Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Barry|IA schreef op 10 juni 2004 @ 14:42:
Het enige nadeel van deze muis mbt de MX500 vindt ik de missende (volgende/vorige) knoppen.
die knoppen wil ik echt niet meer kwijt :P
Geweldig muisje, die MX500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:33

ErA

Cyb schreef op 09 juni 2004 @ 23:10:
[...]

Zwaarder houdt in: meer weerstand. Weerstand is iets wat een gamer zo laag mogelijk probeert te houden. Daarom is er ook special mousetape, om de weerstand lager te maken.
Mjah dat vind ik dus pure onzin. Ik heb de schurft aan muismatten die van plastic of glas zijn etc. Waarom? Omdat ze glijden als de pest. Ik wil me muis zelf moeten bewegen. Weerstand = Precisie. Als jij minder weerstand hebt is de kans op het wegglijden van de muis op niet bedoelde momenten groter.

Ikzelf wil eigenlijk al langere tijd een FatPad aanschaffen, een stoffen (stof rules alles) muismat van een 1/5 m². Dit doe ik echter niet omdat stoffen matjes behoorlijk besmettelijk zijn en het bij mij thuis maar een half jaar uithouden.

Goed alternatief echter is een fellow zwart muismatje, 3 euri bij VD of Dixons. Gebruik ik inmiddels 4 - 5 jaar (Wel ieder half jaar nieuwe mgoed)

Anyways, aan iedere muismat kan je wennen. Ik denk dat het gros van de mensen hier datgene gebruikt waar hij mee begonnen is. Muismatten die duurder zijn zullen je nooit beter maken. Zo zijn er Europese top spelers die met een standaard optical/pilot muis spelen Vs dure MX500/Boomslangs.... Skill zit in je handen ;-) niet op je bureablad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

ik heb zelf de mx-310 vond de mx-500 toendertijd te groot,
heb geen kleine handen, maar vond hem gewoon te hoog

ik speel op een steelpad 4s volgens mij, enige nadeel is dat de "mouse skates"
zoals ze volgens mij worden genoemd te snel slijten. ik zit dus nu ook zonder, er zijn er al 2 doorgesleten, weet iemand maybe waar ik deze kan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlkz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Zo....ik heb ook eindelijk een andere muis. Gebruikte voorheen altijd een Logitech Optical Wheel Mouse, opzich niks mis mee. Alleen hij vond het af en toe leuk op te gaan verspringen :/

Maar aangezien een computerwinkel destijds een aanbieding had [2 week geleden +/-] met een Logitech MX510 voor € 37,50. Ben ik snel gesprint naar de computerwinkel, maar jah...natuurlijk niet op voorraad :X

Najah aangezien de Logitech MX510 niet bepaald echt op voorraad zijn in heel NL of uberhaubt leverbaar meteen bij andere comp.winkels gevraagd. En jah hoor, 1 comp.winkel had nog excact 1 "MX510" liggen :)

Dus hierbij een trotse eigenaar van een MX510 ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/images/0/3456.jpg

I browse with Vivaldi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
The_Scarabial schreef op 06 juni 2004 @ 12:12:
Zijn er mensen die een razor viper hebben en die hun ervaringen ff willen geven, want ik zit er over te denken om ook zo'n muisje te kopen

[afbeelding]
Wat ik zo gelezen en gehoord heb zijn ze erg fijn alleen missen de meeste de zij knoppen vooral als je het oude razer model gewent bent dan mis je gewoon de knoppen denk. Maybe is dit een goede vervanger voor men razer 1000...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Cyb

ErA schreef op 10 juni 2004 @ 15:43:Mjah dat vind ik dus pure onzin. Ik heb de schurft aan muismatten die van plastic of glas zijn etc. Waarom? Omdat ze glijden als de pest. Ik wil me muis zelf moeten bewegen. Weerstand = Precisie. Als jij minder weerstand hebt is de kans op het wegglijden van de muis op niet bedoelde momenten groter.
Mjah, noem het maar meteen weer compleet "pure onzin". Het feit blijft, een zwaardere muis is een hogere weerstand.

Sommigen mensen hebben inderdaad een hogere minimale weerstand nodig, omdat ze bijv. minder spiercontrole hebben. Zo zullen bejaarden veel moeite hebben met de weerstand van mijn muis, terwijl iemand met goede controle het weer prettig zal vinden.

Een te hoge weerstand houd weer in dat je muis niet beweegt terwijl er een bepaalde kracht aan de zijkant wordt uitgeoefend.

Wat "hoog" en "laag" verschilt dus per persoon. Je moet een balans zien te vinden tussen een minimaal en maximaal weerstand die je prettig vindt. Veel gamers (waaronder ik) zijn deze minimale weerstand alleen nog niet tegen gekomen.

Ik vind een lage weerstand trouwens ook zeer prettig voor gewoon in Windows zelf, bijv. tijdens het surfen. Elke beweging voelt lekker en soepel aan, een soort van vrijheid met de muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:17

The_Scarabial

MTB for life!

