Welke merken, zwarte CRT

Pagina: 1
Acties:
  • 310 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• FunFactory
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-11-2025

FunFactory

Vroeger.....waren ze nog samen

Topicstarter
Ik ben op zoek naar beeldschermen, liefst geen TFT, die zwart zijn? Ik weet dat Dell een serie heeft. Ik kan hier pretty cheap aankomen, maar ik wil ff kijken of er nog meer/ betere te krijgen zijn.

Je kan hier beter niets zetten....

• Consiglieri
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-10-2025
eventjes off topic..

Kun jij ook cheap aan een 19" komen die enigzins fatsoenlijk is voor gamen (iets van 0.22 dp enzo)

• FunFactory

FunFactory

Topicstarter
Het gaat inderdaad om een 19", waar ik het over heb. Mail me...

• Wolfje666
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-12-2025

Wolfje666

Shooter fanatic

IBM heeft o.a. speciaal voor servers een zwarte serie CRT's.
Andere zijn inderdaad Dell en Compaq heeft een nieuwe serie in zwart uitgebracht.

De Mazda 323F Club Holland
vanVlietDesign - Fotografie en Webdesign

• FunFactory

FunFactory

Topicstarter
Wolfje666 schreef op 31 juli 2002 @ 22:38:
IBM heeft o.a. speciaal voor servers een zwarte serie CRT's.
Andere zijn inderdaad Dell en Compaq heeft een nieuwe serie in zwart uitgebracht.
Jeetje, das wel weinig zeg, niet al te veel keus.

Ik heb het trouwens over het DELL MONITOR 19" P992-type. Heeft er iemand hier ervaringen mee?

• Desolation Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-12-2023
De NEC Multiscan schermen zijn er ook in het zwart , en de beter modellen van Hyunday zijn antraciet met zwart .

Verwijderd

Ik heb de dell monitor 19" P991-type en deze monitor vind ik toch vrij goed. De kleuren zijn warm, en ik heb er niks op aan te merken. Alleen het is een groot en heftig ding

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Eizo heeft ook zwarte uitvoeringen. Ik heb zelf een Eizo L565-K, 17 inch, en ben er ERG tevreden over!

• Lennieboy83
  • Laatst online: 31-05-2024
FunFactory schreef op 02 augustus 2002 @ 00:30:
[...]

Jeetje, das wel weinig zeg, niet al te veel keus.

Ik heb het trouwens over het DELL MONITOR 19" P992-type. Heeft er iemand hier ervaringen mee?
Ik heb ook deze monitor alleen corr. het is de P991 die ik heb, het is een zeer goede monitor, voor een gemiddelde prijs heb je een goede monitor die ook nog eens uitgerust is met een Trinitron beeldbuis, als je deze monitor bij Mediamarkt aanschaft pas dan op dat je niet de M991 meekrijgt want dat is mij dus overkomen en ik moest weer helemaal terug met dat zware ding :( om alsnog een P991 te bemachtigen.

• desmoquattro
  • Laatst online: 24-03-2025

desmoquattro

Duwgatie

Viewsonic,eizo,neovo.

Ze zijn er echt zat hoor gewoon ff wat sites van fabrikanten chcken :*)

LOL

Verwijderd

Ik dacht dat google wel wat voor ons zou vinden.
http://www.google.nl/sear...=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nl&lr=

Verwijderd

Compaq s9500. Ik heb die monitor. Echt tering goed (heb hem net weekje). Scherper als mijn oude 15" en SCHERP. :o :)

Pic:
Afbeeldingslocatie: http://www.compaq.se/20omcompaq/img_products/s9500_low.jpg

Prijs: ± E 250-300 Ik heb hem voor E 285

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:13
FunFactory schreef op 31 juli 2002 @ 22:08:
Het gaat inderdaad om een 19", waar ik het over heb. Mail me...
Offtopic:
Kan je ook aan een Philips 109P40 komen voor onder de winkelprijs :?

Ik weet dat dit niet hier moet, maar ja...

The devil is in the details.

• vinnie1908
  • Laatst online: 14-08 14:20

vinnie1908

Appel != peer

Ik heb vorige week bij Correct in Rotterdam de zwarte 19" Dell gekocht voor 199 excl BTW. Redelijk scherm maar staat wel leuk bij een zwarte case, zwart toetsenbord en zwarte muis

"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."

