Het Grote XBOX Topic deel 7

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.377 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tatata
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-09 08:27
Dames/heren,

Iemand een idee waar je nu het goedkoopst een Xbox Massive Entertainment pack kan krijgen. Eplaza €229,- / makro helaas geen pas :(

Kan me niet voorstellen da eplaza het goedkoopst is namelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:01

Wom

tatata schreef op 11 januari 2004 @ 14:12:
Dames/heren,

Iemand een idee waar je nu het goedkoopst een Xbox Massive Entertainment pack kan krijgen. Eplaza €229,- / makro helaas geen pas :(

Kan me niet voorstellen da eplaza het goedkoopst is namelijk!
Mediamarkt is meestal wel één van de goedkoopste. Ik zou verder zo 1-2-3 niet weten waar hij veel goedkoper kan zijn. € 229 is namelijk wel de adviesprijs.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nedgame: 219,-
Dixons: 229,- maar dan krijg je wel een remote dvd kit erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-10 23:04
VOlgens mij 209 bij mediamarkt... Pin me er niet op vast...

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:04

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik heb zaterdag eindelijk GTA: Double Pack binnen gekregen. De TPG had namelijk een foutje gemaakt waardoor ik hem wat later binnenkreeg.

De graphics zijn ten opzichte van de PS2 10x beter, volgens mij nog beter als op me PC (maarja dat is ook maar een P3-733 met een GeForce 2GTS 32MB :P )

Ik heb GTA3 al uitgespeeld op me PC maar ik ben toch weer opnieuw begonnen. Nu speel ik natuurlijk alle missies gelijk door en heb ik hem zo uitgespeeld. Maar ik wil nog ff alles checken in GTA3 zoals de secret packages en de taxi, politie en ambulance-missies nog halen.

Hierna begin ik dan met GTA: Vice City. Ik vind de GTA-serie nog altijd 1 van de beste games ooit gemaakt, ook al is mijn favo genre Racing.

GTA = Koel!

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:19
NFL Street review heeft iemand dit spel al want het ziet er wel leuk uit namelijk en een goede review erbij.

Ik probeerde deze week Top Spin te kopen, maar kon hem nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CaptainM schreef op 12 januari 2004 @ 10:04:
Ik heb zaterdag eindelijk GTA: Double Pack binnen gekregen. De TPG had namelijk een foutje gemaakt waardoor ik hem wat later binnenkreeg.

De graphics zijn ten opzichte van de PS2 10x beter, volgens mij nog beter als op me PC (maarja dat is ook maar een P3-733 met een GeForce 2GTS 32MB :P )
Al had je een Radeon 9800, de Xbox-versie ziet er gewoon beter uit omdat ze allerlei truuks in de engine hebben ingebouwd die niet in de andere 2 versies zitten. Auto's reflecteren en zo. :9~
Ik heb GTA3 al uitgespeeld op me PC maar ik ben toch weer opnieuw begonnen. Nu speel ik natuurlijk alle missies gelijk door en heb ik hem zo uitgespeeld. Maar ik wil nog ff alles checken in GTA3 zoals de secret packages en de taxi, politie en ambulance-missies nog halen.
Moet ik ook nog steeds doen... Al heb ik VC wel op 100% uitgespeeld op de pc, GTA3 heb ik niet afgemaakt, want in m'n ambulance was ik eindelijk op level 10 (van 12), moet ik een ventje ophalen die klem zit in een muur van een gebouw, en die dus nooit in de ambulance stapt.... grrrrrrrrrrrrrr. Nooit meer aan begonnen.

Maar toch maar de double pack voor Xbox aangeschaft... en we proberen het rustig nog een keer.

Nog even iets anders: zijn er mensen die naast Top Spin nog andere XSN-titels spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pp_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-11-2021

pp_

Amped 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Enkel Top Spin, en dat zo ook nog wel even blijven schat ik zo in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
hoor steeds matige reviews over de controls? of valt dat reuze mee?
denk dat ik Top spin, SSX3 en Amped 2 will hebben. alleen kan ik nergens Top Sping vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:22
Is die een beetje gaaf dan?
Ik heb wel amped 1, maar die heb ik maar 2 of 3 keer gespeeld omdat ik 'm zo bagger vond spelen. Vooral in vergelijking met SSX tricky.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

SSX is veel makkelijker dan Amped 2. Vooral de besturing is veel pittiger en realistischer dan een titel als SSX. En hoewel SSX3 de populaire keuze is nu, is Amped 2 zeker niet slecht, maar gewoon heel wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

Amped is live! en dat is toch wel 100% verschil met SSX3 (zonde EA)

Maar amped is moeilijker (realistischer) en heeft iets kuttere controlls (stijf)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Laatst online: 14:22
TheEvilCuber schreef op 13 januari 2004 @ 15:17:
Amped is live! en dat is toch wel 100% verschil met SSX3 (zonde EA)

Maar amped is moeilijker (realistischer) en heeft iets kuttere controlls (stijf)
Dus nog steeds niet iets voor mij :P

Realistisch vind ik wel leuk, maar stijve controls is dus gewoon klote.

Gelukkig kan ik nog wel ff verder met PGR2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-10 23:04
Ik speel Amped 2 nu en ben toch echt wel een beetje verslaafd aan het raken.. Het begin is een beetje stroef maar als je eenmaal gewend bent wil je niet meer anders...