_MaLa_ schreef op 10 juni 2004 @ 17:07:
[...]

Wat ik zo gelezen en gehoord heb zijn ze erg fijn alleen missen de meeste de zij knoppen vooral als je het oude razer model gewent bent dan mis je gewoon de knoppen denk. Maybe is dit een goede vervanger voor men razer 1000...
k, thanks
ik heb deze muis pas getest van een kameraad, maar vond het scroll wieltje ernstig zwaar gaan, voor de rest prachtig muisje en ikzelf zal die extra knoppen nie missen, want die heb ik op mijn "Logitech pilot Wheelmouse" ook nie.

En ik ben het met Era eens dat de skill in je handen zit en nie in een muis of muismat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkflex
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-12-2008

funkflex

The real funkflex !

INtelli Mouse 4.0 all the way :)

Heb ook nergens een Terratec Mystify 2100dpi alleen die zuigt
:P

MCP/MCSE/MCTS + ITILV3 Work in Progress: VCP/ IBM System X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adagio
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:26
mx500 heerst, ik moet er alleen een goeie muismat/ondergrond bij zoeken nog. mijn nieuwe bureau doet rare dingen met m'n muis nu :)

Agree to disagree... | Sort that one out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westereen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-08 23:46
Logitech cordless desktop mx
Das dus een draadloos toetsenbord + muis. De muis is een logitech mx 700.
Hij game'd goed, nooit ergens last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cky
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-08 16:44

cky

weet niet of dit nieuw is maar zag dit net op een beurs in monaco
dus geen muis maar game keyboard,

http://www.zboard.com/us/products/products_zboardsystem.php

oops beetje oud topic maarja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:13
Dit is inderdaad iets nieuws, maar is al wel een tijdje op de markt. Er is ook nog een Doom³ editie van dit ''Game Board''.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brakkie
  • Niet online

Brakkie

blaat

Ik gebruik op dit moment een mx-700 als game muis. Nu lees ik soms dat muizen met draadje sneller reageren en dat met een lichtere muis je game prestaties omhoog gaan. Nu lijkt de mx518 me een mooie muis. Zijn er mensen die ervaring hebben met de mx700 en met de 518. Wanneer dit het geval is zou ik graag de mening van deze mensen horen wat betreft welke van deze 2 de betere game muis is en waarom. Dus heeft het zin om te switchen naar een mx518?

[ Voor 8% gewijzigd door Brakkie op 12-04-2005 12:00 ]

Systeem | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Ik heb zelf de MX1000. Voor mij is dat een hele verbetering want ik heb 5 jaar met dezelfde muis gespeeld (Logitech Pilot). Hij had vaak de neiging om te verspringen en reageerde vaak niet op mijn bewegingen.

Ik speel zelf veel Counterstrike 1.6 en ik vind dit echt de ideale muis om mee te gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grenco
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:20
Logitech MXLASER, en ik moet zeggen, erg fijne muis.

Righty-dokey matey-bloke flap old salty sea-dog amigo skipjack jockstrap piano-tuner, let's see you balls this one up!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Laatst online: 16:03

Damian

Insane Obtrusion

mx300, lekker licht (heb een stuk gewicht er nog uitgesloopt wat er in zat :))

En de precisie is perfect voor menig fps game ;)

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-07 10:52
Brakkie schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 11:56:
Ik gebruik op dit moment een mx-700 als game muis. Nu lees ik soms dat muizen met draadje sneller reageren en dat met een lichtere muis je game prestaties omhoog gaan. Nu lijkt de mx518 me een mooie muis. Zijn er mensen die ervaring hebben met de mx700 en met de 518. Wanneer dit het geval is zou ik graag de mening van deze mensen horen wat betreft welke van deze 2 de betere game muis is en waarom. Dus heeft het zin om te switchen naar een mx518?
Toevallig game ik ook met een mx-700. Mijn gevoel zegt me dat draadloos niet het snelste is dus ik heb een 518 in bestelling staan. Ik ga er vanuit dat met een draad altijd (iets) sneller is, al zullen er vast ook mensen zijn die daar anders over denken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 22:04

Zeror

Ik Henk 'm!

Momenteel gebruik ik dit zwarte beestje:

Logitech Pilot Optical Mouse
Afbeeldingslocatie: http://www.computeronlineshop.net/img/3083.jpg

En ik moet zeggen dat ie stuk fijner is dan MS wireless internet explorer muis die ik eerst had.
En stuk een goedkoper ook.

Dat bewijst maar weer dat een goeie muis niet altijd duur hoeft te zijn. ;)

[ Voor 46% gewijzigd door Zeror op 12-04-2005 12:35 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bschnitz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:53
deze muis is goedkoop en komt erg goed in de beurt van de razer die 50 euro kost :)

Logitech Premium Optical Wheel Mouse 8-15 euro
Afbeeldingslocatie: http://www.mycom.nl/f2/images/products/48320mcl.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Bschnitz op 12-04-2005 12:39 ]

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Hyundai Ioniq 6 53kWh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brakkie
  • Niet online

Brakkie

blaat

objectief2 schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 12:30:
[...]

