Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op 25 januari 2004 @ 19:25:
[...]

Ik ben misschien een noob, maar zo dom ben ik nou ook weer niet.

In ieder geval bedankt voor jullie reacties. Jammer dat deze thread een beetje dood is.
Nah, dood is een groot woord. Een spel dat al jaren uit is en er loopt nog actief een draadje over vind ik best knap hoor :)

Maar het meeste is al wel gezegd ja, dus we teren nu op vragen van medespelers. Of we beginnen de eeuwige botters verus 100% legits weer ;) Zijn we zo bij deel 25 :D

(Dit was een geintje, niet doen!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, gisteravond/nacht nog even nightmare doorlopen, it's hell time! :)
Af en toe op nightmare een baalrun lopen, hopelijk vallen er wat betere items, want tot nu toe is het echt shitzooi. Lvl75, dus nu zouden er toch wat betere dingen kunnen vallen zo al lopnde door de levels, maar tot nu toe valt het erg tegen. Ach, anders maar de diehard manier, met crap hell gaan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2023

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Pheno79 schreef op 26 januari 2004 @ 12:03:
Af en toe op nightmare een baalrun lopen, hopelijk vallen er wat betere items, want tot nu toe is het echt shitzooi. Lvl75, dus nu zouden er toch wat betere dingen kunnen vallen zo al lopnde door de levels, maar tot nu toe valt het erg tegen. Ach, anders maar de diehard manier, met crap hell gaan doen :)
Mja, verkoop dure items en gamble het eea. Met gamblen kun je best goede items (vooral ringen en amu's) vinden. Gamblen hangt niet af van je magicfind, maar van je characterlevel...

Forget your fears...
...and want to know more...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houston3
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09 10:09

Houston3

ole

helemaal vergeten te melden,
eergisteren ofzo melde aeternus in #diablo2 dat de clone ergens zat, wij der naartoe, en na een kort gevecht dropt ie dan de felbegeerde charm,
die ik eindelijk heb na 3 clones :D
Afbeeldingslocatie: http://houston3.visualweb.nl/diablo2/screenshot029.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aetje schreef op 26 januari 2004 @ 19:07:
[...]

Mja, verkoop dure items en gamble het eea. Met gamblen kun je best goede items (vooral ringen en amu's) vinden. Gamblen hangt niet af van je magicfind, maar van je characterlevel...
Ah, dat zou al wat schelen. Mijn amu is wel goed: 21 res to all. En ik heb nog een 32% mf amu of een +2 to summoning skills. Naar gelang nodig wissel ik die :)

Die ringen ga ik wel proberen, toch geld zat (heeft iemand wel eens in geldnood gezeten in dit spel :? :) ). Is er ook een kans op set items? Want natuurlijk ga ik die proberen bij elkaar te krijgen. Al moet ik dan nog wat hoger zijn voordat de kans er is dat daar items van vallen. Er vallen nog niet zoveel elite items nog, dus nog even doorlevelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 09:07
Pheno79 schreef op 27 januari 2004 @ 12:33:
[...]

Ah, dat zou al wat schelen. Mijn amu is wel goed: 21 res to all. En ik heb nog een 32% mf amu of een +2 to summoning skills. Naar gelang nodig wissel ik die :)

Die ringen ga ik wel proberen, toch geld zat (heeft iemand wel eens in geldnood gezeten in dit spel :? :) ). Is er ook een kans op set items? Want natuurlijk ga ik die proberen bij elkaar te krijgen. Al moet ik dan nog wat hoger zijn voordat de kans er is dat daar items van vallen. Er vallen nog niet zoveel elite items nog, dus nog even doorlevelen.
Nou ik heb een skelliemancer op dit moment op hell met een might merc. En JA ik zit in geldnood. Ik ga wel es dood en dan kost het me totaal vaak rond de 60000 aan goud en zoveel heb ik allang niet meer :((

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moet je hardcore spelen, kost je geen geld als je dood gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

Pheno79 schreef op 26 januari 2004 @ 12:03:
Zit dus nu ook met mijn sorc op lvl 75 en ben toe aan HELL, maarre dat valt niet mee -understatement of the year-.
Zit erover te denken de sorc maar weer met retirement te doen :)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
-SaveMe- schreef op 27 januari 2004 @ 18:24:
[...]

Zit dus nu ook met mijn sorc op lvl 75 en ben toe aan HELL, maarre dat valt niet mee -understatement of the year-.
hoe heb je je punten verdeeld dan?

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houston3

Houston3

ole

-SaveMe- schreef op 27 januari 2004 @ 18:24:
[...]

ja ik snap wat je bedoelt, ik heb ervaren dat de chars die veel gebruik maken van maar 1 skill voor veel dmg zuigen op hell vanwege de immunes, daar loop ik met mn furyzon tegen aan nu en dat had ik ook met mn meteor/orb sorc
toch wel jammer is dat, maar moet zeggen dat ik die 2 ook meer vind voor als je met meerdere mensen speelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 14:49
Hoewel ik Diablo II op de dag van release heb gekocht, en LoD idem, ben ik nu verder met een character die ik pas sinds 1.10 gemaakt heb, dan ik ooit tevoren was geweest, ha ha! :D

Ik moet toegeven dat ik D2 een tijd niet gespeeld heb toen ik DungeonSiege speelde, maar dat heeft niet de verslavende gameplay die ik wel in D2 vind.

M'n hoogste char. is een level 81 Necromancer die voornamelijk leunt op z'n Fire Golem en Act II huurling om de klappen op te vangen, Corpse Explosion om groepen monsters snel kapot te maken die eerst ge-Decrepified zijn, en Bone Spirits voor lastige monsters. Act bosses val ik met de Clay Golem ipv Fire Golem aan, vanwege het vertragings effect. En m'n huurling heeft een mooie speer die veel damage doet. Met dit char. loop ik probleemloos solo door Act I Hell en ook begin Act II Hell geeft weinig problemen tot nu toe. :)

Ben nog steeds op zoek naar een Lum rune. Heb er ooit een paar gehad, maar heb ze gebruikt, en nu vind ik hem nergens! Al een paar Countess runs gedaan, maar die dropt eigenlijk alleen maar de common runes. :| Heeft iemand hier toevallig nog een Lum op een softcore single player char?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje

Aetje

Haay schreef op 28 januari 2004 @ 21:59:
Hoewel ik Diablo II op de dag van release heb gekocht, en LoD idem, ben ik nu verder met een character die ik pas sinds 1.10 gemaakt heb, dan ik ooit tevoren was geweest, ha ha! :D

Ik moet toegeven dat ik D2 een tijd niet gespeeld heb toen ik DungeonSiege speelde, maar dat heeft niet de verslavende gameplay die ik wel in D2 vind.

