...]

Waarom is die illegaal? :?
Mag in Nederland niet verkocht worden omdat deze teveel lijkt op een echt wapen. In Belgie is dat geen probleem overigens. :)

• T-8one
  • Laatst online: 11:45

T-8one

take it easy, take a sisi

Bij mediamarkt hebben ze ook zo'n gun liggen voor de Xbox. Maar als ik het goed begrijp zijn er maar twee games voor deze gun?
staan er nog games op de planning die de lightgun gaan ondersteunen?

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

• M_A_P
Hier in Zoetermeer hebben ze bij Futurezone (gamewinkeltje) ook zo'n pistool liggen, lijkt best op een echte..

• Fire69
AudiRS4 schreef op 22 februari 2004 @ 20:44:
[...]

Mag in Nederland niet verkocht worden omdat deze teveel lijkt op een echt wapen. In Belgie is dat geen probleem overigens. :)
Handig, winkel overvallen met zo'n snoer aan je gun :D

• Lassekjus
Hey mensen,

ik weet nu waarom ik niet op XBOX live kwam.. de kabel van mijn kabelmodem gaat niet direct naar de xbox maar gaat eerst naar een wandcontactdoos, daar stop ik dan de utp kabel weer in en die gaat naar de xbox, dit werkt dus niet..
Als ik hem er direct in doe dan werkt hij wel, maar dan heb ik een kabel van 20 meter door mijn hele huis heen.

Bvd

ben benieuwd

• Semmy
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 06-02-2018
ik heb tevens ook een probleempje wat ik ook doe ik krijg een dns error met mijn xbox live.

Heb alles al geprobeerd.
IK heb een planet adsl abbo (de grootste)
En ik draai xbox live via ics. Wat tot voorheen nooit problemen opleverde

• FoggyFreek
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 01-11 23:20

FoggyFreek

I'm a llama again!

-- reclame edit --

[Voor 91% gewijzigd door FoggyFreek op 23-02-2004 13:14]

-- Altijd blijven prutsen --

• 19339
Lassekjus schreef op 23 februari 2004 @ 11:31:
ik weet nu waarom ik niet op XBOX live kwam.. de kabel van mijn kabelmodem gaat niet direct naar de xbox maar gaat eerst naar een wandcontactdoos, daar stop ik dan de utp kabel weer in en die gaat naar de xbox, dit werkt dus niet..
Weet je zeker dat het kan via wandcontactdozen? Is het niet zo dat die stopcontacten dan in 1 groep moeten zitten? Werkt het b.v. wel als je een pc ipv Xbox aansluit?

• Fire69
o
RefriedNoodle schreef op 23 februari 2004 @ 15:48:
[...]

Weet je zeker dat het kan via wandcontactdozen? Is het niet zo dat die stopcontacten dan in 1 groep moeten zitten? Werkt het b.v. wel als je een pc ipv Xbox aansluit?
Ik denk dat hij bedoelt dat er een utp-kastje aan de muur hangt waar hij inplugt ipv een kabel rechtstreeks in een switch op zo ;)

Zo gaat het hier bij mij ook, werkt perfect.

• Maniakje
  • Nu online
Ik zit er aan te denken om Crimson Skies: High road to revenge aan te schaffen. Met name het online gedeelte lijkt me cool. Maar wordt dat spel nog een beetje gespeeld online?

• M_A_P
Weet iemand hoe je een Laser-microfoon in Splinter Cell moet gebruiken? Ik moet nu iemand afluisteren die in een glazen lift staat... Heb alleen geen idee waar en hoe :/

• Chillmeister
  • Laatst online: 26-11 20:52
M_A_P schreef op 23 februari 2004 @ 18:35:
Weet iemand hoe je een Laser-microfoon in Splinter Cell moet gebruiken? Ik moet nu iemand afluisteren die in een glazen lift staat... Heb alleen geen idee waar en hoe :/
ha ja dat is precies waar ik gestops was op de pc (heb gelukkig de save game nog)

je moet gebruiken, en dan richten op de lift. dus als de lift naar boven gaat moet je ervoor zorgen dat je je met de aim ook langzaam naar boven gaat

• ap0stah
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 18-10 17:31
misschien (zal wel) is het wellus genoemd maar een xbox linkkabel
is dat gwoon een crosskabel utp?

