Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
PizZa_CalZone schreef op 25 maart 2004 @ 23:20:
[...]

Dat is inderdaad waar... precies waarom het handig is 1 of 2 perfect skulls in je bonehew te douwen :D
Als je bonehew hebt heb je tegen die tijd ook wel Amn runes, beetje zonde om perfect skulls erin te stoppen aangezien je merc niets aan mana leech heeft :P

En reaper's toll is niet goed voor een necro, aangezien je niet wil dat het wapen van je merc andere curses gooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2023

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Skyclad schreef op 26 maart 2004 @ 08:31:
[...]

Als je bonehew hebt heb je tegen die tijd ook wel Amn runes, beetje zonde om perfect skulls erin te stoppen aangezien je merc niets aan mana leech heeft :P

En reaper's toll is niet goed voor een necro, aangezien je niet wil dat het wapen van je merc andere curses gooit.
idd... Daar gebruik je Tomb Reaver (die je zo af en toe nog een extra skeletje schenkt) :D

Forget your fears...
...and want to know more...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-03 01:55

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Aetje schreef op 26 maart 2004 @ 06:52:
[...]

Geef mij maar bonehew (amn hel in t begin) of n Reapers Toll... of n Tomb Reaver... die hakken er pas in op n merc. Alleen Doom of BotD is nog leuker...

... BotD in n ethereal giant tresher... dat roelt...
Mja laat ik het hier maar ff wel mee eens zijn... ;) (willik eigenlijk beswel es zien... een eth giant tresher met 6 sockets is volgens mij nog zeldzamer dan de zod in botd :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 12:39

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
Aetje schreef op 26 maart 2004 @ 06:52:
[...]

Geef mij maar bonehew (amn hel in t begin) of n Reapers Toll... of n Tomb Reaver... die hakken er pas in op n merc. Alleen Doom of BotD is nog leuker...

... BotD in n ethereal giant tresher... dat roelt...
Ja maar dan moet je dus wel een bonehew hebben :P En die heb ik dus niet, wel twee viperforks :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

obsidian schreef op 26 maart 2004 @ 10:36:
[...]

Ja maar dan moet je dus wel een bonehew hebben :P En die heb ik dus niet, wel twee viperforks :D
Ik heb nog wel een fout gesockete bonehew voor je... (2x sheal) met 609 dmg... tell me if ur interested :P (zo ja geef me ff je account dan)

[ Voor 6% gewijzigd door PizZa_CalZone op 26-03-2004 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Heb een ethereal arioc's needle als beste merc wapen op het moment, verder nog niet veel geluk gehad.

Heb voor mijn barb's act 5 merc wel gisteren een rare ethereal gothic sword gevonden, very fast met 230-380 damage, die ik dus ook nog kan upgraden naar champion sword, moet ik alleen nog wat runes vinden (En dat lukt niet echt, heb nog geen Um gevonden op Europe, en op ladder eigenlijk helemaal nog geen goede runes).

Is trouwens een Kira's Guardian tiara nog wat?

Heb er 1 gevonden met crappy defense (136), maar wel met 69% resist all.

Kira's Guardian
Tiara

Defense: 90-170 (varies)(Base Defense: 40-50)
Required Level: 77
Durability: 25
+50-120 Defense (varies)
+20% Faster Hit Recovery
Cannot Be Frozen
All Resistances +50-70 (varies)
(Ladder Only)
(Only Spawns In Patch 1.10 or later)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
PizZa_CalZone schreef op 26 maart 2004 @ 11:00:
[...]

Ik heb nog wel een fout gesockete bonehew voor je... (2x sheal) met 609 dmg... tell me if ur interested :P (zo ja geef me ff je account dan)
Ik ben geinteresseerd :) Softcore non-ladder?

Dan *Phantomastique of *Phantomastique2

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

obsidian schreef op 26 maart 2004 @ 11:33:
[...]

Ik ben geinteresseerd :) Softcore non-ladder?

Dan *Phantomastique of *Phantomastique2

:D
sorry m8.. ik speel momenteel ladder.... dan maar wachten totdat de ladder weer gereset is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
PizZa_CalZone schreef op 26 maart 2004 @ 11:36:
[...]

sorry m8.. ik speel momenteel ladder.... dan maar wachten totdat de ladder weer gereset is :(
Ach, ik maak wel een ladder char aan vanaaf. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

In dat geval ken je *soulmasher adden in je lijstjuhhh :D (vanavond ben ik alleen pleite)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje

Aetje

PizZa_CalZone schreef op 26 maart 2004 @ 09:49:
[...]

Mja laat ik het hier maar ff wel mee eens zijn... ;) (willik eigenlijk beswel es zien... een eth giant tresher met 6 sockets is volgens mij nog zeldzamer dan de zod in botd :P)
Mja, ik pak tegenwoordig al het socketed elite spul op. Zoek op t moment nog naar n 3 socket ethereal elite poleaxe... :]

Forget your fears...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
obsidian schreef op 26 maart 2004 @ 11:38:
[...]

Ach, ik maak wel een ladder char aan vanaaf. :)
*Ysidronew of *YsidroL (afhankelijk van welke chars ik speel) als je wat newbie ladder hulp nodig hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Vind ik vandaag een firefacet 5/4 en een coldfacet 5/5. Nu zit ik te twijfelen of het wel zo'n goede ruil was tegen een ist rune...? Sja voor delirium of silence is hij wel leuk, maar waren die facets niet meer waard?

[ Voor 26% gewijzigd door PizZa_CalZone op 26-03-2004 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
PizZa_CalZone schreef op 26 maart 2004 @ 12:26:
Vind ik vandaag een firefacet 5/4 en een coldfacet 5/5. Nu zit ik te twijfelen of het wel zo'n goede ruil was tegen een ist rune...? Sja voor delirium of silence is hij wel leuk, maar waren die facets niet meer waard?
Hangt er vanaf, had je die ist hard nodig, of was het gewoon een hebbedingetje?

Denk dat je er wel een stuk meer voor had kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

Het antwoord is al gegeven :p En wat betreft die dmg:
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/n.ve/Screens/sorc/Neeraj.JPG
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/n.ve/Screens/sorc/dmg_Neeraj.JPG
Dat zit wel goed ;)

Edit: ben een beetje traag, * NvE zat nog op de vorige pgina te kijken :X

[ Voor 16% gewijzigd door NvE op 26-03-2004 13:38 ]

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoeniX-
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-09 10:26
Die vond ik van de week toevallig ook :)

Is wel leuk voor m'n merc ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje

Aetje

PizZa_CalZone schreef op 26 maart 2004 @ 12:26:
5/5 Cold krijg je minstens vex voor. 5/4 is ongeveer ist.

Forget your fears...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Aetje schreef op 26 maart 2004 @ 14:12:
[...]

5/5 Cold krijg je minstens vex voor. 5/4 is ongeveer ist.
damn zit me weer niet mee dan... ik heb veel facets maar wist niet dat ze zoveel waard waren... vex konnik goed gebruiken :P mja ik heb vandaag ook het geluk gehad 2 shako's te vinden en 1 kenne ruilen voor een skullie en een enchuta's orb! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Ben hier nieuw op het forum en ook nieuw in LoD.
Ik ben namelijk de character Paladin (lvl 21), en mijn account name is *Sindur

Oja, mijn e-mail adress is FlyingRobin_2@hotmail.com
Zou het wel leuk vinden moest iemand me toevoegen.