M'n hoogste char. is een level 81 Necromancer die voornamelijk leunt op z'n Fire Golem en Act II huurling om de klappen op te vangen, Corpse Explosion om groepen monsters snel kapot te maken die eerst ge-Decrepified zijn, en Bone Spirits voor lastige monsters. Act bosses val ik met de Clay Golem ipv Fire Golem aan, vanwege het vertragings effect. En m'n huurling heeft een mooie speer die veel damage doet. Met dit char. loop ik probleemloos solo door Act I Hell en ook begin Act II Hell geeft weinig problemen tot nu toe. :)

Ben nog steeds op zoek naar een Lum rune. Heb er ooit een paar gehad, maar heb ze gebruikt, en nu vind ik hem nergens! Al een paar Countess runs gedaan, maar die dropt eigenlijk alleen maar de common runes. :| Heeft iemand hier toevallig nog een Lum op een softcore single player char?
-single-player? Als je in singleplayer spul nodig hebt pak je toch gwoon een savegame editor...

Als je Battle.net bedoelt, k heb wel n lum geloof ik (3 zelfs, Countess dropt ze wel :P )
Houston3 schreef op 28 januari 2004 @ 17:21:
[...]ja ik snap wat je bedoelt, ik heb ervaren dat de chars die veel gebruik maken van maar 1 skill voor veel dmg zuigen op hell vanwege de immunes, daar loop ik met mn furyzon tegen aan nu en dat had ik ook met mn meteor/orb sorc
toch wel jammer is dat, maar moet zeggen dat ik die 2 ook meer vind voor als je met meerdere mensen speelt
Da's waarom ik Necro zo lekker vind spelen. Necromancer/skelliemancer speelt gewoon lekker. Je skells zijn EXTREEM sterk, zo sterk dat ik makkelijk met MF gear (600% ongeveer) rondlopen kan. Meest irri beestjes voor skelliemancers zijn physical immunes. Maar daar kan n amp damage overheen (dan zijn ze niet phys immune meer). De weinige posessed physical immunes die je tegenkomt gewoon neerhalen met je bonespirit.

<- lvl 92 necro :)

[ Voor 24% gewijzigd door Aetje op 29-01-2004 09:15 ]

Forget your fears...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje

Aetje

Pheno79 schreef op 27 januari 2004 @ 12:33:
[...]

Res to all gaat tot 30 of 35 op amu geloof ik, niet zeker. Ik heb er 1 van 25. MF heb ik een mooie van 35 en summoning... mja, ik gebruik een amu met +1 to all necro skills, +16 all res +26 extra cold res... Die resists zijn gewoon nodig voor me ;)

Forget your fears...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik gebruik saracen's chance.. die heeft resist all 25 % en je krijgt ook nog een stat bonus van 12 op al je stats..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje

Aetje

Verwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 09:47:
ik gebruik saracen's chance.. die heeft resist all 25 % en je krijgt ook nog een stat bonus van 12 op al je stats..
Op mn necro in battlegear: Mara's kaleidoscope: +25 all res +2 all skills :P

Forget your fears...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus een probleempje, ik heb van Immortal King set de gloves gehad maar nu blijkt dat ik de 1.09 versie heb want ik krijg er geen set bonussen van, na wat rondlezen kwam ik het volgende tegen op diaboii.net:

Converting Uniques Cube Recipe: There will probably be a new cube recipe that will enable a character to convert their existing unique item to the new version. Since so many uniques are being changed, mostly improved, and some bugs are being fixed (see the item above this one) Blizzard thought people who had found ones now should have a way to change them to the new version. Just updating all the existing items isn't possible, since some have been socketed and have jewels and runes and such in them.

The item will be totally remade if you use it in this recipe, and any added sockets or personalized name will be erased. So if you have added a nice Rune or Jewel that you can't replace, you might not want to do it, depending on how much of an improvement the new Unique is.

The recipe isn't known yet, but it will probably be the Unique + 1 Rune, probably a medium rare one, like #20 or higher. Complete Runes Listing. This recipe basically re-generates the Unique, and if the ingredients were very easy to get, it would be exploitable. Uniques with some variety allowed in their stats (such as the Tarnhelm, with 25-50% Magic Find) could be run through this recipe repeatedly until the random stats turned out very well. This isn't such a bad thing, but Blizzard doesn't want the required ingredients to be so easy to get that it's exploitable.

Is iemand bekend met dit fenomeen? En of het ook werkt op set items?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje

Aetje

Geen idee, maar indien dit recipy bestaat wil ik d'r wel mee aan de slag. :o Mara's net zo lang rerollen tot ie perfect is :D

Forget your fears...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

neppers met jullie res :+ Ik heb een wizardspike, gaurdian en een 101 all res schildje :P 90/90/90/90 op hell :Y)

Dit is tevens de eerste keer dat ik hier post geloof ik :P Ik lurk al een tijdje :) Ik heb een lvl barb en een lvl 76 hammerdin, ik speel alleen sc ladder :) Aangenaam :)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nepper die op sc speelt :P
Ik speel met crap en ik loop ook nog steeds op hell rond. 1x scheelde dat niet veel meer (damn those gloams). Maar de spanning van het doodgaan maakt hc weer zo leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 13-09 08:02
als je necro bent zijn gloams juist liev :)
dood ga je er niet aan (doe gewoon dim vision tot je skellies om ze heen staan)
en het zijn geweldige revives :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje

Aetje

Hmmz, dim vision gebruik ik er nooit op, gewoon amp dmg, en bikkelen :D

Dim werkt ook nie echt lekker als ze van 2 schermen ver op je voorste skell aan t zappen zijn...

Forget your fears...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houston3

Houston3

ole

NvE schreef op 29 januari 2004 @ 13:04:
neppers met jullie res :+ Ik heb een wizardspike, gaurdian en een 101 all res schildje :P 90/90/90/90 op hell :Y)

Dit is tevens de eerste keer dat ik hier post geloof ik :P Ik lurk al een tijdje :) Ik heb een lvl barb en een lvl 76 hammerdin, ik speel alleen sc ladder :) Aangenaam :)
prutser :P ik heb 90/90/90/95 :p en een zakarum ;), oh van welk 1337 figuur heb je die wizard eigenlijk :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Houston3 schreef op 29 januari 2004 @ 23:56:
[...]

prutser :P ik heb 90/90/90/95 :p en een zakarum ;), oh van welk 1337 figuur heb je die wizard eigenlijk :P :P
Een of andere n00b die um zomaar weggaf :o En een zakarum stinkt!

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje

Aetje

NvE schreef op 29 januari 2004 @ 23:59:
[...]

