Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 29.378 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SindaPaus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-10 14:04

SindaPaus

Cabar di Loca, Puta's!

yared schreef op 27 november 2003 @ 13:48:
[...]

Veel spelers sparen zich in de beker voor de competitie.
Ware het niet dat ik nu e en heel afgeslankt team heb, anders had ik ook met een b-team gespeeld :).
Nogmaals: ik zit in de 8ste div. Dus het was een friendly, dus hij is uit de beker. ;) Hij heeft natuurlijk niet zijn A-team opgesteld, maar ik ook niet.
yared schreef op 27 november 2003 @ 13:48:
Misschien een ideetje om je HT naam in je GoT sig of onder je icoon te zetten.
Is wel een idee, ja. :P
neudeboules schreef op 28 november 2003 @ 06:31:
[...]
ps Hattrick server ligt down :( , normaal is ie om dit tijdstip altijd rete snel
Hier ook last van. :( Ik hoop dat-ie vandaag nog up gaat :o, want ik moet vandaag mijn opstelling klaar hebben voor zondag, aangezien ik er het weekend geen tijd meer voor heb.

I don't know, rocket fire at long range - somehow it lacks that personal touch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The site is currently down because of some major hardware problems. The problem is currently beng investigated and whilst we cannot yet say when it is up again, expect the site to be down for most of the Friday.

MOST OF THE FRIDAY!!!???!!! damn! :( Wil m'n TU zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Net stond er nog rond 9 uur...

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
leuk wel een inlogpagina maar daarna een 404 :(

en natuurlijk precies op de dag dat ik een team behoor te krijgen en rond 15:00 weg moet ....

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hattrick site kan ik nu wel openen, alleen nog niet inloggen, heb je dus ook lekker veel aan :?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2003 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SindaPaus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-10 14:04

SindaPaus

Cabar di Loca, Puta's!

Het vreemde is dat er net wel een paar online waren. (Kijken bij regio's, kon toen nog)

Nu weer een break. :(

I don't know, rocket fire at long range - somehow it lacks that personal touch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-10 17:03
yared schreef op 28 november 2003 @ 00:06:
[...]

Tja, zo groot dan wel niet, maar iets in die zin ben ik ook van plan.

Iedereen loopt in V met solid keepers en een uitzondering heeft een excellent. In IV hebben de meeste excellent met als uitzonderingen formidable/outstanding.
Volgens mij klopt dat niet helemaal ik speel zelf in een V-league en heb een redelijk keeper. In mijn league zijn er volgens mij maximaal 2 teams die een solid/excellent keeper hebben, de rest heeft waarschijnlijk passable (misschien een enkeling zelfs inadequate!).

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-09 00:53
Pfff godver, was net van plan mn TU te bekijken en te scouten voor een leuk spelertje van een miljoen... Hoop dat ze 'm gauw maken anders verveel ik me hier :{

Ik heb trouwens een solid keeper.. Geen zin om keeperstraining te doen en een formidable kopen vind ik even zonde van mn geld, heb niet het idee dat een keeper superbelangrijk is binnen je team..

[ Voor 40% gewijzigd door .GoO op 28-11-2003 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

devv05 schreef op 28 november 2003 @ 09:49: heb niet het idee dat een keeper superbelangrijk is binnen je team..
Mag ik je er dan op wijzen dat een keeper de belangrijkste persoon is voor de matchengines van de hele verdedigingslinie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40
devv05 schreef op 28 november 2003 @ 09:49:
Pfff godver, was net van plan mn TU te bekijken en te scouten voor een leuk spelertje van een miljoen... Hoop dat ze 'm gauw maken anders verveel ik me hier :{

Ik heb trouwens een solid keeper.. Geen zin om keeperstraining te doen en een formidable kopen vind ik even zonde van mn geld, heb niet het idee dat een keeper superbelangrijk is binnen je team..
Deze discussie heb ik dus ook gisteren met diverse HT-GoT'rs gevoerd en daaruit bleek dat de keepers je defense stats makkelijk 1-2 stappen omhoog kunnen gooien. Grappige was dat ik bij jou even gekeken had wat voor keeper je had en idd opkeek dat maar een 3* keeper had. IMO is een formidable of zelfs 1 stapje hoger dan wat je nu hebt al van invloed en kan je net dat beetje extra wanneer je dat nodig zou hebben. Anders gewoon lekker blijven spelen zoals je nu speelt, gaat tenslotte goed.

@Dreamtheather, met redelijk red je het misschien wel misschien niet, wat ik bedoelde is dat je minstens een solid nodig hebt om het zeker te redden.

Voor de oudere teams die nu in de hogere divisies spelen, onderschat niet de komstn van VII en VIII. Tis maar een herinnering, maar zij die nu vanuit de onderste regionen doorstoten doen dat nu met dezelfde teamstats als waar zij die een jaar geleden begonnen dat hadden in V of zelfs IV. Tegen de tijd dat de eerste VIII teams in IV zitten heb je daar supernatural nodig :P

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Ik wil wel een nieuwe Formidable keeper maar als ik de keuze moet maken tussen een 4 sterren keeper of 4 sterren verdediger ga ik toch liever voor het laatste... Het grote nut van een goede keeper is mij nog niet bewezen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
yared schreef op 28 november 2003 @ 10:13:
[...]