Nu, zou iemand me willen rushen vanaf act3 tot act5.

Ik zou het ook ten zeerste op prijs stellen moest iemand me een redelijk goed zwaard kunnen geven, iets dat toch beter is dan een one-hand 5 to 13 zwaard... ;(

Groetjes,
Robin

EDIT : Ow neej, ben niet op ladder, maar ben niet gek om weer opnieuw te beginnen. 8)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2004 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Kleine hint: Als je om hulp vraagt, vermeld dan even of het Ladder of Non-Ladder is.

Als je net begint zou ik zowieso op Ladder beginnen trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Verwijderd schreef op 26 maart 2004 @ 15:30:

EDIT : Ow neej, ben niet op ladder, maar ben niet gek om weer opnieuw te beginnen. 8)
Na een tijdje zul je merken dat opnieuw beginnnen helemaal niet zo'n probleem is. Zodra je de quests en de rest van het spel een beetje door hebt is het niet echt meer een probleem om binnen 2 dagen een character op lvl 75 te krijgen. Maar inderdaad is het nu even slim niet opnieuw te beginnen aangezien het (zoals ik begrijp) je eerste character is en daarom is het handig eerst even flink te expirimenteren in de wondere wereld der paladinnen ;). Echter snap ik niet echt waarom je beter in ladder kan beginnen als je net begint met lod... (zalwel aan mij legge :X)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje

Aetje

Ladder of niet ladder maakt geen worst meer uit. Ladder heeft n paar extra items en de mogelijkheid -alle- runes te cuben. NLadder kan dat niet maar heeft meer (oudere) items in zich.

Forget your fears...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ondertussen al opnieuw begonnen met een druid. Ben nu lvl 17, en heb ondertussen al redelijk mooie dingetjes gevonden zoals een armor met +1 to all skills / 2xx defense en nog zo wat. Nuja, kweet niet wat goed is in jullie ogen... :)

Anyway, zou iemand me op msn kunnen toevoegen :
FlyingRobin_2@hotmail.com

Groetjes,
Robin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Aetje schreef op 26 maart 2004 @ 22:37:
Ladder of niet ladder maakt geen worst meer uit. Ladder heeft n paar extra items en de mogelijkheid -alle- runes te cuben. NLadder kan dat niet maar heeft meer (oudere) items in zich.
De extra items en extra cube mogelijkheden maken voor een newbie wel uit. Hij/zij heeft toch niet de oude items die de andere spelers nog hebben, dus begin je meteen met extra mogelijkheden die je non-ladder niet zou hebben.

En je kan ook op ladder goed expirimenteren, gewoon eerst newbie chars beginnen en wat aanklooien, en wanneer ze dan wat aardige items gevonden hebben met de kennis die je hebt opgedaan en de items die je hebt gevonden betere chars maken, die veel sneller omhoog gaan.

Een newbie necro doet in het begin niet zo veel, maar als je een necro wand en schild hebt met in het totaal +4 of +5 op summon skeleton kan je al je punten in skeleton mastery gooien de eerste tijd, en krijg je snel een aardig sterke necro.
Zelfde met Barbarian, zodra je Cathan's seal en zo hebt, eventueel 1 of 2 shadowfangs, kan je veel makkelijker overal doorheen meppen.

Oh, en wanneer je als eerste char een skelliemancer begint heb je nog een voordeel: Deze hoeft dankzij de skeletons niet zelf allerlei goede items te gebruiken, dus je kan ook mf equipment gaan gebruiken als je dat vindt, en op die manier zal je sneller leuke equipment gaan vinden :)

[ Voor 12% gewijzigd door Skyclad op 29-03-2004 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Skyclad schreef op 29 maart 2004 @ 08:50:
[...]

De extra items en extra cube mogelijkheden maken voor een newbie wel uit. Hij/zij heeft toch niet de oude items die de andere spelers nog hebben, dus begin je meteen met extra mogelijkheden die je non-ladder niet zou hebben.

En je kan ook op ladder goed expirimenteren, gewoon eerst newbie chars beginnen en wat aanklooien, en wanneer ze dan wat aardige items gevonden hebben met de kennis die je hebt opgedaan en de items die je hebt gevonden betere chars maken, die veel sneller omhoog gaan.

Een newbie necro doet in het begin niet zo veel, maar als je een necro wand en schild hebt met in het totaal +4 of +5 op summon skeleton kan je al je punten in skeleton mastery gooien de eerste tijd, en krijg je snel een aardig sterke necro.
Zelfde met Barbarian, zodra je Cathan's seal en zo hebt, eventueel 1 of 2 shadowfangs, kan je veel makkelijker overal doorheen meppen.

Oh, en wanneer je als eerste char een skelliemancer begint heb je nog een voordeel: Deze hoeft dankzij de skeletons niet zelf allerlei goede items te gebruiken, dus je kan ook mf equipment gaan gebruiken als je dat vindt, en op die manier zal je sneller leuke equipment gaan vinden :)
Wat is nou een beetje een goede statpoint verdeling voor een skellymancer?
heb nu een level 5 Ladder skelly (speel maar 1 a 2 uur in de week) en ik heb zowat al me skillpoints opgespaard, omdat ik geen idee heb waar ik ze het beste in kan gooien

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:40

hilgo

Clear your mind of can't.

Op deze site hebben ze een 1.10 guide voor een skellymancer, misschien heb je daar wat aan :)

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
-=BoKKiE=- schreef op 29 maart 2004 @ 09:49:
[...]

Wat is nou een beetje een goede statpoint verdeling voor een skellymancer?
heb nu een level 5 Ladder skelly (speel maar 1 a 2 uur in de week) en ik heb zowat al me skillpoints opgespaard, omdat ik geen idee heb waar ik ze het beste in kan gooien
Eerst 1 punt in summon skeleton, als prereq, dan een tijd lang alles in skeleton mastery.

Zoek in de act 1 shop en zo naar een newbie wand met +3 summon skeleton, liefst ook met +x skeleton mastery, +x clay golem, of +x amplify damage.
Als je niet 1 van deze kan vinden neem dan in ieder geval 1 punt ook in amp damage (niet meer nodig, meer vermeerdert alleen de range), en later ook 1 in clay golem.

Clay golem is ERG goed tegen bosses, aangezien bosses bijna altijd zich richten op dit beestje, en dus je skeletjes en hireling met rust laten. Ook vertraagt hij de bosses sterk, wat zeker nuttig is als je ook nog decrepify gebruikt.

Hireling: Eerst act 2 defensive, en als je op Nm zit een might hireling. Zorg dat zodra je de might hireling hebt deze een beetje op hetzelfde level blijft, zodat ie niet te makkelijk wordt afgemaakt.