Een of andere n00b die um zomaar weggaf :o En een zakarum stinkt!
*mompel* Mij n beetje voor noob uitmaken? 'k zal je nog ns een Guardian geven zeg :X :P

Forget your fears...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Aetje schreef op 30 januari 2004 @ 01:26:
[...]

*mompel* Mij n beetje voor noob uitmaken? 'k zal je nog ns een Guardian geven zeg :X :P
Mja, ik doelde meer op Houston, aangezien hij mij de wizardspike gaf :X :>
edit:
[offtopic] En waarom ben je niet op IRC :([/]

[ Voor 11% gewijzigd door NvE op 30-01-2004 01:33 ]

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laten we stoppen met slowchatten en weer echt ontopic gaan. Dit soort persoonlijke gesprekken kan je ook anders voeren, en zijn niet zo interessant voor anderen.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2004 02:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 januari 2004 @ 02:26:
Laten we stoppen met slowchatten en weer echt ontopic gaan. Dit soort persoonlijke gesprekken kan je ook anders voeren, en zijn niet zo interessant voor anderen.
Helemaal mee eens!

Ik heb het wel een beetje gehad met dat gemekker van jullie. Is gewoon zonde van dit draadje mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aetje schreef op 29 januari 2004 @ 23:02:
Hmmz, dim vision gebruik ik er nooit op, gewoon amp dmg, en bikkelen :D

Dim werkt ook nie echt lekker als ze van 2 schermen ver op je voorste skell aan t zappen zijn...
Mja, decrepify vind ik persoonlijk dan weer net wat handiger. De lightening shot zelf gaat net zo snel, maar je hebt net wat meer tijd om je in veiligheid te brengen. Voordat ze schieten sta ik al veilig over het algemeen :) Je moet ze natuurlijk wel zien, maar af en toe een confuse of attract voor je uitgooien helpt daarbij. Als ik daarna lightening zie, weet ik genoeg :)

Ben nu nog maar af en toe wat baalruns op nightmare aan het doen, ik moet eerst wat betere items hebben voor hell. Lvl 76 lukt wel op zich, tenminste, act 1 wel. Voor de rest nog niet geprobeerd. Ik vind Diablo trouwens betere spullen (waar ik dan weer niets aan heb) laten vallen over het algemeen, of lijkt dat maar zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 14:49
Aetje schreef op 29 januari 2004 @ 09:12:
-single-player? Als je in singleplayer spul nodig hebt pak je toch gwoon een savegame editor...
Hoewel ik singleplayer en/of multiplayer via direct TCP/IP speel, ben ik wel 100% legit speler en ik heb helemaal geen behoefte aan rommelen met m'n characters, en een trainer of ander soort editor te installeren met het risico van het jatten van m'n CD-key! Ik vind het gewoon een uitdaging om op eigen kracht, met of zonder hulp van een vriend die meespeelt, ver te komen.

Alleen heb ik nu best wel erg een Lum rune nodig, en die kom ik maar niet tegen! Dus als iemand een off-line character met een losse Lum rune heeft en die mij zou kunnen mailen ofzo, dan zou ik erg geholpen zijn. Ik beschouw dat als vergelijkbaar met een speler die mijn game joined en mij een Lum geeft, dus geen cheat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik denk dat iedereen die wel heeft door een trainer, dus dat dan krijg je alsnog een niet legit iets ;) Voor singleplayer, als je een rune/item/whatever nodig hebt of als je juist een build eerst wilt uitproberen vind ik trainers niet zo erg. Daar heb je niemand anders mee.

In het begin ook gedaan om te zien of een bepaalde build het kan uithouden op hell niveau. Is anders zo lullig als je veel tijd in een build steekt op battlenet en het werkt voor geen meter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Heb gisteravond maar eens mijn mules op US East weer eens ingelogd, ze zouden bijna allemaal gisteravond expiren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
Het was woensdag 4 februari, ik maak een MF game met de geweldige naam ASD3F21D .....

Na een een pindle-run waarbij ik nietzo veel soeps vond kreeg ik ineens heel kort achter elkaar van die SOJ sold messeges.

Dus ik maar wachten.... en voor de rest alles behalve rakimustju (of hoe dat ventje bij stonyfield ook heet) afgeslacht in act1.
Toen maar es ff thee geleut :P cdrom drive op me muis gelegd zodat me sorc bezig bleef met ES opzetten ;) kwam terug nog meer messages, dus maar es in de GoT d2 irc chan. gekeken beetje gevraag of het nog nut had te wachten.... dus ik verder wachten ^_^

Afijn na 2,5 uur ofzo iemand uit de channel maar gejoined in de game (wieber :D) hij ff wat spullen mulen enzo, voor de rest had ie al tijd niet gespeeld geloof ik maar hij had wel leuke spullen.

En toen... plots na ernstig lang wachten *DIABLO WALKS THE EARTH*, wij gassen naar stonyfield en jahor wie hebben we daar *uber diablo (clone ;))*

Wieber hakken met ze Barb (goeie barb opzich :)) en ik met m'n ts/orb/nova sorc met full tal rasha. nounou tot de helft met static field en daarna ging er practisch nix vanaf, enige wat beetje op ging bij mij was mana maar Wieber moest aardig wat potions gebruiken.

Dit werkte dus niet, ik een Bonehew Ogre Axe (Prevents Monster Healing) halen voor Wieber en die zat dus op mijn tank GF/SS met hellmouth en The Rising Sun voor bijna max fire absorb, ik tankte em... berserkend...eitje.... hoefde alleen af en toe potions voor mana te gebruiken. maarja het schoot niet echt op, bonehew helpt niet veel geloof ik.

Dus ik me sorc maar weer halen, helpte ook niet veel :-/ dus ik me necro (full trang ouls, skellymancer met skellyskills op lvl 34 en aardig wat resistance) halen en ff 13 skelletjes en paar mages geraised, en Wieber een sorc halen.

