Het Grote XBOX Topic deel 7

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.377 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09 16:57
Weet iemand wat een Key Ring is ? :P
Het zal toch geen Sleutelhanger zijn ? :D

[ Voor 4% gewijzigd door M@NIC op 29-12-2003 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om nog een x terug te komen op die joytech neo s contoller die ik had gehad voor de kerst .

Hij is net wat kleiner dan de officiele -s ,maar voelt voor de rest veel lekkerder aan ..echt een supercontroller voor de helft van de officiele controller? (not sure want ik heb hem gekregen :) )
Bij mij is het nu iig de nummer 1 controller en de andere voor de gasten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:06
Bizzarro schreef op 29 december 2003 @ 17:36:
oude zijn niet meer te koop (naleverbaar niet in ieder geval)

dus goed koekeloeren in winkels, en kijken of ze m toevallig nog ergens hebben.

(je kan ook vragen of je er een van zon demo-set mag kopen :P )
Ik heb me verleden week nog een "oude" gekocht.
Ik vond het zo stom om 2 verschillende controllers te hebben. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Ik dacht net aan iets...

Er zijn toch redelijk wel wat mensen die hun xbox ombouwen om oa. dvix/xvid en mp3 en zo te kunnen streamen via het netwerk.
Dat hier nog niemand heeft proberen geld uit te slaan door gewoon een legale mediaplayer te ontwikkelen hiervoor? Je kan toch gewoon legaal een mp3/divx 4&5/xvid player op een cdtje zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Fire69 schreef op 30 december 2003 @ 06:57:
[...]

Ik heb me verleden week nog een "oude" gekocht.
Ik vond het zo stom om 2 verschillende controllers te hebben. :+
Waaaaaaaaaaaaaaar ? :o
GCShop.nl kan ze ook niet meer regelen.
Ik heb wel een shop gevonden maar daar zijn de bezorgkosten iets van 15 euro, dan betaal ik zo'n 55 euro voor een controller. :X

BTW: BartSmit heeft mijn bestelling wel gewoon bezorgt, de eikels.
Ik heb duidelijk van te voren aangegeven dat ik 'm wou annuleren maar toch hebben ze 'm verstuurd.
Bleh :r

[ Voor 20% gewijzigd door M@NIC op 30-12-2003 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M@NIC schreef op 30 december 2003 @ 11:24:
[...]

Ik heb wel een shop gevonden maar daar zijn de bezorgkosten iets van 15 euro, dan betaal ik zo'n 55 euro voor een controller. :X

Ik heb duidelijk van te voren aangegeven dat ik 'm wou annuleren maar toch hebben ze 'm verstuurd.
Nou dan stuur je het toch weer terug ? :)

Je mag 8 dagen zonder reden dingen terugsturen op internet dus np

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-10 13:29
ik heb nu Sega GT Online in mijn handen

ik moet zeggen dat het assortiment kwa standaard beschikte auto's enorm is toegenomen.
over online modus moet ik nog uittesten maar daar horen jullie nog wel over

er zitten ook nieuwe auto's in volgens mij (ongeacht ik Sega GT 2002 niet heb uitgespeeld :X )

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:07

Wom

Burnfout schreef op 30 december 2003 @ 12:15:
ik heb nu Sega GT Online in mijn handen

ik moet zeggen dat het assortiment kwa standaard beschikte auto's enorm is toegenomen.
over online modus moet ik nog uittesten maar daar horen jullie nog wel over

er zitten ook nieuwe auto's in volgens mij (ongeacht ik Sega GT 2002 niet heb uitgespeeld :X )
Er zittten ongeveer 40 nieuwe auto's in tegenover het origineel :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
M@NIC schreef op 30 december 2003 @ 11:24:
[...]

Bij Extra Zone (ik weet niet of ze dat in NL ook hebben :? ). Er stond eentje in zo'n klein vitrine-kastje, het is dus goed mogelijk dat ik gewoon de laatste had. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

al die moeite voor zo,n controller :)

Ik koop nooit meer de orginele en dat is echt niet voor de prijs .

wist niet dat ze bij dixons ook goed advies konden geven

Neo-s van joytech geloof me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Verwijderd schreef op 30 december 2003 @ 18:40:
al die moeite voor zo,n controller :)

Ik koop nooit meer de orginele en dat is echt niet voor de prijs .

wist niet dat ze bij dixons ook goed advies konden geven

Neo-s van joytech geloof me ;)
Ik heb altijd mijn twijfels bij de duurzaamheid. Post over een maand dus nog maar eens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok daar teken ik voor :) hij voelt al iig al een stuk steviger aan maar wie weet het was een bedrag van niks ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Laatst online: 02-10 16:27

TiMMieJ

PSN: Orixez

Ik heb nog wel een oude controller die ik eventueel wil ruilen tegen een S...
Volgens mij waren er een paar mensen die nog een oude zochten ?
Contact me maar zie profiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:17
Volgens de website van FutureMax is de grote Xbox-controller bij hen nog steeds leverbaar... Prijs: € 38,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:04
De Neo S kost bij PLay.com 9 pond geloof ik..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Het GTA-Pack is echt een aanrader, ik vind m veel mooier en beter spelen dan de PC-versie, om over de PS2-versie nog maar te zwijgen. Ik ga snel weer verder gamen ;)

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semetrix
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:27
Kun je een Xbox Live Account van de ene Xbox naar een nieuwe overzetten?