Nog geen xbox live gespeeld, maar hoop dit binnenkort wel te doen..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit te twijfelen tussen 2 pakketten. Namelijk de Massive Entertainment Pack en de Silver Bullet pack

Massive Entertainment Pack:

-Halo
-Midtown Madness 3
-Brute Force
-2e controller

voor 229.95 euro bij de Bart Smit (bij de dixons krijg je een dvd-kit erbij)

Silver Bullet Pack:

-Rainbow Six 3
-XIII
-Maar een controller

219.95 euro bij de Bart Smit (geen id of deze verkrijgbaar is bij de dixons)

Het gaat mij om de spellen. Welke zijn leuker? Ik heb Midtown Madness3 en Halo gespeeld bij een vriend die de Massive Entertainment pack heeft en die zijn wel leuk maar ik was snel uitgekeken op Midtown. Hoe groot is een Xbox eigenlijk? Want zijn de afmetingen want dan weetik of hij in me kastje past :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pp_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-11-2021

pp_

Ik ben verslaafd aan Amped 2. Schitterende graphics en die controls vind ik mee vallen. Als je zelf snowboard zijn de tricks logisch geplaatst op je controller. Anders zul je ze moeten leren, maar echt moeilijk zal het niet zijn lijkt me. Ik heb gehoord dat het online helemaal vet moet zijn, alleen heb ik dit nog niet ervaren. Verder verkies ik dit spel boven SSX 3 omdat het veel realistischer is, hoewel er ook tricks zijn die onmogelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:48
hmmm brute force is ook klote, valt echt zwaar tegen, ik zou voor silver bullet pack gaan, + halo ergens op de kop tikken 2e hands ofzo

btw. Ik heb halo nog wel voor een 2e keer, gewoon legaal, dus je kan hem van mij wel kopen

[ Voor 26% gewijzigd door DarkShadow op 13-01-2004 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIMBUS
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-03 13:43
Ik zit er ook al een tijdje over na te denken om een Xbox te kopen, maar ik vraag me af welke packs er de komende weken nog gaan uitkomen. Ik wilde eerst namelijk die Limited edition pack kopen met halo, midtown madness, controller en live proefabo voor €180, maar ik zie nu opeens dat die pack overal in prijs gestegen is naar €200 en omdat dit ook niet meer de nieuwste spellen zijn is deze set nu een stuk minder aantrekkelijk. Die andere packs spreken me niet zo aan (silver bullet / pack met brute force / dvdpack).
Iemand enig idee of er nog een pack gaat uitkomen met PoP of GTA of iets anders?

Ohja, ik ben de laatste tijd ook de xbox fora afgelopen en het valt me op dat er best vaak topics staan van mensen die die limited edition pack gekocht hebben waarbij de xbox of een spel niet goed werkt; toeval? of een slecht batch?

Dievenbaker: volgens dixons zijn de afmetingen 80x325x260 hxbxd mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

NIMBUS schreef op 13 januari 2004 @ 21:50:
Ik zit er ook al een tijdje over na te denken om een Xbox te kopen, maar ik vraag me af welke packs er de komende weken nog gaan uitkomen. Ik wilde eerst namelijk die Limited edition pack kopen met halo, midtown madness, controller en live proefabo voor €180, maar ik zie nu opeens dat die pack overal in prijs gestegen is naar €200 en omdat dit ook niet meer de nieuwste spellen zijn is deze set nu een stuk minder aantrekkelijk. Die andere packs spreken me niet zo aan (silver bullet / pack met brute force / dvdpack).
Iemand enig idee of er nog een pack gaat uitkomen met PoP of GTA of iets anders?

Ohja, ik ben de laatste tijd ook de xbox fora afgelopen en het valt me op dat er best vaak topics staan van mensen die die limited edition pack gekocht hebben waarbij de xbox of een spel niet goed werkt; toeval? of een slecht batch?

Dievenbaker: volgens dixons zijn de afmetingen 80x325x260 hxbxd mm
Ik denk dat het inderdaad een slechte serie is, want denk ik puur toeval moet zijn. Maargoed, er is nu een PGR2 pack in Duitsland welke nog niet zeker is of deze ook naar Nederland komt. Er is ook een True Crime pack in omloop naast die je al noemde. Verder weet ik zo snel niet wat er aan zit te komen, behalve dan waarschijnlijk de PGR2 pack met Xbox, Controller en PGR2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIMBUS
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-03 13:43
Een PGR2 pack zou wel mooi zijn ja, maar het is natuurlijk nog maar afwachten of die hier ook uit gaat komen; om nou helemaal naar Duitsland te gaan ervoor dat gaat me dan weer net ff te ver :)

True Crime spreekt me helaas ook niet zoveel aan ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

TheEvilCuber schreef op 10 januari 2004 @ 14:17:
[...]

Me 2,
Ik gok dat ze beide pas augustus/ september uitkomen. Fable helemaal.
Sudeki en Fable vertraagd

Zoals ik al zei: :D
13-01-2004 | Jelle van Es

Scheur de lente van 2004 maar uit je agenda. Zoals het er naar uitziet hebben zowel Sudeki als Fable wederom vertraging opgelopen.

Er is een gezegde dat luid 'haastige spoed is zelden goed'. Waarschijnlijk hangt deze tekst op de kantoren van Big Blue Box en Climax, want zowel Fable als Sudeki heeft wederom vertraging opgelopen.

Dachten we eerst dat beide spellen in de lente van 2004 zouden uitkomen, nu zegt de releaselijst van Microsoft dat we de spellen niet eerder dan de zomer van 2004 hoeven te verwachten.
www.insidegamer.nl

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
ik heb gisteren een advanced scart kabel gekocht, 2e hands maar de enige reden waarom die gozer het heeft verkocht is omdat hij nu een kabel heeft besteld zodat hij zijn xbox direct aan zijn projector kan sluiten. Maar het leek alsof die kleuren net iets minder fel waren. Kan dit kloppen, of ben ik nou zo hard aan het zoeken naar verschillen dat dingen mij gewoon wat meer opvallen nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren balen: ik heb een oude beamer van kantoor gekregen, die zo oud is dat hij niet boven 640x480 ging. Het apparaat is ongeveer 2x zo groot als de Xbox zelf, dus dat zegt wel wat over z'n leeftijd. :+ Mijn vriendin had toen het briljante idee om de Xbox erop aan te sluiten. Dus aangesloten op de Xbox, ingeschakeld, en hoi, hoi, ik kreeg het groene dashboard schitterend 2x2,5m op mijn muur geprojecteerd!