ga binnenkort ff systemlink voort eerst nml

iRacing Profiel

• Maniakje
  • Nu online
ap0stah schreef op 23 februari 2004 @ 21:43:
misschien (zal wel) is het wellus genoemd maar een xbox linkkabel
is dat gwoon een crosskabel utp?

ga binnenkort ff systemlink voort eerst nml
Yup, meer is het niet. Gewoon een standaard crosslink kabel nemen, dan ben je goedkoper uit. :)

• 25287
  • Registratie: november 2021
  • Niet online
Hiro Shima schreef op 22 februari 2004 @ 02:25:
en waar is die nog te krijgen? kon hem namelijk nergens vinden, overal out of stock
Vraag het eens in je game speciaalzaak. heb ik ook gedaan en die konden er gewoon 2 stuks voor me bestellen :). House of the Dead 3 met Akimbo ruled >:)

• kazuka
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 07:15

kazuka

Building Better Worlds

Maniakje schreef op 23 februari 2004 @ 17:07:
Ik zit er aan te denken om Crimson Skies: High road to revenge aan te schaffen. Met name het online gedeelte lijkt me cool. Maar wordt dat spel nog een beetje gespeeld online?
Als je wilt mag je het spel van mij overnemen. Hijs maar 1 keer gespeeld, niet echt mijn type of game :D

Maar er zijn altijd zat online games bezig.

• M@cer
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 09:02
Heb Crimson Skies ook gekocht, maar vind hem ook niet zo boeiend...

Ik heb van de week eindelijk PGR2 binnen gekregen en dat is pas super.. Gelijk weer een verslaving erbij, krijg een beetje weinig tijd door al die verslavingen..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• 19339
Fire69 schreef op 23 februari 2004 @ 16:48:
Ik denk dat hij bedoelt dat er een utp-kastje aan de muur hangt waar hij inplugt ipv een kabel rechtstreeks in een switch op zo ;)

Zo gaat het hier bij mij ook, werkt perfect.
Oh, ik dacht zo'n adapter die je in een stopcontact prikt en waar je dan een UTP-kabel in steekt, zodat netwerk-via-stroomnet mogelijk wordt... Net een reviewtje gelezen in PCM, vandaar dat ik even in die richting dacht...

BTW, Crimson Skies is wel leuk, als het je ligt. Ik ga het zeker online spelen. Heb het al een maand liggen, maar ik heb verrekte weinig tijd om te gamen. :( Werk is leuk, maar het hakt wel in je vrije tijd.

[Voor 18% gewijzigd door 19339 op 24-02-2004 10:57]

• Redje
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 22-11 12:29
Wat is de beste manier om een xbox op een beamer aan te sluiten?

M'n beamer heeft composite, component en svideo en d-sub(al in gebruik), echter hebben de meeste xbox kabels die ik kan vinden een scart aansluiting.

Ik wil graag een progressive signaal dus zou het op de component ingang moeten.
De High Definition kabel heeft wel component, alleen deze schijnt niet goed te werken met een PAL xbox... iemand ervaring hiermee??

Voor andere opties hou ik me aanbevolen :)
Ik heb nu nog geen xbox, maar als hij niet goed kan werken met m'n beamer koop ik er geen...

btw. De Beretta kan je voor 50,- euros bestellen bij Hotbit
Deze shop kwam ik tegen in m'n kabel zoektocht :)

• Beerkeeper
  • Nu online
Redje schreef op 24 februari 2004 @ 19:12:
Wat is de beste manier om een xbox op een beamer aan te sluiten?

M'n beamer heeft composite, component en svideo en d-sub(al in gebruik), echter hebben de meeste xbox kabels die ik kan vinden een scart aansluiting.

Ik wil graag een progressive signaal dus zou het op de component ingang moeten.
De High Definition kabel heeft wel component, alleen deze schijnt niet goed te werken met een PAL xbox... iemand ervaring hiermee??

Voor andere opties hou ik me aanbevolen :)
Ik heb nu nog geen xbox, maar als hij niet goed kan werken met m'n beamer koop ik er geen...

btw. De Beretta kan je voor 50,- euros bestellen bij Hotbit
Deze shop kwam ik tegen in m'n kabel zoektocht :)
bedankt man, net eentje besteld :Y)

en over de HDTV kabel, het heeft alleen last van beperkte res opties, dat is het nadeel met PAL xbox (ik heb geen ervaring helaas :'( )

• Fire69
Macer schreef op 24 februari 2004 @ 08:07:
Heb Crimson Skies ook gekocht, maar vind hem ook niet zo boeiend...

