Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 12:39

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
Is allemaal softcore non-ladder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog tips voor me om de game wat minder saai te maken?

Ik heb nu een level 86 paladin (hammerdin) met heart of the oak, herald, enigma, shako, mara (perf), 2*soj, marrowwalk, magefist/frostburn.
Mijn act 3 hell defensive merc heeft een doom (runeword, giant tresher), shako en chains of honor.
Ook hebk nog een sorc met allerlei leuks en een barb met botd cb eth.

Zoals je ziet hoef ik qua items niets meer te hebben :7

Qua questen wordt het saai omdat ik ze al honderden keer gedaan heb, verder hoef ik voor items ook niet meer runs te doen en pvp-en vind ik saai worden na een tijdje omdat je het weinig skillz vergt.

Dus zoals ik al in t begin van mn post zei, tips anyone?

Is een beetje jammer namelijk dat ik al na een maand al weer genoeg van de game heb. Toen in 1.09 was ik er ook al meegekapt nadat ik zowat alles had wat er was te vinden, nu was ik een maand aan ladder chars begonnen en heb ik dat nu ook al wel weer gezien :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
Je zou kunnen proberen om het spel te spelen zonder al die mooie items, geowon met wat je zelf vind en wat je kan kopen het spel spelen maakt het een stuk uitdagender hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HC spelen

Vreemde chars maken ?

een tankazone (amazone met veel dodge en eem mesje :d) / carnaval necro ( poison spells )

verzin het maar :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoals al gezegd, ga moeilijke chars maken met zooi die je onderweg weg vindt.

Bijv.
martyr (pala met sacrifice, fana en redemption), kicksin (asn met dtalon), bowbarian, pala+bow (weet naam ff niet), mojomancer (necro met enkel curses), meleesorc. Er is zat te verzinnen en te vinden. En wil je nog meer uitdaging, ga dan bovengenoemde chars s op hardcore proberen :) Heb ik ook gedaan, is best wel een uitdaging kan ik zeggen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn MeterOrb helemaal van te voren uitgedacht en toch heb ik een aantal skill en stat foutjes gemaakt. Ik baal daar behoorlijk van en vroeg me af of er een diablo 2 character editor voor 1.10 uit was. Ik heb al met google gezocht, maar kon niet echt wat vinden. Hebben jullie enig idee.

Ze is nu level 85 en op hell is het toch wel fijn als je stats en je skills een beetje kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nog een poison bow assasin :( best geinig op hc :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 09:07
Verwijderd schreef op 16 februari 2004 @ 20:18:
Ik heb mijn MeterOrb helemaal van te voren uitgedacht en toch heb ik een aantal skill en stat foutjes gemaakt. Ik baal daar behoorlijk van en vroeg me af of er een diablo 2 character editor voor 1.10 uit was. Ik heb al met google gezocht, maar kon niet echt wat vinden. Hebben jullie enig idee.

Ze is nu level 85 en op hell is het toch wel fijn als je stats en je skills een beetje kloppen.
Op pagina 18 van dit topic staat er 1: UdieToo Deze heb ik getest en werkt voor zover ik kon zien uitstekend....

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MariahCareyLover schreef op 17 februari 2004 @ 12:37:
[...]

Op pagina 18 van dit topic staat er 1: UdieToo Deze heb ik getest en werkt voor zover ik kon zien uitstekend....
toppie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
obsidian schreef op 16 februari 2004 @ 13:06:
Dingen die ik zoek:
Lidless wall
Arkaine's
Homunculus
Tals armor
doe mij maar:
Via Epia 533Mhz + 2x256MB PC133 A-Merk RAM + 20GB Maxtor + Cubix 2766 Wit
;)

maaruh ik zoek eigenlijk cruel war pike of quickness of een botd eth war pike....
ik weet et is lastig maar wat jij laat zien heb ik niet nodig.... (like uh.. have it?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist een "Darkforce Spawn Bloodlord Skull" gevonden :

Defense: 381
Required Level: 65
Required Strength: 106
Durability: 20
Chance To Block: 32%
(Necromancer Only)
+1 To Summoning Skills (Necromancer Only)
+3 To Poison And Bone Skills (Necromancer Only)
+2 To Curses (Necromancer Only)
+30% Faster Cast Rate
+156% Enhanced Defense
Increase Maximum Mana 10%

Wat kan ik hier nou eens voor vragen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 09:07
Ik heb even met de UdieToo editor gespeeld en een assa ermee in elkaar gedraaid om wat builds uit te testen. Nu bleek dat Venom stackt bovenop de kicks :? Is dit echt zo?? Ik dacht altijd dat het alleen bij de blade skills en je wapens optelde...

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MariahCareyLover schreef op 18 februari 2004 @ 18:57:
Ik heb even met de UdieToo editor gespeeld en een assa ermee in elkaar gedraaid om wat builds uit te testen. Nu bleek dat Venom stackt bovenop de kicks :? Is dit echt zo?? Ik dacht altijd dat het alleen bij de blade skills en je wapens optelde...
Venom stackt inderdaad bovenop je attack (zowel claw als kick). Venom is dus tegelijk met fade of BoS te gebruiken.

• mvds

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
Ik moet kiezen, en ik wil even jullie tips/meningen hebben... Ik ga een nieuw char bouwen en moet kiezen uit:

Barb of Pala
1H Doom axe met Stormshield of 1H BotD Axe/Sword met Stormshield of 2H BotD Axe/Sword

Het gaat dus om een PvM char. Wat zijn voor-/nadelen van bepaalde combinaties?

Ik zat zelf te denken aan; Pala met Doom axe, Doom heeft minder dmg dan BotD maar dat is met de aura's van de pala wel goed te maken. Plus de gratis aura die je van het runeword Doom krijgt een dodelijke combi...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angl2k
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2024
Row schreef op 06 februari 2004 @ 10:21:
Ik heb op men acc vanalles zitten, wf 8% met ohm, zod rune, gf, 179% ark +2 barb en nog meer goede shit...

Als iemand interesse heeft, ik stop met dII dus tja ik geef het liever aan 1 van jullie dan het verloren te laten gaan.
dus roep maar die iets moet hebben, is trouwens allemaal sc - non ladder spul
wow, als je toevallig iets kwijt kan/wilt, mijn account is *angl2k1.10 :)

ik wilde net een whirlwind barb beginnen misschien heb je daar wat voor?

[ Voor 8% gewijzigd door angl2k op 20-02-2004 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand hier met een shaft te ruilen/over op hc ladder ? me acc naam is nld-1(Xy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-09 11:38
Hmmmm, Europe servers zijn nu down, het rare is dat ik echt 10 keer de popup connection lost to battle.net kreeg, maar ik bleef gewoon online.

Grmbl net hiervoor een 30 res mara gevonden, hopen dat er niet een kleine rollback is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angl2k
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2024
Heeft er iemand anders nog (hele) goede Necro en Sorc spullen? Ik heb nog wel het een en ander te ruilen...
ik heb nog wel een marrow walk voor je en lidless wall en homunculus.. ruilen voor stormshield?

mn account is *angl2k1.10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na het zien van patch 1.10 voor D2 besloot ik om het ook maar weer eens een poging te wagen. Ik heb het spel zelf weinig gespeeld. Een Necro en Barb welke beide niet echt ver zijn gekomen. Alleen Barb lvl 80 ofzo. Maar slechte points distrib. :D

Ik heb http://www.diabloii.net eens grondig zitten doorlezen en vraag me nu toch wel het volgende af. Ik heb geen goed equipment waarmee ik een beginnend char mee kan voorzien. Ik zat er zelf aan te denken om een skelliemancer of Javazon te maken.

