Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjaps
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

CaptainM schreef op 20 april 2004 @ 09:08:
Ik ben een nieuwe PC aan het bouwen en natuurlijk wil ik daar een goede muis+mat combo bij hebben. Ik wil gaan voor de Logitech MX700 en de zwarte Icemat. Heeft er iemand ervaring met deze combo??
Muis is wat je zelf lekker vind maar optical zou ik persoonlijk niet doen omdat die redelijk zwaar zijn.
Icemat zou ik niet doen. ding maakt een klote geluid als je je muis beweegt en is best hoog. Koop dan een Func 1030 of een EverGlide Ricochet.

[ Voor 11% gewijzigd door Tjaps op 20-04-2004 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Nu online

Hu9o

Schokkend

Optische muizen zijn helemaal niet zwaar. Denk dat je in de war bent met de logitec muizen die hebben namelijk een stuk metaal erin zitten om de muis zwaarder te maken. Deze kan je gewoon verwijderen als je dit te niet fijn vindt.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:06

PromWarMachine

Forsaken Archer

Waar ik eerst een Logitech Cordless Optical Mouseman had, bleek deze na 1 á 1,5 jaar intensief gebruik toch erg inaccuraat te worden. Dat is heel irritant als je aan 't gamen bent. Nu hangt dat lieve muisje aan m'n notebook, waar ik nog geen enkele muis had.

Op m'n desktop game-pc heb ik de muis inmiddels vervangen voor de nieuwste muis van Logitech, de MX510. Waar de doorsnee gebruiker de extra accuracy niet merkt, merk ik dat écht wel. Voortreffelijk muisje. :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjaps
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

Hu9o schreef op 20 april 2004 @ 12:45:
Optische muizen zijn helemaal niet zwaar. Denk dat je in de war bent met de logitec muizen die hebben namelijk een stuk metaal erin zitten om de muis zwaarder te maken. Deze kan je gewoon verwijderen als je dit te niet fijn vindt.
Nou in vergelijking met mijn met mijn MX500 (waar het gewichtje uit is) vind ik een MX700 toch echt wel veel wegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:19

bonzz.netninja

Niente baffi

Afbeeldingslocatie: http://www.q3acn.com/article/mouseman_wheel/1.jpg i
k had eerst de draadloze versie, maar die was irritant (batt continu op) wel irritant aan deze muis is dat je je hand snel lift van de muis, en alleen nog rust op vingertoppen. Tevens is hij niet heeeel accuraat en verzamelt er snel zut aan de onderkant

[ Voor 41% gewijzigd door bonzz.netninja op 20-04-2004 13:15 ]

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NewbieNeo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09 18:14
ik dacht eerst ook dat optische muizen zwaarder zouden zijn dan normale muizen door het gebrek aan een balletje en daardoor ook een soort van rolmechanisme...

maar ik kan je vertellen dat gewoon muis afhankelijk is hoor..
kheb altijd een normale muis gehad, zo'n ouwe logitech met nog net een scroll-wheel.
daarna een microsoft intellimouse optical, en die vond ik nog lichter dan me oude muis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Nu online

Hu9o

Schokkend

The Doctor schreef op 20 april 2004 @ 13:10:
[...]

Nou in vergelijking met mijn met mijn MX500 (waar het gewichtje uit is) vind ik een MX700 toch echt wel veel wegen.
Jah duh! Dat komt omdat hij draadloos is, hierdoor moeten er tov een met draad:
-batterijen
-zender
in zitten. Nou zal die zender niet veel wegen maar de batterijen zorgen voor het grote gewicht.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjaps
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

Hu9o schreef op 20 april 2004 @ 15:11:
[...]