Ik heb van de week eindelijk PGR2 binnen gekregen en dat is pas super.. Gelijk weer een verslaving erbij, krijg een beetje weinig tijd door al die verslavingen..
Tja, da's kwestie van smaak natuurlijk.

Ik vind PGR2 maar :/ terwijl Crimson Skies eerder 8) is

• jorisdekloris
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 26-11 22:19
Ik heb een probleem, ik heb zitten klooien met mijn xbox resolutie instellingen en nu krijg ik er geen beeld meer mee...

Ik heb PAL 60 veranderd...

Ook heb ik met NTSC zitten klooien...

Ik krijg zelfs niet de MS Dash meer... Wel geluid... en kan dan door de menutjes scrollen.

Ik ben radeloos, hij boot ook niet meer van Games enzo..

Kan iemand mij helpen?

Tierelier

• Fire69
Niet heel slim van je natuurlijk. ;)
What is the controller code to reset my Xbox?

It varies from Xbox to Xbox. You will have to call Microsoft support and give them your Xbox serial number to get the controller code to reset your Xbox.

• jorisdekloris
Fire69 schreef op 24 februari 2004 @ 22:17:
Niet heel slim van je natuurlijk. ;)

[...]
Zal dat het probleem oplossen?

Zo ja, Je bent geweldig :D

Tierelier

• pasajo
  • Laatst online: 12-10 15:24
Nee ik denk niet dat dat je probleem op gaat lossen hoor. De controller reset code reset niet de basis hardware, en volgens mij staat jouw xbox nu op ntsc... (omgebouwde xbox misschien, anders zou ik niet weten hoe je dit voor elkaar hebt gekregen).

Zoek eens op het net naar de enigma video mode switch, even branden en je kan je xbox heel makkelijk van pal naar ntsc wisselen.

• jorisdekloris
Ik heb die Enighma videoswitch gebruikt. Die stond gewoon weer op PAL. Ik zie zelfs niet dat filmpje in het begin :(

Ik heb in XBMP zitten klooien.

edit;typo's

[Voor 8% gewijzigd door jorisdekloris op 24-02-2004 22:41]

Tierelier

• pasajo
Ik neem aan dat je wel kan connecten met ftp? Verander even je config.xml van xbmp zodat je een forced video mode hebt, in plaats van de auto setting. En dan even op gevoel proberen xbmp op te starten?

• jorisdekloris
FTP doet het ook niet meer...

Ik volg het even niet meer... :(

Tierelier

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

JorisdeKloris schreef op 24 februari 2004 @ 22:45:
FTP doet het ook niet meer...

Ik volg het even niet meer... :(
Erg duidelijk ben je niet. Zet eerst ff op een rijtje wat relevant is
(welke dash, wat je exact gedaan hebt, etc) en stel dan je vraag in het engels op de forums van xbox-scene.com

En als afsluiter een kleine tip:
Als je xbox werkelijk in NTSC mode staat dan kan het zijn dat de TV waarop die is aangesloten dat niet aan kan. Probeer de Xbox dan eens op een andere TV.
wellicht heb je dan wel beeld en kun je je 'ongelukje' ongedaan maken.... 8)7

• pasajo
Check anders even de bekende site(s) of daar misschien wat te vinden is, ik zou het zo ook even niet weten, plus het feit dat dit helemaal niet de GoT policy valt.

• jorisdekloris
Evox M7
3921+
Alladin

Kan dit?

Wat ik gedaan heb weet ik niet precies.

Edit: Ik heb waarschijnlijk mijn resolutie instellingen op NTSC-J gezet met een achtelijk hoge resolutie. Als hij nu aan gaat zonder MS Dash dan hoor ik hem zoeken naar de instellingen, maar die vind hij niet...

[Voor 58% gewijzigd door jorisdekloris op 25-02-2004 07:20]

Tierelier

• 19339
Gisteren PoP binnen gekregen, ziet er gaaf uit! Maar zit PoP2 ook in de pal-versie? Ik heb een shotje gezien waarop je het extras-menu zag, met daarop PoP1 en PoP2 (welliswaar grijs, nog niet unlocked), maar ik zie alleen maar een grijze PoP1 daar staan. Zouden ze dat uit de pal-versie hebben gesloopt?