Eindelijk! we boekte vooruitgang, ik met lower resist op em en een firegolem voor ze neus zetten, me skelletjes deden het heel ff redelijk en gingen toen ten onder in 3 golven :P en Wieber flink FO'en op em, en uiteindelijk ging die de pijp uit :D ik was verbaasd dat Wieber niet naar de charm teleporte terwijl ik zo snel mogelijk erheen ging ^_^ maar aangezien hij niet echt meer speelt maakte het em niet echt uit, ik had trouwes al stuk of 5 7mf sc gekregen :)

Dus bij deze: Wieber (wie/waar the f*** je ook bent :P) bedankt :D zonder wieber was het niet gelukt.

pic van de charm (met best goede stats :)) dus nu maar ff posten ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bravel/webfolder/vandreadblij.jpg%20http://www.xs4all.nl/~bravel/webfolder/vandreadblij.jpg

afsluitend: het duurde bijelkaar iets van 3,5 uur (lange mf run he ^^)
dit was op SC nonladder

PS: ik zoek nog IK armor sc/n-l
en een Cruel war pike (met speed mod ;))
voorlopig trade ik anihilus nog niet :)

[ Voor 3% gewijzigd door Vandread op 05-02-2004 11:41 . Reden: plaatje+extra text ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eyh, tijdje geleden dat ik hier heb gepost, best vaak 1.10 gespeeld sinds ie uit is alleen geen barb meer, omdat ik dat nogal kut vond, pala en sorc actief gespeeld, veel ge mf-ed, aardige shit gevonden (niks echt elite goeie zooi), maar nu wil ik weer barb, alleen mijn vraag aan jullie: Wat speelt nu het best, dual wapens, wapen/schild, ww of fury of weet ik veel, en wat is eenb eetje goeie betaalbare equip en wat de meest elite equip, sorry voor al deze vragen, je hoeft ze niet te be antwoorden, maar ben eigelijk gewoon beetje nieuwsgierig naar de meningen van degene die al barb hebben gespeeld in 1.10, b.v.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:40

hilgo

Clear your mind of can't.

Ik ben bezig met een concentration barb (mace/shield) en dat gaat op zich best aardig. Ben nu lvl72 en ben in A2 hell (heb de staf al & de summoner slaag gegeven maar moet duriel nog effkes spanken ;)). Moet zeggen dat lvl28 concentration best aardige dmg doet en met max bo heb ik 2000+ life wat, in combinatie met max resists, een char oplevert die hell tot nu toe eigenlijk best redelijk aankan.
Over betaalbare equipment kan ik weing zeggen, ik trade allang niet meer en de recente rune dupes hebben ervoor gezorgt dat ik het op de korte termijn ook niet zal gaan doen.
Mijn char is overigens losjes gebaseerd op de guide die je op Diablo II Strategy Compendium kunt vinden.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

hilgo schreef op 05 februari 2004 @ 23:21:
Ik ben bezig met een concentration barb (mace/shield) en dat gaat op zich best aardig. Ben nu lvl72 en ben in A2 hell (heb de staf al & de summoner slaag gegeven maar moet duriel nog effkes spanken ;)). Moet zeggen dat lvl28 concentration best aardige dmg doet en met max bo heb ik 2000+ life wat, in combinatie met max resists, een char oplevert die hell tot nu toe eigenlijk best redelijk aankan.
Over betaalbare equipment kan ik weing zeggen, ik trade allang niet meer en de recente rune dupes hebben ervoor gezorgt dat ik het op de korte termijn ook niet zal gaan doen.
Mijn char is overigens losjes gebaseerd op de guide die je op Diablo II Strategy Compendium kunt vinden.
Jij kan je lol op in act4 :P

* NvE heeft een concentrate/war cry/Bo barb :)
lvl 90, speel er alleen niet zoveel meer mee.

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

NvE schreef op 05 februari 2004 @ 23:33:
[...]

Pfff... hou op man! normal & nightmare A4 ging ook zo lekker :X Als ik alleen al aan die klote curse iron maiden denk ga ik al groen zien! Ik heb wel berserk als 2e mep mogelijkheid (ergens gelezen dat im geen invloed heeft op magic dmg) maar ik heb zo'n flauw vermoeden dat A4 het eindpunt is van deze barb. Nou ja, heb net duriel verslagen (eitje :7) en ga nou "fijn" A3 doen.

[ Voor 4% gewijzigd door hilgo op 06-02-2004 00:30 ]

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje

Aetje

NvE schreef op 05 februari 2004 @ 23:33:
[...]

:( Lever die IK armor die ik je gaf dan maar weer in :P

Maar idd zie ik maar weinig barbs meer. Schijnt niet echt lekker meer te werken. Zelf speel ik liever necro, of voor specifieke taken (pindlerapen of naar countess voor runes) een sorc.

Overigens: IM heeft -geen- effect op throwing weapons. Pak n paar gimmershreds of demon arches en leef je uit.

[ Voor 12% gewijzigd door Aetje op 06-02-2004 02:24 ]

Forget your fears...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Aetje schreef op 06 februari 2004 @ 02:23:
[...]

:( Lever die IK armor die ik je gaf dan maar weer in :P

Maar idd zie ik maar weinig barbs meer. Schijnt niet echt lekker meer te werken. Zelf speel ik liever necro, of voor specifieke taken (pindlerapen of naar countess voor runes) een sorc.

Overigens: IM heeft -geen- effect op throwing weapons. Pak n paar gimmershreds of demon arches en leef je uit.
;( Speel er nog mee hoor :P

Ik heb eindelijk een build gevonden die alles aan kan: hammerdin :) vooral met nog 2 (of meer) andere hammerdins is het erg leuk gamen :P. En ik bouw nu een sorcje voor de noodzakelijke mf :P

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Necro dood....K*T gloams.
Nou ja, nieuwe begonnen en nu alweer lvl 50 :)
Ik had toch geen goede zooi, nu vielen de TrangOul gloves al.
Even versneld weer die necro bouwen, want op zich was het gewoon een blunder van mezelf dat ik dood ging :P
Ik ga nu:
- raise skeleton max
- skeleton mastery max
- amplify (10~20)
- corpse explosion (10~20)
- summon resist (1)
- wat in andere curses (dim, attract, decrepify)

En natuurlijk 1 punt in alle prereq (teeth, clay golem en golem mastery).
Door wat + items zou dit weer moeten werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje

Aetje

Pheno79 schreef op 06 februari 2004 @ 07:44:
Necro dood....K*T gloams.
Nou ja, nieuwe begonnen en nu alweer lvl 50 :)
Ik had toch geen goede zooi, nu vielen de TrangOul gloves al.
Even versneld weer die necro bouwen, want op zich was het gewoon een blunder van mezelf dat ik dood ging :P
Ik ga nu:
- raise skeleton max
- skeleton mastery max
- amplify (10~20)
- corpse explosion (10~20)
- summon resist (1)
- wat in andere curses (dim, attract, decrepify)

En natuurlijk 1 punt in alle prereq (teeth, clay golem en golem mastery).
Door wat + items zou dit weer moeten werken :)
Amplify heb je geen max op nodig. Doe er iets van 5 tot 7 puntjes in, rest komt met equipment wel.

Forget your fears...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row
  • Laatst online: 15:56

Row

Ik heb op men acc vanalles zitten, wf 8% met ohm, zod rune, gf, 179% ark +2 barb en nog meer goede shit...