Jah duh! Dat komt omdat hij draadloos is, hierdoor moeten er tov een met draad:
-batterijen
-zender
in zitten. Nou zal die zender niet veel wegen maar de batterijen zorgen voor het grote gewicht.
Optische muizen zijn helemaal niet zwaar.
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:55
nou, een Razer Viper is heel licht, de MX500 is weer een stuk zwaarder
maakt niet echt uit of het nu een bal is of optisch, ze kunnen zwaar zijn, maar ook heel licht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Freak
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-05-2023
Zelf heb ik al ruim een jaar een MX 700 van Logitech. In het begin is het inderdaad even wennen omdat hij iets zwaarder is dan de meeste muizen. Maar na een paar dagen wen je er aan en nu vind ik het zelfs vervelend als ik met een lichtere muis moet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Nu online

Hu9o

Schokkend

Je zet nu 2 quotes bij elkaar die over appels en peren gaan, namelijk draadloze en muisen met een draadje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjaps
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

Nee het gaat bij alletwee over de MX700.

EDIT:

Mijn fout :P in mijn reactie op CaptainM schreef ik dat optical zwaar is daarmee bedoelde ik natuurlijk draadloos aangezien het over de MX700 ging ;)

[ Voor 67% gewijzigd door Tjaps op 20-04-2004 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Logitec Optical
Die ene die iedereen heeft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-09 22:06

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

die had ik ook maar nu heb ik een mooie

>:) MX510 >:)

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
hehe, ik gebruik een ubersimpel muisje
tromgeroffel....
QWare Optical Mouse:
http://www.monsieurprix.c...ts/017/ME0000242017_1.jpg
LOL en hij doet het nog perfect ;) In games is hij echt super imo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoundWave729
  • Laatst online: 15-09 21:59
De MX500
De muis om mee te gamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangeman
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-08 12:49
Ik een MX510 en een MX500 als backup :P
Is wel een merkbaar verschil tussen de 2 de MX510 loopt echt lekkerder, vloeiender...

Maar binnenkort toch eens de nieuwe Razer proberen, of ff wachten tot een nieuwe versie uitkomt met back en forward-toetsjes aan de zijkant :)

Hiervoor had ik een Razer Boomslang 2000 fisrt edition. Heel fijn hoor, nooit problemen mee gehad, maar de MX-en zijn beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik gebruik de logitech MX700 zalige muis al verneem ik van vrienden dat de MX 900 (same mouse) maar nog beter is voor gamers.

Ochja in ieder geval het is een optische draadloze muis met oplader dus nooit meer geklooi met batterijen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Laatst online: 22:17
Heb net bij de Vobis een MX510 gekocht heerlijk wat een verschil _/-\o_

Quake III Arena & UT 2004 worden nu nog leuker..... ;)

Wil nooit meer een balletje..... })

[ Voor 22% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 21-04-2004 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bonzz.netninja schreef op 20 april 2004 @ 13:11:
[afbeelding] i
k had eerst de draadloze versie, maar die was irritant (batt continu op) wel irritant aan deze muis is dat je je hand snel lift van de muis, en alleen nog rust op vingertoppen. Tevens is hij niet heeeel accuraat en verzamelt er snel zut aan de onderkant
Die heb ik nu ook!

..Alleen vandaag MX510 besteld in de hoop dat hij toch net wat accurater is. Waarschijnlijk 'waste of money' maar ach.. Salaris is binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sinds een half uurtje de gelukkige bezitter van een mx700...had ik eerder moeten doen, maar toch maar goed dat het nu pas is, want het was een aanbieding, kreeg hem 20 euro goedkoper dan normaal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

logitec mx 700 geloof ik :P de mouseman optical iig

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2004 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
nou, een Razer Viper is heel licht, de MX500 is weer een stuk zwaarder
maakt niet echt uit of het nu een bal is of optisch, ze kunnen zwaar zijn, maar ook heel licht :P
Heb je al eens een muis opengemaakt? Vaak zit er een gewichtje in en als je dat er uit haalt is je muis ineens een stuk lichter :)

Ik gebruik overigens de Logitech Click! Optical Mouse (met een draadje, op USB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Microsoft Wireless Optical Mouse 2.0

werkt prima! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat reageert eigenlijk sneller, die ps/2 aansluiten ofzo, of usb? Van wat ik weet usb, maar ik kan er nergens iets over terug lezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 mei 2004 @ 20:35:
wat reageert eigenlijk sneller, die ps/2 aansluiten ofzo, of usb? Van wat ik weet usb, maar ik kan er nergens iets over terug lezen...
Schijnbaar kun je op PS/2 de rate instellen op 200 updates/s en er zijn mensen die merkbaar verschil zien tov USB. Maar met de steeds beter optical sensors lijkt het me weining vershcil uit te maken.