Ik wil eigenlijk een indruk van welk char het best is om helemaal kaal mee te beginnen en welke uiteindelijk heel goed tot hun recht komen in Hell. Ook zeker om MF runs mee te doen en om goeie shit te vinden voor eventuele toekomstige chars.

Is die indruk een beetje juist om met een van deze twee te beginnen? Ik denk persoonlijk aan een skelliemancer van de twee. Aangezien ik niet uber veel tijd heb om te spelen heb ik niet zoveel zin om tijd te verspillen aan een char die uiteindelijk tegenvalt in hell.

Ik ben meer geinteresseerd in persoonlijke ervaringen van mensen die dit zelf ook gedaan hebben. En als het mogelijk is kun je dan ook vertellen wat voor stats en skilltree.

Thx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2023

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Skelliemancer bevalt goed in Hell. Javazon wil ook wel, moet je alleen ff een Titans op de kop tikken...

Forget your fears...
...and want to know more...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aetje schreef op 22 februari 2004 @ 19:53:
Skelliemancer bevalt goed in Hell. Javazon wil ook wel, moet je alleen ff een Titans op de kop tikken...
Zou je mij kunnen vertellen wat voor skelliemancer jij gebruikt? In de build van diabloii.net zie ik niet dat er bonespirit wordt toegepast. Ik heb in deze thread gelezen dat jij dit wel doet?

Hoe zien jouw skilltree en stats er dan uit? Van wat ik uit diabloii.net opmaak is, dat skelliemancer uitstekend is voor beginners zonder goed equipment. Dus ik denk dat ik maar zo'n character ga beginnen.

Deze build had ik doorgelezen. http://forums.rpgforums.net/showthread.php?t=126628

Een fishymancer 2.0 oftwel skelliemancer. Wijk jij daar veel vanaf of niet?
En merk jij een merkbaar verschil tussen die betreffende build en een eventuele andere build van jezelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

Verwijderd schreef op 22 februari 2004 @ 18:26:
Na het zien van patch 1.10 voor D2 besloot ik om het ook maar weer eens een poging te wagen. Ik heb het spel zelf weinig gespeeld. Een Necro en Barb welke beide niet echt ver zijn gekomen. Alleen Barb lvl 80 ofzo. Maar slechte points distrib. :D

Ik heb http://www.diabloii.net eens grondig zitten doorlezen en vraag me nu toch wel het volgende af. Ik heb geen goed equipment waarmee ik een beginnend char mee kan voorzien. Ik zat er zelf aan te denken om een skelliemancer of Javazon te maken.

Ik wil eigenlijk een indruk van welk char het best is om helemaal kaal mee te beginnen en welke uiteindelijk heel goed tot hun recht komen in Hell. Ook zeker om MF runs mee te doen en om goeie shit te vinden voor eventuele toekomstige chars.

Is die indruk een beetje juist om met een van deze twee te beginnen? Ik denk persoonlijk aan een skelliemancer van de twee. Aangezien ik niet uber veel tijd heb om te spelen heb ik niet zoveel zin om tijd te verspillen aan een char die uiteindelijk tegenvalt in hell.

Ik ben meer geinteresseerd in persoonlijke ervaringen van mensen die dit zelf ook gedaan hebben. En als het mogelijk is kun je dan ook vertellen wat voor stats en skilltree.

Thx :)
als ik jouw was zou ik een sorc maken en dan alle 3 de elementen gebruiken, omdat deze niet een hele goede equip nodig heeft en je er uber snel mf runs mee kan doen (dmv teleport)

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje

Aetje

FrostXL schreef op 22 februari 2004 @ 20:35:
[...]

als ik jouw was zou ik een sorc maken en dan alle 3 de elementen gebruiken, omdat deze niet een hele goede equip nodig heeft en je er uber snel mf runs mee kan doen (dmv teleport)
En helaas op Hell er achter komt dat een tripleskilled sorc niks meer doen kan omdat je simpelweg te weinig damage doet.

Wat die Skelliemancer betreft:
Summon:
Max raise skel
Max skel mastery
1 golem mastery
1 summon resist
1 skel mage
1 revive
1 in alle golems

Gooi altijd een puntje in de nieuwe golem zodra die beschikbaar is. Golems zijn in het begin je tankjes. Later zijn ze minder belangrijk (maar zelfs n lvl1 fire golem is nog wel te doen in nightmare). De lvl 1 skills krijg je later met items wel bonussen op.

Curses:
1 Amp dmg (ASAP nemen).

Meest nuttige curse. Bruikbaar om je damage output wat te vergroten. Kost nauwelijks mana.

PB spells:
1 Teeth
1 Corpse Explosion
1 Bone Spear
20 Bone Spirit
1 Bone Armor
(ZEER BELANGRIJK): -0- Bone prison

Bone spirit is je primaire spell voor zeer irri vijanden in Hell (skill deze dus vrij laat). Vijanden die na een Amp Dmg nog phys immune zijn moet je met deze skill opblazen. Waarom geen bone prison? Nou, er is n item dat "Marrowalk" heet (boots), en daar zit n bugje op. Als je die aantrekt telt dat voor de synergies (bonussen voor andere spells) als een lvl 33 bone prison. Oftewel: Je bone spirit en bone armor worden zeer sterk.

Skillpoints die je over hebt naar eigen inzicht verdelen. Als je veel baal meppen gaat neem dan de Decrepify curse (baal's teleport en cold attack werken dan niet meer). Als je nog meer ventjes wil pak dan max Skel Mage. Eventueel wat puntjes in Summon Resist voor de fun.

Hoe te spelen met deze build?
Build is traag. Zelf moet je dus NIET vechten, behalve in het begin (tot lvl 12 ofzo). Je ontwijkt vijanden en trekt je wanneer nodig terug. Ondersteun je skelsletjes met wat curses. Waar nodig met bonespirits of corpse explosion.
Pak een Might (act2 nightmare offensive) of Thorns (act2 nightmare combat) mercenary. Combat is beter voor mensen met matige items. Geef je merc altijd een life-leech wapen.

[ Voor 12% gewijzigd door Aetje op 24-02-2004 05:25 ]

Forget your fears...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09 07:15
ik heb ooit een lvl 96 ----> RIP :S assa met dual nat mark
Storm , Eth suwayah ZOD , En de rest van de nats set :)

iig FLINK BALEN :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

*knip*

Dingen die ik zoek:
2 x Mara's
Lidless wall
Enigma wire fleece
Arkaine's
Homunculus
Boneshade
4 x SOJ
Tals armor
Marrowwalk

Zeg maar wat je hebt, en zeg maar wat je wilt hebben. In de trade kanalen schiet het niet erg op...
Non ladder SC zei je he
de dingen in bold heb ik dacht ik wel
zal als ik thuis ben wel ff kijken, ben vanaf 17:00 thuis ongeveer

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aetje schreef op 24 februari 2004 @ 05:20:
[...]

