Wat ik raar vind is dat ik nergens op internet iets kan vinden over de game Juiced.

Dit is een nieuwe race-game die, volgens de laatste Power Unlimited, ergens in semptember/oktober uit gaat komen. De game was eerst in ontwikkeling door Rage Software, maar die zijn in 2002 over de kop gegaan. Akklaim heeft het nu over genomen.
Juiced is een race-game die het best te omschrijven valt als een mix van Need For Speed: Undergroung en Project Gotham Racing 2.

Dus wat ik bedoel is dat je het tunen en bestickeren van je auto kunt doen zoals NFS: U (het op-juice-en van je voiture) maar het rijgedrag van de auto's is a la PGR2. De screenshots in de PU logen er niet om en ze zagen zeer gelikt uit. Nu maar hopen dat de bestruring niet zo nep en zo zweverig is als NFS: U, want dat was toch een van mijn grootste kritiek punten op die game, ondanks dat het een echte arcade racer is. Ik bedoel, kijk naar Burnout 2. Dit is een pure arcade racer, maar hier liggen de auto's gewoon lekker op de weg. Als iemand meer info over Juiced weet te vinden, wil die het dan graag hier melden want ik ben zeer benieuwd naar de game.
En dan nog iets: waarom zie ik zo weinig van jullie hier die een Live-account hebben online? AudiR64 bijvoorbeeld, je bent volgens mij meer in dit topic bezig dan aan het gamen op je Xbox.