Anoniem: 94631 schreef op 26 december 2003 @ 01:03:
[...]
Aiiii het beeld is helemaal ingedeukt aan de zijkanten, hoe kan dat? Ligt dat aan het scherm?
Dan heb ik ook een vraag, wie weet een paar goede online shops voor schermen? Ik ken
www.projecta.nl, en een (niet al te dure) dealer daarvoor is
www.computerpirates.nl. Er is alleen niet een scherm van Projecta wat mij 100% aanspreekt, elke soort heeft wel iets wat me niet aanstaat (Procinema heeft een grote zwarte rand boven die ik niet nodig heb, en Proscreen is niet leverbaar in High Contrast).
Beamax?
Grandmasterview?
Waar kan je die krijgen en wat kosten ze ongeveer?
Beamax
prijs indicatie site
http://www.cinedream.be/
moet zeggen dat ik beamax zeer prijzig vind .. heb geen andere sites kunnen vinden met prijzen van beamax. zit zelf te kijken naar de A-serie in frame.
GRandmasterview
heeft geen prijzen online staan. (wel gezocht niet kunnen vinden) even een mailtje sturen naar ze ??
Projecta
Wat betreft de uitrolbare projecta screens, ik heb me laten vertellen dat als je ze uitrolt ook last hebt van opkrullende zijkanten (zelf geen ervaring met projecta screens)
Over schermen in het algemeen:
Daarnaast heb ik zoiets van waarom zoveel geld voor een scherm?
Als ik zie wat anderen doen met een mdf en wat matte latex... Toch best mooie beeldjes
beloofde screenshots Sanyo Z1
Tuurlijk kwaliteit kost geld , maar als je een projector koopt van iets meer dan 1100,- euro , denk aan X1 , Sanyo z1 , Epson tw10..
Dan is 350 / 400 ,- euro (denk aan 16:9 203x113) toch wel erg veel geld voor een scherm en staat niet in verhouding met hetgeen , althans dat is mijn persoonlijke mening.
Verder ben ik zelf ook nog op zoek naar een goed en betaalbaar scherm.
Ik kwam dit tegen op het www.
http://www.ongeduld.nl/hybride/diy/
Een gast die een scherm heeft gemaakt van een lijst van de EXPO met daarin een mdf plaat met daarop weer een stukje projectiedoek..
Toch best slim , mooi en goedkoop!
Maar ik ben dus nog aan het orienteren...
@Abbadon:
Ziet er weer mooi uit dat B&W setje..
welke kleur is dat nou ook al weer die B&W ,
als ik ze zie denk ik altijd , jammer dat ik de sorrento heb gekozen,
ik vond de gele kevlars + zilver mooier

maar heb eingelijk altijd de stofkappen erop zitten.
[
Voor 14% gewijzigd door
xdc op 26-12-2003 02:21
]