@Dreamtheather, met redelijk red je het misschien wel misschien niet, wat ik bedoelde is dat je minstens een solid nodig hebt om het zeker te redden.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nooit zo bij die keepers heb stilgestaan. Ik had wel in de gaten dat ze een behoorlijke invloed hebben op de verdediging, maar door het belang van het middenveld en doordat ik verdediging train heb ik me meer beziggehouden met goede middenvelders aantrekken.
Buiten dat denk ik niet dat de keeper de doorslaggevende factor is of je wel of niet degradeert uit V, al ben ik het met je eens dat je zijn belang niet moet onderschatten. Zoals ik eerder al zei hebben de meeste teams in mijn league een redelijke keeper of misschien zelfs slechter.
Ook kan ik me geen veel betere keeper veroorloven op dit moment. De meeste solid keepers halen in passable vorm ook maar 3 sterren en dat haalt mijn huidige keeper ook! En voor een excellent keeper ben je al gauw 400.000 of zo kwijt. Dat trek ik momenteel zeker niet ;)

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-10 10:33

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

Ik heb nu een hoog solid keeper... deze zorgt er toch voor dat mijn verdediging fomidable/ brilliant/solid is :) dat is ook de rede dat ik nog zover ben gekomen in de beker... keeper is de belangrijkste speler voor je verdediging

Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Wat raden jullie aan dan als ik een miljoen te besteden heb... Een formidabel keeper kopen die volgens jullie de verdediging omhoog haalt, of een formidabel verdediger die 4 sterren haalt... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ik heb een hoog passable keeper (waarde 250k met passable form, gekocht voor 70k) en het is de beste keeper uit mijn VI league. Qua middenveld loopt ik nog iets achter, ik haal altijd matig, maar er zijn er die redelijk middenveld halen.

@devv05: Ik heb geen ervaring met spelers met zulke hoge stats. Mijn spelers hebben solid als beste skill. Had wel een spits met formidabel conditie :)

[ Voor 25% gewijzigd door -Pjotrski- op 28-11-2003 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Keepers zijn inderdaad superbelangrijk, in de spelregels staat ook dat voor zowel je linker, je rechter als je centrale verdediging de keeper de hoogste bijdrage levert!
Je ziet dan ook dat hele sterke teams (vooral in zweden dus) een divine+ keeper kopen en met verdedigers rondlopen die stukken slechter zijn dan hun middenvelders en aanvallers.
Zelf speel ik (in V) met een matige keeper, maar met redelijke ervaring haalt ie toch nog regelmatig 3* Daarbij train ik verdedigers en zijn mijn verdedigende ratings meestal toch wel briljant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit: @devv: Ik zou dus zeker voor de formidabele keeper gaan. Keepers helpen natuurlijk ook nog bij het tegenhouden van vrije trappen en penalty's!

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2003 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

devv05 schreef op 28 november 2003 @ 10:37:
Wat raden jullie aan dan als ik een miljoen te besteden heb... Een formidabel keeper kopen die volgens jullie de verdediging omhoog haalt, of een formidabel verdediger die 4 sterren haalt... ?
Absoluut voor keepertje gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

devv05 schreef op 28 november 2003 @ 10:37:
ik denk dat een verdediger pas interessant voor jou is als ie outstanding of brilliant is. kost je wel 2 miljoen ofzo :) (binnenkort bij mij te koop). Misschien dat een betere keeper je ratings wel mooi maken, maar ik heb toch zelden gezien dat een heel goede keeper met slechte verdedigers voor zich toch geen tegendoelpunten krijgen. ik zou gewoon nu niet investeren en het geld houden voor of een brilliant verdediger of dan een hele goede keeper (brilliant ook ofzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

Gewoon gaan rentenieren devv05... over half jaartje pas gaan kopen op plekken waar je niet traint... er word nu toch nog teveel gesmeten met geld

Ik hoopte al op een mooie TU vandaag maar dat ze meteen alles moeten platgooien om mijn team aan te passen is wel erg overdreven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Een formidable ben je met mazzel 1,2 miljoen voor kwijt
* yared is aan het sparen en zit nu op 9 ton.

@Foray, hij zit nu pas op een solid keeper, dus een formidable is al 2 flinke stappen omhoog, brilliant is misschien iets te voor zijn huidige div.

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 november 2003 @ 11:13:
[...]

ik denk dat een verdediger pas interessant voor jou is als ie outstanding of brilliant is. kost je wel 2 miljoen ofzo :) (binnenkort bij mij te koop).
Bij mij ook te koop (wellicht nu al, ligt aan TU grr)

Foray: heb je ook 't gevoel dat de markt voor verdedigers telkens net voor je een level bereikt weer instort? Toen ik begon met verdedigers trainen gingen de formidabele er nog voor een miljoen uit, toen m'n trainees formidabel waren nog maar voor 800, maar de uitmuntende voor bijna 2 miljoen, dus nog maar een leveltje omhoog trainen, maar ja, uitmuntende gaan nu ook voor 1,6 dus dan maar naar briljant; schijnt nog 2,5 op te leveren, maar tegen de tijd dat ik daar ben zullen ook de prijzen daarvan gekeldert zijn... :(

Verder vind ik het wel heel plezierig dat m'n stadion meer oplevert, ik heb voor 't eerst geen problemen om uit de min te blijven en ga binnenkort m'n stadion ook maar weer 's uitbreiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
The_Marsmellow schreef op 28 november 2003 @ 10:32:
Ik heb nu een hoog solid keeper... deze zorgt er toch voor dat mijn verdediging fomidable/ brilliant/solid is :) dat is ook de rede dat ik nog zover ben gekomen in de beker... keeper is de belangrijkste speler voor je verdediging
Ik denk dat ik een hoog passable keeper heb. Mijn verdediging is op zijn best outstanding/outstanding/outstanding (3-5-2, normaal) geweest en dat terwijl ik nog nooit een verdediger heb gehad met betere skills dan solid defending...
Ik denk dat het te maken heeft met mijn goede, verdedigend ingestelde coach :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
yared schreef op 28 november 2003 @ 11:28:
Een formidable ben je met mazzel 1,2 miljoen voor kwijt
* yared is aan het sparen en zit nu op 9 ton.

@Foray, hij zit nu pas op een solid keeper, dus een formidable is al 2 flinke stappen omhoog, brilliant is misschien iets te voor zijn huidige div.
Voor 1.2 miljoen had ik een uitmuntend middenvelder.. en aangezien ik volgend jaar in III ga spelen (ga ik wel van uit tenminste) kan ik misschien beter op een briljant keeper wachten idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

dreamtheater schreef op 28 november 2003 @ 11:43:
[...]