Dit staat niet in de handleiding van Xbox Live en zoeken met de search naar deze vraag levert alleen Xbox topics met 1000 posts :X

ps. Weet iemand of een "oude" Xbox met de laatste Dashboard versie nog gemod kan worden met die 007 hack zodat ik van mijn oude xbox een DivXplayer kan maken voor mijn ouders (zij willen geen PC kast naast de TV in de woonkamer, vreemd he B) )?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Dark_M

DKM

Ja je kan een live account overzetten doormiddel van een memorycard, maar wat je ook gewoon kan doen is retrieve account dan haalt die gewoon weer je bestaande account van de servers van ms

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-10 07:07

ralfbosz

xm create bosz -c

Liquid schreef op 29 december 2003 @ 04:17:
Aanvulling op punt 1.3 zou dan zijn:
Gebruik dan ipv de Xbox Linux Bios een andere, waardoor je naast linux ook iets anders kan installeren. Zo kan je als nog genieten van je xbox als console ;)
Ja maar niet meer voor Live! en da's wel jammer. Net een starterskitje gekocht met 1 jaar abbo (+ 2 maanden proef = 14 maanden). En die wil ik wel graag gebruiken, dus ik moet de mod wel kunnen uitzetten...

Maar ik wil ook graag DiVX, MP3's e.d. kunnen afspelen (zeker nu de x-box weer digitaal is verbonden met mijn versterker).

Bij PGR2 hoor je gewoon de auto's achter je tegen de muur aan knallen :).

rm -r *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErectionJackson schreef op 31 december 2003 @ 19:31:
Het GTA-Pack is echt een aanrader, ik vind m veel mooier en beter spelen dan de PC-versie, om over de PS2-versie nog maar te zwijgen. Ik ga snel weer verder gamen ;)
Sorry hoor maar dat ligt dan echt aan je pc :)

tis mischien de luiheid van je stoel ,maar voor de rest vond ik het op mijn pc sneller en lekkerder aimen met muis dan op de xbox met gamepad.
Ook draaide het veel beter op mijn pc .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Iedereen een gelukkig nieuwjaar, en iedereen die gestemd heeft op het Xbox topic bij de verkiezingen bedankt ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Gelukkig nieuwjaar AudiRS4 :D
En moge het aanbod van nieuwe leuke spellen voor de xbox in 2004 groot zijn ;)
* Okyah verheugt zich al op Halo2 :D

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Okyah schreef op 01 januari 2004 @ 17:12:
Gelukkig nieuwjaar AudiRS4 :D
En moge het aanbod van nieuwe leuke spellen voor de xbox in 2004 groot zijn ;)
* Okyah verheugt zich al op Halo2 :D
De voortekenen zijn goed, dus ik heb er wel vertrouwen in :) Als ze bij Microsoft kunnen zorgen dat een aantal nieuwe franchises goed uit de verf komen zie ik het zonnig in :). En met titels als The Kore Gang, Fable, B.C., Halo 2 en Project Breakdown moet dat wel goedkomen denk ik zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Word denk ik een erg mooi jaar

Full spectrum warrior
en natuurlijk fable wat willen we nogmeer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pp_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-11-2021

pp_

Verwijderd schreef op 01 januari 2004 @ 21:00:
Word denk ik een erg mooi jaar

Full spectrum warrior
en natuurlijk fable wat willen we nogmeer
Ninja Gaiden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Project Gotham Racing 3 :P

Of dan toch die Lamborghini versie de er schijnt aan te komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Gelukkig nieuwjaar aan alle xbox'ers!

Klein vraagje: zaterdag komt een vriend hier wat samen met mij spelen. Hij vroeg welk spel hij moet gaan huren. Wat raden jullie aan als spel voor multiplayer? Buiten PGR2 dan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Kung Fu Chaos, Cell Damage of Halo.

Zogauw ik vrienden op bezoek heb dan zijn dit toch de toppers wat vermaak betreft. Ik denk dat het wel bekende titels zijn anders wil ik er best nog wel een kleine toelichting aan geven hoor, maar denk dat het niet nodig is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Ik ken enkel Halo, dat zat in mijn Limited Edition Pack :)
Woordje uitleg kan dus geen kwaad. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Cel Damage

Een soort van hack en slash racer waarbij het je doel is om je vijanden te verslaan met de meest debiele wapens. Enorme bijlen, hittezoekende granaten, bassball knuppels, etc etc. Dit alles in een Warner Bros. stijl met geluiden en verschillende werelden. Ik verzeker je dat de multiplayer in dit spel erg goed in elkaar steekt met een aantal leuke modussen. Varianten op tikkertje en deathmatch inbegrepen :)

Afbeeldingslocatie: http://xbox.gamerweb.com/media/celdamage/cdtoon06.jpg

Afbeeldingslocatie: http://xbox.gamerweb.com/media/celdamage/cdtoon03.jpg

Kung Fu Chaos

Party game bij uitstek. De setting is dat je als acteur in een Japanse vechtfilm ( van het B genre ;))een aantal opdrachten van je regisseur moet uitvoeren. Dit betekend dus veel vechtscenes en ook behendigheid. Zitten een aantal minigames in waarbij je bijvoorbeeld de Japanse prinses moet overgooien naar elkaar op hoge palen met eronder matrassen. Of dat een ronddraaiende paal moet ontwijken, of dat je hem gewoon terugschopt. Zit veel variatie in de minigames en de game zit vol met humor en stemmige muziek (everybody is kung Fu Fightiiiiiiiiiiiing). Aanradertje :)

Afbeeldingslocatie: http://img.studenti.it/images/games/console/kungfu/img4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xbox.com/media/games/kungfuchaos/sim-kungfuchaos-0075.jpg

Linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat kungfufighter lijkt me echt wel een leuk spel ja ....had ook een filmpje op 1 of anders spel staan ervan .