Zodra je summon resist kan krijgt hier 1 punt in doen, 1 in blood en 1 in iron golem (niet meer, en niets in fire golem aangezien de damage toch niet interessant wordt). Je kan gaan voor 1 punt in skeletal mage, 1 in revive (+ summon skill zorgt voor de rest voor revive), en dan voor ranged damage bone spirit doen, maar je kan ook voor ranged damage skeletal mage maxen. Dat heb ik gedaan.
Summon resist naar zo'n niveau gooien dat je met je +skill items rond de 60% zit.

Nog 1 punt in corpse explosion en tegen de tijd dat je punten gaat overhouden ga je gewoon over op bone spirit.

Stuur maar een berichtje naar Ysidronew of YsidroL wanneer je speelt, dan laat ik wel zien wat je kan doen als skelliemancer zonder redelijke items :)
(Doe hell baal runs met de mijne, met -70% lightning res overleef je black souls dankzij je minions, gewoon een kwestie van verstoppertje spelen :) )

Oh, en je hoeft niets in energy te stoppen, zoveel gebruik je toch niet als je eenmaal een legertje hebt.

[ Voor 11% gewijzigd door Skyclad op 29-03-2004 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
Als je summon resist en skeleton mastery op max hebt kunnen je skellies hell makkelijk overleven, als je er dan 12 rond hebt lopen (summon skeleton dus maxen) kan je je op andere dingen richten. Ik zou die dus ook op max zetten.

Verder kan je bone spirit gebruiken als ranged attack, golems gebruik ik niet, doen te weinig dmg. Ik heb een paar puntjes in revive om mijn minions wat langer mee te kunnen nemen. Amp idd 1 punt, en decrep heb ik 3 a 4 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

thnx voor skellie advies, zal denk ik pas morgne weer ff spelen, want eerst vanavond ff blauwe envelope werkzaaheden doen en als ik dan nog tijd heb eerst ff UT2K4 spelen :)

zit nog steeds in act 1
wat te levelen enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
obsidian schreef op 29 maart 2004 @ 12:41:
Als je summon resist en skeleton mastery op max hebt kunnen je skellies hell makkelijk overleven, als je er dan 12 rond hebt lopen (summon skeleton dus maxen) kan je je op andere dingen richten. Ik zou die dus ook op max zetten.

Verder kan je bone spirit gebruiken als ranged attack, golems gebruik ik niet, doen te weinig dmg. Ik heb een paar puntjes in revive om mijn minions wat langer mee te kunnen nemen. Amp idd 1 punt, en decrep heb ik 3 a 4 punten.
Is summon resist maxen het wel waard? Komt nauwelijks meer iets bij op de latere levels, Als het op 14 staat is het 62, op 20 is het maar 66.

Golems doe je ook niet voor de damage, maar 1 punt in blood en iron (life en defense) en 1 in golem mastery zorgt dat een clay golem langer leeft, en een clay golem kan monsters flink vertragen en afleiden, terwijl het niets cost om te casten.

En als je genoeg +all skills hebt hoef je in principe ook maar 1 punt in decrepify stoppen.

[ Voor 5% gewijzigd door Skyclad op 29-03-2004 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PizZa_CalZone schreef op 26 maart 2004 @ 09:49:
[...]

Hmm die heb ik al een lange tijd op HC Ladder.
Nooit wat mee gedaan eigenlijk, ligt op een mule.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoeniX-
Ik heb nu een lvl 79 hammerdin, en vraag me af waar ik nu leuk nog wat kan levelen ..

Ik ben de laatste dagen wat diablo runs (hell) aan 't doen .. maar die zijn door vaak een wat zwakke party nogal erg lang en lastig (levels gaan ook niet echt hard).
Baal runs heb ik nog niet geprobeerd op hell, ik moet eerst alle q's nog van act5 :-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Baal Hell runs leveren ook geen zak op qua xp heb ik gemerkt, moet een heleboel runs doen om mijn level 87 necro wat hoger te krijgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben weer eens opnieuw begonnen, en nu met de Sorceress. Nu is ze lvl 5. Kweet, tis niet veel, maarja... Ik heb wat meningen gehoord, en het schijnt dat een fire-sorc de beste skill is.

Ik snap wel één ding niet, hoe komt het dat ik bijna geen exp bijkrijg als ik bv. met een Paladin lvl 60-70 zit the creepen in Act2 Far Oasis, Arcane Sanctuary of zelfs Tal Rasha's tomb.

:) Oja, toen ik bij Andariel Normal was, heb ik een Gull gevonden. Angstig. Ik wil hem namelijk ruilen, wie offers heeft, zeg het me dan, of mail me.

En laatste vraagje, wat is de beste manier om te levellen?

Groetjes,
Robin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet op de juiste plek in het spel spelen wil je de volle 100% van de experience krijgen. Als de monsters +/- 5 levels (zoiets) van jou zijn dan krijg je 100% exp, daarbuiten gaat het erg had achteruit. Speel je nu bv met je lvl 5 samen met een lvl 60 in een party en die lvl 60 killed een beest van jouw lvl, krijg jij mischien maar iets van 5% van de experience.

Als je het mij vraagt kan je het beste tot lvl 20 in de sewers van act2 rondrennen, tot lvl 25 in the Arcane Sanctuary en daarna Baal runs doen tot lvl 40 ofzo. Vanaf dat punt gewoon puur en alleen NM Baal runs tot lvl 70-75. In Hell Baal runs ben je dan zo lvl 85. Daarna gaat het ineens een stuk trager.

Wat wel een lucratieve manier van levelen is (wel saai) zijn dan Mephisto en Pit runs met wat magic find. Krijg je redelijk veel experience voor, is niet zo heel erg moeilijk en je kan zo'n beetje alle items vinden die er te vinden zijn.

Mja ik blijf het een raar spel vinden, tis eigenlijk ongelooflijk suf, en toch speel ik het nog (hoezo verslavend...) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoeniX-
Ga ik dat maar eens doen Captain_Crais .. (baal runs @ hell, en dan mephisto en pit) diablo runs maak ik het mezelf denk ik onnodig moeilijk mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Pidle runs zijn ook erg leuk voor exp (en mf natuurlijk ;) )

Edit:
En voor Zookeepers is pindle helemaal makkelijk aangezien er al een zooi lijkjes liggen :)

[ Voor 46% gewijzigd door NvE op 31-03-2004 10:50 ]

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoeniX-
Ok :)

Ga ik dat ook proberen (-:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks voor het advies.

@Captain_Crais : Troost u, ben ook verslaafd aan het spel. 8)7

Wat zijn pit runs eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoeniX-
Woei! Gisteravond een Gull (dagger met +100% mf) gevonden .. dat komt wel even van pas (-: Vanavond maar eens wat MF runs doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virgil
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08 02:10

Virgil

We're not alone

Ik heb een probleempje :'(

ongeveer anderhalf jaar geleden d2 gekocht. Ben ik op cd2 gaan staan :@

Ik bel zo op naar next level (toendertijd gehaald). "Ja, kan niet meer, spel is te oud, we kunnen de cd niet meer zomaar vervangen. Plus dat we D2 niet meer kunnen bestellen"

Ik gekeken overal, nergens meer :(

Dus ik bel het nummer dat achterin het boekje staat, blizzard uk. Zeggen ze dat ik geen garantie meer heb. Oftewel mag ik een nieuwe gaan kopen :(. Dit sux :(

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoeniX-
Of je fixt even een kopietje van die cd .. je hebt tenslotte wel een key / licentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Probeer mijn amazon wat hoger te krijgen om daar pit runs mee te proberen, maar dat schiet echt niet op, met een buriza op Hell :/
Kan over een paar levels Hellrack gebruiken, maar dat is ook alleen nuttig tegen physical immune critters, en doet ook niet echt veel schade.