Ik denk dat ik een hoog passable keeper heb. Mijn verdediging is op zijn best outstanding/outstanding/outstanding (3-5-2, normaal) geweest en dat terwijl ik nog nooit een verdediger heb gehad met betere skills dan solid defending...
Ik denk dat het te maken heeft met mijn goede, verdedigend ingestelde coach :?
Een defensief ingestelde coach werkt idd veel mee aan de defensive ratings. Als het goed is kon dat zo 1/2 stappen schelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:30
Om mij ook maar even te mengen in het keeperverhaal...

Ik zelf heb ook de ervaring dat een keeper echt heel erg belangrijk heb, ik ben 1 van de gelukkigen die begin dit seizoen een 'goed' keeper hebben getrokken. Ik had een redelijke, en ik was net gepromoveerd naar de V. Ik zie nu echt duidelijk dat mijn verdedigende stats niet meer onder goed zijn geweest, en 1 kant is zelfs naar 'formidabel' gegaan, terwijl dat vorig jaar alleen bij goede vorm van de verdediger (nu redelijk) op uitstekend kon komen. Dus voor mij hoeft een keeper zich niet meer te bewijzen! Het scheelt echt veel in je verdedigende stats!! :)

/edit

O ja, ik zou ook zeker (als ik het geld had) een 4 sterren keeper kopen dan een 4 sterren verdediger, omdat een 4 sterren keeper invloed heeft over de hele linie (links, centrum, rechts).

[ Voor 16% gewijzigd door Sandyman538 op 28-11-2003 12:13 ]

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 november 2003 @ 11:29:
[...]

Foray: heb je ook 't gevoel dat de markt voor verdedigers telkens net voor je een level bereikt weer instort? Toen ik begon met verdedigers trainen gingen de formidabele er nog voor een miljoen uit, toen m'n trainees formidabel waren nog maar voor 800, maar de uitmuntende voor bijna 2 miljoen, dus nog maar een leveltje omhoog trainen, maar ja, uitmuntende gaan nu ook voor 1,6 dus dan maar naar briljant; schijnt nog 2,5 op te leveren, maar tegen de tijd dat ik daar ben zullen ook de prijzen daarvan gekeldert zijn... :(
nou ik verkoop zelden meot ik zeggen. Heb nu 2x een formidable verkocht voor rond de 1 miljoen. Bij dat soort bedragen lijkt een verschil van 200k al snel veel. je kan het echter ook van een andere kant bekijken., tis maar wat de gek er net voor geeft en verschillende bijstats zijn belangrijker geworden. misschien dat er 1 met passable passing ipv weak al voor veel meer verkocht wordt. Ik heb het geluk (op wijsheid;) ) dat ik goede passers heb. Dus ik denk dat ik wel een mooi prijsje kan scoren. Tip: je kan ook beter wachten tot ze brilliant zijn, tenminste dat doe ik (bij de meeste). dan krijg je er wel 2.5 miljoen voor ofzo. heb nu een 20 jarige die er eigenlijk uit moet als ie outstanding is (over een week of 2). Kijken wat die gaat opleveren.

Voordeel is natuurlijk ook dat je er 10 kan trainen op 100%. Dan maakt het mij niet uit dat er 200k minder voor wordt gegeven.

mijn trainingschema:

16 weken trainen op 100%. 17 jarige passables of solid brengen naar brilliant 18 of 19 jaar. Ik hou dan 2 vaste krachten, 3 grote talenten die al formidable of oustanding zijn en dan de rest voor de verkoop of opgroeiende talenten van 17.

heb nu wel een erge vormcrisis maar op deze manier zijn ze het snelste brilliant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 11:57
Poll: Wat vinden jullie van de taktieken in hattrick?
Leuk, voegen echt iets toe.
Bagger, er verandert niet veel.
Ik heb nog geen taktieken uitgeprobeerd.
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=5484&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Bovenstaande poll omdat ik nog steeds het idee heb dat, ondanks taktieken, in 95% van de gevallen het team met de hoogste midfield rating toch wel wint (zoals we gewend waren).

[ Voor 17% gewijzigd door Ronald Koeman op 28-11-2003 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=19360150,noline]Ronald Koeman schreef op 28 november

Bovenstaande poll omdat ik nog steeds het idee heb dat, ondanks taktieken, in 95% van de gevallen het team met de hoogste midfield rating toch wel wint (zoals we gewend waren).
gelukkig hoor ik dan wel vaker bij die 5%. Ik vind dat de tactieken tot nu toe wel veel uitmaken, ook al heb ik ze vooral in oefenwedstrijden toegepast. Ik denk daarom dat je ten alle tijden (!) 1 van de 4 tactieken moet gebruiken. Of je moet gewoon zo uber sterk zijn dat het allemaal niet uitmaakt. Maar als je gelijke teams tegen elkaar afzet, denk ik dat degene met de juiste nieuwe tactiek meer zal winnen dan degene die geen speciale tactiek uitvoerd.

wel leuk onderzoek zou het zijn. wie heeft tijd en zin om even stuk of 250 wedstrijden te checken? :p

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2003 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Ronald Koeman schreef op 28 november 2003 @ 12:30:
Poll: Wat vinden jullie van de taktieken in hattrick?
Ik stem even niet als je het niet erg vind... de antwoorden op de vraag zijn wel erg kort door de bocht voor zoiets uitgebreids als de nieuwe taktieken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared schreef op 28 november 2003 @ 12:50:
[...]
Ik stem even niet als je het niet erg vind... de antwoorden op de vraag zijn wel erg kort door de bocht voor zoiets uitgebreids als de nieuwe taktieken.
wat je (hij) zou kunnen doen is meer specificeren over 1 tactiek. wat we kunnen doen is bijvoorbeeld 1 week nemen om een speciale tactiek te gaan spelen in oefenwedstrijden en hier dan over te discussieren. of gewoon per tactiek andere wedstrijden gaan uitzoeken. Kun je nog een leuke database van maken voor de federatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Ronald Koeman schreef op 28 november 2003 @ 12:30:

Dat gevoel heb ik absoluut NIET .
Ik in de 4 wedstrijden die ik tot nu toe heb gespeeld elke keer het beste middenveld gehad en 2 keer verloren, waarvan 1 keer met een excellent tegenover een weak middenveld!
Natuurlijk is wat ik zeg niet onomstotelijk de waarheid, maar ik heb het gevoel dat die nieuwe taktieken wel degelijk de betere middenvelden zullen benadelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dreamtheater schreef op 28 november 2003 @ 12:54:
[...]

Dat gevoel heb ik absoluut NIET .
Ik in de 4 wedstrijden die ik tot nu toe heb gespeeld elke keer het beste middenveld gehad en 2 keer verloren, waarvan 1 keer met een excellent tegenover een weak middenveld!
Natuurlijk is wat ik zeg niet onomstotelijk de waarheid, maar ik heb het gevoel dat die nieuwe taktieken wel degelijk de betere middenvelden zullen benadelen...
De nieuwe tactieken geeft een verdedigende trainer meer mogelijkheden. Maar ook je middenveld kun je met de nieuwe tactieken naar je hand zetten. Ratings zijn niet alles he. Met de nieuwe tactieken kun je goed gebruik maken van je wingers bijvoorbeeld. Het benadeeld dnek ik niet je betere middenveld maar je moet beter omhoog dan met je goede middenveld. En misschien was het 'vroeger' ook niet zo logisch dat het middenveld zo belangrijk was, maar daar zijn de meningen over verdeeld. Ik denk nog steeds dat je met een beter middenveld toch even veel kan winnen als vroeger, mits je maar goed je spelers kent! En natuurlijk daarbij een juiste tactiek kiest! Daarom zal ik bijvoorbeeld in 10 van de 14 wedstrijden ofzo wel voor een speciale tactiek kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

En de servers zijn er weer bijna:
Taking a break...

As stated before, Hattrick is down because of a hardware failure earlier this morning. We are now busy getting the site securely back online. We don´t know exactly when that will be possible, our priority is to get things done properly first.

UPDATE (13:00 HT-Time): Our servers are now beginning to get back on track. No data was lost and new hardware is in place. But since the site has been down for 10 hours, everything is very much behind schedule and so the site will remain down for a few more hours until the game engine has caught up.

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
yared schreef op 28 november 2003 @ 12:50:
[...]
Geen probleem, Yared, zonder jouw stem komen we er ook wel :)
Later zal ik nog eens wat dieper op specifieke tactieken ingaan.

[ Voor 10% gewijzigd door Ronald Koeman op 28-11-2003 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Verwijderd schreef op 28 november 2003 @ 13:00:
[...]

De nieuwe tactieken geeft een verdedigende trainer meer mogelijkheden. Maar ook je middenveld kun je met de nieuwe tactieken naar je hand zetten. Ratings zijn niet alles he. Met de nieuwe tactieken kun je goed gebruik maken van je wingers bijvoorbeeld. Het benadeeld dnek ik niet je betere middenveld maar je moet beter omhoog dan met je goede middenveld. En misschien was het 'vroeger' ook niet zo logisch dat het middenveld zo belangrijk was, maar daar zijn de meningen over verdeeld. Ik denk nog steeds dat je met een beter middenveld toch even veel kan winnen als vroeger, mits je maar goed je spelers kent! En natuurlijk daarbij een juiste tactiek kiest! Daarom zal ik bijvoorbeeld in 10 van de 14 wedstrijden ofzo wel voor een speciale tactiek kiezen.
In principe heb je wel gelijk denk ik, maar de keuze voor een bepaalde taktiek (zeker als die voorspelbaar is) kan ook slecht uitpakken als je tegenstander hierop anticipeert. Op dit moment is het nog niet zo duidelijk wat je precies kunt doen tegen een bepaalde taktiek, maar over een paar seizoenen zal dat (waarschijnlijk) heel anders zijn (al zal het hattrick-team dan wel weer andere dingen verzonnen hebben :)).
Ik vind die nieuwe taktieken in principe wel een leuke toevoeging, maar we zullen moeten afwachten wat het effect daarvan daadwerkelijk zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Dit is even wat minder...

It is a tough day for hattrickers today. The site has been down since this morning following a series of hardware crashes. Another one happened around 14:00 HT-Time and we are currently trying to recover data from that one. Please be warned that the site is no longer likely to come up at all today (Friday).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:47

GaMbiNo

1337

Sandyman538 schreef op 28 november 2003 @ 14:50:
Dit is even wat minder...

It is a tough day for hattrickers today. The site has been down since this morning following a series of hardware crashes. Another one happened around 14:00 HT-Time and we are currently trying to recover data from that one. Please be warned that the site is no longer likely to come up at all today (Friday).
Aaargh, het zit ze ff niet mee vandaag. :|
Hopelijk gaat er ditmaal wederom geen data verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Dataverlies zou een mooie zijn, alle teams gereset ofzo.... Of alle bankrekeningen terug naar standaard. Heeft iedereen weer 3 ton.

Het zal wel goed komen, baal alleen want vanavond stond mijn spits te koop. Dat vertraagt nu weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
hoedjevanpapier schreef op 28 november 2003 @ 15:19:
Dataverlies zou een mooie zijn, alle teams gereset ofzo.... Of alle bankrekeningen terug naar standaard. Heeft iedereen weer 3 ton.

Het zal wel goed komen, baal alleen want vanavond stond mijn spits te koop. Dat vertraagt nu weer.
Alle spelers straks Excellent Form... dat zou een leuke match worden zondag })

[ Voor 4% gewijzigd door yared op 28-11-2003 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
yared schreef op 28 november 2003 @ 16:22:
[...]

Alle spelers straks Excellent Form... dat zou een leuke match worden zondag })
Uhhh... wat schiet je daar mee op????
Als al jouw spelers en die van de tegenstander in excellent vorm zijn, dan heb je er alleen veel aan als al jouw speler nu in relatief slechte vorm zijn >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
dreamtheater schreef op 28 november 2003 @ 16:26:
[...]

Uhhh... wat schiet je daar mee op????
Als al jouw spelers en die van de tegenstander in excellent vorm zijn, dan heb je er alleen veel aan als al jouw speler nu in relatief slechte vorm zijn >:)
Ik zou er veel mee opschieten, want mijn spelers zijn niet slecht in vorm, ze zijn bagger in vorm.

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Niet online
Verveel me dood zonder Hattrick :P
Gelukkig hebben wij een extern forum waar we lekker kunnen lezaen en discussieren over Hattrick.
Dat hebben de meeste feds niet.

Ik had al een opstelling gemaakt voor zondag
Wat nou als de site er morgen en overmorgen nog steeds uit ligt. (Ik ben een optimist ;))

Vraag me ook af hoe dat gaat met de landen die bijvoorbeeld zatermiddag of ochtend al wedstrijden hebben. Veel HT'ers die geen tijd hebben gehad een opstelling te maken omdat niet iedereen elk uur zit te refreshen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoedjevanpapier schreef op 28 november 2003 @ 15:19:
liever niet, zou me geld gaan kosten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Verwijderd schreef op 28 november 2003 @ 17:24:
[...]
liever niet, zou me geld gaan kosten ;)
Laat maar komen die 3 ton :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Vandaag geen hattrick meer waarschijnlijk. :( Ik weet nog steeds me TU niet :(

Er is wéér hardware kapot gegaan... je vraagt je af waar ze dat spul kopen.

Dat resetten van al het geld zou een mooie zijn , ook de teamgeest mag wat mij betreft reset worden :)

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
-Pjotrski- schreef op 28 november 2003 @ 17:12:
Verveel me dood zonder Hattrick :P
Gelukkig hebben wij een extern forum waar we lekker kunnen lezaen en discussieren over Hattrick.
Dat hebben de meeste feds niet.
LOL, misschien moeten we dat als advertentie op het forum zetten als het weer open is })

Heb helaas ook me opstelling nog niet gemaakt, maar denk dat ze bij Extralives 'vol verwachting' en met 'kloppend hart' bezig zijn het kromme recht te breien, zoniet...

Afbeeldingslocatie: http://www.curlio.com/tweakers/index.php?style=8&side=1&think=0&text=Wie+zoet+is+krijgt+lekkers%2C+wie+stout+is+de+roe%21+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O heerlijk. Vanochtend vroeg voor me werk ff HAM checken, ligt alles plat. Kom ik terug van me werk, nog steeds alles plat. En als de site het al doet, is ie zo ONTZETTEND sloom, dat spelers zoeken nagenoeg onmogelijk is. Leuk hoor dat het aantal users zo stijgt, maar dit heeft ook geen zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UPDATE Friday 19.00 HT-Time: Hattrick has been down since early morning due to a hardware failure in one of our external disk cabinets. Since this is where the Hattrick database is stored, we have been working on two fronts today: finding and resolving the hardware problem, while at the same time trying to secure the Hattrick game data. Around noon today, we had the database up and running again, but unfortunately the cabinet crashed again resulting in a corrupt database. By late afternoon, we had finally replaced the faulty hardware but were still trying to restore the Hattrick database as per Friday morning. We didn´t succeed, and have now decided to restore a backup made Thursday morning around 0700 Ht-time. At present, all systems are up again and Hattrick is making up for the time lost. Going back to this previous backup will have effects for many teams, since already processed transfers will be unmade and deadlines rescheduled, and games will have to be replayed, and the player updates recalculated. We will of course try to get the site back online as soon as we can, but our priority is to make sure Hattrick and the hardware continues to work alright. Don´t expect Hattrick back online on Friday. We will inform you as soon as we know more about the reopening of the site. We are very sorry about this disruption of the service.
shitzooi :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
ai dat klinkt niet best......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wOOOt!?!?

En ik had nog wel net een aantal spelers gekocht!!! En verkocht?!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 08:22

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Je zal maar net een koopje hebben gedaan donderdagavond ofzo...
Persberichten zijn dan zeker ook weg?

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denk van wel, maar dat vind ik niet zo'n probleem

probleem is meer dat ik in de beker heerlijk 2-1 gewonnen had met PIC :/

ben benieuwd wat voor heisa er gaat komen als er wedstrijden overgespeeld gaan worden :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
Verwijderd schreef op 28 november 2003 @ 19:42:
denk van wel, maar dat vind ik niet zo'n probleem

probleem is meer dat ik in de beker heerlijk 2-1 gewonnen had met PIC :/

ben benieuwd wat voor heisa er gaat komen als er wedstrijden overgespeeld gaan worden :>
Backup van donderdag dus dan is je bekerwedstrijd gewoon gespeeld hoor :) (Of ze hebben een rare manier van dagen aangeving in Zweden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Niet online
Valt allemaal wel mee denk ik.
Alleen transfers zijn een beetje lastig en ik moet misschien wat PMs opnieuw sturen en mijn friendly opnieuw regelen.

[ Voor 3% gewijzigd door -Pjotrski- op 28-11-2003 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Katala schreef op 28 november 2003 @ 19:46:
[...]

Backup van donderdag dus dan is je bekerwedstrijd gewoon gespeeld hoor :) (Of ze hebben een rare manier van dagen aangeving in Zweden)
Dat vind ik heel jammer eigenlijk.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Tis allemaal heel jammer, maar ik vind de informatie voorziening goed.

Wat ik wel zou doen volgende keer als ik hun was, de forummachines te laten draaien apart van de matchengines. Dan hebben die andere sukkels tenminste nog iets waar ze hun shotje HT kunnen halen zoals wij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shit,krijg ik mijn waardeloze jeugdpull terug,die had ik gisteren voor 151.000 euro verkocht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blizard
  • Niet online
Ik weet niet of er hier mensen zijn die ook het KoC-gebeuren een tijdje volgen ?! Daar heeft de site ook daaagen aan een stuk last gehad van database-problemen etc, maar daar kreeg je geen verhaaltje van wat er nou juist mis was, maar gewoon een "Site not found"-errortje ..
Niks dan lof dus voor de mensen van Hattrick _/-\o_ .. denk dat het verdomd moeilijk is om een server met zulk een systeem 24/24, 365/365 ... draaiende te houden ?! (iemand btw enig idee wat voor hardware die mensen tot hun beschikking hebben ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blizard schreef op 28 november 2003 @ 22:42:
Ik weet niet of er hier mensen zijn die ook het KoC-gebeuren een tijdje volgen ?! Daar heeft de site ook daaagen aan een stuk last gehad van database-problemen etc, maar daar kreeg je geen verhaaltje van wat er nou juist mis was, maar gewoon een "Site not found"-errortje ..
Niks dan lof dus voor de mensen van Hattrick _/-\o_ .. denk dat het verdomd moeilijk is om een server met zulk een systeem 24/24, 365/365 ... draaiende te houden ?! (iemand btw enig idee wat voor hardware die mensen tot hun beschikking hebben ?)
Meerdere pentium I's met 5 ISA sloten PER pc. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Argos
  • Laatst online: 05-04 02:32
UPDATE 22:40: The game engine is still trying to catch up with everything and we will not be able to open the site until Saturday morning, HT-Time. :(
Dat wordt zondag dus spelen met een opstelling van 6 weken terug. Dan maar tijd dooien op de HCC

[ Voor 3% gewijzigd door Argos op 28-11-2003 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Argos schreef op 28 november 2003 @ 23:07:
[...]

Dat wordt zondag dus spelen met een opstelling van 6 weken terug. Dan maar tijd dooien op de HCC
ga me nou niet vertellen dat je op de HCC niet even kunt inloggen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:22
Hmmm..jammer...maar we wachten af, bedoel ik vind het al zo super dat dit mogelijk is (en zelfs gratis voor zij die geen supporter willen/kunnen worden) dat ik dit opzich niet zon ramp vindt, zou erger zijn geweest als het een betaald spel was, maar blijft natuurlijk altijd klote.. Vooral omdat ik zow benieuwd ben naar de trainingsupdate en was een leuke speler aan het kopen deze avond, wat dus niet lukt zow :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01 18:04
Ik ben niet blij met die backup gegevens. Net een speler voor een leuk bedrag verkocht om 21.00 uur.

Weet iemand ook wanneer de loting voor de beker heeft plaatsgevonden? Misschien krijg ik dan nog een eenvoudigere tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
nog geen team... maar ook geen suporter meer :(

weet iemand bij wie ik nu moet zijn om dat te verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Hmmzz. De site is er weer. Redelijk wat mensen in vorm omhoog (mag ook wel als je een weekje algemeen traint om het kwaad te bezweren). Alleen een beetje jammer dat een tamelijk slechte speler van mij verkocht was voor 13.000 ofzo. Het was puur een gok om hem erop te zetten.

Maar nu is die dus niet verkocht, en is zijn deadline uitgesteld met zoveel minuten, en nu loopt ie op een voor nederlandse begrippen onmogelijke tijd af.... 03.09 Beetje jammer.

En er was ook al 70.000 geboden op een speler van mij (net op de lijst) en die staat er helemaal niet meer op. Pech pech pech.

Maar wel lof voor de HT'ers dat ze ons zo goed op de hoogte hebben gehouden.

* Applaus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 08:22

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Radical1980 schreef op 29 november 2003 @ 01:48:
Ik ben niet blij met die backup gegevens. Net een speler voor een leuk bedrag verkocht om 21.00 uur.

Weet iemand ook wanneer de loting voor de beker heeft plaatsgevonden? Misschien krijg ik dan nog een eenvoudigere tegenstander.
De tegenstander wordt bepaald aan de stand aan het eind van het vorig seizoen en is dus niet willekeurig, het enige dat daar invloed op heeft is de teams die er nog inzitten.

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie een oefenwedstrijd wil spelen tegen het gehavende B-elftal van Bad Clusters kan mij uitdagen (mag je zelfs thuisspelen B) ) 143305

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Niet online
Gelukkig hij doet het weer.
En nog een leuke training ook.
PM +2
Vorm +7/-2

Ik hoop dat het team waarmee ik een friendly had geregeld mijn uitdaging opnieuw accepteerd, als hij dat niet doet binnen twee dagen daag ik jou uit MetalMeijer.Maar dan zal je wel al een andere tegenstander hebben denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
@Alfredt en iedereen die problemen heeft met supporterschap, lees de crash log op de ht homepage, daarin staat welke actie je moet ondernemen.

2003-11-28 9 nieuwe supporters sloten zich bij je club aan en betaalden 270 Euro voor een clubkaart.
2003-11-26 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 46 443 Euro aan entreegeld.
2003-11-24 9 nieuwe supporters sloten zich bij je club aan en betaalden 270 Euro voor een clubkaart.

Twee keer 270 euro, schrale troost :)

Vind dat ze het zo netjes als mogelijk hebben opgelost, chapeau!

Weet iemand nog welke nieuwsbrieven ik verstuurd had op donderdag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
De offciële OLDER-Top-25 ©®™ van Nederlandse en Belgische federaties op 28-11-2003:

Positie. (Vorige week.) Naam, ledental (ledental vorige week); (absolute verandering; percentuele verandering)