Toevallig game ik ook met een mx-700. Mijn gevoel zegt me dat draadloos niet het snelste is dus ik heb een 518 in bestelling staan. Ik ga er vanuit dat met een draad altijd (iets) sneller is, al zullen er vast ook mensen zijn die daar anders over denken :)
Ben wel benieuwd of je het verschil merkt. Post je vergelijking tussen de mx700 en mx518 hier als je wil :) Ben errug benieuwd. 8)

Systeem | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik gebruik de MX510, was niet duur, en heeft draad.
Verder is ie ontzettend precies en glijd ie lekker, en is ie goed zonder muismat te gebruiken.

Ik game er heerlijk mee, en daar gaat het voor mij om :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:49
Ik gebruik ook de mx510 sinds een maandje of 3, heb ruim 6 jaar met muis met balletje gespeeld :X :Y)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Ik gebruik de MX1000, was itt de MX510 wel duur :p

In combinatie met mn Steelpad 4D lukt het aardig moet ik zeggen ;) Ben ook geen artcore counterstriker meer, dus de lat ligt wat lager :)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Logitech Dual Optical ;) werkt perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 20:25
Razer Diamondback + Icemat 2nd edition. Muis is helemaal super en toen het matje erbij kwam was ik helemaal bij. Werkt perfect, wel een beetje duur.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:15

aapelite

Do the kirby!

Damian schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 12:20:
mx300, lekker licht (heb een stuk gewicht er nog uitgesloopt wat er in zat :))

En de precisie is perfect voor menig fps game ;)
Ik heb dezelfde muis maar watvoor gewicht zit er dan nog in? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 11:10
aramdin schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 13:46:
Ik gebruik de MX1000, was itt de MX510 wel duur :p

In combinatie met mn Steelpad 4D lukt het aardig moet ik zeggen ;) Ben ook geen artcore counterstriker meer, dus de lat ligt wat lager :)
Ik gebruik hem gewoon zonder muismat, werkt prima, nooit problemen mee. Erg preciese muis en het gewicht stoort me allerminst (itt die superlichte muizen met draad die ik hiervoor had)

specs desktop | specs laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Welleweerd
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-09 19:12

Welleweerd

laat de koeien in vrede grazen

Phydomir schreef op zondag 26 oktober 2003 @ 15:46:
Er is maar 1 muis om mee te gamen:

MX 500 van Logitech
ik gebruik toch liever de MX 510 ;)

Bedankt alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:17
MX510 rulesz.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-08-2021
Ouwe 800 DPI troep. :P On-the-fly sensitivity veranderen bij mijn Razer Diamondback vind ik toch wel erg handig. Het gaat mooi in kleine stapjes (bij de MX518 veel grotere stappen geloof ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een logitech cordless click! plus 800 dpi muis helemaal nooit problemen mee gehad harstikke fijn en preciese muis met oplaadbare batterijen van 1800mah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Laatst online: 07-09 12:43
ik had een mx500 die ging dood na 3 jaar nu een mx510 van logitech omgeruild gehad en kan nix anders zeggen dan dat deze nog beter is dan de mx500

en nu met de mx518 op komst eind deze maand ga ik me mx510 maar vervangen voor een mx518:D

die 1600 dpi kan ik wel goed gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:14

Epsilon

Aham brahmasmi schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 16:26:
[...]
Ouwe 800 DPI troep. :P On-the-fly sensitivity veranderen bij mijn Razer Diamondback vind ik toch wel erg handig. Het gaat mooi in kleine stapjes (bij de MX518 veel grotere stappen geloof ik).
Dat heet mouse acceleration en is mega irritant. Dat heeft niets met je muis te maken maar met de software instellingen.

Sens veranderen kun je in elke game dus het nut is ver te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebolt
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-08 20:27
een groene logitech oem muis

Afbeeldingslocatie: http://img186.echo.cx/img186/5641/peoppz4id.th.jpg

ligt daar ergens tussen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-09 13:38

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Leer nou eens [url]-tags te gebruiken :P

Ik game sinds de afgelopen HCC-dagen met de MX510, omdat mijn Logitech Dual Optical versleten was. Ik vind het een hele fijne muis, voor mijn spelniveau hoeft de resolutie van het ding ook absoluut niet hoger. Het enige nadeel van de MX510 vind ik dat die laklaag vuil aan lijkt te trekken, ik moet hem wekelijks schoonmaken met een natte doek, omdat er vieze vuilkorsten op zitten :/ En ja ik was regelmatig mijn handen, maar dat één keer vergeten als je vettige handen hebt is al genoeg..

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ErikE-
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:37
de MX 700 is altijd mijn trouwe muisje. Ooit tweedehands gekocht voor 25 euries zo`n 1,5 jaar terug. Heerlijke muis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Nu online
Ik gebruik al jaren de Logitech Mouseman. Maar eerlijk gezegd bevalt mij deze steeds minder voor het gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Ik heb vanalles gehad maar mijn eerste Optical was deze :

Afbeeldingslocatie: http://www.matenga.de/images/merchants/785/m03z086.jpg

Echter kan die niet zo goed tegen zweethandjes : Lak helemaal verpest :X

En nu heb ik deze :

Afbeeldingslocatie: http://www.geizhals.at/img/pix/53378.jpg

:*) Best fijn en volgens mij hetzelfde "lensje" als die eene gekke 2 knoppen armere Logitech 15 € !!! Deze was 8,95 € :P

heb ook een BoomSlang 1000 dpi 2 15 € gekocht uit nostalgie .... nu wil ik die eene blauwe mooie nieuwe ..... kost alleen wel 50 € :( :/ |:(

Die prijzen zijn echt belachelijk .... tijd voor meer concurrentie ??

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

logi mx1000, heerlijk muisje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millennium
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 18:02

Millennium

Bug free !!!

Good old Logitech Mouseman Optical.

Tussen door de MouseMan Optical Cordless en een MX900, maar op een of andere manier altijd weer terug gegrepen naar de Mouseman Optical. Hij ligt gewoon perfect in de hand, en de duimknop zit ook werkelijk bij je duim en niet zoals bij de MX serie boven je duim :?

Rampen bak 2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-02-2023
Ik gebruik nu een aantal dagen de nieuwe Logitech MX518. Ik moet zeggen dat dit muisje mij prima bevalt alleen vind ik 1200 dpi toch het prettigst om mee te gamen. 1800 is me net wat te snel.

Voor mensen die een oude muis hebben en een goede gamers muis nodig hebben. Dit is de muis _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:24

job

Ik gebruik al 2 1/2 jaar mijn logitech mouseman dual optical.
Prima muisje, zolang die nog niet af is koop ik geen nieuwe.
Was me voor een muis een dure aanschaf.
Dus voorlopig gebruik ik deze :)

Draadloos heb ik een maal geprobeerd, maar die vertraging is toch echt te merken.
En dat verotte opladen telkens. (in de zin dat ik het vergeet)

[ Voor 36% gewijzigd door job op 12-04-2005 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ---RRR---
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-07 16:39
Ik gebruikte eerst de mx510. Nu heb ik een week de mx518 en is de beste muis die ik ooit in mn handen heb gehad. Echt geweldig dingetje!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
Ik gebruik nu de MX300. Voor mij voldoende (game ook niet zo vaak meer)

Maar het is een lekker klein muisje, ik hoef niet zo'n ergonomisch hoogstandje met alles erop en eraan.

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhannie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:25

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Ik had eerst een Logitech iFeel mouse (zo een met een vibrator erin die je alleen hoort, maar niet voelt :P) en sinds kort ben ik overgestapt op een Logitech mx510. Het is opzich wel een fijne muis maar af en toe heb ik het gevoel dat die knoppen op plaatsen zitten waar ze eigenlijk niet horen. :?

De beste muis waarmee ik ooit mee heb gegamed is de Logitech Mouseman (dat gigantische slagschip :P). Ik heb van veel mensen gehoord dat ze hem veel te groot en onhandig vonden, maar ik vond hem perfect. Alleen jammer dat ik pas achter het bestaan van die muis kwam toen die nergens meer te krijgen was ;(

offtopic:
Weet iemand waar dat kleine knopje bij de mx510 voor is die onder het scrollwheeltje zit? Het lijkt alsof er 2 vensters of dat knopje staan maar ik ben er nooit achter gekomen waar die voor dient...

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 15:49
Sinds december de MX510, hele, hele goede muis :) Eigenlijk alle producten van Logitech zijn verdomd goed :P Enig 'min'puntje is dat de snelheid van de muis niet altijd gelijk goed staat in games, maar dat kan ook aan mijn persoonlijke smaak liggen.

@Paddixx: dat knopje is bedoeld als een Alt-Tab-knopje, bij mij werkt het echter ook niet :/ (Win XP met Mouseware geïnstalleerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gakkethijs
  • Laatst online: 14-07 13:37

gakkethijs

niks

woei ik gebruik een razer diamondback met hyperglides en een S&S steelpad. die is niet super glad maar in combi met de hyperglides wel. had eerst een mx500 met hyperglides. maar de diamondback ligt lekkerder in de hand vind ik. en hij reageert beter veel beter. en oo ja software is 10 x beter dan die van de mx500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-06 07:38

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Logitech Dual Optical en een Logitech® MX™510 samen met een everglide atack pad werkt het prima. :)

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-09 07:35

r0b

r0b schreef op woensdag 14 januari 2004 @ 12:59:
[afbeelding]
Logitech MouseMan dual optical

Heb hem nu ~ 1 jaar. Werkt perfect en naar volle tevredenheid. :)
Heb vorige week bij een IA net een Ratpadz GS besteld, dus het wordt alleen maar beter. ;)
Vanaf Maart 2004 t/m Maart 2005 nog een Logitech MX500 muis gebruikt, en momenteel weer de Dual Optical.
(MX500 aan vriendin gegeven)

Binnenkort maar eens kijken voor een MX518. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Schnitzel
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:31
MX500 _/-\o_

ik wil echt niks anders meer, behalve een MX met een hoger nummer ;) die 2 vorige/volgende knopjes kan ik al helemaal nooit meer missen.