Heb nog nooit iets beter gevonden op het gebied van runes dan Um, dus BotD of zo zit er niet direct in, en een Wf heb ik zelfs nog nooit vastgehouden. Vrees dus dat als ik niet opeens veel meer schade ga doen ik beter mijn hammerdin wat hoger level kan maken :/

Wat is een goede plaats om hoge runes te vinden? Beste wat ik tot nu toe bij Hell countess runs heb gevonden waren 1x Ort en 1x Nef, verder alleen Eld en El, dus daar wordt ik ook niet vrolijk van :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

FF een nieuwe build geprobeerd... Een uber defence hammerdin en zo te zien werkt het tot nu toe goed :D

Paladin Chiet Titulaer lvl 88

Equipment:

*Shako (socketed perfect skull)
*Guardian Angel (upgraded 1526 def, socketed perf skull)
*Herald of Zakarum Shield (socketed perf diamond)
*Wizardspike (socketed perfect skull)
*Waterwalk boots
*Magefists
*Thundergod's vigor belt
*Seraphs hymn (1 to def skills)
*Dwarf star ring
*Raven Frost ring

Dankzij de thundergod's, dwarf star en ravenfrost heeft hij de volgende elemental absorb:

Fire: 15%
Ice: 20%
Lightning: 20

Skills:

lvl 29 holy shield (maxed)
lvl 29 blessed hammer (maxed)
lvl 27 concentration (maxed)
lvl 29 vigor (maxed)
lvl 18 blessed aim
lvl 10 defiance

Stats:

Strenght: 196
Dexterity: 133
Vitality: 259
Energy: 70

Hammer damage: 5414 - 5482

Defence rating met holy shield: 13708
Defence rating met holy shield en defiance: 17625

Health: 1204
Mana: 615

Resistances op hell:

Fire: 95%
Cold: 90%
Lightning: 95%
Poison:90%

Momenteel zijn er nog maar 3 enemy types die hem nog pijn doen als ze niet gefrozen zijn.

*Serpents (vanwege stun en bonespear)
*Baal's Minions (vanwege stun, snelheid, inmense dmg en chance to hit)
*Hell witches (mits er een overdosis van is en er 30 balle op je af vliegen)

Diablo op hell mist alles als defiance aan staat en je 10 minuten lang tegen hem aan staat en geen potions gebruikt. :D

Het enige jammere is dat hij maar net genoeg damage doet... en die moeten we nog ff omhoog zien te krikken door onder andere blessed aim vanaf nu omhoog te krikken ;)

Mja het is zeer zeker wel een geslaagde build :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Die perfect skulls in armor en helm geven een beetje regen, zou het zelf niet doen maar goed, maar die in de wizardspike doet geen ruk. Mana en life leech werkt namelijk niet wanneer je niet physical damage doet, en je werkt alleen met spells.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Skyclad schreef op 02 april 2004 @ 17:34:
Die perfect skulls in armor en helm geven een beetje regen, zou het zelf niet doen maar goed, maar die in de wizardspike doet geen ruk. Mana en life leech werkt namelijk niet wanneer je niet physical damage doet, en je werkt alleen met spells.
hammer damage is geen physical... maar magic damage... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 09:07
PizZa_CalZone schreef op 02 april 2004 @ 17:56:
[...]

hammer damage is geen physical... maar magic damage... ;)
Ja en wat skyclad probeerde te zeggen is dat die perfect skull in die wizardspike dus totaal nutteloos is ;)

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

PizZa_CalZone schreef op 02 april 2004 @ 13:26:
FF een nieuwe build geprobeerd... Een uber defence hammerdin en zo te zien werkt het tot nu toe goed :D

[build]
Waarom defiance? Kun je niet beter een defiance merc nemen :?

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

NvE schreef op 02 april 2004 @ 18:40:
[...]

Waarom defiance? Kun je niet beter een defiance merc nemen :?
Defiance heb ik erbij gezet vanwege het feit dat ik hem voor me defence gebruik. Ik heb er maar 1 punt op gezet vanwege de pre requirements voor vigor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

MariahCareyLover schreef op 02 april 2004 @ 18:02:
[...]

Ja en wat skyclad probeerde te zeggen is dat die perfect skull in die wizardspike dus totaal nutteloos is ;)
Hmm das nieuw voor me dan... mij was namelijk verteld dat magic dmg ook ge-leached werd 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door PizZa_CalZone op 02-04-2004 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
PizZa_CalZone schreef op 02 april 2004 @ 19:33:
[...]

Hmm das nieuw voor me dan... mij was namelijk verteld dat magic dmg ook ge-leached werd 8)7
Stel je voor een Hammerdin die leeched met zun hammers, of een bonemancer met zun spear :9~ Beetje overpowered he ;)

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 15:34
Ik zie veel vragen over levelen enzo, hiero is een mooi tabelletje met de area levels zodat je precies kan zien waar je de meeste exp krijgt. Tevens mooie guide om te zien hoe/waar je het beste kan mf-en, en welke items welke superuniques kunnen droppen.

Edit: zie dattie al eerder gepost is, maar de opmerking over de tabel is denk ik nog wel op z'n plaats :)

[ Voor 14% gewijzigd door porn* op 03-04-2004 03:58 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje

Aetje

Skyclad schreef op 02 april 2004 @ 17:34:
En die skull in de wizardspike... sorry maarrruuuh... :D :D :D

Maar als je om mana verlegen zit werkt denk ik n Frostburns ipv die Magefists beter.

Forget your fears...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Aetje schreef op 03 april 2004 @ 11:28:
[...]

En die skull in de wizardspike... sorry maarrruuuh... :D :D :D

Maar als je om mana verlegen zit werkt denk ik n Frostburns ipv die Magefists beter.
Mja dat van die wiz spike skull wissik dus niet... maar door al die skulls heb ik dus die #$@% frostburns niet nodig en ken ik lekker me magefists gebruiken ;) dat is dus wel bewust gedaan. ;) ennuhh magefist hebben ook alsnog een leuke mana regen van 25% (mana hoeveelheid heb ik toch zat...)

Maaruhhh ik gaat ff een nieuw experimentje doen.. een nova sorc >:)

Heb alle equip al klaar liggen:

*shako (wil eigenlijk nightwing's veil :9~)
*oculus
*snowclash
*vipermage
*liddless
*magefists (wil voor deze eigenlijk frostburns)
*marrowwalks (war travelers soon...)
*vette ringen en amu

Het lijkt me slim dat deze sorc aardig wat def heeft dus dat wordt wat shieldjes pompen (enig advies hierin? want ik heb nog nooit echt goed gebruik gemaakt van de sorc energy shield en frost shields :?)
Mana regeneration is ook zeer belangrijk bij deze... aangezien frost nova volgens mij veel mana gaat kosten vanwege de fast cast. Dus 15 op warmth ofzo... want dankzij de items kom ik tog wel op level 25 uit ofzo.
Verder ben ik er nog niet uit of die vipermage wel zo goed is... zijn er mogelijk andere armors (behalve runewords) die voor een icesorc beter zijn dan vipermage? Uiteraars zou een ormus robe met nova het beste zijn... maar die hebbe we niet..

