Helaas had ik er maar 9 gemaakt.Gilly schreef op 14 november 2003 @ 20:11:
[...]
Dat worden er dus de volgende keer 88
Bennie check de naam van dit forum, check je eigen inbreng, dan ff schudden en dan pas commentaar geven.
TRA dep richting LHBP

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Helaas had ik er maar 9 gemaakt.Gilly schreef op 14 november 2003 @ 20:11:
[...]
Bennie check de naam van dit forum, check je eigen inbreng, dan ff schudden en dan pas commentaar geven.
Verwijderd
Jaa! De 1e afbeelding van m`n KLM 767 paint op GoTGilly schreef op 14 november 2003 @ 20:17:
[...]
Helaas had ik er maar 9 gemaakt.
TRA dep richting LHBP
Verwijderd
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Ik zou in elk geval een laptop nemen met een GeForce kaart....Verwijderd schreef op 14 november 2003 @ 20:39:
yo, allen
ik ben nog steeds niet uit mijn kies-een-laptop-dilemma..
probeer er een te zoeken die fs2004 +zwaar scenery goed moet kunnen draaien..
ik kom toch weer uit bij dell:
Inspiron 8600 Centrino Performance
1MB on-die L2 cache
Uitgerust met Microsoft® Windows® XP operating system
400Mhz Front Side Bus
Touchpad & pointing stick
Geintegreerde 10/100 netwerkkaart en 56k/V92 modem
Video Memory Minimal - 32Mb DDR Video SDRAM
One type II PC Card slots
AC Adapter
Ports: Parallel, Serial, VGA, S-video out, 2x USB 2.0 , IR (IrDa v.1.1), IEEE 1394
High quality audio system with built-in speakers
Lithium Ion 9 cell battery pack
Norton AntiVirus 2003 (90 days free updates
hoe zou dit werken? en hoeveel verschil maakt et als ik die laptop op tv aansluit tussen een
1280x800 of
1680x1050 resolutie beeldscherm? of heeft de resolutie niks met de tv-out kwaliteit te maken maar alleen met de grafische kaart?
Verwijderd
Om het even kort te zeggen: ik denk dat ik hier al heeeeeeeeel wat meer posts heb dan jijJochem schreef op 14 november 2003 @ 20:10:
ja en Martinair321 hoe lang post je nou al... Je weet toch van airliners.net dat je de link die boven de foto staat moet posten... tjonge tjonge.. (dit is in het kader van 'ruzie')
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2003 21:14 ]
http://www.airliners.net/open.file/457352/L/Verwijderd schreef op 14 november 2003 @ 21:11:
[...]
Om het even kort te zeggen: ik denk dat ik hier al heeeeeeeeel wat meer posts heb dan jij
En dat van airliners.net -> dan krijg je een rood kruisje(weet je toch wel
)
Maargoed op special verzoek van jou dan toch het linkje:
[afbeelding]
Verwijderd
deze heeft een Geforce.. (en dat is volgens mij wel een goede?)Ye Greate'96 schreef op 14 november 2003 @ 21:02:
[...]
Ik zou in elk geval een laptop nemen met een GeForce kaart....
Nogmaals, probeer is de volgende vraag te beantwoordenDutchCommando schreef op 14 november 2003 @ 18:12:
[...]
Ik begrijp het wel hoor (tenminste 360/4 WP lijkt mevliegen dan he, niet daarnaar kijken
) maar soms heb ik persoonlijk het gevoel dat het makkelijker zou kunnen. Ik zeg niet dat het moet...
[ Voor 6% gewijzigd door ND863 op 14-11-2003 21:33 ]
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Waarom, brrrr, das inderdaad een moeilijke vraag.ND schreef op 14 november 2003 @ 21:33:
[...]
Waarom denk jij dat ATC je zo'n instructie opgeeft ipv een vector instructie?