Als iemand interesse heeft, ik stop met dII dus tja ik geef het liever aan 1 van jullie dan het verloren te laten gaan.
dus roep maar die iets moet hebben, is trouwens allemaal sc - non ladder spul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

Aetje schreef op 06 februari 2004 @ 02:23:
[...]
Verrek, dat ik daar zelf niet opgekomen ben.. en ik maar kloten. Throwing weapons.. echt totaal niet aan gedacht en dan speel ik toch al een klein jaar d2! 8)7
Bedankt voor de tip _/-\o_

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:01
Ik heb de diablo 2/lod cd ook maar weer eens tevoorschijn gehaald.

Wat zijn overigens de beste builds voor 1.10 :?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hi ,

kheb zelf een hammerdin , firemfsorc, barb in ontwikeling en ja ik ben wel geintereseerd in wat je kwijt kan
me acounts zijn : *hamerdin
*sorcbot
*dimmu_borgir666

alvast bedankt :*) :7
Row schreef op 06 februari 2004 @ 10:21:
Ik heb op men acc vanalles zitten, wf 8% met ohm, zod rune, gf, 179% ark +2 barb en nog meer goede shit...

Als iemand interesse heeft, ik stop met dII dus tja ik geef het liever aan 1 van jullie dan het verloren te laten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

TLRnZ schreef op 07 februari 2004 @ 01:09:

hammerdin :) Furyzon is ook wel leuk :P

* NvE is in 24 uur al op lvl 67 met z`n mfsorcje :P

stats van sorc : http://home.hccnet.nl/n.ve/Screens/sorc/

[ Voor 11% gewijzigd door NvE op 07-02-2004 02:53 ]

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje

Aetje

TLRnZ schreef op 07 februari 2004 @ 01:09:

Als je alles alleen aan wil kunnen: Summoning necromancer (met amp dmg) of Hammerdin.

In party:
Shapeshift druid, furyzon, orbslet, meteorslet, poisonmancer, thower barb (melee is echt kloote), trapasin.

Wat niet meer werkt:
Melee barb (behalve IK set zo ongeveer), Bowazon, elemental druid (he NVE? ;) )

Forget your fears...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:01
Hmmz, is een hybridzon nog steeds een goede optie :?

mijn sterkste chars van 1.09 waren een zealot en een hybridzon

Ik heb atm helaas niet de tijd om elke dag ff een paar uur op battle.net te prutsen, maar een avenger lijkt me wel leuk

is er inmiddels al een editor voor 1.10 om builds mee uit te proberen :?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Verwijderd schreef op 07 februari 2004 @ 02:22:
hi ,

kheb zelf een hammerdin , firemfsorc, barb in ontwikeling en ja ik ben wel geintereseerd in wat je kwijt kan
me acounts zijn : *hamerdin
*sorcbot
*dimmu_borgir666

alvast bedankt :*) :7

[...]
als jij em alvast bedankt, bedank ik em nu wel voor de leuke spullen aangezien ik al aardig wat spulletjes van em heb O-)(helaas behalve die WF en arky waar die aan gehecht is maar dit kan ik wel begrijpen)

dussuh bedankt :D
TLRnZ schreef op 07 februari 2004 @ 11:40:
is er inmiddels al een editor voor 1.10 om builds mee uit te proberen :?
nou ik heb er 1 geprobeerd maar dat ging echt klote.... nix lukte enzo gare shit gewoon nog, als iemand een goede werkende weet... graag :D

[ Voor 21% gewijzigd door Vandread op 07-02-2004 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ik maar throw barb ga maken, ik zie af en toe botd barbs met hun ww nog geen zichtbare damage doen in 8ppl games dus daar heb ik weinig vertrouwen in.. Throw lijkt me wel fun, nog nooit gedaan met barb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:08

Marrruuuk

Xbox Tag: xDarkPrince

Vandread schreef op 07 februari 2004 @ 13:10:
nou ik heb er 1 geprobeerd maar dat ging echt klote.... nix lukte enzo gare shit gewoon nog, als iemand een goede werkende weet... graag :D
Ik heb de editor: Udietoo gebruikt, best overzichtelijk en makkelijk om dingen te veranderen, zeker een aanrader.

Hier te downloaden: Udietoo

[ Voor 50% gewijzigd door Marrruuuk op 07-02-2004 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YESSSS! Gheeds charm gevonden op nightmare :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gheeds droppen best vaak, op hell iig :) Jammer alleen dat als je er al 1 hebt dat je die ander niet kan bewaren voor andere char ofzo :) Ben nu bezig met throw barb, zal wel een slap figuur worden maar who cares, alleen nu last van klote lag op bnet, 300-400 ping continue, zeer irritant voor teleporten, beetje vermoeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Pheno79 schreef op 08 februari 2004 @ 19:30:
YESSSS! Gheeds charm gevonden op nightmare :D
Hoeveel %?

Ik heb een 39% :P (en nog 2 andere)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weinig %, maar het is het eerste redelijke unique ding wat ik eens vind :P
M'n broer en ik deden maar eens Nithlathak op nightmare (god weet waarom).
Nou ja, ik geef hem wel weer aan mijn broer, heb er zelf niet zoveel aan.
Wat boeien mij die prijzen bij de verkopers namelijk?
Ik koop nooit wat omdat het toch allemaal bagger is. Enige wat ik doe is gamblen nu, maar zelfs dat is gewoon crap. Een greep met spullen die ik krijg als ik gamble: ring met + 17 dexterity, handig als necro zijnde....Ooit gaat het goedkomen, hoop ik :D

Misschien vandaag snel even lvl 80 ofzo worden en weer richting hell gaan. Ik heb nog wraak te nemen op een zekere gloam....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Laatst online: 10-09 15:11

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Sjupah,

ik heb gister tot midden in de nacht met mn MultiZon zitten spelen op NM en de hele tijd Baalruns gedaan totdat ik eindelijk mn Hellrack kon gebruiken. }) })

Ik heb voor mn char gelet op Dexden Vit. Str heb ik al1 gebruikt om mn hellrack te kunnen gebruiken. Mana is beetje low 80 ofsjow..

