Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:40

hilgo

Clear your mind of can't.

Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 23:46:
Hebben jullie enig idee hoe het zit met armour en hoe veel je kan dragen zonder dat je langzamer gaat lopen? Ligt dat aan je vitality, strength of iets anders?
Ligt, voor zover ik weet, aan het soort armor wat je draagt. Als je bijvoorbeeld hier kijkt zie je bij een groot aantal armors erbij staan hoe zwaar ze zijn.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 12:43

chromeeh

the Gnome

Skyclad schreef op 07 januari 2004 @ 09:45:
[...]

Leuk is dat he? Heb ook een +120 all res op die manier rondzwerven :)
Je resists kunnen nooit hoger worden dan 75%
Ze worden dan ook gekleurd (afhangkelijk van het type wapen) en ze worden gewoon niet hoger :D

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlubberZwijn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-09 11:55
chromeeh schreef op 07 januari 2004 @ 13:52:
[...]

Ze worden dan ook gekleurd (afhangkelijk van het type wapen) en ze worden gewoon niet hoger :D
wel met +max resis items :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chromeeh schreef op 07 januari 2004 @ 13:52:
[...]

hmpf, nog niet verder dan normal? in nightmare gaan je resists -40% all en in hell -100% all.. have fun 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
+ dat je items hebt die de max verhogen. 95% is volgens mij het echte max. Kijk maar eens naar Venomward bv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als een hit een target blinds, wat heeft dat dan speltechnisch voor effect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ze zien je niet van een afstandje. Hetzelfde als de 'dim vision' curse van de necro dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Pheno79 schreef op 07 januari 2004 @ 14:56:
+ dat je items hebt die de max verhogen. 95% is volgens mij het echte max. Kijk maar eens naar Venomward bv.
Ik zal eens screenies van Char maken als ik tijd heb.
Want ik heb d.m.v items +86, maar het tellertje gaat niet verder dan +75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlubberZwijn
  • Laatst online: 09-09 11:55
chromeeh schreef op 07 januari 2004 @ 18:31:
[...]

Ik zal eens screenies van Char maken als ik tijd heb.
Want ik heb d.m.v items +86, maar het tellertje gaat niet verder dan +75
Op normal heb je er geen voordeel van en zie je er ook niets van. Maar op NM en HELL zie je pas dat je er voordeel van hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog een keer, langzaam :)

op normal heb je geen penalty op resistance. Dus je begint bij 0. Dit kun je op 75% krijgen. Dat is zoals jezelf zegt de max. Kleurtje wordt goud, alles wat je erboven komt telt niet meer mee. MAAR <tromgeroffel> er bestaan items, die die max van 75 verhogen. 'Venomward' bv is een armor die 15% bij je max poison resistance doet. Dus opeens kun je 90% als max krijgen (voor poison in dit geval). Nu geeft Venomward toevallig ook 90% poison resistance, dus op normal ben je 90% tegen poison met dat ding aan.

Zo bestaan er natuurlijk ook items, die die max resistance voor cold (bv hawk mail of zoiets), fire en lightening verhogen.

Maar als je normal hebt gehad, ga je naar nightmare, een hoger difficulty. 1 van de dingen om het moeilijker te maken is dat je een penalty krijgt op resistance. Namelijk, je begint op -40. Dus als je venomward aan zou hebben, heb je opeens een resistance van 50 voor poison op nightmare. Dus dan komen items die meer geven wel van pas, om dat weer hoger te krijgen.

Op hell wordt het nog zieliger, penalty is -100. Dus dan wordt je poison resistance in dit geval -10.

Dus je ziet, meer dan 75% is wel degelijk nuttig. Niet op normal, maar wel in de hogere difficulties of als je max resistance verhogende items hebt. Dus een schild van 120 resistance to all is wel degelijk nuttig. Betekent (als je geen andere items hebt die de max verhogen) op:
- normal: 75% res to all
- nightmare: 75% res to all
- hell: 20% res to all