De enigste tip die ik kan geven bij 2 spelers die van racen houden is het wel rallysportchallenge .
Gewoon een lekker snelle racer die goed op te pakken is .
Beter gelijk kopen dan is toch een classic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquid
  • Niet online
ralfbosz schreef op 01 januari 2004 @ 00:46:
[...]

Ja maar niet meer voor Live! en da's wel jammer. Net een starterskitje gekocht met 1 jaar abbo (+ 2 maanden proef = 14 maanden). En die wil ik wel graag gebruiken, dus ik moet de mod wel kunnen uitzetten...

Maar ik wil ook graag DiVX, MP3's e.d. kunnen afspelen (zeker nu de x-box weer digitaal is verbonden met mijn versterker).

Bij PGR2 hoor je gewoon de auto's achter je tegen de muur aan knallen :).
Yup, dat klopt helemaal (denk ik ;) ). Maar zoals ga1s en ik al aangaf is de TSOP methode niet geheel een softmod methode (2 punten verbinden op de xbox).

Maar als je live wilt spelen met een gemodded xbox, moet je er gewoon op letten dat je een modchip hebt die je uit kunt zetten of je gebruikt een van die gamesave/audio exploits. Dat laatste is tegenwoordig (of was het altijd al ;) ) waardoor je alles kan wat een modchip met on/off ook kan.

Live spelen (met retail spellen)
Backup spellen spelen
en-de-rest-van-het-lijstje-wat-al-10-tallen-keren-is-herhaald-in-dit-topic :P

[ Voor 2% gewijzigd door Liquid op 02-01-2004 02:45 . Reden: smiley toegevoegt :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Die Cell Damage ziet er wel geinig uit. :)

Kan je die KFC ( :P ) ook als multiplayer doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja tot 4 personen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Fire69 schreef op 02 januari 2004 @ 08:00:
Kan je die KFC ( :P ) ook als multiplayer doen?
Das namelijk het hele doel van het spel, alleen is het niet zo heel spannend volgens mij (enkel demo gespeeld, hoor).

En zullen we even ophouden met het bespreken van het modden van xboxen enzo :o
Jullie hebben het er wel niet precies over wat je moet doen, maar het gaat al verder dan mag. Dus laat het gewoon maar helemaal achterwege :)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fire69 schreef op 01 januari 2004 @ 21:33:
Gelukkig nieuwjaar aan alle xbox'ers!

Klein vraagje: zaterdag komt een vriend hier wat samen met mij spelen. Hij vroeg welk spel hij moet gaan huren. Wat raden jullie aan als spel voor multiplayer? Buiten PGR2 dan. ;)
Cell Damage vond ik frustrerend, maar misschien omdat ik het in m'n eentje deed, en de cpu gewoon bruut moeilijk was, imho te moeilijk. Er is een balans tussen uitdagend en frustrerend, en dit spel zit aan de verkeerde kant van die grens. Maar ik wil graag EA Sports-games aanraden (Fifa, NHL, Nascar...), alsmede uiteraard Halo, Top Spin en PGR2.
Semetrix schreef op 31 december 2003 @ 22:57:
Kun je een Xbox Live Account van de ene Xbox naar een nieuwe overzetten?
Ja, account overzetten kan eenvoudig met de retrieve-optie uit het hoofdmenu, ik heb het net zelf gedaan, wel moet je ter verificatie wat gegevens opgeven die je ook in je 'oude' xbox hebt ingevoerd (zoals telefoonnummer, dacht ik). Maar saven op een memorycard kan ook, behalve dat ik niemand ken met een memorycard dankzij de harddisk.

Maar even over het GTA-pack: is er al bekend of er in de Europese release iets gedaan is aan de zwijgende voetgangers in Vice City? Ik heb de USA-versie gespeeld, en deze bug haalde er zwaar de lol uit. De stad was gewoon dood omdat niemand wat zei: ook niet als je ze aanreed of op hun bek sloeg.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2004 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Bij mijn Vice City roepen ze van alles tegen me, dus die zal er inderdaad wel uitgehaald zijn ;)

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErectionJackson schreef op 02 januari 2004 @ 11:26:
Bij mijn Vice City roepen ze van alles tegen me, dus die zal er inderdaad wel uitgehaald zijn ;)
Ook na langer dan een kwartier achter elkaar spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Is er ook maar iets dat GTA III & VC wel op de Xbox heeft maar niet op de PC ?
Ik heb beide namelijk al behoorlijk grijs gespeelt op de PC, maar nog niet echt het verhaal "uitgespeelt" ofzo.
Maar sja... om 'm daar nou voor te kopen.

www.xboxmagazine.nl heeft wel een leuke actie, een jaar abo met GTA III & VC erbij voor 70euro.
Iemand ervaring met dit blad. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M@NIC schreef op 02 januari 2004 @ 11:48:
Is er ook maar iets dat GTA III & VC wel op de Xbox heeft maar niet op de PC ?
Ik heb beide namelijk al behoorlijk grijs gespeelt op de PC, maar nog niet echt het verhaal "uitgespeelt" ofzo.
Maar sja... om 'm daar nou voor te kopen.

www.xboxmagazine.nl heeft wel een leuke actie, een jaar abo met GTA III & VC erbij voor 70euro.
Iemand ervaring met dit blad. ?
Het spel kost zo al 60 euro, dus voor een tientje krijg je er een jaar XBM bij. Maar of je het de moeite waard vind, zul je zelf moeten bepalen... Inhoudelijk is het exact hetzelfde als op de pc, alleen de graphics zijn opgepoetst (meer glans op de auto's), en je zult met een controller moeten spelen. Zelf heb ik VC op de pc ook op 100% uitgespeeld (got the tshirt, zeg maar. :+ ) maar ben toch van plan deze aan te schaffen voor de Xbox, als ik 100% uitsluitsel kan krijgen dat die mute peds bug uit VC is gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Verwijderd schreef op 02 januari 2004 @ 10:46:
[...]