Hebbe jullie nog enig andere tips? 8)

[ Voor 61% gewijzigd door PizZa_CalZone op 03-04-2004 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Zou eerst nog eens goed nadenken voor je veel in energy shield stopt. ES werkt nu namelijk als eerste, dus als die 60% van 1000 damage blokkeert ben je in 1x 600 mana kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag dat er nog geen post over was, maaruh, heeft iemand van jullie Sacred al geprobeerd? Kennelijk nog neit erg bekend of zo, maar het is echt een toppertje. Het heeft enigszins een verwantschap met Diablo II, maar heeft toch zijn eigen karakter. 6 Helden om uit te kiezen, een grote main quest, maar een groot aantal side quests.

Demo is al uit (een tijdje denk ik, gisteren pas over het spel gehoord, demo gespeeld en meteen spel gehaald), o.a. op www.gamershell.com, momenteel de site waar ik altijd demo's/patches etc vandaan haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

Verwijderd schreef op 03 april 2004 @ 15:42:
Ik zag dat er nog geen post over was, maaruh, heeft iemand van jullie Sacred al geprobeerd? Kennelijk nog neit erg bekend of zo, maar het is echt een toppertje. Het heeft enigszins een verwantschap met Diablo II, maar heeft toch zijn eigen karakter. 6 Helden om uit te kiezen, een grote main quest, maar een groot aantal side quests.

Demo is al uit (een tijdje denk ik, gisteren pas over het spel gehoord, demo gespeeld en meteen spel gehaald), o.a. op www.gamershell.com, momenteel de site waar ik altijd demo's/patches etc vandaan haal.
Ik heb hem al sinds ie uitkwam (had hem in de pre-order gekocht by dynabyte) en het spel is wel gaaf. Gameplay is toch weer heel anders dan in diablo en het spel heeft zeker potentie om uit te groeien tot wat moois maar op dit moment heeft het spel nog wat last van nare insekten maar met elke patch wordt het beter en, en dat vind ik een pluspunt, er wordt geluisterd naar de spelers. Zo worden er in de komende patch een hoop dingen aangepast en zelfs toegevoegd op aanraden van de community.
Een hoop mensen willen dit spel zien als diablo 2 cloon maar dat is het zeker niet en als je het met dat beeld gaat spelen zul je teleurgesteld zijn. Ga je d'r gewoon fris in dan is het een hele goeie game met veel quests (de echte verhaal lijn en 300+ sub quests) waar je zeker wel even mee zoet bent!

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje

Aetje

Skyclad schreef op 03 april 2004 @ 15:41:
Zou eerst nog eens goed nadenken voor je veel in energy shield stopt. ES werkt nu namelijk als eerste, dus als die 60% van 1000 damage blokkeert ben je in 1x 600 mana kwijt.
Met volle telekinesis niet dus. Volle telekin heb je 2 dmg -> 1 mana kwijt geloof ik. En resistances werken d8 ik ook eerder dan shield.

Forget your fears...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hilgo schreef op 03 april 2004 @ 16:27:
[...]Ik heb hem al sinds ie uitkwam (had hem in de pre-order gekocht by dynabyte) en het spel is wel gaaf. Gameplay is toch weer heel anders dan in diablo en het spel heeft zeker potentie om uit te groeien tot wat moois maar op dit moment heeft het spel nog wat last van nare insekten maar met elke patch wordt het beter en, en dat vind ik een pluspunt, er wordt geluisterd naar de spelers. Zo worden er in de komende patch een hoop dingen aangepast en zelfs toegevoegd op aanraden van de community.
Een hoop mensen willen dit spel zien als diablo 2 cloon maar dat is het zeker niet en als je het met dat beeld gaat spelen zul je teleurgesteld ziin. Ga je d'r gewoon fris in dan is het een hele goeie game met veel quests (de echte verhaal lijn en 300+ sub quests) waar je zeker wel even mee zoet bent!
Het is een inkoppertje, maar niet iedereen denk gelukkig zo simpel. Ja, er moet nu eenmaal 1 spel de eerste zijn .... andere spellen zullen altijd wel dat labeltje krijgen. Als het al een clone is, wel een ERG goeie .... maaruh, er zit genoeg in .... o.a. veel subquests, niet alleen een standaardverhaal .... combat + skills is goed uitgewerkt, zo niet beter .... het ligt meer tegen een RGP aan .... dan nog de extra vorm van transport .... je zit in een gigantische wereld .... ik wil niet meteen Diablo afkraken, zal ik ook niet doen .... blijft een wereldspel .... maar nieuwe games komen .... patches las ik al iets over, gelukkig is het geen Ubisoft/EA produkt, dan had je ernaar kunnen fluiten! Spel heeft zowieso sfeer, goed geluid en beeld mag er ook zijn! Het is soms retemoeilijk, maar dat mag ik wel .... en dan ben ik nog maar net begonnen :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Ben al ff wat verder met mijn novasorc expirimentjuh... :*) Sugarlee_hooper :+ is momenteel level 63 en op nightmare begint de 250 cold damage van die nova aardig erin te hakken... echter kom ik uit op 1 probleem... voor nova moet je dichtbij de ventjes zijn... en dan heb je een leuke oculus met 20% chance to cast lvl 1 teleport when struck... :r dus als je met veel def midden in een groep ventjes staat teleport je te vaak weg. Dat wordt dus de ocu vervangen met een andere leuke orb/staff. Nu de vraag welke is het beste voor ice damage? :?

Ik heb me vipermage trouwens vervangen voor een guardian angel... die extra defence/resistances >:) kan ze zeer goed gebruiken.

I will keep u informed :P

(heeft iemand trouwens een "nightwing's veil in de aanbieding? ik bied een shako met perf. topaz en desnoods daar nog iets bij, ook sta ik open voor het traden van die leuke ice orb/staff die ik zoek ;))

Verder heb ik nog een leuk idee om een inferno sorc te maken gebruik makend van een perfect flamebellow en dan es kijke of ik die inferno op lvl 50 ken krijgen, details hierover volgen nog... >:)

[ Voor 27% gewijzigd door PizZa_CalZone op 04-04-2004 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PizZa_CalZone schreef op 04 april 2004 @ 14:10:

...

Verder heb ik nog een leuk idee om een blaze sorc te maken gebruik makend van een perfect flamebellow en dan es kijke of ik die blaze op lvl 50 ken krijgen, details hierover volgen nog... >:)
Flamebellow geeft Inferno en geen blaze toch? En tis sowieso maar +3 op een sorc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Verwijderd schreef op 04 april 2004 @ 16:50:
[...]