En helaas op Hell er achter komt dat een tripleskilled sorc niks meer doen kan omdat je simpelweg te weinig damage doet.

Wat die Skelliemancer betreft:
Summon:
Max raise skel
Max skel mastery
1 golem mastery
1 summon resist
1 skel mage
1 revive
1 in alle golems

Gooi altijd een puntje in de nieuwe golem zodra die beschikbaar is. Golems zijn in het begin je tankjes. Later zijn ze minder belangrijk (maar zelfs n lvl1 fire golem is nog wel te doen in nightmare). De lvl 1 skills krijg je later met items wel bonussen op.

Curses:
1 Amp dmg (ASAP nemen).

Meest nuttige curse. Bruikbaar om je damage output wat te vergroten. Kost nauwelijks mana.

PB spells:
1 Teeth
1 Corpse Explosion
1 Bone Spear
20 Bone Spirit
1 Bone Armor
(ZEER BELANGRIJK): -0- Bone prison

Bone spirit is je primaire spell voor zeer irri vijanden in Hell (skill deze dus vrij laat). Vijanden die na een Amp Dmg nog phys immune zijn moet je met deze skill opblazen. Waarom geen bone prison? Nou, er is n item dat "Marrowalk" heet (boots), en daar zit n bugje op. Als je die aantrekt telt dat voor de synergies (bonussen voor andere spells) als een lvl 33 bone prison. Oftewel: Je bone spirit en bone armor worden zeer sterk.

Skillpoints die je over hebt naar eigen inzicht verdelen. Als je veel baal meppen gaat neem dan de Decrepify curse (baal's teleport en cold attack werken dan niet meer). Als je nog meer ventjes wil pak dan max Skel Mage. Eventueel wat puntjes in Summon Resist voor de fun.

Hoe te spelen met deze build?
Build is traag. Zelf moet je dus NIET vechten, behalve in het begin (tot lvl 12 ofzo). Je ontwijkt vijanden en trekt je wanneer nodig terug. Ondersteun je skelsletjes met wat curses. Waar nodig met bonespirits of corpse explosion.
Pak een Might (act2 nightmare offensive) of Thorns (act2 nightmare combat) mercenary. Combat is beter voor mensen met matige items. Geef je merc altijd een life-leech wapen.
Ik ben dus ook begonnen met m'n Necro. Heb normal gehad. Ben nu lvl 45 en ga verder op Nightmare :) Ik ben benieuwd of die skels daar ook nog zo goed presteren.

Ik heb ook gekozen voor een summoner. Max RS en SM. Ik moet zeggen die skels maaien overal doorheen. Dit ruled gewoon. Ik hoef vrij weinig te doen met deze build. Ik zit alleen maar te amplify damagen voor m'n leger. In het begin heb ik het heel ff lastig gehad in de pit met die archers in act I. Verder was het ff doorbijten bij Diablo. 2 puntjes in summon resist was nog niet voldoende om die skels wat langer te laten leven. Ik volg namelijk die build op diabloii.net Ze gingen gewoon hard door de elemental attacks van Diablo. Maar door voortdurend te decreppen en clay golem te spawnen naast 'm is het gelukt.

Verder alleen extra fast en extra strong monsters decreppen i.p.v. amplify damage. Vrij simpel dus eigenlijk. Ik moet zeggen dat dit het makkelijkste char is wat ik tot nu toe gespeeld heb.

Mij valt op dat je vrijwel geen dex nodig hebt. Waarom moet je blocken. Je wordt toch niet geraakt. Maar dat zal in hell wel anders zijn denk ik... Dus ik spaar die statspunten gewoon op. In energy stop ik niks omdat ik met 64 punten niet tekort kom. Ik weet nog niet of ik voor dex of vitality ga. Of ik neem de middenweg. Wat denk jij?

Jij gebruikt dus bonespirit. Maar is dat in hell eigenlijk wel afdoende damage zonder je synergies? Ik zat eraan te denken om corpse explosion te maxen. Half elemental en physical damage wat je ook nog eens kunt amplifyen met een curse.
Daarnaast met de overige skillpunten een aantal skills 4 of 5 punten geven en met +skill items vrij goed maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje

Aetje

Verwijderd schreef op 24 februari 2004 @ 16:18:
[...]

Ik ben dus ook begonnen met m'n Necro. Heb normal gehad. Ben nu lvl 45 en ga verder op Nightmare :) Ik ben benieuwd of die skels daar ook nog zo goed presteren.

Ik heb ook gekozen voor een summoner. Max RS en SM. Ik moet zeggen die skels maaien overal doorheen. Dit ruled gewoon. Ik hoef vrij weinig te doen met deze build. Ik zit alleen maar te amplify damagen voor m'n leger. In het begin heb ik het heel ff lastig gehad in de pit met die archers in act I. Verder was het ff doorbijten bij Diablo. 2 puntjes in summon resist was nog niet voldoende om die skels wat langer te laten leven. Ik volg namelijk die build op diabloii.net Ze gingen gewoon hard door de elemental attacks van Diablo. Maar door voortdurend te decreppen en clay golem te spawnen naast 'm is het gelukt.

Verder alleen extra fast en extra strong monsters decreppen i.p.v. amplify damage. Vrij simpel dus eigenlijk. Ik moet zeggen dat dit het makkelijkste char is wat ik tot nu toe gespeeld heb.

Mij valt op dat je vrijwel geen dex nodig hebt. Waarom moet je blocken. Je wordt toch niet geraakt. Maar dat zal in hell wel anders zijn denk ik... Dus ik spaar die statspunten gewoon op. In energy stop ik niks omdat ik met 64 punten niet tekort kom. Ik weet nog niet of ik voor dex of vitality ga. Of ik neem de middenweg. Wat denk jij?

Jij gebruikt dus bonespirit. Maar is dat in hell eigenlijk wel afdoende damage zonder je synergies? Ik zat eraan te denken om corpse explosion te maxen. Half elemental en physical damage wat je ook nog eens kunt amplifyen met een curse.
Daarnaast met de overige skillpunten een aantal skills 4 of 5 punten geven en met +skill items vrij goed maken.
Corpse is leuk, tot je geen lijkjes meer hebt. Leuk voor crowd control maar voor bijvoorbeeld Ancients zuigt t.

Zonder synergies maar met MAROWWALK aan heb ik 1500 dmg per schot ongeveer. (+8 to skills van equipment geloof ik). Loont zeker de moeite. Maar ik herhaal, je MOET die marowwalk hebben. (De marowwalk met maar +1 to skell mastery is best goedkoop).

Energy: Mja, ik heb er iets van 120 punten in. Handig op de start, in hell, als je n army moet raisen. Hangt er van af wat je prio is. Verder is decrepify op EF niet nodig. Gewoon rustigjes Amp op gooien. Zodra ze tegen je skells aan staan doet EF niks meer.

Zelf is mn necro nu echt uber uitgerust: Enigma/Shako/2xIst Alibaba of Arm of King Leoric/Homoneukulus/Marrowalk+2/2x Bul Kathos ring of 2x 30% Nagel/35MF+10%CastRate amu/Goldwrap of Spiderweb Sash/Chance guards of Trang Bracers

Alleen nog n Mara's en hij is klaar :]

Forget your fears...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Aetje schreef op 24 februari 2004 @ 21:07:
[...]