Ik dus even naar m'n andere kamer om PGR2 te pakken, kom ik terug, is het dashboard opeens bruin/geel! Beamer is dus eventueel toch iets over THT-datum heen. Oh well... Wat kost een beetje knappe beamer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Niet online
Kan je niet beter een nieuwe lamp voor dat beestje kopen ipv een nieuwe beamer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
Verwijderd schreef op 14 januari 2004 @ 10:44:
Gisteren balen: ik heb een oude beamer van kantoor gekregen, die zo oud is dat hij niet boven 640x480 ging. Het apparaat is ongeveer 2x zo groot als de Xbox zelf, dus dat zegt wel wat over z'n leeftijd. :+ Mijn vriendin had toen het briljante idee om de Xbox erop aan te sluiten. Dus aangesloten op de Xbox, ingeschakeld, en hoi, hoi, ik kreeg het groene dashboard schitterend 2x2,5m op mijn muur geprojecteerd!

Ik dus even naar m'n andere kamer om PGR2 te pakken, kom ik terug, is het dashboard opeens bruin/geel! Beamer is dus eventueel toch iets over THT-datum heen. Oh well... Wat kost een beetje knappe beamer?
scheelt heel veel in prijzen (DLP, lcd projector enz, lichtopbrengst, resolutie, etc.). maar voor je xbox kan je voor de goedkopere beamer gaan die dan vaak resolutie tot 800x600. denk dat ie al vanaf 1000 euro kan vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Verwijderd schreef op 14 januari 2004 @ 10:44:

Aaah dus dat was het...
En ik maar invites sturen om een potje Rainbow Six 3 of PGR2 te spelen... :o

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Laatst online: 26-09 15:57
Bij deze wil ik even mijn beklag doen over de online features van top spin. Dan heb ik het niet over de (soms) aanwezige lag, maar wel over hoe er wordt omgegaan met de statistieken. Voor degene die het nog niet wisten, de database servers oid gaan niet helemaal vlekkeloos om met de data win/verlies rato's en dergelijke. Het komt meerdere malen per week voor dat de statistieken gereset worden en je dus van plaats 170 naar 10.000 valt. Of dat je van 300+ gespellede partijen naar 4 terugvalt ofzo. Hele rare dingen in ieder geval.

Het irriteert me mateloos. Het is en blijft een spelletje, maar een van de grote drijfveren om top spin te (blijven) spelen (dubbelen in dit geval) is de ranking. Het is leuk om te zien of je beter bent dan anderen, hoe je he nou went of keert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

OcNewB schreef op 14 januari 2004 @ 12:54:
Bij deze wil ik even mijn beklag doen over de online features van top spin. Dan heb ik het niet over de (soms) aanwezige lag, maar wel over hoe er wordt omgegaan met de statistieken. Voor degene die het nog niet wisten, de database servers oid gaan niet helemaal vlekkeloos om met de data win/verlies rato's en dergelijke. Het komt meerdere malen per week voor dat de statistieken gereset worden en je dus van plaats 170 naar 10.000 valt. Of dat je van 300+ gespellede partijen naar 4 terugvalt ofzo. Hele rare dingen in ieder geval.

Het irriteert me mateloos. Het is en blijft een spelletje, maar een van de grote drijfveren om top spin te (blijven) spelen (dubbelen in dit geval) is de ranking. Het is leuk om te zien of je beter bent dan anderen, hoe je he nou went of keert.
Dit is ook het geval met de ELO-rating in Rainbow Six 3. Ik heb bijvoorbeeld 2500 en dan switch ik van server en dan heb ik ineens 3500 wat dus nooit kan. Ik had gehoord dat er een fix voor uitkomt door middel van een update die dan via Live te downloaden valt. Ik vind het ook irritant, maarja dan maar wachten op een eventuele update.

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@TS :

Misschien is het ook handig om bij de DVD-kit te vermelden dat je nu ook een Moviepack kan kopen voor 39,99 waar je de DVD-kit + Ice Age en Minority Report bij krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CaptainM schreef op 14 januari 2004 @ 12:16:
Aaah dus dat was het...
En ik maar invites sturen om een potje Rainbow Six 3 of PGR2 te spelen... :o
Ah, sorry 'bout that... Vriendin zat inderdaad even een potje PGR2 te spelen, en zij speelt niet echt online. Maar ik heb zelf RS3 gespeeld, maar zie je daarin ook een envelopje met uitnodiging? Ik heb helemaal niks langs zien komen toen ik RS3 speelde.

Niks persoonlijks dus, en zou graag eens PGR2 online tegen je willen doen, jou even een lesje leren.

(een lesje hoe je Refried Noodle van de weg rijdt, dus... :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Cook schreef op 14 januari 2004 @ 11:25:
Kan je niet beter een nieuwe lamp voor dat beestje kopen ipv een nieuwe beamer?
Nou... er komt nog wel licht uit, maar de kleuren kloppen niet meer. Ik weet niet of ik dat met een nieuwe lamp opgelost krijg? Maar aangezien een lamp zo ongeveer het duurste uit een beamer is, zou ik eerder een hele nieuwe kopen die a) driekwart kleiner is, b) meer dan 640x480 aankan, c) lichter is dan een 19" monitor, en d) minder geluid maakt dan een kleine stofzuiger.

Weet iemand trouwens of EA nog plannen heeft om Nascar Thunder 2004 en/of MVP Baseball 2004 naar Europa te brengen?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2004 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Xbox Live 3.0 komt eraan

En wel in April van dit jaar. Nog niet alle opties zijn bekend, maar deze mag je in ieder geval al verwachten :

Voicemail
Met Voicemail kunnen we eigenlijk wel nagaan wat er bedoeld wordt. Je kan nu bij een verzonden of ontvangen invite of een friendrequest een spraakberichtje van maximaal 15 seconden toevoegen.

Title Managed Storage
Hiermee kun je je game informatie (over hoe ver je in een game bent en dergelijke) opslaan in de Live Storage Servers. Deze is onderverdeeld in 2 delen: Wereldwijde Opslag en Per Speler/Per Game Opslag. Wereldwijde Opslag is alleen om te bekijken, om vergelijkingen etc te trekken. Bij de PS/PG Opslag is het mogelijk om per game voor 32kb gegevens op te slaan, zoals je settings en je beste tijden etc.