Ben zelf van USB naar PS/2 gegaan en ik frag nog steeds als een NooB!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik een Logitech MX500. Vooral om dat er 2 knoppen links zitten. En dat is handig voor weaponswitch ed.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HiDNN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:25
Heb hier ook de Logitech MX500
Zeer fijne muis _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Oldie_
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024

_Oldie_

Are you local?

Ik ben blijkbaar een van de weinigen die nog steeds naar volle tevredenheid de Dual Optical van Logitech gebruik.

Vervang ik pas als hij stuk is!

Ik muis trouwens over usb, maar heb in de praktijk nooit verschil gemerkt tussen ps/2 en usb...

[ Voor 30% gewijzigd door _Oldie_ op 07-05-2004 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Oldie_ schreef op 07 mei 2004 @ 11:57:
Ik ben blijkbaar een van de weinigen die nog steeds naar volle tevredenheid de Dual Optical van Logitech gebruik.

Vervang ik pas als hij stuk is!

Ik muis trouwens over usb, maar heb in de praktijk nooit verschil gemerkt tussen ps/2 en usb...
Ja, ik vroeg in de winkel nog of deze muis dual optisch was, ja dat was ie...niet dus, daar voel ik me wel weer in de aap gelogeerd, maarja, hij is verder wel heel erg fijn, en daar gaat het om :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witwasser
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
De microsoft intellimouse optical, zat bij me PC toen ik hem kocht :)

Wil binnenkort toch een andere gaan halen, de Logitech MX500 lijkt me wel wat. Heb ik veel goeds over gehoord/gelezen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een mx700 is misschien beter...hij is draadloos, en er zitten recheargebles bij...hijs wel een beetje zwaar, maar das juist misschien alleen maar fijner...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Logitech dualoptical: Voetjes van versleten, vervangen voor zijn grote broer de MX700 :) Mischien later voor mijn 2e pc een MX500 of 510 :)

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Toen ik serious begon te gamen (cs) had ik een dual optical, daarna ben ik geswitched naar een mx500 die ik nog steeds heb. De dual optical die ik had kon mn icemat niet aan (flippende muis).

Dit icm een Zwarte Icemat + Teflon Skatez = Da bomb.

ps. Ik heb em ook op ps2 poort met 200hz refresh. Dit is duidelijk beter dan USB (125hz) (Persoonlijk).

Tot nu toe vind ik dit de beste muis ooit :)

[ Voor 7% gewijzigd door aramdin op 08-05-2004 12:56 ]

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Nu online

Hu9o

Schokkend

Illegal_Alien schreef op 08 mei 2004 @ 12:43:
Logitech dualoptical: Voetjes van versleten, vervangen voor zijn grote broer de MX700 :) Mischien later voor mijn 2e pc een MX500 of 510 :)
Nou die MX510 loop ik nu al 3 weken op te wachten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik een Creative Mouse Optical 3000
ligt lekker in de hand en best licht.
en game nogal veel en raak veel :)

Afbeeldingslocatie: http://www.gameseek.co.uk/images/products/creative_mouse_optical_3000_pc.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19:12

BioHazard

*\o/*

Je raakt veel LUCHT ja :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/images/0/3456.jpg

en hij ruled echt de pan uit :)

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Illegal_Alien schreef op 08 mei 2004 @ 12:43:
Je kan toch gewoon losse voetjes kopen?
Of had je gewoon een excuus nodig om weer eens wat nieuws te kopen? :P

Ik zelf speel met een MX700. Geweldige muis, alleen af en toe glijd ie niet echt super, wel goed, maar dan heb ik het gevoel dat het beter kan. Misschien toch maar een keer die voetjes bestellen ofzo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BasieP schreef op 08 mei 2004 @ 19:41:
[afbeelding]

Idd, kheb hem ook echt superfijne muis :D
Ik zou niet meer zonder kunne :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thufir_Hawat schreef op 08 mei 2004 @ 19:59:
[...]

Je kan toch gewoon losse voetjes kopen?
Of had je gewoon een excuus nodig om weer eens wat nieuws te kopen? :P

Ik zelf speel met een MX700. Geweldige muis, alleen af en toe glijd ie niet echt super, wel goed, maar dan heb ik het gevoel dat het beter kan. Misschien toch maar een keer die voetjes bestellen ofzo. :)
Of je mailt Logitech even zelf. :)
Als je meldt dat je glidepads van je muis zijn versleten, sturen ze gratis en voor niks nieuwe op. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 mei 2004 @ 21:38:
[...]

Of je mailt Logitech even zelf. :)
Als je meldt dat je glidepads van je muis zijn versleten, sturen ze gratis en voor niks nieuwe op. :P
Voordeel van 5 jaar garantie :D *ssssht: anders maak je hem voor die 5 jaar gewoon een keer per ongeluk stuk O-) *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-09 15:56

Row

BasieP schreef op 08 mei 2004 @ 19:41:
[afbeelding]

_/-\o_ geil enzo :)

is dat nou gewoon de mx510? of mx500 met andere look?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

510, maar heb toch liever een draadloze ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allard_070
  • Laatst online: 03-09 08:00
Ik heb een echte, zeer goed werkende, cheap ass, Sweex 4D Scroll Mouse :9 (a 7 euro)
Afbeeldingslocatie: http://www.sweexeurope.com/media/prodimages/DA000040_pro_a.jpg
Mijn muismat(heb ik sinds een paar weken) is een deel van een map. Daarvoor had ik nog wel eens plotseling ronddraaiende mannetjes in games, maar sinds ik deze muismat heb is dat allemaal over.

Muismat idee is van een topic hier op GoT, ben alleen even de link vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:41
Row schreef op 11 mei 2004 @ 23:03:
[...]

_/-\o_ geil enzo :)

is dat nou gewoon de mx510? of mx500 met andere look?
de 500 met andere look, betere optical sensor etc etc (oftewel de 510mx)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zo'n draadloze toetsenbord en draadloze muis van typhoon gekocht (20 euro). Kheb ze al zo'n 10 maanden en ze werken echt perfect. De muis is zeer precies en beweegt zonder moeite. Pic:

Afbeeldingslocatie: http://www.pczocker.de/images/gross/40299m.gif

De batterijen van de muis mot ik wel eens vervangen, maar gelukkig zijn het nog herlaadbare die je mot opladen in de receivertje. Das het enigste nadeel van de muis. Voor de rest komt hij zekerz in de buurt van de logitech MX 500/700 kwaliteit :*) _/-\o_

-edit-
Sommige mensen hebben wel eens te klagen over de muis, dat ie ineens naar links-onderen of rechts-boven schiet (verliest fftjes contact met de receiver) maar daar heb ik nog nooit last van gehad (receiver staat 10 cm van de muis af O-))

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2004 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 23:37
Ik gebruik een logitech dual optical, maar sinds ik een MX310 heb gebruikt wil ik die eigenlijk nog steeds kopen.. neit voor niets dat de meeste en beste die-hard shooter-fanaten met MX300/MX310 spelen :o

Maar goed t kost ook geld enzo, en mn dual optical vind ik dan weer super voor windows werk :)

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razer Viper _/-\o_

lekkere groten knoppen, on the fly sens instelbaar, errug precies en ligt super in de hand (links en rechts)

had em eigenlijk voor erbij gekocht, om alleen er mee te gamen... maar hij ligt nu meer op mn func dan mn mx900 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hardcore_gamer schreef op 19 april 2004 @ 22:28:
Ik gebruik sinds 2 weken de Logitech Cordless Desktop MX700, geweldig ding.
Ontvangt 4,7 megapixels per seconde, en maakt gebruik van de ''Fast RF'' technologie.Mooi zwart-zilver design, heeft 8 knopjes die je naar eigen smaak kunt instellen.En ligt lekker in de hand. En tijdens gamen geen probleem.
Iedere nacht even opladen en je hebt nooit lege batterijen.