You only need 2 tools, WD40 and Ducttape. WD40 when something doesn't move and it should, ducttape when something moves and it shouldn't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
  • Laatst online: 16-09 16:06
1 foto zegt meer dan 1000 woorden niet ?

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/psykoman/mx1000.JPG

links: MX1000 uit MX3100 set
rechts: MX1000 die ik vroeger gebruikte

Heb ook nog een MX700 en een Cordless Mouseman Optical

[ Voor 19% gewijzigd door PeGys op 12-04-2005 21:01 ]

Een beetje verlies heb je altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJKroon
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-12-2024

DJKroon

Fikkiestoker

En ik heb een Trust Ami Mouse 250S Optical
520 DPI en natuurlijk 5-knops ;)
3 jaar geleden voor 10 euro gekocht en ik vind m nog steeds perfect
Geen mankementen, en de 2 extra knoppen zijn handig voor Voice en Reload in spellen :P

1530 wp SF @ SE2200 ZO en 765 wp @ Soladin 600 ZW PVOutput: http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=52736&sid=47955

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
zit hier nog steeds met een MX300 van logitech, super fijn ding speel er alle spellen mee

was iets van 25 euro toen ik em kocht en ik vind het het geld zeker waard, ligt gewoon goed in de hand en er zit ook een extra knop op in het midden die ik voor springen gebruik in css

heb eerst een lange tijd een draadloze muis gehad (weet ff niet meer hoe ie heet) maar die vond ik toch niet echt fijn, en het kostte me ook nog eens enorm veel batterijen, nou zouden oplaadbare wel een oplossing zijn geweest maar ik vind mijn MX300 gewoon een stuk fijner dan die vorige draadloze muis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shapeshifter
  • Laatst online: 07-09 21:38

Shapeshifter

Get it over with

Game en werk al 2 jaar met een Logitech MX-700, maar ik denk dat ik over ga stappen op een MX-1000. Ik vind die gewoon mooier en ik denk dat hij nauwkeuriger is ten opzichte van de MX-700.

Ik hield een Lan bij mij thuis en er kwam een vriend van me aanzetten met een MX-1000. Wij paar potjes UT gespeeld. Steeds stond hij 1e en ik 2e - erg frustrerend ;) :P. Dus wij voor de gein van pc gewisseld (en dus ook van muis). Toen stond ik 1e en hij laatste :P

Ik gok dat mijn mousesettings gewoon zogen, maar daar ben ik intussen beter in geworden :P

Anyway, ik vind het nog wel een beetje vaag, want ze hebben nu 3 versies van de MX-1000 ofzo :?

HP ZBook Studio G3 - Hyundai Ioniq EV Classic - Opel Vivaro-e 75kWh - 22x Prusa i3 MK3S - 8x Prusa MINI+ - Ooznest Workbee 1,5m x 1,5m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier een Logitech MX500, de veeeel mooiere zilveren kleur ( dan die vieze MX510 :P), hij is gemod naar 500Hz, dus lekker precies, en glijd over een Xidepad II }:O
Met net nieuwe skates (tjezus, wat slijten die dingen :x, 11 maanden doe ik ermee :+ )

Zeker lekker in UT2k4 en BiA >:)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2005 23:04 . Reden: Ik gebruik wel erg veel swiles :D ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H!GHGuY
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

H!GHGuY

Try and take over the world...

MX 500 en MX 510

kost mss wat meer, maar dat krijg je ruimschoots terug....

enig minpuntje: het scrollwieltje is niet zo accuraat :(

ASSUME makes an ASS out of U and ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HIGHGuY schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 23:05:
MX 500 en MX 510

kost mss wat meer, maar dat krijg je ruimschoots terug....

enig minpuntje: het scrollwieltje is niet zo accuraat :(
Owh ja, die heb ik ook al gemod, hij is nu FS®© ( Frictionless Scrolling ), Oftewel, hij "klikt" niet meer, als je er aan gewend bent, dan ist geweldig :D.
Owh ja, ik heb OOK nog het gewichtje uit de muis gehaald, hijs nu nog lichter :D.