Family Title ID
Deze optie is er speciaal om over soorgelijke games de statistieken van teams en spelers op te slaan en te vergelijken. Een game kan maximaal tot 4 Families behoren. De family waar de game inkomt is afhankelijk van de publishers en de developers.

Teams
Met deze feature kan je teams vormen binnen een spel. Deze feature zorgt ervoor dat je de titel van je team kan veranderen.

Competitions
Net als bij XSN kan je nu ook bij Xbox Live een eigen competitie starten. De competities kunnen door zowel de publisher als een gamer gemaakt worden.

Messaging
Met deze functie kan een game elke game gespecificeerde tekst en spraak berichten rondsturen naar je teamgenoten, je vrienden, of alle spelers.

New Xbox Live Statistics Features
Met deze vernieuwde statistic feature is het mogelijk dat je snel en simpel je stats kan vergelijken met maximaal 3 andere spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Wil je nu een ballon? :D

;)

Tis toch meer Halo2 wat bij mij op t verlanglijstje staat :P
Maarja, altijd jammer natuurlijk..

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Laatst online: 17:22

SuBBaSS

-has Ryzen

Goede wijn heeft ook tijd nodig.

Misschien beetje boude vergelijking, maar als je je niet vastpint op een releasedate, kan het ook nooit tegenvallen. Zou wel jammer zijn als de glans van het spel af is, omdat je er een jaar over hebt zitten balen dat ie er nog niet is, terwijl het misschien net zo'n vet spel is.
Ik wacht dus gewoon geduldig op Fable.
(En heb trouwens genoeg games die ik in de tussentijd wil masteren) :+

[ Voor 3% gewijzigd door SuBBaSS op 14-01-2004 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Verwijderd schreef op 14 januari 2004 @ 15:32:
[...]

Weet iemand trouwens of EA nog plannen heeft om Nascar Thunder 2004 en/of MVP Baseball 2004 naar Europa te brengen?
Geen plannen, ze zijn niet te vinden in de PAL releaselijsten van EA.
Okyah schreef op 14 januari 2004 @ 17:58:
[...]

Wil je nu een ballon? :D

;)

Tis toch meer Halo2 wat bij mij op t verlanglijstje staat :P
Maarja, altijd jammer natuurlijk..
BG&E komt ook pas in maart :( wel voor een vriendelijk bedrag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

AudiRS4 schreef op 14 januari 2004 @ 19:02:
BG&E komt ook pas in maart :( wel voor een vriendelijk bedrag
Ahneee :/ Ik dacht februari (eerst januari)...
Maarja, PoP nog wel op tijd? Ik heb nu toch geen tijd om te spelen, maarja :P
En als PoP en BG&E zodirect voor de prijs van 1 spel gehaald kunnen worden is dat natuurlijk erg leuk :Y)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Okyah schreef op 14 januari 2004 @ 19:27:
[...]

Ahneee :/ Ik dacht februari (eerst januari)...
Maarja, PoP nog wel op tijd? Ik heb nu toch geen tijd om te spelen, maarja :P
En als PoP en BG&E zodirect voor de prijs van 1 spel gehaald kunnen worden is dat natuurlijk erg leuk :Y)
De releasedatum is veranderd van eind Jan naar begin Maart. PoP komt zogauw het februari is en als je ze allebei wilt ben je 70 euro kwijt als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Nja, beter dan 120 eypo, niet? :)
En februari is lekker dichtbij :)

Oh, ik had gehoord eind februari btw, dus het is minder erg dan het lijkt met begin maart, phew ;)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:11
Zijn hier al veel mensen die een communicator hebben?

Als ik MM3 via live aan't spelen ben (heb nog maar 2 spellen :'( ), zijn er heel veel mensen met, en dan vraag ik me vaak af wat ze nou aan't lullen zijn. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Fire69 op 15-01-2004 07:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.R.
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

D.R.

XBox Live Tag: CrazyCavia

Bij de Live options kun je toch je TV kiezen om te horen wat die lui zeggen.

Flickr | Groningen Eelde Aviation Society | Flightdiary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fire69 schreef op 15 januari 2004 @ 07:08:
Zijn hier al veel mensen die een communicator hebben?

Als ik MM3 via live aan't spelen ben (heb nog maar 2 spellen :'( ), zijn er heel veel mensen met, en dan vraag ik me vaak af wat ze nou aan't lullen zijn. :)
Ik heb anders nog wel een communicator voor je over. Het is niet de originele van Microsoft, maar die ene die bij Rainbow Six 3 zat, en ik heb hem niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
D.R. schreef op 15 januari 2004 @ 08:00:
Bij de Live options kun je toch je TV kiezen om te horen wat die lui zeggen.
In het spel zelf, of in het Live-dashboard? :?
Verwijderd schreef op 15 januari 2004 @ 09:57:
[...]

Ik heb anders nog wel een communicator voor je over. Het is niet de originele van Microsoft, maar die ene die bij Rainbow Six 3 zat, en ik heb hem niet nodig.
Waarom gebruik je hem niet, of heb je een ook originele via een Starterkit of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
wel sneaky van microsoft om die communicator ook los te verkopen als je ook eigenlijk gratis krijgt met de startkit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Chillmeister schreef op 15 januari 2004 @ 10:21:
wel sneaky van microsoft om die communicator ook los te verkopen als je ook eigenlijk gratis krijgt met de startkit
Waarom?? Je hebt ook free trials, die kan je verlengen met je Credit Card, dan heb je dus geen starterskit gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fire69 schreef op 15 januari 2004 @ 10:12:
Waarom gebruik je hem niet, of heb je een ook originele via een Starterkit of zo?
Idd had ik al een originele bij m'n starterkit... en NOG een originele bij een nieuwe starterkit omdat ik een nieuwe account moest aanvragen... en toen NOG eentje, de R6-headset bij R6 (die namelijk even duur was als R6 zonder headset... tja...)... Ik heb meer headsets dan controllers op het moment.