Nu vroeg ik me af of dit wel verstandig is voor een MultiZon op HELL??
En waarom er maar 1 Class-Specific set is voor een amazon??
Klopt dit of space ik hem nou totaal :?

ik heb helaas niet veel tijd op stage om op GoT te searchen, maar voor zover ik dat heb gedaan heb ik in deel 19 en 20 gesearched maar niet echt veel info gevonden. ook met search knop geprobeerd maar dat leverde mij niet zoveel info op. :|

Edit:
Die mavina's zag ik al op het i-net rond zwerven als amazon's set..
Maar dat zijn toch niet de enige sets die er bestaan toch?? of zijn dat alle sets die er te halen valt in LoD?? (8>

[ Voor 12% gewijzigd door crzyhiphopazn op 10-02-2004 14:25 ]

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
class specific items:
http://www.diabloii.net/items/uniques/class-ama.shtml
class specific set:
http://www.diabloii.net/items/v110/sets-mavinas.shtml
voor iedere class is maar 1 specifiek set trouwes.... dus waarom? nou omdat ze dat zo gedaan hebben :P ik heb em nog ook trouwes en tal rasha en trang ouls... nou alleen nog die verrekte IK armor (sc/n-l) de rest van IK heb ik allemaal 1.10
dussuh iemand?! plz!? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://www.battle.net/diablo2exp/items/sets/
Hierz ie je achter de set of het een class specific set is. Amazon heeft er 3 :)

De druid en assassin zijn de 'zielige' mensen hier. Maar over het algemeen zijn uniques beter dan de sets, uitzonderingen bevestigen de regel ;)

Oops, nog verkeerd gekeken ook nog

[ Voor 9% gewijzigd door Pheno79 op 10-02-2004 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
1 expansion set bedoel ik dan... de classic sets zijn uhm... niet echt denderend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 12:39

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
Row schreef op 06 februari 2004 @ 10:21:

Grandfather zou ik heeeeeeel erg blij mee zijn, probeer ik al een hele tijd te krijgen. De rest zou ook leuk zijn, maar probeer daar maar iemand anders blij mee te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Is er trouwens nog een aparte kanaal met Gotters op closed B.net??

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

[bvoor iedere class is maar 1 specifiek set trouwes.... dus waarom? nou omdat ze dat zo gedaan hebben :P
als je beter kijkt op die site dan zie je dat er voro ik meende barb en necro meerdere sets te vinden zijn
B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, ik vind het ook jammer dat ze niet meer sets hebben gemaakt voor de anderen.

Het zijn trouwens de barb (Bul Kathos + Immortal King) en sorc (Naj + Tal Rasha) die 2 expansie sets hebben ;)

Misschien iets voor 1.11 om uit te balanceren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

obsidian schreef op 10 februari 2004 @ 14:33:
[...]

Grandfather zou ik heeeeeeel erg blij mee zijn, probeer ik al een hele tijd te krijgen. De rest zou ook leuk zijn, maar probeer daar maar iemand anders blij mee te maken :)
Gezien de mogelijkheid dat ik die toch nooit zal vinden ben ik maar runes aan het sparen voor een fury colossos blade. Die lijkt me toch ongeveer net zo goed...
Pheno79 schreef op 10 februari 2004 @ 14:53:
Ja, ik vind het ook jammer dat ze niet meer sets hebben gemaakt voor de anderen.

Het zijn trouwens de barb (Bul Kathos + Immortal King) en sorc (Naj + Tal Rasha) die 2 expansie sets hebben ;)

Dat is dan ook meteen het enige voordeel wat een barb heeft sinds 1.10 he... verder is elke andere class beter speelbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
Klopt ja, ik heb mazzel dat mijn barb al erg hoog is en goede items heeft (behalve een monsterzwaard :P) anders zou ik ook een andere char gekozen hebben. Mijn volgende word een necro denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
Pheno79 schreef op 10 februari 2004 @ 14:53:

leuk dat je daar over begint. is d'r al iets bekent over 1.11? want 1.10 is d'r nog niet ZO lang

heb nog wel een lijstje met bugs ;)

grootse bug is tot nu toe dat je met barb soms niet meer kan springen (leap) dan moet je opnieuw joinen en wil het opeens weer wel (al paar keer gehad toen ik door maggot lair jumpte

verder natuurlijk het spontaan doodgaan van games :(

[ Voor 25% gewijzigd door BasieP op 10-02-2004 17:25 ]

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
En die ladder-only crap mag er ook allemaal wel uit. Onzin om mensne te "dwingen" weer opnieuw te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje

Aetje

Pheno79 schreef op 10 februari 2004 @ 12:21:
http://www.battle.net/diablo2exp/items/sets/
Hierz ie je achter de set of het een class specific set is. Amazon heeft er 3 :)

De druid en assassin zijn de 'zielige' mensen hier. Maar over het algemeen zijn uniques beter dan de sets, uitzonderingen bevestigen de regel ;)

Oops, nog verkeerd gekeken ook nog
Die andere amazon sets zijn niet amazon "specific". Iedere class kan alle items er van dragen. Alleen de expansion class-specific items maken een set onvoltooibaar door mensen van niet de juiste class.

Forget your fears...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje

Aetje

AzN_cRzY schreef op 10 februari 2004 @ 14:34:
Is er trouwens nog een aparte kanaal met Gotters op closed B.net??
#diablo2 @irc.tweakers.net

Zitten nog wel wat gastjes :)

Forget your fears...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
obsidian schreef op 10 februari 2004 @ 14:33:
[...]

uhm.... ik wil niet rot doen maaruh... die GF heb ik nu >:) :D succes met je fury.... fury is ook wel keigoed vooral PvP beter dan gf... (uit ervaring *ouch*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optical
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-06 10:31
Jaaah .... Shenk dropte gisteravond gewoon een 24% Mara's

Die kan tot 30% is het niet ?

Ik ben er een trade game mee ingegaan , en kreeg er allerlei leuke aanbiedingen voor dus dat ie iets waard is staat vast :P , alhoewel ik em waarschijnlijk toch zelf hou

Met mn 'niet' MF equip heb ik nu 30 Skel mastery en 27 raise Skel , en mn laagste res. op hel zit zo rond de 50 ... speelt wel lekker zo

If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn broer heeft Firelizzard claws (feral claws) gevonden. Wat is dat ding waard?
*geen idee heeft.

1.11? Zou het niet weten. 1.10 is de grote patch geweest met corewijzingen om volgende updates sneller te kunnen doen. Uitbalanceren (Barb) en wat nieuwe items moeten toch zo kunnen. En idd, de ladder only dingen (sommige horadric recipes, items) zijn gewoon dikke crap.
Die andere amazon sets zijn niet amazon "specific". Iedere class kan alle items er van dragen. Alleen de expansion class-specific items maken een set onvoltooibaar door mensen van niet de juiste class.
Je hebt gelijk, alleen hebben die klassen er natuurlijk meer aan. Ik ga niet voor de lol met de artic set ga rondlopen ;)
Soms in het begin (als artic furs in act 1 valt), maar daarna is dat ding ook voor de amazon dikke crap.

Van mij mogen er wel wat meer class specific sets/uniques komen :) Zoiets als de Earth shifter (http://www.battle.net/diablo2exp/items/elite/umaces.shtml voor de elemental druid bv. Best een lief ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ik ook maar weer ga beginnen met d2, ik zal vanavond eens 1.10 downloaden...