Ik heb eigenlijk alleen nog geen ander ledje erin, voor de rest alles gemod in het VYW motto :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Laatst online: 07-09 12:43
dan ben je de enigste ik heb nergens last mee gehad met me mx500/mx510

mx1000 is kut voor games veels te zwaar/loch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
ik heb vandaag een Razer Diamondback gehaald ter vervanging van mijn mx300 en mx500. tot nu toe bevalt hij me wel, maar de knoppen aan de rechterkant zitten wel heel onlogisch, maar zal wel voor linkshandigen bedoeld zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Logitech MX-510 een topper

ik gebruik deze voor UT-UT2k3/UT2k4... Battlefield 1942.. COD....Fragops...Tacticalops.... :) ;) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Oldie_
  • Laatst online: 19-09-2024

_Oldie_

Are you local?

Logitech mx1000. Dat hij zwaar is vind ik geen bezwaar, de vorm is perfect en van de "optillag" heb ik persoonlijk geen last. Precisie en reactievermogen zijn ook perfect. Ik zou nog wel een mx518 ernaast willen proberen, maar ik ben te gewend aan het gebruiken van een draadloze muis.

Het valt me trouwens wel op dat er zoveel meer gebruikers zijn van Logitech dan van Microsoft muizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Laatst online: 03-07 10:52
Hierboven wilde iemand weten of er verschil zit tussen een draadloze MX700 en bedrade MX518?? Nou ren maar naar de winkel want die 518 is monsterlijk goed! Absoluut een goeie koop en veel beter met games :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Ik ben links :(. maar is zo'n ergonomische gevormde rechtshandige muis ook bruikbaar voor mij met gamen?

Ik game nu met een mx310.

[ Voor 5% gewijzigd door Venxir op 22-04-2005 17:53 ]

If it aint broke, fix it till it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:14

Acid_Burn

uhuh

Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 23:08:

Owh ja, die heb ik ook al gemod, hij is nu FS®© ( Frictionless Scrolling ), Oftewel, hij "klikt" niet meer, als je er aan gewend bent, dan ist geweldig :D.
Ik heb de intellimouse explorer juist verruilt voor een Mx510 omdat die MS muis niet klikt tijdens het scrollen. Totaal geen feedback.

Die Mx510 is echt top.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sinds dinsdag van een MX700 naar een MX518 geswitched. Topper de top. Lekker muizen op 1600 dpi, met 1000Hz USB polling, nog nooit zo'n goede reactie en draai gehad. Heerlijk, lekker counter-striken enzo.

Persoonlijk: De Diamondback wel gezien, maar de vorm van de Logitech muis ligt mij toch lekkerder. Vindt de positie van de knoppen bij die DB voor mij niet lekker, hij is net te plat, glijdt wel iets lekkerder, maar dat kan ik nog wel fixen met teflon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje
  • Laatst online: 16-09 21:13

Peentje

MacOS/Windows/Linux don't care

Een woord: mx1000

gewoon de beste, geen discussie mogelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:15

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Peentje schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 18:21:
Een woord: mx1000

gewoon de beste, geen discussie mogelijk :)
Die zware, laggy, draadloze, overhypte 'laser' muis bedoel je? :P

Hier een Razer Diamondback Chameleon en Logitech MX518.

[ Voor 7% gewijzigd door Kanarie op 22-04-2005 18:29 ]

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchTSE
  • Niet online
Phydomir schreef op zondag 26 oktober 2003 @ 15:46:
Er is maar 1 muis om mee te gamen:

MX 500 van Logitech
absoluut 8)

mijn customized MX500 is nog lekkerder :9
Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 23:08:
[...]

haha dat heb ik dus ook .....al vet lang :P
was meer omdat me muisknop plakte (van de cola niet van andere dinge :/) had um opengeschroeft, schoongemaakt dichtgeschroefd en hield veertje + aantal schroefjes over :X

maja hij werkt gewoon en tis cker veel lekkerder dat klikloos scrolle _/-\o_

[ Voor 56% gewijzigd door DutchTSE op 22-04-2005 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:00
Logitech MX 510

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Logitech MX518

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 13:07
MX1000 (uit m'n MX3100 setje). 't Is geen topmuis wat gamen betreft, maar hij doet het goed genoeg voor mij.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abraxas1
  • Laatst online: 11-05 13:30

Abraxas1

PSN ID : Abraxas1971

Ik gebruik de Logitech MX900

Werkt goed

It has been said that something as small as the flutter of a butterfly's wing can ultimately cause a typhoon halfway around the world - Chaos Theory -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lightstyle
  • Laatst online: 21-09-2021
Mx510 met een gemolde leitz map geweldig speelt dat games zeg!
voor mij geen muizen anders dan de logitech game muizen :)
die van Razor ofzow zijn gewoon lelijk en gaan best snel kapot :(.
maar echt mensen die nog geen relaxte muismat hebben gewoon zown leitz map mollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
  • Laatst online: 27-08-2021
Wat een spam topic. :X Er wordt hier echt geen discussie meer gevoerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:08
Logitech MX518.
Eerst een MX500 gehad, wat ook een heerlijke muis is.
Toch is het verschil tussen de twee wel duidelijk merkbaar.

[ Voor 93% gewijzigd door Kwistnix op 22-04-2005 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
  • Laatst online: 18-07-2023
THW Arie schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 18:29:
[...]