Flamebellow geeft Inferno en geen blaze toch? En tis sowieso maar +3 op een sorc.
Jep sorry... foutjuhh ik bedoel blaze idd... bij deze verbeterd :D

Flamebellow:

+(170-240)% Enhanced Damage
+3 to All Fire Skills (All Chars)
Fire Absorb (20-30)%
12% Chance to cast level 16 Firestorm on striking
+(10-20) to Strength
+(5-10) to Vitality
+(12-18) to Inferno
Adds 233-482 Fire Damage

In mijn geval heb ik er dus 1 met 18 to inferno.

20+18+3 = 41 en dan nog een shako (2), liddless(1), rising sun amu(2) en magefists (1) = dus totaal level 47 inferno... :*) benieuwd hoeveel dmg dat gaat doen.

Lijkt me echter een klote skill om mee te knokken... :( mja dat zien we dan wel :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas gaat dat dus niet werken, dat zwaard geeft voor sorcs maar +3 op inferno (dat geldt voor alle items trouwens die een hele hoop skillpoints voor een bepaalde skill geven, het character dat die skill native kan hebben krijgt altijd maar +3).

Wat wel kan: +3 Fire skills circlet, +3 fire skills amulet, +2 skills armour (bv enigma), +3 fireskills +3inferno orb, +1 skills shield, +1 van magefist, 1+ van arachnid, +8 fireskill GC, +1 Annihilus == 26 + lvl 20 native == lvl 46.

Samen met de synergies krijg je dan vast wel iets dat wel wat schade doet, maar ik vrees dat je dan toch nog in Hell grote problemen zal krijgen. Het zal er wel cool uit zien, een inferno van 3 schermen lang :)

Wat wellicht ook wel werkt is een barbarian die 2 flamebellows draagt, mischien heb je dan +36 op inferno. Mja zonder synergies doet dat echt veels te weinig schade.

EDIT: Ik heb het even in een skill calculator ingevuld, je krijgt met deze setup maar iets van rond de 7798-8198 per seconde met een range van 24 yards (das iets van 1.5 scherm op 800x600). Dat schiet dus niet echt op :)

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2004 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Verwijderd schreef op 04 april 2004 @ 18:14:
Helaas gaat dat dus niet werken, dat zwaard geeft voor sorcs maar +3 op inferno (dat geldt voor alle items trouwens die een hele hoop skillpoints voor een bepaalde skill geven, het character dat die skill native kan hebben krijgt altijd maar +3).

Wat wel kan: +3 Fire skills circlet, +3 fire skills amulet, +2 skills armour (bv enigma), +3 fireskills +3inferno orb, +1 skills shield, +1 van magefist, 1+ van arachnid, +8 fireskill GC, +1 Annihilus == 26 + lvl 20 native == lvl 46.

Samen met de synergies krijg je dan vast wel iets dat wel wat schade doet, maar ik vrees dat je dan toch nog in Hell grote problemen zal krijgen. Het zal er wel cool uit zien, een inferno van 3 schermen lang :)

Wat wellicht ook wel werkt is een barbarian die 2 flamebellows draagt, mischien heb je dan +36 op inferno. Mja zonder synergies doet dat echt veels te weinig schade.

EDIT: Ik heb het even in een skill calculator ingevuld, je krijgt met deze setup maar iets van rond de 7798-8198 per seconde met een range van 24 yards (das iets van 1.5 scherm op 800x600). Dat schiet dus niet echt op :)
Hmm aardig nep dan... :( mja dan hou ik het wel bij me meteorsorc met 24 k :D die heb al het bovenstaande behalve de anihilus en een shako inplaats van de circlet en geen enigma maar viper... en totaal 2 fireskill charms

Helaas begint het er verder op te lijken dat mijn novasorc het niet gaat redden... maar ik blijf hopen, ze heb nu 300 ice dmg op nova... 100 minder dan me orb maar het lijkt niet echt shade te doen ook al cast ik er met 120% faster cast ongeveer 8 per seconde ofzo :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje

Aetje

Orb schade is per ice bolt die uit de orb komt. Monsters worden vaak door meerdere bolts tegelijk geraakt. Nova heeft maar 1 hit.

En nee, frost nova red je t niet mee.

Forget your fears...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

En de Orb zelf zorgt ook voor behoorlijke schade...

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Gheheh dat heb ik gemerkt :( mja ik ben een man van expirimenteren en zit nu weer met een ander idee in mun hoofd...

Een thorns pala...

Ik zit te denken aan deze equip:

*Vampire gaze
*Shaftstop
*String of ears
*Stormshield
*Een leuk wapen met VEEEL +to skills
*Amu met 3 to offensive aura's
*nature's peace ring
*nog een leuk ringetjuh
*Wat skillers

Gaat deze setup wel werken?
Ik bedoel geeft throns genoeg dmg returned om goed te kunnen werken?
En werkt het VOORDAT dmg reduced van de bovenstaande items in werking is gesteld?

Zo ja dan lijkt het me wel leuk... gewoon stilstaan, klappen ontvagen, niet dood gaan (vanwege 100% dmg reduced van de items) en dat de ventjuhs voor je neus neervallen vanwege de dmg returned :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Max reduce physical damage in 1.10 is 50%.

Dus dat gaat niet werken.
Zowieso kan je dan beter een thorns merc nemen en zelf een ander aura. (vengeance of zo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

damn wat leer ik hier veel.... :P

denk ik de hele tijd met goede idee'en te komen... blijkt alles niet te werken :(

mja ik ga nu maar voor een avenger... conviction / vengeance... dat moet zo i zo wel werken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om Thorns goed te laten werken moet je zelf geraakt worden. Dit is niet handig :) Zeker niet met Max block/ dam reduce. Thorns werkt dan een heel stuk minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Heeft er nog iemand goeie ideeen waar je hoog level runes kan vinden? Ik heb nu wel wat Colossus blades liggen, maar niets hoger dan um of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Travincal council op Hell schijnt een goede kans te hebben om hoge runes te droppen. Mja dat zegt allemaal niet zo veel, je moet erg veel geluk hebben er eentje te vinden. Ik heb ze nu al heel vaak gesloopt en de hoogste rune tot nu toe was een pul rune. Daarnaast zijn ze wel perfect om flawless gems te vinden, die droppen ze met bakken. Ook charms en jewels droppen ze vaak. Beste tot nu waren een (crappy) fire rainbow facet, 5% res all SC en een 24% mara's (allemaal binnen een uur, was wel een mooie run :)). Zelf vind ik ze het eenvoudigst met een hammer paladin (ze hebben nogal een gevarieerd spectrum aan immunities).

Spectre type beesten (zoals Storm Casters, Gloams e.d.) hadden dacht ik ook een grotere kans runes te droppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

De perfecte site om te weten waar je items het beste kan vinden is

http://www.d2data.net/

Je ken hier elk willekeurig item uitkiezen (ook runes) en via een linkje bij dat item krijg je vervolgens een gigantische lijst met percentages waar je het meeste kans hebt dit item te vinden.

Zo is het inderdaad waar dat je bij de counsil het beste naar runes ken zoeken... maar volgens mij is het de counsil bij het stuk waar mephisto verstopt zit.