Maar goed, eerst maar eens spelen tot het punt waar je PoP2 kunt unlocken...

• jorisdekloris
Ik heb net met de XBOX hulplijn gebeld en die geven mij die reset combinatie niet! Wel hebben ze mij verteld dat het alleen je harde schijf leeg haalt. Nou weet ik niet geen goede reden te bedenken om die reset combinatie toch te krijgen...??

Tierelier

• 19339
JorisdeKloris schreef op 25 februari 2004 @ 10:26:
Ik heb net met de XBOX hulplijn gebeld en die geven mij die reset combinatie niet! Wel hebben ze mij verteld dat het alleen je harde schijf leeg haalt. Nou weet ik niet geen goede reden te bedenken om die reset combinatie toch te krijgen...??
Je hebt de Xbox 2ehands gekocht van iemand, maar er staan nog 100en savegames op die je eraf wilt hebben, om met een schone lei te beginnen?

Anywayz, we naderen de 1000 posts... tijd voor deel 8?

• Apocalypse761
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 11-04-2012

Apocalypse761

Oldschool

Your Xbox requires service in een (niet in meerdere talen) taal, that should do the trick :)

System Specs Auto Specs

• Chocovla
  • Registratie: september 2000
  • Nu online
Ik weet niet of dit onder de policy kan volgens mij wel. Een optie is natuurlijk (als je een gemodde xbox hebt) om de laatste autoinstall disk van Slayer (hoop dat ik de naam correct heb) te downen daarmee heb ik ook een 120 gig hdeetje ingericht naar volle tevredenheid. Daarmee kun je zelf de schijf partitioneren en inrichten zoals je wilt. Moet je natuurlijk wel alle apps enz opnieuw installeren.

"Better ask questions before you shoot"

• Dark_M
  • Niet online
Nu het toch over resetten hebben.. :) bij de Dreamcast heb je een combinatie van knoppen waarna je na het indrukken hiervan terugkomt in het hoofdmenu van het spel en na nogmaals indrukken het spel gestopt wordt en teruggekeerd wordt na het dashboard.. Nou is de vraag natuurlijk is er ook een dergelijke knoppencombinatie voor de Xbox?

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

• pasajo
de twee triggers, de back en de zwarte knop

• jorisdekloris
Apocalypse schreef op 25 februari 2004 @ 14:41:
[...]

Your Xbox requires service in een (niet in meerdere talen) taal, that should do the trick :)
Thanks, ik zal het proberen...

Tierelier

• Fire69
RefriedNoodle schreef op 25 februari 2004 @ 09:57:
Gisteren PoP binnen gekregen, ziet er gaaf uit! Maar zit PoP2 ook in de pal-versie? Ik heb een shotje gezien waarop je het extras-menu zag, met daarop PoP1 en PoP2 (welliswaar grijs, nog niet unlocked), maar ik zie alleen maar een grijze PoP1 daar staan. Zouden ze dat uit de pal-versie hebben gesloopt?

Maar goed, eerst maar eens spelen tot het punt waar je PoP2 kunt unlocken...
Zou wel dom zijn. :|

Heb je je geld al gehad?

• jorisdekloris
Ok, ik ben nu wat verder. Het is zo dat als ik boot met mijn Chip aan hij vanzelf gaat schakelen tussen de gewone bios en die van de chip. Ik kwam hier achter door een croscabel aan te sluiten en te kijken waneer ik wel en waneer ik geen netwerk verbinding heb.

Als ik boot vanaf de chip, blijft de NIC van de Xbox wel in de lcuht, alleen krijgt hij geen IP adres.

Kan het er iets mee te maken hebben dat ik op de f schijf apps heb neergezet?

Tierelier

• Jasper
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 24-11 20:21
JorisdeKloris schreef op 25 februari 2004 @ 23:26:
Ok, ik ben nu wat verder. Het is zo dat als ik boot met mijn Chip aan hij vanzelf gaat schakelen tussen de gewone bios en die van de chip. Ik kwam hier achter door een croscabel aan te sluiten en te kijken waneer ik wel en waneer ik geen netwerk verbinding heb.

Als ik boot vanaf de chip, blijft de NIC van de Xbox wel in de lcuht, alleen krijgt hij geen IP adres.

Kan het er iets mee te maken hebben dat ik op de f schijf apps heb neergezet?
Ja duh, want dan start hij waarschijnlijk op met een alternatieve bootloader waar een ftp-server ingebouwd zit 8)7

📷 Insta

• jorisdekloris
Nahja....