Die zware, laggy, draadloze, overhypte 'laser' muis bedoel je? :P

Hier een Razer Diamondback Chameleon en Logitech MX518.
idd, probeer eens een game met eerst de mx1000 en daarna de razer diamondback

als je dan de mx1000 fijner vindt, verklaar ik je dus echt voor gek

damn wat een log megazwaare klomp is dat.....

ik heb dus een diamondback gekocht en sindskort mn muismat de deur uitgedaan, en in de plaats 3 stukjes plakband op de voetjes geplakt, en nu issie NOG fijner, echt ultiem glad :9

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe-star
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
MX 510 icm Steelpad. Goddelijke muis, kan me niets beters bedenken. Draadloos hoef ik niet percé. Deze muis is precies genoeg, mensen die afgaan op DPI zijn gewoon makkelijk om te praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.logitech.com/i...,CRID=2150,CONTENTID=5002

Dit is mijn muisje, licht heerlijk in de hand en kan er uren mee werken/gamen zonder klachten.
Op school gebruik ik deze ook en voor mijn laptop onderweg is het een uitkomst.

er is een nadeel aan de versie die ik heb en dat is dat er een snoer van hier tot gunter aan zit standaard, maar deze heb ik zelf ingekort tot 30 cm })

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2005 00:13 . Reden: typo's zijn voor de lezers :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:23

Wildfire

Joy to the world!

Heb nu alweer meer ervaring met m'n MX1000 (heb 'm sinds de HCC Dagen 2004). Heerlijk ding! Kan er alles mee, ook uitstekend gamen, geen last van lag whatsoever. Perfecte muis!

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 11:10
ViperGTS schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 00:02:
[...]

idd, probeer eens een game met eerst de mx1000 en daarna de razer diamondback

als je dan de mx1000 fijner vindt, verklaar ik je dus echt voor gek

damn wat een log megazwaare klomp is dat.....

ik heb dus een diamondback gekocht en sindskort mn muismat de deur uitgedaan, en in de plaats 3 stukjes plakband op de voetjes geplakt, en nu issie NOG fijner, echt ultiem glad :9
Als je geen FPS junkie bent dan is de MX1000 fijn genoeg hoor :P
En geen draad is ideaal. Overigens heb ik over het algemeen gewoon het omgekeerde, gewone muizen zijn me veel te licht, ik vind dat beetje gewicht dat de MX1000 heeft (het is alles behalve zwaar) juist fijn.

specs desktop | specs laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPAnnihilator
  • Laatst online: 26-07 16:02
Reeds versleten of stukgegooide :p muizen :

Trust Ami mouse scroll pro
Microsoft Intelli Mouse 3.0 ( stukgegooid uit frustratie omdat die telkens tilt sloeg op mijn houten bureau )
Logitech Dual Optical ( hoogste skill ooit in quake3 met deze muis voor mij)
Logitech MX700 ( quake ging plots veel slechter hoewel ik vertraging niet echt merkte moet ik zeggen , mouse feeling volledig verloren hierdoor in quake3 )

Huidige muis : Logitech MX500 @ 500 hz ( stilaan terug mijn oude niveau _/-\o_ )

Toekomstige muis : Logitech nieuwste mx 518d ofzo :p , lijkt me leuk om eens te proberen , nadeel denk ik , compleet andere sensitivity in quake3 :( weer zoeken naar de ideale feeling :(

Mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:36
MX 700 van Logitech

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 08:38
Ik gebruik de Microsoft Intelli Explorer 4.0 om te gamen en de Logitech UltraX om te surfen en andere dingen in windows. Puur omdat die MS-muis geen klik in de scroll heeft wat echt heel irritant is.. In games gebruik ik de 1-2-3-4-5 etc knoppen om te switchen van gun. Ik merk wel duidelijk verschil in games qua preciezie (hoe schrijf je dat?) met aimen tussen de 2 muizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin11468
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 10:19
ik heb hier een logitech cordless optical mouse, gratis gekregen met toetsenbord bij ADSL abbo

MRTN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 20:08
Logitech MX310

Geen fratsen, dat scheelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
  • Laatst online: 16-09 11:47
Daar ben ik dus van afgestapt om over gaan op de Razer Diamondback.

