-=BoKKiE=- schreef op 29 maart 2004 @ 09:49:
[...]
Wat is nou een beetje een goede statpoint verdeling voor een skellymancer?
heb nu een level 5 Ladder skelly (speel maar 1 a 2 uur in de week) en ik heb zowat al me skillpoints opgespaard, omdat ik geen idee heb waar ik ze het beste in kan gooien
Eerst 1 punt in summon skeleton, als prereq, dan een tijd lang alles in skeleton mastery.
Zoek in de act 1 shop en zo naar een newbie wand met +3 summon skeleton, liefst ook met +x skeleton mastery, +x clay golem, of +x amplify damage.
Als je niet 1 van deze kan vinden neem dan in ieder geval 1 punt ook in amp damage (niet meer nodig, meer vermeerdert alleen de range), en later ook 1 in clay golem.
Clay golem is ERG goed tegen bosses, aangezien bosses bijna altijd zich richten op dit beestje, en dus je skeletjes en hireling met rust laten. Ook vertraagt hij de bosses sterk, wat zeker nuttig is als je ook nog decrepify gebruikt.
Hireling: Eerst act 2 defensive, en als je op Nm zit een might hireling. Zorg dat zodra je de might hireling hebt deze een beetje op hetzelfde level blijft, zodat ie niet te makkelijk wordt afgemaakt.
Zodra je summon resist kan krijgt hier 1 punt in doen, 1 in blood en 1 in iron golem (niet meer, en niets in fire golem aangezien de damage toch niet interessant wordt). Je kan gaan voor 1 punt in skeletal mage, 1 in revive (+ summon skill zorgt voor de rest voor revive), en dan voor ranged damage bone spirit doen, maar je kan ook voor ranged damage skeletal mage maxen. Dat heb ik gedaan.
Summon resist naar zo'n niveau gooien dat je met je +skill items rond de 60% zit.
Nog 1 punt in corpse explosion en tegen de tijd dat je punten gaat overhouden ga je gewoon over op bone spirit.
Stuur maar een berichtje naar Ysidronew of YsidroL wanneer je speelt, dan laat ik wel zien wat je kan doen als skelliemancer zonder redelijke items

(Doe hell baal runs met de mijne, met -70% lightning res overleef je black souls dankzij je minions, gewoon een kwestie van verstoppertje spelen

)
Oh, en je hoeft niets in energy te stoppen, zoveel gebruik je toch niet als je eenmaal een legertje hebt.
[
Voor 11% gewijzigd door
Skyclad op 29-03-2004 12:40
]