[ Voor 3% gewijzigd door DutchCommando op 14-11-2003 21:44 ]
Onthoud t volgende, u vliegt met FMC (zonder fmc is het mikken met met je ND), jij zet je FMC op LEGS page, en type bv WP360/5 en pleurt hem in je LEGS page bovenaan. Dat zijn 9 klikken in 13 secondes.DutchCommando schreef op 14 november 2003 @ 21:44:
[...]
Waarom, brrrr, das inderdaad een moeilijke vraag.
- Uiteraard omdat hij je daar heen wil sturen![]()
- Misschien voor separatie van vliegtuigen, ieder vliegtuig richting SPL kan voor ongelukken zorgen?
Nja, eigenlijk zit ik nu maar wat te gokken. Ik heb geen idee. Lighten me up!
[ Voor 17% gewijzigd door ND863 op 14-11-2003 22:06 ]
Omdat het daarmee nog duidelijker is! Dank je welND schreef op 14 november 2003 @ 21:58:
[...]
* Nd vraagt zich telkens af waarom ie altijd zo lang verhaal typt terwijl t ook met 5 regels kan![]()
Een knokploeg tegen deze Nederlands leraren is zo geregeld!ND schreef op 14 november 2003 @ 21:58:
[...]
Als er mensen zijn die graag willen afzeiken of dit stukje nou wel of niet klopt en/of dat er foute gramatica in zit en/of spellingsfouten kunnen de pot op, corrigeren en/of aanmerkingen zijn welkom, afzeiken doen we maar op de wc
[ Voor 44% gewijzigd door DutchCommando op 14-11-2003 22:08 ]
Verwijderd
Lijken die lampen nou zo groot of? Normaal zijn ze toch wel iets kleiner dacht ik zo
[ Voor 10% gewijzigd door DutchCommando op 14-11-2003 22:40 ]
Das mooi dan Low Flie!Verwijderd schreef op 14 november 2003 @ 22:37:
Ik ben dan wel geen Gilly, maar ik ga toch antwoorden Norfi.
Ja het werkt Norfi, geen problemen mee. Gewoon een alias Norfi.
NoFi, maar wat wil je hier nu mee zeggen? Ik loop al mee vanaf deel 1 van dit topic, dus als je bedoeld dat ik geen recht van spreken heb hier lijkt me dat een beetje stug. Bedoel je dat niet; "clear me up Gilly"Gilly schreef op 14 november 2003 @ 20:11:
[...]
[ Voor 22% gewijzigd door bennierex op 14-11-2003 22:48 ]
Deel 1 of niet, dat maakt me niet zoveel uit.bennierex schreef op 14 november 2003 @ 22:43:
[...]
NoFi, maar wat wil je hier nu mee zeggen? Ik loop al mee vanaf deel 1 van dit topic, dus als je bedoeld dat ik geen recht van spreken heb hier lijkt me dat een beetje stug. Bedoel je dat niet; "clear me up Gilly"
Ik bedoelde die opmerking trouwens niet vijandlijk ofzo hoor... men mag me er ook gewoon vriendelijk op wijzen dat ik het mis heb
[ Voor 3% gewijzigd door Ensinker op 14-11-2003 22:58 ]
Ik heb ook genoeg pics gepost en genoeg mensen geholpen als ze er niet uitkwamen. Nu niet zo uit de hoogte gaan doen, want daar word ik noch warm noch koud van. Maar ik zal wel iets verkeerds hebben gedaan ofzo, want een vriendelijke sfeer zie ik hier op het moment niet echt.Gilly schreef op 14 november 2003 @ 22:54:
[...]
Deel 1 of niet, dat maakt me niet zoveel uit.
Sommige houden een onderdeel van dit forum hoog door pics te posten. Bijna iedereen verrekt dat.
Dan vind ik het jammer dat de mensen die het wel doen commentaar krijgen.
En er is niks onvriendelijks aan, ik ben niet zo van "komma lul verhalen"
Nu dit dreigt uit te lopen op een "elkaar niet helemaal begrijpen scenario" stoppen we ermee ja.bennierex schreef op 14 november 2003 @ 23:10:
[...]