Meesterlijke muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:51
Devil N schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 12:37:
Logitech MX310

Geen fratsen, dat scheelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

-GF-Annihilator schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 09:44:
Reeds versleten of stukgegooide :p muizen :

Trust Ami mouse scroll pro
Microsoft Intelli Mouse 3.0 ( stukgegooid uit frustratie omdat die telkens tilt sloeg op mijn houten bureau )
Logitech Dual Optical ( hoogste skill ooit in quake3 met deze muis voor mij)
Logitech MX700 ( quake ging plots veel slechter hoewel ik vertraging niet echt merkte moet ik zeggen , mouse feeling volledig verloren hierdoor in quake3 )

Huidige muis : Logitech MX500 @ 500 hz ( stilaan terug mijn oude niveau _/-\o_ )

Toekomstige muis : Logitech nieuwste mx 518d ofzo :p , lijkt me leuk om eens te proberen , nadeel denk ik , compleet andere sensitivity in quake3 :( weer zoeken naar de ideale feeling :(
De Logitech MX518 heeft 2 knopjes bovenop de muis waarmee je de gevoeligheid kan aanpassen:
400 DPI - Zelfde als MX500/510/300/310 zonder drivers
800 DPI - Zelfde als MX500/510/300/310 met drivers
1600 DPI - Zelfde als Razer Diamondback

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflmao
  • Laatst online: 21:31
Verwijderd schreef op zondag 26 oktober 2003 @ 16:00:
Logitech MX 500
€50, werkt goed. Alleen de drivers van Logitech zijn slecht, dus gewoon standaard win xp.
Heb dit ding ook bevalt me perfect. Had hem lang geleden voor 55 euro gekocht :P

Lekker muis gebruik gewoon zonder muismat. Bevalt me zeker zou absoluut geen ander muis willen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf gebruik ik:
Afbeeldingslocatie: http://www.microsoft.com/netherlands/hardware/muizen/_images_default_/subFeatureImage_1_1_17.jpg

Microsoft TrackBall Optical, werkt perfect. Het is wennen, maar je kunt je arm en pols continue stil houden, als je dat eenmaal onder de knie hebt is het een bijzonder prettig apparaat 8).

Om mensen die er niet mee om kunnen gaan mijn computer te laten gebruiken heb ik ook deze nog:
Afbeeldingslocatie: http://www.microsoft.com/netherlands/hardware/muizen/_images_default_/subFeatureImage_1_1_12.jpg

Microsoft Wheel Mouse Optical

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel DPI gebruikt de mx 1000 eigenlijk? Ook 1600?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje
  • Laatst online: 16-09 21:13

Peentje

MacOS/Windows/Linux don't care

Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 13:27:
Logitech MX1000 Laser Cordless Mouse Review
Author: Dean Nottis
Date: October 23, 2004
Supplied By: Logitech
Price: $75 USD

Introduction
Today 3DXtreme is proud to present our latest review provided to us by Logitech. On the bench today is the Logitech MX1000 Laser Mouse. In the past we have been privilaged enough to be able to review some outstanding hardware including the Logitech MX700 Wireless Mouse and the MX510 Optical Mouse. The MX1000 is 20 times more sensitive to surface detail that it's LED counterparts. Add to that features like a rechargeable Lithium-ion battery that never needs to be replaced, 800 DPI resolution, wheel tilt for side to side scrolling and all newly revamped thumb-button controls. The MX1000 on paper looks to be the mouse for every hardware enthusiast and gamer, let's see how the MX1000 fares in our testing.

Specifications & Features

MX Laser Engine:
Surface Sensitivity: 20x versus optical.
Image Processing: 5.8 Megapixels/sec.
Resolution: 800 DPI.

Additional Features and Benefits:
MX Laser Engine provides 20x times the tracking power of optical
Never worry about batteries again with a built-in lithium-ion battery & rapid-charging base station
Fast RF cordless delivers cordless performance that equals USB corded connection
New thumb-button controls - page forward & back & application switch to quickly move between windows
Illuminated 4-level battery indicator precisely monitors battery strength
Wheel tilts for side-to-side scrolling
Cruise control rocker for speed scrollinh up and down

bron:http://www.3dxtreme.net/index.php?id=logitechmx10001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:36
Logitech MX700
Ook vaak nog mijn Logitech Dual Optical

[ Voor 60% gewijzigd door Suicyder op 23-04-2005 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 13:27:
Gewoon 800 DPI. Gebruikt dezelfde sensor als de MX510 en MX310.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:57
Logitech MX310, omdat ik linkshandig ben qua muis en rechtshandige muizen dus al buiten de boot vallen voor mij. Voor de rest ben ik zo rechtshandig als ik maar kan maar kan geen FPS spelen met me rechterhand zonder ingemaakt te worden.

[ Voor 16% gewijzigd door Paul Hewson op 23-04-2005 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THW Arie schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 18:03:
[...]

Gewoon 800 DPI. Gebruikt dezelfde sensor als de MX510 en MX310.
lijkt me sterk mx1000 is laser, de mx 510 niet. maargoed hoger nummer betekent dus niet altijd beter.
Ik heb overigens de mx510 om te gamen prima muisje, en de muis mat steelpad qck ++ clothpad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Laatst online: 21:52

Aight!

'A toy robot...'

De MX510, super muisje, wil geen andere meer :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 09:50
Ik gebruik een MX500, Geen zin/geld om een nieuwe te kopen. Ik zie het nut er ook niet echt in. Ik ben het afgelopen jaar een stuk minder gaan gamen en speel voornamelijk rpg's waar je toch een stuk minder op headshots uit bent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Onderbouw waarom je juist de muis gebruikt die je gebruikt!