1. (1.) Official Dutch Federation, 370 (362) leden; (+8; +2,2%)
2. (2.) De Stamgasten, 325 (322) leden; (+3; +0,9%)
3. (3.) Forza Groningen, 221 (215) leden; (+6; +2,8%)
4. (4.) AJAX Amsterdam Federation, 158 (153) leden; (+5; +3,3%)
5. (5.) Hattrick Federatie Rotterdam, 141 (133) leden; (+8; +6%)
6. (5.) Hattrick Verslaafden Nederland, 134 (133) leden; (+1; +0,8%)
7. (5.) Koninklijke Nederlandse Hattrick Bond, 130 (133) leden; (-3; -2,3%)
8. (8.) Dutch Football Association, 116 (113) leden; (+3; +2,7%)
9. (9.) Hattrick Beginner, 111 (111) leden; (0; 0%)
10. (10.) FC Limburg, 94 (92) leden; (+2; 2,2%)
11. (11.) Ouwe Lullen Denktank En Relaxhuis, 84 (79) leden; (+5; +6,3%)
12. (??) Brussels Connection, 82 (??) leden; (?/?%)
13. (12.) De Nederlanse Transfermarkt, 81 (76) leden; (+5; 6,6%)
14. (13.) Haags Bloed, 79 (76) leden; (+3; +3,9%)
15. (15.) _BeNe Cup_, 78 (73) leden; (+5; +6,8%)
16. (16.) Friesland Federation, 77 (72) leden; (+5; +6,9%)
17. (14.) PSV Eindhoven Federation, 75 (74) leden; (+1; +1,4%)
18. (16.) DoeKeNormaal, 72 (72) leden; (0; 0%)
––. (18.) Gathering of Tweakers Nederland, 72 (68) leden; (+4; +5,9%)
20. (19.) Weetjewat, 63 (65) leden (-2; -3%)
21. (20.) Sealand, 42 (40) leden (+2; +5%)
22. (21.) Belgian Scouting Federation, 38 (38) leden; (0; 0%)
23. (22.) Federation of Unified Ostend Vikings, 36 (37) leden (-1; -2,7%)
24. (23.) Belgian Training Federation, 35 (36) leden (-1; -2,8%)
25. (--) Hattrickalcoholisten, 34 (29) leden (+5; +17,2%)

aanstormend, maar net de Top-25 niet gehaald
*nieuw* Sinterklaas Federatie, 33 (--) leden.

Gemaakt door Hunze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The TU after the crash before.... mn eerste outstanding playmakertje _/-\o_

edit: en een van excellent naar formidable :D

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2003 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In mijn eerste seizoen in divisie VI zit ik in een poule met maar liefst 3 'managerloze' ploegen. Deze week moet ik tegen zo'n team spelen. Krijgen mijn spelers training als ik ze opstel?? Dank u!

Bassosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Verwijderd schreef op 29 november 2003 @ 12:23:
In mijn eerste seizoen in divisie VI zit ik in een poule met maar liefst 3 'managerloze' ploegen. Deze week moet ik tegen zo'n team spelen. Krijgen mijn spelers training als ik ze opstel?? Dank u!

Bassosa
Ja. Én ervaring. Eigenlijk net zoals een gewone wedstrijd alleen je wint met 5-0 en je hebt 0% kans op blessures :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op 29 november 2003 @ 12:23:

Bassosa
Anders lees je een beetje de regels van hattrick door... :(

Het antwoord btw is: JA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
yared schreef op 29 november 2003 @ 11:33:
@Alfredt en iedereen die problemen heeft met supporterschap, lees de crash log op de ht homepage, daarin staat welke actie je moet ondernemen.
Tx, ik ben weer suporter en weer noobje van de federatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:47

GaMbiNo

1337

Ik had net twee brakke spelers verkocht voor 160.000 (veel meer dan ze waard waren) en nu heb ik ze weer terug. :(

Maar ben wel blij dat ie weer werkt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerAmd
  • Laatst online: 03-09 16:02
Kan iemand me trouwens kort maar krachtig vertellen hoe ik een beetje winst kan maken met mijn team?
Tot nu toe maak ik eigenlijk alleen maar verlies, en dat kan niet echt lang meer duren. :P
Ik heb ondertussen wel een goede jeugdopleiding, maar nog geen echt fatsoenlijke youth pull.

Come to the dark side.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Op de korte termijn: zorg dat je stadion groot genoeg is (zo'n 15.000 plaatsen als je net begint)
Op de lange termijn: train jonge spelers voor een paar seizoenen achter elkaar (begin met minimaal passable)
In alle gevallen geldt: wil je verdienen dan zul je eerst moeten investeren :)

[ Voor 18% gewijzigd door Ronald Koeman op 29-11-2003 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
15:20 Up & Running (I)
Staat nu al meer dan een uur in m'n nieuwsticker. Waarom kan ik dat bericht niet lezen? Of misschien moet ik het omdraaien: waarom verschijnt er een bericht in m'n nieuwsticker dat er nog niet is?

[ Voor 7% gewijzigd door Ronald Koeman op 29-11-2003 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Ik dacht dat ik de waardeloze TU nu wel achter de rug had (na een stuk of 3 achter elkaar...). Vorm: -7/+2 en verder absoluut helemaal totaal niks :(
De vorm begint langzamerhand dramatische vormen aan te nemen. Ik denk dat ik er toch maar een weekje algemeen tussen plak (en eigenlijk probeer ik dat te vermijden...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 november 2003 @ 10:54:
Wie een oefenwedstrijd wil spelen tegen het gehavende B-elftal van Bad Clusters kan mij uitdagen (mag je zelfs thuisspelen B) ) 143305
Ik heb je uitgedaagd :*) , met een paar anderen dan.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2003 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

2 Korreweg Spor – Mighty Murmel
1 Sjorsie's tea – Egmond United
1 Graxies Unite – Toppers
2 FC P.P.S. – Amsterdam Uni
2 sport holland – GrahamFC
1 Pielewiepers – Vitoria Gamma
2 Team Boswar – BarCa-PlaYers
1 Knallers – Kepplor
2 F.C. FOPPIE - gehaktmolen
1 Virtual Winners - msl'

Bonuswedstrijd:
3 - 1 Hoedjevanpapi - Fiets 'em d'r in

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
Leuk z'n hardware crash, maar je vergeet wel iets daardoor:
2 - Korreweg Spor ? Mighty Murmel
2 - Sjorsie's tea ? Egmond United
1 - Graxies Unite ? Toppers
2 - FC P.P.S. ? Amsterdam Uni
2 - sport holland ? GrahamFC
1 - Pielewiepers ? Vitoria Gamma
2 - Team Boswar ? BarCa-PlaYers
1 - Knallers ? Kepplor
2 - F.C. FOPPIE - gehaktmolen
1 - Virtual Winners - msl'