Ik heb ook genoeg pics gepost en genoeg mensen geholpen als ze er niet uitkwamen. Nu niet zo uit de hoogte gaan doen, want daar word ik noch warm noch koud van. Maar ik zal wel iets verkeerds hebben gedaan ofzo, want een vriendelijke sfeer zie ik hier op het moment niet echt.
Verder wil ik er eigenlijk geen woorden aan vuil maken, maar gewoon kennis, ervaring en pics delen hier zoals de bedoeling is...
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2003 19:26 ]
[ Voor 72% gewijzigd door BamSlam_ op 15-11-2003 20:28 ]
[ Voor 30% gewijzigd door Badtothebone op 15-11-2003 20:30 . Reden: link met 2de deel van de landing ]
https://valid.x86.fr/xhfd5e
Verwijderd
Hulde, thanks! Waar heb je die vandaan? Is er een DVD van ofzo?
[ Voor 10% gewijzigd door BamSlam_ op 15-11-2003 20:38 ]
Het zijn 2 DVD's van elk 2 1/2 uur langSlambam_ schreef op 15 november 2003 @ 20:36:
[...]
Hulde, thanks! Waar heb je die vandaan? Is er een DVD van ofzo?
https://valid.x86.fr/xhfd5e
ITVV die mannen maken toch altijd wel erg mooie movies, als je dat vergelijkt met de andere.Badtothebone schreef op 15 november 2003 @ 20:42:
[...]
Het zijn 2 DVD's van elk 2 1/2 uur lang2 volledig vluchten Londen --> New York en New York --> Londen met een leuke voorstukje.
Ik ga natuurlijk alleen wat highlights posten als je de volledig DVD wil dan moet je hier heen gaan http://www.itvv.co.uk
Verwijderd
Ik heb ditzelfde al eerder gedaan met de FFX 738 en hetzelfde PMDG panel. Probleem was dat ik was issues had met betrekking tot contact points, nosewheel steering. Zou jij eens kunnen kijken hoe je PMDG met de FFX models goed kan mergen? Tot die tijd zal ik je huidige merge gebruiken want als ik me goed herriner heeft de Ariane 737NG 20.000 polygons minder dan de PMDGVerwijderd schreef op 15 november 2003 @ 19:26:
Nu had ik volgens mij al een aantal keren de vraag voorbij zien komen hoe nu de Ariane B738 te mergen met de PMDG NG. Vandaag maar eens geprobeerd met een simpele alias. Werkt op zich wel, maar dan moet je wel continu 'invalid user ID'-foutmeldingen weg klikken, en das nie zo handigDus dan maar even verder zoeken wat dit probleem kan veroorzaken. Wat blijkt nu, je moet de airfile van de Ariane hernoemen naar B737-700.air of gewoon de airfile van de PMDG gebruiken (wat mijn voorkeur zou hebben, gezien het nerveuze gedrag van de Ariane airfile). Daarnaast nog even in je 'aircraft.cfg' de simline veranderen in sim=B737-700 et voilá, weg zijn de 'invalid user ID's'!
![]()
Ik heb een simpele merge nu gemaakt met de Ariane waar ik puur modelgerelateerde zaken (zoals contact points, fx, weight&balance) heb laten zitten in de Ariane aircraft.cfg, maar de vliegkarakteristieken juist van de PMDG B73G heb overgenomen. Wat je dan dus hebt is een B737-700 qua vliegeigenschappen en een B737-800 als model. Voor mij op zich goed genoeg, maar als iemand de merge kan uitbreiden met de vliegkarakteristieken van een B738, dan hoor ik dat graag!![]()
Download hier de aircraft.cfg!
[afbeelding]
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2003 22:44 ]
Verwijderd
Is simpelVerwijderd schreef op 15 november 2003 @ 20:06:
Ik heb sinds een paar dagen opeens een foutmelding als ik FS2004 opstart:
SCENERY.CFG file error. Local scenery directory (Addon Scenery/SCENERY) in scenery Area.038 not found. CLick OK to continue.
Zomaar, opeens... Ik heb FS2004 nog maar twee weken geleden gekocht en ginstalleerd. De ENIGE add-on die ik heb is de FSD Porter. Deze foutmelding kreeg ik toen ik die Porter al een tijdje gebruikte. Het veranderen van de default flight (ander vlieguit gop een totaal ander airfield) helpt ook niet, dus daar ligt het niet aan.
Weet iemand hoe ik dut SIMPEL kan oplossen...? Of zit er niets anders op dan alles weer opnieuw te installeren...? (Met de kans dat ik over een week weer die melding krijg...)
Iemand enig idee hoe dit soweiso kan komen? Ik vind het vreemd omdat ik helemaal geen add-ons verder heb...
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2003 21:58 ]
Verwijderd
Hmm, weight and balance is inderdaad een wat lastig stukje. Zat je op max weight? Getest heb ik hem namelijk alleen met een lage fuelload. Ik kiek er nog wel even naar.Verwijderd schreef op 15 november 2003 @ 21:40:
[...]
Ik heb ditzelfde al eerder gedaan met de FFX 738 en hetzelfde PMDG panel. Probleem was dat ik was issues had met betrekking tot contact points, nosewheel steering. Zou jij eens kunnen kijken hoe je PMDG met de FFX models goed kan mergen? Tot die tijd zal ik je huidige merge gebruiken want als ik me goed herriner heeft de Ariane 737NG 20.000 polygons minder dan de PMDGCorrect me if i`m wrong
![]()
Thanks for the effort!
EDIT: Heb hem even getest, zonder succes helaas![]()
![]()
Als ik gas geef gaat hij tussen de 10 en 20 knots op z´n staart rijden, zoals een tailslide bij take-off en hij bankt niet lekker naar links![]()
Of ik doe iets fout of jijNogmaals bedankt voor de moeite hè
OMGVerwijderd schreef op 15 november 2003 @ 22:58:
[...]
Hmm, weight and balance is inderdaad een wat lastig stukje. Zat je op max weight? Getest heb ik hem namelijk alleen met een lage fuelload. Ik kiek er nog wel even naar.
Wat betreft die FFX merge, ik heb net deze in elkaar gezet. Testflight rond Nice ging prima, was echter wel weer licht beladen
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Dit zijn de nieuwe kleuren van Ryanair, 'k moet zeggen dat ze er zo wel op vooruit gaan, maar dat is natuurlijk persoonlijk. De kist is van FlightFX, een FS groep die ook een MD80 en een DC10 hebben gemaaktBolk schreef op 15 november 2003 @ 23:07:
[...]
OMGWat een kist. *verliefd is*. Is deze te halen bij FFX? Wat is dat eik? ken wel FFG.
Verwijderd
Hé, perfect: dat was het inderdaad! Bedankt!Verwijderd schreef op 15 november 2003 @ 21:44:
[...]Is simpelScenery area 38 is de default addon scenery map die in je FS9 hoofdmap staat. Het is de volgende structuur:
Program Files/Microsoft Games/FS9/Addon Scenery. In deze map bevinden zich na de installatie een "Texture" en "Scenery" map. Je hebt deze hoogstwaarschijnlijk verwijderd. Wat je kan doen is weer een texture en scenery map in de addon scenery map zetten, of Area 38 even verwijderen uit de scenery library in FS(kan je vinden onder settings->scenery library->Area 38 selecteren, en op delete area drukken. Maak je niet druk, er is niks ergs aan de hand
[ Voor 11% gewijzigd door Bolk op 16-11-2003 02:02 ]
Verwijderd
Wat ik heb gedaan gister is de aircraft.cfg van jouw in de Ariane B737-800 map gedaan, de 737-700.air file van de PMDG er heen gekopieerd (uiteraard 1e verwijderd/gebackupt) en de panel en sound een alias gegeven. Als ik iets fout doe wat installatie betreft moet je het zeggen heurVerwijderd schreef op 15 november 2003 @ 22:58:
[...]