Corpse is leuk, tot je geen lijkjes meer hebt. Leuk voor crowd control maar voor bijvoorbeeld Ancients zuigt t.

Zonder synergies maar met MAROWWALK aan heb ik 1500 dmg per schot ongeveer. (+8 to skills van equipment geloof ik). Loont zeker de moeite. Maar ik herhaal, je MOET die marowwalk hebben. (De marowwalk met maar +1 to skell mastery is best goedkoop).

Energy: Mja, ik heb er iets van 120 punten in. Handig op de start, in hell, als je n army moet raisen. Hangt er van af wat je prio is. Verder is decrepify op EF niet nodig. Gewoon rustigjes Amp op gooien. Zodra ze tegen je skells aan staan doet EF niks meer.

Zelf is mn necro nu echt uber uitgerust: Enigma/Shako/2xIst Alibaba of Arm of King Leoric/Homoneukulus/Marrowalk+2/2x Bul Kathos ring of 2x 30% Nagel/35MF+10%CastRate amu/Goldwrap of Spiderweb Sash/Chance guards of Trang Bracers

Alleen nog n Mara's en hij is klaar :]
En wat als je bone prison wil gebruiken? Dat kan toch niet met die bug?

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje

Aetje

Mja, je kan de charges van de marrow gebruiken in noodgevallen. Persoonlijk gebruik ik bone prison dus nooit... (andere players zijn ook nie happy als je daar mee gaat gooien).

Forget your fears...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
-=BoKKiE=- schreef op 24 februari 2004 @ 07:28:
[...]

Non ladder SC zei je he
de dingen in bold heb ik dacht ik wel
zal als ik thuis ben wel ff kijken, ben vanaf 17:00 thuis ongeveer
Non lader SC inderdaad. En die homu en lidless heb ik al, maar die twee mara's vind ik wel erg interessant. Wat wil je daarvoor hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga dit spel ook aanschaffen:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

obsidian schreef op 25 februari 2004 @ 09:37:
[...]

Non lader SC inderdaad. En die homu en lidless heb ik al, maar die twee mara's vind ik wel erg interessant. Wat wil je daarvoor hebben?
gisteravond niet kunnen checken :/
weet niet of ik er 2 heb, mischien 1.

als ik thuis ben, zal ik meteen ff kijken en posten, als ik er 1 heb mag je hem gewoon hebben, speel toch niet zoveel meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
-=BoKKiE=- schreef op 25 februari 2004 @ 10:01:
[...]

gisteravond niet kunnen checken :/
weet niet of ik er 2 heb, mischien 1.

als ik thuis ben, zal ik meteen ff kijken en posten, als ik er 1 heb mag je hem gewoon hebben, speel toch niet zoveel meer :)
Geeft niks, ik heb gisteren ook geen tijd gehad :)

Heb je misschien nog meer leuke spullen "over"? Wartravelers of Gore Riders? Tal's armor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

obsidian schreef op 25 februari 2004 @ 10:38:
[...]

Geeft niks, ik heb gisteren ook geen tijd gehad :)

Heb je misschien nog meer leuke spullen "over"? Wartravelers of Gore Riders? Tal's armor?
zei dat ik minder speel niet dat ik helemaal niet meer speel :P :+

maar zal wel ff kijken, heb nog veel op me mules zitten, is wel allemaal 1.09 spul, weet niet of dat uitmaakt voor jouw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
-=BoKKiE=- schreef op 25 februari 2004 @ 11:43:
[...]

zei dat ik minder speel niet dat ik helemaal niet meer speel :P :+

maar zal wel ff kijken, heb nog veel op me mules zitten, is wel allemaal 1.09 spul, weet niet of dat uitmaakt voor jouw
Welnee, maakt me niks uit. Als ik een hele set moet hebben maakt het wel uit, maar voor uniques maakt het me weinig uit hoor, of het moet ineens HEEL erg veel schelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

obsidian schreef op 25 februari 2004 @ 12:10:
[...]

Welnee, maakt me niks uit. Als ik een hele set moet hebben maakt het wel uit, maar voor uniques maakt het me weinig uit hoor, of het moet ineens HEEL erg veel schelen :)
heb een mara's op me generfde 1.09 bowa/javazon
niet echt superstats maar die mag je wel hebben, b*tch is toch generfed :'(

edit: hoe wat doe je dan bij angients met een skellymancer? net op ladder met een sm begonnen namelijk, weet alleen niet hoe ik ze statpoints moet indelen :/

[ Voor 18% gewijzigd door Bokkie op 25-02-2004 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
-=BoKKiE=- schreef op 25 februari 2004 @ 16:51:
[...]

heb een mara's op me generfde 1.09 bowa/javazon
niet echt superstats maar die mag je wel hebben, b*tch is toch generfed :'(

edit: hoe wat doe je dan bij angients met een skellymancer? net op ladder met een sm begonnen namelijk, weet alleen niet hoe ik ze statpoints moet indelen :/
Wat is je accountnaam eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

obsidian schreef op 25 februari 2004 @ 20:11:
[...]

Wat is je accountnaam eigenlijk?
yun-bok

ben nu online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand toevallig nog een "Death's Web' necro wand in de aanbieding? Ik krijg het niet voor elkaar om dat ding te vinden (in de trade channels :) ). softcore, non ladder.

Mn poison-Necro wil wel eens wat anders proberen dan Blackbogs cinquedeas.

Poison nova is echt erg grappig. In act 4 (hell) is het even slikken met al die (bijna) imunes maar act 3 was te grappig voor woorden. Vallen bij bosjes neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
Hoi

Weet iemand waar ik nog een versie van LOD kan halen?

Ik kwam gisteren per toeval DII tegen bij de bart smit, LOD heb ik echter nog nergens gezien

Graag ergen in de buurt van Amstelveen/Hoofddorp/Haarlem

Daarnaast, wil ik graag weten:
Ik heb nu alleen DII de bedoeing is dat ik dus ook online ga spelen. Kan ik mn huidige char dan nog overzetten naar expansion?

Dank!

Groet

ZTeeVeR

[ Voor 25% gewijzigd door ZTeeVeR op 28-02-2004 14:30 ]

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

ZTeeVeR schreef op 28 februari 2004 @ 14:12:
Hoi

Ik kwam gisteren per toeval DII tegen bij de bart smit, LOD heb ik echter nog nergens gezien

Ik heb nu alleen DII de bedoeing is dat ik dus ook online ga spelen. Kan ik mn huidige char dan nog overzetten naar expansion?

Dank!

Groet

ZTeeVeR
www.play.com cheap maar zit in Engeland (geen verzendkosten)
www.gamerelease.nl ook niet duur
www.bol.com mja..
Of anders een lokale gameshop bezoeken :)

En chars kun je overzetten ja :)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje

Aetje

Mediamarkt ligt nie nog wel.

Forget your fears...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
Ik ben nog steeds op zoek naar gore riders, heeft iemand die te ruil op sc non ladder? En ik heb een Zod nodig om ervoor te zorgen dat mijn Eth Arreats niet kapot gaat :P Iemand? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ZTeeVeR schreef op 28 februari 2004 @ 14:12:
Hoi

Dank!