• decipherer
  • Laatst online: 21:01
Ik heb hier een Dell P992 staan, erg fijne monitor, en mooi helder beeld. Wel 1 dode pixel, maar die valt net op de start knop, dus die zie je niet. Ik ben er erg tevreden over. :)

De beste ideeën komen als je bezig bent.

• Lennieboy83
vinnie1908 schreef op 02 augustus 2002 @ 13:58:
Ik heb vorige week bij Correct in Rotterdam de zwarte 19" Dell gekocht voor 199 excl BTW. Redelijk scherm maar staat wel leuk bij een zwarte case, zwart toetsenbord en zwarte muis
Welk type was dit? De M991 of de P991/P992, ik vind dit namelijk nogal goedkoop voor de P991/P992.
Mijne koste 850 GULDEN in Mediamarkt een tijd terug nog.

• Rickyboy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-07 16:34

Rickyboy

A.K.A. Lounger

Lennieboy83 schreef op 02 augustus 2002 @ 11:58:
[...]

Ik heb ook deze monitor alleen corr. het is de P991 die ik heb, het is een zeer goede monitor, voor een gemiddelde prijs heb je een goede monitor die ook nog eens uitgerust is met een Trinitron beeldbuis, als je deze monitor bij Mediamarkt aanschaft pas dan op dat je niet de M991 meekrijgt want dat is mij dus overkomen en ik moest weer helemaal terug met dat zware ding :( om alsnog een P991 te bemachtigen.
een vriend van mij heeft die toen ook daar gehaald, en het leuke was, dat mediamarkt zei dat de max. resolutie 1280x1024 was. maar toen hij thuis kwam, zag hij dat ie tot 1600x1200 kan. en zwaar issie zeker (daar staan sony beeldbuizen bekend om :P ) maar die jonge hierboven had het over zijn nieuwe c(r)omp(r)aq, volgens mij zit daar een NEC beeldbuis is. Alleen d8 ik dat die c(r)omp(r)aq maar tot 1280x1024 gaat. dus lekker die Dell van Media Markt nemen!! >:)

Steam | R★ (PC & X360) | R★ (PC Alt.) | GTA V Tools

• FunFactory

FunFactory

Topicstarter
Google had ik ook al gekeken, maar als je het hier vraagt, krijg je gelijk reacties hoe zo'n ding in de praktijk bevalt. :) Ik kan, in mijn ogen redelijk goedkoop, aan de Dell monitoren komen, TFT, 17" en 19". Mijn voorkeur gaat uit naar de 19" P992, maar het was mijn bedoeling om te weten te komen, of die CRT's een beetje goed waren.

• Lennieboy83
Dat is ie zeker :) geen probleem, Trinitron beeldbuizen zijn zeer goed, te vergelijken met Sony monitor alleen betaal je bij Sony flink wat duiten omdat je voor het merk betaald.

• FunFactory

FunFactory

Topicstarter
Ok peopltjes, Ik ben vandaag dus de trotse bezitter geworden van een Dell p992...

Kon er cheap aan komen, dus, vandaar. En ik moet zeggen, ziet er toppie uit hoor!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:42

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

FunFactory schreef op 05 augustus 2002 @ 20:27:
Ok peopltjes, Ik ben vandaag dus de trotse bezitter geworden van een Dell p992...

Kon er cheap aan komen, dus, vandaar. En ik moet zeggen, ziet er toppie uit hoor!
Hmm ik ben ook opzoek naar een zwarte crt, ze zijn idd nogal schaars! :(

en hoe goedkoop mag cheap dan wel niet zijn? :) (en hebje dr nog meer? :9~ )

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

mijn huisgenoot heeft een 19" CRT van Silicon Graphics staan, ziet er strak uit.

Als je iets niet weet, reageer dan niet. | Van klussen krijg je grijze haren.

Verwijderd

De Dell 19" schermen met een Trinitron scherm zijn zeer goed, als je die kan krijgen, zou ik ervoor gaan.

Verwijderd

Hmz... ik ben zelf ook druk aan het speuren naar een leuke zwarte 19" beeldbuis voorzien van een Diamontron of Trinitron beeldbuis en dat valt inderdaad niet mee.

Mijn resultaten tot nu toe:
- Nec F950+/BK is end-of-live, de opvolger wordt de Nec F991SB/BK maar die is nog niet in Nederland te krijgen. Volgens Nec komt deze over ongeveer een maand uit. Heeft op dit moment mijn voorkeur.
- Sony heeft een aantal zwarte CRT's (CPD-E440/B) maar helaas niet verkrijgbaar in Nederland :(
- IBM G97, trinitron buis, staat nog op mijn lijstje.
- Compaq P920, leuk scherm maar vindt het zilver een beetje te.
- Dell P992, ook wel leuk maar ja, het is Dell he..... >:)
- Eizo heeft een zwart scherm maar volgens mij geen 19" en die schermen zijn zowieso niet betaalbaar.
- Viewsonic heeft een aantal zwarte schermen maar volgens mij geen enkele met een Trinitron of Diamondtron buis.
- Hitachi heeft de CM721FB maar ook deze heeft volgens mij geen Trinitron of Diamondtron scherm.

Iemand nog meer goede tips?

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 00:36:
Hmz... ik ben zelf ook druk aan het speuren naar een leuke zwarte 19" beeldbuis voorzien van een Diamontron of Trinitron beeldbuis en dat valt inderdaad niet mee.

Mijn resultaten tot nu toe:
- Nec F950+/BK is end-of-live, de opvolger wordt de Nec F991SB/BK maar die is nog niet in Nederland te krijgen. Volgens Nec komt deze over ongeveer een maand uit. Heeft op dit moment mijn voorkeur.
- Sony heeft een aantal zwarte CRT's (CPD-E440/B) maar helaas niet verkrijgbaar in Nederland :(
- IBM G97, trinitron buis, staat nog op mijn lijstje.
- Compaq P920, leuk scherm maar vindt het zilver een beetje te.
- Dell P992, ook wel leuk maar ja, het is Dell he..... >:)
- Eizo heeft een zwart scherm maar volgens mij geen 19" en die schermen zijn zowieso niet betaalbaar.
- Viewsonic heeft een aantal zwarte schermen maar volgens mij geen enkele met een Trinitron of Diamondtron buis.
- Hitachi heeft de CM721FB maar ook deze heeft volgens mij geen Trinitron of Diamondtron scherm.

Iemand nog meer goede tips?
hitachi heeft ook nog de Hitachi CM772B ErgoFlat Display deze is iig duurder dan de CM721 dus meschein heeft die wel een goeie beeldbuis. Ik kan alleen op de site van Hitachi geen info over de CM721 en 772 vinden!

De IBM G97 zal wel een erg goed scherm zijn, maar 630 euro is wel wat aan de hoge kant... verder krijg ik bij merken als viewsonic, compaq en dell idd wat een naar gevoel in mijn maag kheb liever een "echt" merk B)

Weet je wat de NEC gaat kosten? Maar ook bij NEC hebbik niet echt het gevoel dat het om een topmerk gaat.

[edit] ik heb toch een site van de Hitachi CM772B gevonden

Verwijderd

Monitor spuiten?

of zeg ik iets heel geks?

Verwijderd

Nee zeker niet, heb ik ook gedaan (al was dat wel een oude 15"), het is zeer goed te doen en met de nodige veiligheidsmaatregelen niet schadelijk voor jezelf/monitor...

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 00:55:
Monitor spuiten?

of zeg ik iets heel geks?
Probeer maar eens dezelfde kleur te krijgen als de meeste crt monitoren van orginele hebben dat is bijna niet te doen aangezien pc apparatuur bijna nooit pikzwart is maar een beetje antraciet achtig. Verder moet je wel heel goed kunnen spuiten om een perfect resultaat te krijgen.

verder is het vrij zonde om een monitor van 400-500 euro te verknoeien

Verwijderd

Wat de prijs van de Nec in NL wordt weet ik nog niet maar in de US staat ie voor een Estimated Street Price van $319.99 dus dat zal in NL niet veel anders zijn.

De specs van de FE991SB-BK kun je hier vinden:
http://www.necmitsubishi....oduct_id=214&division=NEC

Het is jammer dat IIyama geen zwarte CRT's heeft want ik ben op zich best tevreden met mijn huidige.

Hitachi levert ook goede monitors maar ja, ik heb mijn zinnen gezet op Diamontron (wat ik nu heb) of Trinitron.

Tis inderdaad wel jammer dat die IBM zo duur is.

Keuzes...keuzes...keuzes....

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 00:36:
- Eizo heeft een zwart scherm maar volgens mij geen 19"
De 19" T765 en de T766 zijn beiden in het zwart verkrijgbaar, gewoon even kijken op de japanse site van Eizo

• MrG
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-08 12:53

MrG

http://www.pc.ibm.com/us/accessories/monitors/index.html

Leef je uit zou ik zeggen... Heb zelf een P200 20 inch Zwart, perfect scherm

• FunFactory

FunFactory

Topicstarter
Ik ben dus voor de Dell 19" P992 gegaan. Ik heb een 2-tone gekocht, een zwarte toeter aan de achterzijde, en de rand rond de buis is donker grijs :9~ :9~

Goede kwaliteit, de optimale (lees dus NIET de maximale) resolutie is 1280x1024, 85 Hertzjes :9~

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 01:25:
Het is jammer dat IIyama geen zwarte CRT's heeft want ik ben op zich best tevreden met mijn huidige.

Hitachi levert ook goede monitors maar ja, ik heb mijn zinnen gezet op Diamontron (wat ik nu heb) of Trinitron.

Tis inderdaad wel jammer dat die IBM zo duur is.

Keuzes...keuzes...keuzes....
idd lastig :(

Ik zou wel willen dan Philips zwarte monitoren maakte dan was ik zeker voor de 109P20 gegaan.... lightframe :9~

Verder zou ik die nieuwe NEC en zo'n Hitachi wel eens naast elkaar willen zien... maar dat is redelijk onmogelijk :( want als zo'n Hitachi beter beeld geeft dan zo'n NEC dan maakt het mij niet uit wat voor beeldbuis erin zit.

Ik vindt het risico om een beeldscherm via inet te bestellen nogal groot omdat ik ze eigenlijk wel in werking wil zien... Ik ben eigenlijk wel beniewd naar zo'n IBM voor die prijs moet het wel een super scherp beeld zijn met mega heldere kleuren ;)

kheb bij de lokale pc boer echter nog nooit een IBM zien staan...

• Matjas
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:31
ik heb hier zo een dell 8200 staan zwarte case en een zwart toetsen bord alles zwart maar behalve mun monitor dies wit :o maar ik vind het niet zo erg omdat dit een philips 109p40 is die ik voor de helft van de prijs had :)

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

FunFactory schreef op 21 augustus 2002 @ 20:49:
Ik ben dus voor de Dell 19" P992 gegaan. Ik heb een 2-tone gekocht, een zwarte toeter aan de achterzijde, en de rand rond de buis is donker grijs :9~ :9~

Goede kwaliteit, de optimale (lees dus NIET de maximale) resolutie is 1280x1024, 85 Hertzjes :9~
En ga je ons je bronnen ook nog vermelden? :)

De IBM valt voor mij wel af aangezien dat ding incl BTW €750 kost!

En ik geloof dat Hitachi niet in NL wordt verkocht... tenminste ik kan ze nergens vinden.

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-07 15:20

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Dell heeft er eentje van 21 inch trinitron van 700 euro. Zelf vond ik het beeld niet geweldig. Itt tot andere dell monitoren, lage helderheid en onscherp beeld.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

hmmm deze ziet er ook wel redelijk uit: Viewsonic G90f+B

Ik heb echter totaal geen ervaring met het merk viewsonic staat verder ook niet bij vermeld wat voor soort beeldbuis erin zit.

Weet iemand dat toevallig? of is dit merk sowiezo een afrader?

[edit] Hmm ik zie staan dat dat ding een horizontale dot pitch heeft van 0,21 en een diagonale dot pitch van 0,25. Welke van die 2 telt nou eigenlijk? heel vaak zie ik bij monitoren maar 1 dot ptich afstand vermeld welke van die 2 wordt dan bedoeld? anders is het wat lastig vergelijken :)

Verwijderd

Het blijft dus lastig. Niet veel nieuwe suggesties bijgekomen. Jammer....

Er zijn dus blijkbaar ook mensen die goede ervaringen hebben met de Dell monitoren dus die zal ik dan nog maar niet afschrijven. Zelf heb ik een tijdje voor een bedrijf gewerkt wat de service deed voor Dell en toen waren de monitoren duidelijk niet om over naar huis te schrijven, wat wel duidelijk bleek uit de torenhoge stapels in het magazijn.... })

IBM is wel duur maar ik kan er inkoop aan komen dus dat scheelt weer wat. :7

Toch blijf ik het jammer vinden dat Sony de zwarte uitvoering(en) niet in Europa verkoopt.
http://www.sonystyle.com/...=9683x76x9704x9708&catid=

Weet iemand trouwens de kleur van de nieuwe Sony monitoren? Ze zien er zilvergrijs uit op de plaatjes maar die kunnen nog wel eens vertekenen.
(http://www.sonystyle-euro...item&ss=detail&id=CPDE430)

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Verwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 21:44:
Het blijft dus lastig. Niet veel nieuwe suggesties bijgekomen. Jammer....

Er zijn dus blijkbaar ook mensen die goede ervaringen hebben met de Dell monitoren dus die zal ik dan nog maar niet afschrijven. Zelf heb ik een tijdje voor een bedrijf gewerkt wat de service deed voor Dell en toen waren de monitoren duidelijk niet om over naar huis te schrijven, wat wel duidelijk bleek uit de torenhoge stapels in het magazijn.... })

IBM is wel duur maar ik kan er inkoop aan komen dus dat scheelt weer wat. :7

Toch blijf ik het jammer vinden dat Sony de zwarte uitvoering(en) niet in Europa verkoopt.
http://www.sonystyle.com/...=9683x76x9704x9708&catid=

Weet iemand trouwens de kleur van de nieuwe Sony monitoren? Ze zien er zilvergrijs uit op de plaatjes maar die kunnen nog wel eens vertekenen.
(http://www.sonystyle-euro...item&ss=detail&id=CPDE430)
Als ik zo die specs van die viewsonic bekijk ziet dat er niet slecht uit, horitzontale dotpitch van 0,21 is wel rete scherp vergelijk het met een Philips 109P20 die heeft een horizontale dotpich van 0,24.

die sony's zien er idd erg goed uit, maar ik ga geen monitoren via inet in amerika bestellen :(

tis sowiezo nogal lastig... voordat ik een monitor koop wil ik hem graag in werking zien, maar de merken waar ik tot nu toe een keuze ui heb zijn hoofdzakelijk via internet leverbaar (NEC, viewsonic, dell).

En idd mijn eerste keuze zou ook de IBM zijn geweest.. das natuurlijk een heel fijn ding. EN hij is niet pikzwart zoals bv de Dell dus hij past beter bij mijn Antec kast (dies niet echt zwart meer erg donkergrijs/antraciet)... maarja damn 750 euro! :( 8)7 :(

• MixingMastersM
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-07 23:21

MixingMastersM

Ik heb ramen.....

Iiyama laat bij de site intro een zwarte monitor zien die ik daarna nergens kan terug vinden.

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:10

MisteRMeesteR

Is Gek op... :)

de 17" NEC Multisync FE700+ Diamondtron, voor €269 te koop bij http://www.computer-land....=beschrijving&prodid=2705

www.google.nl

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-06 10:20

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

bij www.dunnet.nl hebben ze de zwarte Dell 19" P991 monitoren B-)
En voor maar 199 ex Btw *D das 237 inc.

Heb er zelf ook een daar gekocht vandaag en de kwaliteit is echt *D _/-\o_

Absoluut een aanrader !

Afbeeldingslocatie: http://shop.dunnet.nl/dunnet/prod/shopgraph/126170-N-0.jpg

[ Voor 0% gewijzigd door SmokeyTheBandit op 24-08-2002 23:25 . Reden: Pic erbij ;) ]

Turn it off and on again.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

MixingMastersM schreef op 24 augustus 2002 @ 19:36:
Iiyama laat bij de site intro een zwarte monitor zien die ik daarna nergens kan terug vinden.
welke intro?

Als ik op iiyama.nl en iiyama.com kijk krijg ik helemaal geen intro

Verwijderd

Smokey_The_Bandit schreef op 24 augustus 2002 @ 23:23:
bij www.dunnet.nl hebben ze de zwarte Dell 19" P991 monitoren B-)
En voor maar 199 ex Btw *D das 237 inc.

Heb er zelf ook een daar gekocht vandaag en de kwaliteit is echt *D _/-\o_

Absoluut een aanrader !

[afbeelding]
Ik krijg hem morgen binnen als het goed is. Ik heb hem gister besteld en kreeg vandaag bevestiging dat ie morgen zal binnenkomen!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ik zit eigenlijk meer op de P992 te wachten, iemand die al ergens te koop zien staan?

ALs ik toch een nieuwe ga kopen wel ik wel hele goeie specs

Verwijderd

Chaoss schreef op 27 augustus 2002 @ 00:42:
Ik zit eigenlijk meer op de P992 te wachten, iemand die al ergens te koop zien staan?

ALs ik toch een nieuwe ga kopen wel ik wel hele goeie specs
Voor 250 euro is ie bij mij binnen, voor die prijs vind ik het een vet scherm!

• NightCruiser
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
hij bedoelt de p992, jij de p991 denk ik

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

NightCruiser schreef op 27 augustus 2002 @ 10:47:
hij bedoelt de p992, jij de p991 denk ik
idd de p991 is voor 230-250 euro geen slecht scherm. Maar mijn budget is iets hoger dus heb ik liever eentje met wat betere specs. (0,24 dp afstand 1280x960@85 of 100 hz, heldere kleuren ivm games en dvd etc.)

• FunFactory

FunFactory

Topicstarter
ik heb een P992 gekocht voor 250 Pleuro. Toppie schermpje, echt waar! Sony beeldbuis zit er in. Betere specs dan de P991....

• stingone
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-04-2024

stingone

stingone

Waar kan ik in een Dell p992 kopen, ik heb me scheel gezocht maar vind alleen de p991

Aopen Ak73Pro (a) - AMD XP 1800 + - Aopen Geforce 2 Gts 32 DDR - 512 SDRam

Verwijderd

Aah, deze tread is precies wat ik zoek :)
Ik zit dus ook met een zwarte kast, toetsenbord, muis en aas op een zwarte flatscreen 19" CRT.

Ik heb net als Lordaeron de Sony CPD-E440/B en de NEC 950+ in eerste instantie uitgeselecteerd.
De Sony is absoluut geil maar is nog niet verkrijgbaar.
De NEC is kwa specs te pauper, ik moet minstens 100hz @ 1280 hebben, aangezien ik de meeste games op deze res speel.

Later kwam ik de Compaq P920 tegen, zeer strak scherm kwa specs (diamontron), goeie reviews, maar wel errug duur, 600 a 700 euro. (1 van de duurste 19" CRT's die je kan kopen, uitzonderingen daargelaten), bovendien zilver met zwart, ipv zwart.

De Dell p992 uit deze tread vind ik niet echt mooi :/

Kortom, nog geen geschikte kandidaat atm.

Verwijderd

Even een (off-topic?) vraagje, maar waarom een zwarte monitor?

Ben van plan een 17" TFT van IIyama te kopen, die kost in het zwart evenveel als in het wit. Verder ben ik van plan mijn toetsenbord te vervangen, prijs zwart is evenhoog.

Ik heb geen ervaring met werken met zwarte desktop uitrusting, maar is het wel plezierig werken? Het staat _meestal_ wel mooi, maar het werken ermee moet wel comfortabel zijn.

Verwijderd

FunFactory schreef op 18 september 2002 @ 19:06:
ik heb een P992 gekocht voor 250 Pleuro. Toppie schermpje, echt waar! Sony beeldbuis zit er in. Betere specs dan de P991....
waaro als ik vragen mag? hij staat er bij de pricewatch nog niet bij :|
ik zou u heel dankbaar zijn _/-\o_ :P

• Tha_TE
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-06 15:43
Zelf zwartverven :+
Pagina: 1