Hmm, weight and balance is inderdaad een wat lastig stukje. Zat je op max weight? Getest heb ik hem namelijk alleen met een lage fuelload. Ik kiek er nog wel even naar.
Wat betreft die FFX merge, ik heb net deze in elkaar gezet. Testflight rond Nice ging prima, was echter wel weer licht beladen
[afbeelding]
[afbeelding]
PMDG SU2 is "onderweg"rdluca schreef op 15 november 2003 @ 23:49:
Nu wil ik helemaal dat PMDG met SU2 gaat opschietenIk ben meer van de -700
laten we maar zeggen.
Ik moet zeggen dat het een indrukwekkende lijst isGilly schreef op 16 november 2003 @ 11:45:
[...]
PMDG SU2 is "onderweg"
http://forums.avsim.net/d...&topic_id=24371&mode=full
Dat wordt SU2 uitkomen als ik midden in mn tentamens zitrdluca schreef op 16 november 2003 @ 12:03:
[...]
Ik moet zeggen dat het een indrukwekkende lijst isNu maar hopen dat zijn HD niet crasht
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
Ik offer me wel volledig vrijwillig en belangeloos op om je gedurende de tentamenperiode alvast aan SU2 te laten wennenrellehenk schreef op 16 november 2003 @ 12:06:
[...]
Dat wordt SU2 uitkomen als ik midden in mn tentamens zit
Wacht maar tot 3 december
Verwijderd
Ik had er gister nog problemen mee. Ik klikte op VNAV en de FMC begon "UNABLE CRZ ALT" te huilen terwijl ik het probleem nergens heb kunnen vinden. Ik ben al tegen meerdere bugs aangelopen. Ben ook al meerdere keeren neergegaan nadat de autopilot zijn eigen leventje begon te leiden na een touch and goVerwijderd schreef op 16 november 2003 @ 12:42:
Er waren ook veel issues opgelost m.b.t. VNAV, maar daar heb ik nooit last van gehad, omdat ik het nauwelijks gebruik
Verwijderd
Verwijderd
Panel ziet er niet echt lekker uitVerwijderd schreef op 16 november 2003 @ 15:12:
http://www.aviograsf.com/ , al bekent?
Deze gasten zijn een A340 aan het maken, hopelijk beter als de PSS.
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
[ Voor 3% gewijzigd door bennierex op 16-11-2003 18:19 ]
Iniedergeval andere models uiteraad, 800, 900, BBJ en Mil.bennierex schreef op 16 november 2003 @ 18:18:
Mooie pics Gilly en Deniem
Enneh, weet er ook iemand wat PMDG nu eigenlijk wil gaan doen mbt het 800/900 model? Is dat enkel 2 nieuwe modellen met andere air-files en dergelijke, of gaan ze ook nog dingen in de cockpit veranderen? Ze zeggen zelf dat de 800/900 andere systemen heeft, maar da's nogal bullshit vind ik.
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Met de SU2 ben ik al tevreden (mits die geen nieuwe bugs introduceert natuurlijk). TCAS is leuk, maar als ze hiervoor nogeens de volle mep aan $$ vragen dan zou dat wel jammer zijn natuurlijk. iig eerst maar eens kijken wat SU2 ons brengt.Gilly schreef op 16 november 2003 @ 18:31:
[...]
Iniedergeval andere models uiteraad, 800, 900, BBJ en Mil.
Verder zou TCAS erbij komen in het panel, wat er verder voor de cokpit nog te doen is zou ik ook niet weten. Als SU2 is doorgevoerd is het al de meest complete kist "ooit" maar ze hadden het over meer systems, maar welk ....
Als je nou gaten maakt in je MCP panel, dan plaats ik de displays en electronica erinnealzie schreef op 16 november 2003 @ 19:40:
Nofri, wat bedoelde je nou psies over die MCP ??