Groet

ZTeeVeR
Hier in Nieuw Zeeland ligt het vol met DiabloII + LoD, ik zie ze bijna overal, ben hier nu 2 weken :D Moet ik er 1 meenemen? Je moet dan wel 2 weken wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Sukkel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 17:01

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

Hmmm... Ik heb een maand of 2 niet gespeeld.
Bij het inloggen op Bnet krijg ik plots de melding dat mijn cd key al in gebruik is door een zekere "Onlyer".

Nu weet ik zeker dat ik nog nooit mijn cd-key aan iemand heb weggegeven. Hoe kan dit dus gebeuren?

De 1.10 patch is uiteraard al geinstalleerd. Ook maak ik gebruik van een loader (zodat ik zonder cd de boel kan opstarten). Dit heeft altijd gewerkt (ook na de 1.10 patch).

Weet iemand wat er aan de hand is? Is er soms een nieuwe crack in omloop waarmee bestaande cd-keys kunnen worden gejat? Of bestaat er nu iets waarmee Bnet-compatibele keys worden gegenereerd en heeft iemand toevallig de mijne gegenereerd? Het laatste lijkt me te toevalig...

Of is er tegenwoordig iets ingebouwd waardoor het niet mogelijk meer is om met een loader te starten? (speelt hier iemand m.b.v. een loader?)

[ Voor 12% gewijzigd door The_Sukkel op 02-03-2004 22:43 ]

Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje

Aetje

Update je virusscanner en check op keyloggers. 99% kans dat er een in je systeem zit...

Forget your fears...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14-09 14:08

Marrruuuk

Xbox Tag: xDarkPrince

Hmmz. Ik krijg het niet eens voor elkaar om een Storm te ruilen tegen een Shako :? :?

Al 3x zeiden ze dat een Shako 2 Storms waard was :( Ik dacht juist het omgekeerde.

Naja, als iemand een Storm nodig heeft....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Marrruuuk schreef op 03 maart 2004 @ 01:13:
Hmmz. Ik krijg het niet eens voor elkaar om een Storm te ruilen tegen een Shako :? :?

Al 3x zeiden ze dat een Shako 2 Storms waard was :( Ik dacht juist het omgekeerde.

Naja, als iemand een Storm nodig heeft....
non ladder softcore?

dan kan ik em wel ruilen tegen een shako (ook NL-SC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
Een shako twee storms waard? :? Sinds wanneer is dat dan? Lijkt me best wel onzin, ik vind een shako niet eens één storm waard!

Zijn de prijzen zo erg veranderd dan? Lijkt mij dat de verkeerde mensen de prijzen bepalen op het ogenblik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
btw, LoD ligt ook bij BOL.com voor €14,95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

obsidian schreef op 03 maart 2004 @ 08:52:
Een shako twee storms waard? :? Sinds wanneer is dat dan? Lijkt me best wel onzin, ik vind een shako niet eens één storm waard!

Zijn de prijzen zo erg veranderd dan? Lijkt mij dat de verkeerde mensen de prijzen bepalen op het ogenblik...
lijkt mij ook maar als ik voor een shako een storm kan krijgen zal ik het niet laten ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
The_Sukkel schreef op 02 maart 2004 @ 22:40:
Hmmm... Ik heb een maand of 2 niet gespeeld.
Bij het inloggen op Bnet krijg ik plots de melding dat mijn cd key al in gebruik is door een zekere "Onlyer".

Nu weet ik zeker dat ik nog nooit mijn cd-key aan iemand heb weggegeven. Hoe kan dit dus gebeuren?

De 1.10 patch is uiteraard al geinstalleerd. Ook maak ik gebruik van een loader (zodat ik zonder cd de boel kan opstarten). Dit heeft altijd gewerkt (ook na de 1.10 patch).

Weet iemand wat er aan de hand is? Is er soms een nieuwe crack in omloop waarmee bestaande cd-keys kunnen worden gejat? Of bestaat er nu iets waarmee Bnet-compatibele keys worden gegenereerd en heeft iemand toevallig de mijne gegenereerd? Het laatste lijkt me te toevalig...

Of is er tegenwoordig iets ingebouwd waardoor het niet mogelijk meer is om met een loader te starten? (speelt hier iemand m.b.v. een loader?)
Heb je al geprobeerd de orginele executable terug te zetten of ff Diablo opnieuw te installeren?

Als dat niet werkt zou ik zeggen maak een scan van je hoesje met CD en CD key, en mail het naar de support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
Hier in Nieuw Zeeland ligt het vol met DiabloII + LoD, ik zie ze bijna overal, ben hier nu 2 weken Moet ik er 1 meenemen? Je moet dan wel 2 weken wachten

Nee hoor hijs binnen! kan ik eindelijk aan de gang!

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Wat is Hellrack waard op SC Ladder trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan niet meer op diablo 2 , online spelen heb al een paar keer opnieuw geinstalleerd maar het hielp niks. ik heb hele vreemde servers:
FSGS: server.fsgs.net
Bloodwars.com
Brutal clan.server
Entranet.o.o.o.o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.habo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-06-2024
Wreed... ik heb hem ook reeds besteld bij Bol.com... D2 + exp. Zondag gezien bij iemand. Game is gewoon qua sfeer exact Diablo 1. Superb. Gonna freak out this weekend... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 19:34:
ik kan niet meer op diablo 2 , online spelen heb al een paar keer opnieuw geinstalleerd maar het hielp niks. ik heb hele vreemde servers:
Bloodwars.com
Brutal clan.server
Entranet.o.o.o.o
Kijk eens in je hosts file of daar iets raars in staat, check je default gateway en je DNS servers, sommige virussen/Trojans veranderen die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:57
p.habo schreef op 09 maart 2004 @ 21:55:
Wreed... ik heb hem ook reeds besteld bij Bol.com... D2 + exp. Zondag gezien bij iemand. Game is gewoon qua sfeer exact Diablo 1. Superb. Gonna freak out this weekend... :9
Heb je die game afgelopen weekend voor het eerst gezien :? DUDE! :P Damnz, zo'n goeie game moet je iig toch op z'n minst wel eerder van gehoord hebben. Ik ben inmiddels al weer een half jaartje gestopt want ik was eigenlijk wel een beetje klaar met het uitmoorden van euh... iedereen?? :P Ik had in heel me verzameling nog 1 extra bijltje, en hield 2 zwaardjes vast, en verder alleen maar verzamelde oortje's :) Het eerste wat ik deed als ik op een server kwam was al me geld op de grond donderen... het komt namelijk als regen uit de lucht vallen op Hardcore 8)7 Ik zit erover te denken om binnenkort nog eens te gaan spelen, maar iets houdt me tegen, heb alleen geen idee wat. Misschien wel omdat ik helemaal opnieuw moet beginnen. (Ben me vorige char denk ik kwijt.)

Alhoewel, als je online speelt met die ladder, dan blijft je char toch op de server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben niet zo goed met pc s en ik weet niet hoe je daar in moet kome»»»

Kijk eens in je hosts file of daar iets raars in staat, check je default gateway en je DNS servers, sommige virussen/Trojans veranderen die. dus weet iemand hoe ik daar kan kome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 18:08:
ik ben niet zo goed met pc s en ik weet niet hoe je daar in moet kome»»»
roep iemand die er verstand van heeft of doe format C: 8)7
ooit vreemde diablo proggies gebruikt? niet meer doen :+ isnie verstandig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje

Aetje

Vandread schreef op 10 maart 2004 @ 22:37:
[...]

roep iemand die er verstand van heeft of doe format C: 8)7
ooit vreemde diablo proggies gebruikt? niet meer doen :+ isnie verstandig
Mja, zet dr ook maar n scanner op dus. Anders hebben n paar andere mensen feest met jouw key... :P

Forget your fears...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Laatst online: 14-09 15:37
De host file staat in:
c:\windows\system32\drivers\etc

en heet gewoon hosts zonder extensie en kun je openen met notepad.
Je zou even moeten checken of daar wat tekst in staat met een # ervoor.
En dan alleen dit:
127.0.0.1 localhost

Geen andere ip adressen met namen erachter.
Als dat niet helpt zou een verse install wel kunnen helpen.

Ik ben sinds gisteren maar weer opnieuw begonnen mijn karakter was na 3 maanden niet meer gamen verlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:54

Mach

[END]Avengers

Wellicht een wat domme vraag maar het volgende:

Na een jaar of zo heb ik Diablo weereens opgepakt en ben ik opnieuw begonnen. Nu heb ik zojuist nightmare completed, maar ik wil eigenlijk nog niet verder in hell. Nu zie ik bij de joinlist eigenlijk alleen maar Hell-games staan. Het lijkt wel of de normal en nightmare games eruit worden gefiltered.

Is er een mogelijkheid om ook de normal en nightmare games te zien in de joinlist zodat ik die makkelijk kan joinen zonder daarvoor de gamenaam te kennen ?

Ik hoop dat jullie de vraag begrijpen :)

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Pluimmaker schreef op 17 maart 2004 @ 07:42:
Wellicht een wat domme vraag maar het volgende:

Na een jaar of zo heb ik Diablo weereens opgepakt en ben ik opnieuw begonnen. Nu heb ik zojuist nightmare completed, maar ik wil eigenlijk nog niet verder in hell. Nu zie ik bij de joinlist eigenlijk alleen maar Hell-games staan. Het lijkt wel of de normal en nightmare games eruit worden gefiltered.

Is er een mogelijkheid om ook de normal en nightmare games te zien in de joinlist zodat ik die makkelijk kan joinen zonder daarvoor de gamenaam te kennen ?

Ik hoop dat jullie de vraag begrijpen :)
Ik gebruik gewoon chars die nog op normal of nm zitten om die games te zien, en join dan met de hell chars :)

Maar als je Baal runs op Nm wilt doen kan je ook gewoon zelf het maken, er joinen toch wel genoeg mensen bij Baal runs. Voor gemiste quests zorg ik meestal dat ik eerst via Baal runs een fors hoger level heb, zodat ik er dan zonder problemen solo doorheen kan. Zelfde voor het levellen van mijn hirelings: Eerst zelf hoger worden, dan met een gigantisch tempo door de voor mijn merc goede monsters heenploegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoeniX-
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-09 10:26
Skyclad schreef op 17 maart 2004 @ 08:05:
[...]
Ik gebruik gewoon chars die nog op normal of nm zitten om die games te zien, en join dan met de hell chars :)

Maar als je Baal runs op Nm wilt doen kan je ook gewoon zelf het maken, er joinen toch wel genoeg mensen bij Baal runs. Voor gemiste quests zorg ik meestal dat ik eerst via Baal runs een fors hoger level heb, zodat ik er dan zonder problemen solo doorheen kan. Zelfde voor het levellen van mijn hirelings: Eerst zelf hoger worden, dan met een gigantisch tempo door de voor mijn merc goede monsters heenploegen.
Zo doe ik 't idd ook :) Wat omslachtig, maar 't werkt wel.

Hoe weet je trouwens wat goede levels/monsters zijn voor je mercenary? Die van mij gaat niet zo hard namelijk atm :-|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

PhoeniX- schreef op 17 maart 2004 @ 16:31:
[...]

Zo doe ik 't idd ook :) Wat omslachtig, maar 't werkt wel.

Hoe weet je trouwens wat goede levels/monsters zijn voor je mercenary? Die van mij gaat niet zo hard namelijk atm :-|
Ergens laten killen en dan kijken hoeveel exp hij per monster krijgt (met O), dit op verschillende plaatsen doen. Welk lvl is hij trouwens?

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:54

Mach

[END]Avengers

Skyclad schreef op 17 maart 2004 @ 08:05:
[...]

Okay, bedankt, dat dacht ik al, ik had gehoopt op een makkelijkere manier :)

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoeniX-
NvE schreef op 17 maart 2004 @ 18:17:
Ergens laten killen en dan kijken hoeveel exp hij per monster krijgt (met O), dit op verschillende plaatsen doen. Welk lvl is hij trouwens?
Euh, geen idee :)
Act 3 merc op nightmare iig :) Ik ben lvl 67 atm .. zal vanavond ff checken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 10:51

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 19:34:
Bloodwars.com
Brutal clan.server
Entranet.o.o.o.o
Laat me raden?
Je hebt de no cd loader gebruikt ;)
Je moet dan die loader ff gebruiken en dan naar multiplayer gaan in de loader en dan daar B.Net kiezen i.p.vdie FSGS server, that's all :D

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
PhoeniX- schreef op 18 maart 2004 @ 09:23:
[...]

Euh, geen idee :)
Act 3 merc op nightmare iig :) Ik ben lvl 67 atm .. zal vanavond ff checken ;)
Hij krijgt gewoon XP wanneer jij iets sloopt, dus je hoeft niet omslachtig hem iets te laten afmaken. Maar... Hij lijkt minder te krijgen van een Baal run dan jij, maar meer van gewone monsters. Wat ik meestal doe is Diablo runs, Crystalline Passage, Ancient's Way, en het stuk naar Baal toe.

Erg laag level moet je een beetje op dezelfde manier aanpakken als jij zelf: tot 12-13 act 1 eind, dan sewers tot iets van 16, daarna tot 18-20 rondrennen in dinges (ben ff de naam kwijt) waar de summoner zit, dan 20-23 tomb runs (zijn ERG goed voor xp op dat level!). Daarna naar 25 halen met act 3 en/of 4, en daarna krijgt ie ook zat XP in act 5.

Nightmare en Hell gaat veel sneller, aangezien hij in verhouding dan maar heel weinig XP nodig heeft om te levellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Skyclad schreef op 18 maart 2004 @ 13:47:
[...]

Hij krijgt gewoon XP wanneer jij iets sloopt, dus je hoeft niet omslachtig hem iets te laten afmaken. Maar... Hij lijkt minder te krijgen van een Baal run dan jij, maar meer van gewone monsters. Wat ik meestal doe is Diablo runs, Crystalline Passage, Ancient's Way, en het stuk naar Baal toe.

Erg laag level moet je een beetje op dezelfde manier aanpakken als jij zelf: tot 12-13 act 1 eind, dan sewers tot iets van 16, daarna tot 18-20 rondrennen in dinges (ben ff de naam kwijt) waar de summoner zit, dan 20-23 tomb runs (zijn ERG goed voor xp op dat level!). Daarna naar 25 halen met act 3 en/of 4, en daarna krijgt ie ook zat XP in act 5.

Nightmare en Hell gaat veel sneller, aangezien hij in verhouding dan maar heel weinig XP nodig heeft om te levellen.
Er zit wel vershil in exp als je zelf killt :p Maar soms merk je daar erg weinig van. Wat ik er kan aan raden zijn bloodruns(lvl 25+) en pindleruns (leuk voor mffen :p).