Hij reboot constant! aan uit aan uit... Ik kan er niks mee... Hij kan niet booten van CD/DVD geeft geen beeld op de MS Dash.

Ik weet niks meer om te doen!

Tierelier

• Apocalypse761

Apocalypse761

Oldschool

JorisdeKloris schreef op 26 februari 2004 @ 00:06:
Nahja....

Hij reboot constant! aan uit aan uit... Ik kan er niks mee... Hij kan niet booten van CD/DVD geeft geen beeld op de MS Dash.

Ik weet niks meer om te doen!
Resetten...?

Helpdesk bellen en zeggen dat je xbox zegt dat ie Service nodig heeft in 1 taal. Krijg je van hun een resetcode (dmv controller).

System Specs Auto Specs

• jorisdekloris
Ga ik morgen ochtend meteen doen! Ik heb mijn xbox nu in delen over de vloer liggen hier. Zelfs dan doet hij het niet!

Tierelier

• jorisdekloris
Ik heb net gebeld. En ze kunnen alleen de reset code geven aan de hand van een code dat verschijnt op mijn scherm, daarop wordt de code gebaseerd. Aangezien ik niets zie kan dit dus ook niet helpen.

Tierelier

• pasajo
Niet toevallig met avalaunch lopen rommelen? (aangezien in de vorige versie wat bijna fatale bugs zitten).

Ik moet wel zeggen, als je niet weet waar je mee bezig bent, waarom ben je dan zo aan het prutsen met je xbox? Bel anders even naar de xbox helpdesk en vraag of je hem op mag sturen :+)

Zoals eerder gezegd, maak anders een topic aan op goede site hiervoor.

• Chillmeister
  • Laatst online: 26-11 20:52
wil niet lullig doen, maar ik zeg het alvast als hier te veel over avalaunch enzo gepraat wordt, komen er problemen komen, krij je een PBtje dat je erover op moet houden.

• pasajo
daarom hebben we al een poosje geleden aangegeven dat het hier de plaats niet voor is :)

• Apocalypse761

Apocalypse761

Oldschool

DinoPK schreef op 26 februari 2004 @ 11:13:
Niet toevallig met avalaunch lopen rommelen? (aangezien in de vorige versie wat bijna fatale bugs zitten).

Ik moet wel zeggen, als je niet weet waar je mee bezig bent, waarom ben je dan zo aan het prutsen met je xbox? Bel anders even naar de xbox helpdesk en vraag of je hem op mag sturen :+)

Zoals eerder gezegd, maak anders een topic aan op goede site hiervoor.
Op sturen heeft geen nut meer........no warranty remember? :+

System Specs Auto Specs

• Terr
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 28-11-2017

Terr

Suiker op je patat

Het is niet de eerste keer dat we het hier moeten melden, maar we willen geen modchip-talk. Heb je problemen met je mod? Jammer, eigen keuze. In Italie mag het modden dan wel legaal verklaard zijn, hier in Nederland nog absoluut niet.

Het is ook weer tijd voor een nieuw topic. Wie neemt die taak op zich? :)

ZVARRI! The truth has once again been elegantly revealed to me!
Act-Fancer Cybernetick Hyper Weapon!

• DarkShadow
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 00:14
Ik wil wel een poging wagen :), ga er direct even mee bezig...

• 19339
Even inventariseren: zijn er kruisdozers die al onder de 500.000+ blocks op de HD zijn gekomen? Ik heb nu iets van 30 games met savegames, en ook redelijk wat content gedownload, en een custom soundtrack geript voor bij het racen, maar ik zie het aantal vrije blocks niet onder de 500.000 komen.

Ik ben hier even benieuwd naar vanwege de rumours over het weglaten van de HD in de volgende Xbox. MS heeft net een deal met M-Systems gesloten om flashmemory te gaan leveren voor de nieuwe doos, en ze hebben het niet over die suffe 8Mb-kaartjes van nu.

Maar wat is de vraag naar geheugen op de Xbox? Hoeveel zou een gamer nodig hebben voor al z'n games met savegames en content downloads?

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ongeveer hetzelfde als wat Nintendo nu in Japan heeft met SD memory cards. :) Kan ook heel wat op.

• Fuelke
  • Laatst online: 11:07

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee