Ik heb pas een nieuwe computer gekocht, en deze is totaal zwart. (toestenbord muis en boxjes ook) Alleen mijn monitor is wit.
Dus kwam mijn moeder er laatst mee aan, dat ze wel voor sinterklaas een beeldscherm voor mij wil kopen.
Ik zat zelf dus te denken aan een CRT
Natuurlijk zwart.
en 19" of 21".
Ik heb al wel wat site's af gezocht, maar kon nog vrij weinig vinden. Vooral de zwarte monitoren zijn moeilijk te vinden.
Kan iemand mij wat aanbevelen kwa specificaties, ik wil er voornamelijk mee gamen. Dus daar moet het wel voor geschikt zijn.
Het liefst heb ik een 21", maar 19" suggesties zijn altijd welkom. Een site waar ik het vandaan moet halen zou ook mooi meegenomen zijn.
Mijn budget bedraagd 300 tot 500 euro (mag ietsje meer zijn).
Bij voorbaad dank,
edit:
het liefst met zo'n vlakke beeldbuis (Flatron)
Dus kwam mijn moeder er laatst mee aan, dat ze wel voor sinterklaas een beeldscherm voor mij wil kopen.
Ik zat zelf dus te denken aan een CRT
Natuurlijk zwart.
en 19" of 21".
Ik heb al wel wat site's af gezocht, maar kon nog vrij weinig vinden. Vooral de zwarte monitoren zijn moeilijk te vinden.
Kan iemand mij wat aanbevelen kwa specificaties, ik wil er voornamelijk mee gamen. Dus daar moet het wel voor geschikt zijn.
Het liefst heb ik een 21", maar 19" suggesties zijn altijd welkom. Een site waar ik het vandaan moet halen zou ook mooi meegenomen zijn.
Mijn budget bedraagd 300 tot 500 euro (mag ietsje meer zijn).
Bij voorbaad dank,
edit:
het liefst met zo'n vlakke beeldbuis (Flatron)
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2003 22:45 ]