De Logitech MX700:

[afbeelding]
heb ik ook :) ideale game muis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

razer viper _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:16
Verwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 10:11:
[...]

heb ik ook :) ideale game muis
hehe .. MX 700 is goud ..

/offtopic : Biertje ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik een logitech optical 3 knops muis die gewoonweg NIET gemaakt is voor games, tijdens FPS games blijft de muis vaak haken terwijl de spel nog vloeiend doorspeeld.

kortom, rot muis:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:12
Ik gebruik de MX500. Het is een pareltje :*) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Laatst online: 16:02
MX 500 ook voor mij, supermuis! _/-\o_ Heb ook nog zitten denken aan een MX 700 maar die leek me eigenlijk toch te zwaar en vertragend werken bij het gamen.

MX 510 ziet er nog iets mooier uit, maar die was er toendertijd nog niet :(

[ Voor 20% gewijzigd door Vlassie1980 op 13-05-2004 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MX500 _/-\o_ heb ervoor even de MX700 geprobeerd maar die is idd te zwaar, vooral voor het gamen.

In combinatie met een funC surface 1030 muismat is de MX500 niet te verslaan :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

draadloos is gewoon zwaar vanwege die batterij, daarom neem ik gewoon een muis met draad :)

ik ga als ik mn nieuw systeem heb de razer viper aanschaffe :)
simpel design geen poespas en licht O-) ohjah! en nog eens 1000 cpi (a.k.a. dpi)
heb er veel positiefs over gehoord _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://www.exhardware.com/reviews/razerviper/razer.jpg

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2004 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is idd een mooit muisje maar heeft weinig knoppen, ik heb het lieft veel knoppen op mijn muis vanwege het online gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is zeker een mooie muis, ik speel nog altijd met een logitech optisch en gewone ball muis. gaat ook lekker :)

edit:

edit: en een gigabyte optische muis, met draad natuurlijk! :) werkt nog altijd het beste.. 8) Alleen die gigabyte muis begint ook kuren te krijgen! :P

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2004 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 11:49:
Is idd een mooit muisje maar heeft weinig knoppen, ik heb het lieft veel knoppen op mijn muis vanwege het online gamen.
jah sommige vinden dat een nadeel ja :Y) . ik heb iig aan 2 knoppen voor de shooters genoeg :)
genoeg knoppe op het toetsenbord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had eerst een mx700 maar na een jaar was de baterij gaar geworden en na 30 min al leeg, ik kon andere baterijen kopen maar had bijna een lanparty en had geen zin om elke keer op te laden of andere baterijen erin te doen, dus toen maar een met snoertje gekocht.
Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/images/0/3456.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 mei 2004 @ 15:20:
draadloos is gewoon zwaar vanwege die batterij, daarom neem ik gewoon een muis met draad :)

ik ga als ik mn nieuw systeem heb de razer viper aanschaffe :)
simpel design geen poespas en licht O-) ohjah! en nog eens 1000 cpi (a.k.a. dpi)
heb er veel positiefs over gehoord _/-\o_

[afbeelding]
hij schijnt dus wel te skippen :/
ik heb m even gebruikt (in windows welliswaar) toen ik naar QLAN2 was in Zweden; voelde zeker fijn aan en voor mij zou t de goede replacement muis zijn (heb nu mx300, daarvoor pilot, etc, you get the point :p das 'mijn' vorm)

om die waarschuwingen over het skippen heb ik de muis zelf nog niet gekocht / besteld iig

wellicht dat er her en der op t inet info over te vinden is, iig valt er vast wel een topic over te vinden op www.esreality.com (bij forums en dan hardware prolly, of anders de search ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
offtopic:
ja graag!

Het valt wel op dat er nog bitter weinig mensen zijn die een knaagdier met een balletje gebruiken... ook logisch in feite, die optische muizen zijn veel nauwkeuriger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NewbieNeo
  • Laatst online: 16-09 18:14
nou, ik heb tot voor kort altijd een muis met balletje gebruikt.
gewoon zo'n standaard logitech 2-knops met scroll-wheel.
en daarmee schiet ik in DFLW en DFTFD toch wat nauwkeurig, dan met mijn huidige optical...

ach, t zal wel een kwestie van wennen zijn, maar dat duurt nu al een paar maanden.. 8)7

enige wat je bij een balletjesmuis moet doen, is af en toe de 'korstjes' wegpulken.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind een zware muis juist wat fijner...ik verschiet nogal is, maar tis met deze muis toch minder erg omdat hij zo zwaar is...verder vind ik dat je met een zwaardere muis ook vee preciezer kunt zijn omdat je wat harder kunt duwen zonder meteen ergens 600x voorbij te schieten, als je snapt wat ik bedoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-09 20:00
Afbeeldingslocatie: http://www.microsoft.com/library/images/showcase/1/22/bc934ef3-52b4-445c-bd5c-f3e5bed75127_4.jpg
Met plakbandjes aan de onderkant ;)

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NewbieNeo schreef op 16 mei 2004 @ 20:19:
en daarmee schiet ik in DFLW en DFTFD toch wat nauwkeurig, dan met mijn huidige optical...

ach, t zal wel een kwestie van wennen zijn, maar dat duurt nu al een paar maanden.. 8)7

enige wat je bij een balletjesmuis moet doen, is af en toe de 'korstjes' wegpulken.. :)
same here, kan er echt niet aan wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:10

weebl

YARR!

Afbeeldingslocatie: http://www.microsoft.com/products/info/CatImg/ProdImg/1/22/f918997d-8a10-49a2-86d4-350fc658f447_large.jpg

Had eerst die blauw met zilvere microsoft muis, maar die werd veels te klein (ik groei dus nog). Deze is lekker groot, licht, 2 extra knoppen, en erg accuraat, ennn zo'n handig scrollwiel...

M'n moeder heeft de mx500 voor haar internetten, en typen 8)7 , maar ik vind het een beetje een gare muis, met die knoppen bij het scrollwieltje en die volgenden en vorige knoppen zitten op een irri plek.

Maar dat is mijn mening...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silentuz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-03 12:37

Silentuz

-_-

Ik heb gewoon een simpel sweex ding van een 10tje ofzo, optisch en met draad.
ligt lekker in de hand, en ook lekker licht, gamen (voor zover dat gaat op deze roestbak) gaat lekker.

plaatje
Afbeeldingslocatie: http://www.sweexeurope.com/media/prodimages/DA100020_pro_a.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
NewbieNeo schreef op 16 mei 2004 @ 20:19:

Hmmm als ik met een balletjesmuis Photoshop en dan iets nauwkeurigs moet doen dan lukt het toch echt niet hoor. Zelfs niet na grondig kuisen. En met een goede optical heb ik daar helemaal geen last van :) (dus geen El Cheapo muis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amour021 schreef op 17 mei 2004 @ 22:01:
[...]

Hmmm als ik met een balletjesmuis Photoshop en dan iets nauwkeurigs moet doen dan lukt het toch echt niet hoor. Zelfs niet na grondig kuisen. En met een goede optical heb ik daar helemaal geen last van :) (dus geen El Cheapo muis)
wat versta je dan onder nauwkeurig :? Ik kan met m'n balmuisje gewoon op de pixel nauwkeurig iets aanwijzen hoor :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dammid :/ Ik zit hier al sinds 1998 met zo'n gaare taz mousepad :+ . tijd voor een nieuwe. Ik heb een Mx700 en k zoek een mouspad die nie snel verslijt.
die van razor lijken me wel wat :) . Iemand nog tips ?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2004 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

foutje]

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2004 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bapawe
  • Laatst online: 28-08 15:07
Ik gebruik de mx500 maarja wie gebruikt die nou niet.....