Ik denk dat ik in totaal zo'n 3 jaar zwaar verslaafd geweest ben aan diablo (1&2), ik heb in 1.09 (single player, lang leve mijn 56k-lijntje) zo'n beetje elk unique/set item gevonden dat er bestaat. Daar heb ik trouwens het grootste deel ook weer van verkocht, want wat heeft een paladin nou aan bijvoorbeeld een Natalya's klauw? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

In een deel hiervoor las ik dat als je ladder had uitgespeeld je char weer gereset zou worden naar de normal versie.
Men sprak hier ook over items die ladder-only zijn of ze nou wel of niet het zelfde bleven qua waardes daarmee wil ik zeggen crafted items -> crafted items en ladder only -> ladder only waardes.

kan iemand me daarmee helpen want ik heb nu een lvl 77 amazon op ladder. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
Vandread schreef op 10 februari 2004 @ 23:49:
[...]

uhm.... ik wil niet rot doen maaruh... die GF heb ik nu >:) :D succes met je fury.... fury is ook wel keigoed vooral PvP beter dan gf... (uit ervaring *ouch*
Ik heb helemaal geen fury, dat is iemand anders... Ik heb een doombringer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje

Aetje

Optical schreef op 11 februari 2004 @ 09:40:
Jaaah .... Shenk dropte gisteravond gewoon een 24% Mara's

Die kan tot 30% is het niet ?

Ik ben er een trade game mee ingegaan , en kreeg er allerlei leuke aanbiedingen voor dus dat ie iets waard is staat vast :P , alhoewel ik em waarschijnlijk toch zelf hou

Met mn 'niet' MF equip heb ik nu 30 Skel mastery en 27 raise Skel , en mn laagste res. op hel zit zo rond de 50 ... speelt wel lekker zo
Als 't ladder europe is geef ik je er ook wel wat moois voor :]

Forget your fears...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gakkethijs
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-07 13:37

gakkethijs

niks

AzN_cRzY schreef op 11 februari 2004 @ 11:57:
In een deel hiervoor las ik dat als je ladder had uitgespeeld je char weer gereset zou worden naar de normal versie.
Men sprak hier ook over items die ladder-only zijn of ze nou wel of niet het zelfde bleven qua waardes daarmee wil ik zeggen crafted items -> crafted items en ladder only -> ladder only waardes.

kan iemand me daarmee helpen want ik heb nu een lvl 77 amazon op ladder. :?
nope sry blijft gewoon hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gakkethijs
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-07 13:37

gakkethijs

niks

gakkethijs schreef op 11 februari 2004 @ 19:58:
[...]

nope sry blijft gewoon hoor
lol laatst op etf = legit trade forum 28 mara gekocht voor ist. toch wel liev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand toevallig nog clegaws gloves over op ladder? :> Die heb ik eigenlijk nodig :P
Kan eigenlijk wel alles gebruiken op ladder, aangezien ik pas weer sinds vandaag begonnen ben met spelen :), dus alles is welkom :P.
mn account: Cuffstain :D

• Wincenty
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-07 23:17
Dat heb ik dus ook. Ik speel diablo since kleine jaar.
Maar als iemand iets voor me heeft voor ledder dan is het zeer
welcome.

Voor de rest op eene andere manier zijn mensen veel vriendelijker op
ledder weet niet waarom maar het is gewoon zo.

edit:

Zoek nog mensen om mee te spellen.
Mij account is wincenty

[ Voor 15% gewijzigd door Wincenty op 12-02-2004 10:04 ]

Op de ladder hc kom ik anders nog pkers tegen. Zal ook altijd wel zo blijven denk ik. Plus dat de meeste mensen die nog serieus spelen echt niet alle items houden. Die gaan echt niet nog eens alle characters spelen. Als ik nu gf zou vinden (if ever) zou ik die ook of weggeven ofzo als het ding niet te ruilen valt. Ik maak toch geen barb meer, wat moet ik er dan mee? Kan ik beter iemand anders blij maken toch?

Verwijderd

Spelers als Pheno79 zijn zeer zeldzaam, dus reken maar niet op veel hulp. Het grootste deel van de spelers zijn bedriegers/cheaters/ego's enz.

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Pheno79 schreef op 12 februari 2004 @ 10:44:
Op de ladder hc kom ik anders nog pkers tegen. Zal ook altijd wel zo blijven denk ik. Plus dat de meeste mensen die nog serieus spelen echt niet alle items houden. Die gaan echt niet nog eens alle characters spelen. Als ik nu gf zou vinden (if ever) zou ik die ook of weggeven ofzo als het ding niet te ruilen valt. Ik maak toch geen barb meer, wat moet ik er dan mee? Kan ik beter iemand anders blij maken toch?
maar dat werd eerder ook zat gedaan, kheb ladder maar ffies gespeeld maar nee heb toch nog de wrange smaak van dat spel verneukt is :P
Verwijderd schreef op 12 februari 2004 @ 16:56:
Spelers als Pheno79 zijn zeer zeldzaam, dus reken maar niet op veel hulp. Het grootste deel van de spelers zijn bedriegers/cheaters/ego's enz.
ja, bescheiden als ik ben O-) kan ik zeggen dat niet veel mensen zo doen. Al lopen er hier op goT ook wel wat rond hoor. Maar ik blijf het voor de lol spelen, ik zie geen lol in mensen te killen terwijl ze juist pvm characters aan het maken zijn.
Als ik wil duellen, dan doe ik dat in een spel met iets van "duel" in de gamename. Volgens mij kom ik dan ook wel aan mijn trekken :*)

Ik geloof dat ik een jaartje ook dacht te stoppen, maar de koorts is weer toegeslagen. Blijft toch een leuk spel, ondanks de hostile sfeer die er soms hangt. Negeren die hap :)
Maar nu een maand rust, backpacking in Nieuw zeeland. Eens kijken of ik orcs, dwarves of hobbits tegenkom ;) Of speel ik teveel spelletjes en bestaan die niet? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Verwijderd schreef op 12 februari 2004 @ 16:56:
je maakt wat gekke dingen mee... je boost iemand... je geeft ze wat leuke spullen (eth oculus bijvoorbeeld) je muled wat.... gaan ze zeuren dat ze te vertrouwen zijn en daarna blijven ze mutsen over free free free..... begin die beggers beetje zat te worden, alsof ik nix doe voor m'n spullen. En hij wilde ook me GF lenen... en dan het gek vinden dat je dat niet doet.