Ik wou trouwens ff wat pics voor jullie schieten, maar kan mn printje niet vinden![]()
heb wel ff mn frontje gefotografeerd
[afbeelding]
[ Voor 10% gewijzigd door ND863 op 16-11-2003 19:45 ]
Welke provider heb je? De meeste hebben toch wel iets van 25Mb webspace voor je.Blackhole schreef op 16 november 2003 @ 18:35:
jammer dat ik geen UPLOAD plekje ergens heb want ik heb er al een paar mooie af
sgoetND schreef op 16 november 2003 @ 19:44:
[...]
Als je nou gaten maakt in je MCP panel, dan plaats ik de displays en electronica erinEn over de rotary switches > ik denk dat ze apart laat decoden door een kleinere microcontrollertje (zoals de Atmel Tiny's)
de PFD van de A340 van Avia nogwat valt me wat tegenDaar mogen ze van mij nog wel wat aandacht aan besteden voor ze em releasen.
offtopic :nealzie schreef op 16 november 2003 @ 20:10:
[...]
sgoet
maarre, ik heb dus die printjes liggen.. die zijn zwart met transparante lettertjes dus... maar atm heb ik switches genomen die je naar links of naar rechts houd, ipv draaiknoppen... draaiknoppen kon ik echt nergens vindenalleen bij conrad, maar ik ga geen 7 euro per knop neer leggen
+ vertical speedND schreef op 16 november 2003 @ 20:30:
[...]
offtopic :
In principe heb je er maar 3 nodig. ALT Select, Speed Select en Heading Select. Ik zit nu ook weer te denken of een potentio meter als alternatief te gebruiken want de AVR heeft al 8 ADC inputs aan boord. 3 mogelijkheden dus : regelbare weerstand, rotary switch a 7 euro, of een draai/selectie knop + controller a 5 euro. Kan je dus net zogoed die van 7 euro halen zonder gezeik
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Verwijderd
alt+print screen neemt een screenshot van alleen het window dat je open hebt staan...Bolk schreef op 16 november 2003 @ 22:50:
FF een vraagje tussendoor. Ik heb 2 monitoren. De ene speel ik FS op en de andere heb ik voor mijn charts. Is er een proggie zoals screenshooter of Fsscreen dat alleen pics kan maken van mijn primaire monitor?
Verwijderd
Zonder dollen, daar woon ikIllegal_Alien schreef op 16 november 2003 @ 21:08:
Pogin tot een Vlucht Amsterdan - Rotterdam
Slecht einde:
rellehenk schreef op 17 november 2003 @ 12:29:
Nofri, iets voor jou
http://www.wcm.at/forum/s...3c442b452&threadid=116592
PMDG 747-400
[ Voor 6% gewijzigd door ND863 op 17-11-2003 12:33 ]
Verwijderd
Verwijderd
Dan maar ook vanuit mijn plekkie gezien;Verwijderd schreef op 17 november 2003 @ 22:08:
Met rico net LDZA-EHAM gedaan in 2 Privatair's B737BBJ
NEDEL2C NEDEL M19 MUREG UM19 GRZ UL604 BIGGE T281 NORKU
Goede ATC, geen probs met servers een arrival in de spits.![]()
![]()
Was gaaf Rico
'nuff said.
Verwijderd
Zoals FlyHigh al zei, CTRL-BREAK is de beste manier om FS af te sluiten, met alt-F4 gaat FS proberen je instellingen op te slaan, als er een iets minder goed geprogrammeerd onderdeeltje in je FS zit (gauge of zoiets) kan FS vastlopen...Verwijderd schreef op 17 november 2003 @ 16:48:
Hebben meer mensen dit probleem wel eens gehad? Of heeft iemand een oplossing?
Als ik FS9 met AL-F4 afsluit en dan op enter druk als ik wordt gevraagd of ik het wel zeker weet, dat windows eruit klapt en je pc opnieuw start? Vervolgens is FS met geen mogelijkheid meer op te starten en werkt pas nadag windows opnieuw is geinstalleerd....... iemand een oplossing?
Verwijderd
Verwijderd
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
was dat nou online of offline? omdat je steeds beweerd dat er alléén problemen online komenVerwijderd schreef op 18 november 2003 @ 03:42:
Grmbl...