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoeniX-
Ok is goed

Ik ga vanavond als ik thuis ben eens proberen (-:

Thanks voor de tips iig (-:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Is er iemand online nu met een Ladder char op Hell?

Ene 'Diablo' loopt rond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Beetje dood hier...

Ik geloof dat ik moet stoppen met Meph runs en alleen Durance level 2 moet doen, daar vind ik beter spul dan bij Mephisto :/

Had geen melee Barb gemaakt omdat ik er toch de items niet voor had, en vond toen eerst met mijn necro op durance level 2 doombringer, en daarna met mijn newbie hammerdin op catacombs level 2 arreats face. Nu heb ik dus een level 70 barb, met een mana leech ring met fire en lightning res, een life leech ring met +12 all res, IK boots, 15 dex 28 all res amulet (moet ik nog iets beters voor verzinnen), en... sigons belt en gloves :P (heb 20% IAS 3% mana leech gloves met resistances liggen, maar moet nog eerst een redelijke belt vinden en de gloves naar exceptional upgraden). Corpsemourn zorgt ervoor dat grote groepen zwakke beestjes zichzelf slopen. Als amulet dat level 10 amuletje met +10 max fire res en +50% fire res, waardoor mijn resistances nu iets van 85, 75, 75, 62 op hell zijn.

Was helemaal enthousiast erover toen ik zag hoe simpel hij door baals minions en baal heen ramde op Nm, en kwam toen op Hell. Dat valt opeens wel tegen, die 2-3k damage doet dan geen ruk meer... Simpele act 1 critters kosten meerdere hits :(

Vooral als ik dat met mijn level 64 hammerdin vergelijk is het niets, die ramt overal op topsnelheid doorheen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:40

hilgo

Clear your mind of can't.

Wacht maar tot je barb act 4 bereikt, dan kan pas echt gaan lachen :'( Mijn concentrate barb is nu lvl76 en onderweg naar diablo maar ik word gek van iron maiden. Mis ook eigenlijk een goed wapen om te gooien dus dan ga ik met berserk aan de slag en dan mis je je def toch best wel.
Voor de rest vind ik hell wel mee vallen en ik weet haast zeker dat mijn barbje het in act5 ook naar zijn zin zou hebben.. maar ja, solo act4 met een barb.. best pittig.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Ja, ook op Nm ben ik in de laatste 2 levels gisteravond een paar keer doodgegaan aan iron maiden... Nu ik Doombringer gebruik zelfs een keer in 1 hit, toen net .001 seconde voor de hit raakte ik IM op me gecast kreeg :/

Laatste groep minions kan ik middenin staan en ze af slachten, bosspacks souls jump ik doorheen, maar oblivion knights moet ik mijn merc opeens zijn gang laten gaan. En die heeft nog geen redelijk wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:40

hilgo

Clear your mind of can't.

I know your pain... Op nm kan ik met berserk het doodgaan nog wel vermijden maar op hell ben je gewoon te kwestbaar.
Tsja, iron maiden.. prima band maar als curse is het een ramp ;)

Maarreh, wees blij dat het geen hardcore is ;)

[ Voor 13% gewijzigd door hilgo op 23-03-2004 12:21 ]

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
Welke items kan je nou eigenlijk upgraden? En hoe doe je dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-03 01:55

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Hi,

Ik ben nogal nieuw in dit forumpie maaruhh speel dia al een aardig tijdjuh...
En ik ben aardig benieuwd wat nou ongeveer de records zijn met het aantal dmg wat je ken halen met characters...

Mijn hoogste dmg record is momenteel met mijn lvl 88 firesorc

Equip:

Eth Oculus met socketed firefacet 5/5
Shako met socketed firefacet 5/5
Vipermage met socketed firefacet 4/4
Liddless met socketed firefacet 4/5
Arachnid mesh
Magefists (upgraded)
War travelers 47%
3 to fireskills amu
2 x 10% faster cast rings met veel res.
2 x fireskill charm

Skills:

lvl 18 firebolt
lvl 20 fireball
lvl 20 meteor
lvl 20 fire mastery
lvl 1 teleport
lvl 1 static field

(en alle prereq.)

Damage:

Fireball: 12k
Meteor: 24k

BURN!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel erg veel FCR, 105% was dacht ik het laatst realistisch haalbare breakpoint. Haal je met gewoon een SoJ ipv zo'n FCR ring niet direct veel meer damage met al die +fire damage jewels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
obsidian schreef op 23 maart 2004 @ 12:35:
Welke items kan je nou eigenlijk upgraden? En hoe doe je dat dan?
Noob! ;)

http://www.battle.net/diablo2exp/items/cube.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Verwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 13:25:
Wel erg veel FCR, 105% was dacht ik het laatst realistisch haalbare breakpoint. Haal je met gewoon een SoJ ipv zo'n FCR ring niet direct veel meer damage met al die +fire damage jewels?
Hmm nooit geweten... dan rag ik die ringen wel weg :P heb alleen helaas geen soj's :( dan maar een leuke raven frost ofzo of een mf ringetje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje

Aetje

hilgo schreef op 23 maart 2004 @ 08:57:
Wacht maar tot je barb act 4 bereikt, dan kan pas echt gaan lachen :'( Mijn concentrate barb is nu lvl76 en onderweg naar diablo maar ik word gek van iron maiden. Mis ook eigenlijk een goed wapen om te gooien dus dan ga ik met berserk aan de slag en dan mis je je def toch best wel.
Voor de rest vind ik hell wel mee vallen en ik weet haast zeker dat mijn barbje het in act5 ook naar zijn zin zou hebben.. maar ja, solo act4 met een barb.. best pittig.
Valt wel mee... met throwers die oblivs snipen en vervolgens de rest op je favo manier slachten. Of veel jumpen, alle seals snel openen en dan de superuniques (Grand Vizier, Seis en Infector) slachten. Als die alle 3 liggen en alle seals open zijn, valt al het andere in chaos sanc plat.

Forget your fears...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje

Aetje

PizZa_CalZone schreef op 23 maart 2004 @ 15:32:
[...]

Hmm nooit geweten... dan rag ik die ringen wel weg :P heb alleen helaas geen soj's :( dan maar een leuke raven frost ofzo of een mf ringetje :D
Met dat soort gear moet je wel items hebben die je tegen SoJ's traden kan...

Forget your fears...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Is er trouwens een manier om als Skelliemancer Uber Diablo te slopen? Slow lijkt niet veel te doen bij hem, en hij sloopt skeletons erg snel. Als je weg gaat om nieuwe skeletjes te halen is ie al weer geregenned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
Skyclad schreef op 24 maart 2004 @ 14:06:
Is er trouwens een manier om als Skelliemancer Uber Diablo te slopen? Slow lijkt niet veel te doen bij hem, en hij sloopt skeletons erg snel. Als je weg gaat om nieuwe skeletjes te halen is ie al weer geregenned.
Bone spirit gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Skyclad schreef op 24 maart 2004 @ 14:06:
Kijk even of je een wapen op je merc kan zetten met prevent monster heal :)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje

Aetje

Amp damage erover en prevent heal op je merc... Zorg dat je skells minstens 60% resist hebben (summon resist skill) en dan bikkelen.

