Er is in onze woning nog wat galm, wat ik probeer te dempen. Ben nu bezig met een hobby projectje, waarbij ik mijn oude piano ombouw tot meubel.
Nu heeft de piano achter het klankbord, dus gericht tegen de muur, een behoorlijke holle ruimte. Ik overweeg om hier geluidsabsorberend materiaal in te plaatsen. Echter kan dit überhaupt een geluidsabsorberend effect hebben, als dit materiaal wordt ingekapseld door hout en zelfs een ijzeren frame? Aan de achterzijde kan ik het wel afwerken met een doek dat geluidsgolven doorlaat, maar de afstand tussen de muur en de piano is slechts drie centimeter.
Nu heeft de piano achter het klankbord, dus gericht tegen de muur, een behoorlijke holle ruimte. Ik overweeg om hier geluidsabsorberend materiaal in te plaatsen. Echter kan dit überhaupt een geluidsabsorberend effect hebben, als dit materiaal wordt ingekapseld door hout en zelfs een ijzeren frame? Aan de achterzijde kan ik het wel afwerken met een doek dat geluidsgolven doorlaat, maar de afstand tussen de muur en de piano is slechts drie centimeter.
:strip_exif()/f/image/BRPCZpIYLg8IBp7minv55k8z.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/gNN3Jddl0oRopPQUoY4HQawp.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xzZVag7SaWevYzR6P0HcWZVO.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UUIgn81ecNp0UKWeVjvbPhRY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/I2bopssDMPdNSzpb3mKlUB83.jpg?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/JNnVvGyE3Yb37eTOTeqF0ups.jpg?f=fotoalbum_medium)
:strip_exif()/f/image/gAojOoU6j61lRZyhSBXm7Z42.jpg?f=fotoalbum_medium)
:strip_exif()/f/image/tjmqBAzRrhIID56m8Sd1VqNW.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/aEJaeJxSFkLKTPbdkCiL36sO.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hl5X5RrUKxWSVcQx0RcgtohL.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/G3rdRQStsKGUhSlhE6LbeLxO.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/6JA3wYteyZbohKRz5ijhfPCF.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/oAE84MCbLa438ZpfMR7JXGF2.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/jqRZ4KIE5k3MrgCwzGelAFh1.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/QFlRCd3pW72zeotb5l2n1PrL.png?f=fotoalbum_large)