Cell Damage vond ik frustrerend, maar misschien omdat ik het in m'n eentje deed, en de cpu gewoon bruut moeilijk was, imho te moeilijk. Er is een balans tussen uitdagend en frustrerend, en dit spel zit aan de verkeerde kant van die grens. Maar ik wil graag EA Sports-games aanraden (Fifa, NHL, Nascar...), alsmede uiteraard Halo, Top Spin en PGR2.
Moeilijkheidsgraad vond ik eerlijk gezegd wel meevallen, heb het vrij eenvoudig doorlopen allemaal. Maar een spel als Cel Damage komt helemaal tot zijn recht in multiplayer. SP wordt wat eentonig op den duur, maar MP is weer helemaal goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, toch maar GTA Double Pack gekocht... Aargh, ik kan ook echt niet met m'n geld omgaan. :(

Anywayz, we gaan dit weekend er dus eens lekker voor zitten.

Trouwens: ik heb problemen met de GOT Gamertag-site. Ik zou graag mijn email-adres in willen voeren, maar krijg altijd deze error:

Parse error: parse error, expecting `','' or `';'' in /home/willaert/domains/womweb.nl/public_html/gamertags/register.php on line 413

Is het eventueel een idee om optioneel op die site je email-adres te publiceren, voor bijvoorbeeld Messenger of andere IM-clients?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Ik heb dus die advanced scart-kabel gekocht, ik kan idd DD5.1 en DTS kiezen. Ik heb ze allebei enabled, maar mijn receiver geeft net als met de oude scart-kabel pro logic II aan. Hoe kan dat nou :?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

Royz schreef op 02 januari 2004 @ 14:16:
Ik heb dus die advanced scart-kabel gekocht, ik kan idd DD5.1 en DTS kiezen. Ik heb ze allebei enabled, maar mijn receiver geeft net als met de oude scart-kabel pro logic II aan. Hoe kan dat nou :?
handmatig je receiver op 5.1 zetten?

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

TheEvilCuber schreef op 02 januari 2004 @ 14:21:
[...]

handmatig je receiver op 5.1 zetten?
Mijn XBOX gaat dus via een scart naar mijn TV. De receiver zet ik dus op TV-stand. Verder kan ik er niets aan veranderen :(.

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

gebruik je wel die optische uitgang die op je advance scart zit?
want via de tulp uit je tv kan je geen 5.1 krijgen.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

TheEvilCuber schreef op 02 januari 2004 @ 14:32:
gebruik je wel die optische uitgang die op je advance scart zit?
want via de tulp uit je tv kan je geen 5.1 krijgen.
Ik lees net dat ik die kabel nog eens apart moet gaan kopen. Dus ik heb nu 30 euro betaald om de mogelijkheid te krijgen om DD en DTS te krijgen??????? omfg wat een afzetters die gasten. Hoe duur is zo een kabel en hoe ziet die eruit? Dit heeft me echt pissed gemaakt.

/edit had het net geprobeerd met de digitale kabel van mijn dvd speler en daar kreeg ik wel DD mee. Klote dat die niet meegeleverd wordt dan...

[ Voor 13% gewijzigd door Royz op 02-01-2004 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4of9
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
Ik heb een probleem met mijn xbox...

hij leest mijn originele HALO niet (net uit de verpakking gehaald)

kent iemand dit probleem? Ik krijg een melding dat hij de DVD niet herkent :?

Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royz schreef op 02 januari 2004 @ 14:50:
[...]

Ik lees net dat ik die kabel nog eens apart moet gaan kopen. Dus ik heb nu 30 euro betaald om de mogelijkheid te krijgen om DD en DTS te krijgen??????? omfg wat een afzetters die gasten. Hoe duur is zo een kabel en hoe ziet die eruit? Dit heeft me echt pissed gemaakt.

/edit had het net geprobeerd met de digitale kabel van mijn dvd speler en daar kreeg ik wel DD mee. Klote dat die niet meegeleverd wordt dan...
Mooi klote dan,maar even een vraagje over het beeld is daar ook enige vooruitgang (in waar voor geld verhouding :) ) of is het echt alleen het geluid ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4of9 schreef op 02 januari 2004 @ 15:47:

Is dit je enige spel ?? anders even een andere proberen ...het kan best zo zijn dat je een brakke versie hebt .

Ik heb het weleens gehad met een dvd van moviebox die gewoon kraakte op mijn dvd en toen hielden ze ook vol dat het niet zo was maar met een nieuwe was het probleem verdwenen .

Anders even met een dvd proberen ,want je zegt ook niet of je xbox nieuw is ofzo ,want dan heb je mischien wel weer een brakke laser ?

gewoon ff testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op 02 januari 2004 @ 15:51:
[...]