Which reminds me: als ik het goed herinner, zijn er games waarbij je met een vriendje splitscreen gezamelijk op live kunt, waarbij de ander onder een soort guest-account op live gaat. Werkt daar een headset ook bij? Voor de 2e speler dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Ah deze maand eindelijk een Xbox kopen :D

heb gister ff bij een vriend wat games Live! gespeeld en dat beviel me wel :)
Rainbow Six 3 was echt tof online, maar ik vond Unreal Champoinship het best :)
Verder ook ff PGR2 online gespeeld maar dat vond ik niks (Y:

Ik probeer zo veel mogelijk vantevoren te verzamelenomdat ik alleen geld heb voor een xbox (inc controller) en dan niet meer voor de rest.
Ben nu dus Unreal Champoinship aan het regelen (eerst ff lenen en daarna kopen voor 20 euro van een vriend)
verder heb ik ook al een Live trail kit en moet ik dus nog zon headsetje :)

/me kan niet wachten tot hij weer kan Ownen met UC (stond gister 2e op een server met 15 man terwijl ik het nooit speel

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
PWM schreef op 15 januari 2004 @ 11:35:
[...]

Waarom?? Je hebt ook free trials, die kan je verlengen met je Credit Card, dan heb je dus geen starterskit gehad.
ik heb ook een free trail. maar dan kan ik dat verlengen d.m.v een starter kit te kopen met headset voor 59 euro.

of een jaarabonnement nemen en 59 euro betalen vanaf je credit card. Nou dan is het wel een makkelijke keuze welke je gaat nemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
02/10/2004

dit is de amerikaanse datum weegeving als je dat nog niet wist. Dus 10 February komt ie uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Chillmeister schreef op 15 januari 2004 @ 12:17:
[...]

02/10/2004

dit is de amerikaanse datum weegeving als je dat nog niet wist. Dus 10 February komt ie uit.
Ik denk niet dat ie al zo snel klaar zal zijn.. of zijn ze al zo ver?
/me denk aan augustus

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ook, zou heerlijk zijn hoor, maar ik gok dat we weer lang kunnen wachten. Doet me weer denken aan dat verrot lange wachten op Metroid Prime .... ik was bijna veranderd in een serial killer .... zal nu weer gebeuren hoor ;)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
ik weet alleen dat in amerika het mm/dd/yyyy ipv dd/mm/yyyy is. Ik hoop dat ie zo snel uitkomt want dat spel brengt goede oude tijden terug in een nieuw jasje. Daarom wil ik ook PoP hebben. allemaal jeugd sentimenten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:48
wow evilcuber, dus jij gaat ook xboxen, dacht dat je erg pro gc was ;)

ah meerdere consoles hebben ownt! khad een gc en een xbox samen met mn broertje, maar helaas heeft hij de gc verkocht, had geld nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op 15 januari 2004 @ 12:06:
Ah deze maand eindelijk een Xbox kopen :D

heb gister ff bij een vriend wat games Live! gespeeld en dat beviel me wel :)
Rainbow Six 3 was echt tof online, maar ik vond Unreal Champoinship het best :)
Verder ook ff PGR2 online gespeeld maar dat vond ik niks (Y:

Ik probeer zo veel mogelijk vantevoren te verzamelenomdat ik alleen geld heb voor een xbox (inc controller) en dan niet meer voor de rest.
Ben nu dus Unreal Champoinship aan het regelen (eerst ff lenen en daarna kopen voor 20 euro van een vriend)
verder heb ik ook al een Live trail kit en moet ik dus nog zon headsetje :)

/me kan niet wachten tot hij weer kan Ownen met UC (stond gister 2e op een server met 15 man terwijl ik het nooit speel
Werdt tijd he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gezien blijvende PC problemen ga ik denk ook ook maar online met mijn Xbox. Heb overigens ook een Cube en PS2.

Unreal Championship lijkt me ook wel aardig, maar als je eenmaal UT2k3 en daluk UT2k4 gezien hebt .... is UC echt een stuk minder. Maar Rainbow Six 3 zal ik zeker aanschaffen, lijkt mij wel wat.

Maar ik zit nog te twijfelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
zit zo te twijfelen of ik RS3 voor de PC haal of voor de xbox. krijg nu vaker van dit soort problemen nu ik beide heb (luxe wat een probleem!). moet toch sowieso al mijn pc een mega upgrade doen, alleen al voor Half-life 2

[ Voor 6% gewijzigd door Chillmeister op 15-01-2004 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Verwijderd schreef op 15 januari 2004 @ 11:59:
[...]

Idd had ik al een originele bij m'n starterkit... en NOG een originele bij een nieuwe starterkit omdat ik een nieuwe account moest aanvragen... en toen NOG eentje, de R6-headset bij R6 (die namelijk even duur was als R6 zonder headset... tja...)... Ik heb meer headsets dan controllers op het moment.

Which reminds me: als ik het goed herinner, zijn er games waarbij je met een vriendje splitscreen gezamelijk op live kunt, waarbij de ander onder een soort guest-account op live gaat. Werkt daar een headset ook bij? Voor de 2e speler dus?
Heb je geen originele op overschot dan? :)
Wat moet je ervoor hebben? Ik beloof wel niks, zit nogal krap bij kas. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Evilcuber ik heb een headset voor je en ik had je al 2 maaanden trial gegeven dus daar ben je dan even zoet mee tot je geld hebt

/\
EDIT:

Lol ik was nog bij iemand anders ingelogd :P
ziet er zo wel grappig uit (alsof ik een 2e persoonlijkheid heb)

[ Voor 34% gewijzigd door Collaborator op 15-01-2004 16:07 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand van jullie een idee waar ik Marvel VS Capcom 2 kan uithalen? Of heeft iemand em thuis liggen en wil em voor een zacht prijsje verkopen aan mij? :)

edit:
http://www.play.com/play2...title&r=XBOX&title=108359 Play.com heeft em voor een zeer schappelijk prijsje ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2004 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op 15 januari 2004 @ 16:57:
Heeft iemand van jullie een idee waar ik Marvel VS Capcom 2 kan uithalen? Of heeft iemand em thuis liggen en wil em voor een zacht prijsje verkopen aan mij? :)

edit:
http://www.play.com/play2...title&r=XBOX&title=108359 Play.com heeft em voor een zeer schappelijk prijsje ;)
15 euro bij bart smit / E-plaza (in Amsterdam dan)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/nieuws/thekoregang_logo.gif