Snappie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-09 10:21
maximaal nuttige res is als het goed is zelfs meer dan 300 ofzo. Als je bekijkt dat in hell je een penalty krijg van -100% en je maximaal 95% kan krijgen omdat je max res hoger is geworden, dan heb je al 195% nodig om op je max res te zitten.
Dan krijg je nog dat monsters lower res of conviction kunnen hebben wat ook je res (tijdelijk) naar beneden gooit. Wil je dan nog op 95% zitten heb je helemaal nog extra veel res nodig. Natuurlijk is dit een uitzondering , maar je kan dus wel stellen dat hoe hoger je res hoe beter daarvoor. Maar goed, in principe moet je gewoon proberen max res op hell te halen (dus 175% meestal).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen? Ik was net aan het battlen in act 5 tegen een aantal van die skeleten die weer opstaan. Mijn Barbarian ging haperen en staat nu stil (in een beetje malle positie). Er is geen beweging in te krijgen. Het spel is niet vast gelopen, alles werkt nog, behalve mijn barbarian dan. Hebben jullie enig idee hoe ik hier uit kan komen? Normaal gesproken kan ik gewoon "save en quit doen", maar aangezien er een item(unique, die ik niet op kan pakken) op de grond ligt, zoek ik eigenlijk naar een andere oplossing.

Ik speel in een single player game en ik heb de laatste patch geinstalleerd.

Is er misschien een commando waarmee ik mezelf kan killen en dus weer in town terecht kom?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2004 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
kan je geen jump ofzo doen? Anders heb je toch echt pech denk ik, of misschien een townportal casten?

[ Voor 23% gewijzigd door reddevil op 08-01-2004 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al een townportal gecast, maar aangezien ik niet kan moven, kom ik daar niet in. Ik heb gen leap, al denk ik dat dat niet zou helpen.

Iemand nog een goude tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
je kunt in dit geval maar 1 ding doen slide:
balen

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 15:48:
Ik heb al een townportal gecast, maar aangezien ik niet kan moven, kom ik daar niet in. Ik heb gen leap, al denk ik dat dat niet zou helpen.

Iemand nog een goude tip?
wapen uit je inventory oppakken en er weer in zetten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat had ik geprobeerd met een item, maar die kon ik niet meer oppakken.

Ik ben er trouwens achter gekomen wanneer het gebeurd. Als ik frenzy ben loop ik erg hard en als een skeleten uit act 5 dan charged gaat dat soms fout. Ik ben het nu al drie keer tegen gekomen en elke keer weer met zo'n skeleten. Beetje malle bug en erg raar dat blizzard daar nog niets aan gedaan heeft. Normaal gesproken brengen ze net zo vaak patches uit, totdat er praktisch geen fouten meer in hun games zitten.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2004 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 18:43:
Dat had ik geprobeerd met een item, maar die kon ik niet meer oppakken.

Ik ben er trouwens achter gekomen wanneer het gebeurd. Als ik frenzy ben loop ik erg hard en als een skeleten uit act 5 dan charged gaat dat soms fout. Ik ben het nu al drie keer tegen gekomen en elke keer weer met zo'n skeleten. Beetje malle bug en erg raar dat blizzard daar nog niets aan gedaan heeft. Normaal gesproken brengen ze net zo vaak patches uit, totdat er praktisch geen fouten meer in hun games zitten.
normaal doen ze er ook erg lang over :P
ETA voor volgende patch is ongeveer 2 jaar gok ik :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Laatst online: 23:14
Ik heb een beetje moeite met diablo.Ik speel een nerco.Heb 6 skell warriors en 3 magi skells+1 golem en level 3 summon resist.Maar diablo owned mijn skelly's. Meestal kunnen ze nog niet 1 mep uitdelen voordat ze dood zijn.Iemand nog tips om diablo te verslaan met mijn necro? Ik speel single player normal

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat vinden jullie een beter merc voor een "frenzy" barb. Een "cold" wizard (act3) of een barb (act5), en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• squaddie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 18:08
pingkiller schreef op 08 januari 2004 @ 20:22:
Ik heb een beetje moeite met diablo.Ik speel een nerco.Heb 6 skell warriors en 3 magi skells+1 golem en level 3 summon resist.Maar diablo owned mijn skelly's. Meestal kunnen ze nog niet 1 mep uitdelen voordat ze dood zijn.Iemand nog tips om diablo te verslaan met mijn necro? Ik speel single player normal
Diablo blijft de lastigste boss vanwege zijn sterke (area)spells, persoonlijk vind ik Baal vele malen makkelijker. Ik heb hem verslagen door mijn merc (act2 prayer) een 3socked brandistok gegeven met daarin de runes Ith El Eth wat het runeword "Malice" vormt. Deze heeft als grootste voordelen: -100 monster def/hit, Prevents Monster Heal, -25% target defense.