Mooi klote dan,maar even een vraagje over het beeld is daar ook enige vooruitgang (in waar voor geld verhouding :) ) of is het echt alleen het geluid ?
Nee, het beeld vind ik gewoon hetzelfde of je moet erg goed kijken. Het geluid is uiteraard in DD wel een heel stuk vooruit gegaan! Het is dat ik gesponserd ben door mijn vader (jaja hij speelt ook HALO) anders had ik hem denk ik niet gekocht :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uit een bundel? Ons even bellen--->0800 023 3894

Komt het wel in orde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad een beetje irri dat je alsnog een optische kabel moet kopen. Ze hadden de optische uitgang beter direkt achterop de Xbox kunnen doen, net zoals de PS2, waarom ze dat niet hebben gedaan is beyond me (behalve om extra kabel te verkopen). Maar er is geen enkele console waarbij je gratis een optische kabel krijgt, daarvoor is het net nog iets te specialistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4of9
de xbox is nieuw, en alle andere spellen doen het wel op de xbox, en ik heb de HALO in een gameshop laten testen en daar deed ie het wel :?

kan het zijn dat mijn drive gaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op 02 januari 2004 @ 16:19:
Inderdaad een beetje irri dat je alsnog een optische kabel moet kopen. Ze hadden de optische uitgang beter direkt achterop de Xbox kunnen doen, net zoals de PS2, waarom ze dat niet hebben gedaan is beyond me (behalve om extra kabel te verkopen). Maar er is geen enkele console waarbij je gratis een optische kabel krijgt, daarvoor is het net nog iets te specialistisch.
Maar dan konden ze dit naar mijn mening wel vermelden. Waarom zou ik een scart-kabel kopen als ik geen DD of DTS wilde? Voor het beeld? Dat is nauwelijks vooruitgegaan. Ik kan me ook niet voorstellen dat mensen zonder 5.1 geluid deze scart-kabel zouden overwegen te kopen.
Verwijderd schreef op 02 januari 2004 @ 16:16:
[...]

Uit een bundel? Ons even bellen--->0800 023 3894

Komt het wel in orde :)
Waarom kreeg ik HALO en Midtown Madness zonder spelhoes in mijn xbox-pack? Vind ik erg jammer :'(

[ Voor 17% gewijzigd door Royz op 02-01-2004 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquid
  • Niet online
sommige tv's hebben misschien geen av aansluiting en die mensen vinden een adapter misschien niet leuk om te gebruiken. Misschien dat ze dan liever een scartkabel kopen, orgineel van de xbox. Misschien willen ze daarom veel geld uitgeven voor zo'n kabel. Of is de orginele kabel die ze erbij misschien kapot, misschien etc etc. ;)

Maar voor DD/DTS heb je toch die advanced scartcable. Daar zitten die optische plugjes al op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou behalve topsin even geen spellen meer kopen ,maar nu zag ik crash nitro kart voor 16 pond liggen bij play .
Tja wie ben ik dan om niet te bestellen ? :)

wil hier niemand toevallig topspin kwijt voor een euro of 30 ???
mail me even dan heb eventueel ook nog midtown madness 3 liggen als ruilmiddel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Liquid schreef op 02 januari 2004 @ 17:08:
sommige tv's hebben misschien geen av aansluiting en die mensen vinden een adapter misschien niet leuk om te gebruiken. Misschien dat ze dan liever een scartkabel kopen, orgineel van de xbox. Misschien willen ze daarom veel geld uitgeven voor zo'n kabel. Of is de orginele kabel die ze erbij misschien kapot, misschien etc etc. ;)

Maar voor DD/DTS heb je toch die advanced scartcable. Daar zitten die optische plugjes al op.
Niet dus. Die advanced scart-kabel daar zit een middenstuk aan, daarop moet een optische kabel gelegd worden van je xbox naar je receiver, anders heb je geen DD/DTS. Dat mis ik dus, dus gebruik ik die van mijn dvd speler maar. Weet iemand of die kabeltjes duur zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-10 00:12
Royz schreef op 02 januari 2004 @ 17:11:
[...]

Niet dus. Die advanced scart-kabel daar zit een middenstuk aan, daarop moet een optische kabel gelegd worden van je xbox naar je receiver, anders heb je geen DD/DTS. Dat mis ik dus, dus gebruik ik die van mijn dvd speler maar. Weet iemand of die kabeltjes duur zijn?
volgens mij valt het wel mee, kijk eens bij de mediamarkt, daar zijn ze wel te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-10 18:18
Verwijderd schreef op 02 januari 2004 @ 17:10:
Ik zou behalve topsin even geen spellen meer kopen ,maar nu zag ik crash nitro kart voor 16 pond liggen bij play .
Tja wie ben ik dan om niet te bestellen ? :)
Ik hoor wel vaker van mooie aanbiedingen in het buitenland. Maar is het niet zo dat wanneer je een spel uit de UK koopt, er door de douane nog eens 19% BTW + invoerrechten op geheven wordt? Want dan ben je niet meer zo goedkoop uit...

The sentence below is true.
The sentence above is false.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee niet binnen de EU en play zit in engeland dus np zover ik weet .
Ik heb daar al tientallen dingen besteld en nooit problemen gehad.
alleen de tijd van verzenden is tussen de 1 en 2 weken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Maniakje schreef op 02 januari 2004 @ 17:27:
[...]
Ik hoor wel vaker van mooie aanbiedingen in het buitenland. Maar is het niet zo dat wanneer je een spel uit de UK koopt, er door de douane nog eens 19% BTW + invoerrechten op geheven wordt? Want dan ben je niet meer zo goedkoop uit...
En al zou dat zo zijn, 999 van de 1000 keer worden er geen kleine pakketjes (DVD doosje oid) eruit gepakt. Zijn meestal de wat grotere (en dus meestal duurdere) artikelen die ze eruit pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Royz schreef op 02 januari 2004 @ 16:13:
[...]