Ik zie veel potentieel in deze game en dus wordt het tijd dat de nieuwe screens hier tentoon gespreid worden :P

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/thekoregang028.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/thekoregang029.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/thekoregang030.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/thekoregang031.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/thekoregang032.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/thekoregang033.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/thekoregang034.jpg

Voor de volledigheid ook even het berichtje van XBW.nl erbij :
The Kore Gang is een platformer die je in staat stelt om met drie verschillende karakters te spelen. De persoon waarmee het allemaal begint is Pixie. Pixie is een meisje dat in een ondergronds lab valt en daar een fascinerende ontdekking doet, ze ontdekt namelijk de Core-Suit. Dit is een pak dat zich aanpast aan de drager en waarmee je capaciteiten vergroot worden. Nieuwsgierig als ze is stapt ze in het pak...

Pixie ontmoet verder een jongen, Madboy, en een hond, Rex die allemaal de nodige tijd in het pak willen spenderen. Gedurende de game kan je tussen deze personages wisselen en dat is ook nodig, want ze hebben allemaal hun goede en slechte punten. Pixie kan bijvoorbeeld heel goed klimmen en Madboy gebruik je voor de vechtpartijen. Rex is een echte snuffelhond en is enorm handig als je gericht iets zoekt.

De makers beloven ons 24 levels in zes verschillende werelden waarin je puzzels moet oplossen en tegenstanders moet uitschakelen met als uiteindelijk doel het bevrijden van de professor, die het Core-Suit ontwikkeld heeft, uit de handen van de mysterieuze aliens.

Ook de muziek speelt in The Kore Gang een belangrijke rol. Elke tegenstander zal begeleid worden door een kenmerkend deuntje, men noemt het zelfs de eerste game met geïntegreerde muziekjes in het verhaal. Of we dat zo serieus moeten nemen is de vraag, maar het ziet er naar uit dat The Kore Gang zich vormt tot een degelijke originele platformer en daar kunnen we er wel een paar van gebruiken op de Xbox.

De titel zal in de eerste helft van dit jaar ergens uitkomen, wanneer precies is onduidelijk. Bekijk nu alvast de nieuwe screenshots!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat vinden jullie van Soul Calibur II? Ik heb DOA3 al, en vond die wel leuk, maar weet niet hoe SC2 is in verhouding.

En Deathrow? De recenties liegen er niet om, maar zijn er mensen die het spelen en hun mening willen delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-10 16:27

TiMMieJ

PSN: Orixez

SC2 vind ik zelf echt 10x beter als DOA3.
Het enige minpunt is dat je bij SC2 geen take-overs kan maken zoals bij DOA3.
Maar voor de rest echt veel mooiere omgevingen en physics.
Je vecht wel met wapens in SC2 ipv met je vuisten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4of9
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
SCII is echt een van de beste beat 'm ups die ik ken...
Speelt lekker snel, veel extra's, fijne besturing, zowel speelbaar voor beginners al gevorderden (krijg mijn ass gekicked door mijn vriendin die alleen knoppen kan butsen) al met al een aanrader. Ik was DOA3 fan, maar nu ik die weer even speelde was ie toch een stuk minder leuk.

Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga denk ik vandaag een Xbox halen. Ik kan alleen niet kiezen uit de verschillende sets? of Rainbox6 met XIII of halo en midtown madness 3 ...en dan is er ook nog true crime..wat zouden jullie nemen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-10 10:48
Rainbow 6 met XIII, puur persoonlijk natuurlijk

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou voor R6 en XIII gaan. Als je daarmee klaar bent, kun je altijd nog Live gaan met beiden.

Halo wordt daarentegen binnekort opgevolgd door Halo 2, en alhoewel Midtown 3 leuk is, is PGR2 leuker (ok, beetje appels en peren...maar soit.). Ik zou dus het Silver Bullet pack aanschaffen, dan even doorsparen voor PGR2, en je zit voor de komende maanden goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op 16 januari 2004 @ 13:35:
Ik ga denk ik vandaag een Xbox halen. Ik kan alleen niet kiezen uit de verschillende sets? of Rainbox6 met XIII of halo en midtown madness 3 ...en dan is er ook nog true crime..wat zouden jullie nemen ?
Halo zal binnen zeer korte tijd in de Classics worden opgenomen.

MM3 vindt ik niet goed, maar da's persoonlijk. In het andere pack zitten nieuwere spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:56
Verwijderd schreef op 16 januari 2004 @ 11:45:
En Deathrow? De recenties liegen er niet om, maar zijn er mensen die het spelen en hun mening willen delen?
Deathrow is best leuk, en kan je best lang bezighouden. Vooral als multiplayer/partygame is het leuk. :) Lekker 4 tegen 4 over een system link spelen, en voor de team KO gaan. :Y)

Het is gewoon een futuristische sportsgame die zichzelf niet zo serieus neemt. Best een aanrader, vooral als je hem ergens goedkoop op de kop kunt tikken.

The sentence below is true.
The sentence above is false.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maniakje schreef op 16 januari 2004 @ 14:58:
Het is gewoon een futuristische sportsgame die zichzelf niet zo serieus neemt. Best een aanrader, vooral als je hem ergens goedkoop op de kop kunt tikken.
Is het 40 euro waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*RuffRyder NL meldt zich 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:56
40 euro is waar ik hem voor gekocht heb. :)

The sentence below is true.
The sentence above is false.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Ik had Deathrow voor 60 euro gekocht en vond het dat niet waard. Daarvoor is de gameplay net iets te eentonig (ja toch). Voor een prijs van 30 euro is het zeker een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu mijn xbox (silver bullet pack) binnen alleen hoe speel ik nu live? er zit niets bij wat het live spelen betreft :S?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

stap 1.: pak je credit card (heb je nodig om je registreren)
stap 2.: zoek het live 2 maanden bonnetje en gamen maar.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• likkepot
  • Laatst online: 06-12-2024

likkepot

Ghehe ghe heehe!

ff compleet iets anders
werd is verleden tijd dus kan überhaupt niet met dt geschreven worden.
kthx

Verder ben ik het met je eens dat de het tijd werd voor het aanschaffen van een xbox.

nikszolekkeralss.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Iedereen die een Xbox heeft zit waarschijnlijk gespannen te wachten tot Microsoft en Bungie eindelijk eens over de brug komen met Halo 2. Helaas moeten we daar waarschijnlijk nog zeker tot na de zomer op wachten, maar tot die tijd zal de nieuwe Community Manager van Bungie probreren om het leed wat te verzachten.
Is dit een grap? :|
Is dit nieuws mij voorbij gegaan ofzo, of weten jullie ook van niets?
Zou niet leuk zijn :/

//quote van gamer.nl btw..