Bonuswedstrijd:
Hoedjevanpapi - Fiets 'em d'r in 2-3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 Korreweg Spor – Mighty Murmel
1 Team Boswar – BarCa-PlaYers
1 Knallers – Kepplor
1 F.C. FOPPIE - gehaktmolen
1 Virtual Winners - msl'

Bonuswedstrijd:
Hoedjevanpapi - Fiets 'em d'r 4-1

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2003 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
1 Knallers – Kepplor
1 Virtual Winners - msl'

Bonuswedstrijd:
1 - 3 Hoedjevanpapi - Fiets 'em d'r in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
2 Korreweg Spor – Mighty Murmel
3 Sjorsie's tea – Egmond United
1 FC P.P.S. – Amsterdam Uni
1 Knallers – Kepplor
1 Virtual Winners - msl'

Bonuswedstrijd:
2 - 3 Hoedjevanpapier's XI - Fiets 'em d'r in

[ Voor 8% gewijzigd door Ronald Koeman op 29-11-2003 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huh?? Ik heb vanavond heel goedkoop een keepertje gekocht, 57k ervoor betaald (voor de mensen die het willen weten: hoog-redelijk) en deze speler is gewoon in m'n spelerslijst gezet en ik ben gewoon de eigenaar, maar wat zag ik net in m'n hattrick box staan:

WAWO heeft 59 000 Euro geboden voor Peter Frei en nam de leiding bij het bieden.

Toch wel heel vreemd zeg, wordt dit nou nog teruggedraaid en ben ik gewoon een mazzelaar? :P Iemand dit ooit meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dreamtheater schreef op 29 november 2003 @ 17:48:
Ik dacht dat ik de waardeloze TU nu wel achter de rug had (na een stuk of 3 achter elkaar...). Vorm: -7/+2 en verder absoluut helemaal totaal niks :(
De vorm begint langzamerhand dramatische vormen aan te nemen. Ik denk dat ik er toch maar een weekje algemeen tussen plak (en eigenlijk probeer ik dat te vermijden...)
Zelfde verhaal hier :((( maar 1 speler in vorm toegenomen en die ben ik aan het verkopen.. Ik weet zelfs niet meer zeker of ik zondag wel PIC kan spelen ivm met mijn middenveld. Ik ga het misschien toch doen want ik speel tegen 'n zwak team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 Knallers – Kepplor
1 Virtual Winners - msl'

Bonuswedstrijd:
2 - 0 Hoedjevanpapi - Fiets 'em d'r in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 Knallers – Kepplor
1 Virtual Winners - msl'

Bonuswedstrijd:
3 - 0 Hoedjevanpapi - Fiets 'em d'r in

zelfde als thije maja zo d8 ik er ook over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-09 13:18
Trainingsupdate kon er mee door, vorm +4/-5, wel 3 basisspelers omlaag in vorm en een middenvelder die al vijf weken in slechte vorm verkeert :( Het positieve is dat mijn 17 jarige aanvaller naar excellent is gegaan :)

3 FC P.P.S. – Amsterdam Uni
1 sport holland – GrahamFC
1 Knallers – Kepplor
3 F.C. FOPPIE - gehaktmolen
1 Virtual Winners - msl'

Bonuswedstrijd:
3-1 Hoedjevanpapier's XI - Fiets 'em d'r in

Don't waste your time or time will waste you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 november 2003 @ 17:49:
[...]

Ik heb je uitgedaagd :*) , met een paar anderen dan.
Sorry, heb al een andere uitdaging aangenomen. Het wordt tijd dat de GoT-cup weer begint, want dan hoef je geen moeite te doen om een oefenwedstrijd te regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Verwijderd schreef op 29 november 2003 @ 21:08:
Huh?? Ik heb vanavond heel goedkoop een keepertje gekocht, 57k ervoor betaald (voor de mensen die het willen weten: hoog-redelijk) en deze speler is gewoon in m'n spelerslijst gezet en ik ben gewoon de eigenaar, maar wat zag ik net in m'n hattrick box staan:

WAWO heeft 59 000 Euro geboden voor Peter Frei en nam de leiding bij het bieden.

Toch wel heel vreemd zeg, wordt dit nou nog teruggedraaid en ben ik gewoon een mazzelaar? :P Iemand dit ooit meegemaakt?
Vreemd, dus die ander heeft geboden toen de speler al aan jou was toegewezen, nét te laat, en jij krijgt nog een bericht dat je overboden bent! Als het zo gegaan is heb je behoorlijk mazzel gehad ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
De verdwenen fed

Het schijnt dat in een onbewaakt ogenblik ergens tussen donderdag- en vrijdagochtend er tijdelijk een Sinterklaas Federatie is geweest (zie fed lijst boven), deze is echter door de crash verdwenen ondanks zijn 33 leden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Hahah, mooi verhaal. De Fed is al naar Spanje toe.

Wie wil er nog een wedstrijd woensdag tegen me spelen? Zie id onder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Ja mij best. Wat dacht je van zondag, mag jij thuis spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Heerlijk, mijn 18-jarige pull die kijkt al weer verveeld voor zich uit, zittend in de VIP box (waarom dat nou, dat heeft ie niet verdiend). Zijn gloriedagen zijn duidelijk voorbij.

18 jaar, en dan al je toekomst verprutsts... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hein Verhoeff
50 000 Euro, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak

nou hopelijk brengt het wat geld op :D wel weer jammer dat ik m met me stomme kop om half 10 in de ochtend te koop heb gezet :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een clown gepulled, die beter was dan me oude clown.

Edwin van Hoften (21453408)
17 jaar, redelijk vorm, gezond
Een populair persoon, die kalm is en oprecht.
Heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.

Nationaliteit: Nederland
Vastgestelde waarde: 39 000 Euro
Loon: 680 Euro/week
Eigenaar: Bad Clusters
Waarschuwingen: 0

Nou heb ik gelezen (hattrix-files) dat als je meer dan 1 speler hebt die het hoogste leiderschap heeft, problemen kunnen ontstaan (tenzij ze allemaal populair zijn). Is dat inderdaad het geval? Want ik heb nog een aangename speler die ook goed leiderschap heeft.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.