En dan veel flesjes mee, skellies vergeten die zijn veel te snel dood, golem casten en mercje mee en dan beginnen met meppen (zou een zwaard en shield gaan gebruiken) en zorgen dat je op tijd weer terug naar town gaat. Het duurt even maar het moet lukken (in elk geval in mijn geval).

[ Voor 4% gewijzigd door squaddie op 08-01-2004 21:42 ]

There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
Ok,ik ga je taktiek proberen squaddie.Heb trouwens een merc die lightning doet.Niet de beste keus,maar daaar kwam ik later pas achter.Kan ik die gewoon blijven gebruiken plus een clay golem?

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• squaddie
pingkiller schreef op 08 januari 2004 @ 21:42:
Ok,ik ga je taktiek proberen squaddie.Heb trouwens een merc die lightning doet.Niet de beste keus,maar daaar kwam ik later pas achter.Kan ik die gewoon blijven gebruiken plus een clay golem?
Persoonlijk vind ik de act2 beter dan de act3 merc, de eerste krijgt meer defence dus in theorie moet hij 10 seconden langer leven dan de tweede merc :) Mijn merc heeft goede equipment en is op dezelfde level als ik en kan redelijk overleven tegen bosses.

Ik zou switchen naar een betere golem die overleeft ook ietsje langer, heb je minder snel dat jij diablos "slachtoffer" wordt...

[ Voor 7% gewijzigd door squaddie op 08-01-2004 22:00 ]

There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• squaddie
Whoops dubbel post

[ Voor 96% gewijzigd door squaddie op 08-01-2004 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje
  • Laatst online: 24-03-2023

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

pingkiller schreef op 08 januari 2004 @ 20:22:
Eerste keer is idd wat moeilijk. Probeer diablo niet aan te pakken tot je lvl 30 bent, dan gewoon met de bone spirit neerhalen.

Dan in Nightmare VOL je raise skel en skel mastery volgooien (tot max!) en dan kunnen je skellies zelfs de hell Baal aan.

Forget your fears...
...and want to know more...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Baal normal is idd erg eitje met skel. raise en skel. mastery al maxxed. De magiers en de huurling waren na 4 tellen al weg. Die 9 gastjes stonden maar in te hakken, ik hoefde alleen maar af en toe een decreptify curse te doen. Jammer dat de drop van Baal weer *** was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vond gister bij baal een Kuko Shakaku (Europe, hardcore), iemand enig idee wat dat ding waard is? Ik heb al tijden niet meer getrade, dus ik zou t niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje

Aetje

Pheno79 schreef op 09 januari 2004 @ 08:31:
Baal normal is idd erg eitje met skel. raise en skel. mastery al maxxed. De magiers en de huurling waren na 4 tellen al weg. Die 9 gastjes stonden maar in te hakken, ik hoefde alleen maar af en toe een decreptify curse te doen. Jammer dat de drop van Baal weer *** was.
Hell baal duurt alleen zo lang

Geef je merc n lifeleech wapen en hij leeft veel langer. Fire en cold resistance helm/armor wil ook helpen.

Forget your fears...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie enig idee of de barb_smit in act 5 altijd maar één socket in je item stopt of is dat gerelateerd aan wat voor item je socketeble wil maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

Verwijderd schreef op 09 januari 2004 @ 10:40:
Hebben jullie enig idee of de barb_smit in act 5 altijd maar één socket in je item stopt of is dat gerelateerd aan wat voor item je socketeble wil maken?
Als het een unique item is altijd maar 1. Rare's weet ik niet en in gewone items kan hij d'r meer dan 1 in stoppen.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aetje schreef op 09 januari 2004 @ 10:31:
[...]

Hell baal duurt alleen zo lang

Geef je merc n lifeleech wapen en hij leeft veel langer. Fire en cold resistance helm/armor wil ook helpen.
Zolang die hassan doodgaat vind ik het niet zo erg. Speel hc dus als ik zelf het loodje in 4 tellen zou leggen... :)
Nu maakt het niet uit hoor, ik had toch nog die prayer hassan uit normal. Might hassan ga ik nu halen, moet alleen even door act 1 rennen :)
Die krijgt wel wat betere shit. dan die lvl 16 badaap uit normal :) Hawkmail (redelijk goed voor kou), een of andere unique partizan (pleur er een perfect skull in et voila: lifeleech) en ik maak wel een leuk resistance helmpje met runes voor hem. De skeletons moeten toch het werk doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hilgo schreef op 09 januari 2004 @ 10:56:
[...]

