Pheno79 schreef op 08 april 2004 @ 15:02:
Lum is alleen zo verdacht hoog voor me

Zie net dat fal bij Lionheart hoort, dus lionheart valt al helemaal af
*mompelt iets over toch maar eens bot proberen, if you can't beat them......

Echt hoge dingen heb ik het geluk ook niet voor, maar met mijn skelliemancer vind ik redelijk wat midlevel spul, ook af en toe runes.
Maar... Ik speel niet meer HC omdat ik de lagbursts en zo zat werd. En ik ben een paar keer doodgegaan met dit char, vooral door onoplettendheid of overmoedigheid. Wanneer je met alleen mf items rondloopt als necro kan je niet veel hebben, en die act 5 slingers zijn dan dodelijk, zeker als je ook nog een bosspack treft.
Black souls zijn nog minder erg, omdat je in de gebieden waar die zitten genoeg schuilplaatsen hebt en je minions het kan laten oplossen.
Endbosses zijn geen probleem, alleen Diablo en Andariel kunnen skeletal mages slopen (je andere skelletjes niet), de anderen krijgen de kans niet als je decrepify en clay golem gebruikt. Clay golem voor je uit casten, liefst beetje schuin naast de boss zodat ie niet naar jouw kant schiet, dan direct decrepify erover, en hij is onschadelijk.
Is misschien een idee om op deze manier midlevel items voor je andere chars te verzamelen, maken die ook wat meer kans.
Als je ook SC ladder speelt wil ik wel newbie eq ruilen hoor, ben alle echte newbie items laatst kwijtgeraakt toen ik ze naar een nieuw char wilde halen en 'realm down' kreeg
[
Voor 13% gewijzigd door
Skyclad op 08-04-2004 15:29
]