Nee, het beeld vind ik gewoon hetzelfde of je moet erg goed kijken. Het geluid is uiteraard in DD wel een heel stuk vooruit gegaan! Het is dat ik gesponserd ben door mijn vader (jaja hij speelt ook HALO) anders had ik hem denk ik niet gekocht :|
Het beeld hoord ook 100% mooier te worden (als je een RGB ingang hebt)
Ik zag een keer 2 xboxen: allebij op een 37cm slaapkamer tv'tje en de één MET een advanced scart cable en één zonder.
Het verschil is echt ongelovelijk, MET kabel glast echt alles en ziet groen er ook ECHT groen uit.
check eens of je hem wel in je RGB ingang heb zitten.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-10 18:18
TheEvilCuber schreef op 02 januari 2004 @ 19:02:
[...]

Het beeld hoord ook 100% mooier te worden (als je een RGB ingang hebt)
Ik zag een keer 2 xboxen: allebij op een 37cm slaapkamer tv'tje en de één MET een advanced scart cable en één zonder.
Het verschil is echt ongelovelijk, MET kabel glast echt alles en ziet groen er ook ECHT groen uit.
check eens of je hem wel in je RGB ingang heb zitten.
Ik wil dat toch wel eens zien. Is er niet iemand die een paar plaatjes kan schieten van zowel mét als zonder RGB kabel? Om te vergelijken. :)

The sentence below is true.
The sentence above is false.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralfbosz

ralfbosz

xm create bosz -c

Royz schreef op 02 januari 2004 @ 17:11:
[...]Weet iemand of die kabeltjes duur zijn?
Ik heb er bij de MM (ArenA) zo'n 14 euro voor betaalt (1,5m). De 1m was goedkoper, maar het snoer moest achter de tv langs (stereo rechts, x-box links ;)). Gelukkig had mijn setje een optische ingang vrij (de coax was bezet door de dvd-speler), maar echt gelukkig ben ik niet met die optische snoertjes... Ze zitten niet echt goed vast, op zowel het x-box deel (daar het minst) als de stereo. Het kan aan het snoertje liggen, maar voorlopig zit het goed en heb ik DD5.1 met PGR2 ;).

rm -r *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 19:42
Maniakje schreef op 02 januari 2004 @ 19:25:
[...]
Ik wil dat toch wel eens zien. Is er niet iemand die een paar plaatjes kan schieten van zowel mét als zonder RGB kabel? Om te vergelijken. :)
Zat net ffies stiekumpies in het PS2 topic te neuzen, en verrek, 2 screenshots om het verschil te laten zien tussen Composite (standaard kabel die bij de Xbox zit) en SCART.

En ja, er is wel degelijk verschil (anders had ik ook geen SCART gekocht).

* Scherper beeld
* Kleuren lopen stukken minder in elkaar over

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pp_

pp_

Maak de cd schoon. Ik had het laatst ook en de cd zag er helemaal niet slecht uit, er zat alleen wat vet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

ironx schreef op 02 januari 2004 @ 21:15:
[...]

Zat net ffies stiekumpies in het PS2 topic te neuzen, en verrek, 2 screenshots om het verschil te laten zien tussen Composite (standaard kabel die bij de Xbox zit) en SCART.

* Scherper beeld
Mja dat kan, maar het is niet dat ik zeg WOW daar leg ik 30 euro voor neer. Ik ben wel uiterst tevreden met die Doby Digital! Dat klinkt erg lekker zeg, dus achteraf ben ik toch blij dat ik hem heb aangeschaft. Als jullie echt zo graag pics willen kan ik wel op een goed stukje foto's maken... anders laat ik dat aan me voorbij gaan ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

ironx schreef op 02 januari 2004 @ 21:15:
[...]

* Scherper beeld
Op die plaatjes in het ps2 topic zie je echt nouwelijks verschil.
maarja die zijn ook genomen met een digicam voor de tv, en niet met een tv-kaart op de pc.

Er hoort dus een veel duidelijker verschil in te zitten.

[ Voor 5% gewijzigd door Collaborator op 02-01-2004 21:55 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
het is ook zo dat het op een stilstaand beeld minder duidelijk is wat de verschillen zijn.
Het zit hem meer in de minder uitgesmeerde kleuren en strepen bij snelle bewegingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja maar dan ligt het ook nog aan de tv die er staat :)

maar mijn baas had er nog 1 liggen geloof ik want hij had weer een andere soort kabel gekocht voor zijn projector dus ik zal het is testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-10 16:53
ik heb nu met mijn 38cm beeldbuis in mijn slaapkamer geen last van onscherp beeld. geluk bij een ongeluk! maar ga toch later een keer de advanced scart kabel kopen voor als ik het beneden wil aansluiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:39

Maximus

There is no substitute

Ik zit eigenlijk met een probleempje. Ik ben 10 januari jarig en ik mag van mijn ouders een Xbox game uitzoeken met wat er bij. Dat wat erbij is al ingevuld echter nu de Xbox game nog :). Ik zat zelf te twijfelen tussen deze titels:

- GTA VC / 3 Double Pack
- Mafia
- KOTOR [Live nodig? Dat heb ik niet]