Crescent moon runeword op je merc helpt best wel, prevent heal EN static als ik me niet vergis.

[ Voor 28% gewijzigd door Aetje op 24-03-2004 20:30 ]

Forget your fears...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
Aetje schreef op 24 maart 2004 @ 20:30:
Crescent moon runeword op je merc helpt best wel, prevent heal EN static als ik me niet vergis.
Je vergist je :P
10% Chance To Cast Level 17 Chain Lightning On Striking
20% Chance To Cast Level 13 Static Field On Striking
+20% Increased Attack Speed
+220-260% Enhanced Damage (varies)
Ignore Target's Defense
-35% To Enemy Lightning Resistance
25% Chance of Open Wounds
+9-11 Magic Absorb (varies)
+2 To Mana After Each Kill
Level 18 Summon Spirit Wolf (30 Charges)
Doom runeword heeft prevent heal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Aetje schreef op 24 maart 2004 @ 20:30:
Amp damage erover en prevent heal op je merc... Zorg dat je skells minstens 60% resist hebben (summon resist skill) en dan bikkelen.

Skellies hebben meer dan 60% res, maar als ie een paar keer lightning erover gooit of die fire attacks vallen ze toch wel dood neer. Decrepify is wat dat betreft beter dan amp damage, blijven ze iets langer in leven. Heb geen marrowwalk boots (zo heten ze toch?), dus bone spirit doet ook nog niet echt veel, en halverwege nieuwe skeletjes moeten halen is geen optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje

Aetje

obsidian schreef op 24 maart 2004 @ 20:56:
[...]

Je vergist je :P

Doom runeword heeft prevent heal
Mja, maar die static helpt mucho's op n niet-sorc charretje. En die ignore defense is ook wel lekker. Pak n helm met prevent heal ;)

Forget your fears...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
Aetje schreef op 25 maart 2004 @ 15:00:
[...]

Mja, maar die static helpt mucho's op n niet-sorc charretje. En die ignore defense is ook wel lekker. Pak n helm met prevent heal ;)
Blijft idd een lekker runeword. :) Ik heb nu viperforks op mijn mercs zitten, hele lekkere dmg, very fast attack, alleen geen leech geloof ik, maar een Amn kan dat wel oplossen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

NvE schreef op 24 maart 2004 @ 15:26:
[...]

Kijk even of je een wapen op je merc kan zetten met prevent monster heal :)
Gheheh het fijnste act2 merc wapen is en blijft tog wel een ethereal bonehew met 2 leuke runes erin gesocket :D en uiteraard 50% chance to cast lvl 16 bonespear on striking (ook prevent monster heal ;) ) en rond de 700 dmg... geil :9~

[ Voor 10% gewijzigd door PizZa_CalZone op 25-03-2004 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

PizZa_CalZone schreef op 25 maart 2004 @ 18:08:
[...]

Gheheh het fijnste act2 merc wapen is en blijft tog wel een ethereal bonehew met 2 leuke runes erin gesocket :D en uiteraard 50% chance to cast lvl 16 bonespear on striking (ook prevent monster heal ;) ) en rond de 700 dmg... geil :9~
Ik vind reaper`s toll veel leuker maarja :+

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

NvE schreef op 25 maart 2004 @ 19:00:
[...]

Ik vind reaper`s toll veel leuker maarja :+
The Reaper's Toll
Thresher:
223.3-261.8 Avg Dmg 2H

+(190-240)% Enhanced Damage
33% Chance to cast level 1 Decrepify on striking
Ignores Target's Defense
(11-15)% Life stolen per hit
Requirements -25%
33% Chance of Deadly Strike
Adds 4-44 Cold damage Chills for 0 seconds

Bonehew
Ogre Axe:
323.75-367.5 Avg Dmg 2H

+(270-320)% Enhanced Damage
+30% Increased Attack Speed
Level 14 Corpse Explosion (30 Charges)
50% Chance to cast level 16 Bone Spear on striking
Prevents Monster Healing
Socketed (2)

Waarom is dat... hij doet minder dmg, heeft minder Enhanced dmg en de bonehew heeft 2 sockets! Daarnaast heeft die reaper's toll wel die decrepify en ignore defence en deadly strike... toch ben ik zeker van mening dat de bonehew een beter merc wapen is omdat je met die sockets heel wat meer eruit kan halen. Graag zou ik wille weten wat jou overtuigt van het tegenovergestelde. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 08:25
PizZa_CalZone schreef op 25 maart 2004 @ 19:58:
[...]

The Reaper's Toll
Thresher:
223.3-261.8 Avg Dmg 2H

+(190-240)% Enhanced Damage
33% Chance to cast level 1 Decrepify on striking
Ignores Target's Defense
(11-15)% Life stolen per hit
Requirements -25%
33% Chance of Deadly Strike
Adds 4-44 Cold damage Chills for 0 seconds

Bonehew
Ogre Axe:
323.75-367.5 Avg Dmg 2H

+(270-320)% Enhanced Damage
+30% Increased Attack Speed
Level 14 Corpse Explosion (30 Charges)
50% Chance to cast level 16 Bone Spear on striking
Prevents Monster Healing
Socketed (2)

Waarom is dat... hij doet minder dmg, heeft minder Enhanced dmg en de bonehew heeft 2 sockets! Daarnaast heeft die reaper's toll wel die decrepify en ignore defence en deadly strike... toch ben ik zeker van mening dat de bonehew een beter merc wapen is omdat je met die sockets heel wat meer eruit kan halen. Graag zou ik wille weten wat jou overtuigt van het tegenovergestelde. ;)
probeer ze allebei maar eens dan zie je dat je merc veeeeel langer blijft leven met een reaper's toll, omdat life leech op een merc wel heel erg belangrijk imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Shagura schreef op 25 maart 2004 @ 22:32:
[...]

probeer ze allebei maar eens dan zie je dat je merc veeeeel langer blijft leven met een reaper's toll, omdat life leech op een merc wel heel erg belangrijk imo.
Dat is inderdaad waar... precies waarom het handig is 1 of 2 perfect skulls in je bonehew te douwen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje

Aetje

obsidian schreef op 25 maart 2004 @ 16:40:
[...]

Blijft idd een lekker runeword. :) Ik heb nu viperforks op mijn mercs zitten, hele lekkere dmg, very fast attack, alleen geen leech geloof ik, maar een Amn kan dat wel oplossen :P
Geef mij maar bonehew (amn hel in t begin) of n Reapers Toll... of n Tomb Reaver... die hakken er pas in op n merc. Alleen Doom of BotD is nog leuker...

... BotD in n ethereal giant tresher... dat roelt...

Forget your fears...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje

Aetje

PizZa_CalZone schreef op 25 maart 2004 @ 19:58:
Merc heeft Life Leech nodig. 1 socket ben je op je Hew dus kwijt aan n amn.

Decrepify en cold dmg sloomt een groep enemies enorm -> handig op hammerdins en sorcs (meest populaire classes). Ignore defense zorgt voor 95% chance on hit op de meeste monsters. Dus die decrep hakt er eens per 3 merc klappen in.

Bonehew doet gewoon damage. Die bonespear moet je je niet op blind staren, op lvl 64 kan je merc m pas hebben, en dan doet een lvl 16 spear niks meer.

Forget your fears...

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.