EDIT:

Even gechecked waar je het beste de zod rune ken vinden en wat het percentage is dat deze gedropt wordt:

ZOD:

Hephasto The Armor
Hell
0.00000651%

aardig ziek te vinden zoals je ken zien :P

[ Voor 20% gewijzigd door PizZa_CalZone op 05-04-2004 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waaraan je ook direct kunt afleiden dat zo'n beetje alle echt goede runeword items op de realms uit gedupete runes bestaan :)

Echt heel fout... al die BotD gebruikers, het kan gewoon nooit dat er zoveel Zods gevonden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
Maar op het moment dat je een runeword maakt met een gedupete rune dan maakt het toch niks meer uit? Dan telt ie toch niet meer als gedupet? (wat een word zeg...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virgil

Virgil

We're not alone

Damn. Al mijn characters zijn weg :'(

Ach dat krijg je als je anderhalf jaar niet speelt.

Iig ik wil dus _WEER_ een chain lightning sorceress (i looove sorceresses) maken.

Wie wilt mij tanken ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

SeRRveR schreef op 06 april 2004 @ 12:51:
Damn. Al mijn characters zijn weg :'(

Ach dat krijg je als je anderhalf jaar niet speelt.

Iig ik wil dus _WEER_ een chain lightning sorceress (i looove sorceresses) maken.

Wie wilt mij tanken ??
tanken?? als je tanken bedoelt alsin rushen.... ja dan wil ik je wel ff helpen... :D reach me op deze account naam "*soulmasher"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virgil

Virgil

We're not alone

Oeh thx calzone...
Jammer dat je nu wel een bepaald lvl moet zijn om diablo enzo te halen :'(

Maar ehm.
heeft iemand nog leuke IAS items ??? Voor mijn chain lightning heb ik IAS nodig ipv FCR :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SeRRveR schreef op 06 april 2004 @ 15:41:
Oeh thx calzone...
Jammer dat je nu wel een bepaald lvl moet zijn om diablo enzo te halen :'(

Maar ehm.
heeft iemand nog leuke IAS items ??? Voor mijn chain lightning heb ik IAS nodig ipv FCR :)
Nee hoor, sinds 1.10 niet meer. Mijn CL sorc had in ene niets meer aan dr crossbow met 4 shaels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Let trouwens goed op de synergies wanneer je die sorc maakt, dat je niet een '1.09 sorc' maakt. Die zou namelijk geen ruk meer doen :P

Ik kan ook wel helpen als je ladder speelt, en als het non-ladder is kan ik misschien nog wel wat items opduiken, maar dan moet je wel wachten tot ik thuis ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En ja hoor, mijn HC char dood door lag. Ik krijg er echt de schijt van...
Zo is het kamertje geheel leeg, zo ben je omcirkeld en voordat je save/exit kan doen al naar de vaantjes.

Nu maar eens weer wat anders doen, softcore, totdat blizzard eens lagloos kan zijn. Shapeshifter maar weer eens, eens kijken of die in 1.10 ook nog wat doen. Ik heb ze vrij weinig zien rondlopen namelijk. Niet dat ik hiermee vernieuwend ben, maar dat hoeft ook niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
Shapeshifter vind ik ontzettend moeilijk.... wat doe je met PI's bijvoorbeeld als je beer bent. En kom niet aan met fire claws, want die doet zielige dmg...

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Volgens mij heb ik nog ergens wat shapeshifter spul liggen, maar ik weet het niet zeker. Speel geen druid omdat ik iedere keer vergat op tijd weer te veranderen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
MariahCareyLover schreef op 06 april 2004 @ 18:42:
Shapeshifter vind ik ontzettend moeilijk.... wat doe je met PI's bijvoorbeeld als je beer bent. En kom niet aan met fire claws, want die doet zielige dmg...
baranars star? shimmering axe? psn chrms? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

Pheno79 schreef op 06 april 2004 @ 17:42:
En ja hoor, mijn HC char dood door lag. Ik krijg er echt de schijt van...
Zo is het kamertje geheel leeg, zo ben je omcirkeld en voordat je save/exit kan doen al naar de vaantjes.

Nu maar eens weer wat anders doen, softcore, totdat blizzard eens lagloos kan zijn. Shapeshifter maar weer eens, eens kijken of die in 1.10 ook nog wat doen. Ik heb ze vrij weinig zien rondlopen namelijk. Niet dat ik hiermee vernieuwend ben, maar dat hoeft ook niet :D
Ik red het vege hc lijf nog wel eens met ALT-F4, werkt een stuk sneller als save/exit.
En bnet lagloos.. tsja.. dat zal dezelfde dag zijn dat er niet meer geduped wordt ;)

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virgil

Virgil

We're not alone

Verwijderd schreef op 06 april 2004 @ 16:00:
[...]

Nee hoor, sinds 1.10 niet meer. Mijn CL sorc had in ene niets meer aan dr crossbow met 4 shaels :)
Dus het is totaal veranderd. En kan dus de mooie items met boel FCR die ik van calzone heb gekregen houden ? Voor mijn CL ???? Rielaaakst :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SeRRveR schreef op 06 april 2004 @ 21:25:
[...]

Dus het is totaal veranderd. En kan dus de mooie items met boel FCR die ik van calzone heb gekregen houden ? Voor mijn CL ???? Rielaaakst :D
Yup, werkt nu ook met FCR. Geen gekloot meer met IAS/ WeapIAS/ etc.

Let wel op de synergies, erg belangrijk. Anders doe je geen ruk damage meer op hell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Vandread schreef op 06 april 2004 @ 19:07:
[...]

baranars star? shimmering axe? psn chrms? ;)
Poison charms vind ik niet veel van, en ook niet goed spul (en die heb ik nodig voor mijn blade fury assassin), en ook Baranar's star heb ik niet liggen. Wel een rare helmpje met +2 shapeshifter skills, wat andere +skills, zooi resistances en 2 sockets, en ook een rare amulet met +2 shapeshifter, 20 of 30 resist all, life of mana leech en nog andere stats. Maar... Ik had laatst zwaar ruimte gebrek, dus ik zou moeten zoeken of ik die nog heb, of dat ik ze in de tussentijd aan de shop heb verkocht.
Heb trouwens ook nog die elementalist axe of mace of zo, +3 elementalist skill.
En nog andere zooi die ik nooit ga gebruiken, maar die niet genoeg waard zijn om te traden. (Trade zowieso bijna nooit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Skyclad schreef op 07 april 2004 @ 09:50:
[...]

Poison charms vind ik niet veel van, en ook niet goed spul (en die heb ik nodig voor mijn blade fury assassin), en ook Baranar's star heb ik niet liggen. Wel een rare helmpje met +2 shapeshifter skills, wat andere +skills, zooi resistances en 2 sockets, en ook een rare amulet met +2 shapeshifter, 20 of 30 resist all, life of mana leech en nog andere stats. Maar... Ik had laatst zwaar ruimte gebrek, dus ik zou moeten zoeken of ik die nog heb, of dat ik ze in de tussentijd aan de shop heb verkocht.
Heb trouwens ook nog die elementalist axe of mace of zo, +3 elementalist skill.
En nog andere zooi die ik nooit ga gebruiken, maar die niet genoeg waard zijn om te traden. (Trade zowieso bijna nooit)
damn das waar ook ik zit maar te zoeken naar 4 socket flail voor runeword black voor mijn blade fury assa, maar ik kan natuurlijk ook gewoon die ethereal baranars gebruiken die ik nog heb liggen :) lekkere elemental damage :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach, ik ben nog in normal, dus dat is met elke build nog te redden :)
Mijn broer heeft geen tijd om me te boosten, de luie hond. Nou ja, dan maar de rustige manier. Lvl 14 en ik moet Andariel nog doen, dat is me nog nooit overkomen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even een vraagje over on-line spelen.