Alleen GTA heb ik al blauw gespeeld op de PC, Mafia ook.. maar een goede RPG gaat er ook wel in. Qua RPG's hou ik wel van golden sun // diablo alleen ik weet niet of otogi mij dat kan bieden

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M@ximuS schreef op 03 januari 2004 @ 09:42:
Ik zit eigenlijk met een probleempje. Ik ben 10 januari jarig en ik mag van mijn ouders een Xbox game uitzoeken met wat er bij. Dat wat erbij is al ingevuld echter nu de Xbox game nog :). Ik zat zelf te twijfelen tussen deze titels:

- GTA VC / 3 Double Pack
- Mafia

Alleen GTA heb ik al blauw gespeeld op de PC, Mafia ook.. maar een goede RPG gaat er ook wel in. Qua RPG's hou ik wel van golden sun // diablo alleen ik weet niet of otogi mij dat kan bieden
Als je GTA al kent, dan moet je die niet nemen.. ik heb em zelf ook, en vind het eigenlijk zonde van het geld. Voor Mafia natuurlijk hetzelfde verhaal! KOTOR heb je geen live nodig... er komt/is wel downloadable content voor de game. Je kunt de game dus wel zonder Live spelen en is zeker de moeite waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
  • Laatst online: 20-09-2022
duidelijk, dat wordt KOTOR!!! Beste game dit jaar, punt. :)

En al helemaal als je GTA en Mafia al op je pc hebt gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daar sluit ik me bij aan ...een xbox is een leuke console ,maar je gaat er echt op achteruit als je het op de pc hebt gespeelt .
Geen muis en je weet het verhaal al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

M@ximuS schreef op 03 januari 2004 @ 09:42:

- GTA VC / 3 Double Pack
- Mafia

Otogi is geen RPG in de vorm van Diablo of GS. Het is meer een hack 'n slash met kleine RPG invloeden. Als ik jou was zou ik bij deze keuze ook voor KOTOR gaan. Je hebt geen Live nodig (enkel voor latere updates) en het spel heeft bewezen één van de toppers te zijn van eind vorig jaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Op onder andere Xboxarena wordt melding gemaakt van een gerucht dat zowel Prince Of Persia als Beyond Good and Evil niet naar de Xbox en NGC komen in Europa door slechte verkopen in de VS. Ze baseren dit deels op het feit dat de logo's van de Xbox en NGC weggehaald zijn van de PAL site.

Bij deze is dit dus onzin, want de logo's hebben er nooit gestaan door de exclusive deal met Sony. Sla de advertenties er maar op na, ook daar vind je alleen het PS2 logo. En daarbij, op de perssite van Ubisoft wordt gewoon melding gemaakt van zowel een Xbox als een NGC versie, welke eind Januari hier te krijgen moeten zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Jeee, AudiRS4, je maakt m'n dag weer goed :D
Ik had er al iets over gehoord in het cube topique en ik vreesde het ergste...
Je kan het natuurlijk altijd nog downloaden voor de pc, maar dit leken me wel console spellen (waar jij het geloof ik wel mee eens was ;) ).

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Tja, je hebt PGR2 nu dus nu maakt het niet meer uit ook :P

Trouwens, hoe is het daar mee ? Al wat beter gewend ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pp_

pp_

Ik kijk nu net even wat rond op internet naar mod chips voor de Xbox. Nu zie ik bij enkele eigenschappen van de X-ECUTOR 2.2 LITE chip staan dat je voor deze niet hoeft te solderen en dat deze simpel in te bouwen is.
- X2.2 Special Design - New external Switch and Hyper Blue LEDS!
- No soldering required for this chip. (COMPLETLY SOLDERLESS!)
- External Switch, allows you to turn chip off, switch bios banks, and Flash protection ON/OFF.
- Pre Flashed with FlashBIOS (Bios based on Legal Cromwell Bios)
- Xbox Live Ready *
- Bios can be software re-fashed using a CD. (We advise you to buy a Xecuter 2.2 Lite Programmer)
- Can hold - 1x 1mb or 2x 512kb Bios file
- Works on Xbox 1.0 - 1.1 - 1.2 - 1.3
- Universal design that works on all models from all regions
Misschien dat het niet de bedoeling is hierover te praten. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralfbosz

ralfbosz

xm create bosz -c

Peter-Paul schreef op 04 januari 2004 @ 13:50:
Ik kijk nu net even wat rond op internet naar mod chips voor de Xbox. Nu zie ik bij enkele eigenschappen van de X-ECUTOR 2.2 LITE chip staan dat je voor deze niet hoeft te solderen en dat deze simpel in te bouwen is.

[...]

Misschien dat het niet de bedoeling is hierover te praten. >:)
Volgens mij moet je hem wel solderen als je op X-Live wilt spelen en dus de chip 'tijdelijk' uit wil zetten...

Met gekopieerde games kun je dus nooit op X-Live.

rm -r *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

AudiRS4 schreef op 04 januari 2004 @ 13:34:
Tja, je hebt PGR2 nu dus nu maakt het niet meer uit ook :P
Trouwens, hoe is het daar mee ? Al wat beter gewend ?
:D
Het is wel moeilijk, ik probeer eerst in de lagere klasses hogere medals te halen. Ik probeer dan een hele klasse steeds een medal hoger te krijgen. Ik probeer ook nog geen nieuwe cars te unlocken, zodat ik dat straks nog als "boost" kan gebruiken, als ik ECHT niet verder kom :P Ik ben btw niet verder dan de 4e klasse :P Die heb ik nog niet helemaal, ik ben nu nog de 1e 3 hoger te halen. Ik weet uit m'n hoofd niet wat ik waar gehaald heb btw, maar verbluffend is anders :+
Maar ik probeer nu te rijden zonder de handrem in alle bochten en altijd vol gas :P Tja, oefenen he.. Maar het is wel mooi en vrij echt enzo, maar niet echt mijn type spel vrees ik.. Net zoals bij bijv. Metroid Prime > De helft van de wereld zweert er bij, ik vind het maar saai :+ Ook de controls zijn imo slecht aangepakt. > vergelijkbaar met > Nu vind ik dat de handling van de voertuigjes bij PGR2 erg vervelend is. Nu vind jij dat bijvoorbeeld niet, slecht is het dus niet.
Ook heb ik niet echt de behoefte om dingen te unlocken, terwijl dat bij Burnout2 bijvoorbeeld wel heel erg het geval is. Dat spel gaat me trouwens wel goed af :)

Hehe, zo lezend dat Burnout2 me wel ligt en PGR2 niet, denk ik niet dat de rest van het verkeer in Nederland erg blij zal zijn als ik mijn rijbewijs heb :+

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Laatst online: 19-09 16:08

White Dust

PlaneScape: Torment

Peter-Paul: We gaan het niet over modchips hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4of9
xbox klanten service gebeld... sturen een nieuwe HALO op om te testen...

Erg fijne service! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Hm... ik heb 30min aan de lijn gehangen om mijn Live trail te annuleren.
Ben 6x door verbonden ofzo. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-10 06:30

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Damn, wat is Rainbow Six 3 toch vet! Ik heb hem met kerstmis gekregen en ik heb er nu al meer als 8 uur Live opzitten. Er was dus ook al gelijk Content Download voor mij beschikbar in de vorm van 2 maps. Carnival & Garage zijn 2 rete-coole maps. Ik heb PGR2 sinds de komst van RS3 net zo veel meer gespeeld als eerst maar Zondagskindje kon ik makkelijk achter me houden :9

Als het goed is heb ik de GTA: Double Pack vandaag of morgen binnen(ruim een maand van te voren gepre-orderd bij gcshop en ik heb hem nog niet op de releasedate :( ) en SMW Advance 2 voor me GBA SP dus ik ken in het nieuwe jaar weer effe vooruit.

Waarom duurt het zolang voordat het mei is???? Halo 2 wordt de game van 2004. Dat durf ik bijna met 100% zekerheid te roepen.

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-10 16:53
shit ik moet de volgende spellen nog hebben,
SSX3, Amped 2, KOTOR, RS3, PoP Beyond the sands of time, Beyond Good and Evil en de nog komende Ninja Gaiden. Zo te zien moet ik nog gaan sparen. en daar boven op ook nog een Live! pack kopen en een advanced scart kabel. shit dat gaat wat kosten.

wat is het verschil tussen RGB en scart en welk is beter? zelfs heb ik alleen scart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
RGB gaat via scart, maar je tv moet ook rgb ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

CaptainM schreef op 05 januari 2004 @ 11:07:

Waarom duurt het zolang voordat het mei is???? Halo 2 wordt de game van 2004. Dat durf ik bijna met 100% zekerheid te roepen.
Waarom het zo lang duurt ? Omdat Maart ertussen zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Weet iemand misschien een leuke shop die van die DVD hoesje "houders" verkoopt ?
Ik heb inmiddels een stuk of 12 games, en ik zou graag netjes kwijt willen in een boxje ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

M@NIC schreef op 05 januari 2004 @ 19:01:
Weet iemand misschien een leuke shop die van die DVD hoesje "houders" verkoopt ?
Ik heb inmiddels een stuk of 12 games, en ik zou graag netjes kwijt willen in een boxje ofzo.
Je bedoelt online ? Anders kun je bij Blokker voor 7 euro een DVD toren halen waar 50 DVD's inkunnen. Heb die zelf ook en hij doet waar bij bedoelt voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Mooi, morgen naar de blokker dus. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

AudiRS4 schreef op 05 januari 2004 @ 16:08:
[...]
Waarom het zo lang duurt ? Omdat Maart ertussen zit ;)
En februari en april niet te vergeten :P En januari is ook nog niet afgelopen :+
Maar ik heb er ook wel zin in :Y)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het topic gelezen maar wat me nu nog niet helemaal duidelijk is of je ook DVD's kan kijken zonder DVD Remote Kit, dmv de controller bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Nee, of je moet 'm ombouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Nee, dat kan niet. je moet de dvd kit hebben om dvd te kijken.

EDIT:
FU manic :/

[ Voor 17% gewijzigd door Collaborator op 05-01-2004 20:30 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-10 14:16

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

nee, dat kan niet, je hebt zon afstandbediening nodig om film-dvd's te kunnen afspelen.

edit: fu m@nic en evilcuber :P

[ Voor 20% gewijzigd door Bizzarro op 05-01-2004 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Sterf zelf maar lekker. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tundreq
  • Laatst online: 23-09 18:59
4of9 schreef op 05 januari 2004 @ 09:29:
xbox klanten service gebeld... sturen een nieuwe HALO op om te testen...

Erg fijne service! _/-\o_
Hmm heb het zelfde probleem, had net zaterdag een xbox opgehaald en doet midtown maddnes 3 niet terwijl 2 andere games wel doen, heb ff gebeld met de mensen van xbox klanten service gebeld en er word een nieuwe toe gestuurd :)

Ze zeggen dat het binnen een dag of 2 al thuis moet hebben en dat zou echt super wezen, keep up te good work xbox klanten service :)
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.