[ Voor 5% gewijzigd door Okyah op 17-01-2004 15:00 ]

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

likkepot schreef op 17 januari 2004 @ 11:31:
[...]

ff compleet iets anders
werd is verleden tijd dus kan überhaupt niet met dt geschreven worden.
kthx

Verder ben ik het met je eens dat de het tijd werd voor het aanschaffen van een xbox.
Blijft moeilijk om je kop erbij te houden en te typen als je zat bent :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AudiRS4 schreef op 16 januari 2004 @ 18:01:
Ik had Deathrow voor 60 euro gekocht en vond het dat niet waard. Daarvoor is de gameplay net iets te eentonig (ja toch). Voor een prijs van 30 euro is het zeker een aanrader.
k heb geen bonnetje :S ..dat ist probleem ik ga maar eens back to the store

btw is het mogelijk Halo in vertical splitscreen te spelen (2player) ?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2004 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ff GTA gehaald :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Ik heb hem nu al een week, maar heb hem nog steeds niet gespeeld :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-10 14:16

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

ga spelen dan ;) , ik denk erover om hem ook te bestellen, maar ik weet niet of ik t wel dat geld waard vind, omdat ik m ook op pc al heb uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Het doosje is heel mooi, en ik weet dat je op doosjes geilt ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Is niemand geschokt over het feit dat Halo2 pas laat uitkomt? Xboxworld zegt ook helft van de zomer :/

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Okyah schreef op 17 januari 2004 @ 20:59:
Is niemand geschokt over het feit dat Halo2 pas laat uitkomt? Xboxworld zegt ook helft van de zomer :/
Zal ik eens wild doen en zeggen dat ik hem pas rond kerstmis verwacht ?
Ik kan me de woorden "spreiding van toptitels" nog herinneren. En als je een beetje gaat rekenen zou dat wel eens precies kunnen uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

AudiRS4 schreef op 17 januari 2004 @ 21:00:
Zal ik eens wild doen en zeggen dat ik hem pas rond kerstmis verwacht ?
Ik kan me de woorden "spreiding van toptitels" nog herinneren. En als je een beetje gaat rekenen zou dat wel eens precies kunnen uitkomen.
AAAAAH :/
AudiRS4, niet zo eng doen :|
Ik zou dat wel heel jammer vinden, ik wacht echt al lang op die titel :/ en ik had em vorig jaar al ergens aan het eind verwacht eerst. Nja, een halfjaar uitstel is wel ok, maar nog een half jaar? :/
Welke toptitels komen er dan nu uit?

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Ik denk dat ik de XBOX ga aanschaffen voor 1 enkele reden :D Fable. Na al de filmpjes op www.lionsource.de over Fable kan ik niet WACHTEN deze game te spelen. echt zo ontzettend gaaf, innovatief en origineel in het RPG genre.. Molyneux rulez.

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een van de betere games momenteel. Heb zelf het double pack al sinds begin deze maand en ben niet meer weg te slaan van m'n console. Enkel Vice City boeit me momenteel - gta3 heb ik zelf nog niet eens geladen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

FoggyFreek schreef op 17 januari 2004 @ 21:09:
Ik denk dat ik de XBOX ga aanschaffen voor 1 enkele reden :D Fable. Na al de filmpjes op www.lionsource.de over Fable kan ik niet WACHTEN deze game te spelen. echt zo ontzettend gaaf, innovatief en origineel in het RPG genre.. Molyneux rulez.
Er zijn geruchten dat het spel ook naar de pc komt, btw :) Check ook het Fable topique even :)

//Oh, ik zie net dat jij dat zelf in het Fable topique hebt gezegd :D

[ Voor 8% gewijzigd door Okyah op 17-01-2004 21:11 ]

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Okyah schreef op 17 januari 2004 @ 21:05:
[...]

AAAAAH :/
AudiRS4, niet zo eng doen :|
Ik zou dat wel heel jammer vinden, ik wacht echt al lang op die titel :/ en ik had em vorig jaar al ergens aan het eind verwacht eerst. Nja, een halfjaar uitstel is wel ok, maar nog een half jaar? :/
Welke toptitels komen er dan nu uit?
Nu is een groot woord, maar ze gaan volgens ze gaan hun toptitels niet met elkaar laten concureren.

Denk dan aan titels als BC, Fable, Sudeki, Ninja Gaiden, Pro Race Driver 2, DOA Online, Psychonauts, The Kore Gang, Kameo, etc. Allemaal titels die MS als belangrijke titels ziet voor het Xbox platform, en dus niet met elkaar mogen 'strijden'. Het blijkt wel een stragegie te zijn die werkt want de Xbox heeft het hoogste aantal verkochte games per consolebezitter.
Okyah schreef op 17 januari 2004 @ 21:10:
[...]

Er zijn geruchten dat het spel ook naar de pc komt, btw :) Check ook het Fable topique even :)

//Oh, ik zie net dat jij dat zelf in het Fable topique hebt gezegd :D
Twee weken terug hebben de gebroeders Carter in een interview met (insert grote gamesite) gezegd dat een PC versie zo goed als van de baan is omdat men zich wil richten op innovatieve nieuwe spelconcepten ipv het aanpassen van een bestaand spel aan een ander platform. Het spel is ook puur als Xbox game opgezet en dan ook helemaal rondom de controllers opgebouwd. Het zou dus zowiezo door een andere studio oid. moeten gebeuren mocht er een PC poort komen.