Dat bedoel ik dus....ben ik even lekker onderweg van RCTP (Taipei) naar ZSSS (Shanghai) met mn kist vol Indiërs....zegtie inene weer dattie ground textures moet laden....om op 11% te blijven steken, en vervolgens erin te stikken...
![]()
Nja, de plaatjes van het begin dan maar, en eentje van een andere vlucht die vandeweek ook al niet verder meer wou...![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Verwijderd
Als alles legaal is de update hoogst waarschijnlijk voor een FS versie gemaakt die jij niet meer hebt of zo ? FS2002?? Kun je oplossen door bijvoorbeeld het 'proggie 'FS2002_IS_HERE.exe' af te halen als FS2004 update op de visual flight website <<zit in de toolkit voor FS2004...Blackhole schreef op 18 november 2003 @ 10:17:
Ik dacht he he eindelijk weer eens een leuk vluchtje plannen en gaan vliegen.
Dus ik dacht van Madeira naar Madrid of zo.
Maar ik heb zo braaf ik kon even die Madeira update van het Internet getrokken.
Maar nu wil dat ding heel Madeira niet installeren.
Omdat het even zegt dat hij geen FS kan vinden.![]()
[afbeelding]
Staat voor 10 gig aan FS op maar meneer kan hem niet vinden
Wat nu ?
iemand die het probleem voor mijn kan oplossen .
Ik weet niet hoe klein jouw handjes zijn, maar er zit ook rechts op je toetsenbord een CTRL toets...??Verwijderd schreef op 18 november 2003 @ 02:12:
Ctrl-C werkt anders ook wel prima....
en dat kan met één hand...
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2003 11:49 ]
Heb je toevallig niet de vervangende railroad textures van avsim installed?Verwijderd schreef op 18 november 2003 @ 03:42:
zegtie inene weer dattie ground textures moet laden....om op 11% te blijven steken, en vervolgens erin te stikken...
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Verwijderd
Ah, Thanks....achappey schreef op 18 november 2003 @ 12:32:
[...]
Heb je toevallig niet de vervangende railroad textures van avsim installed?
If so, deinstalleren maar, die troep veroorzaakte bij mij ook soortgelijke crashes....
Laten we zeggen dat jij alleen kwaliteits modellen gebruiktVerwijderd schreef op 18 november 2003 @ 12:59:
(niet zoveel als Frank_O en Achappey, maar toch, het is wel leuk).
Verwijderd
Wat dacht je van deze?ND schreef op 18 november 2003 @ 16:01:
REQUEST : Heeft iemand voor mij goeie kwaliteits pics van de Primary Flight Display van de McDonall Douglass MD-11 vliegtuig?
Zeg halo ik ben nietVerwijderd schreef op 18 november 2003 @ 16:06:
[...]
Wat dacht je van deze?
http://www.airliners.net/open.file/457669/L/
http://www.airliners.net/open.file/456280/L/
http://www.airliners.net/open.file/451216/L/
http://www.airliners.net/open.file/447379/L/
http://www.airliners.net/open.file/356616/L/
http://www.airliners.net/open.file/353801/L/
Staan d'r nog wel meer, maar om nou heel airliners.net te gaan linken...
[ Voor 9% gewijzigd door ND863 op 18-11-2003 16:25 ]
wou 'em gewoon ff pestenVerwijderd schreef op 18 november 2003 @ 11:26:
Kom op Niels, eerst goed kijken.
Wat ziet u op de achtergrond? Juist, vet veel AI..........![]()
![]()
Nu aan jou de vraag: Online of offline?
[ Voor 11% gewijzigd door nealzie op 18-11-2003 16:39 ]
Verwijderd
Probeer je behulpzaam te zijn krijg je zo'n reactie....ND schreef op 18 november 2003 @ 16:23:
[...]
Zeg halo ik ben nietofzo hoor
![]()
Noem jij dit goede kwaliteit pics van de PFD van een MD11?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq