Ik ook overwogen om de multi-channel kaart te kopen icm met een DV88+ en een P85/3, maar ik vond het een wat inflexibele en dure oplossing. Ik vervang nu denk ik maar mijn Marantz SR4300 door de nieuwe Arcam AVR300, die er qua specs erg goed uitziet. Qua uiterlijk helaas nietBedankt voor je heldere reply. Ik was inderdaad al "bang" dat het zo zou zijn en de kans dat ik het via Arcam zou doen zou toch wel klein zijn....ik zou immers zo'n 2.500 euro aan extra versterkers en de meerkanaalskaart uit moeten geven en dat vind ik gewoon te veel.....ben meer een stereoman namelijk. Maar ik wilde eerst wel even weten hoe dat zit. Een keer een mooie HT-versterker erbij en ik vind het dan wel weer goed. Arcam heeft trouwens een handige AV-functie op de versterkers zitten waardoor je heel makkelijk de versterker kan integreren met de HT-receiver.......Dr. Strangelove weet daar wel het fijne van...die heeft de A85. Dat gaat dan de weg worden die ik ga bewandelen, maar dat duurt nog wel ff denk ik.
http://www.cinenow.com/us/reportage.php/sid,805/
Prijs staat hier als $2000, volgens mijn theorie wordt dat GBP1400 en €2400
Wijze les: tenzij je het uit de VS kan halen is het erg aantrekkelijk om Arcam spul in Engeland te kopen (garantie is wereldwijd).
[ Voor 10% gewijzigd door Dr. Strangelove op 16-01-2004 18:31 ]
These are my principles. If you don't like them, I have others.