Ik heb een originele varsie van diablo2 gehuurd bij de bieb, en geïnstalleerd (duh).
En LoD heb ik origineel gekocht en uiteraard ook geïnstalleerd.
Bijde delen heb ik legaal gekopiëerd (ja, dat kan).
En volgens mij is het een tijdje van de pc geweest, me geheugen is niet al te scherp.
Maar nu kan ik dus niet on-line spelen. En ik snap niet hoe dat kan.
Ik krijg een errormessage met iets van dat de cd key niet klopt ofzow, en ik word verwezen naar een website waar ik het antwoord ook niet kan vinden.
Hoe kan dit?

ps. niet boos worden als het een stomme vraag is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virgil

Virgil

We're not alone

Verwijderd schreef op 07 april 2004 @ 11:21:
Ik heb even een vraagje over on-line spelen.

Ik heb een originele varsie van diablo2 gehuurd bij de bieb, en geïnstalleerd (duh).
En LoD heb ik origineel gekocht en uiteraard ook geïnstalleerd.
Bijde delen heb ik legaal gekopiëerd (ja, dat kan).
En volgens mij is het een tijdje van de pc geweest, me geheugen is niet al te scherp.
Maar nu kan ik dus niet on-line spelen. En ik snap niet hoe dat kan.
Ik krijg een errormessage met iets van dat de cd key niet klopt ofzow, en ik word verwezen naar een website waar ik het antwoord ook niet kan vinden.
Hoe kan dit?

ps. niet boos worden als het een stomme vraag is....
Jij bent waarschijnlijk ook niet de eerste geweest die bij de bieb een 'legale' kopie gemaakt heeft...

Nu kan het zijn dat iemand anders zo slim is geweest om de cdkey van de bieb op zijn eigen naam te registreren. Daar kan je niets aan doen maar nu kan JIJ dus niet spelen.

In ieder geval. Diablo II is tegenwoordig niet meer zo duur. Je hebt hem al vanaf 12 euries. Kijk maar eens op www.bol.com ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SeRRveR schreef op 07 april 2004 @ 11:26:
[...]

Jij bent waarschijnlijk ook niet de eerste geweest die bij de bieb een 'legale' kopie gemaakt heeft...

Nu kan het zijn dat iemand anders zo slim is geweest om de cdkey van de bieb op zijn eigen naam te registreren. Daar kan je niets aan doen maar nu kan JIJ dus niet spelen.

In ieder geval. Diablo II is tegenwoordig niet meer zo duur. Je hebt hem al vanaf 12 euries. Kijk maar eens op www.bol.com ;)
Ja, ik was al van plan om vrijdag naar arnhem te gaan, bij dynabite hebben ze ze allebij voor 10 eurie per stuk.
Ik wilde gewoon even de oorzaak weten.
Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
-=BoKKiE=- schreef op 07 april 2004 @ 10:00:
[...]

damn das waar ook ik zit maar te zoeken naar 4 socket flail voor runeword black voor mijn blade fury assa, maar ik kan natuurlijk ook gewoon die ethereal baranars gebruiken die ik nog heb liggen :) lekkere elemental damage :D
Black is Thul Io Nef, dus maar 3 runes :)

Deze heb ik op non-ladder:
http://www.xs4all.nl/~sschurer/black.jpg

Op ladder gebruik ik Windhammer met een Nef erin, jammer genoeg niet Ethereal.
Valt me wel op dat 110% Crushing Blow niets lijkt te doen op Hell :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou ja, ik ben maar eens gaan denken en rond gaan kijken wat belangrijk is bij een shapeshifter. Conclusie, alle builds gaan uit van 'ubergear'. Dat is mooi kut, want in alle jaren dat ik speel heb ik nooit een Vampiregaze gezien bv. Volgens mij heeft Blizzard bij mijn accountnaam de mf op 0 gezet ofzo, want blijkbaar kan iedereen al die zooi wel vinden :(

Dus we gaan het maar met sockets doen, en shaels kan ik zelfs nog vinden. Weaponspeed is nogal belangrijk, van alles gelezen over framerates. 4 moet te halen zijn met een shaeled polearm en werewolf skill op max. Alleen physical immunes is dus een probleem dan, maar rennen is ook een optie :)

Enig idee wat ik voor de rest voor standaard gear kan gebruiken? Sanders boots lijken me wel handig, voor het sneller rennen en de rest van de bonussen. Maar bv armor heb ik geen idee, tenminste, als het om gewone items gaat, dus geen arkain Valor ofzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duriel's Shell is wel een mooi gemiddeld armour IMO. Leuke defense, aardige strength bonus, cannot be frozen en ook nog best wat resists. Als helm vind ik Rockstopper er altijd dan wel goed bijpassen, nog meer resists, vitality en defense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sangurash
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-12-2024

Sangurash

Are u talkin' to I.R.?

Duriels is een erg mooi armor, alleen iedereen lijkt tegenwoordig toegang te hebben tot alle armors en daarom gebruikt niemand het eigenlijk nog, zelfs mijn mercs hebben beter aan :7

Uw SAP specialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sangurash2 schreef op 08 april 2004 @ 12:05:
Duriels is een erg mooi armor, alleen iedereen lijkt tegenwoordig toegang te hebben tot alle armors en daarom gebruikt niemand het eigenlijk nog, zelfs mijn mercs hebben beter aan :7
Das idd zo ja, ik laat ze ook altijd liggen als ik ze vind, daar niet van. Maar aangezien je ze wel redelijk vaak tegenkomt zijn ze iig goedkoop (zelfs gratis) te krijgen. Lionheart runeword is denk ik ook wel een mooie. Als druid wil je ook nog wel wat resists hebben, en zonder schild is het dan wel mooi meegenomen als het armour ook wat resists heeft. Lionheart heeft ook leuke stat bonussen, en ook weer niet de meest zeldzame runes. Daarnaast kan je em in een licht armour gooien, Duriel's Shell is dacht ik een heavy armour, dus dat kost je weer ren snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Skyclad schreef op 07 april 2004 @ 12:32:
[...]

Black is Thul Io Nef, dus maar 3 runes :)

Deze heb ik op non-ladder:
http://www.xs4all.nl/~sschurer/black.jpg

Op ladder gebruik ik Windhammer met een Nef erin, jammer genoeg niet Ethereal.
Valt me wel op dat 110% Crushing Blow niets lijkt te doen op Hell :(
dat zeg ik 3 sockets :+

runes heb ik al, alleen nog lekkere base wapen
en natuurlijk de rest van de CB gear
heb wel een en paar poison charms gelukkig

hmmz CB doet niets op hell :/ das minder en je elemental damage?

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.