Boosten okay doe ik best vaak... maar ga dan niet zelfs op normal al grabben :r
Te triest gewoon.... en waarom luistert niemand als je ze boost? :P
zeg je "blijf in de ster staan!"(act4) en jahor wat doen ze.... rondlopen... gaan ze weer dood moet je ze weer helpen kost weer tijd ^_ ^

Kortom iemand hulp nodig op sc/nl kom maar op :P
v4ndr34d

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu heb je het over de zielige gasten, die geef ik ook niet zomaar iets. Als ik een gf zou vinden geef ik het wel aan iemand die heeft laten zien dat ie het spel snapt :)

Maar zoals ik al zei, er lopen zat mensen rond die nog wel willen helpen, zie hierboven :D

Ach, je komt ook een zooi mafkezen tegen op de realms, maakt het wel weer lachen. Als iemand hulp nodig heeft op hc/l, wacht dan maar 4 weken :*)

[ Voor 15% gewijzigd door Pheno79 op 13-02-2004 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was zo trots op mijn bowazon(sc/nl), maar sinds 1.10 valt ie om de haverklap neer. Wat hebben ze daar veel power van weggenomen zeg. Die life leech werkt voor geen meter meer. Heeft wel weinig defense, maar wel 75/75/75/75 resistances. Ben er maar snel mee gestopt.

Toen maar begonnen met wat sc/l karaktertjes, en IMHO is de necro toch behoorlijk makkelijker geworden om te spelen. Sorceress is ook nog goed te doen. Ama sucks. Andere chars heb ik nog niet uitgeprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Verwijderd schreef op 14 februari 2004 @ 11:38:
Ik was zo trots op mijn bowazon(sc/nl), maar sinds 1.10 valt ie om de haverklap neer. Wat hebben ze daar veel power van weggenomen zeg. Die life leech werkt voor geen meter meer. Heeft wel weinig defense, maar wel 75/75/75/75 resistances. Ben er maar snel mee gestopt.

Toen maar begonnen met wat sc/l karaktertjes, en IMHO is de necro toch behoorlijk makkelijker geworden om te spelen. Sorceress is ook nog goed te doen. Ama sucks. Andere chars heb ik nog niet uitgeprobeerd.
Ik ben het half met je eens ik speel Ladder en ben laatst overgestapt naar HELL.. Ik moet eelrijk zeggen dat AMA best wel zuigt in HELL. Ik gebruik hier hellrack non-upgraded en lycanders pike non-upgraded, maar in Norm en NM doenze het wel goed..

Ik post wel een nieuw stukje als ik mn wapens heb geupgrade of matriarchal weapons heb gevonden/gekregen.. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje

Aetje

AzN_cRzY schreef op 15 februari 2004 @ 12:28:
[...]

Ik ben het half met je eens ik speel Ladder en ben laatst overgestapt naar HELL.. Ik moet eelrijk zeggen dat AMA best wel zuigt in HELL. Ik gebruik hier hellrack non-upgraded en lycanders pike non-upgraded, maar in Norm en NM doenze het wel goed..

Ik post wel een nieuw stukje als ik mn wapens heb geupgrade of matriarchal weapons heb gevonden/gekregen.. B)
Hellrack is ook niet meer te upgraden, die is al elite.

Bowazon is idd slechtjes geworden :( maar een furyzon daarintegen (met titans) doet behoorlijk auw.

Forget your fears...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
Wie wil er lightning skillers (2 x voor sorc) ruilen tegen necro skillers?

En wie wil er een +3 summon skills amu ruilen tegen een necro amu? (ik heb ook nog een +2 summon amu met nog een lading extra's erbij, ook ruilen tegen een necro amu graag)

Ik heb een skelly/revivemancer, dus daar graag een amu voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje

Aetje

Hebben die skillers nog andere mods?

Forget your fears...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
Eentje heeft life erbij zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje

Aetje

Die met life is wel fijn denk ik. Ik heb zelf n curses en n poison en bone skiller.

Forget your fears...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GF en tals etc, zeker een goede vriend die gestopt is zeker? >:)

....

*kuch*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
Aetje schreef op 16 februari 2004 @ 08:07:
Die met life is wel fijn denk ik. Ik heb zelf n curses en n poison en bone skiller.
Ik wil die curses wel hebben dan. Accountnaam is Phantomastique

[ Voor 7% gewijzigd door mvds op 16-02-2004 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi allemaal ik ben nieuw hier
ik speel d2 al vanaf dag 1 en ook gelijk hc
ben eventjes gestopt ens peel nu sinds 2 weten weer hc/ladder

me acc name is NLD-1(Xy)

Weet iemand wat er beter/moeilijker is om te maken een light javazone of een poison javazone ? ? en welke stats moet ik dan nemen ?

en wat is eigelijk een pul rune (nr21) waard ? :)

ik zie jullie maby wel op b.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje

Aetje

obsidian schreef op 16 februari 2004 @ 10:58:
[...]

Ik wil die curses wel hebben dan. Accountnaam is Phantomastique
Regelen we vanaaf ff, zit nu op school. *aeternusdoleo.

Forget your fears...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
Heeft er iemand anders nog (hele) goede Necro en Sorc spullen? Ik heb nog wel het een en ander te ruilen...

Guardian Angel
Stormshield
Doombringer
Highlords Wrath
2 x String of Ears
War travelers
Arreats Face
2400 def "Stone" armor (zit in eth scarab husk, dus alleen voor merc)
Moser's (met 2 x perf diamond)
2 X Raven Frost
Lava Gout (battle gauntlets, 141 def, 20% ias en meer)
Shaftstop
Saracens Chance
Cats eye
Amuletten met +2 en +3 to cold skills voor sorc
Amuletten met +2 en +3 to sumoning skills voor druid
Sommige amu's hebben meer erop zitten, sommige niet.
(ik stop met mijn barb, dus veel van deze items zijn van hem afkomstig)

Dingen die ik zoek:
2 x Mara's
Lidless wall
Enigma wire fleece
Arkaine's
Homunculus
Boneshade
4 x SOJ
Tals armor
Marrowwalk

Zeg maar wat je hebt, en zeg maar wat je wilt hebben. In de trade kanalen schiet het niet erg op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Verwijderd schreef op 14 februari 2004 @ 11:38:

Nu weet ik niet of ik representatief ben voor een gemiddelde Diablo 2 speler (want de meeste termen en afkortingen hier zijn abra cadabra voor me :P )
Merk wel dat ik met mijn nieuwe barbje vreselijk veel moeite heb in act 2..dat heb ik nog nooit meegemaakt? Irritant zeg..mn amazone was ook al 3 keer niks..moet ik nu opeens sorc of necro gaan spelen? Lijkt me niet zo leuk om eerlijk te zijn :/

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje

Aetje

Boneshade, Lidless Wall en Homoneukulus heb ik wel voor je. Ik trek die Wartravellers wel :) (indien goede magicfind op die WT's -> 2x um voor die lidless en homoneuk om er wat extra resist op te zetten).

Overigens, speel je Softcore Ladder op Europe? Anders heeft t traden weinig zin :P

[ Voor 4% gewijzigd door Aetje op 16-02-2004 15:26 ]

Forget your fears...

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.