[ Voor 32% gewijzigd door Wom op 17-01-2004 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Ja, ze hebben uit financieel oogpunt gezien ook wel een punt :) Maar jammer is het wel..
Nu is de vraag of ze Halo2 dan nog een beetje op zullen poetsen, zou wel koel zijn :D
Ik heb liever veel koele titels in 1 keer, maarja :P
AudiRS4 schreef op 17 januari 2004 @ 21:11:
Twee weken terug hebben de gebroeders Cartner in een interview met (insert grote gamesite) gezegd dat een PC versie zo goed als van de baan is omdat men zich wil richten op innovatieve nieuwe spelconcepten ipv het aanpassen van een bestaand spel aan een ander platform. Het spel is ook puur als Xbox game opgezet en dan ook helemaal rondom de controllers opgebouwd. Het zou dus zowiezo door een andere studio oid. moeten gebeuren mocht er een PC poort komen.
Oh, ok. Ik ben niet geheel up to date merk ik al :P
Maarja, ik heb toch een xbox :Y)

[ Voor 59% gewijzigd door Okyah op 17-01-2004 21:15 ]

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Okyah schreef op 17 januari 2004 @ 21:14:
Ja, ze hebben uit financieel oogpunt gezien ook wel een punt :) Maar jammer is het wel..
Nu is de vraag of ze Halo2 dan nog een beetje op zullen poetsen, zou wel koel zijn :D
Ik heb liever veel koele titels in 1 keer, maarja :P
[...]

Oh, ok. Ik ben niet geheel up to date merk ik al :P
Maarja, ik heb toch een xbox :Y)
Daarom moet ik dus zo'n ding hebben :9~

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/i.dsp/1074347342.jpg

Microsoft komt in Japan met speciale gekleurde edities van zijn Xbox-gameconsole, zo lezen we op Bink.nu. De spelcomputer zal met de mode meegaan en zijn huidige zwarte jasje inruilen voor een maagdelijk wit of fris regenblauw jurkje. Natuurlijk zullen ook de controllers voorzien worden van een nieuwe outfit; zij kunnen rekenen op bekleding in dezelfde kleur als de Xbox zelf. Vanaf het eind van juni zullen deze special editions te bestellen zijn bij Xbox.com in Japan.

Bron: Tweakers

Ik vindt die blauwe wel mooi, wit ziet er niet uit. Vraag me alleen af hoe het gaat met de verkopen in Japan als we nu al met kleurtjes moeten gaan klooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
heb ze al op heel veel forums gezien maar vind wit juist superstrak.
5000 blauwe ene 1000 witte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sv3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:55
:/ M'n broertje had bij een spel een 2 maanden trial voor xbox live gekregen, dus ik dat ding aan inet hangen, invullen enzo, moet je ineens credit card gegevens invullen :? Ik dat papiertje eens goed lezen, blijkt dat je je met je credit card moet aanmelden en naar 2 maanden zelf moet cancelen 8)7 Wat is dat voor lame gedoe :|

Last.fm
Films!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
sv3n schreef op 19 januari 2004 @ 11:08:
:/ M'n broertje had bij een spel een 2 maanden trial voor xbox live gekregen, dus ik dat ding aan inet hangen, invullen enzo, moet je ineens credit card gegevens invullen :? Ik dat papiertje eens goed lezen, blijkt dat je je met je credit card moet aanmelden en naar 2 maanden zelf moet cancelen 8)7 Wat is dat voor lame gedoe :|
heb ik ook maar hoe werkt het als je zo'n starterkit koopt na een trail? moet je dan nog steeds eerst cancellen en dan opnieuw alles invoeren om een starterkit te gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sv3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:55
Chillmeister schreef op 19 januari 2004 @ 11:18:
[...]

heb ik ook maar hoe werkt het als je zo'n starterkit koopt na een trail? moet je dan nog steeds eerst cancellen en dan opnieuw alles invoeren om een starterkit te gebruiken
ik denk dat je dan gewoon je account met een jaar kunt verlengen door die code van starters pakket in te voeren, lijkt mij logisch aangezien starterspakket niet alleen is om nieuwe accounts aan te maken en 2 maanden trial wel :)

Last.fm
Films!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Wat ik raar vind is dat ik nergens op internet iets kan vinden over de game Juiced. |:( Dit is een nieuwe race-game die, volgens de laatste Power Unlimited, ergens in semptember/oktober uit gaat komen. De game was eerst in ontwikkeling door Rage Software, maar die zijn in 2002 over de kop gegaan. Akklaim heeft het nu over genomen.

Juiced is een race-game die het best te omschrijven valt als een mix van Need For Speed: Undergroung en Project Gotham Racing 2. :9~ Dus wat ik bedoel is dat je het tunen en bestickeren van je auto kunt doen zoals NFS: U (het op-juice-en van je voiture) maar het rijgedrag van de auto's is a la PGR2. De screenshots in de PU logen er niet om en ze zagen zeer gelikt uit. Nu maar hopen dat de bestruring niet zo nep en zo zweverig is als NFS: U, want dat was toch een van mijn grootste kritiek punten op die game, ondanks dat het een echte arcade racer is. Ik bedoel, kijk naar Burnout 2. Dit is een pure arcade racer, maar hier liggen de auto's gewoon lekker op de weg. Als iemand meer info over Juiced weet te vinden, wil die het dan graag hier melden want ik ben zeer benieuwd naar de game.

En dan nog iets: waarom zie ik zo weinig van jullie hier die een Live-account hebben online? AudiR64 bijvoorbeeld, je bent volgens mij meer in dit topic bezig dan aan het gamen op je Xbox. :o

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
CaptainM schreef op 20 januari 2004 @ 09:37:
Nu maar hopen dat de bestruring net zo nep en zo zweverig is als NFS: U, want dat was toch een van mijn grootste kritiek punten op die game
net of niet?

wat je heb verteld klinkt/klonk het zeer belovend. hopelijk dat er iets van komt. NFS:U ik weet niet eens of ik da ga proberen. Ik mis NFS: porsche unleashed!
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.