Laats heb ik een LG Flatron 915FT+ 19" om laten ruilen door LG, omdat ik last had van een onstabiel beeld. Mijn beeld krimpte soms plotseling in, bleef vervolgens eventjes erg klein, en sprong dan weer terug naar de oorspronkelijk grootte of naar een abnormale grootte om vervolgens op zwart te slaan. Het beeld werd ook een stuk lichter tijdens en na het krimpen, alsof de brightness ineens heel hoog werd gezet. Dit laatste verdween overigens weer na het oprekken.
Ik dacht dat mijn probleem opgelost zou zijn door de monitor om te ruilen, de omgeruilde monitor deed het ruim twee dagen zonder problemen, maar tot mijn grote verbazing heeft de omgeruilde monitor nu exact hetzelfde probleem. Inkrimpen met brightness verhoging, weer uitrekken en soms op zwart slaan na een abnormale uitrekking.
Zelf dacht ik aan mijn videokaart, maar dit lijkt me niet heel erg waarschijnlijk, omdat de monitor op een andere PC precies dezelfde problemen heeft en omdat veranderingen van beeldgrootte zelden tot nooit aan een videokaart liggen (zo heb ik me laten vertellen).
Wat zou dit nou kunnen zijn?
-Windows XP Professional
-GeForce4 Ti 4200 64MB (Detonator 40.72)
-Resolutie: 1024x768, 32-Bit
-Beeldverversing: 100Hz
-Aansluiting: DSUB
Ik dacht dat mijn probleem opgelost zou zijn door de monitor om te ruilen, de omgeruilde monitor deed het ruim twee dagen zonder problemen, maar tot mijn grote verbazing heeft de omgeruilde monitor nu exact hetzelfde probleem. Inkrimpen met brightness verhoging, weer uitrekken en soms op zwart slaan na een abnormale uitrekking.
Zelf dacht ik aan mijn videokaart, maar dit lijkt me niet heel erg waarschijnlijk, omdat de monitor op een andere PC precies dezelfde problemen heeft en omdat veranderingen van beeldgrootte zelden tot nooit aan een videokaart liggen (zo heb ik me laten vertellen).
Wat zou dit nou kunnen zijn?
-Windows XP Professional
-GeForce4 Ti 4200 64MB (Detonator 40.72)
-Resolutie: 1024x768, 32-Bit
-Beeldverversing: 100Hz
-Aansluiting: DSUB
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2003 15:57 ]