Als het een unique item is altijd maar 1. Rare's weet ik niet en in gewone items kan hij d'r meer dan 1 in stoppen.
Ik had al zo'n vermoeden.

Bestaad er soms een document waar dat soort dingen worden uitgelegd? Ik kan me herinneren dat er wel zo'n document voor diablo 1 te vinden was.

Ik zie bij veel items in een database op een site, ladder only staan. Wat bedoelen ze daarmee?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2004 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij kunnen er sinds 1.10 1 OF 2 sockets in komen, zelfde als met magic weapons. Alleen is de kans op 2 socks wel kleiner dan op 1 sock. (correct me if im wrong). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje

Aetje

Sommige uniques hebben een vast aantal sockets (Bonehew heeft er 2). Sommige een variabel aantal (Runemaster axe = 3 tot 5 sockets elite unique). Elke unique die nog niet gesocket is maar wel van n juist type is (dus geen boots, rings, javelins ed) kan met de act 5 quest 1 reward 1 socket krijgen.

Veel info overigens op:
http://www.battle.net/diablo2exp/

[ Voor 10% gewijzigd door Aetje op 09-01-2004 13:29 ]

Forget your fears...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op 09 januari 2004 @ 10:40:
Als je een 'normaal' item hebt (een gewone wit item) dan kun je tot max. 6 socks krijgen, maar hoe specialer je wapen word hoe minder socks je krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik het cowlevel meerdere keren wil doen, hoe moet ik dat dan precies aanpakken. Ik weet dat ik dan niet de cowking moet killen, maar heb ik dan ook meerdere wirtlegs nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Verwijderd schreef op 09 januari 2004 @ 16:02:
Als ik het cowlevel meerdere keren wil doen, hoe moet ik dat dan precies aanpakken. Ik weet dat ik dan niet de cowking moet killen, maar heb ik dan ook meerdere wirtlegs nodig?
gewoon naar stoney field gaan > door portal naar tristram en een verse leg pakken

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is wel weer leuk geworden sinds 1.10, alleen de meeste 1.10 items sucken behoorlijk, heb nu al 10 mules ofzo vol met die rommel, en veel zooi pak ik geeneens meer op, alleen lijkt het of sommige 1.09 items stuk rareder zijn geworden zoals wartravs enz. Die dingen kosten tegenwoordig ook een vermogen, best wennen allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan het kloppen dat als je voor de tweede keer op dezelfde moeilijksgraad een eindbaas killed, er minder items worden gedropt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
ja slide.

de 1e keer krijg je extra goede drop

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angl2k
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2024
weet iemand nog waar ik diablo 2 expansion (LOD) kan kopen in omg. haarlem? ik heb al lopen zoeken maar ik zie t nergens :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
ik denk dat internet winkels je beste kans zijn angl2k

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• squaddie
angl2k schreef op 10 januari 2004 @ 13:23:
weet iemand nog waar ik diablo 2 expansion (LOD) kan kopen in omg. haarlem? ik heb al lopen zoeken maar ik zie t nergens :(
Als je in het bezit bent van een creditcard dan kan jij hem bij www.play.com bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

Bol.com heeft hem voor 14.95 :)

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 16:15

jjwa

CZ3 tentmuis

Meestal zijn slecht vindbare spellen nog wel te koop bij de bruna, door even via dat pc-touchscreen-ding zo'n briefje te printen en hem daarmee bestellen aan de kassa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
Zo,heb eindelijk diablo verslagen.Ik heb toen ik level 30 werd 1 punt in firegolem gedaan.Daar kwam nog 1 punt bij omdat ik een +1 to all skills wapen heb.
Toen diablo spawnde heb ik eerst een shitload mana potions gekocht. Mijn taktiek was om mijn firegolem te laten tanken en mijn lightning merc te laten casten.Werkte goed.Steeds als de firegolem bijna dood was maakte ik een nieuwe, voordeel daarvan is dat de oude firegolem uiteenspat en daar ook damage mee doet.
Paar minuutjes+tripje naar town voor mana potions later was hij dood.Op naar act 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand nog 40% chanceguards op ladder sc? Want ik vind ze zowiezo niet en in trade wil het ook niet lukken, geen id wat ik er voor moet bieden, dus zeg maar wat je wil als je ze hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje

Aetje

RocketKoen schreef op 09 januari 2004 @ 23:21:
ja slide.

de 1e keer krijg je extra goede drop
Sterker nog: Zolang de map aangemaakt is door een persoon die de baas nog niet verslagen heeft, volgt er een extra goede drop.

Daarom zie je vaak op Act1 games een paar van die sorcjes binnenkomen (die teleporten naar memphi, maken m af, jatten de items, en zijn weer weg. Helpen de nieuwelingen totaal niet. Ik kots daarop).

Forget your fears...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

www.nedgame.nl is een hele goede :) had hem binnen 2 dagen, bellen de eerste keer als je besteld of je bestaat. Goede service :)

veel speelplezier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

Verwijderd schreef op 11 januari 2004 @ 13:37:
Heeft iemand nog 40% chanceguards op ladder sc? Want ik vind ze zowiezo niet en in trade wil het ook niet lukken, geen id wat ik er voor moet bieden, dus zeg maar wat je wil als je ze hebt
28% vind ik hier net :P

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
Verwijderd schreef op 11 januari 2004 @ 13:37:
kheb nog wel 39% liggen, gisteren 40 gevonden :)

Ik zal vanavond wel online zijn tussen 5 en 8 uur --> *rklein110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb in een vrij goeie ogre axe (58-274 damage) een socket gedaan. Nou zit ik met een dillemma welke rune of perfect gem ik er in aan ga doen. Ik ben shapeshifter level 47. Ik heb de keuze uit: pul rune, eth rune(heb je echt wat aan die -25% defense en hoe werkt dat nou?) of een perfect amethyst.

Ik zou het lieft een shael rune erin doen, maar die heb ik helaas niet. Heeft het zin om blood raven een paar keer te doen(voor die rune) of niet?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2004 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angl2k
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2024
btw wil er iemand nog wat spullen ruilen? (europe ladder sc)

ik zoek voornamelijk magic find items zodat ik zelf spullen kan vinden... ik wil ook tegen niet-ladder ruilen

mn lijstje staat hier mn accountnaam is angl2k

@ slide: die eth rune is handig als je weinig attack rating hebt... 1 rake klap en er gaat 25% defense vanaf.. dan raak je meer

bloodraven te killen voor een rune zou ik niet doen, je kan beter de countess in de tower bij black marsh killen

[ Voor 39% gewijzigd door angl2k op 17-01-2004 01:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was ff in de war. Ik bedoelde natuurlijk die countess in plaats van bloodraven. Hoe droppen runes eigenlijk? Heeft de difficulty daar nog invloed op? Maakt het dus uit of ik de countess op nightmare of op normal kill, qua drops dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 januari 2004 @ 09:14:
Ik was ff in de war. Ik bedoelde natuurlijk die countess in plaats van bloodraven. Hoe droppen runes eigenlijk? Heeft de difficulty daar nog invloed op? Maakt het dus uit of ik de countess op nightmare of op normal kill, qua drops dan?
op nightmare en hell kan de countess ook hogere runes droppen, maar de kans daarop is heel klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

angl2k schreef op 17 januari 2004 @ 01:13:

@ slide: die eth rune is handig als je weinig attack rating hebt... 1 rake klap en er gaat 25% defense vanaf.. dan raak je meer
volgens mij heeft t monster dan gewoon 75% def en that's it. Maakt niet uit hoe vaak je raak slaat. Als je per hit x def van een monster af wilt halen, heb je een item nodig met "-x to monster defense per hit". Zoals bv. Malice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen jullie mij uitleggen wat "deadly strike" en "crushing blow" speltechnisch precies doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje

Aetje

Verwijderd schreef op 18 januari 2004 @ 16:36:
Kunnen jullie mij uitleggen wat "deadly strike" en "crushing blow" speltechnisch precies doen?
Deadly strike: Physical damage *2
Crushing blow: Stuns enemy (ziet ff sterretjes, mag wel bewegen maar niet aanvallen)

Forget your fears...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aetje schreef op 19 januari 2004 @ 03:15:
[...]

Deadly strike: Physical damage *2
Crushing blow: Stuns enemy (ziet ff sterretjes, mag wel bewegen maar niet aanvallen)
crushing blow is de kans om in 1 klap van een monster 1/4 life (van huidige hoeveelheid life) af te meppen. Vooral handig bij monsters met veel life. Bij (super) uniques is dat 1/10. Voor ranged attack is t 1/8 en 1/20.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2004 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb toch een fire golem erbij, als punchbag. Nightmare istot nu toe een ongelofelijk eitje. +7 to summoning skills tot nu toe, dus dat gaat wel goedkomen. En dat met eigenlijk shititems: een circlet met +2, stafje +3, hoofdje +2. Toch maar op jacht naar de betere dingen, ik wil toch echt over de skilllvl 30 kaap heen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36
ik ben sind 2 weken ook weer begonnen met LOD online , ik speel nu op useast, omdat ik het daar lekkerder vind spelen, wel iets hogere ping, maar toch minder lag een meer capaciteit dan op europe.

Na mn mf sorc ga ik nu aan mn 2e char beginnen, een amazon met Eaglehorn/shaftstop/gaze/perfect string, dus dan heb ik toch 60% DR, en dan met guided arrow en freezing arrow als hoofdskills zou deze ama toch een heel eind moeten komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen jullie mij uitleggen wat de meerwaarde van online spelen is ten opzichte van single player?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je speelt met een groep? Je kunt wat hebben aan de skills van anderen (Warcries, aura's etc). Je kunt gaan hostile gaan, dus tegen elkaar vechten, of juist de quests met elkaar doen. Je kunt natuurlijk ook items traden. Oftewel het zou iets socialer kunnen zijn :)
Ware het niet dat er natuurlijk ook klootzakken rondlopen op o.a. battlenet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En op die klootzaken kun je dus ook gaan jagen.

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2004 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt me het leukst om op closed battle net te spelen, omdat daar minder cheaters rondlopen. Hebben jullie nog tips over welke locatie/server ik het beste kan nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 januari 2004 @ 14:25:
Het lijkt me het leukst om op closed battle net te spelen, omdat daar minder cheaters rondlopen. Hebben jullie nog tips over welke locatie/server ik het beste kan nemen?
de meeste mensen hier spelen op Europe, en een klein aantal op us east. Ik zelf speel op Europe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Europe hier. Mijn broer ook. Tegenwoordig niet veel lag, weet niet wat blizzard goed heeft gedaan dit keer. Zat nog weleens op US in de tijd dat de europe server veel gekloot had met lag, disconnects en dat soort grappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ja dat was mijn fout ik speelde toen namelijk hardcore, ben trouwens van de week weer begonnen dus pas maar op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om met de horadric cube resipe, een socket in een uniqe item te slaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben je zo'n PK gastje op HC dan? Want daar :r ik op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee ik zeg alleen maar dat als ik hc speel ik kapot ga van de lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 januari 2004 @ 15:38:
Is het mogelijk om met de horadric cube resipe, een socket in een uniqe item te slaan?
Dat gaat niet met unique items, alleen met rare items (3 Perfect Skulls + 1 Stone of Jordan + 1 Rare Item => Adds 1 socket to the Rare you use.)

Zie cube recipes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op 20 januari 2004 @ 15:48:
Nee ik zeg alleen maar dat als ik hc speel ik kapot ga van de lag.
Dan kun je beter oppassen voor mij, ik heb nogal wat minions rondlopen om lag te veroorzaken, schijnt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm zookeepers waren nooit zo effectief, zijn zeker weinig mensen die met je samen willen spelen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, hoor, ik heb niet eens mensen nodig. Effectief zijn ze nu echt wel. En qua lag, tja, als je met je modempje speelt misschien, maar die verbinding van mij heeft er eigenlijk nooit zo'n problemen mee (8/1mbit).

maar ze zijn nu wel handig, omdat ze ook de klappen voor anderen opvangen. Ik loop maar met 11 skeletons rond en wat magiers, een fire golem en een might hassan. Dus echt een zoo is het ook niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is in hemels naam een might hassan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje

Aetje

Verwijderd schreef op 20 januari 2004 @ 18:31:
Hmm zookeepers waren nooit zo effectief, zijn zeker weinig mensen die met je samen willen spelen dan?
Summon necro is sinds 1.10 toch wel sterk geworden. Je moet alleen dan op gaan passen voor beesten die er door breken. Zolang je je resists (vooral lightning -> gloams) en je life flink hoog houdt lukt t je wel.
Geen enkel puntje in dex gooien :P
Verwijderd schreef op 20 januari 2004 @ 23:15:
Wat is in hemels naam een might hassan?
Een act2 mercenary (zien er oosters uit, vandaar hassan). Elke act2 mercenary zet vroeger of later zn aura aan. Er is 1 type mercenary met de "might" aura. Die noemen we dus voor t gemak "Might hassan".

[ Voor 29% gewijzigd door Aetje op 20-01-2004 23:40 ]

Forget your fears...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36
voor die hostile gasten hoef je niet zo bang te zijn, je hebt vaak meer dan genoeg tijd om de game te verlaten en het komt nog niet zo gek vaak voor tegenwoordig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
8)7 11 dagen vergeten mn mules te spelen.....

tijd voor een ladder reset

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje

Aetje

RocketKoen schreef op 21 januari 2004 @ 00:45:
8)7 11 dagen vergeten mn mules te spelen.....

tijd voor een ladder reset
Dat is 't al n maand of 3... :X

Forget your fears...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@pheno meestal ligt het ook niet aan je eigen verbinding maar meer aan de server.
Mijn oude zookeeper werd helemaal kapot gevloekt in cow games met over de 100 minions.
Btw zookeeper is gewoon de naam van de build, net als lord of mages enz.

@aetje hmm geen leuke wizardspikes meer in diablo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet ik hoor, loop al vanaf het begin mee met Diablo (1+2). Niet hier op GoT, maar goed. Ik blijf het vreemd genoeg spelen, blijft gewoon te verslavend :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje

Aetje

Verwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 08:48:
@pheno meestal ligt het ook niet aan je eigen verbinding maar meer aan de server.
Mijn oude zookeeper werd helemaal kapot gevloekt in cow games met over de 100 minions.
Btw zookeeper is gewoon de naam van de build, net als lord of mages enz.

@aetje hmm geen leuke wizardspikes meer in diablo ?
Wat moet n summon necro met n wizardspike? Ik heb me n arm of king leoric in mn klauwen >:) werkt veel beter.

Overigens heeft een zookeeper nu veel minder minions. Sinds 1.10 krijg je niet meer 1 skellie per skillpoint. Maar je skells zijn wel VEEEEL sterker dan de oude versies, zodat ze ook in nightmare en hell nuttig blijven. Ik loop rond met ongeveer 20-30 minions... + een zeer sterke merc. Lukt lekker.

[ Voor 24% gewijzigd door Aetje op 21-01-2004 12:07 ]

Forget your fears...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He Aetje, kan je misschien een overzicht geven in welke skillpoints jij je punten hebt gestoken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omdat je dan geen punten in energy hoefde te gooien of op +mana zooi moest letten bovendien 75% all res was ook wel handig aangezien dat wanneer je geraakt werd dat 9 van de 10 keer elemental damage was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje

Aetje

Verwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 12:56:
omdat je dan geen punten in energy hoefde te gooien of op +mana zooi moest letten bovendien 75% all res was ook wel handig aangezien dat wanneer je geraakt werd dat 9 van de 10 keer elemental damage was.
Mja, maar je kunt maar 1 wapen hebben. Overigens heb je met de TrangOul set aan ook zat resistances. En geraakt wordt je toch nauwelijks. De enige zut waar je voor moet oppassen zijn de kutkatjes (Slingers) in act5, hun javelins zijn daar om een of andere reden vaag piercing, gaan dwars door je skells heen maar raken jouw wel, bug denk ik... en die Gloams (Black souls) met hun zware lightning attacks. Hoge lightning res is het enige wat je eik nodig hebt, en daar heb je charms voor.

Forget your fears...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aetje schreef op 21 januari 2004 @ 20:43:
[...]

Mja, maar je kunt maar 1 wapen hebben.
Jij gebruikt geen schilden? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, ik gebruik een hoofdje :P
Maar idd, geraakt wordt je bijna nooit, alleen door lightening attacks. Niet dat ie op nightmare je van het zijn, maar daar kun je dus al merken dat je wel in lightening resist moet investeren (charms, of anders toch maar via items).
In het weekend maar eens doorstoten naar hell nivau, ik heb nog geen tijd gehad om act 3 nightmare en verder te spelen, moet toch wel te doen zijn. Flink wat baalruns mee doen en met lvl 70~80 naar hell gaan. En hopen dat in die tussentijd eens fatsoenlijke items vallen, want tot nu toe heb ik niet echt een leuk kleding. Komt wel goed denk ik :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje

Aetje

Mwah... Lightning res heb ik opgelost door in mn Trangoul armor een Ort rune te zetten. Hoppaa, 30% lightning res :9

Verder nog zon unique hoofdje, homoneukulus ofzo... Ook socketed en een perf diamond erin (59 resist all) en de rest van de resists krijg je via de anya quests wel.

[ Voor 42% gewijzigd door Aetje op 22-01-2004 18:59 ]

Forget your fears...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
Zo.Net hell gehaald.Skellymancers zijn best sterk.Heb niet echt serieus problemen gehad
Heb wel nog een wat vraagjes over hell.
Zijn in hell de drops beter dan in nightmare?
En heb ook iets geleven over een bepaalde moeilijksheids graad waarbij dood echt dood is.Wat is dat precies? en heb je dat ook in single player?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Hell drops kunnen inderdaad nog beter zijn dan Nm. Je speelt op het moment 'softcore', wanneer je bij character creation 'hardcore' aanvinkt is dood ook echt dood, en zal je dus ook veel meer moeten uitkijken voor tkers en mensen die portal achterlaten naar hele groepen monsters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
Bedankt voor de info skyclad.Ik speel zelf singleplayer, ik ga maar niet multiplayer spelen,ik weet nu al dat school+sociaal leven daar onder gaat lijden.
Ik had wel nog een vraagje.Op www.diabloii.net zeggen ze dat bijna alle craft recepten sinds 1.9 zijn veranderd of verwijdered en dat er in 1.10 nieuwe zijn gekomen,alleen waar staan die? Ik heb ze nog niet kunnen vinden.Of zijn de repecepten die er nu nog op staat toch nog bruikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pingkiller schreef op 22 januari 2004 @ 22:48:
Op www.diabloii.net zeggen ze dat bijna alle craft recepten sinds 1.9 zijn veranderd of verwijdered en dat er in 1.10 nieuwe zijn gekomen,alleen waar staan die? Ik heb ze nog niet kunnen vinden.Of zijn de repecepten die er nu nog op staat toch nog bruikbaar?
de blood recipes (en hitpower, safety en caster) zijn nog prima bruikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar een character waar de skillspoints nog niet zijn verdeeld, om het een en ander uit te proberen. Maakt in principe niet uit welke character het is.

Als een van jullie nog zo eentje hebben liggen, stuur hem dan ff op naar

joeriwijker@wanandoo.nl

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben een FB/FO Sorceress aan het maken en ik vroeg me af welke merc daar het beste bij past. Ik heb ergens gelezen dat een "Holy Freeze" merc van act 2 best goed is, maar dat je hem alleen op nightmare kan huren, klopt dat? En welke is dat eigenlijk, deffensive, offensive of combat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlinkingAnt
  • Niet online
Verwijderd schreef op 25 januari 2004 @ 16:35:
Ik ben een FB/FO Sorceress aan het maken en ik vroeg me af welke merc daar het beste bij past. Ik heb ergens gelezen dat een "Holy Freeze" merc van act 2 best goed is, maar dat je hem alleen op nightmare kan huren, klopt dat? En welke is dat eigenlijk, deffensive, offensive of combat?
Dat is de defensive. Op normal en hell heeft deze als skill "Defiance" en dat is XX% defence bonus.

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SlinkingAnt schreef op 25 januari 2004 @ 17:41:
[...]

Dat is de defensive. Op normal en hell heeft deze als skill "Defiance" en dat is XX% defence bonus.
Aha, dus op nightmare heeft hij holy freeze. Nou nog ff geduld hebben dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Verwijderd schreef op 25 januari 2004 @ 17:42:
[...]

Aha, dus op nightmare heeft hij holy freeze. Nou nog ff geduld hebben dan.
alleen als je een nieuwe merc neemt als je in nightmare zit.
je merc uit normal wordt niet vanzelf een holy freeze

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op 25 januari 2004 @ 18:37:
[...]

alleen als je een nieuwe merc neemt als je in nightmare zit.
je merc uit normal wordt niet vanzelf een holy freeze
Ik ben misschien een noob, maar zo dom ben ik nou ook weer niet.

In ieder geval bedankt voor jullie reacties. Jammer dat deze thread een beetje dood is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dubbelpost

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2004 19:27 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.