Het was woensdag 4 februari, ik maak een MF game met de geweldige naam ASD3F21D .....
Na een een pindle-run waarbij ik nietzo veel soeps vond kreeg ik ineens
heel kort achter elkaar van die SOJ sold messeges.
Dus ik maar wachten.... en voor de rest alles behalve rakimustju (of hoe dat ventje bij stonyfield ook heet) afgeslacht in act1.
Toen maar es ff thee geleut

cdrom drive op me muis gelegd zodat me sorc bezig bleef met ES opzetten

kwam terug nog meer messages, dus maar es in de GoT d2 irc chan. gekeken beetje gevraag of het nog nut had te wachten.... dus ik verder wachten ^_^
Afijn na 2,5 uur ofzo iemand uit de channel maar gejoined in de game (wieber

) hij ff wat spullen mulen enzo, voor de rest had ie al tijd niet gespeeld geloof ik maar hij had wel leuke spullen.
En toen... plots na ernstig lang wachten
*DIABLO WALKS THE EARTH*, wij gassen naar stonyfield en jahor wie hebben we daar *uber diablo (clone

)*
Wieber hakken met ze Barb (goeie barb opzich

) en ik met m'n ts/orb/nova sorc met full tal rasha. nounou tot de helft met static field en daarna ging er practisch nix vanaf, enige wat beetje op ging bij mij was mana maar Wieber moest aardig wat potions gebruiken.
Dit werkte dus niet, ik een Bonehew Ogre Axe (Prevents Monster Healing) halen voor Wieber en die zat dus op mijn tank GF/SS met hellmouth en The Rising Sun voor bijna max fire absorb, ik tankte em... berserkend...eitje.... hoefde alleen af en toe potions voor mana te gebruiken. maarja het schoot niet echt op, bonehew helpt niet veel geloof ik.
Dus ik me sorc maar weer halen, helpte ook niet veel :-/ dus ik me necro (full trang ouls, skellymancer met skellyskills op lvl 34 en aardig wat resistance) halen en ff 13 skelletjes en paar mages geraised, en Wieber een sorc halen.
Eindelijk! we boekte vooruitgang, ik met lower resist op em en een firegolem voor ze neus zetten, me skelletjes deden het heel ff redelijk en gingen toen ten onder in 3 golven

en Wieber flink FO'en op em, en uiteindelijk ging die de pijp uit

ik was verbaasd dat Wieber niet naar de charm teleporte terwijl ik zo snel mogelijk erheen ging ^_^ maar aangezien hij niet echt meer speelt maakte het em niet echt uit, ik had trouwes al stuk of 5 7mf sc gekregen
Dus bij deze: Wieber (wie/waar the f*** je ook bent

) bedankt

zonder wieber was het niet gelukt.
pic van de charm (met best goede stats

) dus nu maar ff posten
afsluitend: het duurde bijelkaar iets van 3,5 uur (lange mf run he ^^)
dit was op SC nonladder
PS: ik zoek nog IK armor sc/n-l
en een Cruel war pike (met speed mod

)
voorlopig trade ik anihilus nog niet
[
Voor 3% gewijzigd door
Vandread op 05-02-2004 11:41
. Reden: plaatje+extra text ]