www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakker
  • Laatst online: 08-09 13:54

Hakker

a.k.a The Dude

ook hier een MX500 gebruiker. Deze muis ownt echt zwaar gewoon

Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn DVD's | Mijn Games | D2X account: Hakker9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 22:04

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik heb een Microsoft wireless intelli explorer 3.0
Ik ga hem verkopen dus als iemand interesse heeft. 35 euro
Mail me.
(ik woon in noord-brabant, in de buurt van breda, dus hou daar rekening mee)
Afbeeldingslocatie: http://www.msnmall.co.kr/tech/assets/product_images/s-h-20.gif

mijn vraag:
Welke draadmuis is heel goed voor games?

[ Voor 48% gewijzigd door Zeror op 27-05-2004 16:42 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Laatst online: 24-05 15:42
Rakkerzero schreef op 27 mei 2004 @ 16:34:
Mail me.
[afbeelding]

mijn vraag:
de Logitech MX500 / MX510 uiteraard, die ik ook heb (mx500). beste (draad)muis die momenteel bestaan. in combinatie met mijn fUnc sUrface 1030 echt onverslaanbaar! met die mooie cableclip heb ik geen last van de draad. bovendien; de voordelen die draadloos geeft, wegen lang niet op tegen de nadelen imo (dus het gewicht, traagheid...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yemoke
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-10-2024
Afbeeldingslocatie: http://www.microwarehouse.co.uk/images/cds_images/I35425.jpg
Tjah was een koopje voor wat bij de Action ooit.... en hij werkt perfect eigenlijk... hij doet wat ie moet doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JeanLucPicard schreef op 16 mei 2004 @ 21:26:
[afbeelding]
Met plakbandjes aan de onderkant ;)
Wat moet je met plakbandjes dan...? zo'n gare muis,,? :9

hehe succes ermee O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 12:41

Copyman

Dode muis

Ik heb nog altijd de Logitech MouseMan Dual Optical. :)

Afbeeldingslocatie: http://www4.tomshardware.com/consumer/20011026/images/dual.jpg

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurenz
  • Laatst online: 21-08 15:16
Ik heb sinds gisteren een MX510 :)
Erg fijn ding, hoewel de muis die ik hiervoor had ook niet slecht was hoor (Standaard Logitech optical), maar deze ligt echt heerlijk in je hand :9

Leave only footprints, take only memories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu een paar weken de mx 510 ook, was eff wennen maar is wel fijne muis.
speel veel UT dus zon muis speciaal voor gamen is wel top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-03 20:39
MX510 op een fUnc1030 mouse pad. Kan geen betere combi vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 14:33:
Kvind dat je dan toch beter een mx700 kunt halen, is meteen draadloos, gamed nog lekkerder omdat je niet steeds een strakke draad hebt ofzo...er zit iig niets in de weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurenz
  • Laatst online: 21-08 15:16
Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 14:50:
[...]
Kvind dat je dan toch beter een mx700 kunt halen, is meteen draadloos, gamed nog lekkerder omdat je niet steeds een strakke draad hebt ofzo...er zit iig niets in de weg...
Mwah het verschilt per persoon lijkt mij,
Ik game ook vrij veel maar heb geen last van het snoer eigenlijk.
Ligt er een beetje aan hoe je snoer loopt hè, bij mij staat mn pc net zo hoog als mn bureau, en hoeft hij dus niet achter het bureau naar beneden, dat scheelt wel :)

Verder heb ik ooit met een draadloze muis gegamed (Trust), maar dat vond ik niet bepaald fijn spelen doordat de beweging niet vloeiend was.
Dat kan natuurlijk ook aan de muis gelegen hebben, maargoed :)
Overigens vond mijn draadloze netwerk die draadloze muis ook niet erg aardig, dat werkte echt voor geen meter samen (muis begon raar te doen).
Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 14:33:
Je moet er idd wel aan wennen dat je een muis in je hand hebt die wat meer naar je hand gevormd is . Ook is hij een stukje groter dan bijv. de standaard muis.

Leave only footprints, take only memories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op 27 mei 2004 @ 16:34:
Mail me.
[afbeelding]

mijn vraag:
De Intelli 4.0 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecoolsniper
  • Laatst online: 16:59

icecoolsniper

never run from a sniper!

De Logitech MX500 bevalt mij ook uitstekend om te gamen. Hij ligt lekker in de hand en is wat zwaarder

http://www.tweakers.net/gallery/58175/sys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 14:50:
[...]

met draad is aleen fijner (vindt ik dan) baterijen kunnen teminste niet leeg gaan, ik had eerst ook een draadloze en kreeg het idee dat i na flik veel bewegen geen storen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Sparrow
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:34
De beste muis naar mijn mening is ook de Logitech Dual Optical! Echt een hoog technologisch standje. 2x 800 dpi optisch. Gewoon op mijn Dell OEM muismat omdat ie op het bureau zwaarder gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

ik gebruik deze muis (http://www.microsoft.com/...oductdetails.aspx?pid=012)
vrienden maken me voor gek uit omdat ik met deze muis op een lanparty kwam opdagen (waar vooral ut 2004 gespeeld werd) :P

mijn stelling: een trackball gamed het beste :P

offtopic:
100e post!!

[ Voor 8% gewijzigd door Koekje op 04-06-2004 15:52 ]

There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<--- logitech scoller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bonzaibuddy schreef op 04 juni 2004 @ 15:47:
ik gebruik deze muis (http://www.microsoft.com/...oductdetails.aspx?pid=012)
vrienden maken me voor gek uit omdat ik met deze muis op een lanparty kwam opdagen (waar vooral ut 2004 gespeeld werd) :P

mijn stelling: een trackball gamed het beste :P

offtopic:
100e post!!
daarmee gamen? jij bent gek :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb die ook,aleen een beetje kut in fps soms(werk wel goed in rts games :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pisart
  • Niet online
Mafkeez schreef op 03 juni 2004 @ 15:27:
[...]

Mwah het verschilt per persoon lijkt mij,
Ik game ook vrij veel maar heb geen last van het snoer eigenlijk.
Ligt er een beetje aan hoe je snoer loopt hè, bij mij staat mn pc net zo hoog als mn bureau, en hoeft hij dus niet achter het bureau naar beneden, dat scheelt wel :)
Mijn MX700 valt me nu wel erg tegen, als ik UT2k4 speel: tegelijk strafen en rondkijken, dan begint het te haperen met of zonder drivers, het ligt gewoon aan de muis. :( Betaal ik zoveel geld en heb ik dat aan de hand :( Ik kan beter gamen met een ps2 muis van €10 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu de Intelli 4.0, werkt perfect samen met de Func Surface (gladde kant) Toppertje :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Logitech Cordless Wheel Mouse, prima ding en ik hoef maar 1x per maand batterijen te verwisselen :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:17

The_Scarabial

MTB for life!

Zijn er mensen die een razor viper hebben en die hun ervaringen ff willen geven, want ik zit er over te denken om ook zo'n muisje te kopen

Afbeeldingslocatie: http://www.exhardware.com/reviews/razerviper/razer.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door The_Scarabial op 06-06-2004 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Intelli 4.0 icm een Icemat, werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Niet online

Cyb

icecoolsniper schreef op 03 juni 2004 @ 22:01:
[...]

De Logitech MX500 bevalt mij ook uitstekend om te gamen. Hij ligt lekker in de hand en is wat zwaarder
Zwaarder houdt in: meer weerstand. Weerstand is iets wat een gamer zo laag mogelijk probeert te houden. Daarom is er ook special mousetape, om de weerstand lager te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
Ik heb een Logitech optical wheelmouse, ik vind em echt perfect, veel beter dan die MX500 met hangende knoppen. :)

Het enige nadeel van deze muis mbt de MX500 vindt ik de missende (volgende/vorige) knoppen.

€15 bij de lokale muizenboer. :P

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Onderbouw waarom je juist de muis gebruikt die je gebruikt!